kdysi jsem mel ojete Scorpio, kupoval jsem ho 6 let stare a mel jsem ho 6 let a za celou dobu nemelo jedinou zavadu. Jedine, co jsem menil byly pneumatiky, olej a brzdove desticky. Jestli bude tohle auto taky tak kvalitni, tak drzim palce, at se dobre prodava :yes:
Ještěéééé, uaááááá, jo, to je vono, hhhhhháááá, užžžžžžžžžžžžžž a je to, ty woe tak to je šleha. Apoštol je mrtev, ať žije Mondeo ! ;-) Tak takhle nějak bude GTI reagovat přesně za 9 měsíců >:-[] Jen by mě zajímalo, kdo ho zbouchl, teda jako GTI >:-[] Že by mates ;-)
... je tak velká, že ani při nejlepší vůli nejde vyvrátit tvrzení, že je to Laguna 95 v úpravě pro Stýva Fosetta... No pokud to v konečném důsledku bude vypadat jako Iosis -může to být pro Ford krok vedle...Už tlačí moc na sportovní strunu ;-\
Co je na tom, ked aj bude sportovo ladene?Ved prave to je krasne, ten ostry vyraz, dymanika srsiaca z kazdej casti... u mna rozhodne boduje.Ak to bude vyzerat, tak ako na retusi, tak to bude ohromny dizajnersky skok oproti terajsej generacii.Len tak dalej. :yes:
je to jenom můj názor... Najednou všichni chtějí vypadat strašně sportovně... Mondeo bylo vždycky manažerský(ber to s rezervou..)sedan a zákazníky si vždycky našlo- a ne málo... Stále je hodně zájemců kteří ocení konzervativnější vzhled a podle mě kdo chce sportovní sedan nad Fordem nepřemýšlí... Navíc při jistotě stárnutí obyvatelstva bych klasiku nepodceňoval >:-[]
Je na tom kus pravdy, ze ozaj nie kazdemu moze vyhovovat taky sportovy vyraz, ale skor konzervativnejsie linie... len tak medzi nami, pripomina to este niekomu z vas Aston Martin?A hlavne ako su rezane tie zadne dvere, presne ako na koncepte Rapidu.
no jo :yes: Že by na pana Beze při projížďce spadl parašutista? >:D A horlivý paparazzi to vydávají za nový Ford >:-[] Každopádně se Ford vydal za soumraku na blata... Toto nedopadne dobře >:-[]
Prave naopak, jen at je sportovni, uz ten soucasnej ma skvelej podvozek a motory, tak proc nepridat sportovni oblecek? :-) Hlavne zachovat kvalitu a spolehlivost a etalonem tridy nebude zadnej Passat, ale Mondeo. :yes::yes::yes:
Tak jestli je na fotogravii budoucí Mondeo v županu... pak se s Iosisem v garáži rozluč... protože Mondeo bude vysoké jako lehký SUV. Každopádně bude mít dobrej profil a zadní boční, co mě už teď nebere. Jsem na Mondeo moc zvědavý... zatím se, brácho, dívej na Apoštola... abys pochopil jak se dělá nadčasovej sedan.
Protoze jsem ateista, ktery navic to Mondeo videl bez maskovani (OK, par pruhu cerne izolepy), tak ti muzu rict, ze SUV z toho rozhodne nebude. Rekl bych, ze do Vlkohradu si budou muset pozvat nejake verozvestce, aby je jejich verici ovecky neopustili a nepresli na jinou VWiru ;-)
BTW - vsechno co vytvori VW a je hnusoid krabicoidni (napr Touran), je podle tebe nadcasove. Vidis konkurenci (Mondeo) s tunou makeupu a uz hned vis, ze to bude hnus. Zajimava logika. :no:
Asi jsi četl jiný příspěvek... Já o žádném hnusu nevím... Naopak chválím Mondeo za proporce a nechválím za zadní boční okénko... Přečti si ten blábol, cos napsal o VW ty... :no: Podle toho, co píšeš, bych spíš tipoval, že sis Mondeo spletl S Loganem kombi...
Uznavam, ze ma reakce byla trochu prehnana, ale byla to "hromadna" reakce na vice tvych vyplodu. Mondeo jsi zatim jeste nestrhal, ale staci se kouknout pod temer kterykoliv clanek o konkurenci VW - tam se ohanis skoro porad nadcasovosti VW designu. Muj nazor na design VW je presne takovej, jak vyznelo z meho predchoziho prispevku. Treba o Touranu tvrdis, ze je peknej a nadcasovej (nepamatuju si to presne). Podle me je to hnusoid krabicoidni. Kdyby o tom rekli, ze to je zmenseny Transporter, tak v pohode ;-)
Ale v pohode. Hlavne, ze jsem zdravy a mame cim jezdit, ne? :-!
Krásně jsi to napsal - zmenšený transportér... dokonalé. A tak přesně to má být... Časem na to možná přijdeš ;-) P.S. jo, jde o to, moci jezdit... to není pro každého automatické téma :yes:
Rad bych pouze trochu natukl avizovanou podobnost Mondea s Iosisem. Panove od Fordu pokud k podobnemu kroku tihli, jiz od prvonavrhu noveho Mondea (Ford nepredstavuje studie vetsinou jen tak) vedeli proc tak cini. Jedna se o vuz stredniho managementu obsazovany zpravidla jednou, ci dvema osobami, ktery bude mit navic take variantu kombi, pro ty, kteri si pri uzavirani smlouvy zaridili vuz take pro soukrome ucely. Pokud chce nekdo vice prostoru sahne do prihradky oznacene S-Max, nebo Galaxy, proc tedy delat nafouklou limuzinu navrhovanou zevnitr ven, kdyz ta nejkrasnejsi auta minulosti vznikala vzdy obracene, tedy zvenci. Doufam, ze myslenka Iosise zustala nazivu, coz pri bocnim pohledu vypada pravdepodobne a montaznici v Genku se budou moci prsit skutecnosti, ze vyrabeji nejkrasnejsi velkoseriovy sedan soucasnosti. :yes: