Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota Avensis dostane výkonnější diesel 2.0 D-4D (93 kW)

52 komentářů

:yes: 😉
Tak tohle mě fakt dostalo. Prodeje Lexů za první čtvrtletí: 12543 aut, nárůst o 118% proti loňskému roku! To je super duper, ale pořád to není to hlavní.. Luxusních SUVček RX se prodalo 4803! Ale to furt není to hlavní.. Víte kolik z těch 4803 bylo hybridnch RX400h? 2889!!! Téměř tři tisíce luxusních hybridních SUVček za čtvrt roku! To je úplně mimo, čekla sem to o řád nižší.. že by se ty hybridy usadily i v Evropě? Každopádně mám vyřídit mnoho srdečných hybridních pozdravů do Stutgartu a Mnichova (by mě fakt zajímalo, co na to kucí německý říkaj) >😒] 😉 Lexus ruleZZ
Nahoře byl dotaz na dodací lhůty v USA. Nemohl bys to pls někde u Vás zjistit? Také by mě to zajímalo.. Předem díky z info
Do Ameriky mám trochu dál 😉 Každopádně TPS se praktikuje všude na světě obdobně, tak že je to dosti pravděpodobné. Nevím jak na Camry, ale třeba na Priuse se v USA běžně čeká i déle než půl roku. A to ani nemluvím o Lexusech, které se vyrábí výhradně v Japonsku (nutné připočíst zdržení způsobené převozem přes oceán). Tak že ano, dokonce i amíci si musí na Toyoty počkat
Při objednávce se čeká i 2 měsíce na zadání do výroby...V česku to skřípe právě proto ,že nejsou auta a poblázněnej čech chce druhej den odjet... :-! :no:
Copak, ze se jim nedari?
Nejsem odbornik na Ameriku, ani Toyotu. Am. trh je pro Toyotu urcite velmi dulezity. Jiz zde nekolikrat padlo, ze americani maji jiny vztah k autum. Nedovedu si predstavit, jak nejaky ceka 2 az 3 mesice na Camry. Praktikuji tento system i na tamnim trhu? Kdyz ano, maji take takove dodaci lhuty?
O tom pull-systému a o TPS se trochu mluví v tomhle videu [odkaz] podle mě je to hodně zajímavý a poučný, zejména pro ty, kteří o tom mnoho nevědí.. pokud umíš anglicky, tak doporučuji.. je to poměrně dlouhé, ale stojí to zato.. samozřejmě, že je to trochu "budovatelské" a některé pasáže jsou poměrně nudné.. informační přínos má zejména poslední třetina videa - tam v krátkosti mluví o Kaizenu, JIT a pull-systému. Pokud by jsme si měli opravdu porozumět ( 😉 ), tak by sis musel přečíst alespoň tyhle odkazy: [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] Toyota Production System A Transition from Mass Production to Lean Manufacturing and Supply Chain Management. Pokud by Tě to fakt zajímalo, pak by to chtělo nějakou knihu: [odkaz] /// [odkaz] Pokud neumíš anglicky, tak alespoň tohle: [odkaz] P.S. může se zdát, že to všechno jsou jen takové poučky a obecné kecy.. nejsou, oni tomu fakt věří, fakt to tak praktikují a fakt jim to funguje (akorát v Čechách jim to prej teďka trochu skřípe.. ach Ti Češi >😒] 😉 )
Jak sem psal, nic není jen černé nebo jen bílé. Nejsem insider, ale vzato selským rozumem, určitě dělaj i pár aut, který maj pro novináře, do autosalónů či pro ty "náhodný" kupce.. ono se to takhle těžko vysvětluje, ten systém je neuvěřitelně komplexní a vymakanej do nejmenších detailů, navíc se neustále průběžně vylepšuje (filosofie Kaizen).. v obecný rovině, ale jednou podle pull-systému, což je jedno z jejich největších "kouzel".. neříkám, že to v určitém měřítku nepraktikují i jiní výrobci, jen že maj problém.. Toyota si vymyslela pravidla, který jí vyhovují, dokonale je ovládla - ostatní musí hrát její hru, postupně se učí její pravidla a snaží se podle nich hrát - je jasné, komu to více vyhovuje.. Ad Prius - jak moc je Prius ziskový, podle mě to takové terno zastak nebude (v toyotích relacích, v porovnání třeba s Camry). Pružný a "akční" jsou hodně, zrovna dokunčují/dokončili další fabriku v Číně, která bude Priusy "montovat". Jinak si myslím, že terno budou spíše Camry Hybrid a Highlander Hybrid respektive spíše hybridní Lexové (kde by ty zisky už mohly být slušné), a proto tolik netlačej na Prius a soustředí se spíše na tyhle modely. Třeba poptávka po Camry je už teďka tak velká, že je bude pro Toyotu pomáhat montovat i Subaru (Toyota si nedávno koupila kontrolní podíl v Subaru, aby si tu produkci mohla "ohlídat", zrovna montují technologie a za chvilku to začnou bouchat - dodatečná kapacita bude 100,000 Camry ročně), protože Toyota prostě nemá dost postavenejch fabrik (třeba by si mohla nějaký koupit od GM nebo Forda, ty jich maj až moc.. blbej vtip, co ;-\ )
Oficiálně Toyota/Lexus mlčí. Obecně okolo budoucích sportovních a supersportovních modelů Toyota/Lexus panuje dost nejasností, všechny informace jsou spíš spekulacemi. Ale u IS coupe je téměř jasné, že bude. Prý je v plánu dvoudveřové coupe i cabrio. Základní motory budou ze současné IS (IS250 a IS350). Spekuluje se o vrcholné motorizaci: někdo tvrdí, že to bude IS460 někdo IS500. Osobně si myslím, že to bude IS500, která dostane řádně upravený nový V8 motor, který byl nedávno poprvé představen v novém hybridním LS600hL. Často se mluví o výkonu +-450 koní. Záleží na tom, kolik dostane konkurence (u RS4 je to již jasné, čeká se na Mnichov). Každopádně je jasné zaměření tohoto modelu - pracovně se mu říká M3 cutter.. osobně se teším na porovnání. Coupe by prý(!) mělo přijít již v lednu 2007, dokonce se mluví o tom, že první motorizaci, která přijde, bude M3 cutter. IS coupe mě osobně dost zajímá, tak že to dost sleduji, pokud zjistím něco dalšího, tak to hned zveřejním 😉
Trochu jsme si nerozumeli. TTT musi vyrabet "na sklad". Prece nema vsechny auta na zakaznika? To by byla katastrofa. Salony prazdny, distribucni sklad taky a kdyz prijde nekdo z ulice a chce nejaky auto, tak utre? Neco prece musi vyrobit, aby mohla uspokojit i "nahodne" kupce. Ad Prius, ten konecny pocet prece muze byt dany tim, ze ta linka proste neumi vic vyrobit. Pokud jsou tak pruzny, tak by prece nemel byt problem pro velmi ziskovy (?) Prius uvolnit vyrobni kapacity nebo budovat rychle nove. Nejsem zadny odbornik, jen uvazuju nahlas svym selskym rozumem. A rozhodne to neni FW!
Teďka tady nechci startovat flame, ale je vidět, že si stále nenastudoval TPS 😉 Narazil jsi na jednu ze základních výhod TPS.. Toyota praktikuje tzv. pull-systém výroby = výroba je "tažena" poptávkou = vyrábí se to, co je požadováno (platí nejen pro externí, ale i pro interní vztahy) = nevyrábí se na sklad, veškeré zásoby jsou v maximální možné míře minimalizovány X naopak tzv. push-systém výroby je charakteristický výrobou na sklad = vyrobim a pak se to snažim udat (viz přeplněné parkoviště u výrobních hal některých výrobců a různé formy PR masáže). Výhody dosahované Toyotou jsou jasné: když máš vnitropodnikové zásoby nebo vyrábíš něco na sklad, tak máš v těhlech formách aktiv zbytečně vázanej kapitál, kterej nemůžes použít jinde.. díky minimalizaci vnitropodnikových zásob a pull-systému výroby, minimaliziješobjem vázaného kapitálu - ušetřený kapitál můžeš použít jinde (= bude Ti jinde vydělát místo toho, aby ležel na skladě) viz zisky Toyoty z finančních operací (Marko by nám k tomu jistě pověděl více). Co se týče Priuse, tak tam je situace taková, že poptávkabrutálně převyšuje maximální možnou kapacitu produkce = nestíhaj je vyrábět ani kdyby se rozkrájeli. Např. letos se v Evropě prodá 25,000 Priusů - vím to přesně! Víš proč? Protože je to stanovená kvóta, víc jich prostě nedovezou i kdyby tu bylo dvojnásobej zájemců.. v kontextu problémů, v jakech jsou někteří jiní výrobci, je to docela zajímavá až paradxní situace.. chceš Prius? Tak se zapiš do pořadníku a začni se modlit ;-\ P.S. popsal sem va extrémní póly výrobních systémů, v praxi není nic jen bílé nebo jen černé 😉
Tome, obcas sem davas odkazy na novinky, spyphotos z tohoto webu [odkaz] prave v diskusi pod timto clankem nekdo zminuje Lexus IS coupe. Nevis o tom neco? Nejak se mi to nezda.
To by spíš kupoval "ajgou" ne? 😉
Já myslím, že TTT dělá "na sklad" zcela minimálně (just in time, že). Budu si hrát trochu na "insidera" a řeknu, že jejich logistický systém je ve své propracovanosti též docela těžkopádný a než se moudří plánovači v Bruselu k něčemu rozhoupou, trvá to i déle než 3 měsíce.
Dejte do vyhledávače "[odkaz]" zvolte odkaz "launch e😜erience site", než potvrdíte odkaz "enter the site", tak se můžete projet s autíkem po obrazovce (blbůstka), pak dejte odkaz "enter the site" a můžete se vyblbnout 😉 až se spustí akplikace, tak doporučuji odkaz "performance", pak "launch performance demo" a pak zvolit "6-speed auomatic transmission.." a konečně odkaz "start demo".. schválně, kdo z Vás se dostane na těch 6.5 sekundy, mě se to prostě nedaří.. zatim mám rekord 6.7 ;-\ asi prostě neumim řadit 😉 P.S. těch 268 koní v Camry by teda vůbec nemuselo bejt špatnejch :yes:
Treba ma na kazdou nohu jednoho😉 >😁
Ja myslel normalni auta. Zatim pokazde, kdyz jsem objednaval auto, ktery muselo do vyroby, tak byla dodaci lhuta 2-3 mesice. Jen Ford se ted pochlapil a auto dodaji cca za mesic a neco. Nevidim proto nic divnyho na tom, ze TTT dela auto 3 mesice. Jestli to treba u Priuse neni dany tim, ze maj poddimenzovanou linku nebo je to auto tak vyrobne narocny, ze to proste nezlomis. Taky je mozny, ze Priuse vubec nevyrabeji na sklad jako jiny modely.
Jsi kreativni :yes: 😉
Objednal, čekám. Budu muset popohnat naše řidiče, aby to tam naváželi rychleji 😉
Furt lepší, než kdybys to nazval Aygo na steroidech 😉
Pokud se nemýlim, tak Yarise už nedávno koupil.. pochybuju, že by kupoval druhýho pro sebe >😒] 😉
Nevim, jak na jiný auta ale na Priuse se čeká "skoro stejně" dlouho jak na Ferrari 😉 Toyota holt nestačí vyrábět :-!
Na Corrolu vypranou na 90° = Yarise😉
Teda nerad reju, ale nema kazda automobilka dodaci lhutu na auto, ktery jde do vyroby 2-3 mesice? Jestli jo, tak teda nevim, v cem je TTT tak vepredu 😉
Jestli se mohu zeptat, tak na který model "čekáš"?
Vím, taky čekám 😉
Prodeje v ČR jsou jen o slevách. I přesto bychom např.Yarise a novou RAVku prodávali jako diví,ale lidi u nás nejsou zvyklí čekat,tak berou jen slevy a auta co jsou jich plný sklady...TTT prostě jede a nestačej to vyrábět-na Yarise se čeká cca 3 měsíce a výroba jede naplno...TTT :yes:
Ta max vybava ma neco do sebe! Rozumna obchodni politika. Jsem premiovka, tak se vsim vsudy :yes:
Carina se mi líbila. Design Avensisu mě taky moc nebere, ani munulá generace mě moc nebrala. Jedinej Avensis, který se mi líbí, je kombík.. na netu jsou nějaký spy fotky nový Avensise, z profilu vypadá poměrně "sportovně", skoro jak čtyřdveřové "coupe".. akorát mi to moc připomíná novou Camry/Lexus ES, tak že nevim jestli se paparazzi nesekli.. každopádně na novou Avensis sem hodně zvědavej.. souhlas, sportovní verzi by to ted chtělo, aspoň nějakej fajnovej třílitr :yes:
Proti pichlavým poznámkám věšinou nic nemám, občas si sám rád štouchnu 😉 Akorát by o tom neměla být celá diskuse ;-\
Mě prodeje v ČR též nezajímají, vlastně mě nezajímají žádná čísla prodejů, zajímá mě auto. Avensis, dle mého názoru, nejvíc srážel design- v 1. generaci anonymní, v současné dost těžkopádný. Jestli ho v příští odlehčí, dodají trochu šmrncu, nejlépe podpoří nějakou sportovní verzí, mohla by to být pecka.
Hele,hele....!!!! Slíbil jsi, že když ti ho budu posílat, tak to nebudeš šířit dál!! ty bídáku! Dostaneš přes zadeček! >😒]
No snad tě ta pichlavá poznámka tak nena...la ? 😉 Já měl pocit, že jseš srandista 😉
První informace o nové M6 [odkaz]
Na rozdíl od jednoho nejmenovaného čtenáře, nemám za potřebí reagovat na každý článek týkající se určité konkrétní značky 😉 Ale stejně, hrozdně se mi líbí ten posun.. (berte to globálně) dříve by se tady psalo, hale další plečka, japonec nakonec.. dneska? Vše je jinak.. posměšky a pitomé poznámky jsou jediné, co některým zbylo :no: Prodeje v ČR? To mě nikdy nezajímalo, o ničem nevypovídají.. Mess with the best, die like the rest zase bude, jen co se zveřejní prodeje za duben (aby bylo jasno, zatím to roste už přes 50 měsíců nepřetržitě za sebou :-! ). A co LS600hL, jak ho hodnotíte s odstupem času? Možná se bude prodávat pouze v jedné úrovni výbavy - maximální! Fully loaded (tenhle výraz mám rád)! A to nejlepší nakonec.. cenu prej stlačej pod 100,000 $ :yes: By mě zajímalo co na to říkaj soudruzi ve Stuttgartu a Mnichově.. >😒] 😉
tak diskuze fakt k tématu.Chodíte sem se trumfovat kdo napíše větší ***inu nebo co?K věci pánové k věci.


Tak nevím , ale tolik verzí nafty mi přijde zbytečné.Ale což , aspoň je na výběr.
Jen jestli ses nepřeklik a nechtěl napsat "převlík" >😒]
Jaky bonus? Pouzity pansky tanga s hnedym pruhem? >😒]
ale to 4% porno je fakt skvělý.... já se překlik... :yes: a pak dostaneš i bonus... >😒]
ale to 4% porno je fakt skvělý.... :yes: 😉 >😒]
Ty seš správnej obchoďák se správným portfoliem >😒]
Budou na viagru, sw zadarmo, nabidky investic do nigerie, vyhodna koupe Jagu, pronajem manzelek, 4% porno....... >😒] >😒] >😒]
no někdo poluje u toyoty, jiní zas u vw >😒]
Ty ? Ty, který tady střílí oplzlosti jak na běžícím pásu, tak ty se stydíš ? >😁 Tak já se teda ozvu, ale doufám, že mi nebudou chodit spamy 😉
Vole, chci ti vyznat lasku a stydim se takhle verejne😄 Koukej se ozvat, mam na tebe dotaz, ktery sem nepatri.
Faktura nedorazila ? >😒]
Nejprve to první a po bližším ohledání svůdné křivky grafu i to druhé. Mess with the best, *like the rest 😉
Ozvi se mi na mail, pls.
Myslíš, že měl poluci nebo se pos.al z prodejů v ČR ? 😉
Suší si pyžamo, ve snu k němu přišla krásná gejša Aygo s vytetovaným grafem prodejů v podbřišku 😉
Snad ho od toho pásu na Yarise pustěj alespoň na chvilku, aby nás zde oblažil svým TTT >😒]