no jo, ale tohle je priplatkova vybava pro auta, ve kterych s tihle relatkem pocitano nebylo. Vsadim se, ze pristi generace uz toto budou mit urcite, kdo vi, mozna se dockame tech dennich svetel. Kazdopadne by to bylo dobre.
Jo fajn, je to užitečný podobně jako "pípák" nezapnutejch pásů :yes: Ale zase se najdou moulové, který si to nechaj odstranit "páč mě to vomezuje a pásy škrtěj, voe "
:-! ˇJiž několik let , to škodovka montuje do aut , kde se musí svítit celoročně.Marně u těch aut by jsi hledal spínač světel.Je tam jen na přepínání dálkových a tlumených .Jinak systém funguje u každého auta jinak . Škodovka po zasunutí klíče a nastartování auta po určitý časový prodlevě po nastartování motoru zapíná tlumený světla , které se nedaj vypnout.. :-!
opět napadaj Škodu za dobrej počin. Zamysli se nad tím, jak bys systém rozsvěcení a zhasínání světel řešil... když jsou rozdílná pravidla pro svícení. jsou systémy, že ať svítíš, jak svítíš, když vyndáš klíček, přepne se osvětlení na obrysovky... má to logiku... a... ovšm kulhá to, protože tam, kde se musí svítit i ve dne, nemůžeš mít zapnutá světla neustále a "zhasínat" je klíčkem. Ovšem má to zas svou výhodu, že se ti při vypnutém motoru nevybíjí baterie. Někdo tohle nemá a ten má výhodu, že má pozici ovládání světel neustále v modu - tlumená... Jo, dobrý, ale zas to má jinou nevýhodu... Takže klid... Od července přecházíme na trvalé svícení... tak můžeš přemejšlet, jakej systém ti vyhovuje. Hlavně se podívej... s jakým systémem jezdíš ty... jestli vůbec, viď...
A co tam přeprogramují? 206ka má ruční aktivaci. Když rozsvítíš, sníží se současně intenzita osvětlení přístrojů... což je pro denní svícení nevýhoda...
Na jednu stranu je to chvályhodné, že se Škoda stará, ale podle mne je to naprostá samozřejmost. To by měla mít všechna auta v základu a ne platit za to takové prachy. Saaby mají tohle již přes 10 let a nikde se taková "prkotina" nevyzdvyhuje. A pokud někomu tato funkce vadí, stačí vyjmout pojistku, a je to. Holt simple a clever :-)
Mno dobrý, ale náš Raneult z 96 to má dáno do vínku. P.S. Faktem zůstává že je původnem Švéd, kde to myslím je povinný, tak to tam tak Renault má, nevím jak jinde...Rozhodně to je dobrý svítit i ve dne, když jedete po dlouhý rovný silnici za plnýho sluníčka, auto v protisměru můžete přehlídnout, což se vám spíš nestan když bude svítit. Jsem pro na 100%, nesnáším argumenty typu ničí to žárovky a žere benzín. Vymlouvaj se jenom ignoranti.
Dyť vono je to tachnicky strašně složitý, tak se o tom vynálezu píše i tady. Ze strany škodovky tu akci chápu, ale nechápu proč se tu o tom píše a ještě tak, jako kdyby byla škodovka jediná, kdo to vyřešil.
Já jsem si u své 307 přelepil čidlo automatických světel izolačkou a ono si myslí, že je furt tma a světla se tím pádem rozsvěcujou automaticky.
Nechapu, za tolik penez objevili Ameriku, jo? Och, jak uzasne, dokonale, ze GTI z toho urcite bude mit poluce!!! >:D Vsechny ostatni automobilky to umeji zadarmo az za 200,-- Kc, nikdo se tomu nedivi, proste je to automaticky, ale kdyz to "vymysli a objevi" koncern, tak to je pomalu v hlavnich dennich zpravach v TV! :no: Je mi z nich blivno... Poznamka pro GTI - Renault Laguna to umi, ve dne po nastartovani sviti potkavacky automaticky, budiky neztmaveny. Kdyz se setmi - ztmavnou budiky atd. Je to totiz inteligentni auto a inteligentni system, neni to totiz VW koncern...
Otec si nechal tuhle "vymoženost" namontovat do Fábky... 1) při otočení klíčku na 1 se zapnou parkovačky přitom je vypínač světel vypnutý, 2) po nastartování se rozsvítí tlumený světla, ale ne palubka a osvětlení vnitřních přístrojů, 3) ty se rozsvítí až po otočení vypínače světel na tlumený světla, 4) tak nesvítí palubka... to je přes den jedno, ale nezapneš mlhovky...
Zajímavé řešení... tento způsob svícení, zdá se mi poněkud nešťastný...
Napr. pro O2 to je otazka par minut na nakodovani v servise, stoji to cca kolem 200 Kč...
U jinych soucasnych aut je to obdobne, starsi kary to musi holt resit hardwarově, takže nechápu většinu těch nesmyslů zde uvedených (v diskuzi)...
v tom s tebou naprosto souhlasím, ale třeba u Fabie nechápu, že tam to neovládají přes jednotku, když tento způsob ovládání má většina stejně (konstrukčně) staré konkurence
protoze jeto LOW END vozidlo :-) Jinak to rele nedela NIC JINEHO, nez ze ceka na signal z nabijeni (toci se motor) a tim se zapne potkavaci svetla, vyrobni cena je asi 200,- ve velkoobchode se top prodava za 400 a koncovka je 800 a montaz 1200, dobre vymysleny byznys. Mam to koupene v tom velkoobchode, ale jeste jsem nemel cas to nechat nainstalovat.
Takovz rele stoji 80 KC :-)) takze nevidim problem si to udelat doma .. to je teda tah.. nehcce to nekdo ?:-)) udelam 1000 kusu :-) cena se bude pohybovat kolem 400 kc.. kdyby mel nekdo zajem tak napise :-) ne na mail .. ale sem mail vam potom dam. Diky a naschle za 2 kkc no to jsou blazni..