Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic – ocenění designu

Atraktivní Honda Civic 5D získala prestižní ocenění za design.
Zpět na článek
29. 3. 2006 11:12
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:13
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:11
neregistrovaný "briza"
29. 3. 2006 12:23
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:38
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 13:00
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 14:12
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:15
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:17
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:18
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:28
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:43
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:47
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:51
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 12:27
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:13
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:32
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:53
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:03
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:22
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:46
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:19
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:10
neregistrovaný "StandaHonda"
29. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:27
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:47
neregistrovaný "hoborg"
29. 3. 2006 11:54
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 11:47
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 12:01
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:24
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 11:37
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:56
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 11:57
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 12:04
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:23
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 12:33
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:22
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 14:02
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:17
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 13:25
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:03
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:15
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:28
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:21
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:26
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:18
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:25
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:34
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:38
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 15:05
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:05
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:12
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 17:04
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:14
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 17:51
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 12:34
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:59
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 13:13
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:37
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 14:19
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 13:38
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:45
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:42
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 11:50
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:56
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:59
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:04
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 11:59
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "mates"
5. 4. 2006 08:26
neregistrovaný "happy"
29. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 12:26
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:41
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 12:54
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:35
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 13:48
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:13
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 15:33
neregistrovaný "StandaHonda"
30. 3. 2006 07:46
neregistrovaný "bimmerdriver"
29. 3. 2006 11:48
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "beam"
29. 3. 2006 12:08
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 12:27
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:35
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:39
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:57
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:42
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:59
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:04
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:08
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:41
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:59
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:04
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 14:27
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 14:34
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 13:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 19:40
neregistrovaný "VTi"
29. 3. 2006 12:50
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 12:54
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:15
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:36
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:53
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:32
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:05
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:16
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:39
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:48
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:53
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 14:00
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:06
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:44
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:23
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:29
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:44
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 15:38
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:17
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:18
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "benQ"
29. 3. 2006 12:55
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:06
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:10
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:17
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:03
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:16
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:29
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:41
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:19
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:30
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:35
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:41
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 19:01
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:28
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:39
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:02
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:50
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:06
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:13
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:33
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:38
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:46
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 19:03
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 20:55
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 07:48
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 09:30
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 09:37
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 09:43
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 11:14
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 11:24
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 12:42
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:38
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 19:04
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:38
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:10
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:35
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:10
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:16
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:40
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:37
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:48
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 18:20
29. 3. 2006 13:54
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:18
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:55
neregistrovaný "King"
5. 4. 2006 08:41
neregistrovaný "happy"
29. 3. 2006 14:28
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 17:04
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 20:09
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:28
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:45
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:08
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 15:17
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:37
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 15:48
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 18:19
29. 3. 2006 16:03
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 17:12
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 17:24
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 17:40
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 18:07
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 21:00
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 16:06
neregistrovaný "StandaHonda"
29. 3. 2006 19:55
neregistrovaný "Pepa z depa"
29. 3. 2006 23:49
neregistrovaný "Honysek"
30. 3. 2006 15:13
neregistrovaný "Boban"
30. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "Boban"
30. 3. 2006 23:05
neregistrovaný "Cynik"
31. 3. 2006 01:26
neregistrovaný "Martina"
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:12
VIVAT PININFARINA
Tak největší radost asi bude mít Pininfarina, jelikož ten tu revoluci před mnoha lety vymyslel a navrhl. Jo, italská škola je pořád vzor, i po tolika letech >:-[] PS: to tady zase budou hondanující příspěvky, pořád někde zalezlí v díře a jak se někde šustne o hondě, hned jsou venku ;-) Jinak pro ty co něvědí o čem je řeč: [odkaz]
17 světelných let >:-[]
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:13
Re: VIVAT PININFARINA
>:D :yes:
neregistrovaný "briza"
29. 3. 2006 12:11
Re: VIVAT PININFARINA
Z tehle studie byl spis upeceny Renault (ale ted sakra co to bylo za typ - rekl bych 11).
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:23
Re: VIVAT PININFARINA
Krásná jedenáctka sahá až k počátku 80.let, takže by musel opékat Pininfarina, čemuž nevěřím.
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 12:38
Re: VIVAT PININFARINA
máš dobrej přehled :yes:
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:00
Re: VIVAT PININFARINA
Neboj manitou, link na Moskvic Pokojster mam porad pripraven a ve spravnou chvili jej znovu prilozim. Pravda, zdvizene palce budu sbirat od jineho publika, nez ty >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:27
Re: VIVAT PININFARINA
Jo Moskvic..... >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 13:47
Re: VIVAT PININFARINA
:-) Musím souhlasit :-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:12
Re: VIVAT PININFARINA
Ale chlapče, to se mýlíš, toho moskviče jsem registroval a ten palec nahoru ti k tomu dám taky. Můj názor na Roomster jsem již psal, ten se nemění. ;-) Neboj se tedy ty a klidně přikládej ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:15
Re: VIVAT PININFARINA
Ja se nebojim, chlapce. Ale tady by byl Moskvic trochu mimo, nemyslis?
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:17
Re: VIVAT PININFARINA
No já jen, že sis myslel, že snad hájím Roomstera nebo nedej bože Koncern, sakra, kde mám ten antivwrůženec ? Tady už mi neodpovídej, musím přečíst i ten zbytek ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:18
HOŠI, KDE JSTE ???
Čekáme, čekáme - na Kinga, Jardubara, Standu hondu, Skylina , ... To vám ještě nepřišla zpráva z HondaFunClubu ? >:-[]
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:28
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
A co Martina, tu nepocitas?:-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:43
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
To je holka, bál jsem se, že když ji napíšu, rozrajcuje tě to (přese jenom dýchá a ...) >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:47
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Martinu ja zeru, ale nejsem jeji typ:-( Mam rad anglicky auta, Hondu tise ignoruju, Impreza a EVO se mi libi a beru je, nicmene se k nim nemodlim... No proste naprosto nevhodnej typek, mam z toho trosku depku;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:51
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Tak to ti věřím >:D Jinak něco pro tebe: + pěkné video [odkaz] a někde pod tím je i to cos měl koupit manželce, myslím to oranžový, víš jak by v tom byla pro nás atraktivní >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:55
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
S S-type R jsem mel tu cest! :yes: :yes: A co se moji manzelky tyka, tak se budes muset spokojit s Ink Blue;-) Teda jako na aute, ne na manzelce:-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:27
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Ehm, spokojím, kolik jí je ? ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:27
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
27 nebo 28 ????? Ted jsi me docela dostal :*)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:13
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Ehm, to je jedno, kdy že to jedeš do servisu na celý den ? >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:32
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Pristi patek;-) Kontakt na ni uz mas?;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:42
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Nemám :-! Vážně ;-) A kde to vůbec je ? ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:51
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
V tom pripade nevim, proc se ptas, kdy budu pryc?;-) Je to stejny jako u kazdy, zabloudit nemuzes:-) >:-[]
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:53
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Dobře, počítej s tím ;-) Ale pak se nediv, že s tím pimprdlovým divadlem už budeš mít doma útrum >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:03
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
To by me teda zajimalo, jak to chces udelat?:-) Oni me nekde na milost snad vezmou >:-[] Dej mi mail, poslu ti fotku at netapes:-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:15
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
To by pak nebylo překvápko, nech mě snít. ;-) Myslím, že máš styl. Nebo alespoň se mi to zdá, sice někdy hodně perverzní detaily, ale celkově styl. Jen ji na to prosím tě nějak připrav, aby si nehrála na svatouška, člověk pak ztrácí čas >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:22
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
Aby z toho nebyla nocni mura >:-[] Perverzni detaily? Ja? Nemozne!;-) Bezva napad s tou pripravou! Hned jak prijdu domu , tak to vybalim. Nejlepsi bude: "... milacku, dneska jsem ti pripravil bezva prekvapko. Vis jak mam porad moc prace? Tak i kdyz opravdu makam jako blazen, tak jsem ti domluvil stouch. Je to bajecnej typek, takovej exotickej manik, skoro indian. Neboj se nic, je to fakt kamos, znam ho z diskuse na webu a zam jen jeho nick. Ale vazne se neboj, pise dobre, casto se shodneme a ma rad Ford..." ;-) Verim, ze budu popularni stejne jako kdyz prohlasim, ze jeji kamoska ma vazne pekny kozy >:-[]
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:42
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
>:D No dlouho jsem su tu válel po podlaze, tak od srdce jsem se už vážně nezasmál :-) Dobrý, fakt dobrý. PS: Hele, je mi jedno co jí řekneš, klidně to s kámoškou (beztak si měl ty kozy v ruce). Jinak eště můžeš přidat, že nosím bezva ponožky ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:46
Re: HOŠI, KDE JSTE ???
;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:19
NEBYL JSEM V POROTĚ
Jinak by to asi dopadlo jinak :-) Ale hoši z klubu nepíší... asi ležej na ARU po shlédnutí City ;-) no, to víš... nemůže bejt každej den posvícení. Teda, když jsme u toho posvícení, je někdo názoru poroty? Kdyby bylo po mém, tak tam každej rok zvítězí 911 králů :yes: s jedinou výjimkou - letos bych to prvenství svěřil na 599 dnů do Itálie :yes: Ale znáš to sám... o věcech, který nemůžeš ovlivnit nech rozhodovat jiné... tam, kde můžeš hrábnout do vln... tam je tvé místo. Tak si ho ve svém životě najdi... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "StandaHonda"
29. 3. 2006 12:10
Re: NEBYL JSEM V POROTĚ
Za toho Cityho >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:09
Re: NEBYL JSEM V POROTĚ
;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:27
MŮJ VÍTĚZ
U mně by vyhrálo Volvo C30, ale porota asi hledala něco mimořádného, nebo snad něco mimo ? Mimo ? UFO ? Uvidíme co na to lid a statistiky ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hoborg"
29. 3. 2006 11:47
Re: MŮJ VÍTĚZ
mno, ne ze by se mi C30 nelibila, spatna neni, ale aby ziskala oceneni za design tak by mela prinaset alespon neco trosku novyho. C30 je standardni soucasnej volvocumak se zadkem prevzanym ze staryho modelu.. to ze nekdo vyhrabal starej koncept ktere je novymu civicu podobnej je asi stejne uzasna zprava jako ruskej koncept roomstera, neco podobnyho se najde proste casto.. // jinak ja novej civic rozhodne cenim. design originalni, neokoukanej. neni to zplacanina, naopak pusobi to velmi soudrzne. k tomu naprosto uzasnej interier. a alespon je videt ze je tech kdo to dokazou ocenit (podle GTIho slepcu) je spousta i mezi profesinalama, kdyz to bylo oceneny takovou prestizni cenou :]
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:54
Re: MŮJ VÍTĚZ
Viz níže, design je subjektívní věc, hodnotit jej na ceny nebo dokonce vyhlašovat nej je podle mne zcestné. Psal jsem, že pro mne je vítězem Volvo C30, můj vítěz, můj názor. Nikomu nic nenutím. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 11:32
Rutilum Punctum
Vyzdvihuju odvahu. Civic se netrefil do mojí noty, ale je radikální a můžou z něj težit následující modely od Hondy. Red Dot každopádně uznávám. Před nějakým tím pátkem ho vyhrál Nissan Primera. Tak ten se trefil do mého vkusu. Ten design je úžasně čistý, prostý a přitom nápaditý a nezaměnitelný. Pro většinu možná nestravitelný, ale pro mne pochoutka. Ať už sedan, hatchback nebo kombi.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 11:47
Re: Rutilum Punctum
Nechci se hádat, ale netýkal se red dot v případě primery pouze interiéru, který se mi tedy funkčně hrubě nelíbil?
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 11:55
Re: Rutilum Punctum
[odkaz]
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:01
Re: Rutilum Punctum
:*)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:24
Re: Rutilum Punctum
S Primerou musím souhlasit, je to dodnes vizuální rozkoš. :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:37
Civic 5D má design na hov no
ale podívej se třeba na jeho bráchu Civica 4D :yes: : tak krásně opticky vyvážený-radost pohledět.. Tohleto je plánovitě rádoby efektní běs :no: Technika je ovšem na výši-jako vždy. Tohleto ale nemohla snad Honda ani porodit :no: Mezinárodní porota asi byla zase v rauši...
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 11:56
Re: Civic 5D má design na hov no
Samozrejme ano, 8G dostava ocenenia (2 v CZ, 1 v SK,atd) hlavne preto ze ma design na h.o.v.n.o a je celkovo uplne o nicom...preto o nej vsetci diskutuju a na autosalonoch ludia cakaju v rade aby si mohli do nej sadnut...Som rad ze mi coskoro pride toto o nicom auto...a budem sa z neho pozerat na drevene Golfy, Fiaty a podobne "smaky"

ale skuste napisat na com sa vozite...aby sme mohli porovnat design, kvalitu, atd... :-) :-)
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 11:57
Re: Civic 5D má design na hov no
Samozrejme ano, 8G dostava ocenenia (2 v CZ, 1 v SK,atd) hlavne preto ze ma design na h.o.v.n.o a je celkovo uplne o nicom...preto o nej vsetci diskutuju a na autosalonoch ludia cakaju v rade aby si mohli do nej sadnut...Som rad ze mi coskoro pride toto o nicom auto...a budem sa z neho pozerat na drevene Golfy, Fiaty a podobne "smaky"

ale skuste napisat na com sa vozite...aby sme mohli porovnat design, kvalitu, atd... :-) :-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:04
Re: Civic 5D má design na hov no
ale jo ,klidně. Mondeo TDCI 03, sice to má kraksnovitý motor a ten design mě taky nějak nebere. Klidně si teď na mě sgustni :-) ;-) Chápej: Honda s tímto autem vsadila jenom a pouze na efekt.A to je špatně ;-) Nebo ty snad na ulici vytahuješ pindíka abys na sebe za každou cenu upozornil?
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 12:23
Re: Civic 5D má design na hov no
no, zrovna nemozem povedat ze sa mi Mondeo nepaci...ale aj tak, schvalne po kom sa otoci viac ludi...to je bez debaty...len na efekt? no precitaj si testy v roznych dennikoch,motoristickych relaciach v TV, na webe...nemusi to byt www.hondaclub.cz, kde to moze byt menej objektivne....a spravis si vlastny nazor o 415L kufre, variabilite zadnych sedadiel,praktickosti toho interieru "ufo" v predu....potom si pozri vybavu v porovnani na cenu, potom zaostri na motory, pozri J.D.Power na kvalitu aut zn.Honda...a potom zistis ze toto auto je daleko pred konkurenciou (po celkovom hodnoteni)pozri si pre srandu
[odkaz] len pre lahke porovnanie vybavy, priestoru, a ceny s konkurenciou...a potom napis... :-) :-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:33
Re: Civic 5D má design na hov no
zřejmě sis nečetl,co jsem napsal úplně na začátku ;-) Nemám na mysli její vnitřní hodnoty ani techniku (ta je super jako vždy :-) )Na jejím designu opravdu při nejlepší vůli neshledávám nic nezjištného... Podívej se na ten Civis sedan: to je krása :yes:. tomuhle chybí už jenom neonová trubice na střeše... Jde opravdu jenom o to aby to na sebe strhlo pozornost, nic víc. Já si myslím že takové Show neměla Honda zapotřebí. Kvalita na sebe nepotřebuje upozorňovat- ta se vždy prosadila sama...
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:09
Re: Civic 5D má design na hov no
"Kvalita na sebe nepotřebuje upozorňovat- ta se vždy prosadila sama..."..... Ehm, doporucuju navstevu nejake ekonomicke vysoke skoly. A taky ziskat trochu rozhled. Pak bys zjistil, kolik kvalitnich veci propadlo, protoze o nich nikdo nevedel. A kdyz se podivas po billboardech a zapnes televizi, najdes spoustu opacnych pripadu, kdy se prosazuje spousta nekvality (pravda, ne "sama", ale to je prave ten problem). Show ma zapotrebi kazdy. Kdo to dnes podceni, ma problem.
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:22
Re: Civic 5D má design na hov no
...v tom případě největší kvalitu najdeš na pouti :-) Tam kdejaká hadrnice vyřvává megafonem že ona má všechno nejlepší a kolem budou blikat zářivé barvy... Tohle přesně bude svět Civicu 5D.Jen jeho, kámo ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:02
Re: Civic 5D má design na hov no
Nepochopils, co jsem chtel rict. O pouti jsem taky mluvil. To je ta cast o nekvalite. Civic byl v jine casti prispevku.
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 14:17
Re: Civic 5D má design na hov no
Moc dobrá odpověď. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:25
Re: Civic 5D má design na hov no
souhlas...! 100% souhlas :yes:
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:03
Re: Civic 5D má design na hov no
Ses si jistej, zes chtel odpovedet me? ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:15
Re: Civic 5D má design na hov no
Tak tomu říkám znalost soupeře >:-[] Skyline :yes:
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:20
Re: Civic 5D má design na hov no
tomu já říkám.. právě ta neznalost a razantní odpor k osobě ať napíše co napíše... :no: rozdíl mezi námi.. řekl bych!
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:28
Re: Civic 5D má design na hov no
Já psal jako o tom, že tě asi z nějakých diskusí nad něčím zná a proto se ujišťuje, zda to bylo opravdu správně. Nic víc v tom nehledej, přišlo mi to prostě vtipné. ;-)
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:21
Re: Civic 5D má design na hov no
btw... neberu lidi na diskuzi jako soupeře... narozdíl od vás
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:26
Re: Civic 5D má design na hov no
Jo napsal jsem soupeře, ale myslel spoludiskutujícího. Tys to tam neviděl jasně ? ;-)
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:18
Re: Civic 5D má design na hov no
??? já netrpím nenávistí nebo netolerancí...
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:25
Re: Civic 5D má design na hov no
Ale trpis chronickym nesouhlasem s mymi nazory ;-) Nic ve zlym, proste je to tak, neco jako mates. Shodnem se jen malokdy, ale nejdem si po krku. Takove diskuse pak maji smysl a clovek se dozvi neco vic, nez ze ho druhej povazuje za slepce nebo menecenneho dementa, protoze se mu nelibi oponentova modla. :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:34
Re: Civic 5D má design na hov no
Je pro cest byt s ciellem v jenom pytli;-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:38
Re: Civic 5D má design na hov no
Dole neco o vyndavani, tady v jednom pytli s ciellem... sakra mates, ses si jistej, ze mas manzelku a ne registrovaneho partnera? :-) :-) No uvidim, co na to ciello :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:05
Re: Civic 5D má design na hov no
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:05
Re: Civic 5D má design na hov no
Velky rozdil mezi nima neni. Oba si holi nohy >:D
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 15:12
Re: Civic 5D má design na hov no
Huh, teds me dostal. Co jeste si kdo holi a jak to vis o ciellovi vedet radsi ani nechci :-) >:D
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 16:57
Re: Civic 5D má design na hov no
>:D :yes: a není pravdou, že s tebou zásadně nesouhlasím... máme jen rozdílnej pohled na věc.. a lovím v paměti, že stejně jak jsme se neshodli, tak jsme měli stejnej názor (nebo podobnej).. aspoň z mého pohledu... někdy nevyřčenej, ale byl tam.. takže asi nejsem ten za koho mě považuješ.. ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:04
Re: Civic 5D má design na hov no
Ty vazne nejsi bukvice?;-) To bude skajlajn zklamanej, uz se tesil, ze nas odhalil:-)
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 17:14
Re: Civic 5D má design na hov no
no co bys řek... růžová košile... voholený nohy... >:D >:D :-!
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:51
Re: Civic 5D má design na hov no
Sem myslel, ze tam u vas je to normalni;-) Ze jen my v cechach to bereme jako neco trochu mimo. No ale kdyz se kouknu na ZZmiji, tak ono je to vlastne normalni i tady >:-[]
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:34
Re: Civic 5D má design na hov no
Snad si nekupuješ auto jen podle toho kolik lidí se za ním otočí ? ;-\ To si nekupuj auto, choď s tím pindíkem venku (mari(c)) a ušetříš ;-)
neregistrovaný "GingleS"
29. 3. 2006 12:59
Re: Civic 5D má design na hov no
no ved ked pises ze si si vedomy tej kvality techniky...tak potom preco by to nemalo mat navyse aj design za ktorym sa kazdy otoci???? a sa zasa netvarme ze sa najde muzske ego ktore to nepotesi ked sa za nim ludia otocia...mlade damy, starsie damy....ze ano... :-) :-) :-!
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:13
Re: Civic 5D má design na hov no
Ale no já jsem pro-tak ať se otáčejí. Pokud cítíš že je to Tvůj svět... Ale otáčení kvůli dvěma věcem: že se to líbí a že se to nelíbí. Máš jistotu za čím se otáčejí? ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:30
Re: Civic 5D má design na hov no
To ja kdyz ho vyndam, tak se neotaceji, vetsinou se smeji. Je to dobre nebo ne?;-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:37
Re: Civic 5D má design na hov no
:-)není ;-) ale za odvahu :yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:19
Re: Civic 5D má design na hov no
Jenže ty ho vyndáš a nikdo nic nevidí, proto se smějí ;-)
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 14:14
Re: Civic 5D má design na hov no
A o čem je design aut, aby zaulaj. To je ten efekt. :yes: ;-)
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:38
Re: Civic 5D má design na hov no
Hele viděl si novej civic naživo? Já jo a musím říct že ve skutečnosti vapadá ještě líp než na fotkách, je moc pěknej :yes: ;-) a tomu ocenění se vůbec nedivím...
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:45
Re: Civic 5D má design na hov no
neboj: můžu říct že sem ho nejen viděl.... Ten tvar byl původně určený na pouťovou střelnici :no: jinak všechno ostatní OK. PS: 1.8 :yes:
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 11:42
Nikoli BMW, ale Honda
Někomu se líbí, někomu se nelíbí. To lze říci o každém autě, které po silnicích jezdí. A občas nějaké i šokuje, jako třeba teď Civic. To jsou pane potom rozporuplné reakce... Ale co, každý Franta z Horního Slamákova se cítí být pověřen hodnocením toho či onoho. Ale design hodnotí nejen amatéři jak omy, ale i designéři, kteří vidí a rozumí i tomu, co naše nevycválané oko nezaznamená. A ti mají jasno - klenotem není ani frojde am fárn, kreatúr de´l automobiles, ani fóršprung durch technik, ale POWER OF DREAMS. Honda Civic. Načtrnuto Pininfarinou, k dokonalosti dovedeno Hondou. Ano, k dokonalosti, protože red dot se, kámo, nedává jen tak něčemu. A ocenění je o to cennější, že pochází ze země, která není zorvna nakloněna čemukoliv do přichází z Británie, neřkuli z Japonska. Civic se mi líbí a jsem rád, že mám prostě to designérský woko :yes: >:D Tak bacha na mě ;-)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:50
Re: Nikoli BMW, ale Honda
nechtěl bych mít to tvoje oko :-) ještě chvíli a Honda si přepíše na Civic 5D slogan: POWER OF HNUS :no:
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:56
Re: Nikoli BMW, ale Honda
Ja bych se neodrikal. Skleneny oko vydrzi daleko vic nez normalni:-) A navic i po flamu vypada, jako by se nic nestalo:-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 11:59
Re: Nikoli BMW, ale Honda
:-) to máš pravdu: na to jsem nepomyslel... Tak to teda beru zpět >:D ;-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:04
Re: Nikoli BMW, ale Honda
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:40
Re: Nikoli BMW, ale Honda
>:D >:D >:D to je trefný
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 11:59
Re: Nikoli BMW, ale Honda
V historii se objevil podle mého jen pár aut, která by se dala nazvat hnusem, spočítal bych je na prstech jedné ruky. Ale rozhodně ne CV. :-O
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:06
Re: Nikoli BMW, ale Honda
no tak dobře no... :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:31
Re: Nikoli BMW, ale Honda
Vyjimecne, ale opravdu vyjimecne, souhlasim!;-)
neregistrovaný "happy"
5. 4. 2006 08:26
Re: Nikoli BMW, ale Honda
ses blbej az to bolí
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 12:12
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
.........co auto, to original, mezery na kapotach na 3 "stejnych" autech vedle sebe: rozdily +- 2 mm. Prodejce jen krcil rameny......... Ta porota musela sedet hoodne daleko........Ona ale vlastne nehodnotila spary, ale dojem. Dojmy a pojmy.... :-) :-) :-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:26
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
Různý mezery na 3 stejných autech vedle sebe? V první řadě by mě zajímalo, kde jsi viděl 3 CV vedle sebe, většina dealerů je ráda, že má jednoho. A v druhé - rozdíly +-2 mm? 2 mm mají mezi sebou spáry mezi jednotlivými díly, tak to nemohou mít rozdíly mezer. Zrovna Civicu budeš vytýkat spáry? ;-) Zajdi se podívat na slícování k Mercedesu, Audi a BMW :-!
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 12:41
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
....si predstav, ze Hundy prodavaji taky treba v Linci. Mel jich tam nekolik vedle sebe a dokonce za sebou. A kdyz je na jednom aute skvira mezi haubnou a blatnikem 2 mm (u skla byla zase vetsi) u druheho 4 mm a na dalsim aute nebyla mezera skoro zadna - stale na jednom miste, tak jsem dosel k toleranci +-2 mm ! Dotazy? V jinych salonech mne tohle takhle dramaticky do oci zatim neprastilo......
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:54
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
Navštěvuj showroomy a dívej se :-)
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 13:35
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
.....jasne budu, je to ted doma aktualni. Ty se koukni do diskuse "nova honda civic" nejaky hondista "Kabik" ma CV objednanou a uz ted ma z tech spar vyrazku. Tak asi nebudu sam koho to trklo. A manzelce zkusim tohohle ET-ho vymluvit, prece to nepovezu rovnou ke klempirovi...
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:48
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
Problém je, že když máš na kastli spáry počítané na centimetry, tak si odchylek moc nevšimneš, pokud máš spáry 2-3 mm, vidíš každý detail. Ovšem pokud je pro tebe určující při koupi auta jestli má kapotu od masky 0,5 mm nebo 1,5 mm, tak si zřejmě nevybereš u žádné značky.
neregistrovaný "Jack rozparovac"
29. 3. 2006 14:13
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
...helehele, neubirej, ja mluvim o absolutni hodnote 4 mmm !! A toho by si clovek vsiml mozna i na T815..... A tu zrovna nekupujem. Toleranci +-1 mm povazuji za normalni, a predpokladam, ze soucasna auta by se do ni mela vejit, za ty prachy. Ale jestli maji ted Japoncici sikme oci i spary mezi plecharinou..... :no: :no: Ten detsky tenky volant mi nevadi, stejne by s tim jezdila zenska. Nebo by to slo omotat kobercovkou.... :-) :-) O tomhle aute proste vazne uvazuji, ale jestli je takhle "peclive" zpracovane celkove (snad ne), tak se nediv, ze ztraci u mne body......
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:37
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
To bych musel vidět ;-)
neregistrovaný "StandaHonda"
29. 3. 2006 15:33
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
Je pravda, že jsem viděl lépe slícovaná auta ( nebylo jich moc ), ale 4 mm :-O . Asi trochu nadsazuješ ne? Takovou mezerou by ti z kufru vypadal celý nákup >:D
neregistrovaný "bimmerdriver"
30. 3. 2006 07:46
Re: 2king: .....k dokonalosti dovedeno Hondou.
Stejnou situaci jsem zazil i u BMW v Renocaru, prodejce jen pokrcil rameny. BMW je zkratka kvalita :-). Mozna to neni chyba pri vyrobe, ale muzou za to sileny Banglovsky tvary. Stara hezka E46....
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 11:48
KING = 30 MINUT
King je king, sice s ním nesouhlasím, že něco tak subjektivního jako je design se může hodnotit na ceny a na nejlepší, přeci jen každý vnímá krásu jinak, ale napsal to s nadhledem. Teda malým nadhledem, to aby nezpychnul >:-[] Jinak 30 minut, dobrý. Kde jsou další ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "beam"
29. 3. 2006 11:55
Civic
No zrejme design Civicu nebude zas takovy kyc,jak tady nekolik nasich"odborniku" avizovalo,kdyz dostalo tohle oceneni od skutecnych odborniku pres design..... ;-) Kazdymu se nelibi,to je jasny,taky te nikdo nenuti si ho kupovat,ale aspon je tu auto,ktere prinasi neco noveho,za kterym se na ulici otocis(ikdyz se ti treba nelibi).Hlavne,ze te vyrthne z te sedi,kterou produkuji nektere jine autombilky.A koncept od Pininfariny....jo sranda to je :-) ,ale novy Civic neni jediny auto, ke kterymu by si nasel podobnej koncept z let minulych,coz asi nekdo bohuzel nevi.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:08
SUBJEKTÍVNÍ
jsou leda tak pocity při orgasmu... Tam to sedí... teda, hele, když mám spuštěný kšandy a bouchám to hlava nehlava... tedy... ale já chtěl psát vo něčem jiným... tak zpět ;-) Prostě jen neznalý pasuje design na subjetívní ikonu. Nikoliv. Jo, něco se ti líbí, něco ne... ovšem vedle toho jsou tu určité zákonitosti, historie, umění... Takže my musíme dumat, co je to za porotu, která vyhodnotila počin Hondy. Teda, ale jestli to není jenom porotní subjektívní dojem... :-)
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:16
Re: SUBJEKTÍVNÍ
;-)jdu připravit hranici...(tentokrát pro Hondu :-! )
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:33
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Ty sirky mam porad;-)
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:42
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Hele počkej chvilku abys ji pak zase nemusel rozebírat ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:27
Re: SUBJEKTÍVNÍ
No to určitě, ale každý má k těm zákonitostem, historii a umění jiný vztah. Já rozhodně tvrdím, že design je subjektivní.
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:35
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Samozřejmě, že vnímání objekttu jest subjektívní kategorií. Zde ovšem na auto.cz je nutno hledat objektivní vyúsťování těchto subjektívních vjemů... jinak bys popřel kvalitu estetiky. Takže, pokud tu někdo napíše, že se mu Moskvič líbí víc než 911ka... svědčí to sice o tom, že je schopen interpretací svých subjektivních vjemů, ovšem kvalitu, že jeho vjem nemá žádnou... to mu tu holt musí někdo napsat :-) Někdo... v tom je ten háček... že většina odmítá přijmout rozdílné kvalitiy jedinců v hodnocení designu. Příklad... Apoštol... :-) ale co já se tu budu opakovat... ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:39
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Muhehe, dobrá sranda :yes: Cítím se být "někým", když je Passat podprůměr, jaké jsou tvé kvality? ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:56
Re: SUBJEKTÍVNÍ
:-) No... v tom je ten háček... :-)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 12:57
Re: SUBJEKTÍVNÍ
beru :yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:42
Re: SUBJEKTÍVNÍ
To bouchání hlava nehlava, to je jen sen ;-) A to ostatní taky ;-) Líbí se ti třebá Máj na Národní ? Co třeba Tančící dům ? A River City ? Co člověk to jiný názor. Bereš to moc globálně. A to je chyba ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:59
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Manitou... většina lidí nemá vkus. Koneckonců vsadím se, že máš dneska na sobě šedivý ponožky >:D ;-) Věř, jsou lidi co umí vidět. Většina je "slepá" ale přiznám, že i ona má svá měřítka. Jde o to, kam člověk patří... ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:04
Re: SUBJEKTÍVNÍ
...kam člověk patří a kam sám sebe řadí. Je to složitější... :-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:08
Re: SUBJEKTÍVNÍ
:-) Souhlasím... někdy je to jako u rovnoběžek... nikdy se to nesetká :-)
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:33
Re: SUBJEKTÍVNÍ
setká... hochu setká... kdybys měl za sebou pár let deskriptivní geometrie, tak víš že se protnou v bodě nekonečno... ;-) :yes: >:D >:-[] .. se dívám, že jsem to ještě povýšil... ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:41
Re: SUBJEKTÍVNÍ
>:D Vidím, že mám mezery >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 13:40
Re: SUBJEKTÍVNÍ
výlet do matematiky: rovnoběžky se protínají v nekonečnu. kdo nevěří, ať tam běží ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:42
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Jo, už seš druhej >:D Z matematiky umím akorát dobře počítat... melouny ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:59
Re: SUBJEKTÍVNÍ
..byl jsem prvnííí... héč béč.... >:-[] :yes: ;-) ale to už je tak založeno na filozofování >:D :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 14:04
Re: SUBJEKTÍVNÍ
grrrr...když já nemůžu pořád mačkat refresh....musím i rýsovat >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Jirka"
29. 3. 2006 14:27
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Sorry, ale na principu, že se rovnoběžky protínají v nekonečnu je založena lineární perspektiva v deskriptivní geometrii. :-!
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 14:34
Re: SUBJEKTÍVNÍ
no jo, ale GTI to přece vědět nemůže, když se mu líbí Golfy a passaty >:D . nějaká dvouúběžníková perspektiva to je pro GTIho něco, jako tichý a kultivovaný TDI.... >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 13:00
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Tančící dům: tanečnice :yes: tanečník :no: >:-[]
neregistrovaný "VTi"
29. 3. 2006 19:40
Re: SUBJEKTÍVNÍ
Jako na jaře kvete kvítí,tak GTI závistí nám svítí.Honda to prý není ten správný kávy šálek,nechme ho být,vždyť je to náš pisálek!!
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 12:50
Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Kdyz se oceni neco nemeckeho, slintaji clenove jiste Germanske riTni spolecnostI nad kvalitou poroty a nad tim, jak tomu vlastne spravne rozumi, protoze prece uz Hitler dobre vedel, ze "deutse vagen je topra vagen". A najednou nemecti soudruzi uznali, ze ignorovat Japonce nekdy proste nejde a vyhral Civic. Jasna stranicky-demagogicka reakce veli zpochybnit porotu. Boze, ja se snad umlatim smichy. I kdyz, vsichni vime, kde se podobne demagogie uplatnovaly predevsim a tech 40 let uz by zpatky asi nikdo nechtel a tak ten smich ziskava trochu horkou prichut. Kazdopadne Civic :yes: , ubozaci (vy se poznate) :no:
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:54
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Neboj, poznal jsem tě. Místo abys měl radost se svojí milovanou hondou, plácáš nesmysly.
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:15
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Kdyby ses nepoznal, nemel bys potrebu reagovat. Prislovi o potrefenych husach jiste znas, ze?
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:36
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
No ty husy..... TTTom treba tvrdi, ze husa kraka;-) A to je zaprisahly Toyotar;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:53
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Vzhledem k casove vytizenosti nectu vsechny diskuse a kdyz to jde hodne off-topic (coz jde bohuzel casto ;-\ ), tak jeste min. Tim chci rict, ze krakajici husy mi nic nerikaji, neb mi asi neco uslo...
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:24
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Přísloví neznamená nic, je to jen přísloví. Byla to jen reakce na nesmyslně vyhrocený příspěvek. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:32
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Nemyslim, ze by prispevek byl nejak vyhroceny a uz vubec bych nerekl, ze nesmyslne. Nemam rad demagogy a kadrovaky, tot vse. Mozna ses do toho jen nestastnou nahodou pripletl ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:05
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
No, to ses zas předved´. :no: Tihle z životních jednosměrek... to jsou nejhorší autoprostituti... :no:
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:16
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Moje slova. Taky si myslim, ze ti, kteri se zahrabali do nemeckeho analu a jiny smer tim padem nemaji sanci poznat, jsou nejhorsi. Nicmene bych je nenazval autoprostituti, protoze vidi jen tu svou jednosmernou znacku. Ale to je vec nazoru, jak si chces rikat.
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:19
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Nene, zaslepenci jako jsi ty... to je mor. Mě asi těžko můžeš kvalifikovat na milovníka jedné značky. Asi mě málo čteš. Hele, čteš ty mě vůbec poctivě? :-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:33
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Zaslepenec nejsem. Jsou-li takovi, jako ja, morem, pak jen pro demagogicke straniky. Zpochybnovani kvality poroty, protoze zvolila auto, ktere se ti nelibi, je ponekud ubohe. Jo a k te znacce - bylo to mysleno jako dopravni znacka, oznacuji onu jednosmerku. Vsichni prece vi, ze nestranis jen VW, ale celemu koncernu. V onech teplych, lec zavanejicich mistech, kde se pohybujes, vsak zadne rozcestniky nejsou. Ty byly nekde davno na zacatku, nez sis vybral tu svou jednosmerku.
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:39
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Klid. Je tu parádní diskuze tak ji svým příznačným způsobem nerozbourej. Ani v jednom z příspěvků jsem nenarazil na to, že by někdo zpochybňoval verdikt poroty. Lehce tu diskutujem a má to parádní úsměvnej tón. Tak se prosím zklidni. Civic je oslavován. P.S. Straním každému dobrému autu. Chceš-li tak mám slabost pro Mazdu MX5... to tě snad uklidní. Ale ty spíš potřebuješ nepřítele, asi...
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:48
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
"Prostě jen neznalý pasuje design na subjetívní ikonu. Nikoliv. Jo, něco se ti líbí, něco ne... ovšem vedle toho jsou tu určité zákonitosti, historie, umění... Takže my musíme dumat, co je to za porotu, která vyhodnotila počin Hondy." ---- poznavas se? Nebo ti nekdo sebral nick? Chapu, ze se snazis jako vzdy stocit smer diskuse jinam, abys nemusel priznat chybu, ale to je typicky rys demagogu. Sladek v tom byl jednicka, Grebenicek je taky. Kazdy mame jine vzory.
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:53
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
Nauč se chápat smysl textu... :no:
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:00
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
>:D >:D >:D
29. 3. 2006 18:18
Re: Tezky orisek pro mistni nemeckou analni sondu
No proto - :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:06
Re: omyl
;-) ,tak na rovinu: japonský design patří k nejkrásnějším a to ve všech kategoriích ;-) žádný Bangle ani jiné záchvaty. Takové reakce u Civicu jsou možná proto, že Honda opustila svůj přístav pohody a doplavila se ke křovákům v bažinách na námluvy :no: Efekt jejího výzoru byl na prvním místě. Už jsem to tu psal: Civic 4D je úplně jiné auto (cítíž z něj charakter a né pouťovou atrakci). Design musí dávat taky nějaký smysl. Dej si na sebe blikající žárovečky a zeptej se ostatních jestli Ti to sluší. Všichni odpoví že ano. S tím Civicem je to podobné...
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:20
Re: omyl
Postav vedle sebe Accord a Civic ve stejné barvě a zjistíš, že ten design v podstatě navazuje na firemní strategii, obrací knihu na další stránku, akorát přechod ze stránky na stránku je vždycky trošku skok pro oči. Dost přesně to popsal Bangle. Pomalu připravuješ, připravuješ, detailama a pak říz. :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:27
Re: omyl
v tom případě máš dvě knihy: jedna je BIBLE, a ta druhá KLADIVO NA ČARODĚJNICE. Ze stránky na stránku můžeš přetáčet jak chceš, ale navazovat to nebude :-) viz. BANGLE :no: :no: :no:
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:44
Re: omyl
jeden z nás to asi blbě přečetl... :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:47
Re: omyl
:-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:23
Re: omyl
Ty si myslis, ze doplula ke krovakum, ja si myslim, ze predvedli velmi povedenou designovou revoluci. Ty mas dojem, ze design smysl nema, ja myslim, ze ma. To je prece normal, ne? Osobne jsem rad, ze Civic vyvolava tak ostre reakce obema smery, protoze se diky tomu o nem mluvi. Minula generace byla kvalitni auto, v mnoha vecech patrila k nejlepsim v nizsi stredni, ale vetsine lidi jeji design nic nerikal. 8G utoci na emoce. To, o cem treba Seat jen placa, to Civic dela. Do tveho vkusu se netrefili, do vkusu mnoha jinych ano. Ani z Mony Lisy nejsou vsichni na vetvi. A k tvemu prikladu s zarovickami - s Civikem je to presne naopak. Vem si ty zarovicky a zajdi do red dot, myslis, ze se ti dostane posmechu, nebo prvniho mista?
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:29
Re: omyl
...jsi si jistý, že jsi to s těma žárovičkama pochopil? ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:44
Re: omyl
Mam tomu tedy rozumet tak, ze i vehlasny red dot si mysli, ze Civic je obluda na efekt, ale s ironickym usmeskem dava Civiku cenu za nejlepsi design? Ehm, tomu snad ani sam neveris...
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 15:38
Re: omyl
nevěřím žádné komisi ve které nesedím já :-) ;-)
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:17
Re: omyl
Jaká pravda... >:D Ale stejně by byla větší sranda, kdyby to vyhrál apoštol. Ty 70ti řádkové příspěvky bych ani neměl sílu dočíst do konce... >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:18
Re: omyl
Jak 70?... 700 hadr. BRAVO VW-PORSCHE :yes: >:D
neregistrovaný "MichalH"
29. 3. 2006 13:21
Re: omyl
:yes:
neregistrovaný "benQ"
29. 3. 2006 16:05
Re: omyl
:yes:
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 12:55
red dot podruhé
Mimochodem, slušelo by se dodat, že red dot získala Honda už podruhé, poprvé to bylo v roce 2001 a oceněn byl roadster Honda S2000. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:06
Re: red dot podruhé
A nevíš, jestli tam také není podsekce - sekačky na trávu?... tam byste taky určitě bodovali ;-) P.S. Ten S2000 byl moc hezkej počin.
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:10
Re: red dot podruhé
Jooo, to netušim. Ale máš pravdu Honda IZY je super, já to musím vědět, mám ji ve vozovým parku :-!
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:17
Re: red dot podruhé
:-) No, s tím já počítám ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:03
Honda 4 Sport
No, takze miesto toho aby sa vyjasnila definitvne situacia okolo motorov u nastupcu NSX (v jednej chvili sa definitivne hovorilo o V8, co myslim potvrdili aj zastupcovia Hondy, teraz je "zas" na pretrase V10), tak teraz tu mame dalsi "problem". Americke casopisy prinasaju obrazky moznych podob noveho sportaku. Akurat, ze nikto presne nevie o co ide. Niekto tvrdi, ze ide o nastupcu NSX (zrejme pod dojmom jednej z verzii z tokya, ze nastupca NSX bude v style AM DB9). Niekto tvrdi, ze ide o nastupcu S2000 (...o com si skromne dovolim pochybovat). A niekto tvrdi (a ten bude asi pravde najblizsie), ze ide o uplne novy luxusny GT sportak: [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:16
Re: Honda 4 Sport
Pokud já vím, tak realita je ještě někde jinde. Nástupce NSX by měl být na 100 % opět supersport, kromě něj by se ale mělo objevit i luxusní GT jako kupévarianta RL. V8 nikdy nebylo oficiálně pro NSX potvrzeno, mluví se stále o V10, v případě GT kupé ale bude V8 reálnější.
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:29
Re: Honda 4 Sport
Eh...ja som asi pred dvoma mesiacmi niekde cital, ze to ma byt V8 kvoli podpore programu F1. Dokonca tam bolo aj meno nejakeho Japonca z R&D Hondy, ktory k tomu povedal nejaku vetu, zacinajucu "pravdepodobne..." Uz som ten clanok hladal, ale ani si nepamatm, kde to bolo. // Btw. u toho GT coupe suhlasim s tym, ze ide o samostatny model - a tiez myslim, ze to bude mat povod v Legende, pretoze v tom clanku sa hovori o tom, ze by to malo dostat SH-AWD ;-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:41
Re: Honda 4 Sport
No vidiš, taky vim všechno ;-) . No udělat 2.4 V8 do supersportu, to by byla frajeřina >:D :yes: 500 koní... >:-[]
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 13:42
Re: Honda 4 Sport
Informace V8/V10 jsou zatim porad dvoji. Mas pravdu, ze nekdo rekl, ze kvuli F1 to bude V8 (pro zaklad toho motoru by se navic nasla spousta dalsiho uplatneni). Na jine tiskovce ale nekdo z Hondy vtipkoval, ze az NSX vyjede, bude diky V10 rychlejsi, nez F1. Proste hosi zatim pekne mlzi. /// GT coupe muze byt i mensi a vychazet ze Sports4, protoze SH-AWD by se mohlo podle spekulaci dostat do nastupce soucasneho Accordu, kde by 2.3 turbo z RDX ve spolupraci s 4x4 predstavovalo novy Type-R (Accord 4x4 existuje i nyni, ovsem pouze pro Japonsko). Kupe k tomuto modelu by pak slo proti kupecku BMW 3. Osobne jsem totiz k existenci kupe velikosti Legendu dost skepticky, cilova skupina je dost mala a ani veleuspesne (a dodnes krasne a u me velmi oblibene) kupe na bazi Legendu 2G neudelalo v absolutnich prodejich zadnou velkou diru do sveta. Proto taky v dalsi generaci kupe nebylo. Treti variantou je samostatny model a la 350Z, ale kdo vi...
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:14
Re: Honda 4 Sport
Legend Coupe mozno doplatil na ten svoj recept: "oberieme" Legend o dvojo dveri a mame exkluzivne coupe. Keby niekto spravil velke GT coupe na podvozku Legendu, ale s vlastnou, nizkou, a sportovou kastlou tak by to mohlo byt priechodnejsie. Ale aj ta verzia vo velkosti accordu je samozrejme mozna. A aj to, ze pojde o samostanu platformu so systemom SH-AWD je mozne. Mozne je vsetko...teraz. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:19
Re: Honda 4 Sport
Legend Coupe prave nebyl jen Legend bez zadnich dveri, to auto bylo neco vic. Ale v tehle velikosti se nad kupecky trochu zatahlo a trh uz je v puvodni podobe v podstate nezna - bud jsou z nich GT (AM), nebo skoro supersporty (SLR, BMW 6). Pro me ale dal zustava jednickou Legend Coupe 2G a BMW 635 CSi. A k tem variantam - presne tak, mozny je vsechno :-) :yes:
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:30
Re: Honda 4 Sport
Z Hondy nikdo důveryhodný informace nevytluče 8-s
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:35
Re: Honda 4 Sport
Ja myslel, ze ti Fukui kazdy pondeli posila, co je novyho. Vy jste se pohadali, ze uz to nedela? :-) :-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:41
Re: Honda 4 Sport
Řek jsem mu, ať si strčí City za klobouk. Jenže on asi nosí kšiltovku, jinak si to neumim vysvětlit 8-s
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 19:01
Re: Honda 4 Sport
No dobre...tak bola tam tusim stihlejsia maska, :-) atd... ale aj tak to velmi vyrazne vychadzalo zo sedanu. Btw. tu sa niekto pohral z aktualnym Legendom: [odkaz] /// [odkaz] ///Aha..a jedno klasicke velke Coupe este je - Merc CL. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 13:28
Re: Honda 4 Sport
Kombinácia HSC + V10 by mi vôbec nevadila :-) A len dúfam, že po oprávnene získaných kladných reakciách a rôznych oceneniach za design CG8 to Honda nepreženie a, ako sa hovorí, nepadne na hubu..
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:33
Re: Honda 4 Sport
Ja by som zas bol radsej, keby to bolo velke GT. Mozno by sa na tom dal rozohrat nejaky vacsi designovy namet. Tieto placate supersporty su pre mna take....co ti ja viem...no, proste asi platia aerodynamike dan v podobe unifikovanejsej koncepcie karoserie. Ale inak...OK, pre ich typicku klientelu moze byt. Aj HSC ;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 13:39
Re: Honda 4 Sport
Potom, ako som bol kedysi dávno učarený z NSX som si dal záväzok, že si raz nejaký ojazdený kúsok kúpim. No a už ho nevyrábajú. Neviem, nakoľko sa Honde/Acure NSX finančne vyplatil, ale nástupca by podľa mňa nebol prijatý negatívne. Je pre typickú klientelu, áno. Ale to predsa nevadí ;-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:02
Re: Honda 4 Sport
Nevadi...jasne ;-) . NSX bol stratovy projekt - ale on ani zarabat nemal - tam islo o budovanie image zn. Honda
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:50
Re: Honda 4 Sport
GT by bylo velkým krokem mimo, to se snad Hondě nestane.
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:06
Re: Honda 4 Sport
Ja nemyslim GT v style Continental GT...skor nejake stihle GT kde je druhy par sedaciek iba formalna zalezitost. Nemyslim, ze by s tym Honda nejak zvlast vzdialila od klienteli...a ziskala by aj novu klientelu.
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:13
Re: Honda 4 Sport
Neroztrieštila by sa tým homogenita celkovej indentity značky?
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:33
Re: Honda 4 Sport
podla mna ani nie....na pretiahlejsom sportaku rozohras lepsi / dynamickejsi designovy namet. A tie 2 nudzove miesta vzadu aj tak moc ludi nebude brat nijak vazne, res. odpudivo. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:38
Re: Honda 4 Sport
No neviem, nejak mi to do portfolia Honda "nesadne" :-| :-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:42
Re: Honda 4 Sport
Prelude bolo zle?
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:46
Re: Honda 4 Sport
Prelude bol GT? 8-s :-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 19:03
Re: Honda 4 Sport
GT 2+2 [odkaz]
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 20:55
Re: Honda 4 Sport
Marko, ja predsa Prelude poznám :-) To, čo hovorím, je nasledujúce: Ako môže auto s koncepciou FF patriť do kategórie Gran Tourismo? ;-)
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 07:48
Re: Honda 4 Sport
Ja som ten obrazok prihodil len tak. Btw. co myslis skratkou "FF" (dnes budem mat asi den, ked mi nebude spinat strtovacia skrinka - ked uz tak zrana... >:D )
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 09:30
Re: Honda 4 Sport
Front Engine/Front wheel drive. Jednoducho, GT má mať motor vpredu a poháňanú zadnú nápravu :-)
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 09:37
Re: Honda 4 Sport
Jaaaj..... :-) . No ale aj tak neviem ci by som pri oznaceni GT nevychadzal vseobecne skor z usporiadania sedadiel (a kroserie), ako z klasickej koncepcie pohonu. Co by potom bolo Prelude? 4-miestne coupe znie trochu divne (a ani sa to moc nepouziva). ;-)
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 09:43
Re: Honda 4 Sport
Veď aj sama Honda označovala Prelude (a teraz Integru) ako kupé :-)
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 11:14
Re: Honda 4 Sport
to zas neviem ci sa podla formalneho oznacenia automobilky da auto zaradit. Aspon ja som to doteraz robil tak, ze pod coupe GT som zaradoval vsetky auta (bez ohladu na usporiadanie pohonu), ktore mali kastlu typu coupe a "pozitelny" dalsi par sedadiel k tym prvym dvom. Chapem, ze ta koncepcia bola povodne "motor vpredu, pohon vzadu" ale neviem ci to takto striktne plati aj dnes. GranTourismo sa podla mna skor viaze k obsaditelnosti auta....
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 11:24
Re: Honda 4 Sport
Diverzita názorov poháňa svet dopredu :yes: Tak opäť niekde inde a o niečom inom ;-)
neregistrovaný "Marko"
30. 3. 2006 12:42
Re: Honda 4 Sport
>:D >:D ;-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:14
Re: Honda 4 Sport
GT by přineslo Hondě určitě velký prodejní úspěch, ale nepomohla by si imageově.
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:38
Re: Honda 4 Sport
Preco?! Prelude bolo tiez 2+2. A fungovalo dobre dovtedy, kym neprisla ta nestastna posledna generacia (teda sorry, ak sa Ti nahodou pacila, ale mne ne... ;-) ). Keby postavili luxusne a stihle coupe 2+2 tak by podla mna nic nepokazili...hlavne, ak by to stalo na (skoro) samostatnom podvozku, ako samostatny modelovy rad.
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:44
Re: Honda 4 Sport
Nelíbila. Já se GTčku nebráním, ale nemělo by být na úkor supersportu.
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 19:04
Re: Honda 4 Sport
jaaaj...no sak to iste. GT by sa voslo medzi nastupcov S2000 a NSX
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:38
Re: Honda 4 Sport
Problém trošku je, že se se hovořilo o tom, že byla stylistická varianta HSC (bohžel) zamítnutá. Ale oficiálně to oznámené nebylo. ;-) Ale HSC bylo fakt nádherné a hlavně svébytné, a to se u supersportu cení ještě víc než u Civicu >:-[]
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:10
Re: Honda 4 Sport
Ano...to som cital aj ja. Myslim, ze tam bolo dokonca obdobie, kedy bol po predstaveni HSC na nejaku dobu "skrecovany" cely vyvoj toho auta (supersportu).
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:33
Re: Honda 4 Sport
A ty obrázky - to první je photochop Sports4, to druhé patrně, hrůůůza, Tiburonu. :-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:35
Re: Honda 4 Sport
To prve je kombinacia S4 a AMV8 ;-) . To druhe je podla mna skor photoshopovana Mazda kabura ;-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:44
Re: Honda 4 Sport
tiburon ;-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:10
Ad. Civic
...pre objektivne informovanie. Sice nie som "fandom" noveho Civica (a poznam ich nemalo) ale pravda je ta, ze na Nem. trhu za prvy mesiac predaja noveho Civicu (14.1. - 14.2.) si auto objednalo vyse 5.000(!) ludi. To je objem, v akom Honda v Nem. predavala Civic v 2005 za cely rok.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:16
Re: Ad. Civic
Marko... prosím tě :-) vždycky krásně píšeš a dostáváme od tebe velmi kvalitní informace. O-v-š-e-m 8-s :-) ne každou infarmaci tu musíš takto prezentovat. Hergot, vždyť hoši z klubu se z toho zpijou dneska pod vobraz :-) :yes: mej pochopení. Já vím, nebylo to 5000, ale 500, hele, každej uděláme chybičku ;-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:20
Re: Ad. Civic
Aha 8-s ...jasneeee. jasneee.... Tak 500 :-! :-! ;-) >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:27
Re: Ad. Civic
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:42
Re: Ad. Civic
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:40
Re: Ad. Civic
Tak tak Mistře ;-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:37
II.gen. Acura MD-X
Za par dni na New York Motor Show bude predstaveny koncept novej gen. Acury MD-X : [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 13:42
Re: II.gen. Acura MD-X
14. ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:48
japonsko jede
O technických kvalitách Hondy/Acury snad ani nemá se cenu hádat, svými parametry je tu proto, aby udávala měřítka. Civic je pro mne vizuálně 100% jen zepředu, ale třeba Accord/Accord Tourer je zásah na cíl, takřka bezchybný vůz. Nissan/Infiniti, dělá dnes někdo napříč třídama krásnější interiéry? Lexus, neboli naprostý automobilový sen opět napříč velkým množstvím tříd. Japonci se opravdu od Evropy již (ona je to vzhledem k jejich vysoké kvalitě a spolehlivosti spíše dlouhá doba) učit nemusí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:51
MUSÍM ODEJÍT
sakra, to mi hoši z klubu neprominou... Tak tu pěkně pište. A kdo čte celou diskuzi, prosím vás, dotlačte Manitoua, at sdělí, jaký má dnes ponožky >:D :yes: Teda, ale jestli si je šel převlíknout, tak je u mě mrtvej muž >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:37
Re: MUSÍM ODEJÍT
Me to rikal, svetle modry;-) A nosi je uz od nedele, takze tak svetly uz zase nebudou:-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:49
Re: MUSÍM ODEJÍT
Ty seš teda práskač >:-[]
29. 3. 2006 18:20
Re: MUSÍM ODEJÍT
>:-[] ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 13:54
DESIGN
to je složitá věc. Je jasný, že designér karoserie musí udělt tisíce ústupků, aby stvořil něco funkčního a celek spojující i fumkčnost s ostaními prvky auta.. kufr, motor, ergonomie, bezpečnost atd. Já design nového Civicu v zásadě beru, jen se mi nelíbí... je trochu přefouklý a působí jako na malých kolech. Nicméně cenu si zřejmě zaslouží jako celek. já beru design jako něco krásného ale zároveň funkčního. Musí se to také trefit do doby.. že?!? takže uznání opravdu zasluhují zajimavé výtvory, které nejsou jen na ozdobu. A to už je něco co se dá hodnotit. U aut bych vyzdvihl třeba Land Rover Discovery - v tomto pojetí bychom těžko hledali konkurenci vůbec. Když to vztáhneme obecně, tak maximální úlet a unikát a designovej skvost je kongresový centrum v Luzernu.. //// [odkaz] //// a to je něco co má skvělej design a jedinečnou funkčnost a o tom to asi je... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:18
Re: DESIGN
Proč se neshodnem ani na barákách? :-| Mimochodem - jsem původně stavař >:D
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 14:24
Re: DESIGN
to já taky...
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 14:55
Re: DESIGN
:yes: aniž bychom museli někam ke klokanům. Tančící dům :yes: nebo Ruzyně Terminal 1 :yes: Danube House u Hiltonu. A fakt žeru současný trend bioniky :-)
neregistrovaný "happy"
5. 4. 2006 08:41
Re: DESIGN
stavař, nebo kolega architekt?? :-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 14:28
Re: DESIGN
:yes: :yes: /// Inak dom je fajn, ale mne sa zas paci nieco komplexnejsie a "chladnejsie": [odkaz] //// [odkaz] /// Vnutri su neuveritelne architektonicke detaily odkazujuce na dovod existencie tejto budovy ;-) Norman Foster vie spojit tvar a funkcnost do fascinujucich celkov. :yes: Ked su prachy ;-\
neregistrovaný "ciello"
29. 3. 2006 17:04
Re: DESIGN
jo souhlas... :yes: :yes: je to vlastně skoro stejný... jen se tam asi dostaneš častěji než já.. >:D a já jsem zase zřejmě častěji v Luzernu... tak proto, ale oblibu a oko máme asi podobný... nemáš tam tedy někde vedle sebe volnej flek..?? >:D >:D >:D Ten kongershaus je taky neskutečně propracovanej a na vlastní oči je neskutečně monumentální.. :yes: Btw. když jsme u Luzernu... mám pocit, že současná F1 je takový malý mistrovství švýcarska... >:D >:D 8 jezdců tam bydlí a první závod bylo 100% úspěch "švýcarů" >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 20:09
Re: DESIGN
>:D >:D >:D :yes: ..takto som nad tym nerozmyslal...takze bacah na svajciarskych rezidentov! >:D ...a ked bude mieso, dam vediet. ;-) Naroky su ale brutalne... ; :-| ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 14:28
to manitou
ad palec taaaamhle nahore: jasne, ty mi ten palec mozna das, ale ja to myslel tak, ze ty palce budu obecne sbirat od jinych. Staci se podivat pod Roomster a pod Civic - tradicni koncernisti sice aplaudovali Pininfarinovi, ale pod Moskvicem jsem jejich reakce nenasel >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:45
Re: to manitou
Aha. Tak já s tím problém nemám. Pokud by s nějakou podobnou kauzou přišel třeba ford, a ty na to přišel, pak ten palec dám taky. Jenže mně označit jako koncernistu, dyť je to urážka, málo mě čteš. Fuj, z toho se musím oklepat ;-)
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2006 15:08
Re: to manitou
Pokud dals palec pod oba, nejsi tradicni koncernista a muzes byt klidny ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:17
Re: to manitou
Ty woe, já nejsem žádnej koncernista ! (Smajlík doruda rozzuřenej) ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 14:51
TAK TEDA TY MOJE PONOŽKY
To bude pro ostatní stejná záhada jako GTI a jeho vozový park >:-[]
Rozbalit vlákno
1
29. 3. 2006 21:10
Re: TAK TEDA TY MOJE PONOŽKY
:-)
neregistrovaný "King"
29. 3. 2006 15:37
200
Super, 4,5 hodiny a jsme skoro na 200 příspěvcích. Je vidět, že Hondu prostě mají všichni rádi >:D :yes: Thanx >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:48
Re: 200
A to ještě musel nejpotentnější přispěvatel odejít ;-) Teda, aby nebyla mýlka, potentní psáním. >:-[]
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 16:03
ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
těm kdo už Civic mají: teď to nečtěte ;-). Těm ostatním: K Hondě se sjeli všichni varietní umělci a kejklíři. Obdivují nejlepší cirkusové číslo století. Urozený pán z dobré rodiny odhodil masku byznysmena a představil se jako šáša Crusty. A všichni obdivem žasnou a pokyvují hlavou. Jestli mezi pouťovýma střelnicema a ruským kolem cítíš svou krevní skupinu-neváhej. Přistup, nabij vzduchovku a střílej do terče ;-) Hlavní cena: Civic 5D+ 3kola na autodromu. A do toho bude vyhrávat na celé náměstí Hložek s Kotvaldem... Tak nezapomeň: s Civicem 5D to budeš mít i mimo sezónu ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 17:12
Re: ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
Ooooh dalsi odbornik promluvil,nevstal to z hrobu sam Michelangelo.... >:D
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 17:24
Re: ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
...si piš ;-) :yes:
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 17:40
Re: ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
Az bude nekde ta pout,kde si muzes vystrilet veci,co dostavaj prestizni oceneni,tak mi dej vedet,rad si tam pojedu zastrilet... ;-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 18:07
Re: ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
taková pouť je teď v každé prodejně Hondy ;-) :yes: Až si půjdeš pro Civic tak jedině 4D, ten vypadá jak nadčasový auto. Dost dobrý auto :yes: . No jestli si po večerech pouštíš StarTrek nebo Hvězdnou Bránu-tak si vystačíš s lacinýma efektama 5D :no:
neregistrovaný "qwert"
29. 3. 2006 21:00
Re: ORGASMUS POD ŘETÍZKÁČEM
No tyhle serialy nejsou zrovna moje oblibeny....ale laciny efekty,Civic je realny a funkcni auto.Nebo nevim,co tim myslis?Jestli se ti prici ten futuristickej design,nikdo ti to auto nenuti...a o tom,co bude nadcasovy je ted asi trochu predcasny mluvit...ale to,ze ho odbornici ohodnotili cenou za design o necem vypovida uz ted... ;-)
neregistrovaný "StandaHonda"
29. 3. 2006 16:06
Auto roku na Slovensku
Jo a Civic vyhrál auto roku u východních bratrů, aby těch ocenění nebylo málo :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa z depa"
29. 3. 2006 19:55
Může mi, prosím, někdo vysvětlit,
co je na vyfoceném designu "revoluční"?
Já tam vidím jenom normální auto.
Děkuji. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honysek"
29. 3. 2006 23:49
"na vlastní oči"
Celkově se mi zdá Civic povedený. Až odstraní ten - dle mého názoru - příšerný kus průhledného plastu spojující zadní svítilny a to samé udělají i vepředu pak již ode mne bude dostávat pouze :yes: :yes: za vnějšek a ještě více :yes: :yes: :yes: za vizáž a zpracování vnitřku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boban"
30. 3. 2006 15:13
Hondička
Gratuluji Hondě jako takové , udělala krok do neznáma kterého si vážím.Civic je jiný(design) ,ale plně funkční a praktický,navíc má některé plus,které se dočtete v každé recenzi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Boban"
30. 3. 2006 15:25
Re: Hondička
trochu mě překvapilo,jak se mnozí obouvají do hondy a do civica,dobře když někdo napíše,že se mu nelíbí design,nebo podobně,ale nazívat toto auto hnusným nebo vyloženě nepovedeným je zarytost a antihondismus,tot vše.
neregistrovaný "Cynik"
30. 3. 2006 23:05
Neni o cem...
Pokud shani mladej kluk auto pod 600k, tak podle me nema o cem premyslet - za 580k dostane nadupanou vybavu a vynikajici 1.8 i-VTec v kriklavym a stylovym kabate. Tohle japonci umi a ja jim to nemuzu uprit, ackoli GTI v tomto asi souhlasit nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martina"
31. 3. 2006 01:26
Posledni slovo...
... by mela mit zenska. A ta (jak znamo) ma vzdycky pravdu. Takze ja zcela objektivne bez jakehokoliv osobniho zajmu nebo zpriznenosti prohlasuji, ze vyse uvedene vozidlo ziskalo svou cenu opravnene. Proti tomuto prohlaseni se nelze odvolat!
Rozbalit vlákno
0