Novinky
0
C15 je asi dobrý dříč, to nezpochybňuju. Jde mi o to, že tenhle článek je učebnicový příklad PR článku, který má posílit image výrobce, nikoliv zvednout prodej modelu. Ovšem je taky dost pravděpodobné, že je to článek napsaný poidle PR zprávy, kterou Citroen vydal. To je taky běžná praxe, ale v tomhle případě si asi autor s přepisem moc práce tedy nedal.
Přejít do diskuze
Málokdo se může pochlubit živoucí legendou. Citroën to u tohoto modelu dokázal :yes: Tady jde o krásného dříče pro drobného živnostníka, který dokáže ocenit klasické hodnoty. Nádech nostalgie se tomuto pomocníkovi na čtyřech kolech rozhodně nedá upřít. Vzdávám hold. Další z kapitol automobilové historie se uzavírá...
Tak tohle auto bylo (a je) pro mne jedno z nejserednejsich vubec,navic ti zasobovaci si vetsinou mysli, ze maji v rukou F1. Konec prodeju nic nezmeni na tom, ze se to sem bude tahat zvenku jako totalky jeste peknych par let :no:
konec AUT se blíží .... odchází jedno po druhém ... C15, kachna, klasický brouk, blíží se konec defendera ... to co se dělá teď už nejsou auta , ale elektronikou přeplněná přibližovadla závislá na značkových servisech bez kterých jsou namydlená .... :no:
Ono se to ještě vyrábělo ???? Já jsem žil v domnění, že je to auto max do 1995 roku 😃) Tak to jsem netušil, že něco takového se ještě vyrábělo.
díky geniálně naroubovanému nákladovému prostoru. Je to kompromisní auto. Jenže ten kompromis, ty boční přesahy... ty z cépatnáctky právě dělaj tu ikonu. Jsou kompromisy... které si zamiluješ. Tohle je dokonalej pomocník... v kterém prostě brzy zrána odvezeš čerstvou zeleninu na trh... a těšíš se na své stálé zákaznce... přicházející v lehoučkém jarním deštíku... a ty je poznáš vždy podle klapotu jejich podpatků na té staré kamenné dlažbě svého města... tam v milované Provance...
C15 preukazala nesporne kvality a pomohla rozbehnut vela firiem a jednoducha udržba bola velkym plus.jedine čo ma na tomto članku rošilo je ta reklama mohli ste si to odpustit :no:
:yes: Legenda to jistě je, akorát mě udivuje, že u tohoto PR článku není napsáno reklama, nebo sem to přehlíd?