Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada vs. zahraniční značky v Rusku: zatím nerozhodně

Největší ruská automobilka AutoVaz postaví společně s bankou Vněštorgobank nový výrobní závod za 5 miliard dolarů, v němž se bude vyrábět nový modely Lady. Na vzestupu jsou v Rusku i zahraniční značky.
Zpět na článek
11. 4. 2006 13:25
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 18:00
neregistrovaný "tom"
11. 4. 2006 18:32
neregistrovaný "tRISk"
11. 4. 2006 19:04
neregistrovaný "Homer J"
11. 4. 2006 20:17
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2006 11:41
neregistrovaný "Anndy"
12. 4. 2006 12:56
neregistrovaný "DK20 ?@>;46M"
11. 4. 2006 20:54
neregistrovaný "Costelo"
11. 4. 2006 21:53
neregistrovaný "tRISk"
12. 4. 2006 08:35
neregistrovaný "Homer J"
12. 4. 2006 09:40
neregistrovaný "tRISk"
11. 5. 2006 22:26
neregistrovaný "ondrej"
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:25
Hmm
stejne jako kazdy cesky vohnout chce Skodu, rusky muzik voli Ladu >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "tom"
11. 4. 2006 18:00
Re: Re nerozhodně..
Ceši kupují Skodu,Madaři Suzuki,Němci auta německý,Frantíci francouzský atd.Je zde prece výhoda domácí značky.Chce li být LADA úspešná musí dohnat technologicky konkurenci,zajistit kvalitní servis a služby jako jiní a neměl by být žadný problem-prosředky a podmínky na to má,tak uvidíme. ;-)
neregistrovaný "tRISk"
11. 4. 2006 18:32
Re: Re nerozhodně..
mylsim, ze Lada je na dobre ceste, aby se ukazala i ve vetsim lesku.....
neregistrovaný "Homer J"
11. 4. 2006 19:04
Re: Re nerozhodně..
Tak to já si osobně nemyslím. Lada totiž už přes 10 let stagnuje. Vývojem se nehnula z místa. Uvést ten novej model před pěti lety, tak by možná měla úspěch. Ale jen MOŽNÁ.
neregistrovaný "Marko"
11. 4. 2006 20:17
Re: Re nerozhodně..
Pisem to prave pod inym dnesnym clankom k Lade. A to, ze manazery Lady obchadzaju zapado-EU vyrobcov a chcu kupit licenciu na 2-3 kompletne platformi aj s motormi. Na kvalitnych podvozkoch budu designovane ich vlastne karoserie a interiery (co nemusi byt problem - staci to zadat trebars Pinifarinovi,...). Takze, ak im to vyjde, Lada moze byt velmi rychlo pomerne silnym hracom proti Dacii, mozno dokonca proti Skode, alebo korejcom. Bude samozrejme zalezat na mnozstve dostupnych financnych prostriedkov, na prebudovani dealerskej siete, marketingu, a kvalite vyroby...Co je vsetko samozrejme zas hlavne otazka penazi...s ktorymi nemusi byt ale ani v Rusku problem (hlavne u noveho vlastnika Lady - zbrojarskeho koncernu Rossobronoexport)...ak teda existuje zivotaschopny revitalizacny plan. ;-)
neregistrovaný "Anndy"
12. 4. 2006 11:41
Re: Re nerozhodně..
Si myslim, ze rusi nemali az taky problem s vyvojom (aj ked urcite) ale najma s naslednou hromadnou vyrobou vysledku vyvoja... Vid ladu kalina - prvy krat predstavena 2 roky dozadu a este stale nic seriove. Aj ked navyse je to opel corsa - aspon zvonku.

Ale ich trh je iny, a oni vyrabaju (aspon zatial) pren, takze uvidime.
neregistrovaný "DK20 ?@>;46M"
12. 4. 2006 12:56
Re: Re nerozhodně..
První zprávy a obrázky Kaliny se objevily v polovině 90-ých let spolu se zahájení sériové výroby řady 211x. Následně teprve byl založen za účasti EBRD společný podnik GM-AVTOVAZ a objevila se na trhu CORSA. Co bylo dřív? ;-)
neregistrovaný "Costelo"
11. 4. 2006 20:54
málenkie no mnógo mnógo.
To už u nás nikto ani neberie vážne. už bolo toho dosť. Aj Lady aj Tavrie a podobných. >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "tRISk"
11. 4. 2006 21:53
Re: málenkie no mnógo mnógo.
nehledelo se podobnym zpusobem aji na Logana?........:-)
neregistrovaný "Homer J"
12. 4. 2006 08:35
Re: málenkie no mnógo mnógo.
No jasně, jenže logan má podvozek z modusu. To jeněco jinýho než podvozek těhle Putinových saní :-) A i kdyby rusové koupili licenci na nějaký západní auto, a to dost pochybuju, tak by to auto nebylo za super cenu, ale muselo by stát stejně jako logan.
neregistrovaný "tRISk"
12. 4. 2006 09:40
Re: málenkie no mnógo mnógo.
nemam rad spekulace..tedy..nechame se prekvapit >:D :yes:
neregistrovaný "ondrej"
11. 5. 2006 22:26
Re: málenkie no mnógo mnógo.
Lada je dost silna znacka uz teraz, jediny rozdiel oproti inym je ze ju uzivi vlastny nenarocny trh na ktory myslim este dodava 2105/2107. Poslednych 15 rokov bola skor domacou znackou a teraz jej ide o to aby sa dostala na svetove trhy, cize musi tomu prisposobit aj koonkurencieschopnost svojich aut. Myslim ze nebude mat problem, najprv do toho da trochu viac prachov na nakup technologii prip. celych konstrukcii ako sa tu pisalo a potom pojde uz len o marketing. Chce to len cas.