Jeden z nejlevnějších vozů na českém trhu a automobil, který svou cenou budil pozornost již při zveřejnění ceníkových cen, je momentálně nabízen za ještě nižší částky. Sleva až 24 tisíc korun znamená desetiprocentní snížení ceny!
jezdi v Loganu. Na breruty přece nemůžeš nikdy vydělat... to snad chápeš. Takže tvá "brera", to je Logan... Musíš prostě jednou večer najít tu odvahu, rozsvítit v koupelně a hluboce se podívat do svejch toužebnejch očí. Buď k sobě vyjímečně upřímnej... právě pro takový, jako seš ty, se vyrábí Logan. Pro jiný (těch je míň) se vyrábí Brera... Tak nezoufej... protože LOGAN je výborné auto. Vím, Brera je lepší... ale, víš ty, kolik je lepších než jsi ty sám? P.S. BRAVO LOGAN :yes:
základní ceny letí dolů, příplatkové položky a ceny servisních prací nahoru, že by to skončilo jako u počítačů či v USA?... koupím za 100t. na garančky nepojedu a za 2-3 roky to vyhodím, protože déle stejně nevydrží. ať žijí mixéry...
Jak "jako v USA"? V USA se auta za 2-3 roky vyhazujou? Koukni se laskavě, kolik jezdí v USA aut a kolik se tam prodá ročně nových. Vyjde ti životní cyklus auta na plus mínus 13 let. Teď jsem línej hledat přesný čísla, takže pokud to vyjde 11 nebo 15, tak mě nekamenujte. A troufám ci říct, že výdrž a spolehlivost je u auta v USA mnohem víc podstatný faktor při výběru než v Evropě.
člověče, to byla nadsázka založená na obecné tendenci západních trhů. oba víme, že majitel bude logana měnit až za černou dubovou skříňku (tohle je taky nadsázka...) :-| teď vážně, dobře víš, že to co mnohdá proleze v usa na technické, by z provozu vykázal první německý policista. takže třeba takové aveo bude mít velmi dlouhý život a vystřídá řadu majitelů - a možná zrovna v mnou zmiňovaném 2-3letém cyklu
Aha, ty si Němec? :-) S technickou v USA nemám žádné zkušenosti, ale v ČR jde koupit za pár korun aniž bys auto někde ukazoval. Viděl jsem to na vlastní oči. Ne v tom pořadu na Nově >:D vážně na vlastní oči.
Nepsal. Zase mi křivdíš. :-) Právě tu konrétní větu jsem četl několikrát, než sem reagoval. A pokud píše "JAKO u počítačů ČI v USA", tak logika velí, že v druhé půlce věty už zase mluví o autech. ;-)
Njn, já to zase pochopil tak, že mluví v souvislosti k extrémní cenové válce v USA, kdy prodávají auta za babku. A od toho nějak odvozuje, že jsou na úrovni Logana či co. Vůbec mám problémy se s Prekladysem domluvit, viz diskuse pod Samsungem. Sestav prosím nějaký lonesovsko-prekladysovsky slovnik. :-):-):-)
1/ jsem mluvil o mixérech
2/ čeští kovbojové s prsty od pribináčku si spoza velké louže často vozí právě odhlášené křižníky ve stavu,v němž by na české STK neprošla ani dvacetiletá užovka, a k těm jsou pánové technici opravdu velmi benevolentní.
3/ zatím se cítím být lokálním patriotem, obávám se však, že se brzo budu muset začít učit zjednodušené obrázkové písmo, neboť anglicky se s novými vládci domluvím jen obtížně. každopádně jejich písemný projev je nesrozumitelný a občas si pletou i směr psaní
Sakra, teď mi ten tvůj předchozí příspěvek dává zase úplně jiný smysl. Omlouvám se za svůj předchozí a ukončíme to. Tady i pod Samsungem. Můžeš mi ale ještě osvětlit nějak srozumitelně "čí ty si?" :-) Nebo si jenom pesimista?
jo, a v athénách by mě za postoj mezi názory asi ostrakizovali, dvoubarevné názory možná nabízejí snažší řešení, jenže výhodné vždy jen pro jednu ze stran. proto mám radši duhu pro její ukotvení na obou stranách
ale pojďme na oběd
Jo. Je dost lidí, který v životě nekoupí nic jinýho než Golfa. A je dost lidí, který zásadně od plenek cestují výhradně v Hondě Civic nebo trojkovým BMW. Pseudozávodníci. Dle zoufalců z AutoBildu je Logan konkurence pro Golfa. Tak to je vážně smutný. Ve skutečnosti nemá Logan konkurenci. Za tu cenu prostě nemá. Logan je nejlepší nový auto za 190 000. To je prostě fakt. Nemá na Golfa, nemá na Civic a nemá na BMW 3. To ale nikdy nebylo cílem. Za Logan Francouzům tleskám. :yes:
logan pomaha znizovat priemerny vek vozoveho parku v CR a SR :-) to je asi jeho jedine pozitivum, podla mna. jednoducho ked kupis auto za 190 000 CZK, pozor NOVE, tak ta cena sa niekde musi prejavit...ano, kvalita, spolahlivost, vybava, bezpecnost...
Nevsim jsem si, ze by Logan propadl v narazovych testech, ze by si musel priplacet i za sterace, ze by nesly zavrit dvere, nebo si vsichni povzdechli nad neustalym vrzanim plastu, sedacek a zatim jsem nikde nectel nic o Tebou popsane nespolehlivosti. Takze Tvuj dovetek je pouhopouha snuska smyslenych radobyargumentu poskozujicich Logan! Dokaze mne nastvat, kdyz nekdo vypusti podobnou hloupost...Jestli to byla nadsazka, pak promin, jestli ne, pak je lepsi vest diskuzi na tema kvality paratek na zuby. Cetl jsi nekdy o tom, jak byl Logan vyvijen? Cetl jsi napr. o skutecnosti, ze plechy karoserie maji minimum lomu a zaobleni, kvuli jednoduchosti a zlevneni vyroby? A dalsich vecech umoznujicich prodavat tento vuz za 190tKc stale se ziskem?
No mišo chtěl asi naznačit, že to neni vrchol moderní techniky a max bezpečnosti, toť asi vše... Logan je daleko lepší než ty starý plechovky co tu jezdí...
ericn to udrel presne, ja sa do loganu nenavazam, len som poukazal na to, ze cena odraza fakt, ze Renault pri jeho vyrobe maximalne setril. a je nam asi vsetkym jasne, ze neusetrili iba tym, ze su nezaoblene plechy... ;-)
Ne to je pouze priklad, tech veci je vice, ale nevidel jsem zadneho nepojizdneho, rozsypaneho apod. A tvrdim, urcite je lepsi investici novy Logan, nez 6 let stary ojety GIV. se 100kkm. ;-)
no ved tie logany sa zase nepradavaju az tak dlho, aby sa v takom kratkom case zacali sypat. tymto samozrejme nechcem povedat, ze sa sypat zacnu, alebo ze by som si to zelal. ja mam zase opacny nazor, podla mna logan nedosahuje taku mieru pasivnej a aktivnej bezpecnosti ako Golf IV rocnik 2000. nie, nepracujem v ADAC ;-)
A nebo take draha pracovni sila. Naklady na reklamu, hustou servisni sit, atd.
Nerikam, ze Logan je vrchol bezpecnosti, ale kupci kteri se pro nej rozhodnou jsou vetsinou z tech, co jim umira Favorit, Felicie a pro ne je to krok dopredu a za jeste nizsi cenu, nez stala Felicie. :-!
Jedním y faktorů, proč je Logan tak levnej, je že většina komponentů se použivala v minulých generacích renaultu. Ať už to jsou motory, podvozky atd. Prostě nebylo nutné vynaložit na vývoj tolik peněz. Udělali na to jednoduchou kostlu, kterou není třeba nikde ohýbat a jinak upravovat. Auto je prostě hrozně chytře vyrobený.
Jo přesně. Vytrhám zadní sedadla, zalepim okna at je to jako van a mám fajn auto pro kluky na montáže.Pro zaměstnance dobrý až až. Stejně ho za ty 3 roky leasingu odrovnaj. A třeba to jako van budou už rovnou nabízet, s plechovejma oknama za 190tis bez DPH. Náhrada za feldy pickup.
Vím že je to stará ohraná písnička, ale jen tak jsem se mrknul do ceníku a zjistil, že pokud bych chtěl mít alespoň nějakou výbavu u Loganu, tím myslím např. klimu, alu, CD, El.okna a třeba i posilovač řízení a silnější motor v tomto případě 1,6i 66kw, tak stejně člověk musí sáhnout do kešeně pro cca 350tis Kč. Což je docela dost, no ale tohle auto pro tento účel postavený nebylo, většina z nich jezdí v základu max s metalízou, posilovačem,2 x airbag a rádio... Nicméně to byl od Renaultu geniální tah, kterej se chytil v celý evropě a pořád lepší novej Logan než ojetá 120 nebo favouš :yes: Teď chystají kombík, který se podle mě bude prodávat ještě líp než sedan ;-)
Bravo redakce serveru auto.cz,
s politováním vám musím oznámit vaši neuvěřitelnou zpožděnost a zaostalost co se týká informovanosti národa o automobilech .... Chodím na tyto stránky téměř každý den a je zde všechno co se týče německých automobilů a také zbytečných kupé a podobných výstřelků dnešní smetánky, ale abyste informovali o tom co se skutečně děje ...to se vám opravdu stát nemůže ..... Tato sleva platí už od 1.3.2006 a končí 31.3.2006 ........termín, kdy o ní informujete vy je 23.3.2006 ...... Fakt divný ...... Tomu říkám - placeno by VW .... V této vlasti bohužel vládne protiloganovská nálada, kterou vyvolávají buď ti , co o tomto autě nic nevědí ,anebo prodejci ojetých šunek včetně nejznámějšího vrakoviště AAA ..... Vivat LOGAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Přišel odkudsi z Transylvánských Alp. Nahý a negramotný. Začal nabízet svou práci za mrzký peníz. Šlechta si o jeho záda otírala boty a vysmívala se mu. Začátky byly těžké, ale překonal je. Práce má dost a teprve bude mít: Stal se hrobařem vlastních soků... Lopatu má velkou a cenu za práci překvapivě nízkou. Hroby jsou řádně hluboké a pečlivě zakryté těžkým kamenným náhrobkem. Navíc v malé Loganí chaloupce čekají dvojčátka. Až vyrostou- budou stejně pracovitá jako tatínek :-);-)
Ti už budou hrát jenom roli diváků při následujícím představení: Logan se podobně jako ***m vzepře svému pánu a po dlouhém a nervydrásajícím souboji pošle Renaulta k zemi. Vrcholem večera bude zaražení dřevěného kůlu do protivníkova kosočtverečku :-)
pak už to bude všechno jak na tobogánu... Logan bude stálice. Zhonghua koupí umírající VWgroup, Smart kombi bude posledním prosperujícím dítětem Daim.Chrysler, BMW bude vyrábět levná kola pro Indický trh, v Kongu se zrodí nejúspěšnější automobilka budoucnosti a celebrity budou jezdit v modelu GM Columbia revival :-);-)