Tak teď už chápu, proč teď na 1800 prodaných Golfů v USA připadá 1300 GéTéÍček. Koukám na ofiko stránky amerického VW a zatímco normální Golf se prodává v gen.IV, tak GTI je už dávno gen.V.
Tak teraz som uz zo strategie VW uplne zmateny. To vazne nie su schopny nadviazat na bestseller predchadzajucich generacii a musia menit model kazde 4 roky? Inak ani by som sa necudoval, keby si amici ani nevsimli ze je to predchadzajuca generacia >:-[]
... a mozno je to aj reklamou :-) aspon vediet do ktoreho segmentu GTI smeruju >:-[] vid [odkaz]
... jo a tympadom je jasne co robil herrr doktorrr GTI ked ho tu nebolo ;-)
Taková krása! Čistota tvarů, lehká a střídmá elegance blyštící se na slunci středozápadu.. Curtiss ty svoje mašiny prostě uměl a basta. Staré dobré časy by neměla prznit taková kompozice. Co tam dělá ten Golf?! :-(
Ano, šachovnice na čukámu... Například "Big Beautifull Doll" Col. Landerse, to byl mazec jako hrom. A náckové je vážně neměli rádi, obzvláště ne za zády >:-[]
Možná mám trošičku zvrácenej vkus, ale nejhezčí letadlo ever je pro mě Lockhead SR 71 Blackbird. Je to takovej muscle-plane. Brutální výkon a příšerná ovladatelnost, přesto obrovské kouzlo...
Nemáš, nemáš... To byl opravdovej balet! Demonstrace totální technologický nadřazenosti, drzý americký arogance a přenádhernej kus titanu. Za letu se prodloužil o 15 cm díky tepelný dilataci (pozor, neplést s 15cm u přiteplených diletantů v silných vozech). Tedy až do příchodu Migu 25 s dalekonosnými střelami. Pak to Yankees zabalili.. >:D
Mig 25 a SR-71 byla přecejen letadla s jiným účelem (Mig 25 sestrojili, aby měli něco, co se alespoň přiblíží na dostřel). Navíc jak mluvíš o tom roztahování: Na zemi ani netěsnily nádrže na palivo.
Jo, XB-70 Valkyrie bolo neskutocne lietadlo. Teda B-70 nikdy nebola, zrusili ju kvoli vacsej sile interkontinentalnych nuklearnych rakiet a zlepsujucim sa protilietadlovym systemom. Potom 2 prototypy spravilo NASA a to bolo XB-70, [odkaz] alebo [odkaz] (toto bola jedna z poslednych foto projektu vid [odkaz] /// Inak ten Mig25 presiel do vyroby aj napriek zruseniu B-70 a to lietadlo by som prirovnal k auto na drag races, manevrovatelnost nic moc, ale trochu forsaze a rakety nestihaju >:-[]
a pak přišla Svornost a ukázala všem, že žijeme v krásné době. BAe/Aerospatiale Concorde je nejhezčí letadlo, které kdy letělo. Jen ta myšlenka je hodná 21. století...let rychlejší než zvuk pro normálního člověka za cenu obstarožního golfa. kam se hrabou mustangy nebo jaky... ;-)
Pro mě mají největší charisma bombardovací letadla, akorát si nemůžu vybrat který... Miluju B-52 (hlavně verze A-D), kdybych na to měl a vlády by nebyly proti, koupil bych jedno z AMARCU.. B-36, i sovětský stroje, hlavně že to má hodně motorů a dá se do toho umístit atomová bomba (hippíci můžou schazovat třeba VW Bus >:-[]) Jinak SR-71 je totální nářez a je to asi nejúchvatnější letadlo, co člověk může vidět..
...btw. tie lietadla by mohli byt (vynimocne zaradenou) dobrou diskuskou pri prilezitosti 1.aprila. Take "odlahcenie" od aut...ale zas nie az tak daleko, ved historia sveta aut a lietadiel sa hlboko prelina... ;-)
Brrr... Mustang :-) Nevím proč, ale mě tohle nikdy nebralo... Spitfire jo, Bf-109 jo, z amerických stíhaček WWII se mi líbí nejvíc taky asi spíš P-40 nebo palubní Corsair...
je GOLF jen tady, v Česku... nakonec, má to tu těžké... z neznámých důvodů se tu mnoho udajných milovníků aut zbláznilo do rejžový produkce... takže dávaj přednost takovejm ikonám, jako je Rio... teda, Kia Rio... no, zajímalo by mě, co opravdu za tím je... můj tip je jenom splasklá peněženka... To je asi tak, jako by mě tu někdo přemlouval na Chronograf Seiko... a za rohem u Dušáka na něho mrkaly jedny Omegy vedle druhejch :-) Ale možná nám tu někdo napíše a vysvětlí můj omyl se splasklou peněženkou... Teda, ale abych se vrátitl k tématu... Tak va Státech... tam GURU, GOLF V. samozřejmě nebude motorizovat populaci... myslím, že svou roli ovšem by sehrát mohl... Koneckonců pamatuji si na sedmdesátá léta a na GOLF Rabbit (tuším to byl Golf I), ostatně odkud myslíš, že pochází ještě dnes ten vizuální evergreen - dva šukající králíci... Jo, brácho, GOLF, GURU GOLF... to JE legenda tady i tam. Tak ať ti to Rio :-) pěkně slouží... bože.
no jo Rabbit: na ten si vzpomínám ;-) stával v naší ulici. Byl dovezený nevím odkud. Pětidvéř s otáčkoměrem a třístupňovým automatem. Rezavý s pádícím králíčkem na masce a na kufru. Stál tam roky... Když ho konečně nastartovali a rozjeli se- automat zařadil jedničku, potom trojku a pak už nic... Dalších pět let tam pak stál s vyfouklýma kolama. Někdo ho otevřel a vybrakoval všechno včetně pedálů a kliček na okna. Na závěr kariéry dojela žlutá Ávie s navijákem a odvezla králičí doupě do rajzu... :-!
porovnáváš jabka s hruškama... asi víš kolik stojí nový golf a kolik nový rio (mimochodem třída pola, ne golfu) asi víš, že cenový rozdíl je značný, asi víš, že velká část národa si může alespoň o 20k platu nechat jen zdát... je to "splasklou peněženkou" jak ty pejorativně říkáš, ale holt pro tyto lidi je 200k (u nafty spíš 300k)rozdíl v ceně poněkud velký a proto volí rejžovou produkci a ne skopčáckou "dokonalost", která se mimochodem s oblibou "exportuje" za dumpingové ceny na východ.
Jo, žhongchčujové plánujou, že snad začnou prodávat v USA a EU...ale zatím jsou porážení i na domácím hřišti. Lídrem čínského trhu je General Motors, který oproti loňsku hlásí nárůst o 19% a drží 14,2% podíl. Druhý je Volkswagen s 13,3% podílem na trhu.
Ty si urazil moje hodinky!!!!
Máš něco proti SEIKO SUPERIOR 5!!!!
23 kamenů, vodotěsný do 50 m pravej titan, automat!!!!
Jsou snad nějaké Omegy lepší???? Kámo nejsou... Když už Rada..., ale Omegy kámo, omegy ne... Možná Breitlig...,ale to ty asi neznáš... To není kategorie Golfu... >:-[]:no:
Hahaha máš snad něco proti pračkám hahahahah, skoro to vypadá jako bychom se ocitli na portálu Bílé zboži.... Neni čas se vrátit k autům? Letadel, hodinek a nakonec i praček už bylo dost haha >:D >:D >:D
já zůstávám u Festin...nejsem snob, abych si kupoval Breitling (a taky se mi nechce jís chleba se solí, až budu splácet úvěr - viděl jsem hezké za 542tis.kč >:D )
na festiny nedam dopustit. mam uz stvrte a vsetky stale idu a to prezili uz vselico. naposledy som si kupil pred mesiacom novy model. dal mi na ne sto dolarov off, tak som si ich hned nasadil.
co sa tyka golfu, neviem. nie je to moja oblubena znacka ale viac tu vidim jettu. a za tie prachy tu dostanem aj lepsie auto. pekny den.
Nechci urážet tvé hodinky... :-) ovšem Seiko, wolffe, nemůžeš přece porovnávat s Omegou... To je stále dokola... jestliže ti nic neříká Omega - byly na Měsíci (speedmaster)..., Longines - když píšem o letectví, či HEUER (TAGH HEUER) když tedy píšem občas i o autech, či CERTINA (když rozdáváme rány na motorkách - dvojitá antišoková ochrana)... tak holt nosíš Seiko. Breitling... taktéž letecká legenda... stojí toho půlmelouna jen ve zlatě. Jinak se pohybují mezi 30 - 150, (mod. Bentley cca 250). jak tu jednou trefně poznamenal Ciello, na levaačku jen švýcary :-) jinak nemáš šanci... tak bych tohle jen rozšířil o legendu USA - HAMILTON. Od vánoc se prodávaj i zde. Budeš mít před sebou svitící ciferník v džungli nad Saigonem... (leghendární model Navy) Ovšem hodinky s velkým H... tak o těch jsme zatím nepsali... naní na to ani čas... Takže wolffe... ta seika daruj synovci a obrň levé zápěstí nějakejma švýcarama s certifikátem stopek. Třeba TAG HEUER, model Carrera 64... za cca 60 táců je budeš milovat i ty. Mám dvoje Carrera, jedny na kůži, druhé na kovu, ze sedmdesátých let... nosím je i v srdci... Jo, a když jsem tu tenkrát jel geteičko... vzal jsem stylově Certina, model Cascadeur... píši tam o tom. Sakra, wolffe, tys neviděl Steve McQueena v "hojerkách"? Tys neviděl ten památnej biják o závodech aut? Jinak to jde v hodinkách dost i Tissotu... mrkni na něj. :yes:
>:-[] >:-[] to asi ne, ale Mazda patří Fordu, takže musí >:-[] Je to předělaná B-36, jedno z největších letadel vůbec. YB-60 byla odpověď Convairu na "tendr" na nový velký proudový bombardér. Změn bylo dost, oproti B-36 dostala šípové křídlo, upravenou příď a pochopitelně proudové motory namísto "vrtulí".. Zakázku dostal Boeing s (Y)B-52, což bylo celkově modernější letadlo..
vidím a cítím spřízněnou leteckou duši ;-) . PS: viděl jsi někdy video, na kterém by starující Convair byl vidět? >:D (zelení tehdy páchali hromadné sebevraždy >:D )
ty je páchají pořád >:D, dávávali skvělé dokumenty tak kolem r. 1998 - jmenovalo se to jednoduše Slavné Letouny, bylo min. tak 30 dílů... Škoda, že už to nevysílají... Tehdy to dávali na Max1...
bohužel jen právě propadající plachťák...neni čas ani chuť, přeci jenom pořád hledám ovládání plynu, když jdu na louku 200m před letištěm...jenže ji asi do blaníka zapoměli dát :-) . A motorové létání, to není pro splasklé japanofilní peněženky >:D PS: už mě fakt sero* spolužáci (obor profesionální pilot) a ty jejich kecy "čéče, tak sem tu mašinu pořádně potrápil, byl se podívat na řípu a pak jsem s tím žuchnul do letňan..." Ale pár kontaktů už mám, takže si trochu načerno zalítám (vysoko bez provozu,jistěže) Ale nikomu ani muk! :-!
Hele to jsou na mě moc pojmy... Mě se letadla líbí, ale spíš jako technika, o lítání nevím skoro nic... ;-) CAS, VFR... to jsou pro mě tajemný zaříkávadla.. Kdybych si měl rozumě zvolit letadlo pro "osobní" létání, asi bych chtěl L-200 Moravu. Je to sice už veterán, ale líbí se mi.
Morava...ta mi pořád lítá z letňan nad barákem. Je pěkná a designově? druhý tatraplan! (design je z roku 1954). Za zaklínadla se omlouvám. A lítat jako blázen nebudu...na to mám čtyřkolku >:D .