To snad cejtí každej... že to bavoráček dostal zaslouženě :yes: Citroen oceněn za svou tvář :yes: a hlavně - CAYMAN - sporťák roku :yes::yes: P.S. jo... taky gratulace hochům do klubu :yes: ... že by cena za první auto z pet lahví? ;-) - tak všem velké gratulace :yes::yes:
je to tak. Tohle je asi to nejryzejší BMW. Není to o místu na zadních sedadlech. Je to o radosti z jízdy, přesně dle sloganu. Podle mě, toto auto v posledních dvou generacích trochu otupělo, ale je to stále nejlepší volba ve své třídě: rozuměj sportovně laděných sedanů. Jízdní vlastnosti na suché vozovce nemají konkurenci. Řízení oproštěné od hnacích sil je velmi sdílné :yes: . Málokdo dnes už zná pocit, řídit auto v zatáčce pomocí plynu. Mírně přidáš a zadní kola pomáhají zatočit. Přetáčivost přichází jemně a nenásilně- dává Ti potřebný čas na rozmyšlenou. Pokud se ji naučíš v rozumné míře využívat, dostaneš z BMW to nejlepší. Diesely jedou dobře, ale jsou hodně těžké na předek. Ztrácí se pak ta vyváženost, která je u lehčího benzínu odměřená přímo na lékárnických vahách... Fenomenální je zejména šestiválec 330i. Brzdy jsou hodně účinné, ale nezbavily se citlivosti. To je důležité. Teprve v některých vozech člověk zjistí, že jízda a jízda je rozdíl... 3ka umí poskytnout takové širokospektrální vjemy :-) . Prostě cítíš jak auto maká, ale přitom to neobtěžuje. Vzácný to jev... :yes:
Bohuzel je to ten typ designu, ktery urcite neni osklivy, ale ocekavani nenaplnil a fanousci si musi zvyknout...ja si uz zvykl, ale zrejme nikdy nereknu o nove rojce, ze je krasna.
naprosto souhlasím! jenom ten, kdo s temihle auty jezdi, nebo je vlastní ví - a umí docenit to, o čem se tu píše. Já osobně mám 5-tým rokem E-46, 320i. Tohle auto mě okouzlilo svými naprosto fenomenálními vlastnostmi (pochopitelně jsou na světě i lepší auta). každodenní jízda do práce není je o tom dopravit se z bodu A do bodu B, ale je to vždy o radosti, o požitku z řízení takového vozu, o přesném řízení a o tom, jak tohle auto umí projet zatáčkou..., osobně si myslím, že E46 bylo designově nejvydařenější. Současný kabát trojky mi více-méně (ze zadu)připomíná korejskou uniformitu. Ale jinak technika naprostá špica, opět skok od předešlého modelu o velký kus dopředu. To nemám nikde vyčtené, opravdu jsem nové 3-ky řídil a to včetně fenomenálního třílitru. neuvěřitelná přilnavost k asfaltu!
BMW 3er, úžasná technika, diskutabilní háv. A WCOTY 2006. Cayman S, neobyčejně schopný. Ale špunt do díry mezi Boxster a 911. Dnes je možné už všechno.
Cayman je dnes odkazem lehkeho a suverenniho sportaku blize nez samotna high-tech 911. Navic i jeho cena je prijatelna. Osobne se mi z aktualnich modelu spolu s Boxsterem pozdavaji vice nez zbytek. lehke ovladatelne, rizne, designove vyvazene...jo, beru ho jako ryzi Porsche.
Jestli to myslíš jako legraci tak :-) Jestli to mělo být blbý rejpnutí proti Škodovce, tak raději psát nebudu :-(:no: Škodovka je špička v neprémiových značkách! BMW a spol. jsou prostě jinde!
Ford Focus RS byl prý testován, někde v Jižní Africe, prý 330 hřebců na všech čtyřech. Je to tak ? Budeme moci spustit svým touhám a emocím zelenou ? Budeme mít možnost být v ráji už na zemi ? Já křičím, já volám, jak to tedy bude ? Odpověď zná jen Marko, Mistře, kde jste ? ;-)
Pokud bude, bude konkurenci pro R32, ale zvladne byt take konkurenci STi a Eva? Uz ST je bohuzel diky tezkemu petivalci relativni tloustik, co s nim tedy udela pripadna zastavba kardanky? Skoci u 1,6t? Cetl jsem o RS v poslednim tydnu dost, ale proc tovarna zurive dementuje jeho pripadnou existenci? Prece by melo spise utvrzovat hledace ctyrkolek v kompaktnim kabatu, aby neobjednavali Golfa...nerozumim tomu.
Proč to nepotvrdí ? To je jasné, ST je relativně mladé, krátce na trhu a prodává se výborně. Proč by tedy teď museli tahat eso z rukávu to nedává smysl. RS předchozí generace také nebylo po 2 letech prodejů základního modelu. Proto se chystaj na podzim, to bude to správný datum. Představení na podzim, objednáš a jaro začneš s orgastickým výkřikem "Mám ho." Pokud je vše pravda, pak je tam systém pohonu z Volva, 2.5 T s dvěma T a výkonem kolem 330 hřebců. 330 hřebců v dokonalý stáji. Rozumíš ? RS, řekni si to sám jako to zní, RS. Mráz po zádech. A ještě jednou RS ;-)
Nejsem zaujatý proti BMW. V podstatě jsem jim vždy trochu fandil. Mé největší zklámání bylo, když jsem minulý rok měl možnost konečně řídit BMW 3.
Dílenské zpracování 1*. Ale to je tak vše - to umí i jiní. Jinak průměrné auto své třídy. Takže se ptám: Svezli jste se vážení porodci někdy v tomto autě? A jestli ano, svezli jste se někdy v nějakém jiném???
Proč jizdní vlastnosti? "Auto roku" snad musí mít více předností, než jen "jízdní vlastnosti"! Mé dojmy? Čistý ale nudný neučesaný interiér. Málo prostoru. Hlučnost (!). A _pocit_ že jedu v obyčejném autě... ne v BMW (když už tu všichni píšete o pocitech). :-(
Když se ti pocity dostavily ve Volvu, je jasné, že vyhovuje tvému charakteru. Tím se vysvětluje proč se ti BMW nezamlouvá, je prostě více sporotvní. A s tím hlukem, není to spíš tak, že T5 má sice výkon, ale je až moc tichá a utlumená. Na to že vychází podvozkově z Focusu není příliš sportovní. Holt klidný pohodlný Volvo. Přesto je BMW vrchol, to je bez debat. :yes:
Aaaachjo... my se nebavíme o tom, jestli je sportovní nebo ne. Já ani neměl v úmyslu zastávat se Volva. Prostě "sportovnost" se mi zdá SAKRA málo na to, aby něco bylo prohlášeno "autem roku". Nic víc a nic míň jsem nechtěl říct. ;-)
Možná je to tím, že ze všech soutěžících je BMW nejvíc auto v ryzím slova smyslu. Většina moderní automobilové produkce sestává z vozů, jejichž řízení víc než cokoliv jiného připomíná počítačovou hru – arkádu. Automobilky předpokládají, že řízení vozidla, ve spojitosti s dopravními zácpami a dalšími neduhy, je pro zákazníka natolik rutinní, nudná záležitost, že je lepší navodit mu pocit, jako by vůbec neseděl v autě, ale oddával se nečinosti v pohodlí domova. Dokonce aby nemusel na nic myslet, myslí auto za něj (ESP, parkovací senzory a kamery, automat a nejrůznější automatika). V BMW za tebe nikdo nerozhoduje, jsi pánem situace a od trakce předních kol po sklon vozovky máš o všem přehled. BMW je zkrátka auto pro lidi, co řídí s nadšením – s přihlédnutím k povaze porotců pak jejich rozhodnutí pochopíš.
Tak ještě jednou... nazvěme to "super sportovním autem", u kterého chápu, že se vznášíte v nebi. Ale je TOTO "světovým autem roku"????? >:D >:D >:D:-! Končím, tvá Máňa.
ne nad trojku.. nad trojku postavím třeba Pagani Zonda, Ferrari, TVR, lotus.. atd... nicméně ;-) se budem bavit o stejným autě, a to je tahle třída... BMW má skvělej paket zaměřenej jen na sport.. klobouk dolů před BMW.. snad taková ikona každýho kluka.. žádnej supersport, ale dostupnej civilní nářez.. A ty jízdní vlastnosti... velkej rozdíl je v kopytech na zadek, ale projeď se Saabem 9-3 nejlépe Aero, tam si budeš stejně jako v BMW připadat, že jezdíš po kolejích jak to skvěle drží stopu, jen ti to nepřijde, protože je to nastavený i pro "ženský" nebo chcete-li trochu komfortněji pro každodenní jízdu po městě.. a to věřím, že i to Volvo v T5 bude frčet taky parádně a ostatní auta taky nebudou k zahození.. jen celkový nastavení bude asi jiný a to v důsledku dělá větší rozdíly, než jsou ve skutečnosti dané. takže je to prostě celek, kterej z něj dělá lídra.. ;-)
Vono dost záleží na motorizaci. U nižších kubatur než 2.0 skýtá zadní náhon víc příkoří než výhod. Horší manévrovatelnost (např. slalom), špatná prostupnost při zhoršených adhezních podmínkách (typicky v zimě), ale v případě vysokovýkonných motorizací je zadokolka neocenitelná. Souvisí to i s hlukem – BMW se nesnaží simulovat atmosféru obývacího pokoje. V komunikaci s řidičem využívá nejen zrak, nýbrž i hmat a sluch, aby dosáhlo těsnějšího splynutí a mohlo sdělovat, jaký že způsob jízdy "má nejradši". No a když se pak k auto chováš tak "jak si žádá", odmění se ti fantastickými pocity.
Proto se táži: s jakou že kubaturu jsi měl co do činění?
Ono každýmu sedí něco jinýho. Já naférovku říkám, tohle BMW se mi nelíbí. Proti starému dobrému desingu BMW je tohle mimo. Nevím, já to tak vidím. Jízda je velmi velmi dobrá, ale mě také v tom autě chybí něco víc. Proti předchozí generaci tomu "něco" (nevím co) chybí.
téhle ankety. Nejlepší auto planety... to je božská správa - je evropskej produkt. Oceněn byl přínos v designu... tedy evropskej přínos, a sporťák roku... to je dobrá rubrika, s výborným vítězem... tedy, ehm, je též z Evropy. Já vnímám obsah téhle informace jednoznačně. Ano, i odborníci ocenili Evropu k ústředních kategoriích... a to je nepochybně moc fajn... P.S. Jinak pánové... když popatříte toho bavorážka nahoře... přece... v čem spatřujete vizuální problém? To auto nemá chybu.
Je to totiz takovy bangle-latte, hodne peny, malo kofeinu, aby to nahodou konzervativnejsi klientele neutrhlo srdce. Prumerna evoluce. A zadni svetla vazne trochu moc Asie.
můj vizuální "problém" spatřuji hlavně ve tvaru světlometů, a to jak předních tak zejména zadních a k nim se zužující zádi. E-36 a E46 měla přesně definovatelné tvary světel. Němohu prostě nějak přijít na chuť těmhle novým mnohoúhelníkům s křivkami. Ale toť pouze můj soukromý názor. palubní deska (se dvěmi kapličkami-vím, může být i jedna, což je už o poznání lepší)) je kapitola sama pro sebe. Stará dobrá palubka natočená k řidiči:-)))
:-) Jistě... palubka :yes: Já přední světla akceptuji, akceptuji tedy vše, a jen lehce se přemlouván na ty zadní blinkry... nejdou mi tam proto, že právě tebou zmiňované křivky... jsou velmi náročné na oči konzumenta... a proti nim jsou až příliš jednoduché ty blinkry... jenže, jaké tam dát?
Není nic na koupi, co ti může udělat větší radost, než-li koupě auta. Ať koupíš cokoliv, zoufalost jménem C5, chudýho bráchu z Rumunska, nebo dokonalou 911ku... vždycky budeš šťastnej. Ale to je jen povrch vztahu k autu. Ty si musíš koupit jenom takový auto, který tě bude uspokojovat v čase a vnitřně. Esteticky, především. Protože, přiznej si to, žádnej závodník nejsi, a uvidíš, ža ani nebudeš... Umět to... je vyhrazeno nemnohým... tak, jako talent pro jiné umění. Takže vybírej podle svejch estetickejch nároků... v tom neslev. A pokud to tak uděláš... zažiješ hlubší vztah k autu. Budeš se totiž do něho těšit. Už už, abys v něm seděl, abys zastrkoval klíček a ucejtil zachvění motoru... abys cítil obejmutí v sedadle... prostě... v tomhle neslevuj. Hlavně se neorientuj podle anket, tabulek spolehlivost a dobrejch rad kamarádů z mokrý čtvrti... Najdi v sobě sílu a rozhodni se sám. Vnitřně jak nejhlouběji do sebe dokážeš nahlédnout. Nikdy nikomu předem neříkej, jaké auto si půjdeš koupit. Pokud tedy máš rodinu či holku, tam je nutno to sdělit předem, ale myslím to tak, že ne abys konzultoval v hospodě na růžku svý budoucí dělo... a nedejbože se nechal přemluvit... to dělaj nerozhodní, slabí, malí. Tak pokud na to máš a umíš si sám vybrat boty, vyber si sám i svou káru. A až ji pak rozjedeš, chce to zažít ten opojnej pocit zrychlení. Rozumíš, nejde o to, že budeš někde gumovat. Jde jenom o to, aby ses v autě v dlouhým táhlým "nenudil", aby tě zaujalo svým zátahem, svou schopností projet s tebou pevně a jistě každou zatáčku. Tak až tohle všechno se svým autem prožiješ... může nastat třetí fáze, a tou je hluboká láska k autu. Ta může vydržet roky... staletí. Dnes, když můžeš koupit auto na leasing... je ti dostupné takřka cokoliv... z celýho světa, tak ti držím palce :yes:
nemám co bych víc dodal, souhlas! a proto svojí káru miluju! Protože se těším na každý usednutí do ní, miluju její tvary, sametový brumlání šestiválce, miluju i to, že po tolika letech v autě nic nedrnčí ani po našich rozbitejch silnicích, miluju ten solidní zvuk zaklapnutí dveří, tu jistotu, s jakou mě vede po silnici. Znovu říkám, ano, jsou na světě i mnohem lepší auta, ale já miluju právě tohle svoje a až nadejde čas se rozloučit tak to obrečím. Vím, že ale další auto bude zase BMW a zase 3ka. ;-)
:-) Ne.. jen... už dlouho... nechápu ten design... pro mne snad nejhorší evropskej úlet za posledních 215let :-) Četls příspěvek "Pittbul na druhou" :-) tak, tak to přesně vnímám... ;-)
Kačere, děkuju. Hele, nejde jen o tu trojku... ta sice je to naše autonebe... ale když není na trojku, musíme to zvládnout důstojně v jinejch. Podle mě jde hlavně o to, mít pod kapotou trošku početný stádečko koní...
Koukej, brácho, pořádně vydrbat svou káru. Zajeď do Shellu a ber program za třista... kára se bude blejskat, jak psí kulky. Pak vem mokrej hadr a vytři rámy dveří. V OBI kup sprej na mytí oken a pořádně je zevnitž vydrbej. Vezmi lux a vyluxuj vnitřek. Pak vezmi sprej na plasty a dokonale vyčisti přístrojovku. Gumový koberce vraž do garáže a instaluj letní provoz na koberečku... s logem tvý káry. Až budeš hotovej, dolij do ostřikovačů kapalinu, a natankuj ten nejlepší benzín, co znáš. Tohle všechno prostě udělat musíš... aby tě beránek nepokakal. Pak si do svý káry sedni a vyznej ji lásku... klidnou, citlivou jízdou. Odvděčí se ti. Tak pánové - PŘEJI HEZKÉ VELIKONOCE :yes:
OT: breaking news!!! VW Rabbit: spy photos + návrh nového lo
Konečně! >:-[];-) Už se ví, jak bude novej králík vypadat.. bude fakt revoluce, kam se hrabe novej Civic se svým futuristickým designem, kam se hrabe Lexus se svými hybridními motory.. to je o ničem, důležitej je design! Design je všechno, evropskej design ruleš.. Spy photos: [odkaz] /// [odkaz] a to není zdaleka všechno, VW se rozhodlo po mnoha marných pokusech konečně pořádně prosadit na US trhu, tak že uvedení králika podpoří i novým logem.. do finále se dostalo 5 návrhů, fanoušci mohou na oficiálních stránkách www.***nbandeauswolfsburg.com hlasovat a podpořit výběr konečné podoby králičího loga.. finálové návrhy: [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
Ano, podle posledních zpráv dojde k přejmenování.. k ostrýmu hot-hatchi se jméno králik nehodí, GTI bude prodáván jako samostatný model pod názvem "Angry rabbit" (nasranej králik).. logo zde: [odkaz] nebyl by to VW, kdyby neuspořádal mohutnou PR masáž, fanoušci si budou moci koupit i ilustrovanou encyklopedii na křídovém papíře: [odkaz]
No jo nemame v porote zadneho zastupce, protoze se Slovaci trhly a jsme moc maly:-(( a tak je to se vsim....cim vetsi by jsme byly, tim vice naroku bychom meli, ale to ubohy Slovaci nepochopi:-((
Určitě maximálně kvalitní auto, ale já bych to dal raději nějakému Lexusu, Renaultu, Lancii, či Volvu. Anebo ne. Beztak mě parta blbečků z nějaké poroty nepřesvědčí. Je mi jasné, že bych s Lexusem byl spokojenějším BMW. A věděl bych, že mám pravdu. Není krásné moci si vybrat? Je a je to bašta. :-!
co se tyce zabava z jizdy zustava lexus jako kazdy japonec prumerem, ty auta jsou stavene na tokyjske nebo new yorske zacpy. Ziju dlouho v usa a neznam zadneho kdo ma rad sportovni jizdu jezdit z lexusem. Osobne jsem jezdil 2tydny z 430 a mel jsem pocit sedet ve Volge. Jeho velky plus je dobra cena
Ty Honzíku z Njů Jorku, ty taky nesmíš brát v potaz jen to, co jezdí po Manhattanu, jinak bys nenapsal takovou volovinu a nebyl bys tu za zabedněnce. :-) Jo a v těch státech musíš žít už dlouho, co? Když ti dělá problém zformulovat pár vět... :no: Já Masa Bob nerozumět Honza z Ňů Jorg.
Nezklamal a opet dokazal svou demenci - porad zavidis co? Maserati 6, Bentley 2. Neveris co... Tolik jsi nikdy nevidel ani za celej zivot co? Je mi te lito, je videt, ze ses fakt frustrovanej a proto tady seres kazdyho, kdo by si nahodou dovolil vyjadrit svuj nazor. Pro me ses socka, co jezdi akorat peskobusem a dela tady machra. Chudacek zajicek...
Krásně jsi zhodnotil sám sebe tou první větou :yes::-) Jo, Lancere, jsem fakt těžkej sociální případ. Zkusím si dnes pěškobusem zajet někam, kde Bentley a Maserati prodávají. Třeba mi to zvedne IQ a sebevědomí.. To by bylo, aby to nefungovalo, když to jde u tebe, co? :-)
Je videt, ze jsi to zase nepochopil (pokolikate uz?). Kdyz reknu, ze jsi nezklamal svou demenci, tak to znamena, ze TY jsi nezklamal svou demenci, ok? Bylo to mineno na tebe a tudiz jsem hodnotil tebe. Uz to aspon trochu chapes? Ja vim, je to tezky. A co se tyce tech Bentley a Maserati, potkavam je na ulici, ne v showroomech. Klidne ti kazdej den poslu 10 fotek. A sebevedomi mi zveda neco uplne jineho, to se neboj.
Slovo "ty" jsem velkymi pismeny zduraznil proto, abys pochopil, ze se to vztahuje na tebe. Muzu se te na neco zeptat? Ses vazne tak blbej nebo to jenom delas? :-|
Jsem fakt strašně blbej. Neviděl jsem dnes žádný Bentley. Včera jsem ale viděl AM DB7 Vantage a hned jsem se cítil daleko chytřejší. Máš fakt pravdu, že to má vliv na IQ. Tak honem utíkej k oknu, ať se nadopuješ IQ ;-)
Hm, mne to bylo jasny uz od zacatku. Kdyz uz ted vsichni vime, jak ses strasne blbej, mohl bys nam vsem udelat tu laskavost a uz sem nikdy neprispivat. To by mi udelalo velikou radost (a nejenom mne).
dCi - proti tobe nic nemam. Uz ses tu nekolikrat projevil jako vasnivej fanousek francouzskych aut. Asi mas svoje dCI a ses s nim nadmiru spokojenej. Ja jsem zkusil HDI a stale toho lituju. Jesti chces, svou francouzskou zkusenost ti klidne popisu, ale asi to nema cenu. Ja jsem proste mel s franikama dost blbou zkusenost, na novym aute (307 SW) se porouchalo snad vsechno - od svetel pres sterace az po komlpletni vymenu spojky. A nebyla to jen chyba auta. Sluzby servisu a prodejce taktez podprumerne. Kolik to stalo vsechno penez asi taky popisovat nemusim. A takovych zkusenosti bylo v mem okoli vic. Ty si u frantiku zustan, aspon jdou ulice pestrejsi. Ja uz na ne budu mit vzdycky svuj nazor, kterej jen tak neco nezmeni. A k tematu: stale trvam na tom, ze BMW 3 si svuj titul zaslouzi a ve svete maji opravdu rozum. Zatim!
Hmmm....typicke pro tyhle diskuze, 60% lidi tu v BMW nikdy nejelo a 92% nikdy nejelo v nove trojce, ale hlavne ze vsichni souhlasi ze je to nejlepsi volba.....