Novinky
Jo tohleto téma už tu jednou bylo. To všechno se mohlo stát prý jen kvůli americké neúctě k tradicím. Shodlo se tu minule na tom nejmíň pět lidí. Třeba přestěhovat továrnu. A co udělalo BMW s Rollsem? >😁 A kolik z Vás si tu tenkrát stěžovalo? Já Vám to povím. Ani jeden. Stejně tak dobře všichni moc dobře víte, že ať by Jaguara koupil místo Fordu Mercedes nebo Renault nebo VW, tak jako tak by vzniknul Jaguar střední třídy. Byla to logická cesta. Jediná cesta. Všichni tou cestou jdou. A kdyby měl X-type tržní úspěch, budete ho tu opěvovat. Ale neuspěl a je třeba najít viníka. Nejlíp takového, aby neutrpěla ojropícká hrdost. Po bitvě je každý generál a Vy stojíte na ruinách kdysi skvostné pevnosti a prstem beze stop hlíny, krve, potu ukazujete na viníka, který má holý odřený ruce a po boji se každou chvílí zhroutí. Stratégové od umakartového stolu. Ignorující základní souvislosti. X-type je dobrý auto. S-type je dobrý auto. A XJ je možná v mnoha ohledech to nejlepší auto, co si můžete koupit. Forda mám rád a u Jaguaru neudělal chybu. Tahle bitva nešla vyhrát a nedá se vyhrát. Je 21.století a vsadit na vkus, historii, eleganci, klasiku, aristokratičnost se nevyplácí. A pro Jaguar jiná cesta není. Pak by to nebyl Jaguar ale třeba druhý Audi. A potřebujeme vůbec druhý Audi? Shrnu to. Chyba není v Jaguaru. Chyba je v lidech.
Hezké - :yes: Souhlas. Mě X-Type stále má co říci. Má fascinující předek... a celej je to pro mne stále Jaguar... kritizovat ho mohou jen neznalci... Ostatně, po večerech si můžou z modelíny zkusit udělat Jaguara svýho...
Ooo diky ja neznalec si sypu popel na hlavu a jdu pro x-type s packama z mondea😄 jsem jen hloupy v tom to je... Ne tak to urcite neni... dejte vedle sebe XJS, XJ-C a vedle nich xko a sko...to to sakra nevidite??? Je to o necem uplne jinem. Jaguar ma byt luxusni auto a ne masovka. A Lonesi ty jako pravy amerikofil aby ses neozval vid? Propominas mi jednoho clobrdu, ale to je zase rusofil😄
Ozvu se kdykoliv za kohokoliv, když to uznám za vhodný. Už minule sem dostal za názor, že přesun továrny Jaguaru je totéž co přesun továrny Rollsu po čumáku a je mi to jedno. Pokud myslíš, že značka by přežila, kdyby vyráběli jenom XJ a XK, tak se pleteš. Moje názory jsou konzistentní a je jedno, o koho se jedná. Dieselu nebo kombi od X-type říkám ne. Za to nadávám Fordu stejně jako každému jinému. Rovný metr. O tom to je. Ne o -filech. Rovný metr pro přesun továrny, rovný metr pro modelovou politiku, rovný metr bez ohledu na to, kdo to dělá. A kdo dělá nejvíc věcí, co se mi líbí, a nejmíň, co se mi nelíbí, toho si vyberu.
No ja osobne si myslim, ze mohli prezit jen vyrobou drahych aut - ford mel jen garantovat znatelne zvyseni kvality a ne se jim cpat pod kapotu a do interieru.
Lonesi, dovolim si v niektorych bodoch nesuhlasit. Mozme polemizovat o tom, ci by pod inym vedenim vznikol Jaguar strednej triedy. Mozno ano, mozno nie...(teda, objektivne...v tej dobe pravdepodobne ano). Rozhodne si ale nemsylim, ze by to bola logicka cesta (a tym som sa nikdy netajil). A uz vobec to nie je jedina cesta. 😉 Teraz skusia ist cestou, ktora je podla mna prirozdenejsia. maly shooting-brake, maly roadster, a male coupe. Nemyslim si, ze pre Jaguar je nevyhnutne nutne / prospesne ist cestou sedanu strednej triedy. A myslim, ze aj oni to teraz zistuju. Pravda je ale kvoli objektivite ta...ze mi nevieme, aka by historia sedanu strednej triedy od Jaguaru bola, keby to auto bolo "osobnostne silnejsie"a halvne keby nedoslo k niektorym chybam (z dovodu pokusu o rychle uvedenie v tomto segmente "za kazdu cenu"): dlho iba pohon 4WD ktory opticky zvysoval cenovku proti konkurencnym modelom, dlha absencia dieslov (pretoze ich trh v EU proste chce - a tak to je), ale aj dlha absencia kombi - ktore nakoniec nie je nic viac ak "obycajny" wagon. A to, co je na tom najdivnejsie, je fakt, ze Ford dokazal zvladnut prerod Volva LR aj AM, zvladom Mazdu, a zrazu cele planovanie u Jaguaru bolo uz suborom (vaznych) chyb, ktore vyustili do sucasneho stavu (vratane predaja Brons Lane): Inak mas pravdu v tom, ze dnes uz na tradiciu & spol. nic moc neuhras. To je vec, s ktorou sa budem musiet aj ja tazko zmierit. Rovnako, ako s tym, ze dalsie Jaguare (S-Type, XJ-series) uz budu inovativne-moderne, a nie aristokraticky-osobite. ;-\ ( 😉 )
Lonesi, myslim, ze do toho zase zanasis "tridni boj". Dle meho u RR nikdo nerval, protoze BMW neudelalo tolik chyb pri prebirani a utvareni nove startegie. RR nijak neutrpel a slo to relativne hladce. Taky bych videl malicky rozdil v prebirani lux premiovkou a prebiranim sublux mainstreamem. Dalsi aspekt by mohl byt, ze RR se nikoho z nas primo nedotyka. Je to neco, co jde naprosto mimo vetsiny z nas. U Jagu je to jine. Vidame ho, zname lidi, kteri s nim jezdi nebo ho dokonce sami mame. Tam je ten dopad jiny. Proste Jag se do autosrdci milovniku aut zaskrabnul daleko vic nez RR. Jinak se celkem souhlasit da. Po bitve je opravdu nezvykle velky vyskyt generalu a chyby delaji jen a jen lidi. A lidi od Fordu jich nasekali nepocitanych😒 Nicmene jsem optimista a verim, ze nakonec se jim to povede😉
>😒] ;-\