Novinky
[odkaz]
ty mu dali 8[
ty mu dali 8[
už by bolo fakt pekné a hlavne na čase, aby už prišlo nové GTR-Ko... Aj keď je Infiniti brat Skylinu nemyslím, že práve v tomto testujú jeho techniku, skôr je to due zbohatlíkov, kt. hrali Underground2, dali si kus upraviť svoje G35 a zaplatili si pár kôl na trati :-! 😄
Nemyslím si, že je to pár kluků, co si hrají na Underground. To auto je výrazně v blatnících širší než standartní infiniti, před zadním nárazníkem je dole nějak moc rušno a předělaný přední nárazník ukrývá (z našeho pohledu) vlevo přívod k dalšímu chladiči... Navíc tuším, že se tady infiniti zatím oficiálně neprodává a že by někdo z místních tunerů tunil zrovna tohle auto...? A navíc tak poctivě? 😄
Tak kvůli tomuhle autu se zastavují prodeje sportovních aut. Především v americe. Každý čeká, hltá informace... Skyline si to se svým jménem může dovolit. Napínat. Na minutu se někde objevit a hned zase zmizet zahalen dohady a tajemnem. Při vyslovení jeho jména dostávají prodejci tradičních značek hysterický záchvat. Ve své době zesměšnil na Nurburgringu veškerou produkci včetně 911 Turbo. Podaří se mu to zopakovat? Co myslíte? Cítíte to taky....? >😁
co to tady placas??? asi moc koukas na ten tezce pubertalni film o "rychlejch" autech... :no:
asi neviete citat, ale na obrazku je uz par rokov stare auto a to je Infinity G 35. aj * si to precita na zadnej strane auta.
tak tohle neni skliline urcite to vas muzu ujistit aspon dufam 😄 :yes:
Kdy už tady přestanou psát e😜erti, že tohle není Skyline... Pravděpodobně bude chyba v článku, je nesrozumitelně napsaný a nebo, a to spíš, kde kdo přispívá do diskuzí jenom podle nadpisu a fotky...
Přesně tak, naprsto s tebou souhlasim v tom, co jsi psal o prispevcich do diskuse, ale pochybuju, že Skyline byl na Nurburgringu rychlejší než 911 Turbo, tomu nevěřím.
Tak jsem si přečetl těch několik příspěvků a koukám jako blázen. Nissan Skyline a Infiniti G35 jsou totožná auta, punktum.
Tento Infiniti G35 není nic jiného než "pokusná myš" pro technologie určené novému modelu GT-R, ale také je docela možné se na něm zkoušejí techn. prvky pro nový model Skyline. 😉
Tento Infiniti G35 není nic jiného než "pokusná myš" pro technologie určené novému modelu GT-R, ale také je docela možné se na něm zkoušejí techn. prvky pro nový model Skyline. 😉
No te že se nový Skyline testuje pod jinou kastlí je snad normální, ale co mě překvapilo víc je to, že by měly býp poháněné jen zadní kola. To by mě teda mrzelo daleko víc než jakákoli kastle 😒
Vypadá to, že v tom má redakce docela guláš 😒 Doufám, že se teďka sám neseknu 😉 1) neměl náhodou Skyline vždy vyspělý (minimálně na svou dobu) elektronicky řízený pohon všech kol? 2) nový Skyline již nebude vycházet ze Skyline jako dosud (Skyline se dělá jako sedan a jako coupe, GT-R bylo notně upravené coupe), bude to svébytný model! 3) tenhle model se nebude jmenovat Skyline, ale pouze Nissan GT-R! 4) kromě již existujícího Nissanu 350Z má přijít Nissan 450Z s nabušeným osmiválcem a pohonem zadních kol - není náhodou tento mule-car krytem pro budoucí 450Z? Když se tu píše o pohonu zadních kol, tak je to docela pravděpodobné.. třeba dozazí Marko a ještě tom trochu doplní :-! 😉
ja som radio jerevan a vravim ze skyline mal vzdy zadny nahon! >😒]
Máš plnou pravdu, seš rádio Jerevan se všim všudy :no: >😒] 😉 [odkaz] :-!
"To assist with the delivery of power, all-wheel drive has been standard on all GTRs since the R32. Nissan also included their Super HICAS four-wheel steering system to help improve (or hurt--depending on whom you talk to) the car's handling." Poslední tří generace měli AWD
:-!
:-!
Spatne rano, na aute opet 15cm noveho snehu, neprohrnuto...inu duben, jeste tam budem! Horsi veci jsem se vsak doslechl z radia. Restrikce na provoz kamionu padly!!! Novy zakon jim umozni jezdit take celou nedeli. Odporna lobby autodopravcu opet zafungovala (nebo, ze by slo o to jak co nejrychleji zaplatit novy system na vyber mytneho???...tezko)! Je to hanba! A navic je to dalsi krok jak vycistit silnice od osobnich aut, mozna EU potajmu vyhlasila soutez o nejvetsi procento zabitych pri autonehodach. To musime vyhrat! Timhle systemem jsme ucinili razny tah na branku! Chce se mi zvracet z vlady i nadlidi v parlamentu, nejenom ze zerou z koryt, oni u toho jeste nahlas mlaskaji. Kolegove ridici, sakra dejme se dohromady, tohle jsou zakony proti nam, nasim blizkym, vsem, kteri silnice uzivaji v osobnich autech pro prepravu, ne pro kseft! Vyzyvam k sepsani petice na zmenu zakona!!! Neni mozne se nechat neustale utlacovat! ;-\
no to já každopádně souhlasím... a pokud to podepíšou všichni na auto.cz, tak máme 300.000 hlasů a to už je silnej vzorek... Mně je na blití i z mnoha jinejch věcí.. a pravidelný převažování kol po 2 týdnech už beru jako běžnou věc ;-\ ;-\ :no: :no: Je to vážně hnus velebnosti..! :no:
No tak o tom žádná, silnice se začínají stávat opravdu nesjízdné, člověk jede ráno po dálnici od Teplic na Prahu a pomalu nepřekročí 100 km/h, protože je to všude plné kamionů, o Praze ani radši nemluvim, protože to je úplná katastrofa, Průmyslová, nebo Jížní spojka, tak to je hnus. V okolních státech se platí snad všude a my nic, pak to vypadá, jak to vypadá, navíc jezděj jak prasata, že kolikrát ubrzdit to když tam vlítnou je pomalu nadlidský úkol i s Brembo😄 No tak jediná možnost je asi koupit majáček a vydávat se za fízla, abych se kvalitně projel😃))
Jak už tu pár lidí taky správně poznamenalo, málokdo si přečte vůbec článek a navíc asi pod jménem Skyline ustrnul někde hluboko v 90.letech. Takže vzkaz těm, co říkají, že nechtějí, aby takhle vypadal nový Skyline: "Nebojte se, tuhle generaci jste už zaspali, vy věrní fandové Skylinu" >😁 >😒] Tohle je kastle právě končícího auta, které se prodávalo doteď v Japonsku jako Nissan Skyline a v USA jako Infiniti G35, respektive jeho kupé verze (sedan a kupé verze měly odlišný design). Není to žádný "americký Z", Z se prodává v USA se stejným designem jako u nás. To, že má se Skyline některé technické skupiny shodné, je věc druhá. A komu se nelíbí přechod okolo zadního nárazníku, tak opakuju, že se jedná o "mule-car". Narychlo splácaný testovací model. Aby to pochopil už definitivně každý, tady jsou fotky: 2002-2005 Infiniti G35/Nissan Skyline KUPÉ verze: [odkaz]%20G35%20Spor… A zde Infiniti G35/Nissan Skyline SEDAN verze (ano, v Japonsku se už několik let prodává pod názvem Skyline i limuzína!): [odkaz] Takže Skyline možná máte spojený s nějakou "okružní plackou" ale už generaci je to sportovní auto střední třídy, který v USA porazilo prodejně všechny konkurenty kromě BMW 3. Takže se prodává v USA líp než Mercedes C, Lexus IS, Audi A4 atd atd.
Nissan Skyline GT-R měl v posledních třech generacích (poslední tři generace viz [odkaz] VŽDY pohon všech kol!!! Auto, které přide bude nést (interní?) označení R35 a bude mít samozřejmě AWD. Generace R32, R33 i R34 také měli AWD. Viz [odkaz] (cituji ze článku: "to assist with the delivery of power, all-wheel drive has been standard on all GTRs since the R32"). Pro šťourali: AWD pohon pro GT-R se jmenuje "ATTESA E-TS Electronic Torque Split 4WD System". Nový GT-R již nebude "nabušenou" verzí běžně prodávaného Skyline coupe (což je "dvojče" Nissanu 350Z), ale půjde o samostaný model! GT-R přijde na trh v roce 2007, nejdříve bude uveden ne na japonský, ale na americký trh! Což je podstatná změna proti minulým generacím, které si japící žárlivě střežili a které se prodáváli výhradně v Japonsku (poslední generace se chvilku prodávala i v Anglii). Podle všeho GT-R dostane motor VQ6, který bude dopovaný twin turbem. Předpokládaný výkon je 450 koní v základní konfiguraci. Neověřené informace hovoří o tom, že stovku dá za 3.8 sekundy a maximální rychlost bude činit 290 km/h. Výkonovým parametrům je nutné říkat ZÁKLADNÍ KONFIGURACE - každý, kdo se trochu orientuje v japosnkých autech, mi určitě potvrdí, jak mají tyto "sériové" modely poddimenzované výkony a co jejich motory a všechny součásti ve skutečnosti vydrží. Např. minulá generace R34 měla produkční výkon pouhých 276 koní (kvůli japonské legislativě, která omezovala výkon aut na maximálních 280 koní), ale bez jakýchkoli "interních modifikací" bylo možné bez problémů zvýšit výkon na 600 koní (viz [odkaz] :-! Pokud jde o tovární tuning, tak ten je pod palcem společnosti Nismo (Nissan Motorsport), která má v nabídce spoustu "vychytávěk" jak jít dále.. po Tokiu prý jezdí několik R34 s výkonem více než 1000 koní (na netu sem viděl auto s +- 1800 koni, ale to je naprostej extrém vhodnej tak maximálně pro dragstery). Výkonové parametry poslední verze GT-R R34 lze nalézt zde [odkaz] P.S. aby to nebylo moc jednoduchý, tak se nový GT-R se bude v USA "na beton" prodávat pod označením Infiniti GT-R! V Japonsku a v Evropě se bude jmenovat Nissan GT-R :-!
"ale bez jakýchkoli "interních modifikací" bylo možné bez problémů zvýšit výkon na 600 koní"
To hovor detom na uspavanku... Inak pekné,vidim ze sa vyznas,to o tej legislative som nevedel,jak to presne bolo?
To hovor detom na uspavanku... Inak pekné,vidim ze sa vyznas,to o tej legislative som nevedel,jak to presne bolo?
Výraz bez "interních modifikací" byl uveden v originální zdroji.. jak sem nakoupil, tak prodávám 😉 Nejsem konstruktér, ale o naddimezovanosti součástek v autech jako je GT-R, Supra apod. není pochyb.. možná je to myšleno tak, že stačí zvýšit tlak v turbu, (případně dokoupit větší turbo), žádný další podstatný úpravy již není nutné provádět, protože to "standarní" součástky zvládnou..
No jo,to je pravda, do Supry TT (243kW) staci natlacit turbo napriklad od HKS- T72, pripade hybrida T88H a autu naskoci vykon porovnatelny so supersportmi. Potom tam pripadne hodit vysokotlakove palivove cerpadlo,poriadny vyfuk,cipnut ho, a podobne a vykon atakuje hranicu 1000koni. Samozrejme potom musis spravit aj ine upravy-pocinajuc novymi klukovymi hriadelmi az po prevodovku. To myslim teraz konkretne na Supru. Do skylinu som pocul ze na lepsie vykony vymienaju blok motora za SR20DET...
Legislativa: ještě donedávna byla pevně stanovena výkonová hranice 280 koní - žádné v Japonsku prodávané produkční auto nesmělo mít větší výkon.. proto taky mělo STi, Evo, GT-R, 350Z ale i Lexus LS430 apod. výkon kolem 280 koní.. prostě maximální možný počet.. dokonce i model Toyoty, kterej má velkoobjemovej V12 měl výkon jen 280 koní, docela směšná situace.. tahle hranice už neplatí, zákon byl zrušen >😁 Japonská auta jdou s výkonama nahoru (zkoukni nový motory Lexusu) :yes:
:yes: :yes: :yes: Dobrá práce, šéfe :yes:
Škoda, že tu nemaj červenajícího se smajlíka 😉
😉 Klidně ti ho pošlu do ICQ, jestli máš... Dyžtak využij můj mejl. 😄
Moc mě to mrzí, ale tento desing se mi nelíbí...
Ale, abych jen nekritizoval, pojede to skvěle, a když to uvidím naživo, bude to taky něco jiného. Jsem každopádně překvapen.
Takže...asi tak.