Novinky
0
Už jsem měl strach, že se na mě nedostane, aspoň stihnu vydělat svůj první miljón ojro.
Nutné číst - velmi přínosné příspěvky pana redaktora o pohonu všech kol. Subaruboys (to jsou ti v Impreze, jo v autu na pomezí mezi Fabií a Octavií, tvářící se, že strčí do kapsy evropské premiovky) ti ať prventivně vezmou nitrák... přeci jen, jsou to pro ne těžké chvíle, těžká procitnutí. Mimochodem, Impreza ve dvoulitru stojí 599tisíc... o rozvoru raději ani nepíši. Jo,jo, evropské prémiovky se třesou... milosrdným smíchem...
Preco porovnavas Imprezu s 5kovym bavorom ked su to rozne triedy ? Ked uz chces porovnavat tak Legacy kombi alebo Outbacka nie ? PS:Ja by som isiel do Outbacka. 😉
Jožki, to je vzpoura >😒]
Nesrovnávám. Naaopak. Subaruboys ji řadí někam nad pětkový emko 😄 Přitom je to menší než Octavie... a levnější... >😒]
Impreza STi jazdnymi vlastnostami patri nad M5. Velkostou nie. Ide ale o to ci si chces zajazdit alebo sa len rychlo odviest. 😉 PS😒itat viem uz par rokov ale neviem o tom zeby Subaruboys pisali nieco o tom ze Impreza je konkurenciou pre M5. 😉 Aj prehanat treba s mierou. 😉 >😒]
hod sem link,kdo to ma hledat 😄
Jedna z moznych podob buduceho mensieho modelu Bugatti, ktore by malo zaroven nahradit Veyron: [odkaz] //// [odkaz]
Veyron je hezsi, tohle je jak Bat-mobil :😉
To by mělo velikostně (i motorově) odpovídat baby-Astonu?
Tak "male" auto to urcite nebude. V zahranicnej tlaci sa casto objavuje info, ze to bude niekde na urovni Lamba Murcielago, ale ja skor tipujem, ze este o kusok nieco pod nim...
Weineck Cobra 12,9 l V8: nejsilnější auto světa zvládne 200 km/h za 4,9 s
Bad Gandersheim v Německu je poklidnou vesnicí uprostřed ničeho, kde v neděli zní kostelní zvon. Ale nenechte se oklamat klidnou krajinou, město je rodištěm jednoho z nejsilnějších čtyřkolových monster světa. Nevěříte?
Ani samotný vůz se na první pohled nezdá. Krásná karosérie ve stylu moderního retro vozu s masivním sáním na kapotě upevněna na rámu z ocelových vysokopevnostních trubek naznačuje leccos, jen ne to, že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron. Jenže pod kapotou mu trůní unikátní kousek, vidlicový osmiválec o objemu 12,9 litru, který disponuje neuvěřitelným výkonem 809 kW (1 100 k) v 7 000 ot/min. a maximálním točivým momentem 1 760 Nm. Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz. Preciznost zpracování jednotlivých částí motoru, rámu a karosérie je na úrovni závodních monopostů formule 1.
O přenos mamutí síly motoru na zadní nápravu se stará speciální čtyřstupňová manuální převodovka. Do asfaltu se zakusují pneumatiky o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu, na přední ose jsou kola 255/40 ZR 18. Zrychlení z 0 km/h na stovku jsme nenašli, ale ono to ani není třeba, do židle vás dozajista usadí údaj akcelerace z klidu na 200 km/h: 4,9 s. Metu 300 km/h Cobra spolkne za neuvěřitelných 10 s. Pro srovnání, zmíněný Veyron pokoří třístovku "až" za 16 s.
Weineck Engineering má v plánu postavit pouze limitovanou edici vozů Cobra, čítající pouhých 15 kusů aut. Předběžná cena pro anglický trh je 373 250 liber (cca 15,7 mil. korun).
Bad Gandersheim v Německu je poklidnou vesnicí uprostřed ničeho, kde v neděli zní kostelní zvon. Ale nenechte se oklamat klidnou krajinou, město je rodištěm jednoho z nejsilnějších čtyřkolových monster světa. Nevěříte?
Ani samotný vůz se na první pohled nezdá. Krásná karosérie ve stylu moderního retro vozu s masivním sáním na kapotě upevněna na rámu z ocelových vysokopevnostních trubek naznačuje leccos, jen ne to, že se jedná o vůz co si dá ve sprintu k svačině Budatti Veyron. Jenže pod kapotou mu trůní unikátní kousek, vidlicový osmiválec o objemu 12,9 litru, který disponuje neuvěřitelným výkonem 809 kW (1 100 k) v 7 000 ot/min. a maximálním točivým momentem 1 760 Nm. Jedná se o nejsilnější vůz světa, který je homologovaný pro běžný provoz. Preciznost zpracování jednotlivých částí motoru, rámu a karosérie je na úrovni závodních monopostů formule 1.
O přenos mamutí síly motoru na zadní nápravu se stará speciální čtyřstupňová manuální převodovka. Do asfaltu se zakusují pneumatiky o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu, na přední ose jsou kola 255/40 ZR 18. Zrychlení z 0 km/h na stovku jsme nenašli, ale ono to ani není třeba, do židle vás dozajista usadí údaj akcelerace z klidu na 200 km/h: 4,9 s. Metu 300 km/h Cobra spolkne za neuvěřitelných 10 s. Pro srovnání, zmíněný Veyron pokoří třístovku "až" za 16 s.
Weineck Engineering má v plánu postavit pouze limitovanou edici vozů Cobra, čítající pouhých 15 kusů aut. Předběžná cena pro anglický trh je 373 250 liber (cca 15,7 mil. korun).
By ma ešte zaujímalo, či to testovali v aerotuneli. Z tohto článku to vyzerá na dielenský dragster so smerovkami, čo dostal štempel od miestneho úradu.
bravo bugatti !! :yes: :yes: tajne dufam, ze zhliadnem aspon jeden nazivo... aspon raz ked budem niekde mimo sr... 😉