Novinky
To bude žrát tak 60-70 litříků ne? Dojezd tím pádem počítam kolem 100 km. A souhlas s Peytlem-aerodynamika by měla bejt na úplně jiný úrovni, takhle to někde lehce ulítne ze silnice... :-!
Ja myslim, ze ono ani neni zamerem, aby s tim nekdo bezne lital 300 v hodine. Spis to bude o tom pocitu (a nekdy realite), ze kdyz te predjede nake Porsatko (prip. namysleny ridic 3.0L Audiny), tak lehce polechtas plyn a zmizis mu v oblaku prachu 😄 Nepredpokladam, ze si tohle auto koupi lidi, kteri budou atakovat maximalni zrychleni vic jak 2x za zivot. Dost mozna totiz, ze by jim ulitly vlasy, at uz falesne nebo ne 😃 A spotrebu asi taky nikdo resit nebude, kdyz se profrci kousek po nemecke dalnici od mesta k mestu a zpet...
Tak to je masakr!!! Není dneska apríl????? Ty hodnoty zrychlení se mi ale moc nezdají. Ne, že by na to nebyl výkon, ale jak ho na těch slupkách a s pohonem zadních kol přenést ?? Proti kapotě, ale nic nemám na tento dragster se hodí 😉
To auto mi pripomína všetky tie americké komixy... tam boli rôzne "monštrá" na kolesách. Pasovalo by to k Daredevilovi (aj ked je slepý 😄 ).
Dá sa to auto vôbec ovládať? Predpokladám, že na tomto sa dá akurát čo najrýchlejšie zabiť :-!
Dá sa to ubrzdiť ked už to rozbehneš a nezabiješ sa pritom? Alebo to musíš brzdiť o strom / stenu / kamión oproti..???
By som to tituloval ako "absolútne nepotrebné auto".
Pôvodná Cobra je nádherná toto je ako zombie.
Dá sa to auto vôbec ovládať? Predpokladám, že na tomto sa dá akurát čo najrýchlejšie zabiť :-!
Dá sa to ubrzdiť ked už to rozbehneš a nezabiješ sa pritom? Alebo to musíš brzdiť o strom / stenu / kamión oproti..???
By som to tituloval ako "absolútne nepotrebné auto".
Pôvodná Cobra je nádherná toto je ako zombie.
No, ještě bych přidat pořádnou flašku s plynem do kufru (a zemní to nebude 😄 ) a už by to mohlo i pěkně jezdit.
...že prý to je komiks... Tvůj život je komiks 😉 Už vidím ten výraz štvané laně v obličeji při představě že toto monstrum zasype štěrkem Tvoje Lambo, Peršana nebo Feru Rikiho >😒] Chceš si hrát na drsňáka? Teď máš šanci. Vlez do toho a vytoč motor tak, až se Ti bude zdát že se probourá přístrojovkou do kabiny a udělá z Tebe fašírku. Žádný ESP nečekej- tohle je silniční beranidlo. Hard Core Weineck :yes:
>😁 :yes:
>😁 😉
Jojo Hard Core Weineck - je to fakt vostrý :yes: Jen přes ten hrb na kapotě se musí pěkně blbě koukat >😁
myslim, ze nic zasypavat nebude. pokial sa niekto pozornejsie na to auticko zadiva, je mu jasne, ze pouzitelnost je jedine na sprinty. cez ten nos na kapote totiz vodic nemoze nic viac ako je kusok dlhej rovinky vidiet 😉
tohle je parodie, nie silnicni beranidlo... taky vykon sa NEDA prostrednictvom dvoch takychto kolies preniest na cestu, takze tie vykony vidim papierovo, realne to nema sancu adekvatne zrychlit !!! ;-\
pochop: na cestě dolů z Macochy můžeš řezat zatáčky i na kole... Tohle je o kouři s pneumatik i na čtyřku. Jsem si jistý že těm fanatikům (tímto je zdravím) nešlo o to aby to excelentně přeneslo výkon na silnici. Kašlali na to. Americké ikony 60tých let taky neměly TC,ASR a v každé zátáčce jely jak krab... To je ROCK N´ROLL >😒]
no vidime, ze roky prace na aerodynamike a podvozku veyronu boli uplne zbytocne... chlapci od bugattiho to proste neumi !! pritom hosi z weinecku presne vedia ako na to, staci na kapotu drbnut nasavaci otvor z cirkusu a mame to najrychlejsie auto na svete !!! >😁 Weineck Cobra je vysledkom spoluprace pneumatikarskych a pohrebnych firiem... inac to nevidim... 😉
pochop: recept na MUSCLE CAR je následující: vítězství výkonu nad podvozkem, pneumatikami, nad řidičem... Veyron je šperk pro Brunejského Sultána, ale není to hrůzu nahánějící netvor z temnot. 😉
Ehm..Muscle Cars jsou americkým výtvorem a neměli bychom jim tento významný historický počin prznit 😉 Recept na Muscle Car je následující: vezmi konfekční automobil střední velikosti (mid-size, cca. 2,7m rozvor), namontuj do něj pořádnej motor (nejlépe velikou V8, ale není to podmínkou) a hezky ho vyšperkuj (rychlý pruhy, chrom, atd.). Muscle cars nejsou o vítězství výkonu nad podvozkem, pneumatikami a řidičem. Muscle Cars byli primárně určené pro maximální akceleraci na silnici nebo v Drag Race kláních. Muscle Cars nikdy neměli zatáčet jako sporťáky. A na to se docela často zapomíná 😄 Mimochodem - nechtěl jsem ani prudit ani nic podobného, říkejme tomu třeba osvěta 😉 :-!
😄 teď jsi mě pobavil :yes: máš pocit že Weineck bude zatáčet jak sporťák? Já ne... Máš pocit že tohle není určené na maximální akceleraci. Já stále ne... Pamatuj: MUSCLE CAR je cokoliv, kde je výkon ještě víc jak nadbytečný... MC může být i Trabant nebo Š 100, pokud tam dáš motor z KAMAZU. Tvou osvětu o mid-size a rozvoru 2,7 si nechej na hřiště 😄 😉
Rozhodně bych se nebál jízdních vlastností. Podívejte se, kde je umístěný motor, kde sedí řidič, kde je umístěna nádrž + je vzadu nemalý diferenciál, tím chci říct, že auto bude mít dobré vyvážení. Pneumatiky nejsou ultranízkoprofilové, takže při své velikosti (výšce bočnice) a lepivosti (vypadá to na yokohama) relativně dobře přenesou sílu a podrží i v zatáčce. Samozřejmě vzhledem k výkonu je zde vše relativní, ale rozhodně bych to neviděl tak černě. Stejně počítám, že pokud s tím někdo bude někde jezdit, tak vzhledem k výkonům a exkluzivitě to beztak vytáhne maximálně 2x do roka na nějaký okruh. Dá 2 kola, zesměšní zbytek pole a pak to spocený až na *a s vytahanýma rukama zralý na psychiatra zase na půl roku zavře do garáže.
nezesmesni, nezesmesni... na okruhoch akurat tak seba, ked vyleti v prvej zakrute, alebo sa mu roztrhaju gumy v polke prveho kola... >😁
no a k tej hmotnosti... moze mat vzadu aj dve nadrze, aj dvoch "fullsized amicos", ale stale je to velmi maaaalo na vyvazenie motoru z B2 😉
B2 >😁 >😁 :yes:
to je ten koktejl? Po tom mě bolí hlava! >😁
Northrop Grumman B-2A Spirit, 4 motory General Electric F-118-GE-100, každý z nich disponuje tahem 77kN 😉
tibby...už by jsi mě mohl znát a vědět, že letadla zbožňuji a znám...a taky, že často říkám věci ironicky a v narážkách... PS: chtěl jsi říct statickým tahem! (ha! vrátil jsem ti to! >😁 )
809 kW z 12,9 litrů mi přijde docela málo 😄 Kdyby tuhle nesmyslnost dělala Honda, tak z toho objemu dostanou 1155 kW 😉 Pro ty, co jsou pomalejší nebo jim smysl pro humor chybí uplně: vycházel jsem z motoru F20C (S2000), počítal jsem to lineárně, nebral jsem v potaz žádné ztráty na převodech, tepelné ztráty atp. a samozřejmě si dělám srandu :-!
Nedelas dobre Tibby! Jednou se ti ta sranda vymsti😉
Pozor na mě! Věci, kterým já se směju, jsou děsivé! Mráz by mě Tvá záda šlehat! :-! >😁 😉
To nebyla hrozba. To bylo pratelske varovani😉 Uz jsi objednal japika?😄
Alo jo, já vím 😄 A jo 😉
Kdy bude? Cerven? Musis mi ho pak ukazat! :yes:
Červen? >😁 Nejdřív jaro 2007! 😄 resp. 😒 😉
y wole, to se nacekas. To mas teda trpelivost.
Normálně zvažuji možnost sklouznout do bazarového kovboje a a ten rok si koupit LS400 :-!
Ty jsi nenapravitelnej! Pujdes na anglickou kuru. Budu do tebe lit cely vikend skotskou, abys konecne pochopil😉
Celý víkend skotskou, jo? To by dopadlo..víš, my špuntové * >😒] nejsme na takové sebevražedné mise stavěni :-! Ale k věci. Odpovídající parametry (V8, +200kW, luxus) je XJ. Kousek z roku '98 stojí málem o stovku víc, míň vybavěný, ja bohužel poruchovější 😒 a je v něm míň místa.. 😒
...je článek i tady na auto.cz. Nádhera!! Už jsem to psal. Takhle ANO! Na tohle auto to sedí, i když to není takový elegantní, tak ta "kaplička" na tu kapotu sedí. :yes: :yes: 😄 >😁 >😁
Tak pod jedním článkem dvě cirkusová čísla (ten ULTRAHARDCORESTEROIDSMUSCLE CAR a fyzikální výlet do učiva zvláštních škol v kambodži...) Já volám bravo! >😁
>😁 Jo, s tim souhlasim... Sediva je teorie, zeleny strom zivota. Doufam, ze tenhle clovek nestuduje strojni fakultu, jinak bych mu doporucil, vratit index a zapsat znovu mechaniku A. Poznamka okrajove: ad1:existuje cosi, cemu se rika soucinitel adheze. ad2: clovek studuje, aby zjistil ve vyssim rocniku, ze je vsechno stejne jinak. 😉
Ja to rikam porad. Vsechno je jinak a nekde v pozadi se vsim manipuluje velkej zid😉
Hochu, pochopil sem dobře, že teotie o tom, že tření nezávisí na ploše je podle tebe správná? Tak to si z remisem podejte ruce a už se tu neukazujte 😄 Nebýt braťja Jerevana, tak byste to Remmisovi sežrali >😒] :no:
P.S.: Aby ti to bylo uplne jasne, tak jsi me spatne pochopil. :-! Napsal jsem to jako kritiku Rennise... Navic tva reakce me pobavila :yes: , clovece - polozis otazku a hned si na ni sam odpovis. Co to ma byt? >😁
s rennisem nesouhlasím v pár věcech i starších), ale jsem rád, že nejsem sám, kdo pilně studoval devátou třídu ZŠ, narozdíl od vtipálka Jirky
TAk fajn, třecí síla závisí na ploše!
Jastli seš jiného názoru, tak je to tvůj a remmisův problém. Připadám si , že já a Jerevan sme snad jediný normální na tomhle webu, což mě docela zaráží :no:
Pochopisl někdy, proč mají na Tour de France uzonký galusky? Asi ti to budu muset říct: Aby měli co nejmenší styčnou plochu se silnicí, protože čím menší styčná plocha, tím i menší tření, tudíž pojede rychleji.
To pochopí i již zmiňovaný žák 9. třídy
Měj se fajn
:-!
Jastli seš jiného názoru, tak je to tvůj a remmisův problém. Připadám si , že já a Jerevan sme snad jediný normální na tomhle webu, což mě docela zaráží :no:
Pochopisl někdy, proč mají na Tour de France uzonký galusky? Asi ti to budu muset říct: Aby měli co nejmenší styčnou plochu se silnicí, protože čím menší styčná plocha, tím i menší tření, tudíž pojede rychleji.
To pochopí i již zmiňovaný žák 9. třídy
Měj se fajn
:-!
Nechápu proč se všecki hádají vo přenosu síly na asfalt. Tak za prvý supersporty maj gumy široký, ale směs pneu je udělaná na každodení provoz, kdežto tadlenc kobra má obutý závodní slicky kerý sou sice uší, ale protože lepí jak žvejka tak se krouťák líp přenese na asfalt. A za druhý má špéru...
tak v tomhle bych se chtel svest, strasne rad ridim ale jak tak premyslim tak ani nevim jestli bych chtel ridit tohle. asi bych se bal vubec slapnout na plyn. jo jinak kouknete na tohle: www.chciumytauto.*** sem si je objednal a fakt spokojnost :yes:
[odkaz]
Si pozri kolko vazi vlak! Ved ja nehovorim ze trecia sila nezavisi od tlaku! Samozrejme ze zavisi... Okrem toho,to si vazne myslis ze mi nakecas ze vlak sa rozbieha nejako plynulo? Este si naozaj nikdy nevidel ako vlaku presmykuju kolesa pri rozbiehani? A chces povedat ze vlak dobre brzdi? To asi preto potom musi plne nalozeny americky vlak so 110vagonmi brzdit 20-30km od ciela,ze?!
[odkaz]%C5%99en%C3%A…
[odkaz]
Ano ako hovoris,pri brzdeni vlaku je problem s kinetickou energiou. Preto aby hned zastavil, musia byt vektory kinetickej energie a trecej sily rovnako velke ale s opacnym smerom. Toto je zjavne nesplnene a trecia sila je omnoho ale o velmi velmi mensia ako kineticka energia. A to mas dalsi dokaz. Preto ze ma vlak tak tenke kolesa,s tak malym koeficientom trenia (lebo su zo zeleza) preto ma aj tak malu treciu silu!!! Tuto treciu silu nastastie zvacsuje tlak ktory je sposobeny hmotnostou vlaku,inak by sa ani nerozbehol a ani by nezastavil...
A uz mam dost tohoto vysvetlovania,vidim ze si este neni ani osmak na zakladnej skole,tak sa nemam chut s tebou uz hadat. Mozes sa opytat svojho ucitela,alebo ti moze stacit to ze nie cely svet je sprosty a ty si ten mudry,ale cely svet je mudry a ty si ten sprosty.
To si vazne myslis ze zo srandy maju formule balony jak hovado,vsetky dragstery maju co najsirsie kolesa. Ked chces navrhnem ti jeden velmi jednoduchy pokus. Zober si gumu (tu na gumovanie,nie kondom,keby si nevedel) a poloz ju na stol raz vacsim povrchom a raz tym mensim. Rovnako na nu tlac a zistis ci ju lachsie posunies ak sa styka s podlozkou vacsim alebo mensim povrchom. Viac uz k tomu neviem dotat. A inak tie tvoje linky nefunguju,tak neviem o co sa s nimi snazis.
Inak asi je to pravda ten vzorec som nasiel vo svojom starom zosite...
Tak sa ti ospravedlnujem,mas pravdu s tou trecou silou.
siroke pneu snizuje treni, auto pojede jednoduse rychleji
o😜 rennis 199.64.72.x datum: 21.03. 06 12:15
😄 proč neděláš zábavný pořady v televizi? >😒]
To mi určitě budeš tvrdit, že jízdní kolo s širokejma gumama pojede rychlejc jak kolo s tenonkejma galuskama, co ? Jestli myslíš, že jo, tak si snad pitomec :-!
[odkaz]%C5%99ec%C3%A…
[odkaz]%C5%99en%C3%A…
[odkaz]
toto ma pravo byt najsilnejsie auto sveta!
toto ma aj vkusny nevtieravy design! Nie ako ten trapny opozerany veyron! a ze parodia na muscle cars???
clovece ty si sa zblaznil...
konecne poriadne auto a ty mas za desat riadkov kritiky
jedine ta aerodynamika ale az tak zle na tom zasa nie je.
a vies si predstavit toto auto na 19 palcovych polozvodnych gumach???
ja teda nie...