Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Weineck Cobra 780CUI (809 kW, 1760 Nm): Přepíše dějiny?

Severoněmecké město Bad Gandersheim je sídlem malé ladičské firmy, která je pyšná na svůj poslední extrémní výtvor. Weineck Cobra 780CUI je totiž podle výrobce nejsilnějším automobilem, který může být uveden do běžného provozu.
Zpět na článek
21. 3. 2006 01:20
neregistrovaný "Peytl"
21. 3. 2006 08:24
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 09:10
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2006 09:43
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 11:59
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 13:19
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 16:41
neregistrovaný "xyz"
22. 3. 2006 11:32
neregistrovaný "rr147gta"
21. 3. 2006 09:24
neregistrovaný "Peytl"
21. 3. 2006 09:32
neregistrovaný "xxx"
21. 3. 2006 12:02
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:15
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "Pája"
21. 3. 2006 12:05
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:08
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:11
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:32
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:40
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:47
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:53
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:53
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 13:12
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 13:59
neregistrovaný "Urbi"
21. 3. 2006 14:03
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 15:08
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 15:23
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 15:57
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 16:58
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 21:45
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 10:28
neregistrovaný "jerevan"
22. 3. 2006 20:15
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 16:37
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 19:17
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 17:25
neregistrovaný "Jirka N."
22. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "rennis"
22. 3. 2006 16:43
neregistrovaný "rennis"
23. 3. 2006 11:31
neregistrovaný "JIrka N."
21. 3. 2006 12:52
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 15:06
neregistrovaný "RS"
21. 3. 2006 15:26
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 17:45
neregistrovaný "Sally"
21. 3. 2006 21:50
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 14:35
neregistrovaný "lucas"
22. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 20:08
neregistrovaný "ceero"
21. 3. 2006 08:06
neregistrovaný "xondraxx"
21. 3. 2006 08:24
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2006 08:21
neregistrovaný "F40"
21. 3. 2006 08:27
neregistrovaný "Leftie"
21. 3. 2006 08:36
neregistrovaný "Ferda"
28. 4. 2007 15:48
neregistrovaný "Stewe"
21. 3. 2006 08:50
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 08:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2006 09:01
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 09:49
neregistrovaný "ericn"
21. 3. 2006 10:01
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 09:36
neregistrovaný "xxx"
21. 3. 2006 09:55
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 10:07
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 09:52
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 10:13
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 12:10
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 12:21
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 12:26
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 12:32
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 10:52
neregistrovaný "MichalH"
21. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 14:04
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:10
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 14:22
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 20:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "MichalH"
21. 3. 2006 10:37
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 17:39
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 17:56
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 18:07
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 20:26
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 11:05
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 11:10
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 11:28
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 11:31
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 12:20
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 12:51
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 13:07
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 3. 2006 12:43
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "Charger"
21. 3. 2006 16:50
neregistrovaný "RallyFan"
21. 3. 2006 17:40
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 20:37
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 11:05
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 08:20
neregistrovaný "Jirka N."
22. 3. 2006 13:19
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 18:04
neregistrovaný "RallyFan"
22. 3. 2006 18:23
neregistrovaný "RallyFan"
22. 3. 2006 20:16
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 21:01
neregistrovaný "RallyFan"
23. 3. 2006 11:00
neregistrovaný "JIrka N."
1. 4. 2006 16:45
neregistrovaný "hus"
26. 5. 2006 18:54
neregistrovaný "tomcat1"
22. 4. 2007 01:59
neregistrovaný "buno"
neregistrovaný "Peytl"
21. 3. 2006 01:20
Marně přemýšlím,
jak se rozhodnout. Jsem rozpolcenej dvěma pocity. Na jedný straně jsem znechucenej ohyzdností kapoty, která mi vážně přijde jako něco, co vypadlo z šuplíku velmi zanícenýho stromečkáře. Cobra je legenda. Ikona muscle-cars. A tohle je jak šlapat po státní vlajce. Říkejte si, co chcete. Tohle je špinavost. Na druhý straně je ten výkon. Ten nadpozemskej výkon, kterej vyplaví hektolitry testosteronu. Tomuhle autu rostou chlupy i na rtech. Tohle už není muscle-car. Je to parodie na muscle-car. Dílko jak vystřižený z grotesky. A ty cifry! Jen těžko věřit. Kruci - vždyť to má užší pneumatiky než Murciélago! A to má skoro dvojnásobnej výkon! Jak přenese tuhle porci na vozovku? A co aerodynamika? Jasně - Cobra je nádherný auto. Jenže jeho tvary se zrodily na počátku padesátejch let minulýho století! I dnešní ledničky mají menší odpor vzduchu! Ale co, i kdyby to jen řvalo tak, jak to vypadá, bude se vám o tom zdát po zbytek života... :yes:
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 08:24
Re: Marně přemýšlím,
co se tyce prenosu sil na vozovku, tak dulezite je treni a treni nezavisi na plose, ale na pritlacne sile. Pritlacna sila se rozlozi na pneumatiku, takze mame tlak p=F/S, kde S je plocha pneumatiky. Odtud vychazi, ze cim mensi plocha, tim vyssi tlak, tim je vetsi prenos sily. Ze stejneho duvodu se v zime davaji na auta mensi pneumatiky, protoze auta s sirokymi pneu maji problemy na snehu, desti, atd... Takze to, ze ma uzsi pneu nez Murcielago je vlastne dobre, protoze to umozni lepsi prenos krouticiho momentu. Samozrejme, ze siroke a nizkoprofilove gumy jsou lepsi v zatackach.
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2006 09:10
Re: Marně přemýšlím,
Vetsi blbost nez to co si napsal jsem dlouho necetl. Prolistuj si znova fyziku z osme tridy zakladni skoly.
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 09:43
Re: Marně přemýšlím,
>:D fakt som sa pobavil
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 11:59
Re: Marně přemýšlím,
fyziku ze zakladky si listovat nebudu, spis si prolistuj fyziku vysoke skoly ty. Koeficient treni nezavisi na plose, zavisi na pritlacne sile, ktera v tomhle pripade bude dana hmotnosti vozu a aerodynamikou. Cim vetsi pritlacna sila, tim lepsi prenos treni. Zvetsenim plochy dojde jedine k tomu, ze se sila rozlozi na vetsi plochu, ale koeficient treni zustane stejny.
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:19
Re: Marně přemýšlím,
nejsom atomovy fyzik, ciastocne mas pravdu, ale v tomto pripade si mysim ze "sirka je viac ako hmotnost" co sa tyka prenosu trecej sily... 8-s
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:20
Re: Marně přemýšlím,
a o sile pritlaku cobry sa hadam nemusim vyjadrovat... 8-s
neregistrovaný "xyz"
21. 3. 2006 16:41
Re: Marně přemýšlím,
aha a proto se dávaj na výkonnější auta stejně úzký pneu jako na trabanta, protože je to úplně jedno, že ?
neregistrovaný "rr147gta"
22. 3. 2006 11:32
Re: Marně přemýšlím,
koeficient trenia nezavisi od pritlacnej sily, ale od druhu materialu. je to klasicky pripad z fyziky - pohyb telesa po vodorovnej podlozke - Ft=k.N, kde Ft je trecia sila, k je koeficient trenia medzi podlozkou a telesom a N normalova sila na podlozku (pri vodorovnej je to tiaz).
neregistrovaný "Peytl"
21. 3. 2006 09:24
Re: Marně přemýšlím,
Zní to velmi zajímavě a málem jsi mě přesvědčil. Ale pak jsem si, člověče, vzpomněl, že takovej dragster nemá na zadku pneu 165/70 z Tvojí Felicie. Že by to nikoho nenapadlo? >:-[] :yes: O to ale nejde - tohle auto není o reálným výkonu. Je to o potenciálu, o případnejch možnostech. Tohle auto je takovej cirkusovej plakát, který ohromí malý děti, ale dospělí, co vědí, jak vypadá skutečnej tygr, se tomu jen pousmějou. Přemejšlet o tom, kam dali tu nádrž, která musí bejt OBROVSKÁ - aby bylo možný ujet víc jak 20 metrů, jak to udělat, aby to při těch rychlostech řidiči neutrhlo hlavu, co to udělá, když tohle monstrum vjede do první zatáčky... To jsou otázky, co jsou prostě nepatřičný. Berte to s nadhledem. Tohle auto vás má pobavit, usadit, ohromit - už tím, že je.
neregistrovaný "xxx"
21. 3. 2006 09:32
Re: Marně přemýšlím,
to rennis: len mi je potom divne, ze ti hlupaci co dragstery stavaju nepoznaju tvoj skvely fyzikalny popis a namiesto galusiek tam hadzu obrovske balony (dragstery moc do zataciek nechodia, takze tato spomenuta vyhoda asi nie je pre nich moc smerodajna...)
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:02
Re: Marně přemýšlím,
ta siroka pneumatika je tam presne z toho duvodu, aby neco vydrzela. Copak nikdo nechapete, proc se zimne gumy davaji uzsi? Proc nikdo na zimu nema pneu siroke, ktere by ho logicky lepe udrzelo?
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:15
Re: Marně přemýšlím,
siroke pneu snizuje treni, auto pojede jednoduse rychleji :yes:
neregistrovaný "Pája"
21. 3. 2006 15:35
Re: Marně přemýšlím,
Užší pneu se tam dává proto, aby auto na vodě mohlo jet rychleji, aby nedostalo aquaplaning, jelikož pneumatika odvádí vodu ze středu ke krajům, když se jí to nepovede(jako v případě široké pneumatiky, nebo pneu s malým vzorkem), tak vlastně není v kontaktu s vozovkou a ztrácíš kontrolu nad vozem, ty vysokoškoláku!!! Jo a s větší šířkou se samozřejmě na suchu zlepšuje adheze, takžepokud máš dost výkonu, tak se zlepšuje i akcelerace.
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:05
Re: Marně přemýšlím,
ano,tlak sa nezvecsuje zvecsenim povrchu... Ale zvecsuje sa trecia sila,ktora je priamo umerna koeficientu trenia a aktivnej ploche(to jest stycnej ploche) :-!
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:08
Re: Marně přemýšlím,
Součinitel tření je závislý na působícím zatížení, je nezávislý na rychlosti skluzu, je nezávislý na nominální kontaktní ploše a je závislý na materiálu stýkajících se ploch a na jakosti jejich povrchu. Při pohybu pneumatiky je na jedné straně tření důležité, protože bez tření by nebyl možný rozjezd, brždění a vedení vozidla v požadovaném směru. Na druhé straně je tření dezénu o povrch vozovky negativní v tom, že se pryž běhounu obrušuje a výška žeber dezénu se snižuje.
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:11
Re: Marně přemýšlím,
NEZAVISI na kontaktni plose
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:32
Re: Marně přemýšlím,
Pocuvaj ma... Pokial viem,tak my sa tu bavime o trecej sile (resp. o treni) a nie o sucinitelovi trenia(=koeficient trenia)... To co vravis o sucinetelovi trenia je pravda,ale ako som uz povedal,trecia sila je priamo umerna tomuto sucinitelovi a ties PRIAMO umerna stykovej ploche...
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:40
Re: Marně přemýšlím,
z diskuze na auto.cz, ten typek to napsal dobre. Kouknete na vlak, jak se rozjede a zabrzdi a pritom stycna plocha jeho kola je necely 1cm2. Doporucuji nastudovat, ztravit neco casu na netu a hledat clanky na google.com a vsechno se dozvite

[odkaz]
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 12:47
Re: Marně přemýšlím,
Pocuj,ty si zo mna strielas,alebo co?
Si pozri kolko vazi vlak! Ved ja nehovorim ze trecia sila nezavisi od tlaku! Samozrejme ze zavisi... Okrem toho,to si vazne myslis ze mi nakecas ze vlak sa rozbieha nejako plynulo? Este si naozaj nikdy nevidel ako vlaku presmykuju kolesa pri rozbiehani? A chces povedat ze vlak dobre brzdi? To asi preto potom musi plne nalozeny americky vlak so 110vagonmi brzdit 20-30km od ciela,ze?!
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:53
Re: Marně přemýšlím,
[odkaz]%C5%99ec%C3%A…

[odkaz]%C5%99en%C3%A…

[odkaz]
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:53
Re: Marně přemýšlím,
u brzdeni vlaku musis brat v potaz kinetickou energii, nicmene jak rikam treci sila nezavisi na plose. PROSTE NEZAVISI.
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 13:12
Re: Marně přemýšlím,
Mysli si co chces. Ja ta nepotrebujem vyvadzat z omylu,pretoze ty sa mylis a nie ja... Je mi jedno ci budes zit aj v autistickom svete. Aj tie tvoje formule o ktore sa tak velmi opieras nemaju galuzky,tak by ti to mohlo aj samemu dojst.
Ano ako hovoris,pri brzdeni vlaku je problem s kinetickou energiou. Preto aby hned zastavil, musia byt vektory kinetickej energie a trecej sily rovnako velke ale s opacnym smerom. Toto je zjavne nesplnene a trecia sila je omnoho ale o velmi velmi mensia ako kineticka energia. A to mas dalsi dokaz. Preto ze ma vlak tak tenke kolesa,s tak malym koeficientom trenia (lebo su zo zeleza) preto ma aj tak malu treciu silu!!! Tuto treciu silu nastastie zvacsuje tlak ktory je sposobeny hmotnostou vlaku,inak by sa ani nerozbehol a ani by nezastavil...
A uz mam dost tohoto vysvetlovania,vidim ze si este neni ani osmak na zakladnej skole,tak sa nemam chut s tebou uz hadat. Mozes sa opytat svojho ucitela,alebo ti moze stacit to ze nie cely svet je sprosty a ty si ten mudry,ale cely svet je mudry a ty si ten sprosty.
To si vazne myslis ze zo srandy maju formule balony jak hovado,vsetky dragstery maju co najsirsie kolesa. Ked chces navrhnem ti jeden velmi jednoduchy pokus. Zober si gumu (tu na gumovanie,nie kondom,keby si nevedel) a poloz ju na stol raz vacsim povrchom a raz tym mensim. Rovnako na nu tlac a zistis ci ju lachsie posunies ak sa styka s podlozkou vacsim alebo mensim povrchom. Viac uz k tomu neviem dotat. A inak tie tvoje linky nefunguju,tak neviem o co sa s nimi snazis.
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 13:47
Re: Marně přemýšlím,
Promiň, že se vměšuji, ale třecí síla nezávisí na obsahu stykových ploch a tvůj příklad s gumou je fakt blbost. To jen tak na okraj. ;-)
neregistrovaný "Urbi"
21. 3. 2006 13:59
Re: Marně přemýšlím,
Zrovna s tou gumou mi to vždycky vyšlo obráceně. Na tý největší ploše je nejvíc špíny :-) No a při přenosu velký síly vznikne třením dost značný teplo a malá guma to prostě nemá šanci uchladit a prakticky by se roztekla...
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:03
Re: Marně přemýšlím,
a co teprve rozteklý kondom! No nic... >:D
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 14:51
Re: Marně přemýšlím,
a ty si neprepadol? lebo by si mal;-)
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 15:08
Re: Marně přemýšlím,
ne, zatím mi to vychází i na vysoké škole >:D (opravdu, nerad ti to říkám, ale třecí síla nezávisí na ploše, na kterou normálová síla působí, protože třecí síla je definována jako Fn.f (kde f je součinitel smykového tření a Fn síla působící kolmo na podložku - normálová síla). Rennis možná někdy říká blbiny, ale ten příklad s gumou se na škole právě dělá i pokusem, že to vyjde stejně ;-)
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 15:23
Re: Marně přemýšlím,
ja som ten pokus nikdy nerobil :-! Tak mi potom daj nejake logicke vysvetlenie,preco maju napriklad formule balony namiesto galuziek...
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 15:57
Re: Marně přemýšlím,
tam už jde o momenty - řečeno polopatě : síla od motoru se může opřít na větší ploše a proto to neprokluzuje tolik (kdybys tam měl galuzku, tak se ti zřejmě ta guma sakra rycgle ojede)
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 16:58
Re: Marně přemýšlím,
a to ze sa tam moze lepsie opret sila motora, to neni sposobene vecsou trecou silou? Asi vecsou adheziou,ze? Potom adhezia musi byt priamo umerna stycnej ploche.
Inak asi je to pravda ten vzorec som nasiel vo svojom starom zosite...
Tak sa ti ospravedlnujem,mas pravdu s tou trecou silou.
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 21:45
Re: Marně přemýšlím,
vyjadřil jsem se špatně. Adheze je třecí síla, to je jen hraní se slovíčky. Myslel jsem to tak, že síla na vozovku proudí přes větší plochu gumy - to má své výhody (životnost,guma se "neurve" velkym točákem...) ale i nevýhody (aquaplaning, zahřívání...). Celá tahle debata byla postavná na počátečním nedorozuměním, tak snad se to vysvětlilo...
neregistrovaný "jerevan"
22. 3. 2006 10:28
Re: Marně přemýšlím,
aj ja som rad ze sa to vysvetlilo. Sakra,ale ma to stve,ze som sa tak fatalne mylil s tym vzorcom na treciu silu. Uz som na to ale dosiel,tak,diki ti;-) Inak pekna Cobra, ale Subaru 4-ever >:D
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 20:15
Re: Marně přemýšlím,
to ti schvaluji ;-) :yes:
neregistrovaný "rennis"
22. 3. 2006 16:37
Re: Marně přemýšlím,
naposledy se k tomu vyjadruji :-) a na konci pridam dva odkazy. Staci si to proste precist, popripade prelozit. Jeden v anglictine a jeden v cestine (je to na stranky konstrukteru automobilu). Treci sila nezavisi na plose. Siroke pneu se davaji proto, ze se muze pouzit mekci smes, ktera ma lepsi prilnavost (jak jsem se na webu docetl). Vzhledem k tomu, ze se uz nejakou dobu zivim fyzikou a matematikou (drive jsem delal simulace narazu aut, ted navrhuji motory), tak o fyzice neco vim :-) tady jsou odkazy: na stranky formule1 [odkaz] a dalsi na stranky jedne univerzity [odkaz]
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 19:17
Re: Marně přemýšlím,
rennis rennis, sa divim ze si este nezmenil nick... ;-)
neregistrovaný "Jirka N."
21. 3. 2006 17:25
Re: Marně přemýšlím,
Remis: Marně přemýšlím,
siroke pneu snizuje treni, auto pojede jednoduse rychleji
od: rennis 199.64.72.x datum: 21.03. 06 12:15

:-) proč neděláš zábavný pořady v televizi? >:-[]
To mi určitě budeš tvrdit, že jízdní kolo s širokejma gumama pojede rychlejc jak kolo s tenonkejma galuskama, co ? Jestli myslíš, že jo, tak si snad pitomec :-!
neregistrovaný "rennis"
22. 3. 2006 16:40
Re: Marně přemýšlím,
siroke pneu snizuje valivy odpor, formule proto pojede rychleji. Co se galusek tyce, tak musis brat v potaz hmotnost cyklisty, pneumatiky, odpor vzduchu (ktery je u siroke pneu vyssi), atd atd. S nadavanim do pitomcu nejdrive zacni u sebe. Doporucuji si precist toto [odkaz]
neregistrovaný "rennis"
22. 3. 2006 16:43
Re: Marně přemýšlím,
jeste jsem chtel dodat, ze uzsi pneu (tebou zminovana galuska) muze mit tvrdsi smes, mensi treni - mysleno mensi valivy odpor, pojede rychleji :yes:
neregistrovaný "JIrka N."
23. 3. 2006 11:31
Re: Marně přemýšlím,
Takže uznáváš, že závisí na ploše? já myslím, že je to docela logický i pro žáka 9. třídy, tak proč to tu nikdo nechápe
neregistrovaný "rennis"
21. 3. 2006 12:52
Re: Marně přemýšlím,
pro vsechny, co mi neveri

[odkaz]%C5%99ec%C3%A…

[odkaz]%C5%99en%C3%A…

[odkaz]
neregistrovaný "RS"
21. 3. 2006 15:06
Re: Marně přemýšlím,
Jako nezávislý pozorovatel se přikláním k rennisovi, dle mě má pravdu. A radio jerevan je proste radio jerevan :-)
neregistrovaný "jerevan"
21. 3. 2006 15:26
Re: Marně přemýšlím,
áááááááááááááááá! VSPIKNUTIE :*)
neregistrovaný "Sally"
21. 3. 2006 17:45
Re: Marně přemýšlím,
To je sice všecno pravda, ale zpola. Teoreticky čím menší plocha, tím větší síla na plochu a tedy nezáleží na styčný ploše. Ale vůbec nebereš v potaz vlastnosti gumy. Skus si představit materiál nesoucí na sobě váhu 5000N (váha 500kg a g=10) musí snést otáčky v rychlosti 300km/h musí snýst nějakej ten ticíc kilometrů a je namáhenej střídavým zatížením. I kdyby to ten kousek gumy vydržel, nevydržel by namáhání v krutu momentem 900N/m. Aby se omezilo namáhání, rozkládá se na větší plochu. Jakmile 10x zvětšíš plochu, každej mm2 musí snášet 10x menší příděl tlaku. To co ty tady povídáš platí, ale lidstvo nezná takovej materiál, na kterym by se to dalo uplatnit. Širší pneumatiký se dávají, aby nebylo takový namáhání na malou plochu, jinak namáhání překročí mez pevnosti gumy, ta se začne drolit a protáčet jako na malejch válečkách, máš po zrychlení i po pneumatice.
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 21:50
Re: Marně přemýšlím,
tak já to nahoře smolil a tady to sally shrnul velmi dobře :yes: PS: proč má rallye na sněhu rozměry třeba 185/X? PPS:/Arnold stojí na římse a jednou rukou drží Sallyho nad srázem/ "Sally, pamatuješ si, jak jsem ti řekl, že tě zabiju až jako posledního?" "Ano, majore,slíbil jste to!" "Lhal jsem ti" /a Sally letí ze skály/ kdo uhodne film?
neregistrovaný "lucas"
22. 3. 2006 14:35
Re: Marně přemýšlím,
commando
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 14:42
Re: Marně přemýšlím,
máš u mě bonpar! SPRÁVNĚ! :yes:
neregistrovaný "ceero"
21. 3. 2006 20:08
Re: Marně přemýšlím,
ty nemas ponatie o com hovoris! toto je auto!toto je hodne 1000 koni!
toto ma pravo byt najsilnejsie auto sveta!
toto ma aj vkusny nevtieravy design! Nie ako ten trapny opozerany veyron! a ze parodia na muscle cars???
clovece ty si sa zblaznil...
konecne poriadne auto a ty mas za desat riadkov kritiky
jedine ta aerodynamika ale az tak zle na tom zasa nie je.
a vies si predstavit toto auto na 19 palcovych polozvodnych gumach???
ja teda nie...
neregistrovaný "xondraxx"
21. 3. 2006 08:06
Spotřeba
To bude žrát tak 60-70 litříků ne? Dojezd tím pádem počítam kolem 100 km. A souhlas s Peytlem-aerodynamika by měla bejt na úplně jiný úrovni, takhle to někde lehce ulítne ze silnice... :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2006 08:24
Re: Spotřeba
Ja myslim, ze ono ani neni zamerem, aby s tim nekdo bezne lital 300 v hodine. Spis to bude o tom pocitu (a nekdy realite), ze kdyz te predjede nake Porsatko (prip. namysleny ridic 3.0L Audiny), tak lehce polechtas plyn a zmizis mu v oblaku prachu :-) Nepredpokladam, ze si tohle auto koupi lidi, kteri budou atakovat maximalni zrychleni vic jak 2x za zivot. Dost mozna totiz, ze by jim ulitly vlasy, at uz falesne nebo ne :-)) A spotrebu asi taky nikdo resit nebude, kdyz se profrci kousek po nemecke dalnici od mesta k mestu a zpet...
neregistrovaný "F40"
21. 3. 2006 08:21
bez titulku
Tak to je masakr!!! Není dneska apríl????? Ty hodnoty zrychlení se mi ale moc nezdají. Ne, že by na to nebyl výkon, ale jak ho na těch slupkách a s pohonem zadních kol přenést ?? Proti kapotě, ale nic nemám na tento dragster se hodí ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie"
21. 3. 2006 08:27
"absolútne nepotrebné auto"
To auto mi pripomína všetky tie americké komixy... tam boli rôzne "monštrá" na kolesách. Pasovalo by to k Daredevilovi (aj ked je slepý :-) ).
Dá sa to auto vôbec ovládať? Predpokladám, že na tomto sa dá akurát čo najrýchlejšie zabiť :-!
Dá sa to ubrzdiť ked už to rozbehneš a nezabiješ sa pritom? Alebo to musíš brzdiť o strom / stenu / kamión oproti..???
By som to tituloval ako "absolútne nepotrebné auto".
Pôvodná Cobra je nádherná toto je ako zombie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ferda"
21. 3. 2006 08:36
Jeste pridat plyn a bude to fajn.
No, ještě bych přidat pořádnou flašku s plynem do kufru (a zemní to nebude :-) ) a už by to mohlo i pěkně jezdit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stewe"
28. 4. 2007 15:48
Re: Jeste pridat plyn a bude to fajn.
No když se mrkneš na YouTube a dáš si vyhledat Weineck Cobra tak tam je napřed něco o nějakým městě kde to dělaj a pak je tam podrobně o tom autě a otevřou kufr a co tam nevidime on je tam fakt NOS (Nitrous Oxide System). Takže to MÁ nitro!;)
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 08:50
TO JE ŘEVU...
...že prý to je komiks... Tvůj život je komiks ;-) Už vidím ten výraz štvané laně v obličeji při představě že toto monstrum zasype štěrkem Tvoje Lambo, Peršana nebo Feru Rikiho >:-[] Chceš si hrát na drsňáka? Teď máš šanci. Vlez do toho a vytoč motor tak, až se Ti bude zdát že se probourá přístrojovkou do kabiny a udělá z Tebe fašírku. Žádný ESP nečekej- tohle je silniční beranidlo. Hard Core Weineck :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2006 08:58
Re: TO JE ŘEVU...
>:D :yes:
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 09:01
Re: TO JE ŘEVU...
>:D ;-)
neregistrovaný "ericn"
21. 3. 2006 09:49
Re: TO JE ŘEVU...
Jojo Hard Core Weineck - je to fakt vostrý :yes: Jen přes ten hrb na kapotě se musí pěkně blbě koukat >:D
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 10:01
Re: TO JE ŘEVU...
no, to je mířidlo alá Weineck. Mercedes má hvězdu a tady toto má na kapotě ten plamenomet. Každý rozumný člověk tomu uhne z cesty. Kdyby moje babička s tím chtěla sjet do lékárny, tak jí to nedovolím a radši ji posadím do Diabla... Tady by se mohla zranit >:-[]
neregistrovaný "xxx"
21. 3. 2006 09:36
Re: TO JE ŘEVU...
myslim, ze nic zasypavat nebude. pokial sa niekto pozornejsie na to auticko zadiva, je mu jasne, ze pouzitelnost je jedine na sprinty. cez ten nos na kapote totiz vodic nemoze nic viac ako je kusok dlhej rovinky vidiet ;-)
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 09:55
Re: TO JE ŘEVU...
tohle je parodie, nie silnicni beranidlo... taky vykon sa NEDA prostrednictvom dvoch takychto kolies preniest na cestu, takze tie vykony vidim papierovo, realne to nema sancu adekvatne zrychlit !!! ;-\
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 10:07
Re: TO JE ŘEVU...
pochop: na cestě dolů z Macochy můžeš řezat zatáčky i na kole... Tohle je o kouři s pneumatik i na čtyřku. Jsem si jistý že těm fanatikům (tímto je zdravím) nešlo o to aby to excelentně přeneslo výkon na silnici. Kašlali na to. Americké ikony 60tých let taky neměly TC,ASR a v každé zátáčce jely jak krab... To je ROCK N´ROLL >:-[]
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:21
Re: TO JE ŘEVU...
no hej, lenze tento rock n´roll nikdy neprejde zatacku rychlejsie ako akykolvek supersport s polovicnym vykonom... ;-)
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 09:52
cirkus humberto utoci !!!
no vidime, ze roky prace na aerodynamike a podvozku veyronu boli uplne zbytocne... chlapci od bugattiho to proste neumi !! pritom hosi z weinecku presne vedia ako na to, staci na kapotu drbnut nasavaci otvor z cirkusu a mame to najrychlejsie auto na svete !!! >:D Weineck Cobra je vysledkom spoluprace pneumatikarskych a pohrebnych firiem... inac to nevidim... ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 10:13
Re: cirkus humberto utoci !!!
pochop: recept na MUSCLE CAR je následující: vítězství výkonu nad podvozkem, pneumatikami, nad řidičem... Veyron je šperk pro Brunejského Sultána, ale není to hrůzu nahánějící netvor z temnot. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 12:10
Re: cirkus humberto utoci !!!
Ehm..Muscle Cars jsou americkým výtvorem a neměli bychom jim tento významný historický počin prznit ;-) Recept na Muscle Car je následující: vezmi konfekční automobil střední velikosti (mid-size, cca. 2,7m rozvor), namontuj do něj pořádnej motor (nejlépe velikou V8, ale není to podmínkou) a hezky ho vyšperkuj (rychlý pruhy, chrom, atd.). Muscle cars nejsou o vítězství výkonu nad podvozkem, pneumatikami a řidičem. Muscle Cars byli primárně určené pro maximální akceleraci na silnici nebo v Drag Race kláních. Muscle Cars nikdy neměli zatáčet jako sporťáky. A na to se docela často zapomíná :-) Mimochodem - nechtěl jsem ani prudit ani nic podobného, říkejme tomu třeba osvěta ;-) :-!
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 12:21
Re: cirkus humberto utoci !!!
:-) teď jsi mě pobavil :yes: máš pocit že Weineck bude zatáčet jak sporťák? Já ne... Máš pocit že tohle není určené na maximální akceleraci. Já stále ne... Pamatuj: MUSCLE CAR je cokoliv, kde je výkon ještě víc jak nadbytečný... MC může být i Trabant nebo Š 100, pokud tam dáš motor z KAMAZU. Tvou osvětu o mid-size a rozvoru 2,7 si nechej na hřiště :-) ;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 12:26
Re: cirkus humberto utoci !!!
Nebudu se hádat, ale definici Muscle Car jsem Ti popsal nahoře :-) Já nemluvil o tomhle Weineck-u, vůbec :-)
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 12:32
Re: cirkus humberto utoci !!!
:-) ;-)
neregistrovaný "MichalH"
21. 3. 2006 10:52
Re: cirkus humberto utoci !!!
Rozhodně bych se nebál jízdních vlastností. Podívejte se, kde je umístěný motor, kde sedí řidič, kde je umístěna nádrž + je vzadu nemalý diferenciál, tím chci říct, že auto bude mít dobré vyvážení. Pneumatiky nejsou ultranízkoprofilové, takže při své velikosti (výšce bočnice) a lepivosti (vypadá to na yokohama) relativně dobře přenesou sílu a podrží i v zatáčce. Samozřejmě vzhledem k výkonu je zde vše relativní, ale rozhodně bych to neviděl tak černě. Stejně počítám, že pokud s tím někdo bude někde jezdit, tak vzhledem k výkonům a exkluzivitě to beztak vytáhne maximálně 2x do roka na nějaký okruh. Dá 2 kola, zesměšní zbytek pole a pak to spocený až na *a s vytahanýma rukama zralý na psychiatra zase na půl roku zavře do garáže.
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:27
Re: cirkus humberto utoci !!!
nezesmesni, nezesmesni... na okruhoch akurat tak seba, ked vyleti v prvej zakrute, alebo sa mu roztrhaju gumy v polke prveho kola... >:D
neregistrovaný "misoo"
21. 3. 2006 13:31
Re: cirkus humberto utoci !!!
no a k tej hmotnosti... moze mat vzadu aj dve nadrze, aj dvoch "fullsized amicos", ale stale je to velmi maaaalo na vyvazenie motoru z B2 ;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 13:47
Re: cirkus humberto utoci !!!
B2 >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:04
Re: cirkus humberto utoci !!!
to je ten koktejl? Po tom mě bolí hlava! >:D
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 14:10
Re: cirkus humberto utoci !!!
Northrop Grumman B-2A Spirit, 4 motory General Electric F-118-GE-100, každý z nich disponuje tahem 77kN ;-)
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 14:22
Re: cirkus humberto utoci !!!
tibby...už by jsi mě mohl znát a vědět, že letadla zbožňuji a znám...a taky, že často říkám věci ironicky a v narážkách... PS: chtěl jsi říct statickým tahem! (ha! vrátil jsem ti to! >:D )
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 14:24
Re: cirkus humberto utoci !!!
Sakra, dobrej protiútok! Nečekal jsem ho! >:D Ale hned jak se zvednu z podlahy, nechám si sešít obličej a vyměnit natrženou ledvinu - budu zpět! >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 3. 2006 20:14
Re: cirkus humberto utoci !!!
B-2 je fajn ale už tomu chybí ta analogovost.. ;-)
neregistrovaný "MichalH"
21. 3. 2006 14:08
Re: cirkus humberto utoci !!!
ten motor sedí téměř uprostřed auta, v podstatě není třeba ho až tak moc dovažovat... tohle není audi s osmiválcem půl metru před přední nápravou... >:D
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 10:37
Mno..
809 kW z 12,9 litrů mi přijde docela málo :-) Kdyby tuhle nesmyslnost dělala Honda, tak z toho objemu dostanou 1155 kW ;-) Pro ty, co jsou pomalejší nebo jim smysl pro humor chybí uplně: vycházel jsem z motoru F20C (S2000), počítal jsem to lineárně, nebral jsem v potaz žádné ztráty na převodech, tepelné ztráty atp. a samozřejmě si dělám srandu :-!
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 17:39
Re: Mno..
Nedelas dobre Tibby! Jednou se ti ta sranda vymsti;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 17:56
Re: Mno..
Pozor na mě! Věci, kterým já se směju, jsou děsivé! Mráz by mě Tvá záda šlehat! :-! >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 18:07
Re: Mno..
To nebyla hrozba. To bylo pratelske varovani;-) Uz jsi objednal japika?:-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 20:26
Re: Mno..
Alo jo, já vím :-) A jo ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 11:05
Re: Mno..
Kdy bude? Cerven? Musis mi ho pak ukazat! :yes:
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 11:10
Re: Mno..
Červen? >:D Nejdřív jaro 2007! :-) resp. :-( ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 11:28
Re: Mno..
y wole, to se nacekas. To mas teda trpelivost.
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 11:31
Re: Mno..
Normálně zvažuji možnost sklouznout do bazarového kovboje a a ten rok si koupit LS400 :-!
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 12:12
Re: Mno..
Ty jsi nenapravitelnej! Pujdes na anglickou kuru. Budu do tebe lit cely vikend skotskou, abys konecne pochopil;-)
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 12:20
Re: Mno..
Celý víkend skotskou, jo? To by dopadlo..víš, my špuntové * >:-[] nejsme na takové sebevražedné mise stavěni :-! Ale k věci. Odpovídající parametry (V8, +200kW, luxus) je XJ. Kousek z roku '98 stojí málem o stovku víc, míň vybavěný, ja bohužel poruchovější :-( a je v něm míň místa.. :-(
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 12:51
Re: Mno..
Kup si Elise! Co v tom aute chces delat, ze je ti XJ maly?;-)
neregistrovaný "Tibby"
22. 3. 2006 12:56
Re: Mno..
Elise? Já chci sedět za volantem, ne za volantem, na straně spolujezdce a v motorovém prostoru najednou! >:-[] ;-) V XJ je prostě málo místa, vzhledem k vnějším rozměrům ;-\
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 13:07
Re: Mno..
Kup si Lexus....... :-| ;-) :-!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 3. 2006 12:06
Konečně...
...je článek i tady na auto.cz. Nádhera!! Už jsem to psal. Takhle ANO! Na tohle auto to sedí, i když to není takový elegantní, tak ta "kaplička" na tu kapotu sedí. :yes: :yes: :-) >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
21. 3. 2006 12:43
haha
Tak pod jedním článkem dvě cirkusová čísla (ten ULTRAHARDCORESTEROIDSMUSCLE CAR a fyzikální výlet do učiva zvláštních škol v kambodži...) Já volám bravo! >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Charger"
21. 3. 2006 14:37
Re: haha
>:D :yes:
neregistrovaný "RallyFan"
21. 3. 2006 16:50
Re: haha
>:D Jo, s tim souhlasim... Sediva je teorie, zeleny strom zivota. Doufam, ze tenhle clovek nestuduje strojni fakultu, jinak bych mu doporucil, vratit index a zapsat znovu mechaniku A. Poznamka okrajove: ad1:existuje cosi, cemu se rika soucinitel adheze. ad2: clovek studuje, aby zjistil ve vyssim rocniku, ze je vsechno stejne jinak. ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 17:40
Re: haha
Ja to rikam porad. Vsechno je jinak a nekde v pozadi se vsim manipuluje velkej zid;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 3. 2006 20:37
Re: haha
A kdybys co jen tušil... ;-) :-!
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2006 11:05
Re: haha
Nic nechci vedet!;-)
neregistrovaný "Jirka N."
22. 3. 2006 08:20
Re: haha
Hochu, pochopil sem dobře, že teotie o tom, že tření nezávisí na ploše je podle tebe správná? Tak to si z remisem podejte ruce a už se tu neukazujte :-) Nebýt braťja Jerevana, tak byste to Remmisovi sežrali >:-[] :no:
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 13:19
Re: haha
>:D
neregistrovaný "RallyFan"
22. 3. 2006 18:04
Re: haha
Chjo, nepochopil. No nic.
neregistrovaný "RallyFan"
22. 3. 2006 18:23
Re: haha
P.S.: Aby ti to bylo uplne jasne, tak jsi me spatne pochopil. :-! Napsal jsem to jako kritiku Rennise... Navic tva reakce me pobavila :yes: , clovece - polozis otazku a hned si na ni sam odpovis. Co to ma byt? >:D
neregistrovaný "Alessio"
22. 3. 2006 20:16
Re: haha
s rennisem nesouhlasím v pár věcech i starších), ale jsem rád, že nejsem sám, kdo pilně studoval devátou třídu ZŠ, narozdíl od vtipálka Jirky
neregistrovaný "RallyFan"
22. 3. 2006 21:01
Re: haha
:yes: :-)
neregistrovaný "JIrka N."
23. 3. 2006 11:00
Re: haha
TAk fajn, třecí síla závisí na ploše!
Jastli seš jiného názoru, tak je to tvůj a remmisův problém. Připadám si , že já a Jerevan sme snad jediný normální na tomhle webu, což mě docela zaráží :no:
Pochopisl někdy, proč mají na Tour de France uzonký galusky? Asi ti to budu muset říct: Aby měli co nejmenší styčnou plochu se silnicí, protože čím menší styčná plocha, tím i menší tření, tudíž pojede rychleji.
To pochopí i již zmiňovaný žák 9. třídy
Měj se fajn
:-!
neregistrovaný "hus"
1. 4. 2006 16:45
všichni jsou volové
Nechápu proč se všecki hádají vo přenosu síly na asfalt. Tak za prvý supersporty maj gumy široký, ale směs pneu je udělaná na každodení provoz, kdežto tadlenc kobra má obutý závodní slicky kerý sou sice uší, ale protože lepí jak žvejka tak se krouťák líp přenese na asfalt. A za druhý má špéru...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomcat1"
26. 5. 2006 18:54
Re: všichni jsou volové
Mas pravdu, asi este nevideli dragster Camaro, alebo Mustang v akci. 1500 HP a nic nepresmykuje, predne kola prvych 200 metrov 2 metre nad zemou.
neregistrovaný "buno"
22. 4. 2007 01:59
mami, to chci
tak v tomhle bych se chtel svest, strasne rad ridim ale jak tak premyslim tak ani nevim jestli bych chtel ridit tohle. asi bych se bal vubec slapnout na plyn. jo jinak kouknete na tohle: www.chciumytauto.*** sem si je objednal a fakt spokojnost :yes:
Rozbalit vlákno
0