Zájemci o nové kupé-kabriolet Eos automobilky Volkswagen si mohou připravit peněženky. Eos vstoupí na trh již v průběhu jarních měsíců s cenou pod 700 000 Kč.
Zpráva kvartálu - EOS je od 700... To jsem nečekal... bravo. Kdo viděl konkurenci... rychle pochopí, že se to dělí na ty, co to umí a na ty co se o to umění snaží... EOS je snové auto od VW... na to jsme nebyli dlouho zvyklí... Jsem očarován cenou, očarován autem. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
No snove auto to rozhodne neni, ale v porovnani s ostatnimi VW celkem pekne (jak ja ho chtel misto priserneho Passatu Variant) a cena je dost prizniva. Proc ho neuvedli v tom breznu sakra
Apoštol ve variantu, je nyní nejlepší kombík do melounu... mrkni na systém uchycení zavazadel, mrkni na sportovní šmrnc... jo a kup ho s individual úpravou od VW - matová přední maska atd... Je to dokonalej kombík.
No, do melounu bych viděl i jiné alternativy- např. BMW 3 Touring- VW má jenom větší kufr, jinak ho BMW snad ve všem překonává...pak taky Honda Accord...ale vše je to věc osobního vkusu a priorit. ;-)
Nemluvim o vybave a provedeni - mluvim o designu. Tam kde se da na sedan po roce stale jeste trosku koukat, tak kombi se okoukalo za tech par mesicu. Ad do melounu - nevybral jsem nic zasadniho a skoncil na 1,1.
Ta cena je opravdu překvapivá-asi začnou opravdu dělat auta podle názvu-lidovky... A budou to prát do Číny za pytlíky rejže >:D V Deutchlandu by si moc sluníčka neužili...Jinak je vidět že VW šlape do pedálů,ale mám strach ,že jim praskne řetěz :no: >:D Hold moc dlouho spali a čelo pelotonu konkurence jim ujelo...V dnešním světě moderních technologií nejde dlouho žít z legend a pověstí >:-[] GTI hoď tam nějakou... třeba tu O chrochtavém prasátku a nebo Jak se Veyronil Apoštol... >:D
Odhad si že mám šichtu,ale do teď jsem toyotil >:D .To víš novej Jarouš a nová Ravka dělaj divy.co test to vítěz-teď zrovna čtu novej auto-motor-sport.Mimo testíků na naše želízka je tam i zmínka o KIE 1.5 CRDi.cituji: Nemůžeme se ubránit srovnání s drnčivými tříválci koncernu VW,jež z téměř shodného objemu produkují žalostných 51-59 kW... KIA má 81!!!kW :yes: Mimo povzávajících plastů žádná chyba >:D Teď už si z VW dělaj psinu i v německých časácích? To je fakt pocta a co na to řížskej sněm ?PS. Alkohol je u mne dnes na nule-včera jsem do desíti večer běhal kolem rozbitého plyn.kotle,aby mi nepomrzla rodina-skoda že Toyota nedělá i kotle,mohl jsem se včera opít :-! >:D
Čao Pierro,co oválek ? novej Foky na rally s Markusem jede :yes: Ty prospekty pošlu ale musím vědět kam.Je mi už docela GTI ho líto,už je snad jediný v Evropě co si myslí ,že kolem VW se točí svět.Každá doba má své koně-doby hipies a VW mikrobusů a brouků už jsou dávno pryč.Teď si místo do vázičky na přístrojové desce může dát kytku na zaprášený a zarostlý pomník VW. Jak už tady někdo napsal showroomy VW lze srovnávat s tech muzeem. Fuj to jsem na něj škaredej!!
S Aygom by som sa veľmi nechválil, pripadá mi to ako upgrade neslávneho Tica, ale reagujem na to že VW showroom je muzeum. Oprav ma ak sa mýlim no idem zrovnať Passat s Avensisom. Má Avensis osušovanie brzdových kotúčov, elektronickú pakrovanciu brzdu s funkciou auto-hold pre rozjazdy do kopca, solárne strešné okno, svetlá z LED diod??? Asi nie, takéto archaické doplnky patria do múzea... jasan :-!
Zdárek chlapci, tak za tenhle počin musím dát hošanům z Vlkohradu jednoznačně :yes: Eos je krásnej. Bezpochyb nejhezčí současný VW. Jen ten interiér jaksi postrádá nápaditost. Červená kůže to hodně vylepšuje ale stejně nezachrání. Stejně fádní přístrojovka jakou má guru. Nicméně i ta cena se jeví jako velice slušná. Přeju Eosu spoustu spokojených majitelů a doufám, že ty technický problémy výrobce vychytal, a že se tenhle krasavec nebude * ;-)
Apropos, GTI, s tímhle autíkem, pěknou babou vedle sebe bych si ten táhlej dlouhej bez střechy docela užíval. Teda pokud by tou babou nebyla moje tchýně ;-)
S tou babou je to pravda.Mimo tchýně bych nemusel vedle sebe i nosatou Helgu s mužnou postavou z kravína z bavorskejch vesnic >:D Asi by jí hlava koukala přes čelní sklo >:-[]
Eos se povedl. Pěkná linie, čisté tvary, nádherný interiér. Skvělá kára na skvělé letní dny. Cena pod 700 000? No vidím to tak na 699 000 za 1,6. To je zřejmě adekvátní cena za tento vůz, samozřejmě viděno očima VW. Ale konkurence nespí, například Ford Focus CC míří do stejných vod. Sice je trošku menší, ale cena bude také menší. Navíc to také není žádné nějaké ošklivé káčátko. Myslím si, že Eos je někde uprosřed této třídy CC, což není dobře. Na trhu se najde hodně menších a kompaktnějších - Peugeot 307CC, Mégan CC a za chvíli Focus CC. Ty zaujmou velikostí, kompaktností a hlavně cenou! To nejsou rodinná auta, ale prostě další auta do rodiny, které nemusí být až tak velké a prostorné jako EOS. A pro ty, kteří chtějí super CC, tu jsou jiné značky. Mercedes, volvo, atd. Eos je někde uprostřed, ani malý ani velký, ani drahý ani levný. To je jeho velká nevýhoda, ale může to být i výhoda. To ukážou prodeje. Ale je hezké, že taková auta vůbec vznikají. Není nic lepšího, než mít pro radost kombinaci sportovního auta, kabrioletu a hezkého kupátka, zabaleného do krásného multifunkčního paketu. Vivad Coupé - cabriolet. :yes::yes::-)
:yes: Mimochodem... do 307CC jsem se nevešel s nohama... Jsem sice poměrně porce, ale byl jsem šokovanej, že bych, jako urostlej chlap v tom nemohl jezdit... Focus nemá šanci proti EOS... VW začíná tvrdě přikládat do kotle...
Ak si dobre pozries fotky, tak zistis, ze na zadnych sedadiel EOSu nie je skoro ziadne miesto, takze je na tom rovnako ako 307 CC a jemu podobnym.
Takze na zadne sedadla zabudeni aj tu.
Inak vcelku pekny voz, keby tam nebol interier z Golfu, ked uz chceli siahnut do vlastnych radov, mohli skor do Passatu.
Tipuju to na švihadla vepředu, bez klimačky (VW zdůvodnění: můžete si přece sundat střechu), možná ušetřili i na některých dílech původem z foxe. >:-[] NO uvidíme na živo ;-)