Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti zvýší výrobu, má vyprodáno

Nejrychlejší automobil světa si objednalo již 70 zájemců, a tak čekání na automobilový zázrak momentálně trvá 14 až 15 měsíců. Tuto dobu chce však Tomas Bscher, šéf Bugatti zkrátit zvýšením výroby z 50 na 70 vozů ročně.
Zpět na článek
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 20:29
Re: BRAVO !!
tak si taky nějaké pěkné auto kup a neplivej nám tady pořád jed ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2006 17:28
Re: z 0 - 200 za 4.9s
To byt jiny mates, ne ja mates original:-(
neregistrovaný "benQ"
17. 3. 2006 15:26
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
:no:
neregistrovaný "Humbert"
17. 3. 2006 13:42
Re: Bugatti projekt Wimille
:-) Diky za info.
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2006 13:18
Re: z 0 - 200 za 4.9s
A určitě ta Cobra bude stejně pohodlná a spolehlivá jako Veyron >:D
Zajímalo by mě kolik km by si sní ujel, bez potřeby mechanika. Podívej se na americké dragstery, to je něco obdobného... rychlé ale k *. Veyron je uplně jiná liga ;-)
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2006 12:53
Re: Bugatti projekt Wimille
Bude to GT 2+2 (aj ked tie +2 budu asi diskutabilne vyuzitelne). Len som tym prirovnanim chcel povedat, ze to bude "vacsie" a silnejsie auto ako je u AM "entry-level" model V8 Vantage... ;-)
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2006 12:51
Re: Bugatti projekt Wimille
limuzina nebude zatial nijaka....
neregistrovaný "major"
17. 3. 2006 12:43
Re: z 0 - 200 za 4.9s
By ma ešte zaujímalo, či to testovali v aerotuneli. Z tohto článku to vyzerá na dielenský dragster so smerovkami, čo dostal štempel od miestneho úradu.
16. 3. 2006 21:49
Re: BRAVO !!
Dnes jsem tam koukal a maj tam pěkný modely :yes:
neregistrovaný "cuisine"
16. 3. 2006 19:38
Re: Bugatti projekt Wimille
a nvíš esi je v plánu limuzína ala EB 218 :-| ta studie byla nuninkatá
neregistrovaný "Humbert"
16. 3. 2006 18:47
Re: Bugatti projekt Wimille
Takze to ma byt sportovni? Ten obrazek spis vypada na GT-cko.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 3. 2006 18:36
Re: BRAVO !!
Jestli maj i pekelnou micku 1:18, pak problém není...
16. 3. 2006 18:01
Re: BRAVO !!
Ve Zličíně v nákupním centru jich maj plnej pytel... Jsou krásný... a vejdou se ti do dlaně ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 17:34
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Ani ne, jen tise ziram, jak jsi prozrel;-) :yes:
neregistrovaný "misoo"
16. 3. 2006 15:25
BRAVO !!
bravo bugatti !! :yes: :yes: tajne dufam, ze zhliadnem aspon jeden nazivo... aspon raz ked budem niekde mimo sr... ;-)
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 14:40
Re: Bugatti projekt Wimille
Tak "male" auto to urcite nebude. V zahranicnej tlaci sa casto objavuje info, ze to bude niekde na urovni Lamba Murcielago, ale ja skor tipujem, ze este o kusok nieco pod nim...
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 14:37
Re: Bugatti projekt Wimille
...eh...sorry...to je fest stary obrazok, este z 2004. Aj ja dufam, ze to bude krajsie.. ;-)
neregistrovaný "rennis"
16. 3. 2006 13:19
z 0 - 200 za 4.9s
Weineck Cobra 12,9 l V8: nejsilnější auto světa zvládne 200 km/h za 4,9 s
Bad Gandersheim v Německu je poklidnou vesnicí uprostřed ničeho, kde v neděli zní kostelní zvon. Ale nenechte se oklamat klidnou krajinou, město je rodištěm jednoho z nejsilnějších čtyřkolových monster světa. Nevěříte?

Ani samotný vůz se na první pohled nezdá. Krásná karosérie ve stylu moderního retro vozu s masivním sáním na kapotě upevněna na rámu z ocelových vysokopevnostních trubek naznačuje leccos, jen ne to, že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron. Jenže pod kapotou mu trůní unikátní kousek, vidlicový osmiválec o objemu 12,9 litru, který disponuje neuvěřitelným výkonem 809 kW (1 100 k) v 7 000 ot/min. a maximálním točivým momentem 1 760 Nm. Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz. Preciznost zpracování jednotlivých částí motoru, rámu a karosérie je na úrovni závodních monopostů formule 1.

O přenos mamutí síly motoru na zadní nápravu se stará speciální čtyřstupňová manuální převodovka. Do asfaltu se zakusují pneumatiky o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu, na přední ose jsou kola 255/40 ZR 18. Zrychlení z 0 km/h na stovku jsme nenašli, ale ono to ani není třeba, do židle vás dozajista usadí údaj akcelerace z klidu na 200 km/h: 4,9 s. Metu 300 km/h Cobra spolkne za neuvěřitelných 10 s. Pro srovnání, zmíněný Veyron pokoří třístovku "až" za 16 s.

Weineck Engineering má v plánu postavit pouze limitovanou edici vozů Cobra, čítající pouhých 15 kusů aut. Předběžná cena pro anglický trh je 373 250 liber (cca 15,7 mil. korun).
neregistrovaný "Humbert"
16. 3. 2006 12:39
Re: Bugatti projekt Wimille
To by mělo velikostně (i motorově) odpovídat baby-Astonu?
neregistrovaný "ultra"
16. 3. 2006 11:23
Re: Bugatti projekt Wimille
Veyron je hezsi, tohle je jak Bat-mobil :*)
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 11:04
Bugatti projekt Wimille
Jedna z moznych podob buduceho mensieho modelu Bugatti, ktore by malo zaroven nahradit Veyron: [odkaz] //// [odkaz]
neregistrovaný "Jozki."
16. 3. 2006 10:26
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Vies o nejakom dobrom fleku ? ;-)
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 10:22
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
:yes: :yes: :yes: Uz delas u Fordu?;-)
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 09:43
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Tak tam jukni. Něco jsem ti napsal ;-)
neregistrovaný "Jozki."
16. 3. 2006 09:42
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Impreza STi jazdnymi vlastnostami patri nad M5. Velkostou nie. Ide ale o to ci si chces zajazdit alebo sa len rychlo odviest. ;-) PS:citat viem uz par rokov ale neviem o tom zeby Subaruboys pisali nieco o tom ze Impreza je konkurenciou pre M5. ;-) Aj prehanat treba s mierou. ;-) >:-[]
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 09:27
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Já klidně, ale tys za to bral prémie, já o nic nepřijdu >:-[]
neregistrovaný "jesus"
16. 3. 2006 09:19
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
..sorry,je moc brzo rano...:-)
16. 3. 2006 09:16
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Nesrovnávám. Naaopak. Subaruboys ji řadí někam nad pětkový emko :-) Přitom je to menší než Octavie... a levnější... >:-[]
16. 3. 2006 09:14
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Vždyť je to ten článek ze včerejška.
neregistrovaný "Jozki."
16. 3. 2006 08:59
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
:yes: Dufam ze sa pridas. ;-) >:D
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 08:51
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Jožki, to je vzpoura >:-[]
neregistrovaný "jesus"
16. 3. 2006 08:45
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
hod sem link,kdo to ma hledat :-)
neregistrovaný "Jozki."
16. 3. 2006 08:43
Re: OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Preco porovnavas Imprezu s 5kovym bavorom ked su to rozne triedy ? Ked uz chces porovnavat tak Legacy kombi alebo Outbacka nie ? PS:Ja by som isiel do Outbacka. ;-)
16. 3. 2006 08:32
OT: ČTĚTE ČLÁNEK xDRIVE
Nutné číst - velmi přínosné příspěvky pana redaktora o pohonu všech kol. Subaruboys (to jsou ti v Impreze, jo v autu na pomezí mezi Fabií a Octavií, tvářící se, že strčí do kapsy evropské premiovky) ti ať prventivně vezmou nitrák... přeci jen, jsou to pro ne těžké chvíle, těžká procitnutí. Mimochodem, Impreza ve dvoulitru stojí 599tisíc... o rozvoru raději ani nepíši. Jo,jo, evropské prémiovky se třesou... milosrdným smíchem...
neregistrovaný "H-s"
16. 3. 2006 08:11
Hurá
Už jsem měl strach, že se na mě nedostane, aspoň stihnu vydělat svůj první miljón ojro.