Tuto triedu sice moc nemusim, ale tento dizajn je celkom slusny, vyvazeny a pri tom prakticky.. Kvalita bude iste na urovni a cena ujde.. a k tomu zaruka 5 rokov. Takze bravo Hyundai :-)
toto auto není promě to pravé ořechové, -a to mám korejce docela rád ...no cena je dobrá, ale na ty fotky sem se díval dýl než by bylo zdrávo... jdu vyhledat Kinedryl 8-s
No... Předek mi přijde jako zlevněný InfiFX.. a zadní světla bych typoval na Mazdu... Největší mínus vidím v boční linii... Celkově mají pořád ještě korejci co dohánět, i když se zlepšují. A pokud budou dohánět pořád, pak jejich vlastní designerskou školu (i když ty auta častokrát navrhují ev. studia) nikdy nepochopím.
Jsi vedle. Design není korejský. Nové Santa Fe vzniklo v Kalifornii - USA, kde jich jezdí hodně ale s o mnoho silnější motorizací, než je nabízena v Evropě. Ostatně - Hyundai patří mezi největší světové automobilky a v USA investuje 270 milionů dolarů do stavby továrny v Alabamě, kde nyní vyrábí Sonatu a Santa Fe pro americký trh. M.j. Hyundai je na americkém trhu nyní hodnocen jako nejspolehlivější značka, Mercedes propadl na 28. místo.
Fe... to byl jedinej hausbot s oprávněním brázdit silnice světa :-) Ten novej je o tři galaxie jinde... lze na něm vypozorovat jednu skutečnost... že totiž udělat auto, aby mu to slušelo, umí jen pár machrů. Tohle vypovídá jen o jednom - Korea se naučila dělat auta, co když je potkáš, nesháníš se po pádlu. Dokonalost evropské školy je nedosažitelná... Ale vysvětluj to někomu tady... když potřebuje nutně za 700 koupit půl světa... SUV je VOLVO XC90... to je auto. Zrovna tak jako X5 od BMW, nebo eMko od MB... na to nezapomeň, aby sis na silnici nemyslel, že tě ostatní obdivují jako ty v těch evropskejch ikonách... KOKO :-) (tedy pro nezanalé - korejský kovboj) :-):yes: je úplně jiná kategorie, než kovboj evropskej... P.S. Ale tlačej na pilu, co?...
A zase jsme u toho, kazdy si prece nekupuje auto aby ho ostatni obdivovali, tady je proste videt co pro vas "zapalence" auta znamenaji a jak je vnimate......... :-(
Fakt me to nekdy ste jaky lidi jsou,....hlavne co na to rekne okoli kdyz pojedu v tom ci onom.
Špatně si to vykládáš... nejde o obdiv... je přece přirozené míti to, co se mi líbí... nebo ty snad nosíš adidasky z trhu? Nesmíš redukovat pohledy na věc tak kontrastně... jde přece o celé spektrum pohledů a pocitů... Ale, že by si někdo kupoval auto podle toho, aby bylo co nejošklivější... s tím jsem se opravdu zatím ještě nesetkal. Ano, paradoxně, ti ve VOLVU, těm je tohle víc putna, než těm v SANTA FE... chápeš to? Každého koho potkáš v Santa Fe se zeptej, jestli by raději nekoupil VOLVO XC90... uvidíš, že ti KAŽDÝ (pokud bude upřímný) odpoví, že ano. A každý z VOLVO XC90 ti odpoví, že by neměnil... :-) tak o tom to je... to se "zapálením" nemá co do činění...
Bracha ma XC 2,5 roku a musim rict, ze jsem mu hodne casto pujcoval auto, kdyz bylo to jeho v servisu a nebyly to prkotiny, naposledy odeslo turbo. Mesic po zaruce:-( A ted si chce koupit neco malyho na jezdeni po meste a o necem z vychodu vazne uvazuje (a ja mu to nerozmlouvam, prestoze chapu napr. tve lokal-patriotisticke pohnutky).
Milý GTI, protože mám starého Santu, tak možná budu mluvit z pozice někoho, kdo to zná. Předně - ano máš pravdu, pokud bych mohl zvolit auto svých snů a dovolit si ho - jasně vyhrává LR Discovery 3. Ale zpátky na zem. Auto se mi líbí, jinak bych si ho nekupoval, ale zrovna s tím Volvem - nebral bych ho, kvůli způsobu pohonu - haldex - Já mám 2,7 s centrálním differákem a ta nebude mít za nestejných adhezních podmínek problémy jako Volvo.... Což zase ale neplatí pro diesely u Hyundaie.
Musim s Tebou nesouhlasit.Volvo XC 90 po trech letech prodavam, a kupuju NEW SantaFe. Rozdil v cene 50procent, co usetrim necham vydelavat na egyptsky a madarsky burze. Volvo je vyborny auto,ale ne o 50% lepsi nez SF,spis tak o 20%. Rozdily v servisnich nakladech a pojisteni, jsoi jeste markantnejsi v nepsospech Volva. Volvo byl muj sen, a ten jsem si splnil. Ted potrebuju prostorny auto, s rozumnou vybavou, a je mi jedno jestli bude mit na kapote to, nebo ono logo.
No, u evropanů je docela problém s kvalitou....Manželce jsem koupil už před rokem Tucsona a je to super auto, takže ty Korejci zřejmě fakt umí....Jestli se Evropa nevzpamatuje a bude řešit jen na image, tak na to dojede.... Tyhle auta jsou na ježdění a jsou velice spolehlivá a kvalitní!
Nerikam ze ty korejsky auta jsou supr a ze po nich touzim, ale fandim jim proto, ze me mrzi jak jim lide krivdi. Myslim ze to nejsou tak spatna auta jak plno lidi rika.......
Příště zkus LAND ROVER... budeš unesen... a nebudeš se do toho muset nutit... Nikdy si nekupuj věc, která se vydává za něco jinýho. Vlakům to nesluší na radiálkách, hybridní hodinky neber. Na šotolinu jen Subaru, do města SMART, a na terén dokonalost - LAND ROVER. Do městský džungle Ford Fusion... na zájezd autobus, na Lomnickej lanovkou a na tobogán plavky... je to stále dokola... stylovej můžeš bejt jenom s deštníkem... tedy, když prší... pláštěnku přenech antouškům... ;-)
Víte GTI,takovým rozumbradům jako jste Vy- se oddedávna říkalo -Brouk Pytlík.Až na tom budete jednou tak dobře ,že budete vlastnit třeba Google či Yahoo (o čemž vážně pochybuji),budete moci šířit své jednostranné a úzkoprsé náhledy po celém světě.Nyní však nepodsouvejte své zkostnatělé názory ostatním a nezabírejte sám celou rubriku.Dívám-li se zpětně,stále se přímo fanaticky opakujete.A to není přínosné.Svět i automobilky se mění,důraz na kvalitu a styl je kladen i jinde ve světě - nejen v německy mluvících zemích.Ač se to zrovna Vám příčí.
Censor, Koniáš, nebo zatrpklej komouš? Všichni tihle už jsou naštěstí v pekle, Michaeli. Piš... jen piš... předveď svou mozkovnu... předveď svůj svět... Čekáme tu na to všichni... Možná ;-) P.S. Nepochopil jsem to o čem to vážně pochybuješ ;-\ tak to nechám bez odezvy. Jinak samozřejmě vřelé díky, že mě poctivě čteš... vážím si toho. :yes:
sorry, tento příspěvek jsem přinesl já, akorát jsem zapomněl na podpis. Landi je fakt super, nic proti němu nemám, ba naopak, pokud myslíš New discovery nebo Range rover..... Jsou to ale auta za jinou cenu a mnohým prostě stačí pěkné spolehlivé auto za míň peněz.....tím spíš jako druhé do rodiny... :-)
ziadne auto nie je dokonale (presne tak isto ako aj my ludia), vobec mi nevadia drobne nedostatky tohto noveho fesaka ale pozeram a kladiem doraz na celkovy dojem (presne ako aj u ludi) a podla toho sa aj chovam. Toto auto sa mi jednoducho paci, vlastne velmi sa mi paci! :-! DIK HYUNDAI!
Som rad, ze vacsina z diskutujucich hodnoti nove Santa Fe pozitivne. Moj dojem po vzhliadnuti tohoto fesaka na zivo v Cechach bol mimoriadne pozitivny. Mal som moznost sediet aj soferovat stare Santa Fe a musim povedat, ze rozdiel medzi starym a novym je priepastny. Preveziol som sa kusok u predajcu v Prahe(najprv som to nemal v plane, ale ked som ho zbadal, neodolal som)a zostal som v soku. 2,2 diesel taha slusne, pocitac ukazoval priemer 8,3 l a v interieri vladne prijemne ticho(podobne ako v Lexuse). Suhlasim z kritikou na plastovu imitaciu dreva - v tomto mohli trochu ubrat. Lenze ked kupujem auto ktore je od konkurencie lacnejsie o 300 az 600 000 Sk, tak ma zaujima uzitkova hodnota, vybava a spolahlivost (Santa Fe bolo podla J.D.Power vyhlasene po Toyote Highlander druhe najspolahlivejsie SUV na americkom trhu v roku 2005). Hyundai to naozaj mysli vazne s tym utokom na Europu - v roku 2010 maju byt 5.najvacsi vyrobca aut na svete. Dnes su myslim na 7. mieste. Hyundai do toho!!!
napis nieco k veci o Santa Fe. Mimochodom jednym z hlavnych sponzorov MS vo futbale Germany 2006 je Hyundai. A pokial ide o Juznu Koreu, vyspelostou ekonomiky, zivotnou urovnou a vybudovanou infrastrukturou patri medzi prvych 10 krajin na svete. Mne osobne je sympaticka snaha krajiny, ktora pred 40 nemala takmer ziadny priemysel dostat sa medzi spicku. Dnes Hyundai vyraba viac ako 2,6 miliona aut rocne - viac ako+ Renault, Citroen alebo Fiat. To su fakty.
Čísla? Jednoho tu na ně máme. Tak ty jsi druhej. Taky mám rád čisla. jiná čísla... Oba víme, že jsou ti sympatičtí jenom proto, že nemáš na to, abys vskočil do evropský klasy - BMW, Porsche atp... tak tu nevyznávej lásku Soulu... je to směšné - nota bene z Evropy, kde se dělaj nejlepší auta na světě. Nebo tys snad nikdy neviděl Ferrari či v aktuální souvislosti LAND ROVER? P.S. O Santa Fe jsem napsal nahoře jeden z prvních příspěvků.
Kamarat, BMW, Porsche a Ferrari su super auta a tiez som z nich paf rovnako ako Ty. Hovorime vsak o Hyundai Santa Fe, ktoreho cielova skupina je niekde uplne inde. Ukaz mi chlapa, co by nechcel mat Ferrari? Ja takeho nepoznam. Otazka znie, kolko je ludi v CR a SR, co si ho moze dovolit? Otazka tiez neznie ci Santa Fe alebo Ferrari.
Hyundai dokazal sklbit mnoho faktorov a dnes vyraba auta, ktore vyhovuju vseobecnemu vkusu, su prakticke a ponukaju jeden z najlepsich pomerov cena/uzitkova hodnota. Opytam sa Ta inak: v akom Hyundaii si naposledy jazdil a ake boli Tvoje dojmy.
:yes: Obavam sa, ze toto je mimo ramec chapania GTI a podla jeho logiky si loser, pretoze Ti v garazi nestoji BMW, Porsche alebo Ferrari. Avsak podla logiky ostatnej vacsiny je nekompletny GTI a to ma ukludnuje :-!
Já nahoře reaguji na ten hymnus velebící Koreu... To nepochopím nikdy. proč se nerozhlédneš v Evropě?... nejde tedy zrovna o ten Land Rover, ale koneckonců... Freelandera teď budou dělat nového a ten stávající je stále dokonalej... přitom cena je výborná... Korejská produkce tlačí na pilu... ano ano, ovšem my tu snad v Evropě máme své dokonalé značky...
Omlouvám se, že vstupuji do bouřlivé debaty, ale pracuji v autosalonu, který prodává 4 značky a to jak, evropské tak japonskou a korejskou. Mám zkušenost s Mercedesem ML, vlastníme mimo jiné Toyotu Land C 100 (nic jiného neutáhne 3.5 t loď)a take např. Mit Pajero Wagon. Každé z těch vozidel poskytuje něco jiného a taky něco jiného stojí. Můžeme donekonečna diskutovat, že Evropa je .... bla bla a proto Dakar vyhrálo 10 x japonské auto. Auta, letadla, lodě a ženy jsou otázka vkusu a peněz. Mám za sebou několik Santa Fe předchozí generace a to nové je skutečně obrovský skok a to jak v kvalitě tak desingu. Náš první zákazník Santa Fe rušil objednávku ML, tak byl nadšen... Před dvouma dny nám nabízeli za Santa Fe protiúčtem Touarega. Ne protože by byl horší než Santa Fe nebo že by ten chlapík (mimochodem jeho žena přijela v Mitsubishi EVO IX.)neměl prachy, ale užitná hodnota a cena mu znějakého důvodu vyhovovala. Holt jsou na světě lidi, který doma nepotřebujou modelku, ale stačí jim milá hezká a spolehlivá holka.
...... a mimochodem když auto do terénu tak si vyzkoušejte co vydržel Jeep Willis nebo Lada Niva a nebo T34. A pak si s nima zajeďte na otočku do Bratislavi.....
Tak to teda nechápu proč ty uznáváš lidové vozítko GTI. To by nesneslo srovnání s Ferrari ani náhodou, ani designem ani technikou. Podle tvých pravičáckých keců bych měl podporovat německé soudruhy... a to jako proč? Nevím čím si zasloužili němci tvůj bezmezný obdiv. A mimochodem... celý automotive průmysl kopíruje metody managamentu z Japonska a především z Toyoty.
přidejte to také, do autokatalogu na stránkách auto.cz, konkrétně u Hyundaje tam chybí nové Santa Fe, nebo Grandeur, z toho plyne že by chtělo aktualizovat autokatalog, díky zua vyřízení
Nová Santa Fe se mi velice líbí. Svezl jsem se v Eleganci, 2,2 CRDi VGT. Perfektní odhlučnění motoru, pohodlné sezení, zajímavý interiér, účinné brzdy, dobrá dynamika motoru a stabilita vozu. Akčně je nyní nabízena s navigací Pioneer AVIC-D3. Celkový dobrý dojem kazí to, že přepnutí podstvícení navigace do nočního režimu se děje s rozsvícením světel, které u nás i během dne nařizuje vyhláška. Na displeji navigace za denního světla není pak nic vidět. Dá se to sice obejít ručním nastavením podsvícení v MENU navigace, ale myslím si že v autě za milion by se to stát nemělo. I mnohem levnější přenosné navigace si umí přepnout podsvícení podle času synchronizovaného satelitem. Dále je ke škodě, že ani za příplatek si nemůžete vybrat xenony nebo bi-xenony.