Novinky
0
Díky za plácnutí, pro mě je nejdůležitější, že na to nereagoval ten třípísmenej blázen se vzteklinou v pokročilém stádiu, vidící apoštoly nad hlavou... Tobě ještě jednou díky.. 😄
Přejít do diskuze
To musím vždycky ztrpět celou diskuzi, abych až v samém závěru objevil JEDINÝ konstruktivní, nehašteřivý příspěvek??? Asi ano. Současný poslední přispěvek však stejně vyzní jako plácnutí do vody.
Škoda, že jste se ho nezeptali na názor ohledně dvorních tunerů značky (Alpina, AC Schnitzer..), co si myslím o zásahu do "jeho" designů ??
mas pravdu, on je strasny uletak. ja som si raz stiahol jeden rozhovor s nim v anglictine a aj v nemcine. myslel som, ze ta nemecka verzia bude prelozena, ale nebola! on rozpraval sam po nemecky. rozpraval relativne rychlo, miesal popritom oba jazyky a nestihal som sledovat jeho myslienky 😄 . a mozno ani on >😒]
a přijel v VW transporter se svojí holkou, co se toulá po státech. A pak mezi mařenou a další mařenou spíchnul jeden design...tomu říkám talent >😁
Zestárne nezestárne. Pokud to myslíš designově, tak je to velmi subjektivní. Například když vyjela aktuální šestka, byl jsem velmi pozitivně ohromen. Dnes mi přijde vyměklá a trapně muskulaturní. Sedmička před faceliftem mi naopak nezestárla dodnes. Stárnutí designu se někde bere v potaz jako obecný fakt (např. Svět Volkswagenů s ním bojuje za koncern), ale to je hodně veliká kravina. Např. předfaceliftový Grandtour od Laguny je subjektivně stále větší okolap, nežli nejmodernější konkurence v podobě třeba BMW 3, nebo Passatu. :-!
Rak to mi stačí trojka, nemusím se moc učit... >😁 K čemu větší 5 s reparátem... >😁 Ale co za dvojku nebo čtverec 😒
Neni... Dyt je to starej hipík. Stačilo s ním chvíli kouřit vodnici a bylo vymalováno.. >😁 >😁 BTW. jak mysliš, že přišel na ten design... To byla jé pilulka a jé ještě jedna a pak už jen "létal" nad papírem s fixkou a do rána bylo hotovo. Pak se ještě jeden den prospal a hurá s tím do designcentra BMW. 😉 >😁
no a to je pro mne, jako potencialniho kupce BMW, to hlavni, ze >😁
P.S.: mne bavi jako clovek (z toho co vim) a hlavne jako designer :yes:
P.S.: mne bavi jako clovek (z toho co vim) a hlavne jako designer :yes:
ano, ano, clovek s takovym citem pro krasu a detail muze klidne jezdit v naftaku, ale mistni chytroprdove jen nadavaji a doma maji matyska 0.9 ALE v benzinu >😁
Na idnes byl uveřejněn rozhovor s da Silvou, tak nějak v podobném duchu.Ale výjimečně si redakce zaslouží pochvalu protože ukecat VIPáka na chvilku času je výkon sám o sobě.
Akceptuji to,že co člověk,to názor,ale protože mohu srovnat starší
typy - E30 Touring a E36 Touring s E46,musím konstatovat to staré
známé E30 nikdy nezestárne,pro mě je jediná volba - E30,E32,E34!!!
typy - E30 Touring a E36 Touring s E46,musím konstatovat to staré
známé E30 nikdy nezestárne,pro mě je jediná volba - E30,E32,E34!!!
Tak si říkám, při pohledu na Bangla, jak by pěkně zapadal do poloviny 70. let.. zvlášť na fotce kde píše na tabuli. Zvonové texasky, nějaká rozeplá košilka, porádnej opasek - on je to vlastne takovej zastydlej hipík, co umí dělat auta. >😒] >😁 >😁
Padaju tu nazory, ze BMW by bolo s klasickejsim designom niekde inde.... Mozno to je pravda, mozno nie. Ale myslim, ze nema zmysel sa nad tym po 6. rokoch aplikacie "flame-designu" moc pozastavovat... Realita je takato, a na "keby" sa nehra. Mozno o to viac, ze BMW smeruje do vod (V5 a SAC), kde by nikdy nemohlo uspesne vstupit s klasickym sportovym designom. Na to aby mohli otvorit nove netradicne trhove segmenty bolo treba najprv zmenit designovu filozofiu. Resp. takto je to ucinnejsie. A aby bolo jasne: ja som tiez neni nadseny z designu sucasnych BMW. Ale nepopieram, ze to ma objektivne hlavu a apatu a je to jasny a silny odkaz. Je to vlastne ako s umenim: 100x sa mi nemusi pacit styl baroka - ale popriet, ze to je umelecky sloh nemozem (obzvlast ak je jediny dovod mojho odporu to, ze sa to MNE nepaci). 😉
Pripajam sa s pochvalou redakcii. :yes: :yes: A k rozsahu a hlbke toho rozhovoru: musime stat realne na zemi.Tazko sa da cakat, ze e😜onovana osoba na e😜onovanom mieste poskytne nejaky roziahli rozhovor (naviac e-magazinu, ktory nie je clenom velkeho vydavatelskeho domu, a nepochadza ani z klucoveho trhu). Ch. Bangle tam ma (bohuzial pre nas) viac dolezitejsich kontaktov, ktore musi / chce zvladnut. Takze v tomto ohlade je velkym uspechom vobec to, ze si nasiel aspon tu chvilku na par otazok. 😉 (Btw. ja som s formulaciou tych otazok viac-menej spokojny...)
Nicméně automobilový svět se mění rychleji než dříve, konkurence přebírá některé naše nápady, takže můžeme přijít s další velkou změnou dříve, než jsme původně mysleli. :yes: :yes: >😁
:yes: někde jsem slyšel tento heft: Jedni kupují BMW kvůli Bangleho designu, a ti druzí i přes něj...Takže asi tak
Vidím to rovnako. Pred pár rokmi ho mali všetci v zuboch, ale keďže ani jeho dizajnové kreacie neznížili predaj tejto unikátnej značky, tak ho teraz nosia na rukách ako osloboditeľa. Nevnímajú to, že BMW by dnes bolo ďaleko inde keby nezahodilo svoj tradičný kabát. Ani ja som nezanevrel na značku. Nie preto, že by sa mi tie Bangleho zhovadilosti páčili, ale pre techniku, charakter a filozofiu značky ktorá našťasitie zostala nedotknutá. V dobrom aj v zlom - forever BMW.
je to american, ty Lones nenapada...snad kdyby se jmenoval Chris Banglesawa a mel trochu sikmejsi oci... 😉
BMW mám rád...Bohužel tak jak ho mám rád, ho nosím už jen ve vzpomínkách. Přesto jsem na něj nezanevřel :-! Věřím že se časem zbaví této trapné Bangleho epizody a bude zase sexy 😉Samozřejmě beru v potaz to- že se toho už nemusím dožít... Přesto držím BMW palce
Hele mari, člověče, kamaráde, co to zas píšeš za bludy, nedávno si říkla, ža si fanda BMW (no vým že si měl výhrady k designu) a teď tohle? 😒
Jak můžete rovnou tvrdit něco o výchově, když o těch lidech nevíte vůbec nic. Možná že ten kluk o zádné auto zájem vůbec nemá. Mozná že si na něj pomohl přivydělat ( sice asi jen malou částí, ale přece jen ), možná že jsou i jiné důvody. Vy budete asi povedená sorta lidí když soudíte člověka podle jedné věty na inernetu. No jo no. Klasický duch české republiky se nezapře.
Za jedničku dostaneš jedničku a za pětku dostaneš pětku, synu. >😒] To je výchova. IMHO je úplně nej řada 6. Ale 7 a 5 sou taky super. :yes:
Nová sedmička - ještě bez faceliftu - je jeho nejlepší počin v profesionálním životě. Zetko je odporné.
Ale jak už někdo tady psal, jako osobnost asi fajn...já chci taky jedničku tati!!!
Ale jak už někdo tady psal, jako osobnost asi fajn...já chci taky jedničku tati!!!
..co očekávám od BMW, ztělesňuje tento člověk 😄 BMW se vzhledem nádražních vagonů a motory pro dojezd 700km >😁 :no: Vsadím se, že tohohle týpka najala konkurence a on pěkně buduje své záškodnické impérium. No jsou tu někteří obdivovatelé, kteří by oslavovali i Bangleho bobek 😉 >😁
Redakce vyborna, to se jen tak nekomu nepodari!!! :yes: Co se tyce Chrise? Prekvapil mne, na rozdil od amiku, se kterymi se setkavam ja, jsou jeho odpovedi zprosteny prehnaneho sebevedomi a naopak je citit i pokora a respekt! Jeho smer mne ne vzdy nadchl, ale jako clovek asi bude fajn. 😉
😄 Umí dělat nejen auta, umí i odpovídat 😄 Každopádně je dobře zaznamenat, čím jezdí... a jakejma motorama vybavuje rodinu... Kdo čekal, že mu mistr pochválí tu jeho šunku... ten bude zklamanej... a nelze počítat také s tím, že nám tu Mistr Bangle předvede novou sedmičku v plný kráse... Každopádně... jeho kladivo poznamenalo autosvět na dlouhé roky. Naštěstí. Bravo redakce :yes: