Novinky
0
tak si taky nějaké pěkné auto kup a neplivej nám tady pořád jed 😉
Přejít do diskuze
A určitě ta Cobra bude stejně pohodlná a spolehlivá jako Veyron >😁
Zajímalo by mě kolik km by si sní ujel, bez potřeby mechanika. Podívej se na americké dragstery, to je něco obdobného... rychlé ale k *. Veyron je uplně jiná liga 😉
Zajímalo by mě kolik km by si sní ujel, bez potřeby mechanika. Podívej se na americké dragstery, to je něco obdobného... rychlé ale k *. Veyron je uplně jiná liga 😉
Bude to GT 2+2 (aj ked tie +2 budu asi diskutabilne vyuzitelne). Len som tym prirovnanim chcel povedat, ze to bude "vacsie" a silnejsie auto ako je u AM "entry-level" model V8 Vantage... 😉
By ma ešte zaujímalo, či to testovali v aerotuneli. Z tohto článku to vyzerá na dielenský dragster so smerovkami, čo dostal štempel od miestneho úradu.
Ve Zličíně v nákupním centru jich maj plnej pytel... Jsou krásný... a vejdou se ti do dlaně 😉 :yes:
bravo bugatti !! :yes: :yes: tajne dufam, ze zhliadnem aspon jeden nazivo... aspon raz ked budem niekde mimo sr... 😉
Tak "male" auto to urcite nebude. V zahranicnej tlaci sa casto objavuje info, ze to bude niekde na urovni Lamba Murcielago, ale ja skor tipujem, ze este o kusok nieco pod nim...
Weineck Cobra 12,9 l V8: nejsilnější auto světa zvládne 200 km/h za 4,9 s
Bad Gandersheim v Německu je poklidnou vesnicí uprostřed ničeho, kde v neděli zní kostelní zvon. Ale nenechte se oklamat klidnou krajinou, město je rodištěm jednoho z nejsilnějších čtyřkolových monster světa. Nevěříte?
Ani samotný vůz se na první pohled nezdá. Krásná karosérie ve stylu moderního retro vozu s masivním sáním na kapotě upevněna na rámu z ocelových vysokopevnostních trubek naznačuje leccos, jen ne to, že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron. Jenže pod kapotou mu trůní unikátní kousek, vidlicový osmiválec o objemu 12,9 litru, který disponuje neuvěřitelným výkonem 809 kW (1 100 k) v 7 000 ot/min. a maximálním točivým momentem 1 760 Nm. Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz. Preciznost zpracování jednotlivých částí motoru, rámu a karosérie je na úrovni závodních monopostů formule 1.
O přenos mamutí síly motoru na zadní nápravu se stará speciální čtyřstupňová manuální převodovka. Do asfaltu se zakusují pneumatiky o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu, na přední ose jsou kola 255/40 ZR 18. Zrychlení z 0 km/h na stovku jsme nenašli, ale ono to ani není třeba, do židle vás dozajista usadí údaj akcelerace z klidu na 200 km/h: 4,9 s. Metu 300 km/h Cobra spolkne za neuvěřitelných 10 s. Pro srovnání, zmíněný Veyron pokoří třístovku "až" za 16 s.
Weineck Engineering má v plánu postavit pouze limitovanou edici vozů Cobra, čítající pouhých 15 kusů aut. Předběžná cena pro anglický trh je 373 250 liber (cca 15,7 mil. korun).
Bad Gandersheim v Německu je poklidnou vesnicí uprostřed ničeho, kde v neděli zní kostelní zvon. Ale nenechte se oklamat klidnou krajinou, město je rodištěm jednoho z nejsilnějších čtyřkolových monster světa. Nevěříte?
Ani samotný vůz se na první pohled nezdá. Krásná karosérie ve stylu moderního retro vozu s masivním sáním na kapotě upevněna na rámu z ocelových vysokopevnostních trubek naznačuje leccos, jen ne to, že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron. Jenže pod kapotou mu trůní unikátní kousek, vidlicový osmiválec o objemu 12,9 litru, který disponuje neuvěřitelným výkonem 809 kW (1 100 k) v 7 000 ot/min. a maximálním točivým momentem 1 760 Nm. Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz. Preciznost zpracování jednotlivých částí motoru, rámu a karosérie je na úrovni závodních monopostů formule 1.
O přenos mamutí síly motoru na zadní nápravu se stará speciální čtyřstupňová manuální převodovka. Do asfaltu se zakusují pneumatiky o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu, na přední ose jsou kola 255/40 ZR 18. Zrychlení z 0 km/h na stovku jsme nenašli, ale ono to ani není třeba, do židle vás dozajista usadí údaj akcelerace z klidu na 200 km/h: 4,9 s. Metu 300 km/h Cobra spolkne za neuvěřitelných 10 s. Pro srovnání, zmíněný Veyron pokoří třístovku "až" za 16 s.
Weineck Engineering má v plánu postavit pouze limitovanou edici vozů Cobra, čítající pouhých 15 kusů aut. Předběžná cena pro anglický trh je 373 250 liber (cca 15,7 mil. korun).
Jedna z moznych podob buduceho mensieho modelu Bugatti, ktore by malo zaroven nahradit Veyron: [odkaz] //// [odkaz]
Impreza STi jazdnymi vlastnostami patri nad M5. Velkostou nie. Ide ale o to ci si chces zajazdit alebo sa len rychlo odviest. 😉 PS😒itat viem uz par rokov ale neviem o tom zeby Subaruboys pisali nieco o tom ze Impreza je konkurenciou pre M5. 😉 Aj prehanat treba s mierou. 😉 >😒]
Nesrovnávám. Naaopak. Subaruboys ji řadí někam nad pětkový emko 😄 Přitom je to menší než Octavie... a levnější... >😒]
Preco porovnavas Imprezu s 5kovym bavorom ked su to rozne triedy ? Ked uz chces porovnavat tak Legacy kombi alebo Outbacka nie ? PS:Ja by som isiel do Outbacka. 😉
Nutné číst - velmi přínosné příspěvky pana redaktora o pohonu všech kol. Subaruboys (to jsou ti v Impreze, jo v autu na pomezí mezi Fabií a Octavií, tvářící se, že strčí do kapsy evropské premiovky) ti ať prventivně vezmou nitrák... přeci jen, jsou to pro ne těžké chvíle, těžká procitnutí. Mimochodem, Impreza ve dvoulitru stojí 599tisíc... o rozvoru raději ani nepíši. Jo,jo, evropské prémiovky se třesou... milosrdným smíchem...