Novinky
0
líbí se mi sice jiná auta, ale MB vždy přijde mnohým novým. Ostatní také, ale bud novinky v menších počtech nebo méně významné. Vždy, když tu čtu o novem modelu od M-B, tak mám chut se hedn svést a zkusit některé vymoženosti..
jaký problém s SBC?Máme na Fa.4xW211 a o žádném problému nevím! Brzdí perfektně :yes: to jsem z toho janek 😉
Je bohužel poruchový...
co máš konkrétně na mysli? neznám jediný případ selhání systému SBC... pokud jde o výměnu hydraulických jednotek u všech vozidel s SBC, šlo o preventivní opatření firmy Bosch, jehož podstatu nebudu rozvádět, protože to na bezpečnost majitelů nemá vliv...
Saturn Aura se představil v New Yorku v sériové podobě. Tahle obdoba Opelu Vectra se bude v USA prodávat podle výběru buď s čtyřstupňovou automatikou nebo s nejmodernější šestistupňovou automatickou převodovkou Hydra-matic 6T70 vyvinutou společně GM a Fordem s dvěma spojkami a možností řazení páčkami na volantu. Jak má už GM ve zvyku, bude nabízet dvě různé konstrukční školy motorů. Typicky americkou OHV V6 3,5 VVT 224koní 298Nm soustředící se na nízké emise a výkon od nízkých otáček. Tento motor byl prvním na světě, který spojil OHV a VVT a obdržel v USA několik cen. Bude se nabízet společně s 4-st. automatem. 6-st. automat je vyhrazen pro celohliníkový DOHC V6 3,6 VVT 252koní, 340Nm, což je v současnosti nejmodernější šestiválec koncernu GM a objevuje se například v Cadillacích CTS, STS, SRX. Dobrou zprávou je, že oproti konceptu Aura nepřišla o rozsáhlou aplikaci kůží různých barev v interiéru. Fotky: [odkaz] // [odkaz] // [odkaz]
Hmm, velmi pekne zvenku i zevnitr :yes:
Je hezke ze je nove ecko prospikovane techologiemi, ale uznejte. koupili by jste ho za to jak vypada? Ani napad.... jeho design po faceliftu snad jeste vice zestarnul.... vypada hrozne.... designeri by se nad sebou meli zamyslet... vic nudnejsi auto snad uz neni..
driv jsem myslel ze Kia Opirus kopiruje M-B ted uz jsi nejsem uplne jisty jestli to neni naopak
precital som clanok, priznam sa, ze som nepozeral tie fotky pod nim...potom som si precital tvoj prispevok do diskusie a hovorím si - nie to nieje mozne, aby sa opirus s novym Eckom tam podobali...kuknem podrobne fotky a....ejhle, je to mozne ;-\ :no: je to smutne, bmw goes forward, prinasa nove tvary, doslova novu filozofiu a MB preslapuje na mieste...Audi predsalen za rovnocennu znacku s MB a BMW nepocitam 😉
Se slzou v oku musím říct, že vzhledově si éčko rozhodně nepolepšilo. Jakási snaha o V na přední části po vzoru audi působí nedodělaným dojmem. Taky je škoda, že mercedes upouští od klasických tvarů zrcátek vycházejících přímo ze dveří v plné šíři (bez stopky). I přes to všechno je technický pokrok zase na jedničku. BRAVO MERCEDES!!! MERCEDES FOREVER!!!
Hm, možná jsem něco nepochopil, ale tento model vypadá, že má navigaci zabudovanou dost nízko ve středního sloupku. To mi moc bezpečné nepřipadá. Hlavně že tomu blikají světla!
BMW s jeho HeadUpDisplejom je jednoznacne lepsi...mal som moznost sa s takym autom previezt a je to super :yes:
A v cewm je lepsi ?? konkretne !! ....... a jel jsi nekdy v M-B aby jsi to mohl porovnat ??
MB head up display ani nedodava...
head up se testoval pro aktuální eSklasse, ale byl vyškrnut jako nevyhovující pro jeho současný technický řešení. Což je pravda
nevyhovujuci? nechapem...preco? podla mna je to super vec, vidis aktualnu rychlost, sipku navigacneho systemu, pripadne aj ulicu po ktorej ides...nechapem, co je na tom nevyhovujuce...pilotom stihaciek to vyhovuje uz dlhe roky ale panom z MB nie? 8-s asi nevedia HUD urobit tak, aby dobre chodil, skor v tom je problem, nie? >😒]
A je to tady. Přivítejme nového krále. Krále vyšší střední třídy. Je z rodu těch, kteří přišli z prvním autem. Z rodu, kterému nedokázali odolat ti "nejvyšší". Je dokonalý, uhlazený, má šarm, styl, techniku, má vše... Je to prostě Mercedes-Benz. Král králů. :yes:
Spíš než vylepšení je to v mých očích pohoršení. Zadní lampy byly mercedesovitější, když byly "pruhované" a zpětná zrcátka dostala nějakou lekci asymetrie. Tudíž dvakrát :no: :no: Povedlo se ale to opakování tématu masky chladiče okolo předních mlhovek :yes:
To je ale kritiky...až se svezete "Éčkem" a pak jeho různými konkurenty, pak uvidíte, jak je dokonalý a PROPRACOVANÝ. Každé auto má své nedostatky, ale u "Éčka" jich je naprosté minimum (pokud se nebavíme o elektronice, která teď trápí už téměř všechny). Nejdřív zkusit, a PAK hodnotit!
E jsem zkusil a hodnotim ho jako dobre auto. Bohuzel, byt dobry v tomhle segmentu nestaci. U me vede Audi A6.
S A6 jsem jezdil (předchozí i tou poslední) a zvláště ta pro mě byla velkým zklamáním. Přestože se mi Audi líbí, zaskočila mě katastrofální nedotáčivost (při prudším zatočení v asi 60km/h auto prostě jelo rovně!!). Interiér není dobře vyřešen (můj subjektivní dojem) a i přes obrovské vnější rozměry je uvnitř relativně málo místa. Zvenku je ale zvláště ve verzi kombi krásné.
Tak v tom pripade mame oba diametralne odlisne postrehy. Ja mam s A6 (soucasny model) neco najezdeno a prijde mi v interieru resena z trojice Audi/BMW/Mercedes bezkonkurencne nejlepe (z estetickeho i ergonomivkeho hlediska). S jizdnimi vlastnostmi nemam problem (az na nadmerny aerodynamicky hluk pri rychlostech nad 160-180 km/h), tohle neni auto na krouhani zatacek. Designove (jak exterierem, tak interierem) je naprosty suveren sve tridy a rekl bych nejzdarilejsi Audi vubec. A na nedostatek mista uvnitr si taky nemuzu stezovat, rekl bych standart tridy....
Máš recht. Ečko je super propracované auto, namátkou třeba pérování Airmatic, fce REST či ambientní světlo... Prostě vrchlo třídy. :yes:
S tou poruchovostí elektroniky je to docela zajímavý. Při testu Autobild M-B E320 CDI kombi, otiskli ho i v Autotipu, se s žádnými problémy elektroniky nesetkali. Naopak je překvapila správná funkčnost při takovém množství různých elektronických pomocníků. Myslím že celý ty problémy s elektronikou jsou dost nafouklý. A co se týká brzd, jediné výtky snad jen problémy s dávkováním, jinak jsou velmi ostré a výkoné.
to hodně připomíná těch 548(nebo sakra kolik?) zlepšení u Favorita. Pak se ovšem nabízí myšlenka, že bylo všechno špatně 😄 2000 dílů 😄 .Ale teď vážně: E200 K má skvělý výkon. Uvažme, že skutečný objem má 1800! A v Céčku tento motor patří k těm lepším. Absolutně rovnoměrný nárust: se zavázanýma očima tipuješ třílitr šestiválec... Navíc český kalkulačkový maniak při tankování neomdlí. Mezi základními motory je to volba č1 . E 350: zlatý střed. E 500: tak tady by měl každý fajnšmekr zakotvit. Vrchol (záměrně nepočítám AMG- má totiž jiný charakter). Pětistovka je nejlepším zúročením tohoto mercedesu. Hodnota sama o sobě :yes: Sametový osmiválec, u kterého se nemusíš zajímat o desetinky ve zrychlení... Výkon bude dostatečný- o čísla se majitel nestará (spotřeba patří také mezi čísla 😄 )... Nejvíc se mi líbí výbava(nebo spíše styl) Classic. Možná je to tím, že většina volí Avantgarde. Classic je Mercedes jak má být :yes:
200 K jako volba pro tohle auto? jsi blázen? a porovnávat ho po zvuku se 6válcem? šílíš? jel jsi vt om někdy? to pískání kompresoru je děsný, jak ve třídě E, tak v céčku, jenže tam se do ještě dá omluvit, je to poněkud nižší kategorie...
v Céčku s tímto motorem jsem jel 😉 A pískání kompresoru? 😄 No pokud sis u své Škody 120 udělal tuning kompresorem, tak asi tento problém máš... Tos někde vyčetl nebo je to doměnka? :no: Tento motor je tak klidný že 220CDI při plném zatížení má proti němu zvuk bombardéru. PS: a neslyšíš to pískání třeba pořád...?
vtipálku, s C 200 K jsem taky jel, 1500 km, motor při vytáčení dost nepříjemně píská, není to nijak kultivovanej zvuk, a v takový třídě E se to opravdu nehodí (taky se ten motor vůbec neprodává, bestsellerem jsou pochopitelně CDI) (a za naprostou hrůzu v tomhle směru považuju starší typ M111 v typu C 230 K, 142 kW, pokud ti to vůbec něco říká) - ps: škodovku 120 jsem nikdy nevlastnil, na to se mám příliš rád, než abych si sedal do pojízdný rakve... mám mondeo
asi jsi měl smůlu na špatný kousek 😉 Jinak k prodejům. I kdyby CDI byl dvoutaktní jednoválec za cenu AMG, tak stále bude bestsellerem... Je to něco jako národní sport... :no: 😉
Tak nevím, co je za hrůzu M111? Myslím, že ho zrovna mám. (Nevím jestli je to zrovna M111, ale je to C 230 K z roku 1996). Je to naprosto špičkové auto (pokud není sníh). Zátah od nízkých otáček, zvuk bych hodnotil jako skvělý, lehce sportovní. Vůbec si na něho nemůžu stěžovat. Je to skvělé, naprosto bezporuchové auto!!!
Svět luxusních limuzín se změní, už nikdy nebude stejný.. dneska se to stane, nastane technologická revoluce - už nebude za potřebí flame war o tom, kdo z německé trojky je technologickou špičkou, tyhle diskuse budou bezpředmětné.. všichni budou mít jasno, někteří to sice veřejně nepřiznají (ale ve skrytu duše jim to bude jasné také).. všichni zapřísáhlí odpůrci japonských aut máte poslední šanci se vyřádit, Váš čas se krátí tic tac, tic tac, tic tac..
8-s Proboha: co se stane 8-s Na Japonsko letí Enola Gay 2 ? 8-s >😁 😉
Historická obměna - letí, ale z Japonska do světa 😉
seženu ještě na nějakýho evropana aspoň náhradní díly... ?? :-!
😲 ;-\ : [odkaz] /// [odkaz]
Nový motor V8 5.0l + dva vysokovýkonné elektromotory.. kombinovaný výkon více než 430 koní.. neuvěřitelný, místy až zastrašující kroutící moment prakticky již od volnoběhu.. nový systém pohonu všech kol.. nová dvoustupňová (!?) ECVT převodovka.. výkon V12 se spotřebou V6, kombinovaná spotřeba 14 litrů na 100 km.. emise kategorie SULEV (Super Ultra Low Emission Vehicle).. plus ty nejlepší a nejmodernější technologie, který maj k dispozici
[odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
ujde to. Ale zbytečný elektroguláš. Dvanácti turbama přeplňovaný dvanáctiválec by tomu slušel víc... :-!
Chrrr Chrrr
Tohle je útok na jednu z posledních bašt evropských prémiových značek, jedno z posledních míst, kde se dosud japíci nechytali.. Opravdu hodně moc by mě zajímalo, co na to říká konkurence.. na evropským trhu to bude spíše těžká exklusivita, ale na CanAm trhu to bude opravdu zajímavé (mám na mysli souboj S600L vs 76OiL vs A8L W12 vs LS 600h).. místo prvního uvedení na trh je trochu divné - Austrálie, první polovina roku 2007
Někde sem četl a sám si to i myslim, že S-klasse vždy byla přehlídkou toho nejlepšího, co v oblasti technologií a elektroniky existovalo, byl to jasný trend setter.. ostatní ho pokorně následovali.. Nedávno přišla devátá generace S-klasse, zkouknul sem jak je na tom v těhlech oblastech, super, to co jsem napsal platilo i pro devátou geraci.. opět trendsetter, opět nejlepší ve třídě, bravo! Proč používám ten minulý čas? Hádejte.. zkouknu novej LS a v tom vidim, že ta S-klasee nějak bledne.. nebo se mi to jen zdá?
Joo, to se ti jenom zdá a je to hnusná noční můra!! 8-s Tohle s- klasse nepokoří, to mi věř. a jestli joo, tak se ti omluvím. 😉
Přijímám! Definuj pls kritéria hodnocení pokoření! 😉
Hmm, to nebude jednoduché... 😐 Mno zrovna mě nic nenapadá, ale budu o tom přemýšlet... nebo zkus něco vymyslet ty.. 😉 😄
Uznáváš Carauto?? Já třeba jo a tak se chci zeptat, jestli by ti stačilo, když tam napíšou že ten Lex je lepší než S-klasse..klidně nesouhlas, at je to férové- jak chceš.. 😄
Carauto moc nečtu.. pokud se nepletu, tak tam trochu nadržují "britským" značkám.. taky bude dost záležet na tom, který redaktor to dostane, nevim jestli tam třeba není nějakej, co má v oblibě MBčka.. pokud tam žádnej takovej neni (respektive pokud ten test nebude dělat, ten co jim fandí), potom je to OK, páč MB je němec, LS japonec, tak že by to snad šlo, v rámci časopisových možností je to docela dobrá volba.. jenom jedna malá podmínka: pokud to bude viditelně plichta a redaktor bude muset určit jednoho vítěze (dělaj to tak ne?), a proto řekne, že je to srovnaný, ale že volí Mergl protože je to Mergl - tak to bude vítězství LS. Důvod je jasnej.. pokud se LS objektivně vyrovná nejlepšímu (a tedy porazí horší), pak uspěl. OK? Pokud souhlasíš, tak jsme domluvený! Dáme na Carauto! Už se těšim na test, sám jsem zvědavej
Ať počítám jak počítám, nemůžu se nějak dostat k těm devíti generacím S klase. Ale budiž. Nový Lexus každopádně vezme žezlo kategorie Technoguláše. Výkon bude dobrý- jak jinak. Jsem zvědavý, kam tyto hybridy budou jezdit na garančky... Tipl bych letecký převoz do Tokia
[odkaz] co vidíš za nápis? 😉
vidím, ale nedbám 😄 První generací S klasse byla W116 (1973) druhá W 126 (1979), třetí W 140 (1991), čtvrtá W 220 (199😄, a pátá dnes...
Tohle je na flame war.. mě je bližší to Tvoje "tradiční" pojetí.. jenže koukni na článek - faceliftovaná E-classe a automobilka tomu sama říká nová generace ;-\ je to jasnej facelift, ale automobilka tomu říká nová generace.. to samé platí pro S-klasse.. v USA je to bez pochyby devátá generace (tam se to tahle dělá), jak tomu říkají v Evropě, nevim.. popojedem: S-klasse je tady od roku 1973, vždy když přišla na trh, tak byla leader, trendsetter, nositel nejmodernějších technologií.. ještě včera tomu tak oficiálně bylo, ale je tomu opravdu tak i dnes?
Lexus je bezesporu hodně dobrý, možná je i nejlepší. Ale každý hledá to nej v něčem jiném: někdo ve stylu, přirozené "autoritě", vyjímečných technologiích... atd Pro mě je nový Lexus příliš komplikovaný, řekl bych že hraje na jednu kartu. Taky na novém Sku vidím více Maybachu a méně Mercedesu. V této třídě vůbec nemám žádného favorita. Lexus je momentálně technologicky nejdál- takže se asi spustí závod o co nejkomplikovanější stroj. V této třídě si krále představuju asi něco jako Bentley Arnage 6.75 OHV. Ručně kovaný ingot. Prostě kapku něco jiného...
Co se týká karoserie... díval jsem se na to video... Ano... to je konkurence, ale minulému S-klasse... To je ta finta... dokázat určovat směr tvarů... jako nové eS... LS nemá tvář, to auto tě nemá vizuálně čím strhnout. Neposuzuji techniku, ta budde nepochybně famózní... jenže když já holt u auta prostě vnímám především výraz... a toho se tedy nedostává vůbec...
Éčko je dokonalé ve všech směrech. Definuje důstojný rozměr sedanu. Definuje eleganci. Definuje krásu. Samozřejmě, že to není auto pro dvacátníka. K tomuhle neladí jankovitost. Na tohle chce dospět... tohle prostě chce přírodní melír ve vlasech..., pár šrámů na duši, a solidní stav konta. Pak to nemá chybu. A život... třeba v padesáti... je opět zázrakem. Spolu s kolegou tedy lapu po dechu nad uchycením zpětných zrcátek... ale věřím, že MB chybu neudělá. Akorát nezvratně cejtím, zejména při čelním pohledu... že - už už aby tu bylo Ečko nové. Každopádně pokud si ho chceš zejtra koupit... tak gratuluju... protože v tomhle si člověk nemusí na nic hrát... v Ečku je život sám dokonalou hrou. Tak velké BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
LS to je moje, sem unešenej, přesně moje krevní skupina :yes: Má jedinou chybičku - ty zadní světla, ty se moc nepovedly.. ale já vim, že to tak musí být.. znáš to, když je něco úplně dokonalé, tak to není ono.. největší umělci ze všech možnejch oborů to vědí, a proto také i to největší velidílo není úplně dokonalé, vždy má alespoň jednu malou chybičku, která je tam záměrně nechaná.. to je kouzlo těch největších výtvorů.. je to přeně podle heslo "Pursuit of Perfection" (= hon za dokonalostí) - kdyby bylo LS dokonalé, pozbylo by smyslu, ztratila by se motivace, snížilo by se nasazení.. proto ty světla.. nový LS není dokonalý, je téměř dokonalý! Jedna velká rada - nemusíš být dokonalý, stačí když budeš nejlepší.. a takový podle mě LS je.. dejte mu dva roky "hájení", pak to zhodnotíme 😉
😄 Hezké... je vidět, že ho máš v srdci... Kdybys měl stupnici do 100, kolik bys dal LS a kolik S-klasse? Myslím za karoserii.
Zdržuji se hlasování než ho uvidim na živo.. fotky mě u mnoha aut zklamaly a pak na živo to bylo jiné kafe, to samé naopak.. navíc mi dej čas ho zkouknout a trochu si na něj zvyknout (u prvních fotek 7er mi bylo špatně, když sem ho viděl na živo, změnil sem názor).. nechci se ukvapit
už E55 AMG byl přemotorovaný stroj a ktomu toto :no: ;-\ . Myslím, že M5 je a bude nejlepší ještě hodně dlouho. tady ten přemotorovaný nízko letící nesmysl na ní nemá!! 😄
Kratké jasné výstižné :yes: Mercedes Rules!
Vážně.. to je teda gól, to je megazpráva.. marketing VW moc dobře ví, jak odpoutat pozornost od uvedení revolučního Lexe, to se musí nechat.. GTI, prosím, dál už nečti, tohle Tě srazí k zemi.. je mi Tě opravdu líto.. raději to dám až do dalšího příspěvku (mám strach o Tvoje zdraví, vážně, tohle je něco strašného, Tvůj nečernější sen, Tvoje nestrašivejší noční můra)..
Beetle.. brouk
Fox.. liška
Rabbit.. králík
Bože, já sem úplně nepříčetnej.. úplně vytlemenej.. tohle si ani GTI nezaslouží >😒]
Tak konec srandy.. jdu na to.. (GTI doufám, že to nečteš, protože tohle je fakt pecka).. Rabbit je "novej" model pro CanAm trh.. Golf už nebude Golf.. od teď se bude jmenovat KRÁLÍK >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] Ó Bože, tolik radosti v jednom dni, díky >😒] 😉
[odkaz] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] Pojď králíčku, pojď, hop, hop, hop.. žádnej Guru.. KRÁLÍK je to!!! >😒] P.S. Králíčku ZZ, co ty na to? 😉
Omlouvá tě tvé mládí 😄 Když vyjel GOLF I. tak se na US trhu etabloval pod jménem - RABBIT. Nevím, zda jsi zažil tu horečku, pokud ne, zeptej se otce, mít plastikovýho, plastického králíčka jako samolepku... tehdy za komoušů to tedy něco znamenalo 😄 Ale fakt je, že to byla celosvětová ikona. Postupně nejakej koumes vymyslel dva (i tři) šukající králíčky na sobě... a zase se to lepilo vzadu na dveře... a byla to velká pecka... Tak tohle udělal VW v USA s Golfem I. Objevovalo se to i ve filmech... patří to prostě k pop kultuře tak, jako produkty Andyho Warholy... Takže ten návrat k původnímu názvu je jednak nostalgický, jednak roztomilý. 😉 :yes: Co to ale udělá dnes, zda se to také tak uchytí, to je velká otázka...
Nezažil jsem to nebo si to aspoň nepamatuji.. v tom článku se o tom píše, tehdy to byl asi fakt hit.. jenže pochop.. KKKRÁLÍK.. Koupil sem si Golfa.. Koupil sem si králíka.. ne, vážně, to fakt nejde.. Králík, to je pro nás označení pro takový ty mladý chlapce (jako že sem potkal tu nebo tu a ta si vedla takovýho no, králíka..).. králík má i jiné asociace.. Pořád píšeš o tvrdých chlapácích, pánkej klub apod., tak že asi uznáš, že chlap si teda králíka vážně koupit nemůže.. Z jiného soudku: je vidět, že projekt "subprémiového" Golfa je totální celosvětový propadák.. v Evropě se to pokusí zachránit novou generací, v USA ho rovnou i přejmenují.. tohle musíš uznat (i přesta rádoby dobrá prodejní čísla).. současnej Golf je bolehlav
A co bude dál? Májí lišku, mají brouka, budou mít králíka.. kdy se dočkáme přejmenování Passata? Co třeba veverka? >😒] 😉
Mohli byhcom si na dveře lepit králíčka jak obskakuje veverku.. to by byl marketingovej trhák >😒]
Golf mily panove Golf se klidne muze jmenovat Golf protoze kdyz mi nekdo povi: on ma golfa... vidim debilka s napisem NO FEAR na okne golfa 100k TDI plnej knedlik 17 od ronalu za 3tis kus a rikat si tuner. to je jasny. gti ses taky ten blbec?