Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen: nové motory pro Touran a Jettu

Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů MPV Touran o zážehový agregát 1.4 TSI a vznětový 2.0 TDI 125 kW, Jetta dostala benzínový 2.0 TFSI.
Zpět na článek
17. 3. 2006 14:53
neregistrovaný "mari"
17. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 14:55
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "Tibby"
17. 3. 2006 16:22
neregistrovaný "Jan"
17. 3. 2006 16:25
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 16:49
neregistrovaný "pawel"
17. 3. 2006 19:17
neregistrovaný "Koubes"
17. 3. 2006 19:35
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 18:29
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 19:29
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 21:34
neregistrovaný "pawel"
1. 6. 2006 21:28
neregistrovaný "tommik"
18. 3. 2006 13:34
neregistrovaný "Coroner"
18. 3. 2006 17:29
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 18:47
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 19:45
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 21:41
neregistrovaný "pawel"
17. 3. 2006 16:26
neregistrovaný "ericn"
17. 3. 2006 17:36
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2006 19:22
neregistrovaný "Tibby"
17. 3. 2006 16:14
neregistrovaný "M3"
17. 3. 2006 21:39
neregistrovaný "bingo"
17. 3. 2006 22:15
neregistrovaný "pawel"
17. 3. 2006 17:07
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 3. 2006 17:54
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 18:22
neregistrovaný "benQ"
17. 3. 2006 20:50
neregistrovaný "Gib"
17. 3. 2006 22:18
18. 3. 2006 01:40
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2006 10:50
neregistrovaný "ericn"
18. 3. 2006 11:28
neregistrovaný "Bob"
19. 3. 2006 08:34
neregistrovaný "Hmmmmm"
18. 3. 2006 11:31
neregistrovaný "dzonnek"
18. 3. 2006 14:02
neregistrovaný "hoborg"
18. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "mari"
18. 3. 2006 14:11
neregistrovaný "kedlubna"
18. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "mari"
18. 3. 2006 16:11
neregistrovaný "anonym"
19. 3. 2006 00:32
neregistrovaný "Pit"
20. 3. 2006 13:14
neregistrovaný "sala"
20. 3. 2006 17:54
neregistrovaný "Jan"
20. 3. 2006 19:13
neregistrovaný "Pit"
neregistrovaný "mari"
17. 3. 2006 14:53
NECHCI SE OPAKOVAT...
..ale pro jistotu budu... 1.4 TSI :yes: :yes: ,2.0 TFSI :yes: ;-) , 2.0 Turbokamna PD hajdy do muzea :-! . Jak to spívají ti Rammstein? exposiv wie Kerosin, mit viel Oktan und frei von Blei. Einen kraftstoff wie Benzíín >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 14:54
Záchrana? Těžko!
MYslim si, ze tyto dve auta dalsi motory nezachrani. I kdyz si myslim, ze konkretne tyto motory nejsou spatne. Ale bohuzel jsou montovany do prisernych aut. Ale je mi jasne jak to tady bude vypadat ;-\
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 14:55
Re: Záchrana? Těžko!
Myslim tim, jak bude vypadat tato diskuse
neregistrovaný "Tibby"
17. 3. 2006 15:42
Re: Záchrana? Těžko!
Mně se -div se světě- Touran líbí. Nevím proč, ale líbí. Mno ale o tu Jettu bych ani kolo neopřel.
neregistrovaný "Jan"
17. 3. 2006 16:22
Re: Záchrana? Těžko!
Když si dám dva tři krasohledy, líbí se mi i místní hostinská.. Je zavalitá, potí se a nějak se nemůžu rozhodnout, kam jí zařadit...
Na hliníkových kolech a s krasohledem v krvi by se mi Touran také líbil..
Včera jsem zaparkoval před hotelem s čerstvě umytým Coupé C4 v červené barvě. :-! Zastavil jsem na jediném volném místě a chvíli jen tak poslouchal rádio. Pak si všimnu "kolegy" řidiče vedle mě, jak pohledem zkoumá moje (firemní... :-( ) litá kola, zrcátka, elegantně se svažující linku střechy a ostře řezanou záď. Vystoupím, vezmu tašku na rameno a podívám se, v čem to sedí (stále ještě hltá, oči mu těkají). Jetta TDI. Neumytá, obyčejná, bez emocí, dokonalá-chladná. 20 metrů, dveře hotelu, otočím se, chlápek vylezl a zírá dovnitř.. Tentokrát se na recepci při placení usmívám... :yes:
neregistrovaný "Gotik"
17. 3. 2006 16:25
Re: Záchrana? Těžko!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "pawel"
17. 3. 2006 16:49
Re: Záchrana? Těžko!
Tak mě se nelíbí ani Jetta ani C4 :no: C4 je extravagantní výstřel do tmy. Třeba si to zírajíce prohlížel proto, že TO ještě neviděl :no:
neregistrovaný "Koubes"
17. 3. 2006 19:17
Re: Záchrana? Těžko!
On sice ten citrón je 100x hezčí a emotivnější, ale dle mého názoru je auto hlavně o podvozku, řízení, brzdách... A v tom je přece jenom ten VW pořád o trochu lepčí. Sám jsem naprostý nepřítel VW, ale v technické stránce mi připadnou německá auta pořád propracovanější ;-).
neregistrovaný "Jan"
17. 3. 2006 19:35
Re: Záchrana? Těžko!
Hmm. Každý chvilku tahá pilku :-|
Podvozek mě nikdy nezklamal. Nedělám si iluze o fyzikálních zákonech, ale zatím jsem se nedostal do situace, kdy by zbýval čas tak na krátkej otčenáš. Je docela prima čitelnej a určitě snese víc, než O1. Řízení je sice přesné, ale dosti mrtvé a pramálo komunikativní (tedy vyjma VTS, ale ani tam to není přehnaně ukecanej společník na cestách). Nemá ale ani náznak vůle, každý milimetr pohybu je znát. Brzdy jsou ostré (dokonce velmi) a ještě se mi je nepodařilo unavit, jejich dávkování, pravda, poněkud problematické při přechodu z jiného vozu. Řazení nesnese srovnání s německým standardem, ale i tady platí, že se mi ještě nestalo, abych rychle nepodřadil, nebo nazažadil zpátečku a pod. Řazení v O2 RS mi způsobilo lehké potíže s hygienou v mém spodním prádle (nic tak technicky působivé jsem do té doby nezkusil), ale v C4 to není tak špatné. V černé VTSce jsem v okolí Zlína a UH náháněl německou produkci způsobem, který radši nebudu popisovat, ale pánové měli o čem přemýšlet. A to velmi.
Technicky vzato, jde o to, jestli si ti líbí holky, nebo vdolky (Bavworské). Já jsem na holky :yes:
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 18:29
Re: Záchrana? Těžko!
Nechci být puntičkář, a VTS je skvělej vůz, ale jakou německou produkci jsi proháněl? Ono to chce srovnávat srovnatelné :yes: Navíc, každej není řidičskej fajnšmekr jako většina zde píšících, to je třeba si uvědomit. 90% řidičům stačí cca 100 koní i do auta nizší střední třídy a auto je pro ně spotřební zboží.
Ale jak píšeš, někdo rád to, jiný tohle. Mě se osobně německá strohost a preciznost líbí (také třeba styl Ferrari nebo Lexus). Navíc, více dám na mě sedící interiér, na ten při řízení vejrám, než na exteriér :-)
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 19:29
Re: Záchrana? Těžko!
Ale Pawle, já si dokonce myslím, že jen minimum zde píšících má něco společného s "fajnšmekrovstvím" za volantem. Měsíčně najezdím mezi pěti a šesti tisíci a sám o sobě si netroufnu říct, že umím. Neumím. Věru neumím. Hm, taky se nějak nemůžu ztotožnit s tím, že devět z deseti lidí bere svá auta jako spotřební zboží. Když nic jiného, je to symbol, pozlátko.. Pro mnohé náhrada genitálií (obezřetně jsem si tu otázku radši nepoložil ;-) ).
Ale souhlasím a to bez výhrad, že pokořit (aha, takže přece jen souboj genitálií..) s VTSem Octavii TDI a jí podobné není neřešitelný problém. Ale v kraji páně Samohýla a Araveru, v kraji hemžícím se přeprogramovanými jednotkami původně 96 kW producentů karcinomů, v kraji s omezovači hraničími na 5t ot/min. mě to prostě baví. Oni se opravdu snaží :yes:
A v takových chvílích vejrám taky. Na stromy u silnice, propadlou vozovku, utaženou zatáčku s kamionem na vrcholu kopce. Do zpětného zrcátka se vzdalujícími se H7... Až pak na středovou konzolu, až pak si utřu roce do sedačky vedle.. :-)
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 21:34
Re: Záchrana? Těžko!
Tak to jsou idioti , jestli s TDIčkem závodí s VTS, tím spíš na běžné silnici. Já tě chápu, mám také TDI, ale co s tím někteří dokážou a co od toho čekají! Nechápu je :no: Kazí všem dobré jméno :-( Já mám Octavii 2,0 TDI, uvažoval jsem o RS combi, ale na to dost najezdím, tahám těžkej vlek atd. Normál byla praktičtější. Nikdy jsem neplatil za rychlost! No jo no, tak závoď :-) Jen si vždy řekni, jestli to má cenu! Ono je důležitější vždy v pohodě dojet domů :yes:
neregistrovaný "tommik"
1. 6. 2006 21:28
Re: Záchrana? Těžko!
Mimochodem, az se zas budes vychloubat, O1, pokud nema xenony, tak ma H4. Zadna nemela H7. Znalce. A mimochodem, zkus si srovnat spotrebu toho tvyho slavnyho VTS a TDI 96kW. A az budes normalni smrtelnik vydelavajici 18000kc/mesic a platit si palivo ze svy kapsy, posles vsechny VTS RS atd do haje
neregistrovaný "Coroner"
18. 3. 2006 13:34
Re: Záchrana? Těžko!
Rád by som ale videl podobnú situáciu o desať rokov... Z teho High-Tech Citráku by si sa radšej vyparil ako vystúpil kdežto Jetta bude mať svoj štýl. Nehovoriac čo za päť rokov dostaneš ty za ten Citrák (200.000,- ??? :-! ) a ako si bude medliť ruky majiteľ Jetty TDi. >:D
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 17:29
Re: Záchrana? Těžko!
A tak to dopadá, když soudní patolog otevře autobazar. :-(
1,6 HDI (80 kW), 6xbag, ESP, ABS, EDB..., prima audio, dvouzónová klima, tempomat s omezovačem, Alu kola.. ale hlavně, hlavně STYL.
Souhlasím, že za 5 let dostane majitel Jetty víc. Možná o dost víc. Ale určitě za ní také o dost víc vysázel CAC nebo ŠkoFinu >:-[]
Ale pozor, to jen v případě, že mu miláška do té doby nikdo nepředá novému majiteli v Moldávii :no:
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 18:47
Re: Záchrana? Těžko!
A řekni mi, v čem má ta C4 styl? Pro tebe určitě má, ale já to chci obecně? V čem? A s tou výbavou. Využiješ to? Dvouzónovky je blbina a chyták na lidi, tempomat v autě nižší střední třídy nevyužiješ (pokud s tím jezdíš tolik, že jo, tak kup něco většího). Prostě jedna a velmi podstatná slabina vozů celého VW je cena. Přiznejme si, být levnější, hodně lidí by nic jiného nekoupilo! Je mi jedno, kdo si co koupí, v čem jezdí! Ale opravdu velmi mi vadí, že se soudí lidi ve vozech VW jako něco horšího, že jsou hloupí atd. Proč? Když to vezmu na C4. V čem, kromě ceny je lepší než Golf 5? Já si troufnu říct, kdyby stál Golf totéž se stejnou výbavou jako C4, najednou by měl i ten styl, že? :no:
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2006 19:45
Re: Záchrana? Těžko!
A ještě tady.. Styl a jeho vnímání je v zásadě nepřenosnej pocit. Už dlouho sedlám co sedlám, mám ale vždycky ráno s klíčkem v ruce stejnej pocit. Je sexy, je svá ta čtyřka. Je milá a umí hýčkat. Dovede zazlobit, dovede naštvat, ale nikdy, nikdy to netrvá dlouho. Rychle jí odpustím. Debata na téma lepší/horší je nedůstojná, každý si musí udělat obrázek sám pro sebe. Nikdy bych se neodvážil tvrdit, že Golf je objektivně horší/lepší, tak jako jiné. Každý nabídne něco jiného. Jsou lidé, kterým je charisma putna, chtějí něco, čemu můžou věřit (rozuměj přejí si věřit, to je jedna ze základních lidských potřeb). Pro ně je Golf, nebo Corola dejme tomu. Já ale radši ty holky i s jejich náladami, manýry a trucováním. Nakonec jim vždycky odpustím :*)
K ceně. K čemu spekulovat v relacích "kdyby". Kdyby lítaly ryby, nebyly by rybníky.
P.S. Ta moje nemá ráda zimu, já v aut radši trochu chladím
P.S.II Tempomat (resp. omezovač nastavený na 55 km/h) je s pražskou značkou v určitých částech naší krásné země spíš nutnost, než důkaz zodpovědnosti
neregistrovaný "pawel"
18. 3. 2006 21:41
Re: Záchrana? Těžko!
O.K. s tím stylem. Pro tebe je C4 sexy a stylová. Nemám nic proti. Mě vždy jen mrzí, že málokdo dokáže uznat názor na stylovost Jetty, Golfu, Octavie atd. Já se na svou Octavii Combi můžu dívat pořád. Pořád si říkám, jak je pěkná :-) Já bych také nikdy netvrdil, že je něco lepší nebo horší (samo, že jsou vyjímky). Každý auto nabízí něco jiného a každý má jiné požadavky a nároky. Na KDYBY se nehraje, to je pravda. Jen poukazuji na skutečnost, že ta cena leží mnoha lidem v žaludku a schovávají za to ostatní důvody. Výbava. Na tu máme odlišný názory. Já osobně nemám rád ani klimošku a tempomat mi nesedí, ale to je individuální. Jen říkám, že bych takhle bohatou výbavu do auta nižší střední třídy nechtěl :-)
neregistrovaný "ericn"
17. 3. 2006 16:26
Re: Záchrana? Těžko!
No Jettu bych taky nechtěl, Tourana,ikdyž je hodně usedlej, celkem jo. Nicméně by musel být uplně za jinou cenu než je. Tuhle jsem si ho spočítal cca za slušnej ranec necelých 800k, no a to je fakt příliš... Trochu předražená dodávka :-O
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2006 17:36
Re: Záchrana? Těžko!
Tys to vazne napsal? Kolik to stalo?;-)
neregistrovaný "Tibby"
17. 3. 2006 19:22
Re: Záchrana? Těžko!
:-) Možná mě ovlinila ta reklama, kde ten týpek dostane od prodavačky lízátka "pro děti". Až tehdy jsem si uvědomil, že to co jsem do té doby přehlížel jako další šedou popelnici, je vlastně motorové vozidlo :-) A tak nějak se mi ta krabice zalíbila. Musim ale říct, že netuším co tam rvou za motory, jakou to má výbavu ... nic. Jen mi "sedlo" do oka. Jak říkám, já nejsem normální... :-!
neregistrovaný "M3"
17. 3. 2006 16:14
Re: Záchrana? Těžko!
Naprosto souhlasim. VW Group sla do kytek a jen diky setrvacnosti blbosti zakazniku jeste zije jako prase v zite, ale na kazdou svini se vari voda, takze se tesim, ze se snad nekdy dockam toho, ze si lidi budou kupovat kvalitni auta a ne "lidovy vozitka" >:-[]
neregistrovaný "bingo"
17. 3. 2006 21:39
Re: Záchrana? Těžko!
Myslim, ze VW je prave takovej, jako ho jeho zakaznici chteji (kazdej nemuze bejt kchul). To, ze se ti to nelibi, ti jeste nedava pravo nekomu rikat blbec, ty blbe. Ok? S kvalitou jsou myslim taky zcela na urovni.

Sice je fakt, ze sam bych si to taky nekoupil (spis nejakou alfu ;-) ), nicmene mam k VW respekt, ty auta jsou relativne ok :yes:
17. 3. 2006 22:09
Re: Záchrana? Těžko!
:yes:
neregistrovaný "pawel"
17. 3. 2006 22:15
Re: Záchrana? Těžko!
Souhlasím :yes: Někomu se prostě ta konzervativnost, šedost a relativní bezemočnost líbí. Někdo prostě nechce designové experimenty a rychle okoukané tvary. VW k tomu přidává špičkovou kvalitu. Prostě každý rád něco jiného :-)
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 3. 2006 17:07
bez titulku
ale ludia pride GTI a on vam vysvetli ake su to dokonale auta :-) inak ta jetta je naozaj hruuuuuuuuza a touran je sice mensia ale stale hruuuza
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 17:54
Re: bez titulku
VW mi nic nehovori.Auta bez emocie a bez ducha.Konzervativne popelnice.
neregistrovaný "benQ"
17. 3. 2006 18:22
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Gib"
17. 3. 2006 20:50
Ale priatelia!
Nebudte na ten VW taki drsni. Ono to nie su zle auta. Ak by mi ho niekto daval zadarmo, tak beriem vsetkymi desiatimy! Ak by som mal vsak investovat nejake prasule, tak ich urcite nevrazim do tejto pochybnej znacky ale! :-!
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2006 22:18
KOPNI DO VRTULE
Ten motor 1,4 TSI... třesu se na něho... musím si to jít vyzkoušet. Nevím sice v jakejch motorizacích se kolegové, přispěvatelé nahoře nachází (vím matesi), ale odhaduju to, že moc vlastníků 911tek tu teď nepíše... tak mě napadá, že to musí bejt na provaz, když tvou upocenou 1,4ku sejme Touran, co má na zádi stejnou číslovku, vyvolávající u vlastníků lehkej komplex méněcennosti... ovšem tohle bude v těchto kruzích motor ikona... jen považ 1,4... a nikdo na tebe nemá... myslím, že tento motor se VW povedl. Ta Jetta, princezna touhy... no, je to trochu problém... hádá se tak nějak předek se zadkem... tak uvidíme... ostatně tohle je okraj zájmu... Tak brácho... až ráno pojedeš na vejlet... vzpomeň, jsou tací, co se stejnym objemem kopnou do vrtule a zažívaj pocity fakt jako ve stíhačce. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2006 01:40
Re: KOPNI DO VRTULE
nedavno som videl reklamu na guru gt v nejakej zahranicnej tv. dost ma zarazil zvuk, ktory k tomu isiel. znelo to ako tvrdy hlboky "us-power-engine", no mne sa zda, ze by to malo skor "pilit usi". teraz neviem ci v tej reklame sidili, alebo to ma fakt taky zvuk... tiez to pojdem skusit, musi to byt parada taky motorcek !! tu 1,4 na zadku by som lestil kazdy den !! >:D :yes:
neregistrovaný "ericn"
18. 3. 2006 10:50
Re: KOPNI DO VRTULE
Na papíře to zní slušně, jde jen o to jak to bude s jeho životností, ale to ukáže čas.... ;-)
18. 3. 2006 19:37
Re: KOPNI DO VRTULE
Jaká životnost? Ten motor pojede chvili na kompresoru, chvíli na turbodmychadlu... s tím si hlavu nelam.
neregistrovaný "Bob"
18. 3. 2006 11:28
Re: KOPNI DO VRTULE
Jo,kdyz se poradne zhulis,tak ti i tohle muze pripadat jako stihacka... >:D
neregistrovaný "Hmmmmm"
19. 3. 2006 08:34
Re: KOPNI DO VRTULE
Hmmm,ty musíš bejt libovej.
Skus si ho nahonit levou rukou přes pravou nohu a snad se ti uleví.
Jen tě nepotkat na silnici...
neregistrovaný "dzonnek"
18. 3. 2006 11:31
Motory
To značení objemu motoru na zádi by nemělo být aby ten kdo se tě snaží předjet nebo koho jsi předjel mohl jen hádat co to bylo. Tohle bohužel VW už nedělá od dob kdy vyjel Passat B5 a to je škoda. Není nad čistou záď:-) Taky nenosím na zadku mé parametry..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hoborg"
18. 3. 2006 14:02
Re: Motory
jo, asi tak. na zadi mi staci jen pismenka GT :-)
neregistrovaný "mari"
18. 3. 2006 14:08
Re: Motory
hmm... no ale to ta Tvoje kupovala ZAJÍCE V PYTLI >:-[] >:D ;-)
neregistrovaný "kedlubna"
18. 3. 2006 14:11
1.4 TSI
Vyvinout takovýho neperspektivního a předraženýho prasopsa - to se opravdu jinde než u VW nevidí. 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
18. 3. 2006 14:20
Re: 1.4 TSI
já náhodou TSI fandím: je to velice zajímavý počin :yes: Představ si tuto technologii ve třílitru ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "anonym"
18. 3. 2006 16:11
Re: 1.4 TSI
Zajímavej počin to je. Alespoň co se týče komplikovanosti a ceny. Místo vymýšlení takovýchhle paskvilů by se měl VW poučit od někoho, kdo motory opravdu umí - třeba od BMW, nebo Hondy.
neregistrovaný "Pit"
19. 3. 2006 00:32
O čem je Jetta
Urážíte mýho mazlika, musím se ozvat ;-)

Snad konečně po 4 měsících bych měl dostat svoji (od poloviny listopadu objednanou) Jettu 2.0 TDI DSG. Překvapují mě odsuzující příspěvky lidí, kteří podle mě nepochopili, o čem Jetta je. Objednal jsem si ji ve výbavě v ceníkových cenách lehce přesahující 800 tis. Kč. Proč? Tedy:

1) Motor
Říkejte si co chcete o turbokamnech, ale nalítám ročně 60 tis. km a 3 litry ve spotřebě pro mě představují 50 tis. Kč / rok. Neumím s žádným jiným motorem než s turbokamnama jezdit pod 7 l/100km. Zabijte mě. Neumím. Měl jsem 2 Fordy, při mým stylu jízdy vždycky >9 litrů. Řeknu kde je problém - HDI (=TDCi,...) má při maximálním výkonu mnohem vyšší spotřebu než TDI. A to u mě dělá rozdíl 2 - 3 litry ve spotřebě.

2) Podvozek
Mám srdce závodníka, ale (bohužel) práci, řekněme "obchodního cestujícího". Na jednání potřebuju přijet odpočinutej, i když je to 500 km. A to mi Jetta, na rozdíl od řady jiných aut, dá. Není to závoďák, ale taky žádnej podrazák, kterýho bych nedokázal přečíst.
Když si chci zablbnout, půjčím si v půjčovně MX5, RX8 nebo klidně i 911, když to na mě přijde - a stačí mi na to víkend a 1000 km jednou za půl roku.

3) Kvalita
Říkejte si co chcete, měl jsem Octavii I, prvních 20 tis. km jsem sice ladil kvalitu (hlavně vrzání a skřípání), ale dalších 100 tis. km ujela jen se 2 servisníma prohlídkama a spoustou nafty ;-)
I kvalita interieru mi u Jetty ve srovnání s řadou ostatních, které byly ve výběru, připadla nejlepší.

4) ???????
Nevím, jak to napsat - Jetta má leccos společného s Octavií a řeknu to upřímně - jedním s důvodů pro Jettu byla naděje, že ji - na rozdíl od Octavie - nepotkám na každým rohu.

5) BYLO TO MOJE ROZHODNUTÍ
A jestli má někdo 800 tis. na to, aby si koupil auto, ať to udělá - ať si koupí třeba Logana se zlatejma klikama. Kecy typu "neopřel bych si o ni kolo" když vám v garáží v lepším případě stojí stojí X let starej vytuněnej vrak, v horším případě to kolo, který si nemáte ani o co opřít a firemní politika Vám nedovoluje koupit si nic jinýho než Citroen za 480.000,- mi připadnou fakt legrační.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sala"
20. 3. 2006 13:14
Re: O čem je Jetta
No, já jsem si zrovna dneska vyzvednul na Jarově Tourana. Soudruzi v NDR udělali jen dvě chybičky: jeden z klíčků je vadný, ale zatím mi jeden stačí. Zajímavější je však důrazné varování na šroubovacím víčku palivové nádrže i na tom víčku plechovém, ať do dieselu liju zásadně jen a pouze naftu. Což o to, taková informace se vždycky hodí, ale nemyslím si, že by se něco takového mělo vyskytovat na autě s 2.0 FSI. Už vidím, jak to někomu půjčím nebo se mi na pumpě k autu vrhne "pumpař" a je pr..er.
Ale co by člověk za 910000 CZK chtěl, že?
neregistrovaný "Jan"
20. 3. 2006 17:54
Re: O čem je Jetta
Hezké. A hezké budeš mít i své auto (inu za ty peníze aby ne ;-) ).
Ale můžeš klidně spát i v případě, že ho půjčíš tetičce bratrance tvého strýce.. TDI si s benzínem opravdu nikdo nesplete >:-[]
ALe jinak blahopřeji k novému vozu...
neregistrovaný "Pit"
20. 3. 2006 19:13
Re: O čem je Jetta
Tak to je hustý :-!
Není to náhodou opravený z nějaké totálky a vydávaný za nový? >:-[]