Kup si POLO brácho, to je auťák pro drsný chlapy.. C70 kup svojí holce, je to krásné, smyslné auto pro ženy, pro tebe je ideální ten přidrzlej týpek POLO HTP ;-):yes:
Volvo pripravuje zmeny designu. Novy sefdesigner Volva Steve Mattin by chcel znacke dodat viac expresivnosti. Sucasne Volva (design ktorych vypracovali zaciatkom 90.rokov Peter Horbury a Jose Diaz de la Vega) su podla neho sice nezamenitelne, ale stale az prilis konzervativne (...s cim ja suhlasim). Ti, ktorym sa sucasna designova "superkonzerva" paci, by sa ale bat nemali. Mattin nechce menit vsetko, a aj tie zmeny ktore pridu budu iba postupne... Prve auto na ktorom budu vidiet nove linky Mattina, by malo byt kompaktne SUV XC50 (2007).
Tak teď jsi mě dostal... :yes::yes: Víš, ten konzervatismus není fádnost... je tam obrovská porce kvality, originality a samozřejmě i tah v čase. Ovšem, jestli trochu ještě dotáhnou V50 (nejkrásnější kombi 2005) do SUV... tak to tedy ... to bude něco :yes:
Ano,...ja viem. Ale Volvo je za ten konzervativizmus, nech je akokolvek kvalitny, kritizovane. A nutne podotknut, ze asi pravom. Ono totiz je problem v tom, ze je velmi lahke popisat ako budu vyzerat designove linky na kazdom novom Volve. Ten linky su akoby sputane v zakladnom designe. Nikto, ani ja, nechceme aby sa zmenila DNA designu Volva. Ja by som ale chcel presne to, o co sa pokusi Mattin - dat tomu trochu napaditosti (?), prekvapenia (?), ...proste vdychnut tomu rochu zivota. ;-) Aha,, a XC50 bude samostatny model (nie SUV verzia z V50), postaveny na platforme noveho LR freelandera. ;-)
no kdo se nedostal do pořadníku u českého volva a bude jej opravdu chtít donde si k individulenímu dovozci ... a myslím si že ještě ušetří poměrně slušný peníz ... :-)
Na buduci rok cakame nove S60/V70. Je ale dost mozne, ze to budu posledne S60/V70 v historii (tak ako ich pozname). Modelovy rad S60/V70 je totiz na hranici strednej a vyssej strednej triedy...a slabo predajne S40/V50 je zas na hranici nizsej strednej a strednej triedy. Volvo preto vazne uvazuje nad "standardizaciou" velkosti svojich modelov. Dalsia generacia S40/V50 by mala vyraznejsie vyrast na standardny rozmer strednej triedy, pricom by zdola nasledne nahradila aj spominane S60/V70. Zhora by obe auta mal spolunahradit standardny sedan vyssej strednej triedy S80 a nove velke kombi (crossover) V90 (...toto auto sa v poslednych dnoch nespravne objavuje v "spravach" ako pripravovovane Volvo MPV). Cely zamer ma ale jednu chybicku krasy. A vaznu. S60/V70 su nosnymi modelmi znacky a pokusit sa presmerovat ich klientelu na ine auta by mohlo byt rizikove. Na druhu stranu - snaha "standardizovat" Volva do "zabehanych" tried ma nesporne svoju logiku. Hlavne ak Volvo pripravuje luxusny 5m. sedan S100 (konec dekady), a ako znacka by sa tak chcela postavit nemeckemu triu A/B/MB...
Teoreticky to mozne je: MKS ma stat na upravenej platforme z FiveHundred, ktory ju ma povodom z Volva S80. Takze v zasade by mohlo ist o predlzenu platformu Volva S80....ale to vsetko je este relativne daleko. ;-) (Ty si si zmenil nick? :-) )
tohle je můj původní, dost (kdysi dávno) dlouho jsme sem pod ním chodil pak jsem jej změnil ... teď sjednocuji postupně nicky na forech a serverech kam chodím aby to bylo jednodušší ... :-)
jsem se ptal protože vím že to mks má třeba motor od volva ... ď ....
Ano...btw. potvrdzuju sa moje povodne spravy o tom, ze X-Type bude nahradeny autom typu Shooting Brake. Potvrdila to minuly tyzden Bibiana Boerio (sefka Jagu). Vraj su blizko potvrdenia o vyvoji tohto auta, po tom co bol vyvoj nastupcu X-type na nejaku dobu zmrazeny, kvoli posudzovaniu mozny verzii nastupcov. A tiez definitvne potvrdila, ze X-type urcite nenahradi podobny klasicky sedan, ani nijaky typ crossovera. Btw. ak bude mat Jaguar v ponuke 4 sportaky (male coupe, maly roadster, Shooting Brake, XK-series) a dva sedany (S-Type, XJ-series) + spanobohom teda aj ten velky crossover - Vytvori si Jaguar prakticky vlastny trhovy segment. :yes: Nebude to ani "nepristupna" exkluzivna trieda, ale bude to viac ako klasicka premiovka. :yes: Dobra cesta, velmi dobra....povedie k uspechu. ;-):yes: (Len to bude chciet silny design...)
ti nestačí IQ dostihovýho chrta. Na VOLVO obecně musíš mít. Na účtě i nad krkem. Je to velmi vyspělá značka, co to cílí hodně vysoko... Je tam všechno... severskej klid, dánskej design, umění krásy - mrkni dovnitř... dokonalej akcent na bezpečnost (pytle jsou jen v základu... teda všechny... jinde to dělaj obráceně...) VOLVO ná nejkvalitnější sedadla na světě... nejen subjektivně... mrkni na mechanismus opěradla a jeho "schopnosti" při havarii... budeš mrkat. VOLVO má i nejčistší vzduch uvnitř... A pak - akcent na malé děti - trvale zabudované dětské sedačky do vnějších zadních sedadel, které jedním grifem přeměníš ve standardní sedadlo... jo, a už jsi viděl sedadlo pro malý děti na zadní středový loketní opěře, aby byly ze všech stran co nejvíc chráněny... když máš tedy jedináčka... běž a podívej se. Budeš žasnout, co je VOLVO. Mimochodem, ta dětská sedadla bude teď nabízet take APOŠTOL... VOLVO je prostě vyspělá značka pro vyspělého člověka. BRAVOLVO :yes: P.S. Chrti prej maj rádi rejži... nevím... :-)
pevně zabudovaný dětský sedačky nabízí Mercedes-Benz už od třídy E řady W210, v současnosti je lze mít v třídě C a E - jinak nevím o nikom dalším kromě Volva, kdo tuhle skvělou věc má
jde i o to, že u takovýho "rozumnýho" auta odpadá nutnost kupovat sedačky pro dvě věkový kategorie dětí (příplatek za ty integrovaný je ca 10000,-) a výmluvy některých na to, že "jedeme jen po městě, tak na co sedačku", nejsou na místě - prostě o starost míň