Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třídy E po faceliftu: bezpečnější a silnější

Po čtyřech letech na trhu a milionu prodaných kusů Mercedes-Benz představil faceliftovanou třídu E. Úpravou prošlo kolem dvou tisíc dílů, zvýšila se bezpečnost a odporoučely brzdy SBC.
Zpět na článek
11. 4. 2006 23:31
neregistrovaný "audis"
12. 4. 2006 00:30
neregistrovaný "Carlsson"
12. 4. 2006 08:19
neregistrovaný "BIZI"
12. 4. 2006 18:59
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 19:50
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 08:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2006 09:31
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 14:19
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
12. 4. 2006 16:31
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 09:18
neregistrovaný "ctr"
12. 4. 2006 09:48
neregistrovaný "Dzosua"
12. 4. 2006 10:21
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 22:36
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
13. 4. 2006 20:33
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 19:51
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 09:49
neregistrovaný "Cartman"
12. 4. 2006 10:16
neregistrovaný "spione"
12. 4. 2006 10:24
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 19:02
neregistrovaný "Caryk"
12. 4. 2006 21:13
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 22:09
neregistrovaný "Ace2"
13. 4. 2006 20:36
neregistrovaný "mišo"
13. 4. 2006 21:01
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2006 11:13
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 14:44
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 17:30
neregistrovaný "Mario"
12. 4. 2006 12:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2006 14:47
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 17:41
neregistrovaný "Wik"
12. 4. 2006 18:17
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 15:19
neregistrovaný "Lekes"
12. 4. 2006 17:48
neregistrovaný "Cynik"
13. 4. 2006 15:01
neregistrovaný "Lekes"
14. 4. 2006 00:45
neregistrovaný "Cynik"
12. 4. 2006 18:00
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 22:06
neregistrovaný "Jirka"
12. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:38
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 18:42
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:02
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 19:14
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:27
12. 4. 2006 19:49
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 19:54
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 20:18
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 20:58
neregistrovaný "Cartman"
12. 4. 2006 21:31
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 18:37
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:39
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 18:47
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:45
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:46
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:49
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:50
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:53
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:00
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:04
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:12
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:30
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:02
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:15
neregistrovaný "Roger Bentley"
12. 4. 2006 19:32
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:19
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:22
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:29
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:34
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:40
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:43
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:57
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:23
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:25
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:35
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:31
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:37
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:40
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:49
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 19:56
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:03
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:19
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:51
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 07:22
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 19:50
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:57
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:10
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 20:57
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 09:36
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:46
14. 4. 2006 00:27
neregistrovaný "another"Skunksessioner""
12. 4. 2006 19:55
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:03
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:19
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:29
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:50
neregistrovaný "Carlsson"
12. 4. 2006 20:59
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 07:23
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 17:56
neregistrovaný "Carlsson"
12. 4. 2006 21:12
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 22:45
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
13. 4. 2006 00:10
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 4. 2006 00:09
neregistrovaný "Peugeotak"
17. 9. 2007 10:11
anonym
17. 9. 2007 10:11
neregistrovaný "sexxxyada"
17. 9. 2007 10:11
neregistrovaný "sexxxyada"
neregistrovaný "audis"
11. 4. 2006 23:31
pokrok
líbí se mi sice jiná auta, ale MB vždy přijde mnohým novým. Ostatní také, ale bud novinky v menších počtech nebo méně významné. Vždy, když tu čtu o novem modelu od M-B, tak mám chut se hedn svést a zkusit některé vymoženosti..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
12. 4. 2006 00:30
problematický systém elektronických brzd SBC
jaký problém s SBC?Máme na Fa.4xW211 a o žádném problému nevím! Brzdí perfektně :yes: to jsem z toho janek ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BIZI"
12. 4. 2006 08:19
Re: problematický systém elektronických brzd SBC
Je bohužel poruchový...
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 18:59
Re: problematický systém elektronických brzd SBC
co máš konkrétně na mysli? neznám jediný případ selhání systému SBC... pokud jde o výměnu hydraulických jednotek u všech vozidel s SBC, šlo o preventivní opatření firmy Bosch, jehož podstatu nebudu rozvádět, protože to na bezpečnost majitelů nemá vliv...
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 19:50
Re: problematický systém elektronických brzd SBC
Konkrétních případů bylo mraky. O jednom kdysi psali v Carautu... ;-\ :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2006 08:46
OT: Saturn Aura sériově
Saturn Aura se představil v New Yorku v sériové podobě. Tahle obdoba Opelu Vectra se bude v USA prodávat podle výběru buď s čtyřstupňovou automatikou nebo s nejmodernější šestistupňovou automatickou převodovkou Hydra-matic 6T70 vyvinutou společně GM a Fordem s dvěma spojkami a možností řazení páčkami na volantu. Jak má už GM ve zvyku, bude nabízet dvě různé konstrukční školy motorů. Typicky americkou OHV V6 3,5 VVT 224koní 298Nm soustředící se na nízké emise a výkon od nízkých otáček. Tento motor byl prvním na světě, který spojil OHV a VVT a obdržel v USA několik cen. Bude se nabízet společně s 4-st. automatem. 6-st. automat je vyhrazen pro celohliníkový DOHC V6 3,6 VVT 252koní, 340Nm, což je v současnosti nejmodernější šestiválec koncernu GM a objevuje se například v Cadillacích CTS, STS, SRX. Dobrou zprávou je, že oproti konceptu Aura nepřišla o rozsáhlou aplikaci kůží různých barev v interiéru. Fotky: [odkaz] // [odkaz] // [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 09:31
Re: OT: Saturn Aura sériově
Hmm, velmi pekne zvenku i zevnitr :yes:
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
12. 4. 2006 14:19
Re: OT: Saturn Aura sériově
příď :yes: vnitřek :yes: , ale zadek jak z coupé a boční linie moc americká...jojo...jsem holt EVROPAN ;-)
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 16:31
Re: OT: Saturn Aura sériově
...bude tam este predseriovy prototyp Outlooku (sestersky model Enclave): [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// No a este tam bude concept Saturn PreVue ako preview buduceho Vue. >:D Ale to je iba znackova verzia conceptu Opel Antara
neregistrovaný "ctr"
12. 4. 2006 09:18
Merc na ostatni nema
Je hezke ze je nove ecko prospikovane techologiemi, ale uznejte. koupili by jste ho za to jak vypada? Ani napad.... jeho design po faceliftu snad jeste vice zestarnul.... vypada hrozne.... designeri by se nad sebou meli zamyslet... vic nudnejsi auto snad uz neni..
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Dzosua"
12. 4. 2006 09:48
Re: Merc na ostatni nema
driv jsem myslel ze Kia Opirus kopiruje M-B ted uz jsi nejsem uplne jisty jestli to neni naopak
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 10:21
Re: Merc na ostatni nema
precital som clanok, priznam sa, ze som nepozeral tie fotky pod nim...potom som si precital tvoj prispevok do diskusie a hovorím si - nie to nieje mozne, aby sa opirus s novym Eckom tam podobali...kuknem podrobne fotky a....ejhle, je to mozne ;-\ :no: je to smutne, bmw goes forward, prinasa nove tvary, doslova novu filozofiu a MB preslapuje na mieste...Audi predsalen za rovnocennu znacku s MB a BMW nepocitam ;-)
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
12. 4. 2006 22:36
Re: Merc na ostatni nema
vypada jak opirus a opirus, opirus vypada jak flus to je slus!!! M-B uz neni kus je znej hnus. :-! :no:
neregistrovaný "mišo"
13. 4. 2006 20:33
Re: Merc na ostatni nema
riadny rapper z teba :-) daj sa k PSH ;-)
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 19:51
Re: Merc na ostatni nema
:yes:
neregistrovaný "Cartman"
12. 4. 2006 09:49
Facelift
Se slzou v oku musím říct, že vzhledově si éčko rozhodně nepolepšilo. Jakási snaha o V na přední části po vzoru audi působí nedodělaným dojmem. Taky je škoda, že mercedes upouští od klasických tvarů zrcátek vycházejících přímo ze dveří v plné šíři (bez stopky). I přes to všechno je technický pokrok zase na jedničku. BRAVO MERCEDES!!! MERCEDES FOREVER!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spione"
12. 4. 2006 10:16
Bezpečnější, PRE SAVE...
Hm, možná jsem něco nepochopil, ale tento model vypadá, že má navigaci zabudovanou dost nízko ve středního sloupku. To mi moc bezpečné nepřipadá. Hlavně že tomu blikají světla!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 10:24
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
BMW s jeho HeadUpDisplejom je jednoznacne lepsi...mal som moznost sa s takym autom previezt a je to super :yes:
neregistrovaný "Caryk"
12. 4. 2006 19:02
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
A v cewm je lepsi ?? konkretne !! ....... a jel jsi nekdy v M-B aby jsi to mohl porovnat ??
neregistrovaný "mišo"
12. 4. 2006 21:13
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
MB head up display ani nedodava...
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2006 22:09
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
head up se testoval pro aktuální eSklasse, ale byl vyškrnut jako nevyhovující pro jeho současný technický řešení. Což je pravda
neregistrovaný "mišo"
13. 4. 2006 20:36
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
nevyhovujuci? nechapem...preco? podla mna je to super vec, vidis aktualnu rychlost, sipku navigacneho systemu, pripadne aj ulicu po ktorej ides...nechapem, co je na tom nevyhovujuce...pilotom stihaciek to vyhovuje uz dlhe roky ale panom z MB nie? 8-s asi nevedia HUD urobit tak, aby dobre chodil, skor v tom je problem, nie? >:-[]
neregistrovaný "Ace2"
13. 4. 2006 21:01
Re: Bezpečnější, PRE SAVE...
Nikoliv, HUD respektivě projektor HUDu se zrcadlí na předním okně
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 11:13
Přivítejme krále
A je to tady. Přivítejme nového krále. Krále vyšší střední třídy. Je z rodu těch, kteří přišli z prvním autem. Z rodu, kterému nedokázali odolat ti "nejvyšší". Je dokonalý, uhlazený, má šarm, styl, techniku, má vše... Je to prostě Mercedes-Benz. Král králů. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 14:44
Re: Přivítejme krále
Král Lear :-)
neregistrovaný "Mario"
12. 4. 2006 17:30
Re: Přivítejme krále
Král Krysa :-!
12. 4. 2006 19:31
Re: Přivítejme krále
Kdybys věděl... kdo byl Král Krysa...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2006 12:19
Zhoršováky
Spíš než vylepšení je to v mých očích pohoršení. Zadní lampy byly mercedesovitější, když byly "pruhované" a zpětná zrcátka dostala nějakou lekci asymetrie. Tudíž dvakrát :no: :no: Povedlo se ale to opakování tématu masky chladiče okolo předních mlhovek :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 14:47
Re: Zhoršováky
:-) zadní lampy: Hyundai Sonata 97" >:D
neregistrovaný "Wik"
12. 4. 2006 17:41
Re: Zhoršováky
Připadá mě jako starší "převoněná dámička". :-(
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:17
Re: Zhoršováky
;-)
neregistrovaný "Lekes"
12. 4. 2006 15:19
kvality MB třídy E
To je ale kritiky...až se svezete "Éčkem" a pak jeho různými konkurenty, pak uvidíte, jak je dokonalý a PROPRACOVANÝ. Každé auto má své nedostatky, ale u "Éčka" jich je naprosté minimum (pokud se nebavíme o elektronice, která teď trápí už téměř všechny). Nejdřív zkusit, a PAK hodnotit!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Cynik"
12. 4. 2006 17:48
Re: kvality MB třídy E
E jsem zkusil a hodnotim ho jako dobre auto. Bohuzel, byt dobry v tomhle segmentu nestaci. U me vede Audi A6.
neregistrovaný "Lekes"
13. 4. 2006 15:01
Re: kvality MB třídy E
S A6 jsem jezdil (předchozí i tou poslední) a zvláště ta pro mě byla velkým zklamáním. Přestože se mi Audi líbí, zaskočila mě katastrofální nedotáčivost (při prudším zatočení v asi 60km/h auto prostě jelo rovně!!). Interiér není dobře vyřešen (můj subjektivní dojem) a i přes obrovské vnější rozměry je uvnitř relativně málo místa. Zvenku je ale zvláště ve verzi kombi krásné.
neregistrovaný "Cynik"
14. 4. 2006 00:45
Re: kvality MB třídy E
Tak v tom pripade mame oba diametralne odlisne postrehy. Ja mam s A6 (soucasny model) neco najezdeno a prijde mi v interieru resena z trojice Audi/BMW/Mercedes bezkonkurencne nejlepe (z estetickeho i ergonomivkeho hlediska). S jizdnimi vlastnostmi nemam problem (az na nadmerny aerodynamicky hluk pri rychlostech nad 160-180 km/h), tohle neni auto na krouhani zatacek. Designove (jak exterierem, tak interierem) je naprosty suveren sve tridy a rekl bych nejzdarilejsi Audi vubec. A na nedostatek mista uvnitr si taky nemuzu stezovat, rekl bych standart tridy....
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 18:00
Re: kvality MB třídy E
Máš recht. Ečko je super propracované auto, namátkou třeba pérování Airmatic, fce REST či ambientní světlo... Prostě vrchlo třídy. :yes:
neregistrovaný "Jirka"
12. 4. 2006 22:06
Re: kvality MB třídy E
S tou poruchovostí elektroniky je to docela zajímavý. Při testu Autobild M-B E320 CDI kombi, otiskli ho i v Autotipu, se s žádnými problémy elektroniky nesetkali. Naopak je překvapila správná funkčnost při takovém množství různých elektronických pomocníků. Myslím že celý ty problémy s elektronikou jsou dost nafouklý. A co se týká brzd, jediné výtky snad jen problémy s dávkováním, jinak jsou velmi ostré a výkoné.
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:01
2000 dílů
to hodně připomíná těch 548(nebo sakra kolik?) zlepšení u Favorita. Pak se ovšem nabízí myšlenka, že bylo všechno špatně :-) 2000 dílů :-) .Ale teď vážně: E200 K má skvělý výkon. Uvažme, že skutečný objem má 1800! A v Céčku tento motor patří k těm lepším. Absolutně rovnoměrný nárust: se zavázanýma očima tipuješ třílitr šestiválec... Navíc český kalkulačkový maniak při tankování neomdlí. Mezi základními motory je to volba č1 . E 350: zlatý střed. E 500: tak tady by měl každý fajnšmekr zakotvit. Vrchol (záměrně nepočítám AMG- má totiž jiný charakter). Pětistovka je nejlepším zúročením tohoto mercedesu. Hodnota sama o sobě :yes: Sametový osmiválec, u kterého se nemusíš zajímat o desetinky ve zrychlení... Výkon bude dostatečný- o čísla se majitel nestará (spotřeba patří také mezi čísla :-) )... Nejvíc se mi líbí výbava(nebo spíše styl) Classic. Možná je to tím, že většina volí Avantgarde. Classic je Mercedes jak má být :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 18:38
Re: 2000 dílů
:yes:
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:42
Re: 2000 dílů
:-)
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 19:02
Re: 2000 dílů
200 K jako volba pro tohle auto? jsi blázen? a porovnávat ho po zvuku se 6válcem? šílíš? jel jsi vt om někdy? to pískání kompresoru je děsný, jak ve třídě E, tak v céčku, jenže tam se do ještě dá omluvit, je to poněkud nižší kategorie...
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:14
Re: 2000 dílů
v Céčku s tímto motorem jsem jel ;-) A pískání kompresoru? :-) No pokud sis u své Škody 120 udělal tuning kompresorem, tak asi tento problém máš... Tos někde vyčetl nebo je to doměnka? :no: Tento motor je tak klidný že 220CDI při plném zatížení má proti němu zvuk bombardéru. PS: a neslyšíš to pískání třeba pořád...?
12. 4. 2006 19:27
Re: 2000 dílů
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 19:49
Re: 2000 dílů
vtipálku, s C 200 K jsem taky jel, 1500 km, motor při vytáčení dost nepříjemně píská, není to nijak kultivovanej zvuk, a v takový třídě E se to opravdu nehodí (taky se ten motor vůbec neprodává, bestsellerem jsou pochopitelně CDI) (a za naprostou hrůzu v tomhle směru považuju starší typ M111 v typu C 230 K, 142 kW, pokud ti to vůbec něco říká) - ps: škodovku 120 jsem nikdy nevlastnil, na to se mám příliš rád, než abych si sedal do pojízdný rakve... mám mondeo
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:54
Re: 2000 dílů
asi jsi měl smůlu na špatný kousek ;-) Jinak k prodejům. I kdyby CDI byl dvoutaktní jednoválec za cenu AMG, tak stále bude bestsellerem... Je to něco jako národní sport... :no: ;-)
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 20:18
Re: 2000 dílů
mluvíš o prodejích v ČR? CDI je ale šlágrem všude (samozřejmě vyjma USA, tam jim teprve přicházejí na chuť a ještě to nesmí být 220 CDI)
neregistrovaný "Cartman"
12. 4. 2006 20:58
Re: 2000 dílů
Tak nevím, co je za hrůzu M111? Myslím, že ho zrovna mám. (Nevím jestli je to zrovna M111, ale je to C 230 K z roku 1996). Je to naprosto špičkové auto (pokud není sníh). Zátah od nízkých otáček, zvuk bych hodnotil jako skvělý, lehce sportovní. Vůbec si na něho nemůžu stěžovat. Je to skvělé, naprosto bezporuchové auto!!!
neregistrovaný "xxx"
12. 4. 2006 21:31
Re: 2000 dílů
jo, tak to máš motor M111 - já ho znám speciálně ze Sportcoupé CL203, tam je to naprosto příšerně hlučná bestie a smrtící kombinaci vytváří s nesmyslem zvaným Sequentronic, což je převodovka na *...
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:37
Dneska večer našeho času to přijde!!!
Svět luxusních limuzín se změní, už nikdy nebude stejný.. dneska se to stane, nastane technologická revoluce - už nebude za potřebí flame war o tom, kdo z německé trojky je technologickou špičkou, tyhle diskuse budou bezpředmětné.. všichni budou mít jasno, někteří to sice veřejně nepřiznají (ale ve skrytu duše jim to bude jasné také).. všichni zapřísáhlí odpůrci japonských aut máte poslední šanci se vyřádit, Váš čas se krátí tic tac, tic tac, tic tac..
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Paul"
12. 4. 2006 18:39
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
Moc krásně jsi to napsal. :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:47
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
díkys
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:45
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
8-s Proboha: co se stane 8-s Na Japonsko letí Enola Gay 2 ? 8-s >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:46
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
Historická obměna - letí, ale z Japonska do světa ;-)
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:49
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
seženu ještě na nějakýho evropana aspoň náhradní díly... ?? :-!
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 18:50
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
To snad jo, ale stejně budou vyrobený v Číně :-(
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 18:53
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
aspoň že to... :-! PS: nenapínej mě :-) Tak spusť
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:00
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
Tom asi mysli novy Lexus LS600h (5,0 V8 + 2 rekuperacne elektromotory): [odkaz] //// [odkaz]
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:04
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
Proboha to dělal Bangle 8-s . Jaký bude výkon?
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:12
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
My kazíš show! 8-s :-( ;-)
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:30
Re: Dneska večer našeho času to přijde!!!
>:D aha sorry :-O ;-)
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:02
OT: new Hyundai Elantra
:-O ;-\ : [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Roger Bentley"
12. 4. 2006 19:15
Re: OT: new Hyundai Elantra
Potřebuje vůbec někdo novou Elantru? ;-\
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 19:32
Re: OT: new Hyundai Elantra
Neviem...obzvlast neviem ci takto vyzerajucu. Kazdopadne tu bude iba par mesiacov, kym v Nosovicich nezacnu vyrabat novy Hyundai "FD" ktory ju nahradi. ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:19
Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Nový motor V8 5.0l + dva vysokovýkonné elektromotory.. kombinovaný výkon více než 430 koní.. neuvěřitelný, místy až zastrašující kroutící moment prakticky již od volnoběhu.. nový systém pohonu všech kol.. nová dvoustupňová (!?) ECVT převodovka.. výkon V12 se spotřebou V6, kombinovaná spotřeba 14 litrů na 100 km.. emise kategorie SULEV (Super Ultra Low Emission Vehicle).. plus ty nejlepší a nejmodernější technologie, který maj k dispozici
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:22
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
[odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:29
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
ujde to. Ale zbytečný elektroguláš. Dvanácti turbama přeplňovaný dvanáctiválec by tomu slušel víc... :-!
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:34
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Jenže ta spotřeba, jenže ty emise.. tyhle brutální turbo káry maj za chvilku odzvoněno..
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:40
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
odhalil jsem Tě, Bursíku >:-[]
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:43
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
>:D :yes: Jestli se do vlády dostanou tyhle popletové, tak třeba vyhoděj ty neekologický Audiny a nakoupěj Lexe (aspoň nějaký přínos) ;-)
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:57
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
;-)
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:23
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Chrrr Chrrr
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:25
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Ano, přesně tohle dělali posledních 10 let v Detroitu, Stutgartu a Mnichově >:-[] ;-)
12. 4. 2006 19:28
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Mám na sobě atombordel, sedím na bedně s pískem a hlavu mám mezi kolenama. Mohl bys tu prosím tě srozumitelne popsat, co se děje?
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:35
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Svět se mění.. >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:31
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
Tohle je útok na jednu z posledních bašt evropských prémiových značek, jedno z posledních míst, kde se dosud japíci nechytali.. Opravdu hodně moc by mě zajímalo, co na to říká konkurence.. na evropským trhu to bude spíše těžká exklusivita, ale na CanAm trhu to bude opravdu zajímavé (mám na mysli souboj S600L vs 76OiL vs A8L W12 vs LS 600h).. místo prvního uvedení na trh je trochu divné - Austrálie, první polovina roku 2007
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:37
Re: Dneska večer našeho času to přišlo!!!
V Austrálii Lexus předvede, jak automaticky dává elektrošoky pakobrám a chřestýšům na silnici ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:40
Svět se mění
Někde sem četl a sám si to i myslim, že S-klasse vždy byla přehlídkou toho nejlepšího, co v oblasti technologií a elektroniky existovalo, byl to jasný trend setter.. ostatní ho pokorně následovali.. Nedávno přišla devátá generace S-klasse, zkouknul sem jak je na tom v těhlech oblastech, super, to co jsem napsal platilo i pro devátou geraci.. opět trendsetter, opět nejlepší ve třídě, bravo! Proč používám ten minulý čas? Hádejte.. zkouknu novej LS a v tom vidim, že ta S-klasee nějak bledne.. nebo se mi to jen zdá?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 19:49
Re: Svět se mění
Joo, to se ti jenom zdá a je to hnusná noční můra!! 8-s Tohle s- klasse nepokoří, to mi věř. a jestli joo, tak se ti omluvím. ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:56
Re: Svět se mění
Přijímám! Definuj pls kritéria hodnocení pokoření! ;-)
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:03
Re: Svět se mění
Hmm, to nebude jednoduché... :-| Mno zrovna mě nic nenapadá, ale budu o tom přemýšlet... nebo zkus něco vymyslet ty.. ;-) :-)
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:19
Re: Svět se mění
Uznáváš Carauto?? Já třeba jo a tak se chci zeptat, jestli by ti stačilo, když tam napíšou že ten Lex je lepší než S-klasse..klidně nesouhlas, at je to férové- jak chceš.. :-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:51
Re: Svět se mění
Carauto moc nečtu.. pokud se nepletu, tak tam trochu nadržují "britským" značkám.. taky bude dost záležet na tom, který redaktor to dostane, nevim jestli tam třeba není nějakej, co má v oblibě MBčka.. pokud tam žádnej takovej neni (respektive pokud ten test nebude dělat, ten co jim fandí), potom je to OK, páč MB je němec, LS japonec, tak že by to snad šlo, v rámci časopisových možností je to docela dobrá volba.. jenom jedna malá podmínka: pokud to bude viditelně plichta a redaktor bude muset určit jednoho vítěze (dělaj to tak ne?), a proto řekne, že je to srovnaný, ale že volí Mergl protože je to Mergl - tak to bude vítězství LS. Důvod je jasnej.. pokud se LS objektivně vyrovná nejlepšímu (a tedy porazí horší), pak uspěl. OK? Pokud souhlasíš, tak jsme domluvený! Dáme na Carauto! Už se těšim na test, sám jsem zvědavej
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 07:22
Re: Svět se mění
OK. Vzhledem k tomu že je to nejstarší časopis o autech na světě a mají nejtvrdší testy, tak by to mohlo být objektivní. s tvojima podmínkama souhlasím, když se vyrovná nejlepšímu, tak vyhrál. Jenom to musí napsat v Silničním testu, že je lepší, u Prvního svezení to neplatí, OK?? :-) ;-)
12. 4. 2006 19:49
Re: Svět se mění
Nechci ti kazit večer... ale určitě se ti to zdá... :-) ;-)
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 19:50
Re: Svět se mění
Ať počítám jak počítám, nemůžu se nějak dostat k těm devíti generacím S klase. Ale budiž. Nový Lexus každopádně vezme žezlo kategorie Technoguláše. Výkon bude dobrý- jak jinak. Jsem zvědavý, kam tyto hybridy budou jezdit na garančky... Tipl bych letecký převoz do Tokia
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:57
Re: Svět se mění
[odkaz] co vidíš za nápis? ;-)
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 20:10
Re: Svět se mění
vidím, ale nedbám :-) První generací S klasse byla W116 (1973) druhá W 126 (1979), třetí W 140 (1991), čtvrtá W 220 (1998), a pátá dnes...
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:57
Re: Svět se mění
Tohle je na flame war.. mě je bližší to Tvoje "tradiční" pojetí.. jenže koukni na článek - faceliftovaná E-classe a automobilka tomu sama říká nová generace ;-\ je to jasnej facelift, ale automobilka tomu říká nová generace.. to samé platí pro S-klasse.. v USA je to bez pochyby devátá generace (tam se to tahle dělá), jak tomu říkají v Evropě, nevim.. popojedem: S-klasse je tady od roku 1973, vždy když přišla na trh, tak byla leader, trendsetter, nositel nejmodernějších technologií.. ještě včera tomu tak oficiálně bylo, ale je tomu opravdu tak i dnes?
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 09:36
Re: Svět se mění
Lexus je bezesporu hodně dobrý, možná je i nejlepší. Ale každý hledá to nej v něčem jiném: někdo ve stylu, přirozené "autoritě", vyjímečných technologiích... atd Pro mě je nový Lexus příliš komplikovaný, řekl bych že hraje na jednu kartu. Taky na novém Sku vidím více Maybachu a méně Mercedesu. V této třídě vůbec nemám žádného favorita. Lexus je momentálně technologicky nejdál- takže se asi spustí závod o co nejkomplikovanější stroj. V této třídě si krále představuju asi něco jako Bentley Arnage 6.75 OHV. Ručně kovaný ingot. Prostě kapku něco jiného...
12. 4. 2006 20:00
Re: Svět se mění
Co se týká karoserie... díval jsem se na to video... Ano... to je konkurence, ale minulému S-klasse... To je ta finta... dokázat určovat směr tvarů... jako nové eS... LS nemá tvář, to auto tě nemá vizuálně čím strhnout. Neposuzuji techniku, ta budde nepochybně famózní... jenže když já holt u auta prostě vnímám především výraz... a toho se tedy nedostává vůbec...
12. 4. 2006 19:46
E-SO ES
Éčko je dokonalé ve všech směrech. Definuje důstojný rozměr sedanu. Definuje eleganci. Definuje krásu. Samozřejmě, že to není auto pro dvacátníka. K tomuhle neladí jankovitost. Na tohle chce dospět... tohle prostě chce přírodní melír ve vlasech..., pár šrámů na duši, a solidní stav konta. Pak to nemá chybu. A život... třeba v padesáti... je opět zázrakem. Spolu s kolegou tedy lapu po dechu nad uchycením zpětných zrcátek... ale věřím, že MB chybu neudělá. Akorát nezvratně cejtím, zejména při čelním pohledu... že - už už aby tu bylo Ečko nové. Každopádně pokud si ho chceš zejtra koupit... tak gratuluju... protože v tomhle si člověk nemusí na nic hrát... v Ečku je život sám dokonalou hrou. Tak velké BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "another"Skunksessioner""
14. 4. 2006 00:27
Re: brat PitBull (r) @ auto.cz
Souhlas: Brávó, Brávó Brávó.

Negace: Jak píšeš, na tohle auto musí člověk pamatovat. Vždyť trojcípá hvězdice nepřestane zářit... Takže tobě je padesát? Čtu že seš silně věřící. Nezahrávej si.

čistě oboustranné zpravodajství
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 19:55
Jediná chybka na kráse
LS to je moje, sem unešenej, přesně moje krevní skupina :yes: Má jedinou chybičku - ty zadní světla, ty se moc nepovedly.. ale já vim, že to tak musí být.. znáš to, když je něco úplně dokonalé, tak to není ono.. největší umělci ze všech možnejch oborů to vědí, a proto také i to největší velidílo není úplně dokonalé, vždy má alespoň jednu malou chybičku, která je tam záměrně nechaná.. to je kouzlo těch největších výtvorů.. je to přeně podle heslo "Pursuit of Perfection" (= hon za dokonalostí) - kdyby bylo LS dokonalé, pozbylo by smyslu, ztratila by se motivace, snížilo by se nasazení.. proto ty světla.. nový LS není dokonalý, je téměř dokonalý! Jedna velká rada - nemusíš být dokonalý, stačí když budeš nejlepší.. a takový podle mě LS je.. dejte mu dva roky "hájení", pak to zhodnotíme ;-)
Rozbalit vlákno
5
12. 4. 2006 20:01
Re: Jediná chybka na kráse
:-) Hezké... je vidět, že ho máš v srdci... Kdybys měl stupnici do 100, kolik bys dal LS a kolik S-klasse? Myslím za karoserii.
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:03
Re: Jediná chybka na kráse
Zdržuji se hlasování než ho uvidim na živo.. fotky mě u mnoha aut zklamaly a pak na živo to bylo jiné kafe, to samé naopak.. navíc mi dej čas ho zkouknout a trochu si na něj zvyknout (u prvních fotek 7er mi bylo špatně, když sem ho viděl na živo, změnil sem názor).. nechci se ukvapit
12. 4. 2006 21:06
Re: Jediná chybka na kráse
Speciálně se na něho půjdu podívat... Zatím to pro mne nemá šťávu...
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:19
Re: Jediná chybka na kráse
Nekoukej na konec diskuse, varuji Tě
12. 4. 2006 21:44
Re: Jediná chybka na kráse
;-)
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 20:29
E 63 AMG
už E55 AMG byl přemotorovaný stroj a ktomu toto :no: ;-\ . Myslím, že M5 je a bude nejlepší ještě hodně dlouho. tady ten přemotorovaný nízko letící nesmysl na ní nemá!! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
12. 4. 2006 20:50
Mercedes E 63 AMG: Die Krönung der Klasse
Kratké jasné výstižné :yes: Mercedes Rules!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 20:59
Re: Mercedes E 63 AMG: Die Krönung der Klasse
M5 byla, je a patrně zůstane lepší ;-)
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 07:23
Re: Mercedes E 63 AMG: Die Krönung der Klasse
Naprosto souhlasím! :-) Merc na M5 nemá!
neregistrovaný "Carlsson"
13. 4. 2006 17:56
Re: Mercedes E 63 AMG: Die Krönung der Klasse
I Vy srandisti >:D kdykoliv a kdekoliv :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:12
Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Vážně.. to je teda gól, to je megazpráva.. marketing VW moc dobře ví, jak odpoutat pozornost od uvedení revolučního Lexe, to se musí nechat.. GTI, prosím, dál už nečti, tohle Tě srazí k zemi.. je mi Tě opravdu líto.. raději to dám až do dalšího příspěvku (mám strach o Tvoje zdraví, vážně, tohle je něco strašného, Tvůj nečernější sen, Tvoje nestrašivejší noční můra)..
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:13
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Beetle.. brouk
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:13
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Fox.. liška
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:14
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Rabbit.. králík
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:15
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Bože, já sem úplně nepříčetnej.. úplně vytlemenej.. tohle si ani GTI nezaslouží >:-[]
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:17
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Tak konec srandy.. jdu na to.. (GTI doufám, že to nečteš, protože tohle je fakt pecka).. Rabbit je "novej" model pro CanAm trh.. Golf už nebude Golf.. od teď se bude jmenovat KRÁLÍK >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ó Bože, tolik radosti v jednom dni, díky >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 21:18
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
[odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Pojď králíčku, pojď, hop, hop, hop.. žádnej Guru.. KRÁLÍK je to!!! >:-[] P.S. Králíčku ZZ, co ty na to? ;-)
12. 4. 2006 21:42
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Omlouvá tě tvé mládí :-) Když vyjel GOLF I. tak se na US trhu etabloval pod jménem - RABBIT. Nevím, zda jsi zažil tu horečku, pokud ne, zeptej se otce, mít plastikovýho, plastického králíčka jako samolepku... tehdy za komoušů to tedy něco znamenalo :-) Ale fakt je, že to byla celosvětová ikona. Postupně nejakej koumes vymyslel dva (i tři) šukající králíčky na sobě... a zase se to lepilo vzadu na dveře... a byla to velká pecka... Tak tohle udělal VW v USA s Golfem I. Objevovalo se to i ve filmech... patří to prostě k pop kultuře tak, jako produkty Andyho Warholy... Takže ten návrat k původnímu názvu je jednak nostalgický, jednak roztomilý. ;-) :yes: Co to ale udělá dnes, zda se to také tak uchytí, to je velká otázka...
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 22:07
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Nezažil jsem to nebo si to aspoň nepamatuji.. v tom článku se o tom píše, tehdy to byl asi fakt hit.. jenže pochop.. KKKRÁLÍK.. Koupil sem si Golfa.. Koupil sem si králíka.. ne, vážně, to fakt nejde.. Králík, to je pro nás označení pro takový ty mladý chlapce (jako že sem potkal tu nebo tu a ta si vedla takovýho no, králíka..).. králík má i jiné asociace.. Pořád píšeš o tvrdých chlapácích, pánkej klub apod., tak že asi uznáš, že chlap si teda králíka vážně koupit nemůže.. Z jiného soudku: je vidět, že projekt "subprémiového" Golfa je totální celosvětový propadák.. v Evropě se to pokusí zachránit novou generací, v USA ho rovnou i přejmenují.. tohle musíš uznat (i přesta rádoby dobrá prodejní čísla).. současnej Golf je bolehlav
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 22:27
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
A co bude dál? Májí lišku, mají brouka, budou mít králíka.. kdy se dočkáme přejmenování Passata? Co třeba veverka? >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 22:29
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Mohli byhcom si na dveře lepit králíčka jak obskakuje veverku.. to by byl marketingovej trhák >:-[]
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
12. 4. 2006 22:45
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Golf mily panove Golf se klidne muze jmenovat Golf protoze kdyz mi nekdo povi: on ma golfa... vidim debilka s napisem NO FEAR na okne golfa 100k TDI plnej knedlik 17 od ronalu za 3tis kus a rikat si tuner. to je jasny. gti ses taky ten blbec?
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 4. 2006 00:10
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Ne že bych ulítával na Golfech, ale na 17" od kohokoliv mysim nebude vypadat zle ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 09:13
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Ty to popisuješ, jako kdybych to s tím Rabbitem, tedy králíčkem navrhoval já :-) Negatívní asociace to nemá, králíček v přenesením významu znamená něco jako milý, bezelstný. Přiznám se ale, že neznám postoj američanů ke králíkům... Golf jako auto je stále ikona.
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 4. 2006 00:09
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Ty, GTI nic mi do toho není, ale nebyly ty plastikový králíčci přecejenom Playboy? >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 09:43
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
:-) To byli zajíčci... Možná, že ti "***lkové" spojili toho Rabbita z Golfu se zajíčkem Playboy :-) to je možné. Známe asi všichni ovšem ty "zajíčky" v čelní siluetě s pěknejma... ušima ;-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 00:35
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
Co já na to? Beru to jako tu nejhorší urážku od VW ;-) Vlastně... jen pokus o urážku? Nebo je to naopak snaha o vzdání pocty? :-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 00:36
Re: Poprvé v životě sem se málem opravdu pos.al smíchy
PS: Ale není králíček jako zajíček ;-) A už vůbec ZZajíček >:-[]
anonym
17. 9. 2007 10:11
*
>:D :-) ;-) ;-\ :-( :-( :'-( :-O :*) :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sexxxyada"
17. 9. 2007 10:11
*
>:D :-) ;-) ;-\ :-( :-( :'-( :-O :*) :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sexxxyada"
17. 9. 2007 10:11
*
>:D :-) ;-) ;-\ :-( :-( :'-( :-O :*) :-! 8-s >:-[] :no: :yes: jgil
Rozbalit vlákno
0