>:D Taky dobrý. Spíš mě překvapuje kde všichni jsou. Skoro žádná diskuze ne téma M6. Jako kdyby se takový auta testovaly každý den. Asi čekají na super test Dacia Logan Kombi, nejlépe 1,5 dci. To je teprve "Peklo na zemi". Aby jí mohli pořádně proprat.
Tak už jsem to přečet a shlídnul. V černé vypadá opravdu nádherně. A ten zvuk. Na volnoběh krásně hudruje, ale co se line z výfuků při protůrování. Myslím, že co se týče motoru i Ferrari 430 se musí sklonit. Ne nadarmo vyhrál Motor roku. No a převodovka vše jen doplňuje, úžasně rychlá, s velkým množsví nastavení. A Launch Control je prostě chuťovka. BMW pochopilo co lidé požadují od sportovních vozů. Dobře to vystihuje jedna z vět " Závodění v košili a kravatě". SUPER M6 :yes::yes:
Souhlas do puntíku a divím se, že tady není těch pochvalných komentářů víc, když v magazínu se diskutovat nedá. Já prostě musím říct dík za tu nádheru, tohle video je vážně moc hezký!! Miluju BMW za jejich motory!!! A jsem jeden z mála, komu se líbí i jejich kabáty, včetně nový trojky, pětky, šestky, sedmičky.. I zet čtyřky. Takže tenhle test mě dostal. Napadá mě - otestuje redakce i M5? Má sice stejný motor, ale teď by už redaktoři měli možnost porovnat jízdní vlastnosti, když si vyzkoušeli M6 ;-)
Mě se taky vzhled dnešních BMW moc líbí. Krásná je 5, ale i 6. Moc pěkná byla i tolik zatracovaná 7 ještě s původníma předníma světlama. Ty byly hodně rafinovaný. Myslím, že motor v M6 je prostě o něco lepší než ten ve Ferrari F430, i když ten dává taky 500 koní a z menšího objemu. Z použité techniky mě zaujala třeba dělená kliková skříň (poprvé použito v seriové produkci), olejová čerpadla reagující na boční přetížení v zatáčce nebo při brždění, aby nedošlo k nasátí vzduchu z vany. Na každý válec elektronicky ovládaná škrtící klapka, řídící jednotka Siemens schopná připravit směs pro každý válec zvlášť, zvládá 20 miliónů operací za sekundu. Ten zvuk je hrubý, a takový drzí. Je mi o něco příjemnější než z F430. Jízdní vlastnosti M5 by byly asi o chloupek horší díky vyšší hmotnosti. Ale její jízdní výkony mě dostávají víc. Právě proto, že je to sedan schopný převézt pětičlenou rodinu a na dálnici naložit i 911. A až přijde Touring, to budou sakra rychlý kufry :-!:yes: .
Dokonalá cena, dokanalá kára, dokonalé počtení :yes: i pokoukání :yes: Redakce se teda vytáhla ;-) To si přečti... nádherně nepraktické... elektrický výboj... mistrně vybalancované kontrasty... agresivní tenor :yes: Bravo text :yes: Kára je úchvatná. Je přesně taková, jak bys ji chtěl mít. Cením tu klasu. Na tohle nemusíš mít zrovna tetovaný rameno a kopyta z předminulý sezóny. A dej si bacha, aby ti uzel od kravaty nepřidusil krkavici... až emšetku zatneš v dlouhým táhlým. Jo, dokonalej kočár pro tuhle dobu. Originálně nenápadnej... s obrovským stádem koní... až se tají dech. Dofukovací bočnice, trikolorou obšitej volant... to jsou ty pravé srdeční milosti... Tak redakce - díky - :yes::yes: P.S. Střih jsem si ten Mnichov sebou - zaklonil se v křesle, kopyta na stole, oči lehce přivřený... jo, muselo to bejt fantastický... BRAVO M6 :yes::yes:
Pekna kara. Krasny pojeti coupe v dnesni dobe. Krasna osobnost, 6 smysl veli ber ho i kdyz je prebuseny elektronikou a nema pro me zas tak peknou zad. Ale ty co na ni budou muset koukat at si ji uzijou, ten krasnej zvuk 10ti hrnku, tu rychlost a glanc, jak sedi jako pribita. Super test super kary. I kdyz mam radsi Itala, 6 mi radost udelala. Dik redakci jen tak dal :yes::yes::yes:
..komu se nelibi zvuk toho motoru 8-s Proti M6 zadna, vykonove charakteristiky motoru jsou vice nez OK (co jinyho se taky da rict), ale ten ZVUK. Dieselovej cvrkot na volnobeh a takovy divny troubeni v otackach a zadny basy? Audi S8 V10 ovsem zni uplne stejne, takze to neni problem BMW, ale poctu valcu.
Mozna je to otazka vkusu, ale co me treba v posledni opravdu nadchlo, je zvuk RS4.
Dieselovej cvrkot >:D . To nýtování, co předvádí ropáci je vlivem náhlých změn tlaku, díky vysokým kompresním poměrům. To bych nesrovnával ani s tím nejhrubším benzínem. Všechny ty zvuky, nebo spíš pazvuky běžných sériových motorů zapomeňte. Tohle je zvuk poctivýho vysokootáčkovýho motoru. To parádní hudrování na volnoběh je poctivá práce rozvodů okořeněná velkým objemem. Zvuk RS4 si pusť ještě jednou. Hlavně tu část s kamerou v motorovým prostoru nebo u výfuků. Protože to co Audi produkuje na samém vrcholu otáček motoru, to má M6 skoro v celém spektru. Tady se na troubení nehraje, tohle je pořádnej mechanickej jekot >:-[]:yes: .
Tak z tvých beden to pochopitelně zní trochu jinak než z laděného výfuku. Věř mi, toto auto zní úžasně- i jemně i hrubě, prostě perfektně a na volnoběh rozhodně nezní jako diesel (vlastní zkušenost).. ;-)
Parádička. Testík se fakt povedl. Noční projížďka do Mnichova - no jako bych tam seděl. Až zase nějákýho redaktora omrzí testovat auta, já bych to prosím bral ;-) . Nevíte někdo náhodou, jaký čísla budou tažený ve Sportce, já vás pak svezu >:-[] Test :1 :yes:
M6 je baworácká vystýlka na trůnu sportovních GT. Na druhé půli zadnice pak trůní Maserati Qattroporte. Alespoň v mých očích. Přilnavost snese superlativy hodné přísavkovitosti Porsche 911, jen ta váha připomíná exaktnost fyzikálních zákonů. Interiér může být minimalisticky přívětivý, ale viděl jsem i dost odstrašující, laciné variace. Exteriér charakterizuje skrytá dravost. Obzvlášť v černé barvě, kdy zanikne i karbonová střecha, ji můžete v provozu snadno přehlédnout. Čím déle ji však věnujete pozornost, tím více ve vás vyvolává nadšení. Osobně jsem ji již několikrát potkal. Poprvé zhruba před rokem jako funglovku s papírovou SPZ v dnes testované barvě zaparkovanou uprostřed lesa na štěrkové cestě, když jsem se pohyboval na kole po sjezdech. Už z dálky mne oslnila kovaná M kola – chvíly jsem jí obcházel a zjistil že není zcela zabržděná – občas popojela dolů po cestě. Po chvíly se z lesa vynořil majitel s košíkem hub a uposkytl mi jeden z nejpříjemnějších předváděcích rozhovorů, kterého jsem se kdy účastnil. Setkání #2 mne pak o magické přitažlivosti M6 přesvědčilo ještě více.