Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Velkolepá premiéra: nové Audi TT v Berlíně

181 komentářů

Docela povedene, ale predchozi(soucasna) generace se mi designove libi mnohem vic 😐 Napodobenim Porsche (zadni cast) z toho legendu neudelaji. :no: Predni svetla trochu od Forda...nevim ;-\ Audi mam moc rad, ale tady jeste pockam na vic fotek nez budu naplno chvalit...doufam :😉 😄
Aby z toho byla legenda, museli by podle mne posunout design predchozi generace spise do retro tvaru.
live vyzerá ešte lepšie - pozeral som na nete popri soche tam boli 3 nové TT a reklamné video
Mne se teda libi mnohem vic tohle TT nez aktualni. Rekl bych, ze je to hodne veliky krok dopredu. Ted vypada mnohem agresivneji. Trosku je videt podoba svetel a zrcatek s novym Lexusem IS. Ale urcite je to skvela zmena.
To s tim lexem sedi...na nej sem si nevzpomnel 😉 Otazka je, zda je to skvele? Podle mne se okouka driv nez soucasna generace...prijdou facelifty ;-\ Ostatne u IS predpokladam facelift tak za 2-3 roky...i kdyz TED se mi to auto velmi, velmi libi a nejen designem. 😉 ALE tady mluvime o TT a to je jina kategorie! Mne vadi, ze uplne "odesli" od puvodnich tvaru i kdyz se prodavaly stale dobre. ALe ja nejsem kupec TT...takze to neni az tak muj problem 😉
Ja taky nejsem kupec 😄 uz kvuli uzitne hodnote auta. Ja nikomu nenutim muj nazor na TT, jenom se mi drivejsi tvary moc nelibi. Ted se mi to auto zda opravdu zajimave a mozna ziska modernejsim vzhledem vetsi okruh zakazniku. Ale to se teprve ukaze. IS se mi take velice libi, jenom neni vzadu zadne misto... Ale vyborne zpracovani i motorizace.
😉
Uzitna hodnota?? 700 litru po sklopeni sedadel je ti malo? >😒] No kazdopadne je to parada, i kdyz ty predni svetla bych si umel predstavit trochu vic do Audi a trochu min do Asie. A uzitna hodnota je maximalni, tohle auto ti ostudu nikde neudela :yes:
Ano je, obzvlast kdyz uvazim rozmery toho kufru 😉 Nerikam, ze ti to udela ostudu, ale je spis pro nekoho kdo nevi co s penezma a chce nejak vyniknout,
kdo chce vyniknout a nevie co s prachmi si kupi mustang shelby GT 500 rocnik 68
😉
Jestli ho sezene 😉
na www.mobile.de je jeden za batovsku cenu 99.000 eur >😁
Myslím si že Alfa Romeo Brera má lepší užitnou hodnotu a hlavně vypadá lépe, ale kdybych hledal auto s užitnou hodnotou, tak si nepůjdu koupit kupé, ale kombi
Vypadá to moc pěkně, ale přijde mi to spíš jako důkladnější facelift, než nástupce :😉
Bude také létat jako předchozí generace??? >😁
tenhle nick pouziva kdekdo.... 😲 :no:
No, 2.0TFSI 147kW a 3.2 FSI 184 kW mi neprijde moc na sportak. To spis tam meli dal 2.0 TFSI 191kW z S3 😒 a ten 3.2 FSI meli naslapnout na 220kW, jako v tom konceptu, co představili nedavno 😒 motory sou pro mě prostě zklamání...
Nekomu bude urcite atmosfericky sestivalec vyhovovat, ale s tim dvoulitrem souhlasim. Vykon 3.2 bude podle me stacit, aby to zvladlo stovku za 6 vterin a to pri ne tak hrozne spotrebe a s Naturalem 95 a kdo bude mit zajem o opravdovy sportak, tak si bude muset priplatit na skvelou RS4, ktera je opravdu o uplne nicem jinem.
tiež si myslím, že tam mali dať motor z Bugati (ha, ha). najviac sa aj tak budú predávať s ešte slabšími motormi (prípadne s TDI)
GTI
to už je jasné. AUDI dokázalo vykoumat tvar... a na tom staví i v druhé generaci. Orlí oči mu dodaly na výrazu - je pěkně ostrej, mlhovky á la Cayman na současnosti a ty tři otvůrky pod přední maskou pečetí to, že dokonalost předků AUDI (včetně VW) je nyní nepřekonatelná. TTčko získalo výraz ostřejšího děla pro mladýho kluka. Myslím, že po tom půjdou chlapi víc, než po minulé generaci. Ten 2,0 T (světovej motor roku 2005) s tím bude pěkně cloumat... a určitě bude v této motorizaci za dobrou cenu. 3,2 je dokonalost... za dost peněz... Tak já TT vnímám velmi, velmi pozitivně. Chce to ve stříbře, dobře vybraná kola a kůže uvnitř... BRAVO TT :yes: P.S. Lowkicku, prosím utři brejle... kde je tvé pověstné voko?
Nemel jsem predchozi gen. a nekoupim si ani tohle nove, ale SUBJEKTIVNE se mi libi vic ta stara. Proste se designove vymykala z rady ostatnich AUDIn. Ted...nevim, jak jsem napsal...jeste uvidime. ;-\ Tady bych snad radeji sahl po Crossfiru...kdybych takove auto chtel. 😉 Sportaky nejsou obecne moje parketa. Mam radeji nenapadny sedan, ktery necha mnoho "sportaku" za sebou 😄 A supersport AUDI ? Taky nevim. 😐 Proc sakra radeji nemakaji na Q5, allroadu od A4 avant, velkem kupe od A6, mensim coupe/cabriu od A4....tohle by bylo neco pro mne. :yes: 😉
P.S.: Jo...2.0TFSI bude zrejme cenovej trhak a jeste porad to pojede rychle 😉
GTI
Mrkni na to ofic video (od 36té minuty) naživo je to senzace. Je to tvrdý, ostrý. Minulá generece byla na můj vkus moc "dohezka" Soustřeď se na výraz toho auta... to je tvář přicházejících AUDI. Podle mě to sedí :yes: P.S. Určitě makaj na těch modelech... nezklamou.
No ja mam opravdu AUDI rad, ale take ho mam opravdu zazite spis jako "pracovni" (rozumej manazerske) auto. Pro vystrelky bych sahnul jinam.
Taky jsem mozna prilis konzervativni...objevuji kouzlo Land Roveru 😄 ALE ted to hlavni...to video jsem jeste nevidel :😉 :😉 Takze uvidime >😁 Dneska uz to nestihnu...dobrou a samozrejme (uz jen za zasluhy 😄 )BRAVO AUDI :yes:
GTI
😄 jo, dobrou noc. :yes: P.S. Land Rover je moc velký... a nenatlačíš ho do 1,5 mega... jinak jo, je to styl.
Prece nemam jen jednu garaz 😄 muze tam stat SUV i CC 😄 Z LR mluvme samozrejme o RR(S). Je velky, ale to patri k veci...odpisovy limit nas nastesti u SUV (N1) nemusi zajimat :😉 ...samozrejme drncici mrizka je DANI za to ze usetris na DANI 😄
Jo, mohou tam stát i jiní... N1... to je velmi diskutabilní téma... drnčící přepážka... to za tu úsporu nestojí 😉
TOHLE je auto pro mladýho inteligentního kluka :yes: , a ne Polo GTI >😒]
Jo, ale musí ten mladej kluk na to mít...
No, i na to Polo GTI se mladému klukovi bude těžce šetřit 😉
GTI
Jo... jasně.
Blázníš?? Crossfire je starý SLK převlečený do velmi nepadnoucího amíkovskýho kabátu a ještě špatně ušitýho - mizerná US kvalita zpracování. To di radši do novýho SLK (první zábavnej merkcedes..), i když osobně bych v týhle třídě asi vybíral mezi Z4 Coupe a 350Z.
:yes: :yes: :yes:
GTI
:yes:
strašný auto! to má být jako nový model,vypadá jak Facelift >😁 :no:
taky mi to připadá jako Facelift a né nový model :no:
Designovy namet na novej gen. ostal - da sa vystopovat povod. Ale uhladenie a "zostihlenie" tvarov , vratane velmi anonymneho tvaru prednych svetiel posunuli vyzor auta od povodnych "verneovskych" liniek (ktore sa ale nemuseli pacit vsetkym) velmi vyrazne smerom ku konzervativnej elegancii... Tato druha skupina zakaznikov (nutne podotknut ze vacsia) bude nadsena... Ti, ktori cakali vynimocne tvary povodnej generacie budu sklamani. Ale tak to s designovymi legendami obvykle byva: prva generacia byva sucastou designovych ucebnic, druha a dalsie su uz iba pokusmi priblizit sa osobnosti povodneho modelu. 😉
tak nejak bych to vcera napsal, kdybych nebyl tak ospaly... 😄 :yes:
😉 :yes:
Jo, víš... já v tom novém cítím to, že AUDI si je jisté tím, co vytvořilo v první generaci, a tak logicky pokračuje v nastoleném stylu... a podle mě dokonale.
No, vies,...ja tam tu dokonalost uz nevidim. Toto je pre mna uz iba konfekcna vec. Teraz to uz nie je ten maly futuristicky sportak. Minule si hovoril, ze 159 sa "hlada" - a ze to nie je tak dobre ako bola 156. Tam suhlasim s tym, ze 156-kou novy model nikdy nebude. Ale myslim, ze Alfe 159 sa podarilo dobre rozvynut ten povodny designovy namet. Alfu spominam preto, ze u tohto TT som si takym "pozitivnym" posunom neni isty. ;-\ 😉
Mistře, souhlas, dole to píši. Lehkost, hravost a dravost prvního modelu je tak trochu pryč 😉
TT dostal nástupcu,ktorý bude pokračovať v jeho úspešnom súboji s konkurenciou a vidím v nom vysoký potencial. :yes:
TT bylo vždycky dělané pro slečinky a ***e... a koukám, že v nové verzi se na tom nic nemění >😁
si sadni do ***skeho clk s bielymi sedadlami >😁 >😁
kluci auticko pro vas je tu
kazdy z vas hadam vie že nie každa značka prináša revolučních nástupcov
tak to je aj v prípadde nového TTčka nejde o revolúciu ,ale evolúciu aj svet vznikal milióny rokow
I když jsem příznivcem vozů této značky, tak druhé vydání TT si mě nezískalo, první jsem respektoval pro osobitý vzhled. Sice uvedení na trh, včetně soch, internetové prezentace..jsou zajímavé, ale exkluzivitu autu nevytvoří. Prodeje tvoří především mediální a marketingový um, alespoň dle mého názoru. Nové TT nebude takovým autem jako např. Boxter, tj. člověk jej bude mít za nejbližší metu, ke které bude směřovat své úsilí 😄 Spíš to bude taková konfekce, luxusní chleba s máslem ve své kategorii 😄
Vidlicový šesťvalec Európa nevyrába.... :-!
Jo lowkick má pravdu, světla jak od Fordu či spíše lexe, zadek ve stylu 911, ale co mně zarazilo nejvíce, je ten převis vepředu. To staré TT bylo krásné, taková lehkost z něj čišela, nádherná hračka pro chlapy a pěkný šperk pro ženskou. Tohle už mi přijde takové vyumělkované. Ale co, každý má své oko a každý si vybere sám. PS: Jinak bych od GTI čekal nějaké plky vy stylu 156 - 159 žádný posun. Jenže zřejmě je to nedotknutelné, když je to z koncernu >😒]
No a ty zrcátka >😁 Ty se ti taky GTI nelíbily na 207, Puntu, ale jak je to z koncernu, tak to asi bude OK 😉
Vidím, že větší problém máš se mnou než s TT ;-\ Nechápu... již jsem tě na to upozorňoval včera... Tady se diskutuje o autech... proč bereš třeba můj horní nadpis, pozměníš ho, a v textu k TT pak píšeš o mých názorech na Alfu ;-\ Nějak tě přestávám chápat. Buď tu za sebe... přinášej své nadpisy, své myšlénky, své texty... piš "posvém"... Takhle to dělají všichni ostatní... Tak nějak se mi zdá, že jsi na mě až příliš navázán... tak s tím, prosím, něco udělej.
Nebuď paranoidní, prostě jsem napsal svůj názor (asi špatně čteš, pokud jej tam nevidíš) a ten je v kontrastu k tomu tvému, proto ten nadpis. To je snad logické, že se zde v diskusi můžeš vyjadřovat a to i k příspěvkům jiných. Ta alfa a i ty zrcátka jsou jen příměr pro to jak jsi v názorech konzistentní 😉 Nekádruj, kdo co smí a kdo co ne, tady je diskuse - pole veřejné. Pochop to, usměj se, chvilku rozjímej a napiš třeba příběh "Zítra provětrám svého draka" (snad jasný jakýho >😒] ). Třeba se ti uleví a vrátí dobrá nálada, nemusíš hned skrz tvůj nahromaděný stres střílet na mně. 😉
Jo a jestli tě to potěší, tak jsem včera byl zkusit Gplus, musím přiznat, že je to skoro dokonalé dílo, vzhled, prostor, funkce. No ještě uvidíme. Přece jen mi v žilách a hlavně v srdci koluje modrá krev 😉
G+ je velká trefa... Řada přispěvatelů jej dokonce cení více naž GURU... VW dlouho váhal (ostatně tak, jak to dělá vždy) ovšem, když pak něco vypustí... má to hodnotu.
Ano, já přiznávám, že osobně jej cením výše než G a to dokonce o jednu třídu (myšleno pojetím, zpracováním, funkčností, designem) výše. PS: Zkus C-MAX, lídra segmentu. Budeš překvapen, teda spíše uchvácen. 😉
Špatně si vysvětliješ má slova. Já nemám žádný stres... naopak..., nepotřebuji, aby se mi ulevilo, nejsem ani paranoidní, a že bych se nesmál... tak to nehrozí ani zdaleka. Jen mě zaráží, s jakou úporností a jak... reaguješ na mé příspěvky. Proto ti píši, žes na mě až patologicky navázán... Já s tím nebudu dělat nic. Věřím, že s tím něco uděláš ty.
GTI, hochu, neblázni. Já se s tebou nechci hádat. Já si zde svobodně píši příspěvky, stejně tak jako ty. A stejně tak jako ty se třeba opíráš do Subaruboys kvůli pernamentu, tak stejně tak já se opírám do tvých dogmat (viz Alfa(jsem rád, že to podobně vidí i Marko) a viz ty zrcátka). Snad nechceš selektovat, kdo co může a kdo co ne ? To pak není diskuse. Místo abys má tvrzení lehce vyvrátil a sestřelil, tak jen jdeš do mně. To ale bejci nedělaj, ti hají svou pravdu do roztrhání těla. Opravdu, usměj se a napiš zase se svou lehkostí nějaký příběh, kterým dokážeš, že moc dobře víš, proč to hájíš. PS: Nereaguji jen na tebe, reaguji na ty příspěvky, které mají hlavu a patu, smysl, s některými ale nemusím souhlasit. Přesto si autorů vážím, formulovat svůj názor a prezentovat jej veřejně není jednoduché. PSS: Nahoře si sám vyšel z příspěvku Legenda, napsala jsi Legenda bude, já to vidím jinak a proto jsem napsal Legenda byla. Myslím, že v mých příspěvcích hledáš něco, co tam není. S tebou se dá diskutovat, máš to v krvi. Nic víc než to, že se s tebou dá diskutovat na úrovni, za tím není. Tak to nepřeháněj, já s tím dělat nebudu nic. Budu dále hájit své názory, zkušenosti, sny, do rozthání těla 😉
GTI
Fajn... :yes:
...jednem se libi stary TT,druhrem novy,tretim ani jedno. O tech poslednich netreba hovorit, nicmene kdo ve starym nenasel nic,je mi ho taky lito. Stary TT je auto,ktery mozna jednou vasi praprapravnuci budou sbirat,jestli se ovsem nebudou jezdit v Loganu 6 generace. Novy je fajn, libi se mi, ze se nepousteli do moc velkych zmen ale pritom predek z toho dela prece jen jiny auto. Nicmene majitel staryho TT se nikdy nebude muset pred novejma generacema stydet, to neni,jako kdyz si koupis Hyundai coupe. P.S. strasne by me zajimalo cim jezdi ti ubozaci, co TT povazujou za auto pro buzny. Videl bych to tak na zaprasenou sluzebni felicii s upatlanym obrazkem lamba a nahejch stetek na prepazce.
:yes: :yes:
ja jazdim na huinday coupe v6 a tt je v jazdnich vlastnostiach o kus pozadu, skusal som aj tt ,ale tie jazdne vlastnosti ma odradili.Je to viac menej auto pre tupcov,ktorym nezalzí na tom ako to ide ale ako to vyzera.moje coupe ma podvozok robeny na zakazku od porche(huinday nechal vyvoj na porche) a je to pohodka.... :-!
Kdybys aspon vedel jak se pise jmeno tveho auta....Kdyz uz nevis, ze porche se porsche....
hehehe si možeš vytriet zadok s tvojim ubohzm mozgom ,i love my coupe......
>😁 >😁 >😁 ...jsem se fakt nasmal...huinday...hyn day...den na * >😁
Je to hezky, Audi muzu, ale v tomto pripade udelam vyjimku, porad to vypada jako hracka s haldexem. Zustaneme u Porsche, ne?
Přední světla jsou v rámci zavedeného programu úspor nakupována od Forda >😁
To si neprisel s nicim novym, ale bude vyrazne drazsi...
Prvá generacia audi bola ok.. Jej čisté tvary vychdzali z dizajnerskeho smeru zo zaciatku 20 storocia zvaneho BAUHAUS. Táto nová je tiež ok ale s povodnou dizajnovou filozofiou nema moc spoločne.. Takže tak
mno je to pekny, ale tam to taky konci..nic uzasnyho ale podle fotek tezko soudit..az bude nazivo tak se uvidi..i kdyz pochybuju ze to bude nejakej zazrak...mno co uz
Lexové se pravděpodobně začnou vyrábět někde ve východním Německu!!! Německý ministr hospodářství potvrdil spekulace, že Toyota intenzivně pátrá po vhodné lokalitě.. Holy trinity, watch your back! Lexus is coming 😉
Tak ti nevím. Lexus z Německa... to mi nejde po chuti ;-\ Jo a tamto moje malý OT.. už brZZy 😉
uŽŽ aby to bylo >😁 😉
Nic proti, ale dokážeš psát i o něčem jiném, než o Toyotě(Lexusu)?? Co třeba tvůj názor na TT?? 😄
Dokážu, zrovna včera sem "bojoval" u GT-R >😁 Ber to takhle.. pouze plním milou "povinnost" informovat ostatní, nevim jak Ty osobně, ale sem přesvědčen, že se spousta lidí se k mnoha důležitým (nebo zajímavým) informacím ani nedostane.. nemá čas, neví jak je najít, nemá náladu něco vyhledávat na netu.. (teďka nic proti VW) ale když si VW třeba jenom "uprdne", tak je tady hned deser dvacet článků - já to beru, jsme v Evropě, VW je největší v Evropě, navíc vlastní Škodovku, je to OK.. jenže spousta zajímavých věcí se děje i u jiných automobilek a mám pocit, že je tu určitý informační deficit, a protože já se o Toyotu apod. zajímám, tak tu občas (někdy častěji) něco zveřejnim.. snažim se tam vždycky dát "OT", teda jen pokud to není článek o TTT 😉 Nikdo Tě nenutí to číst - jakmile uvidíš můj nick a v titulku "OT", tak se klidně (pokud nechceš) ani nemusíš obtěžovat.. ale když to zkoukneš, tak se třeba něco nového zajímavého dovíš 😉
:yes:
:yes: OK 😄
TT: jedno z mála aut, který se mi u koncernu líbí.. je to jedno z mála aut, kde se koncern dovolil nebýt zoufale nudný, nebýt mdlý průměr, nevyrábět impotentní auta bez charakteru a jakékoliv invence.. auto, který přišlo na trh s něčím novým - nic nekopírovalo, nic podobného v tý době na trhu nebylo, riskli to a ono to vyšlo, navíc vytvořili (snad to už tak mohu nazvat) legendu :yes: Na druhou stranu je u mě TT zoufale holčičí auto (svého času byl publikován výzkum, že se TT líbí 9 z 10 modelek.. na balení modelek asi neexistuje lepší auto 😉 ), když vidim frajera, jak vystupuje z TT, tak si o něm myslím, že asi z "pánskýho klubu" nebude.. IMHO se TT k frajerovi moc nehodí, zejména roadster :no: (horší auto pro chlapa je už snad jen VW New Beetle, zvláště pak verze cabrio, zvláště pak v růžové barvě.. jednoho takovýho sem na vlastní i potkal, ale ten se za "to" vyloženě nestiděl.. asi nějakej umělec >😒] 😉 ). Nový TT je pro mě zatim zklamáním, čekal jsem něco "víc".. když přišlo první, tak se mi hned docela líbilo, na tomhle mi něco nesedí ;-\ Jedna věc se mi na novým TT hned líbíla - pohled ze předu.. divil sem se - to auto se mi nějak nezdá, ale ze předu mě hned chytlo.. pak sem to (s velkou pompou) zjistil.. novej Lex IS, jo, ze předu se minimálně "inspirovali" >😁 >😒] ;-\ 😒 ze předu z toho Lex úplně kouká!
Prvni tri radky vystihly Toyotu dokonale :yes:
Toyota = japonské VW, to je dávná pravda 😉
Teda ty sis podříz větev sám pod sebou >😁 Píšeš, že je TT holčičí auto, ale že se ti hnedka líbilo >😁 >😒] Jo, jinak ten Lex IS. Holt už i Němčouři pochopili, jak mají začít dělat pěkná auta 😉
To, že se mi líbí, ještě neznamená, že bych si ho koupil.. nekoupil bych si ho právě proto, že bych se v něm cítíl jako hošan 😒 na TT (a zejména na jeho řidičku) se vždy rád podívám >😁 😉
😄 Já jen trochu ZZlobím >😒]
L-finesse od Lexe, to je slušná designová výzva pro ostatní a důkaz, že i japonci občas (!!!) dokážou navrhnout pěkný auto :yes: Všechny nový Lexové mě dokonale berou.. nejvíc GS, pak IS, LS a ES
Jo, novým Lexům není co vytknout. GS by mi velmi slušelo 😉 Ale i to IS bude >😒] :yes:
Opravdu bude? Tak to když tak předem gratuluji :yes: 😉
Tys myslel, že tě tu jen tak lakuju? 😉
To ne, jen sem si nebyl jistej jestli to myslíš vážně 😉
Lexus ruleZZ :yes:
Yeeah!! 😉
Myslis, jakoze Lexus poleze Holy Trinity do prd_ele? >😁 Kdo by to tam bouchal...to by museli vyrobni naklady dotovat. 8-s Jinak...ve svetle techto udalosti...TT je SKVELE auticko :yes: :yes: 😉
POZOR!! neplest TT s TTT >😒] ...ty taky jak vidis nekde vic nez jedno T nebo i to jedno, tak hned jde vlajka nahoru, vid 😄 😉
>😒] 😉 Taky pro To se jmenuji Tom >😒] 😉
Bouchat to budou hlavně hi-tech roboti a pak možná zrovna ti, co propustí VW, Opel a Ford (pokud se jim bude chtít dojíždět) ;-\ Dotovat se nic muset nebude.. 1) odpadne 10% clo, který teďka platí na všechny Lexe 2) a to je zásadní - TTT má 2x vyšší produktivitu = když budou mít dvojnásobný náklady než VW, tak na tom teprve budou ekonomicky stejně >😁 A vo tom to je.TTT :-! 3) navíc, jakmile bude Lexus "Made in Germany", tak se stane "domácí" (= evropskou značkou), výhody jsou jasné :yes: 4) hlavně si Ty nepleť TT a TTT >😒].. IMHO TT i TTT čekají "světlé zítřky" 😉
Tento týden jsem navštívil dvě japonské společnosti, které subdodávají díly pro automobilový průmysl. Když to porovnám s tím, co jsem viděl např. v TRW nebo u Francouzů, tak se ABSOLUTNĚ VŮBEC nedivím, že jim to tak šlape. Ať se to komukoliv líbí nebo ne, tak jejich organizace práce a výroby je dokonalá. Zprocesování postupů je domyšlené do detailů. V tomhle se od nich máme hodně co učit. Na druhou stranu je máme i my co učit. Ovšem stále se více a více přesvědčuji, že Evropa celkem spí na vavřínech ;-\ PS: Další zajímavá věc je, že vzhledem k české pracovní síle a jejím jistým "specifikům" vydala Toyota prohlášení směrované na všechny Toyota companies a nedoporučuje jim investovat v České republice!!!
Mohl by jsi tu poslední větu rozvést trochu podrobněji? Docela mě to zajímá.. 😄
Nechtěl jsem ji právě rozpitvávat moc veřejně...
Že by nadprůměrná nemocnost? Že by zlaté české ručičky, ktré rádi vymýšlejí nové postupy a moc nereflektují ty zaběhnuté vypiplané? Že by typická vychcanost, co se s náma táhne už od Bílé hory? Taky mě to zajímá, zkus to pls alespoň trochu naznačit 😉
To co jsem slyšel já, se týká toho prvně zmíněného. A například v jedné kolínské továrně s tím mají už tak strašné problémy, že Toyota zoufale šahá k takovýmto krokům. Navíc vzhledem k připravované novele zákoníku práce, kterou se nejspíš podaří schválit do voleb, to bude od 1.1.07 pro zaměstnavatele další omrd navíc :no: Jinak k těm ostatním věcem 😄 Japíci strašně neradi vyhazují a japonské managementy u nás myslí japonsky a je celkem problém je k něčemu přesvědčit. Resp. jim vysvětlit, že místní lidé jsou verbež a pakáž a musí se na ně tvrdě a držet je pevně za koule, jinak to nevěstí nic dobrého 😄 Ale někde se to už lepší, co vím 😉 To jsem to celý pěkně vyblil, co? >😁 Hlavně že jsem dělal tajnosti, herečka jedna >😁 >😁 😄
Tehle typ slečen znám.. chtěj být dobývaný, člověk se musí snažit a projevit zájem, jinak nic nebude >😒] >😒] >😒] 😉
>😁 >😁 Jo, ale TTčko nemám >😁 >😒] 😉 Na můj vkus moc málo "T" 😉
😉
Ač nejsem fandou předchozího TT, vypadalo lépe. Tohle má moc dlouhý čumák a je na můj vkus jednoduše moc punktlich (stejně jako všechna ostatní aktuální Audi). Vizuálně na mě působí stejně jako třeba dvě generace A3, či poslední dvě A6. První generace je u nich vždy jaksi taksi vyumělkovaně vyzelenalá, ale za prvotní dokonalostí druhé generace je jen seno. ;-\ Být mým třídním teritoriem, vybral bych si jinde. :-!
😉 Souhlas, jen bych řekl, že ta první generace TT na rozdíl od jiných modelů Audi, byla opravdu blesk z čistého nebe. Moc nezapadal do škály, byl svůj. Tahle druhá generace zuniverzáudiálněla. 😉
Moje řeč :yes:
"zuniverzáudiálněla" Dík, jdu si rozmotat jazyk.... >😁
přesně...navíc, jestli to bude jízdně nudné stejně jako minulá generace, tak to bude opravdu oničem auto. ;-\ 😄
GM rozjelo velkou reklamní kampaň na podporu novýho Chevroletu Tahoe.. je to na delší povídání, šli na to trochu netradičně.. jenže se toho chytli odpůrci obřích SUVs a trochu ty reklay předělali.. je toho plnej net.. dávám odkaz na dvě z nich: Ta první antireklama je pro fajnšmejkry >😒] :yes: Ta druhá je méně sofistikovaná, ale za to více výstižná :yes: Přibližný překlad jednotlivých sloganů ve druhé reklamě: "Nebudeme Vám povídat.." - "..o jejich vysoké spotřebě paliva" - "..o jejich špatné bezpečnosti" - "..o tom jak rychle ztrácejí hodnotu" - "Protože všechno, co potřebujete vědět je.." - "..jestli Váš penis bude v tomto autě vypadat dostatečně velký" - "Poslední věc, kterou potřebujeme.." - "Tahoe - americká revoluce" >😒] [odkaz] P.S. tohle není pokus o útok na ameriku, nemám žádné postranní úmysly, pouze konám svou občanskou povinnost 😉 P.P.S. Let´s the flame begin >😒]
Jsme Evropané. Hrdý kontinent, ve kterém se zrodil automobilový průmysl. A umíme auta vyrábět pořád. Proč bysme měli kupovat americké žrouty nebo asijské hybridy? Buďmě sví. Volme rozumem a zároveň srdcem. Velký člověk je ten, kdo dokáže ocenit maličkosti. Volme své. Volme made in EU. :yes:
:yes:
1. Volkswagen (206 380 vozů, oproti únoru 2005 nárust o 17 128 aut); 2. PSA (163 034 vozů, nárust o 2170 vozů); 3. Ford Motor (105 006, pokles o 4399 vozů); 4. General Motors (109 232 vozů, pokles o 632 vozů); 5. Renault (101 230 vozů, pokles o 6137 vozů). Pánové, Evropané jsou znalci. Vědí co letí, vědí co je dobré, kvalitní a přitom krásné. :yes:
GTI
TT I. byl blesk z čistýho nebe. AUDI světu ukázal, v čem pojede dalších 20 let. Tak za to náleží TT I. pomník... bude krásnej... celej z chromu... Dnes přišlo TT II., kdo nevidí ten lehkej aktualizační posun a současně tu dokonalou tvář "TT", ať si sundá svářečský brejle. Nechápu proč se ausgerechnet pod tímhle článkem, každej druhej zaklíná, že TT neměl, či by si ho nekoupil... O to snad nejde. Také jsem ho neměl a nepochybně si ho nekoupím 😄 ovšem... vidím... Mrkni na tu ofic. prezentaci... zejména na 36tou minutu a dál... tam nové TT jede... a je to dokonalá jízda králů... Počítám, že v tom 2.0T bude za cca 1 mega... to je dokonalá cena... Tomuhle konkuruje co? Vizuálně zakřka nic. Můžeš do Nisanu, ovšem musíš dostřádat 300... tak to zkus. Můžeš do MB a BMW... jinou konkurenci neznám. Tak v tomto pohledu, oceňme TTčko... jako navýsost originální, velmi propracované a cenově přístupné dělo. Až tu bude, shodím slipry se stolu a půjdu se na něho podívat... dost mě to zajímá. P.S. Velmi oceňuji na TT II. zejména to jeho "zmužnění".
:yes: Shrnul bych to slovy: " Náskok díky technice". Pěkně udělané, skvělé motory, skvělý původ a sebevědomé představení. Kdo umí, ten umí...
Konkurence? Co třeba RX-8? Zadohrab, cena pod mega, čtyři sedadla, na kterých se dá opravdu sedět, pěkný vzhled, docela kvalita, sex appeal... ale chápu, že vysokotáčkový Wankel nemusí každému sedět.. :yes:
Mazda.. Značka, která dělá dobrá a docela i pěkná auta, ale nikdy to nebude Audi. Audi je něco víc. Mnohem víc. Průkopník techniky, designu a filozofie.
GTI
To napsal dobře :yes:
Kde bereš tu drzost užívat skoro stejnou IP?
Rozhodně nejsem žádný obdivovatel Mazdy, ale kdybych měl vybírat mezi základ RX-8 a TT, tak moje volba by byla jasná..Wankel. Jinak Audi má hlavně skvělý marketing, tím lidem cpou do hlavy různé věci. Takové TT první generace je k smrti oničem auto, možná kromě verze 3,2 quattro..doufám že to se u nové generace zlepší. 😄
Měl jsem možnost zkusit Mazdu 6. Téměř dokonalé auto, ale s jednou slabinou - světla. Troufám si říci - bludičky... To se u Audi, MB či Passatu nestává. Tam je vše genau. K smrti o ničem je moc tvrdý výraz, našlo si mnoho svých zákazníků a nové TTečko si najde ještě více majitelů. Audi ani VW není jen o marketingu, což krásně dokládají mnou zveřejněné výsledky prodeje. Lidé vědí, co chtějí.. 😉
Jo, taky sem o těch světlech slyšel- prý jak svatojánské mušky >😁 . Jinak je jasné, že audi ani VW není jen o marketingu, ale je to důležitá součást. a k tomu TT, našlo si mnoho majitelů kvůli designu a..hmmm...marketingu. Rozhodně to ale není auto pro řidiče, to v žádném případě. 😄
Svatojánské mušky >😁 :yes: .Viděl jsem v TTečku několik fotbalistů Baníku. Design a marketing prodává, holt se říká: První dojem uděláš jen jednou... A to platí ve všem. P.S.: Na TT se musí dobře "balit" baby 😉
>😁 Baby, no jasně, ale projedeš s tím nedejbože kolem Modrý ústřice a budou se na tebe lepit i ti...mno...prostě 4% menšina >😁
>😁 >😁 Jo, menšina. Navrhuji zlepšovák pro techniky Audi - vybavit verze termosnímačem. >😁 Jakmile by zaregistrovali oteplení, aktivovat kickdown a uzamknout dveře >😁
>😁 >😒] :yes: :yes:
Jinak k těm fotbalistům Baníku, to byli nejspíš ti, co potom přestoupili do Sparty >😒] , nebo se na to chystají.. 😄
>😁 >😁 Vidím že jsme ze stejného kraje z podobnými názory :yes:
Asi nějak tak.. :yes: 😄
audi se prodava uz jen kvuli tomu ze je to audi...i kdyby z tovarny vye😜edovali * na papire a na nem by byl znacek audi tak si to dost lidi koupi...nepopiram ze tam nejni kvalita a urcita libivost..ale do nebes to vynaset je holej nesmysl.......
Nevynáším to do nebes. Ale podívej se na jejich techniku, motory, design. Třeba Audi A8 osobně považuji za vrchol automobilového designu, ač bych dal přednost spíše eSku. K tomu quattro, ASF a hlavně svoji filozofii.
"Audi je něco víc. Mnohem víc. Průkopník techniky, designu a filozofie." Tomu ani sám nevěříš, co? Průkopník techniky? Od dob quattra už pár pátků uteklo. Design? Ta stále se opakující nuda, která se mění jen přifukováním velikosti? Filozofie? Tak to možná. Udělat z * modlu. TO je fakt kumšt!
Audi a nuda?? Modla z *? Nechápu Tvůj příspěvek. Je plný závisti, zloby sám na sebe, a nejen toho... Podívej se pořádně otevřenýma očima. A8 - nádhera, vrchol automoobilového designu. A6, A4 jakbysmet, k tomu špičkové motory ve špičkových verzích s přídomkem S. Filozofie Audi je o moderních a přitom neurážlivých tvarech, špičkovém dílenském zpracování, kvalitě a oddanosti zákazníků, kteří jsou značce věrni mnoho let. A ktomu všemu teď příchází nové, sebevědomé TT. Auto co má styl.. Tohle je kámo Audi.
Nejak nikde jsem nepostrehl tu zlobu a zavist...ale budiz......vrchol designu v audi neni...sou pekny, ale vrchol urcite ne...vzdycky to byl chladnej nemec s dobrym vykonem...ale tak co design je ciste subjektivni a diskuze o nem jsou celkem zcestny
Zcestný je hlavně to, když řekne někdo o Audi že je o ničem... To je zcestný názor, vyřknutý buď z nevědomosti nebo ze zásvisti či zoufalství...
No, Paule, je mi jedno, že jsi ovlivněn marketingovým umem. Můj názor jsme napsal výše. Pokud jsi dospěl k závěru, že je založen na nevědomosti, závisti nebo zoufalství, budiž ti přáno... Možná bys mohl rozvést ty své myšlenky o technice a filozofii, ať se něco dozvím a nejsem tak nevědomý 😄 Na designu se totiž evidentně rozcházíme, když ti A8 přijde jako vrchol... no a při tom bys šáhl po S-klasse. Nějak v tom nemáš jasno, co?
Finesy Audi: Nejlepsi diesel v luxusnim segmentu, spickovy system quattro, jednouchy MMI, magneticke tlumice u sportovnich modelu, pisckova kvalita dotazena do detailu a konecne onen design.. Design u mne neni ale vse, k tomu jiste vyhody a reference hraji pro MB.. Jak jsem uz rekl: Nazor o Audi ze je o nicem je hodny ditete z materske skoly, ktere to slyselo od spoluzaku...
Diesely má daleko lepší BMW a Toyota, takže brzdi. Systém pérování nijak nepřevyšuje konkurenční systémy. Stejně jako MMI nesedí každému. Špičková kvalita? Konkurence je na tom hůře? Haha. A co spolehlivost? Tam už to u Audi tak slavné není, co? Prostě je Audi trošku lepší VW. Nic víc. Ty z toho děláš auto bohů. Když se na to podíváš očima "value for money", tak je Audi totálně o ničem. Pro mě je Audi nuda. Pro tebe vymodlené cosi... Zkus otevřít oči. Svět není jen od Rozvadova dál a nekončí tam, kde začíná Atlantik 😄
Neznám lepší diesel než je 4,2 V8 TDI. Totálně o ničem, a v dalším příspěvku jako že TT nesahá 350Z ani po kotníky... A vůbec, srovnat Toyotu či Nissan s Audi... :no:
To, že něco neznáš ještě neznamená, že to neexistuje 😉 Napiš si GTImu, ať ti někam napíše tu jeho VW modlitbu. Můžeš se pak ukájet a říkat si dál, jak je VW super...
Dneska bodujes, kdo by rekl, ze ode me dostanes dva :yes: :yes: za jeden den 😉
No, to čumim 😄 😉
GTI
Jo, je to možné... Můj favorit to ovšem není 😉
OK 😄
nejsem audiňák ale nuvolari se mi líbilo tohle není ono.z4 bych radši.
Audi dost trapně okopírovalo, poměrně nápadně, několik prvků exteriéru z Fokusu.
;-\ Hmm musím s tebou souhlasit, je to opravdu až trapné.
Autoři nějak popletli nadpis ne?
Vedle 350Z to vypada zastarale uz ted a ani agresivnejsi predek nez puvodni model to nezachrani. Zadek je pak takovy unyly, o nicem. Zazraky jsem necekal a taky se nekonaji. Proste Audi, nuda. Za srdce chytne tak mozna cena.
Kardiaky určitě >😒] A 350Z :yes: dobrá volba... 😉
Kardiaci >😁 :yes:
350Z versus Audi?? >😁 Hm, jsi fakt znalec..
350Z je super auto, nevím, proč by se nemělo srovnávat s TT ;-\
Proč by se nemělo srovnávat? A proč ne? Cenová kategorie je to stejná. Dvoumístné kupé to je. TT má (v lepším případě) náhon na všechny. A obě jsou to auta, kterými můžeš jezdit denně do práce a o wkndu blbnout. Na druhou stranu TT nešahá Nissanu 350Z(Z) >😒] ani po kotníky :yes:
Taky si myslim, ze Audi se s 350Z srovnavat neda. Nissan je totiz mnohem lepsi. Ta kastle Audi na podvozku z Golfa, ktera sla na hromadny recall kvuli nedoresemu podvozku se zaludnymi jizdnimi vlastnostmi po par smrtacich na nemeckych dalnicich opravdu neni pro 350Z poradny souper. Ale jak jsem psal, zazraky jsem necekal a tak neprekvapi, ze ani zbrusu nove auto nad 350Z nicim nevycniva, spis naopak. >😒]
jo jo...a sedí se v něm úžasně!!! jen ten kufr...dostal jsme záchvat smíchu 😄
zajimavy, jak pod clankem o Audi TT pisou chytrolini o nissanech,ze jsou to nejlepsi auta sveta :no: :no: Bohuzel, nic neobvykleho. :no: ;-\
Ja mam zas moc rad nizkokopajici chytroliny, kteri uboze podsouvaji ostatnim diskutujicim sve nazory. Ja napsal 350Z je lepsi nez TT, ne ze je Nissan nejlepsi na svete. Tak se zklidni a nekopej, pusobi to dost trapne. :no: :no:
a jeste si kopnu...na tve soudy nejsem zvedavy...tobe by mohli podsunout pod nos treba *..,ALE kdyby bylo z Japonska...vune jak na louce, ze? >😒] :no:
Proč mě hned napadla paralela s tebou a * z Německa? :no:
Tys neco spatneho snedl, ze tady porad tak blijes?
Co jsem slíbil, to plním. byl jsem na autosalónu v Lipsku tento pátek. Cesta pohodová, jeli jsme multivanem f TDI, takže jsme tam byli za 3 hodinky. Začali jsme u Porsche. Zamiloval jsem se do Carrery. Sedí se v ní suprově, dokonalý posez. Byla v cabriu. Nádhera. Cayenne mě moc nenadchl, nechtěl bych s tím někam zajíždět. nebudu sem popisovat, jak jsem všechny ty auta oblejzal, konverzoval s hosteskama, fotil,nasedal,kvrdlal pákou... Udělám to formou bodů: 1) nejhezčí hosteska: Fiat. Byla k nakousnutí, mladá a hezká. Hned za ní holčina u Saabu.2) největší zklamání: Vnitřek Ibizy. Z venku taková krása, dravá, malá,šikovná, ze vnitř o deset let pozadu za ostatními auty. Nechápu to. Další nehezký interiér ve srovnání se světem mají bohužel škodovky. Tam, kde VW má dva druhy barevně odlišeného plastu, má škodovka jeden. Stejný. Všude. na dveřích,palubce,volantu. všude. Ani RS nebylo velká změna. Jsem na politiku VW naštvaný. 3)luxus. Kdo by to byl řekl, ale nejlíp se sedělo v mercedesu S AMG. Hned za ním byl čtyřmiliönový BMW7. Dál Lexus řady 400. A další Saab ve výbavě aero. 4) palubky: Saab má výborný kokpit, všechno přehledné a dokonale ergonomické. super byly dále mazdy, porsche,lexusy a další luxusní značky (v S8 se sedí fakt dobře 😄 ). zklamání: Ve focusu ST nešla pětka (?),ostatní rychlosti šly. Dál kokpit nového Volva S80. na fotce je hezký, kvalitní a decentní. Na živo je nudný, nehezký, o celý vlak za konkurencí A6,9-5....PS: C6 je super kočár! 5)nová Tribeca má okna s rámy!!!! Ale jinak se tam sedí výborně, palubka je nadprůměrná, čalounění vzadu je spíše tvrdší, určeno pro cestování,předpokládám 6)medvídci u Mini byli super 7) testovací jízdy v provozu...no comment 😉 😄naživo moc pěkná Kia cee´d 9) naživo moc pěkná děvčina u Kia cee´d 10)děvčina u Kia cee´d byla moc příjemná 11) děvčina u Saabu aero je studentka z Lipska a je moc hezká a nabízí testovací jízdy sympatickým návštěvníkům 😉 (myslím autem >😒] ) 12) ve velké prosklené hale byly studie moderního designu. pěkné. zvláště studie od bertoneho měla nádech nadpozemska, stejně jako to Audi z filmu o robotech 😄 13) ROOMSTER je pěkné auto!!!!! Zepředu je fakt krása sama, nesedí se v něm špatně (cca. fábka). Hodně kladné překvapení! 14)koupil jsem si u Subaru tričko 15) kdybych kupoval jedno auto přes mega jen pro mě, bral bych carreru. Kdyby dvě, bral bych nějaké kombi a STI. Kdyby tři, kombi,STI a lexuse. Ale řeknu vám...mazda mx5 by asi stačila. je malá, milá a útulná. Takže: Auta jsou krásná a záleží jen na srdíčku a peněžence, které si vyberete....ale...myslím, že neuděláte chybu! 😉
😉 :yes: Koukám, že jste si to pořádně užili 😄 Díky za report :yes: C6 je super. Už jsem ji potkal i u nás na dálnici. Sice v protisměru, ale BYLA tam 😄
Koukám, že si na svý nepřišly jen tvý voči, ale i zadek 😉 :yes: Tričko dobrý, ale ber A3... dvoudvéřáčka s dvoulitrem T... nic lepšího vlastně jako singl mladej kluk ani nemůžeš sehnat... teda mimo BMW1... to JE Styl. Jinak, pokud vnímáš tvary... jak bys cenil tvary Imprezy? 10 nebo 15 let za průměrnou Evropou 😄 😉 :yes: P.S. Mazda MX5... jo tu také ber... s kevlarovou střechou :yes: Moc pěkně jsi to napsal :yes:
:-! Něco jen pro tebe , výsledky prodeje škodovky za první tři měsíce.V loni 109 tisíc , letos leden až březen 129 tisíc , opět výraznej nárust co????? :-!
GTI
Jo,jo, dobrá zpráva :yes: 😉
Cekal jsem od Audi trochu vic nez tohle,prvni generace to byl bauhaus,melo to cisty styl...ale ted,svetla napadne se podobajici modelum jinych znacek,zadni cast a par detailu napadne podobajici se Caymanu ci 911...chapu,ze audi muselo navazat na prvni generaci,pokud chce z TT vytvorit ikonu,ale nejsem si jist,jestli 2. generace bude mit takovy uspech jako ta 1.... 😐
To, ze je tohle auto ikona, je akorat zbozne prani marketingove oddeleni Audi. Na prvni pohled mi pripada, ze predni svetla pro ne dela Honda v tovarne na S2000. TT prvni generace byl jen prumerny sportak na podvozku Golfu a tim to taky konci. Ikonou je Impreza, muze se ji stat S2000 ale TT? To by to auto muselo mit aspon neco, cim se odlisuje. Ne jen poskladana hromada koncernovych dilu s prvky z jinych aut, jak uzs ostatne psal. A uspech 1. generace? Kde, v Nemecku? Jestli mas nejaky prodejni cisla pro srovnani s konkurenci, tak sem s nimi. Celkem by me to zajimalo.
Ja nerikal nic o tom,ze TT je sportovni auto...to fakt nehrozi 😄 Ale ikona je treba i VW brouk...myslel jsem ikonu kvuli designu,ne kvuli technice 😉Prodejni cisla nemam,ale soudim podle toho,kolik TT jsem videl u nas a podle toho,co se o nem psalo.Oproti tomu je u nas S2000 rarita,kdyby jedna nejezdila u nas ve meste,tak bych ji mozna ani nevidel,coz by byla skoda...hlavne ten zvuk na 8mi-9ti tisicich,to je mazec 😉 :yes:
Jenze Brouk byl vyjimecny stejne, jako treba Ford model T. Proste s trochou nadsazky jedine auto na trhu za lidovou cenu, ktere se stalo pojmem, protoze ho mel kazdy. TT nema nic. Ze neni nijak sportovni jsem zminil schvalne, proste ja na tom aute nenasel nic, kvuli cemu by melo byt ikonou. Design mi nicim zajimavy nepripadal ani v puvodni verzi, hlavu bych za nim neotocil. Ze jich u nas jezdi vic, nez S2000 je jasne - je to kupe a je levnejsi. TT cabrio jsem videl jednou v Nemecku, u nas nikdy. To stejne 350Z cabrio. A presne tak, zvuk S2000 je neskutecnej :yes:
TT nema nic...a ty taky ne...v hlave >😒] Kdo uz si nevsiml designu prvni generace...nevsimne si ani diry ve sve hlave 😄
Jo jo, osobni utoky jsou typicke pro koncernove "hrace". Nejaky argument by nebyl? Nebo jen nepreneses pres sve nemecke srdce, ze se nekomu tvoje modla nelibi? :no:
mne Nemecko na srdci nelezi, nove TT se mi moc nelibi,ale shodit ze stolu prvni generaci a napsat, ze nema nic....to muze jen neznalek 😉
Ehm, zase jen ubohy osobni utok. Ptal jsem se na argumenty, misto nich zas jen zvratky. Dej si suchej rohlik a neslazenej cernej caj, snad se ti pak udela dobre.
V tomhle s tebou nemuzu souhlasit,u brouka neslo jen o cenu,ale hlavne o to,jak vypada...kdybys to psuzoval,podle ceny a prodeju,tak bude jedna z nejvetsich ikon Toyota Corolla...Nejsem zadnej fanda TT,to vazne ne,ale 1. generace prinesla,co se tyka designu neco novyho,co tu jeste nebylo a melo to uspech a Audi se na to snazi navazat a tim vytvorit ikonu(mozna,ze lepsi vyraz by byl treba"stalici" nebo tak neco)...ale myslim,ze to bude mit dost tezky.A s tou S2000...to je srdecni zalezitost,ja bych tyhle 2 auta vubec nesrovnaval...to je jako bys srovnal treba CLK a Imprezu... 😄
S2000 s TT nesrovnavam, to by me opravdu ani nenapadlo. Srovnavam ale moznosti techto aut stat se ikonami a k tomu ma S2k mnohem lepsi predpoklady, nez koncernova tuctovka, i kdyz ma ctyri kruhy na grilu. A kdyz uz o tom mluvis, fakt by me zajimalo, co na tom aute bylo "noveho, co tu jeste nebylo". Ja na nem nic takoveho nevidim a nevidel jsem nic ani v roce 1999 v Brne, kdyz u nas melo premieru spolecne prave s S2k. Cervena a dabelska Honda s agresivnim designem, fantastickym motorem a sestikvaltem s nejkratsimi drahami na svete pusobila vedle tankoidniho TT s pajslem z Goflu jako skutecna krasa a "naskok diky technice" ma Audi tak akorat ve sloganu. A zatimco S2k vypada dobre porad, TT je okoukana nuda. Nove TT pusobi nudne uz ted, zadek docela dobre podporuje novinku, ze Panameru bude vyrabet VW - nemecti soudruzi to stihli obslehnout driv, nez se Panamera dostala na silnice. Kdyby takovou kopii vyrobili Cinani, to by bylo revu, ale od Audi je to "ikona". K smichu.
arogantni, omezene, zapskle vylevy majitele japoncika s trojitym vybrusem motoru...ignorantsky projev cloveka, ktery slovo "design" jeste nikdy neslysel...vrcholem jeho estetickeho citeni je "cervena a dabelska" >😁 honda s agresivnim(presne jako ty :no: ) designem(zase to cizi slovo 😲 ) >😁 Pocitam, ze mas tu z roku 1999 >😒], ale to te spis precenuju.Hezke sny o cervene motorove sekacce Honda. >😁
No, koukám, že se ti dobře píše k věci. :no: Jen jsi vyblil snůšku hnoje směrem k diskutérovi. No jo, ale ono se mu nelíbí Audi, viď? Tak to ho musíme ztrestat a nandat mu to pěkně do xichtu. Ty jseš fakt ubožák. Od začátku, co se píšeš. Občas napíšeš něco rozumného, ale jinak je to samej progermánskej slint. :no: A teď je to fakt korunovace idiocie. Tvojí idiocie.
Teda, tys mi to nandal. Jdu pomalu setrit na patej vybrus (moje auto uz ma ctyri, ne tri, to vis, musim delat generalku jednou rocne). Chapu, ze zavist nad dokonalou technikou S2k v tobe vzbudila nesnesitelnou nenavist vuci Honde, ale ani ten obsah zaludku, cos sem vyhodil, na veci nic nemeni. Jsem rad, ze moje esteticke citeni neni na urovni cloveka, ktery v diskusi umi jen uboze napadat. Vlastne tve chovani presne odpovida tomu, co jsem zatim od majitelu ruznych koncernovych uber-wagenu zazil. Jsi jeden z nich, jen asi netusis, ze neni na co byt hrdy. :no:
No jasne,ale ty mluvis hlavne o technice...jinak bych nerek,ze TT je zas tak okoukany auto a design prines v ty dobe neco novyho,co melo uspech a zatim se mu nic jinyho nepodoba,takze predpoklad by tu byl...jenze to se musela zmenit prave ta technika a ne jen design(jeste k tomu timto zpusobem),aby z TT byla ikona...
Beame, u brouka nešlo o cenu? Tam nešlo jen o cenu, ale cena byla hlavním důvodem. A ani tam nešlo o design samotný, ale o to, že vypadalo JINAK. Jinak než všechno té doby. To auto bylo symbolem. Symbolem proti konzumnímu způsobu života. A to auto motorizovalo velkou část mladých lidí v Americe. A víš proč? Protože bylo i levný. Tak se mrkni trošku do dějepisu, než zase otevřeš zobák 😉
Mily ZZ,nez zas otevres zobak ty,tak si nejdriv precti,co jsem napsal... 😉 Nepsal jsem,ze NESLO o cenu,ale ze neslo JEN o cenu,ale hlavne i o to,jak to auto vypadalo,potazmo co nabizelo...presne,jak pises bylo levne,vypadalo jinak nez vsechno te doby a nabizelo mladym lidem neco,co zadne jine auto te doby,proto se z nej stala ikona...takze nevim v cem je problem?
Problém je v tom, že se asi neumíš vyjadřovat. 😉
No prvni TT mam a druhy neviim jestli si koupim.TO soucasny co jezdi po nasich silnicich je proste designovej unikat na tu dobu a myslim ze si z neho vzali priklad i jiny automobilky.Tato nova verze ma do unikatu celkem daleko styl je ostrejsi ale ale takovej nevyvazenej az ty svetla kopirujou to co audina normalne dela no proste prvni TT bylo uplne odlisny auto tohle je taky pekne ale nebude z neho takova ikona jako z prvniho.