Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kolínská trojice rok po premiéře: srovnání cen

27 komentářů

Tak to je hezké - konfrontace v přímém přenosu... Tady holt TTT nějak nemotivuje. Konkurují si takřka identické modely... takřka... Tak jo... BRAVO 107 :yes: Citroen zapomíná, že prodat, znamená předtím nabídnout... nevnucovat se do přízně si mohou dovolit jen ikony jako je Porsche... Apoštol, či GURU...
Ale, ale... v pořádí pátý "GURU" se musel vnucovat do přízně tak masivní reklamní kampaní, kterou historie vw nepamatuje >😁 (pro rejpaly - nemyslím ČR, ale celoevropský trh)A pročpak to asi bylo - nikdo ho nechtěl kupovat a já se tomu ani nedivím. Porovnání výdajů na reklamu má, jen tak pro informaci, vw (značka nikoli vw group)několikanásobně vyšší než celé PSA dohromady.
Uz jsem se bal, ze zapomenes spomenout - ostatne jako temer vzdy - tve oblibene znacky . K prodejnim vysledkum asi tolik, ze Peugeot je IN protoze 206 pomalu konci, Citroen ma jen o malo drazsi a podstatne prostornejsi a praktictejsi C3 a Aygo, ackoliv vynikajici, ma interni take konkurenci v Yarisu, i kdyz mozna ne tak intenzivni jako C1 vs. C3. Ja bych treba bral C1, ale cenovy rozdil proti C3 je tak maly, ze rozhodovani je zcela jasne. Navic, pritelkyne rozlisuje pouze C3 a ostani auta... 😄 😉
Já zase rozlišuji Citroen a jiná auta a to tak že citrón C1,C2,C3,C4.... 8-s
Nedovedš si představit co práce mi dalo doma vysvětlit že tak malé auto doma nebude. Ta C3 se opravdu povedla.... :yes: Smysl C1/107/Aygo na našem trhu nechápu. Nevyrábět je tady nikdo to nekoupí. Ve státech kde si tohle může dovolit kluk v 18 a splácet to z prvního platu je to ovšem jiná....
Dovolím si takovu malou poznámku.. kolínská trojčata nikdy nebyla primárně určena pro náš či středovevropský trh obecně, jde o life-stylová vozítka určená převážně do obyvatele velký evropských měst, druhé či třetí auto do rodiny.. tak že prodejní čísla v ČR jsou opravdu nepodstatná, nikdy nebudou tvořit ani procento z produkce.. naopak je důležité, kolik se jich prodá v Římě, v Paříži či Londýně.. ez začne někdo plkat, měl by vyrazit do některého z těhle měst a ověřit si, jaká je skutečnost - v knihách se tohle opravdu najít nedá 😉
GTI
Nevím, koho máš na mysli tím plkáním, ale podle mého názoru seš trochu hodně vedle. TYS číslicovej kovboj... tak sis tu přečetl, že v Česku letí Peugeot. Jo, Toyota a Citroen jsou na chvostu. Tak se neutíkej vybrečet do Říma... a věnuj se českému trhu. Ten se vyjádřil jednoznačně - Peugeot :yes: a Toyota s Cit :no: Proč to tak je... to by mě docela zajímalo... ale jak vidím tebe ne, tebe zajímá ten Řím. Ovšem proč? Jo, vlastně, vždyť ty jsi přece přes ta globální čísla... 😲
Potrefená husa se zase ozvala, to bych opravdu nečekal >😒] Na svět (nejenom na automobilový trh) je nutno koukat komplexně, v globálu, protože dnešní svět je jednou nesmírně komplikovanou komplexní globální vesnicí 😉 Pokud chceš hodnotit úspěšnost kteréhokoli modelu, musíš vzít v potaz minimálně celý kontinent, lépe rovnou celý svět (pokud se model prodává i na jiných kontinentech).. český trh, to je řádově 100,000 nových osobních aut ročně, v USA se prodá řádově 15 miliónů, v Evropě 14 miliónů a v Japonsku 7 miliónů nových aut ročně.. český trh je téměř bezvýznamný, navíc mají Češi poměrně malou kupní sílu - úspěch na českém trhu je pěkný, ale nic neřeší.. stejné množství aut, jako se prodá v ČR za celý rok, zvládně např. Toyota prodat za 4 dny! Sežeň informace, kolik se za minulých rok prodalo Foxů v Evropě, srovnáme to s kolínskými trojčatama a pak můžem dělat nějaký závěry :-!
GTI
Tome... malej kluk hadr. Mě je jedno, na čem jezdí Bangladéš. Mě to zajímá tady. A zde to prostě (v takřka identických modelech... to je to pikantní) Toyota prohrává. Smetl ji Peugeot. P.S. Jestli takhle žiješ... myslím jako v tom globálu, tak s tím rychle něco udělej, nebo ti ujede vlak. Myslím - vlak života... v něm se Tome, počítá jinak... Fakt, jsi jak malej kluk s kalkulačkou a globusem. Snažím se být k tobě slušný (napsat o potrefené huse je při tvé inteligenci již za hranou), pokus se prosím o totéž. Díky.
Já bych tedy zrovna viděl i Foxe, jak tu s ním všichni zametli, takže otírat se zase jen o TyoToma je taky za hranou. Nvíc s Foxem zametli i v té Evropě, kterou ty (a někdy i já) vzýváš.
:yes:
GTI
Jo, zapomněl jsem - nepřipadá ti ta hra, jako že ty napíšeš náznak, já odpovím a ty se posměšně vyjádříš, že jsem potrefená husa, jako příliš přízemní... to by ti vyhovoalo, kdybych raději nereagoval, nebo si připravuješ půdu, když náhodou zareaguji, že jeko me budeš takto shazovat? Čekal bych od tebe kvalitnější přístup. Osobně jsem myslel, že máme kamikadze za sebou...
Co dodat ;-\
Osobně si myslím, že si GTI vyhradil právo na jedinej správnej názor na auto.cz. GTI, seš dobrej, ale tohle je už taky moc.
Klid, vzdychači 😉
Kámo, budu upřímnej (to není rýpání, ale věcná kritika), to kamikadze tady taky občas předvádíš, takže uber plyn. ToyTomova léčka je sice přízemní, ale nemůžeš ho soudit, když děláš občas to samé. 😉
Nechme to na Tomovi...
Zase úprk 😉
jekej úprk?... píšu, nechme to na Tomovi, ať k mému hornímu příspěvku zaujme postoj... nebo, tys jeho mluvčí?
Já vo voze a ty vo koze, nechme to být, každý to cítíme jinak. Koukni pod Hjundaj
V týhle oblasti musim naprosto souhlasit s manitouem, buď aspoň k sobě upřímný a zamysli se, jestli často neděláš to samé.. proti ohni je často nejlepší bojovat ohněm a v "diskusy" s Tebou účel světí prostředky.. Pokud jde o tu přízemnost - zkoukni svojí reakci např. k tomuto článku, takto se pouštět do Toyoty je naprosto laciné až jednoduché.. první důvod jsem uvedl výše (kolínská tročata nikdy nebyla primárně určena pro střední Evropu!), druhým důvodem je fakt že útočíš na prodejnost Ayga a přitom ani netušíš, jak je na tom Fox v českém ani v evropském kontextu.. Aygo udělalo 120 tuším za půl roku, kolik dal Fox? Pokud nevíš, tak je naproto neuvěřitelné, že se pouštíš do kritiky Ayga :no: Přesná čísla neznám, ale mám pocit, že s Foxem vytřeli podlahu na všech trzích, kam se opovážil zavítat :no:
Tome, nesuď mě podle sebe. Já jsem dospělej chlap... už dlouho... a je mi šumafuk, kolik se prodalo Foxů za poslední kvartál. Do Ayga se nepouštím, je mi to taky šumafuk 😄 jen píšu, že jak T, tak C to projeli v Česku s P. P taky nebyl prioritně určenej na trh zde... přece, a přesto ty konkurenty roznesl... a já nevím proč a zajímalo by mě to. Nechovej se, jak když ti kopu do angličáku. Ten tón a styl té husy prosím uvaž... doufám že mě chápeš.
Ty to zase převracíš a zahráváš jinam, to fakt nemá cenu :no:
Jenom cena peugeotu je porazila. Konec. Tečka. Jasný ? Ne vlastně už nepiš nebo to nikdy neskončí ! 😉
:yes:
GTI
8-s Škoda, že mám zakázáno psát 8-s >😁 😉 :yes:
že nemůžeš strávit japonce a pořád do nich reješ tady víme. ale proč se poslední dobou obováš do citroenu..? že by krz ZZ..? ;-\ :no: