Ve výrobním závodě PSA ve Valenciennes 5. dubna 2006 slavnostně otevřel prezident PSA Jean-Martin Folz nový provoz na výrobu manuálních pilotovaných převodovek MCP.
Ač to sice nevlastním, občas si za něco z PSA sednou musím. Některé kousky jsou někdy fakt vyvoněné. Jó, grify, co se v mládí naučíš s
Š 1203, v PSA jako když najdeš. >:D
francouzska auta mam rad, ale je pravdou, ze razeni obcas pripomina stav, kdy Jeanovi pri montazi spadl z ust hlemyzd do kulisy razeni a jelikoz ho nemohl vyndat nacpal tam jeste jednoho, aby tomu prvnimu nebylo smutno. ;-)
Od 17.6.93 do 20.3.06 jsme doma měli AX. Když jí bylo 12 000 km, tak jsem to psychicky nevydržel, a tu skříň si radši sestavil znovu. Až do 360 000 km, co šla z domu, byl klid. Hlemýždě jsem tenkrát sice nenašel, ale opracování některých dílů, bylo jak pazourkem. :-)
Takuto prevodovku ma uz skoro kazdy: OPEL (corsa, astra, meriva)Ford (fiesta az mondeo)Mitshu, Toyota, Renault, PSA to pchal s nazvom sensodrive do C3 a peugeot utrel hubu (zvlastna strategia). Len VW akosi nic, DSG je super, ale v mensich autach sa asi neuzivy. aspon 5st robot by fabke aj polu urcite pristali, tie 4st automaty na konkurenciu s robotmi ani zdaleka nestacia a okrem toho su drahsie. :-(
pani, ale tento novy seststupnovy poloautomat alebo robotizovana prevodovka vraj fici super. a ma aj hill assist...pre babenky urcite super pri rozbehu v kopci. Ale povedzme si na rovinu,SensoDrive bol relativne rychly pri radeni ... porovnajte s renaultom alebo smartom. Tie rozmyslali v automatickom rezime cca 2 sekundy ci preradia alebo nie...