Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Podcast 02: Za volantem BMW M6

17 komentářů

GTI
Jo, JETTA, princezna touhy válcuje GOLFA... 100:5, to jsou věci... tak snad ten Rabbit znovuzabere :yes: Koukám, teda poslouchám, že amíci maj dobrej názor na naftový motory :yes: P.S. ten bavoráckej desetiválec zní jako můj mixér 😄 ale chyba bude na mé straně 😄 :yes:
Zvuk M6 je prostě šílený >😁 >😁 :yes:
ta M6 je dokonala :yes: kolko gum ste pri tom zodrali?
jj, znie jak chipnuty naftak 😄
Ále néé 😄 😉
pevne dufam, ze k testu M6 bude patricne video s kompletnym zvukovym prejavom z interieru z 0-200 a ziadne se***ve provokacne utrzky ako v podcastu... "obycajna M3" sa mi zda 10x zvukovo zaujimavejsia ako ta "podcastova M6", tak prosim redakciu o normalny nicim neruseny zvuk testovanej M6 !!! vopred velka vdaka !!! 😉 to si mozem pustit rovno aj ten mixer... >😁 :yes:
GTI
Vedle je test. Přečti. Je to dokonalý auto. Sedačky, motor, styl. Jo, tohle je kára pro odrostlýho kovboje, kterej nemusí řešit dilema, zda si dát k večeři hru na vídeňský párky, nebo pečenej kabanos na Václaváku. Jo... jdeme do plnejch. Auta rostou. A pokud jsme tu nedávno ještě Quasimoda vnímali, jako značně přerostlou káru... tak ti garantuju, že zanedlouho si budeš připadat, že naopak ty svou káru za sebou taháš na provázku... zejména, když budeš vedle Q7 stát na křižovatce. Tohle je tep doby. Tohle už se nedá zastavit. P.S. Motor... velká pochvala... Tak to přečti, shlédni výborné video a... začni střádat. Bravo test :yes:
Souhlasím s Tebou GTI...skvělé auto a je dokonce pěkné..byl jsem na představení Q7 a úplně jsem změnil názor...s Qausimoda byl Don Juan 😉 ...ale ta cena...v základu je fajn, ale v autotipu testují Q7 3.0TDI a ta stojí 2.350.000,-Kč a nemá např. TV tuner, střešní okno, nezávislé topení (a to už by se do 800.000,-Kč za příplatky vlézt mělo).
:yes:
GTI
Přečti test. Abys pochopil, co znamená TTT. Možná patříš k těm, co je auta tohoto výrobce oslovují. No, nakonec, než se životem dobereš ke Qasimodovi7... na nečem se vyučit musíš... akorát holt na tebe kašlou s otevíráním zadních dveří, evropane. Musíš také počítat s tím, že ti bude hučet odzadu... tak to překousni. Máš tam taky počítač, tak se nauč ho ovládat... možná to chce mít sebou hůlky na rejži. Mimochodem, víš že třeba počítač ve Volvu ti všechny hlášky hlásí v češtině? Přes to všechno bude RAV výborné auto. Dělá na mě dojem, že si do něho bude moci sednout i středoevropskej kovboj a růžovej stetson může odhodit do dáli. P.S. Dobrej test :yes:
Brácho, vedle grilujou Ibizu, tak na to mrkni. Za pár šupů máš dobrou lítačku. Je ve svý závěrečný fázi, tak by to mohla bejt na dost dlouhou dobu tvá věrná družka. To víš, nafta je nafta 😄 od toho nečekej samet benzínovýho osmiválce... Tak přečti... testér to tam dobře píše... masívní obliba TDI 😉 Jo, naftovej kovboj... to tu je ikona ikon 😄
čti
Nemam posledne dni vela casu zapajat sa do diskusii, a tak vam posielam nove coupe od BMW. Paja pred par dnami ukazal nemaskovane auto, a tu su uz oficialne fotky: [odkaz] /// [odkaz] ///[odkaz] /// [odkaz]
No abych pravdu řekl, tak jsem takovej na rozpacích hlavně teda z té zadní části. Řekl bych, že tam nějak násilně naroubovali sedmičkový styl 😉
A propo, nevíš jak to bude s tím Fordem a jeho RS, Mistře ? 😉
Hmm..to je aj pre mna zahadou. Oficialne stale plati, ze RS nebude...ale plati tiez, ze Jost Capito (sef dizizie RS) tvrdi, ze vyvojovy program civilneho RS si ponechaju tak dlho, pokial bude medzi zakaznikmi zaujem. Vyvoj ich vraj nestoji o mnoho viac popri existencii rallyoveho programu ...a dari sa im tak do buducnosti udrziavat pri zivote civilnu verziu. Problemom su vraj vyrobne naklady pri obmedzenej serii. Ale vzhladom k postupu a udrzovacej taktike "up-to-date technologii" nejake RS mozno nakoniec bude. Mozno na konci zivotneho cyklu sucasneho auta, mozno v buducej gen. 😉
Oni totiž prosákly zprávy, že projekt RS byl tenkráte pozastaven a podle ohlasu a prodejů ST se mělo rozhodnout co dál. Prodeje a ohlas jim hrají do karet, a navíc tebou zmiňovaná existence WRC projektu. Ty zprávy nesly informaci o vyšlechtěném 2.5 T s výkonem kolem 300-330 koníků a pohonu všech čtyř, snad použitého z R Volva. Na trh by měl přijít příští podzim, dva roky po vlně ST. Tak tedy uvidíme 😉