Velké BMW 7 je sice častým objektem úprav, ale většinou se jedná jen o decentní dolaďování téměř dokonalého základu. Úpravce G-Power se vrhl na motor V8 4,8 z modelu 750i a osadil jej kompresorem. Výsledkem je dynamika supersportu.
paradni vykon :-) kdyz uvazim, ze ucinnost motoru je cca 30%, tak to znamena, ze pro vykon 404kW jsou ztraty 942 kW, se 100% ucinnosti potom 404+942 = 1346 kW . Dovedete si predstavit, jake by byly motory, kdyby ucinnost byla nekde kolem 90%? To by byla parada :yes:
No nevzpadá špatně, ale ten výkon... Mercedes-Benz S 55 AMG, který má 368 kW (500 koní), zrychlí z 0-100 km/h za 4,8s. A to je v nabídce ještě S 65 AMG se 450 kW... Holt, Mercedes je prostě Mercedes... :yes:
Už jsem si myslel, že typ lidí a firem, které upravují sedmičky, nadobro zmizel ze světa. Ještě že se někdo pokusil upravit sedmec konečně...to je hrůza jak se pořád upravuje M5 a M6, strašné...I manažer si chce někdy jezdit jako v závoďáku a přitom třeba vzadu něco porobit na laptopu. Toto auto je přesně pro mě. Mít ty prachy, neváhám ani vteřinu.
Tři sta deset jsem sice nejel, ale s laptopem nebo WS dělám denodenně. Při takovémhle kalupu, si nedokáži představit, že si vzadu na něm něco porobím. Maximálně tak do něj.
Moc nerozumím počinu pánů od G-Power, když nám tady jedna kompresorová sedmička už jezdí. Má sice "jenom" 500k, ale vzhledem k tomu, že je skoro o 300kg lehčí, stovku jede za 4,9 a 300 udělá taky. A komu byste dali přednost? Kvalitnímu jménu Alpiny nebo nějaké příšerné tunerské kreaci zvané G-Power G7? Já v tom mám jasno... Jenom mne kdyžtak opravte, já o G-Power ještě za těch 22 let neslyšel, takže možná mám trochu zkreslený názor... :-)
Máš pravdu.. Tiež by som skor veril ALPINE.. Nechcem chlapcov s Q-power zatratit ale taketo parametre ma aj celkom seriový lexus ls (ten novy co je za dverami) Nema síce ani 500koní ale ide vraj na 100 pod 5.5 a bez obmedzovača do 300. Neviem... sedma ma svoju "dôstojnost" a na tu maju snad len v alpine.. Ale je to subjektívny nazor za ktorý sa nejdem bit :-!