auto, nemusíš se hlásit do námořnickýho kursu... No, tak to jsou konce. Héj, roděj se ještě chlapi, nebo se to tady vyřešilo jednou provždy tím teplo-zákonem? Bože - auto, kára, dělo... snad ti to ještě něco říká... teda pokud si navyholuješ po večerech podpáždí... 8-s:-) P.S. Dnes jsem viděl Quasimoda7... první dojem - velmi velkej sympaťák... na pohled krátkej - tohle mě teda dost překvapilo - a je to velká trefa... vzpomeň na mě. :yes: Tak až tě budou doma nutit ke koupi nový káry... nezapomeň, v papírech máš napsáno, že bys měl bejt chlap... tak podle toho vybírej. Nebo snad děláš na vedlejšák baleťáka v Národním?
BTW jen tak pro úplnost informací ;-) VW utrpěl minulý rok na US trhu docela slušnou nakládačku (celkově - 40%), tak že ten růst je sice pěkný (ale je to hrozdně relativní), ale je pravdou že zastavili pokles a začali růst :yes: Porsche táhne nový Caymann :yes:
Ked som to dnes prvykrat uvidel - chvilu som si nebol isty, ci nepozeram na CX-7. Potom som ale zacal registrovat nepatrne designove rozdiely a "mohutnejsiu" kastlu... ;-\ . Uprimne, cakal som viac...podstatne viac. Zobrat cely designovy namet z CX-7 a vytvorit z neho auto o triedu vacsie nie je prave stastne. :-(
nojo, taky nejak nevim co si o tom myslet; z designu CX-7 ucvrkavam a tohle je tezka vykradacka (spis 3d-scale originalu); plusem pro CX-9 je uz-na-prvni-pohled luxusnejsi vzezreni, ale stejne to je dost questionable pristup (pripomina to ono tolik opovrhovane klonovani u Seatu) ... asi nezbejva nez si (platonicky) vybrat jednoho z tech sourozencu a druhyho ignorovat ("nemame to lehky" ;o)
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Spolehlivost. Postupně takticky budovaná image. Loyalita zákazníků. Tohle je holt segment, kde je Lexus ikona. Za moment sem dám sedany. Tam si přijdeš i na "svoje". ;-)
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Díval jsem se teď podrobně u vedlejšího článku na to RX... já si prostě absolutně neumím představit, že si někdo položí před sebe katalog BMW X5, VOLVO XC90, RANGEW R. a RX... a vyloučí tu evropskou vizuální dokonalost a řekne si - RX je krásný auto, to si koupím... copak ty nevnímáš tu nijakost předku... tu beztvarost? Vždyť to auto nemá výraz. Podíval ses někdy XC90ce do očí?... nebo, když stojíš vedle X5... vždyť to je přece designově úplně jiná liga, jiný patro... Nemo ten RANGE, či MB... vždyť to je jinej svět. Koneckonců... ta cena o tom vypovídá jasně... Kdyby to stálo stejně jako evropský klasy, tak bych chtěl vidět ty zájemce... Je to jen o ceně... Koneckonců, ty to nevím sice proč, ale porovnáváš jen s Mercedesem ML... ok, tak jakpak vychází ceny? ;-) Každej, Tome, každej, to zdůrazňuju koupí RX jen kvůli ceně... a pak ti v rozhovoru říká - ne, já přece nedám za meďáka o třista tisíc víc... Tome... ovšem... jak rád by žil v úrovni, aby je mohl dát... měl by totiž Mercedes. To je ta pravda...
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Tohle je furt ta samá otázka.. proč koupit Corollu a ne Golf, proč koupit Avensis a ne Passat.. proč koupit RX a ne ML, proč koupit IS a ne 3-er, proč koupit GS a ne E-klasse, proč koupit LS a ne S-klasse apod. apod.. tohle nemá cenu řešit, každej koupí to, co mu více vyhovuje. BTW nezapomínej, že design není jediné hledisko ;-)
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Teď jsem koukal na ceny u MB... nejlevnější ML stojí to, co tvůj RX... ovšem u MB počítej tak ještě 200 navrch. Tome, jistě, RX je prošpikovanej (přečti vedle příspěvek davyho...) vším možným. Takže závěr... jen cena... je to nejlevnější "velký" SUV, co tu múžeš důstojně koupit... tak to je motiv... můžeš tomu věřit. Já nezastírám, že těchnicky je to vypiplané... ale ten výraz... ten ponton... Je přece vyloučené koupit tohle a nekoupit BMW... akorát musíš přihodit 600tyček... teda, pokud je máš... Je to přesně jako s Picantem...
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Tak si taky projdi ceník RX350 viz [odkaz] pak to porovnej s obdobně vybaveným ML350 ;-) RX asi vyjde o něco méně, jenže MB má (zatím) lepší zvuk a za to taky platíš ;-\ Souhlas nebo nesouhlas, každopádně určitě i ty tušíš, že Lex je jediný "japončík", kterej si to v současnosti může opravdu(!) rozdat (na příč segmentama) s evropskejma prémiovkama :yes:
Re: OT: Luxusní SUV březen 2006 USA (bez rozdílu velikosti)
Nebyl bych si tak jistej.. co platí dnes, nemusí platit zítra.. Rover býval největším výrobcem aut na světě a kde je dnes?.. Jawa to byla svýho času docela slušná "mašima" a japonci dělali možná tak "koloběžky" a jak je tomu dnes?.. když po americe jezdili šestimetrový Caddy s klimatizací a automatickou převodovkou, tak pan Toyoda vyráběl pletací stroje a jak je to dnes?.. Nikdy nezapomínej - kdo chvilku stál, stojí opodál! Jediný co je na světě jasný, jsou daně a smrt! ;-)
dako vam usli pismenka, asi ste chceli napisat Infiniti :yes::yes::yes: , a nie lexus >:D >:D >:D ale ne, vazne, americki japoncici...to je fakt vrchol automobiloveho priemyslu :yes::yes:
Taky myslím, že se překoukli. :-) LS naschvál pominu, protože čeká na obměnu, ale co to GS?! :-O Novinka a převálcovalo jí už i Infiniti M. A i kdo dělá čachry s porovnávatelností proti evropským nebo americkým autům, musí uznat, že současný Infi M jde přímo proti GS. Vlastně růst Lexa jako značky zachránil tentokrát jen boom RX a IS. Dva modely drží celé portfolio asi osmi modelů....z Lexa se stává čím dál tím víc výrobce malých aut. :-)
Počkej si týden, svůj zrak upři na New York ;-) bude to řacha :-) LS končí, jakmile začne prodej novýho.. bude vše při starém, IMHO se v prodejích nechytne ani nová S-klasse :-! GS nejelo a moc nejede.. teďka dostane komplet nové motory (bude GS350 a GS460, odkud přijdou motory je jasný..), přijdou změny, uvidíme. V tomhle segmentu je Infiniti silné, to se musí nenchat. IS to začalo slušně rozjíždět, tam to je jen na samou chválu :yes: Sem zvědavej jestli si vyšlápne i na 3-er, což bude téměř nadlidský úkol.. nemusí ho porazit, stačí, když ho pořádně potrápí ;-) RX, to je nemá cenu komentovat, to je ta pravá ikona (já to slovo nesnáším, ale k němu se hodí ;-) ), ten pravej a nedostižnej Guru :-! Chtělo by to nové GX, které sice prodeje nevytrhne, ale na něj se těšim osobně.. Abych to shrnul: není tak důležitý úspěch v jedné či dvou třídách, důležitý je kompletní výsledek.. Lexus je dlouhodobě nejprodávanější luxusní značkou na US trhu! Nemá na něj ani MB, ani BMW, ani Audim, ani Caddy, ani Infiniti, ani Acura, ani Jaguar (to je pro Matese, jinak značky, jejichž prodeje jsou na hranici statistické chyby ani nejmenuji >:-[];-) ):-! Navíc nezapomínejte na to, že se Lexové prodávaj i v Evropě a v Japonsku.. Infiniti se mi líběj, zejména některý sedany, ale jejich enpřítomnost v Evropě ;-\ Lex je v současné době jediným opravdu vážným globálním konkurentem německé trojky a Caddyho :yes:
Jo, Infi není globální hráč, ale umírající G35, který čeká na obměnu pořád poráží i absolutní novinku IS. :-) Naproti tomu u velkejch aut...kdoví, proč se nechytají Q a RL. A nový LS...promiň ale ten design mi přijde takový nudný. / Těší mě, kam si zařadil Caddyho :-) Je pravda, že v Japonsku a na blízkém východě se prodává už s velkou tradicí a teď navíc v Číně a jakýmsi místě, který se prej jmenuje Evropa ( ;-) ), ale všude mimo Severní Ameriku je spíš jen oživení trhu. Tak snad se to změní.
O wkndu jsem ve Špindlu viděl nepočetně Q7. Audi tam mělo nějakou předváděčku. To auto nevypadá ve skutečnosti tak hnusně jako z těch všech fotek. Ale i tak je to obloustlej buřt. Vsadím se, že sežere víc koblih než Yaroukh >:-[];-)
OT: přehled celkových prodejů jednotlivých koncernů na US tr
[odkaz] Malá poznámka (bylo to v jiném článku): tipněte si jaká je nejprodávanější značka na US trhu, pokud se nepočítají fleetové prodeje? Odvěký boj svádějí Ford a Chevrolet. Kdo myslíte, že to vyhrál minulý rok? Ford? Nebo Chevrolet? Chvilka napětí.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. Ani Ford, ani Chevrolet.. .. .. TOYOTA!!! TOYOTA RULEZZ. TTT :-!;-)
Re: OT: přehled celkových prodejů jednotlivých koncernů na U
Malá poznámka pro všechny VW-fily a jejich vůdce ;-) ten přehled je celkově za osobní auta i pick-upy (!).. já jen, aby jste to vzali v potaz, než zacnete psát své "komentáře".. pick-upy jsou zatím pod těžkou dominancí hochů z Detroitu, pokud fandíte pick-pům, můžete mít radost.. v osobních autech je situace (z mého pohledu ;-) ) poněkud zajímavější..
Re: OT: přehled celkových prodejů jednotlivých koncernů na U
Hehe a co kdyby se počítala jenom auta prodaná v pravé poledne? :-) Prostě zatím Toyota nedošáhla prodejníma číslama ani na třetího (DaimlerChrysler). Tak snad příště. ;-)
Re: OT: přehled celkových prodejů jednotlivých koncernů na U
Jde o úhel pohledu.. v Evropě nikdo "dodávky" do prodejů aut nezahrnuje, maj vlastní statistiky.. mě šlo hlavně o to, aby si někdo třeba jako nedivil vo co jde, když furt všude čte o problémech hochů z Detroitu, furt čte o tom, jak Toyota a Honda jedou a přitom teďka vidí tyhle čísla ;-) P.S. Tacoma a Tundra to postupně srovnaj (upraví) i v tomhle segmentu (ale pár let to potrvá a bude to tvrdej boj), i když cílový zákazníci jsou asi většími patrioty než zákaznící kupující sedany.. no uvidíme P.P.S. DCX se už preventivně klepe strachy ;-)
Hele, přešel si na "Barrandovský syndrom"? Tam to dabujou do amerických filmů tak, protože "pick-up-truck" jim jde podobně do pusy jako do-dáv-ka >:-[] Ale nikdo soudnej, nemůže pick-up považovat za dodávku. Dodávka je u mě Chevrolet Express nebo Ford Econoline nebo Dodge Ram Wagon(to wagon zdůrazňuju). Pick-up je pick-up. Ale doby, kdy Tundra překoná F-series se nedožiješ :-) Vždyť Efko dodnes vyhrává i ve spolehlivosti, tradiční kartě Toyoty. Jedinej důvod hrající do karet Toyotě je hospodárnost. A když vezmeš v potaz, jak dramaticky už dokázali Američani srazit od 70.let průměrnou spotřebu, tak tenhle trumf jí dlouho nevydrží. Jo, Tacoma a Tundra pomalinku a jistě v poslední době rostly...ale přesně o ta čísla, o která se propadal Nissan Titan a Frontier. >:-[] Takže získávají leda na úkor jinýho importu.
"Barrandovský syndrom" >:-[]:yes: Trh picp-upů je tvrdej oříšek, cílová skupina je prostě jiná než u "normálních" aut.. Toyota nemusí být nejlepší, stačí tak polovina prodejů F-series (IMHO reálná hodnota v dlouhodobém horizontu).. četl sem, že má GM i Ford problémy se spolehlivostí - snad motory u GM a převodovky u Fordu? Ale to prodeje nezvrátí.. každopádně by v Detroitu neměli usnout na vavřínech, nová Tundra je docela slovo do pranice, ne? Osobně bych Toyotě poradil, aby svoje pick-upy pár let "dotovala" (respektive stáhla zisky, prostředky na to jsou, dovolit si to mohou) a trošku přimáčkla Detroit, třeba by kovnojové zjistili, že ty Toyoty vůbec nejsou špatný ;-)
Mně se nelíbí design toyotích pick-upů. Takovej Titan je něco jinšího. :yes: Ale nemá tradici, marketing, atd atd. Jo, GM teď mělo velkou stahovací akci pick-upů (o Fordu sem neslyšel, ale je to možný), ale stahovačky dělá každej. I Toyota.
Re: OT: lahůdka pro fanoušky tradiční německé echt kvality (
tome.. myslíš, že existují auta, která jsou naprosto bezporuchová..?? neexistují, tzn, že každej třeba někdy píchne.. ;-) Pak už to záleží jen na policajtech.... >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Už sem dával fotky pod konceptem od Kia. :-) Nádhera, nádhera, nádhera. Předek Imaj/Sixteen, zadek Cien, interiér mix Escalade a BLS v luxusnějším duchu a volant vypadá jako z nového Jaguaru XK(aspoň z tohohle úhlu). :-) Jestli je tohle nový CTS, tak jsou všichni konkurenti v **. >:D Jen pro ilustraci Cadillac Catera 2001: 12,000 kusů prodáno (tenkrát se prodával v USA míň než Saab 9-5 a skoro jen třetinu toho, co Audi A6). Pak přišel CTS: 2002: 38,000 / 2003: 49,000 / 2004: 57,000 / 2005: 62,000 (Jasný lídr v segmentu luxusních aut nad 4,8 metru). Na 2006 očekávám stagnaci okolo 60,000 kusů a s novou generací....můžou od 2007 prodávat 80,000 ročně. Na to se sotva někdo chytne. >:-[]
Mě se to taky celkem líbí, vypadá to slibně, ale počkám si až uvidim celý auto.. jo s CTS se Caddy probudil, do tý doby byl taková Šípková kamikadze růženka >:-[];-)
Co "nas" este okrem Mazdy CX-9 caka na NYAS: premiera avizovaneho conceptu Acura MDX, seriova podoba Jeepu Patriot, a 4-dverovy Wrangler (!), II. gen. Infiniti G35 (vychadzajuce z detroitskeho conceptu), novy US-sedan Nissan Altima, novy predseriovy prototyp Saturnu Outlook, concept next-gen Saturnu Vue, velke SUV Suzuki XL-7, concept-retro-verzia Fordu Mustang Shelby GT350 Herzt, Scion ukaze concept Fuse, a nie je vylucene, ze uvidime niektory z novych modelov Chrysler Sebring / Dodge Avenger. Vylucena uplne nie je ani US predpremiera noveho Audi TT, resp. dalsie prekvapenia. ;-)