Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 MPS: konec evropské nadvlády

Společně s faceliftovanou trojkou vstoupí na trh její ostrá varianta ocejchovaná značkou MPS. Po šestce tedy rozšíří rodinu MPS hot hatch.
Zpět na článek
10. 3. 2006 12:04
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 14:33
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 12:44
neregistrovaný "cert"
11. 3. 2006 13:17
neregistrovaný "2,7RS"
11. 3. 2006 18:19
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "Gougy"
10. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 12:21
neregistrovaný "ericn"
10. 3. 2006 12:37
neregistrovaný "Haya"
10. 3. 2006 13:08
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 13:17
neregistrovaný "ericn"
10. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 13:23
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 13:45
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 14:40
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 15:29
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 15:36
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 16:10
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 17:33
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 19:44
neregistrovaný "Tom"
20. 2. 2007 23:04
neregistrovaný "a.l.i."
10. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "Karizma"
10. 3. 2006 16:20
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 21:32
neregistrovaný "Karizma"
10. 3. 2006 16:30
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:36
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 17:01
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 12:52
neregistrovaný "cert"
10. 3. 2006 18:38
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "cert"
10. 3. 2006 14:38
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 14:48
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:28
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:37
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:42
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:47
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:54
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "mari"
20. 2. 2007 23:15
neregistrovaný "a.l.i."
10. 3. 2006 15:27
neregistrovaný "Jirka"
10. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2006 12:57
neregistrovaný "cert"
10. 3. 2006 14:45
neregistrovaný "Wondra"
10. 3. 2006 15:45
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:12
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:22
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 19:50
neregistrovaný "Beam"
10. 3. 2006 21:37
10. 3. 2006 22:27
neregistrovaný "beam"
11. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:26
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:44
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:58
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 19:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 3. 2006 16:55
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:58
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 17:00
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 17:27
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 19:28
10. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:17
neregistrovaný "ericn"
11. 3. 2006 12:38
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 19:10
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 19:15
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:49
11. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 19:40
10. 3. 2006 20:08
neregistrovaný "Beam"
10. 3. 2006 20:10
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:40
10. 3. 2006 22:38
neregistrovaný "beam"
11. 3. 2006 16:42
neregistrovaný "petrt"
10. 3. 2006 20:08
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:15
neregistrovaný "beam"
10. 3. 2006 20:47
10. 3. 2006 23:15
neregistrovaný "benQ"
11. 3. 2006 13:54
neregistrovaný "Tom"
13. 3. 2006 16:09
neregistrovaný "umax"
13. 3. 2006 22:09
neregistrovaný "anonym"
13. 3. 2006 22:11
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:11
neregistrovaný "Permon"
11. 3. 2006 14:00
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 18:09
neregistrovaný "Charger"
13. 3. 2006 11:21
neregistrovaný "Permon"
13. 3. 2006 16:39
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:28
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 18:47
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 19:43
10. 3. 2006 20:11
neregistrovaný "qwert"
10. 3. 2006 20:36
10. 3. 2006 21:15
neregistrovaný "stevenson"
10. 3. 2006 21:36
10. 3. 2006 22:42
neregistrovaný "qwert"
10. 3. 2006 22:59
neregistrovaný "Rider"
12. 3. 2006 00:20
13. 3. 2006 17:24
neregistrovaný "umax"
10. 3. 2006 22:50
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 10:57
neregistrovaný "Michal H"
12. 3. 2006 00:59
12. 3. 2006 09:49
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 12:43
10. 3. 2006 18:58
neregistrovaný "anonym"
10. 3. 2006 22:42
neregistrovaný "pawel"
10. 3. 2006 22:53
neregistrovaný "Rider"
10. 3. 2006 22:45
neregistrovaný "misoo"
10. 3. 2006 23:16
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 10:29
neregistrovaný "Petr"
13. 3. 2006 01:06
neregistrovaný "sk"
13. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 10:47
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 11:57
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 3. 2006 12:43
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 14:12
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 11:18
neregistrovaný "Michal H"
11. 3. 2006 13:28
neregistrovaný "Rider"
12. 3. 2006 11:49
11. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 14:15
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 15:58
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 16:52
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 18:13
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 15:06
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 18:17
neregistrovaný "Charger"
12. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 3. 2006 18:27
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 19:30
neregistrovaný "anonym"
11. 3. 2006 19:53
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 20:26
neregistrovaný "Alessio"
11. 3. 2006 20:59
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 22:20
neregistrovaný "Lexi"
12. 3. 2006 00:41
12. 3. 2006 10:11
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 10:44
12. 3. 2006 11:33
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 11:45
12. 3. 2006 12:00
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 12:11
12. 3. 2006 20:14
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 14:56
neregistrovaný "pawel"
12. 3. 2006 20:18
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 21:00
12. 3. 2006 21:23
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 21:32
12. 3. 2006 10:48
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 12:29
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 17:38
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 20:40
neregistrovaný "Alessio"
12. 3. 2006 22:51
neregistrovaný "Alessio"
13. 3. 2006 11:41
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 23:36
neregistrovaný "Marian"
22. 3. 2006 19:40
neregistrovaný "mpv"
2. 11. 2006 15:01
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "Dave"
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 12:04
Třída HH - zemětřesení se nekoná
Hot hatche mám zatraceně rád, ale tomuhle nějak nemůžu přijít na chuť...Je to pro mě podobný případ jako Corolla T-Sport (i když Mazda má přeci jen sportovnější image) - bezesporu obě rychlá auta, ale obě jaksi "bez duše"...Lépe to bohužel neumím popsat...A ačkoliv se snažím v téhle kategorii auta příliš neposuzovat podle designu, určitě je můj náhled trochu ovlivněn i tím, že se mi trojka od Mazdy vzhledově prostě nelíbí (a tahle ostrá verze to rozhodně nijak nezměnila)...Neumím si představit, že bych dal 3MPS přednost před auty jako jsou ST, GTI, CTR, OPC atd...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 14:33
Re: Třída HH - zemětřesení se nekoná
Jo, asi nějak tak...a těch 380 nm nemůže ani zaboha přenést na silnici, takže vpodstatě všude bude oněco pomalejší. :no: Někdy je méně více... ;-)
neregistrovaný "cert"
11. 3. 2006 12:44
Re: Třída HH - zemětřesení se nekoná
Mazda, že má sport image nez toyota? ty jsi asi uplný ignorant. Formule 1 mas tam nekde mazdu? Toyota supra,celica jsou to male pojmy? nevim pis radeji do brava a auta nech pro chlapy
neregistrovaný "2,7RS"
11. 3. 2006 13:17
Re: Třída HH - zemětřesení se nekoná
Koukám, že ty asi budeš zlý čertík... >:D Jasně, Toyota je v F1, Supra je legendou (ale už nějak dlouho se čeká na následníka), ovšem já teď mluvil spíše o současné linii jejich sériových vozů - MX-5 je živoucí legendou, RX-8 je technologicky jedinečná...Mazda se snaží si sportovní image mezi lidmi vybudovat a myslím, že se jí to poměrně dobře daří...Přiznávám, že pro fanoušky je historicky Toyota určitě sportovnější, ale při současném portfoliu vozů, které v ČR prodává, její image prostě příliš sportovní není...A to Bravo? Tam už asi píše GTI - ten je také pořád samé "BRAVO"... >:D ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 18:19
Re: Třída HH - zemětřesení se nekoná
No, ono je to tak, že Corrola je absolutně NEJHORŠÍ HH, který si můžeš koupit a v testu ho porazila i Oct. RS
neregistrovaný "Gougy"
10. 3. 2006 12:06
nenápadné
Nenápadných 250 koníků!, nejsem si jistý nastavením ceny, ale v segmentu TypeR, povedené Clio, GTI(nebo raději 32:-)) a Focus (v pořádí podle mých sympatií;-) ) to nebude mít jednoduché 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 12:12
to je dobře...
...že to má náhon jen na přední kola :yes: Pořádný výkon musí být také vidět na asfaltu >:-[]Nemůžou být všichni dokonalí s maximální trakcí a pocitem naprostého bezpečí ve všech situacích. Musí existovat něco co umí kapku nahnat strach. A pak je to jen v Tvých nohou a rukou. Maximální soustředění to je cesta k extázi... Agresivní motor a manuální převodovka :yes: , žádný automat pro babičku a dědečka, žádný kombík pro kočárek a nafukovací bazén ;-) Jen koňská dávka adrenalinu do srdce. Pak bude bouchat jako koňské kopyto. To je svět MPS :-) :yes:
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "ericn"
10. 3. 2006 12:21
Re: to je dobře...
Souhlasim s tebou, bude výborná, znám velmi dobře seriovou 3, takže tenhle MPS hothatch je bomba :yes:
neregistrovaný "Haya"
10. 3. 2006 12:37
Re: to je dobře...
kde je GTI, aby vás tu rozcupoval >:D
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 13:08
Re: to je dobře...
vstřebává tu včerejší nakládačku >:-[]
neregistrovaný "ericn"
10. 3. 2006 13:17
Re: to je dobře...
Hele rozhodně bych si vzal Mazdu 3 MPS radši než Golfa GTI..... ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 12:56
Re: to je dobře...
Ne tak úplně s tebou souhlasím...Výkon je bezesporu důležitý, ale právě hot hatche nemají být nějaké přemotorované stroje neschopné přenést výkon na silnici - naopak, podvozek má mít vždy navrch nad výkonem..."Maximální soustředění, to je cesta k extázi" - tady víceméně souhlasím, ale tím důvodem totálního soustředění nemá být strach z výkonu nebo neschopnost auta ho zvládnout, ale naopak nadšení řidiče má vyplývat ze splynutí s autem, kdy ho může ždímat do posledního koníku (tím nemá na mysli uprostřed města v pravé poledne) a přitom přesně ví, kde jsou limity auta i jeho... ;-)
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 13:23
Re: to je dobře...
Zdar kámo, co se týče tvého názoru na hot-hatche, myslím, že v tomhle jsme jednoznačně za jedno. Hot-hatch by neměla být přemotorovaná bestie, které by se měl řidič bát a sedat do ní se staženou ***kou. Hot-hatch je auto pro potěchu a radost. Jinak tahle Mazda se mi líbí. Tady se asi v názoru rozejdem. Jen si myslím, že při výkonu 250 poctivejch koní, to měla být čtyřkolka. Apropos nezatracuj ji, hledej v ní slabší ségru budoucího Focusu RS. Ten bude pohánět stejný, ale o něco silnější motor (předběžně 300 koní) a samozřejmě se bude jednat o permanentní čtyřkolku. ;-) Apropos, kámo, STéčková Fiesta dnes dostala 17" zimní Pirellky. Takže počítám, že příští týden bude k ježdění. A jak jsi s časem?? Kdy skočíme na pivko?
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 13:45
Re: to je dobře...
Zdar Pierro, já ji určitě nezatracuju - jak jsem psal, rychlost mít bezesporu bude... ;-) Ale přesně jak říkáš - s tímhle výkonem už by to chtělo na všechny čtyři...Uvidíme - první testy třeba můj názor změní... ;-) Ale hodně jsi mě potěšil s tím info o Focusu RS - pokud vážně přijde v Tebou popsané podobě, tak dosavadní dvouboj Evo x Impreza dostane nového, zatraceně silného hráče...sakra, to bude mela!!! :yes: Podle dřívějších informací nechtěl Ford RS-ko stavět - že by je úspěch ST přinutil změnit názor? :-) K Fiestě a pivku Ti přes víkend pošlu maila - na obojí se pochopitelně čas najde... ;-) :yes:
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 14:14
Re: to je dobře...
Jak jsem už říkal - program RS nebyl zastaven, ale pouze odložen, z důvodu investic do zavádění poněkud praktičtějších modelů (S-Max, Galaxy, Cross-Max, Transit, nové Mondeo). Důkazem, že Ford reaguje na zájem zákazníků jsou třeba Focus sedan, který původně neměl být určen pro evropské trhy anebo Focus Cabrio, kde se čekalo na případný zájem zákazníků. A ten se dostavil. Takže sedana lze dnes již koupit a cabrio/coupé bude k mání na konci léta. O úspěších STéčka se nemusíme bavit. Zájem je jasný. Takže RS ve hře zůstává a já jsem přesvědčen že za rok s velkou slávou vyzve na souboj Micku Evo a Subinu STi. Jde jen o to, kolik Ford pustí investic do svého sportovního oddělení. Ostatně vývoj RSka byl v době pozastavení programu z více jak 85% hotov. Dolaďoval se pouze podvozek. Kámo, máme se oba nač těšit! Fiestu rozhodně prubnem a do hospy můžem skočit klidně ještě dřív. Napiš kdy máš po práci volno.
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 14:40
Re: to je dobře...
Máš mail... ;-)
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 15:29
Re: to je dobře...
Díkes kámo za mejla. Myslím, že příští týden si čas určitě udělám, dnes Ti však nedokážu slíbit, který den. No určitě Ti dám vědět v pondělí. S hospodou není problém, rád s tebou skáknu na tu plzničku.. ;-) Pokecáme o kárách, dohodnem nějakej ten termínek na Fiestu a popijem na zdraví, na auta i na ty naše ženský. Jen snad jedna věc - ženský a auta nechat doma... ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 15:36
Re: to je dobře...
Ok, příští týden se ozvi... :yes:
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 15:49
Re: to je dobře...
Jen tak mimochodem, co soudíš o starejch dobrejch HH typu Delta Integrale, Sunny GTI-R, 205 GTI anebo třeba R5 Turbo?? Víš co byl pro mě absolutně největší mazec za volantem?? Nebudeš věřit, ale tím divochem bylo Uno v Turbu. 120 koní versus 750 kg váhy auta dělalo neskutečný věci. Špatnej nebyl ani můj Golf G60 se stoosmdesáikoňovou jednaosmou. Jo jo, kde jsou ty časy pravejch Hot Hatchů.... :-|
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 16:05
Re: to je dobře...
Lancia Delta Integrale EVO-měl jsem tu čest :yes: :yes: Móóc dobrý. Pěkně jela i Mazda 323 1.8 Turbo GTR :yes: :yes:
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:10
Re: to je dobře...
Čau culine, ty jeden kolego tojoťácká ;-) spíš mi něco pověz o Corolle 1,8 T-Sport, to je takovej vlk v rouše beránčím ;-) A Cellicu GT-Four jsi nikdy nesedlal?? Potažmo Supru Biturbo?? i když tady se trochu vzdalujeme debatě na téma HH.. :-)
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 17:33
Re: to je dobře...
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i T-sport-nenápadná síla,je trochu škoda že je tam vše dost utlumený a pak to sluchově není ono. Mám dost čast možnost jezdit Celicu s tím samím motorem a majitelka-jedna MUDr se nechala přesvědčit do Remusu a tam je to pak to pravé ořechové... Ale ten motor to je perla-atmosférická jednaosma,kdy v necelých 6000ot chytnou saze a pak je to fičák ,že nestíháš do omezovače řadit :yes: Ale m;užu říct že našlapaný auta v osmdesátejch a devadesátejch letech mi říkali trochu víc-dnes je to vše podřízeno emisím a bezp.předpisům a různejm omezením a už to není tak správně syrové :-( Např Cecilka GT-Four edice Carlos Sainz to je masakr...V tej době byli auta lehčí a odvázanější,ale to přináší doba :-!
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 19:44
Re: Že by?
Na pondělí je ohlášena tiskovka Toyoty a SIA (Subaru of Indiana Automotive).. že by konečně přišlo dlouho očekávané Toybaru? ;-) :yes:
neregistrovaný "a.l.i."
20. 2. 2007 23:04
Re: Že by?
si vazne mal tu cest osedlat legendu 323 GT-R 4x4?
neregistrovaný "Karizma"
10. 3. 2006 16:08
Re: Že by?
Pokud přijde Focus RS na trh, tak bude mít na 99% 2,5T z S60R a Haldex.
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:20
Re: Že by?
Ono není Haldex jako Haldex. A s tím motorem, kde bereš tu jistotu?? Ano je to jedna z variant. Jenže vzhledem ke hmotnostní úspoře u modelu RS vedla cesta jinudy. Čtyřválec 2,3 v Turbu od Mazdy se jeví jako vhodnější setrvačník pro ultimativní Hot-Hatch jako je Focus RS. Já mám informace, že motor z S60 R se do tohoto vozu montovat určitě nebude. Ale jestli se pletu, máš u mě za rok až se RS představí (doufejme nejpozději) flašku Jamesona ;-)
neregistrovaný "Karizma"
10. 3. 2006 21:32
Re: Že by?
Vím, že Haldex není jako Haldex. Chtěl sem jen uprozornit na to, že je takřka vyloučeno, aby měl případný Focus RS některý z mechanických systémů stáleho pohonu všech kol. Jistotu ohledně motoru neberu nikde. Jen se na to dívám z pohledu nákladů. Jelikož 2,5T je ve Focusu ST, má Ford s tímto motorem už osobní zkušenosti a ví co od něj může očekávat, tento motor nabízí vyšší výkonový potenciál a v 300k verzi ve spojení s Haldexem je již dlouhodobě odzkoušený a odladěný v S60R.
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:30
Re: Že by?
Kde?? Se projed v Cliu 182 (Cup, Trophy) a hned ty starý časy zase najdeš.. ;-) ;-)
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:36
Re: Že by?
Chargere a kde bych se k nim asi dostal?? Šance bude v novém Cliu Sport, jen mám obavu, že se svým dvěma předchúdcům (Trophy a Cup) i přes nárůst výkonu nevyrovná... :-| no uvidíme. ;-)
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 17:01
Re: Že by?
Njn, máš pravdu...jezdí jich jak šafránu...a přitom je to podle mě nejlepší HH..co se dá dělat... ;-)
neregistrovaný "cert"
11. 3. 2006 12:52
Re: Že by?
presne to je hot jak se patri!!!!!
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:38
Re: Že by?
Měl bych dotaz.. kde jsi vzal informaci, že bude mít RS (pokud bude) stejný motor jako M3 MPS? Němel bys na to nějaký link? Já bych spíš čekal, že dostane motor z Volva S60 R..
neregistrovaný "cert"
11. 3. 2006 12:49
Re: Že by?
250 ps má i alfa 147 gta je to max na prenos pro predi kola, no sam jsem zvedavej jak bude vyvazena a jak pojede. a ti co tu uz ted pisou ze je lepsi nez golf gti ac nejsem priznivcem gti pokud jsi s tim nejel a nevidel krom cisel test tak nespekuluj o kvalite toho ci onoho auta. ale je fajn ze je tady dalsi auto pro smrtelniky.
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 14:38
Re: Že by?
To tě bude určitě hodně dlouho bavit, když tě budou předjíždět na okrsce takové "dělal", jako Octavia RS a ty se budeš uspokojovat tím, že tam alespon zanecháš svůj odkaz vpodobě dvou černých čar a to tě bude hřát u srdce, když budeš už potřetí v jednom měsíci měnit přední gumy :no: :no:
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 14:48
Re: Že by?
:-) ;-) Octavie RS? >:D >:D Kámo, toto je první liga! To není hospodský závod o nejlepší nárazník. To není o tom dělat na někoho dojem ;-) To je projektil na kolech. Pokud se necejtíš, vrať se zpátky na autodráhu ;-)
neregistrovaný "Charger"
10. 3. 2006 16:28
Re: Že by?
Joo, jasně a v tom RS je ta podstata...takový sráč, ale alespon to není přemotorované...s 380 Nm mají problém i zadohraby, natož tady ta plechovka...PS:jízda v MPS musí být jako jízda s Fabií HTP na ledu...s neustále protočenýma kolama ještě nikdo závod nevyhrál.....(teda pokud to nebyl driftovací závod.. ;-) )
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:37
Re: Pozor, samosvor...
No, ono to bude ještě zajímavé - našel jsem teď informaci, že 3 MPS bude mít samosvor, což na tohle auto a jeho výkon vrhá dost jinej pohled...Zdá se, že u Mazdy si s tímhle autem dali trenéři dost práce... :yes: Na druhou stranu si myslím, že cena bude poměrně dost vysoko, což v dnešní konkurenci může být problém...
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:42
Re: Pozor, samosvor...
Neofiko - 899.990,- Kč vč DPH ve třídveřovém provedení ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:47
Re: Pozor, samosvor...
Chtěl jsem napsat, že tipuju tak 900k - ještě že jsem to nepostnul, byl bych o pětku vedle a já se nerad pletu... >:D
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:54
Re: Pozor, samosvor...
Kámo, měj se, přeju ti pohodovej víkend. Čus-bus-bambus-autobus. Ponejlépe RTO s přívěsem Jelčákem >:D
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:56
Re: Pozor, samosvor...
Tobě taky fajn víkend... :yes:
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:57
Re: Pozor, samosvor...
Ale proboha to jsou řeči jako kdyby to mělo poháněný jedno kolo >:D Jasně na Dachstein s ní nevyjedeš, ale tohle je silniční beranidlo :yes: ;-) Tohle nemá potřebu mít zároveň trubkovej rám pro závody a zároveň výstup pro připojení rozmetadla na hnůj, kdybys náhodou s ní chtěl do vinohradu... Nemám obavy z toho že by to neprojelo rychle zatáčku ;-)
neregistrovaný "a.l.i."
20. 2. 2007 23:15
Re: Pozor, samosvor...
mam uz 18 mesiacov mazdu3, 1.6 SV-T odjazdenych 90 000km a nalozim ti to kde budes chciet. ten podvozok je o inom ako pokus o auto ala skoda a vw. jedine ford focusaci (este Volvo c30)vedia o com pisem. PS: ked sa naucis ovladat svojho Golfa II 1.6D alebo "sen ceskeho chalupare 1.2HTP" ozvy sa ...
neregistrovaný "Jirka"
10. 3. 2006 15:27
Re: Pozor, samosvor...
S 380Nm si asi dělaj srandu. Pokud nemá na předku samosvorný diferenciál, to aby se člověk bál v zatáčce přitlačit na plyn. Focus RS ho měl, ale třeba u novýho ST chybý a i s 320Nm se mu protočí vnitřní kolo jak nic. Buď bude mít Mazda ostrý řízení a bude tahat za volant jako Astra OPC, nebo přijde o cit. Pak to bude hodně rychlí auto, ale tak na dálnici :no: .I VW to došlo a proto má R32 pohon čtyř kol. :yes: :-!
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:51
Re: Pozor, samosvor...
:yes:
neregistrovaný "cert"
11. 3. 2006 12:57
Re: Pozor, samosvor...
kluci verim ze vsichni jste odbornici ,ale prece jen ti kluci sikmooki jsou o tom s vedomostma o kousek dal. tak asi vedi co delaji. tak ukoncte spekulace a pockejme si na poradny srov test. ahoj cert
neregistrovaný "Wondra"
10. 3. 2006 14:45
Joo to není špatný
No rozhodně se mi tohlo líbí. Svoji sílu nedává najevo moc okatě a když na to přijde, šlápnete na to a jste fuč. Fokus dává sílu víc najevo, ale je taky hezkej. Ale podle mě o nemá na TypeR, jenom doufám že bude i v 5-D provedení, jenom 3-D by potvrdilo jeho takřka závodní ambice ale zároveň ztrácí na praktickém využití...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 15:45
Klub S-M
Je to tak. Pokud máš rád lízání ucha u popelnic tak toto není nic pro Tebe ;-) Tohle je klub přiléhavé kůže a bičíků. Tady si lehni, kámo a budeš svázanej, dostaneš roubík a pořádnou nakládačku od slečny MPS- hvězdy podniku. Budeš řvát rozkoší tak, že všechny 1.4 TDI v okolí ze sebe vysypou všechny brikety co v sobě mají >:-[] Tohle je Tvůj svět: HARD CORE, žádný Torsen ani Haldex... >:-[]
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:51
Re: Klub S-M
:-) Sakra... dokonale stylové... jen by to chtělo to cílit na jiný auto... takhle tomu neveří ani impotent ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:12
Re: Klub S-M
mě nevadí že tomu nevěříš... ;-) >:-[] Tohle je opravdový trhač asfaltu, podobně jako byl před 30ti lety první Golf GTI ;-) Dnes ze silného vývaru jeho bývalého charakteru zbyla jenom hrušková voda... Nejde o to táhnout od spodu jako ropák... Jde o to ty zarezivělé srdeční chlopny utrhnout a vyplavit jako odpad. Výkon ve vysokých otáčkách musí rvát vnitřnosti a síla motoru třepat volantem v rukou ;-) To auto musí být nezkrotitelný plnokrevník, žádný pokojný pivovarský valach :-!
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:22
Re: Klub S-M
... píšeš o getei?... zajímavé... pivovarský valach :-) nespletl sis to? tohle by mohlo sedět tak na nějakou 75ti koňovou modlu bazarovýho kovboje... uvědomuješ si, jak je geteičko vypiplané... nebo to STéčko... to jsou ikony HH... Mazda se pokouší zaujmout... tak uvidíme... auto není přece jenom o koních...
neregistrovaný "Beam"
10. 3. 2006 19:50
Re: Klub S-M
co je na GTI vypiplanyho? >:D Jestli byl nakej HH v posl. dobe vypiplanej,tak akorat Clio TROPHY...
10. 3. 2006 21:37
Re: Klub S-M
Na geteičku je práce 30 let...
neregistrovaný "beam"
10. 3. 2006 22:27
Re: Klub S-M
Ale co je na nem vypiplanyho??? >:D
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 12:06
Re: Klub S-M
S tím tvojim tvrzením že jediný vypiplaný HH je Clio Trophy vcelku souhlasím...Clio je moje srdcová záležitost, ale taky je pravda že GTI a ST jsou taky dost vypiplané...
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:26
Re: Klub S-M
y voLe mari tys to pojal - chytí tě, mrskne s tebou, sváže tě, vrazí roubík do huby a pak ti nandá na *, co se na ní vejde... :-) >:D >:-[] Tak takovouhle šťabajznu bych nechtěl potkat ani v tom MPSku... >:D Já vejprask nerad a roubík už vůbec ne he he... Ale jinak pěkný přirovnání ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:40
Re: Klub S-M
;-) S-M je můj svět >:-[] Já se za to nestydím :yes: >:-[] a MPS mě taky rajcuje >:-[]
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:44
Re: Klub S-M
Mari, já sice nejsem vořezávátko, ale takovýhle dračice bych se bál... :-)
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:56
Re: Klub S-M
:-) Souhlas... ***ní přece není třetí světová >:D :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 3. 2006 16:58
Re: Klub S-M
>:D :yes: I když - každý asi občas zažil nějakou tu zákopovou válku... >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 17:01
Re: Klub S-M
>:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 3. 2006 19:24
Re: Klub S-M
>:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:55
Re: Klub S-M
fakt?... :-| 8-s >:-[] ;-) ... něco napiš... >:D bodejť by ses za to styděl >:D vždyť za to nemůžeš ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 16:58
Re: Klub S-M
to by byly jenom samý hvězdičky ;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 17:00
Re: Klub S-M
Neva... zapojím fantazii :-) >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 17:27
Re: Klub S-M
Jsem trochu mekci povaha nez mari, ale ja ti teda neco napisu. Ale ne ze budes pak vyvadet!:-) ********************* :yes:** ;-) ****** :*) ******* >:D ******* >:-[] a nakonec ****** :-!
10. 3. 2006 19:28
Re: Klub S-M
8-s ;-\ ;-) ;-) teda... ale jako, pak... uóó :*) 8-s >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:49
250 MINDRÁKŮ
Co myslíš, brácho... proč jede GTIčko na 200, ST na 220 s poháněnou jednou nápravou?... A proč myslíš že R32 má na 250 koní poháněný obě... Je to proto, že ta auta dělaj mistři... Vrazit tam 300 koní není žádnej problém... Ovšem udělat vyváženej HH... to chce mistra nad mistry. HH je totiž o radosti... ne o vytřeštěnejch očích v každý druhý zatáčce... ale hlavně... hlavně ti to musí jezdit... rozumíš... pokud nechceš jenom na semaforech hrabat... oceníš vyspělost techniků Fordu a VW... ti ví přesně, co to chce... A pokud necejtíš chvění, při vyslovení slov - getei... estéčko... tak jdi od této kategorie rychle pryč...
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:08
Re: 250 MINDRÁKŮ
V jádru s tebou brácho zcela souhlasim ;-) GTI a ST jednou budou legendy. O RS ani nemluvím, ten už legendou je. (ono vlastně GTI se dá taky pokládat za fenomén). Mégane Sport, Astra OPC, Leon Cupra a nakonec i Mazda 3 MPS si musí ty své Medals of Honour teprve vydobít. A to nebude hned. Nicméně i oni mají své místo v automobilovém světě - dejme jim šanci - ať se snaží!
neregistrovaný "ericn"
10. 3. 2006 16:17
Re: 250 MINDRÁKŮ
No to je pěkný shrnutí, souhlasím s tebou, jen ať se ukážou ;-)
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 12:38
Re: 250 MINDRÁKŮ
Naprostá pravda :yes: :yes: Jen bych přidal TTT Corolla TS popř TS Kompresor >:-[]
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 19:10
Re: 250 MINDRÁKŮ
S Tebou je to fak špatný.. tvoje programové hanění všeho "neevropského" už začíná být opravdu trapné :no: :no: Už si se v ní projel? Znáš někoho, kdo ji vlastní? Už si četl nějaký nezávislý test? Ne, ne, ne.. a přesto tady plkáš neuvěřitelně trapný kecy o nějakých mistrech a vyspělých technicích :no: Pro tohle chování přestávám nacházet slova.. nemyslim to špatně, ale přestaň si konečně léčit svoje mindráky!!! Mazda má za sebou docela dlouhý a úspěšný sportovní program a mimochodem vyrobila takové legendy jako je MX-5, RX-7, RX-8 apod.. jak si vůbec dovoluješ ji takhle předem hanit, když ani trochu nevíš, jak to auto v reál pojede? Dvě informace, aby se Ti rozssvítilo: 1) M3 MPS je technicky podobná STčku, ale bude ještě trochu ostřejší - už to, že má podobnej základ jako ST (patrně nejlepší hothatch současnosti), hovoří samo za sebe.. jestli se dá vůbec něco předem konstatovat, tak jedině to, že to rozhodně nebude špatné auto! 2) ty to nemůžeš při sé omezenosti vědět, ale pojem MazdaSpeed má ve světě docela zvuk a dlouhodobé zkušenosti s vývojem speciálních verzí produkčních aut.. tak že publikovat předem nějaké kritiké soudy, to si nedovolí ani opravdoví machři v oboru.. kde vůbec bereš tu drzost se tahle vyjadřovat? Tohle opravdu není normální, na tohle je určitě nějaká odborná diagnóza (bude to něco patologického) :no: :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 19:15
Re: 250 MINDRÁKŮ
Nebyl si to náhodou ty, který nás tu dneska rozesmíval názorem, že je vždy objektivní? Zkus si ujasnit pojmy, ale to co tady z Tebe vypadlo, to se teda objektivním názorem (ani při nejlepší vůli) nazvat nedá :no: :no: :no:
10. 3. 2006 20:49
Re: 250 MINDRÁKŮ
Ty si onikáš? ...já usiluji... o objektivitu... já nemám TTT brejle, já píši o autech, ne o automobilce, jako ty.
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:27
Re: 250 MINDRÁKŮ
No tak, tohle fakt nemáš za potřebí.. myslím si, že téměř nikdo tady na serveru (teďka si určitě nabíhám..) by zrovna Tě neoznačil za nějaký vzor objektivity. Ne, ty opravdu nejsi objektivní a co je daleko horší - jseš naprosto, ale naprosto předvídatelný! :no: Myslím si, že to mnoho lidí ani už nečte nebo to čte jen ze setrvačnosti.. když je článek o VW, je jasný co tam budeš psát a jakým stylem to bude.. když je článek o japonském nebo korejském autu, je jasný co tam budeš psát a jak to bude vypadat. Stačí jít do archívu a vyhledat korejské auto - je jasný co tab budeš vypouštět, ani to není třeba číst :no: Ale úplně nejhorší je, že tenhle naprosto tendenční pohled uplatňuješ na všechny japonská a korejská auta :no: :no: :no: Třeba tady u té MPS, tady jsi to fakt přehnal (ale to je jen jeden z příkladů) :no: Není to od VW, tak se to musí pohanit.. VW nedokáže udělat slušnej předohrab s 250 koni, tak že ani ostatní to dokázat nemohou (navíc, vždyť je to japonec, tak že to fakt nemůže dopadnou dobře..).. tohle je naprostá fanatičnost a tendenčnost, ty úplně ignoruješ všechna fakta a realitu - a v tomhle článku jsi těžce narazil.. Všimni si třeba nadpisu článku: "Mazda 3 MPS: konec evropské nadvlády" vidíš? Dokonce je to napsané bez otazníku!!! Nenaznačuje Ti to něco? Asi ne, ale každej soudnej člověk totiž tuší, že tohle auto pravděpodobně bude minimálně opravdu hodně dobré.. dokonce i redakce to napsala bez otazníku - rozumíš, troufli si to tam thle napsat a stojí si za tím! Já vím co Tě žere: ST je, diplomaticky řečeno, minimálně vyrovnaným soupeřem GTI - ano Ford to dokázal, udělal opravdu povedené auto a Ty moc dobře víš, že tohle auto bude vycházet z ST a pravděpodobně bude ještě lepší!!! Opravdu těžce si přijal (co jiného Ti také zbývalo, aby si se konstantně neztrapňoval) fakt, že ST je dobré auto a uvádíš ho spolu s GTI na steujné úrovni. Teďka Ti ale hrozí to, že přjde auto, které bude objektivně ve všem lepší než GTI, hrozí Ti že přijde auto, které bude stát rozumné peníze (900t Kč v plné palbě?) a které bude objektivně ve většině ohledech lepší než GTI. Ano, hrozí Ti pohroma, tvoje nekonečná modla může být definitivně pořažena na hlavu!!! A co víc, porazit ji může JAPONEC! Tak že já Ti rozumim, je potřeba MPS hanit hned od počátku, hned od počátku ji srážet, aby to náhodou nedopadlo. MPS jsi viděl jenom na brázku, ale hned je Ti jasné jak pojede - to mu říkám odborný názor :no: Kdyby jsi si občas sundal VWbrýle mámení, tak by se možná nestačil divit, tak že Ti doporučuji to opravdu občas zkusit, alespoň v případě takovýchto aut!
10. 3. 2006 19:40
Re: 250 MINDRÁKŮ
Tome... tady musíš dokázat potlačit záště proti lidem, co se nevyjadřujou pochvalně o autě, co třeba parkuješ v garáži... To bychom se tu umlátili :-) Z tvého příspěvku by snad dovodil tvého oblíbence i brouk Pytlík :-) Ta Mazda nebude STčko... bude to nadupaná Mazda3... tak jako se dělá nadupaná mazda6. Ta trojka... to není má zášť... to je koneckonců názor i jiných kolegů... je na 250koní a poháněnou přední nápravu lehoučká... Je to nižší střední a tam vidíš, že se to mele kolem 200 koní... to není možné maximum... to je logické optimim, víš. Všichni to tu odhadujeme, ještě s ní nikdo nejel... a jistě pochopíš, že mohou být jak oslavná, tak zdrženlivější očekávání... Ty máš rád ta maximální čísla, viď... tak i zde je nutno znát míru... Každopádně se moc těším na testík redakce... ta nám to určitě věrně popíše... a můj tip - bude tam zmínka o "přemotorováno"... uvidíme. ;-) Jinak GOLF, GURU v modelu R32 těch 250 má také... ovšem jako 4kolka... logické... P.S. Věřím, žes už opustil svou bitevní lod jménem "Velké číslo" a že tu budem diskutovat o konrétních modelech aut... o to jde... jen o to.
neregistrovaný "Beam"
10. 3. 2006 20:08
Re: 250 MINDRÁKŮ
GTI vsechno vi,vsechno zna...je mu staci vedet,ze to neni VW a uz ma jasno... >:D Ikdyz v posl. dobe zmena,dokonce uznava i focus...asi to bude tim,ze ho hodnotej jako lepsi HH nez GTI,ikdyz jen o chlup....ale co potom Clio sport? :-) A jinak,kdyz ma Focus koni 220,tak by 3 MPS tech 30 navrch s pomoci samosvoru prenyst mohla,myslim,ze mazda ma z motorsportu zkusenosti dost(narozdil od VW)a v dnesni dobe si asi nedovoli poslat na trh nic spatnyho...a R32-za stejny prachy je WRX a to je jina liga... ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:10
Re: 250 MINDRÁKŮ
Moje slova, pod tohle se můžu podepsat :yes:
10. 3. 2006 20:40
Re: 250 MINDRÁKŮ
Co to píšeš za nemysly, že vím všechno nejlíp... já tu píši své názory, ty, pokud nějaké máš, je tu můžeš psát taky... jestli máš se mnou problém, tak mě přeskakuj. Jinak R32 stojí 930... tak si ověř, co stojí WRX STi a pak ten rozdíl začni dostřádávat... napiš nám až budeš hotovej...
neregistrovaný "beam"
10. 3. 2006 22:38
Re: 250 MINDRÁKŮ
No dyt jo tvoje nazory.... >:D :yes: Ja s tebou problem nemam,taky tady pisu svy nazory...A kdyztak ja psal WRX,ne WRX STi(to je totiz o2 ligy vejs)a WRX stoji 978 tisic,coz je o 50 vic,ale taky o dost vic muziky... >:D
neregistrovaný "petrt"
11. 3. 2006 16:42
Re: 250 MINDRÁKŮ
Teda Golf zrovna nemusim, ale vybírat z foukanýho čtyřváce a čistého šestiválce.... Nepřemýšlel bych ani chvilku. Jo a ve WRX jsem jel, dokonce i "N" pro rally. Nechtěl bych ji, ikdyž techniku uznávám.
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:08
Re: 250 MINDRÁKŮ
Je potřeba si něco ujasnit: M3 = Ford Focus, MPS bude vycházet z ST (respektive je to základ pro brutální RS) X M6 je poslední Mazda, která nemá moc společnýho s obdobným Fordem (Volvem), novější modely jedou na společných základech.. navíc M6 MPS je dělaná spíše jako "rychlej sedan" X M3 MPS je hothatch (tím se myslí hothatch, ne "rychlé svezení" apod.).. dokud to auto neprojde testem, tak si žádný soudný člověk nedovolí publikovat něco o jeho vlastnostech - pokud to někdo udělá, půjde jen o nepodložené doměnky, naprosto mimoplky! To že dává VW 200 koní do GTI přeci ještě neznamená, že někdo jiný nedokáže úspěšně dát do nižší střední třeba těch 250 nebo i víc.. navíc ST zvládá 225 a 25 navíc zas taková změna není - nejsem takovej odborník, abych si dovolil tvrdit něco o optimálním výkonu - nechám to na opravdových odbornících! Jediné, co je již teď naprosto jasné, je to, že tohle auto bude mít jednu neopustitelnou chybu (u některých lidí) - není dostatečně "evropské" a nějaký "šikmookej japík" přeci nemůže dělat lepší hothatch než VW (to je přeci nesmysl a naprosto vyloučená možnost :no: :no: :no: ) - a proto to zajisté schytá. Doufám, že to zvládneš a nebudu muset předchozí větu vícekrát opakovat - zapomeň na to, odkud pochází a soustřeď se na to, jak pojede! ;-) Můj osobní typ je to, že to bude poněkud nekompromisnější verze ST, která nebude tak poddajná a bude náročnější na řízení.. obchodně to bude slabší, protože Ford je Ford, ale jinak to bude minimálně stejně dobré auto (i když méně kompromisní).. taky tipuju, že úspěch ST a MPS nenechá VW v klidu a že se tedy dočkáme "předefinování" GTI (ne, IMHO to Seat opravdu, ale opravdu nezachrání..)
neregistrovaný "beam"
10. 3. 2006 20:15
Re: 250 MINDRÁKŮ
:yes: :yes: :yes:
10. 3. 2006 20:47
Re: 250 MINDRÁKŮ
Neprožívej to tak do hloubky... cos dnes čekal... že tu budem psát o svejch zkušenostech? Možná bys měl požádat redakci, ať určí co tu kdo smí psát ;-\ Můj názor je, že 250 je na nižší střední předokolku moc... to nemá s geteičkem nic do činění, tak vyčkejme testu. A nech těch pitomin o předpojatosti... já toho o cizích autech napsal pozitivně víc za měsíc, než ty tady za rok... Že máš oči natočený šejdrem mi nedávej k tíži... A můžeš si začít připravovat článek o legendě Mazda 3... jestli se to vůbec napsat dá... já za svůj příspěcek o geteičku dám ruku do ohně, tak si ho někde najdi, zajímá-li tě to... a to je ten rozdíl.
neregistrovaný "benQ"
10. 3. 2006 23:15
Re: 250 MINDRÁKŮ
"Neprožívej to tak do hloubky..." - vravi/pise ten pravy :no: ......"já toho o cizích autech napsal pozitivně víc za měsíc, než ty tady za rok" - a negativnych viac ako vsetci od spustenia servera :no: :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:54
Re: 250 MINDRÁKŮ
Ty seš neuvěřitelnej, proč bych měl mít oči otočené šejdrem? Nejseš to náhodou ty, kdo se na svět dívá přes stínítko a ma tunelové VWidění světa? Mě nezajímá, jestli M3 legenda, mě zajímá jak to bude dobré auto!
neregistrovaný "umax"
13. 3. 2006 16:09
Re: 250 MINDRÁKŮ
Ten je ztracenej. Jen kdyby těch 250 koní měl GURU v GTI, to by bylo keců o ostříleném drzounovi, na kterého brácho nemáš, a je jen pro opravdové chlapy v saténovejch tangách. Tome uvědom si, ty jseš zaslepenej toyotou a sloužíš rejžovejm mágům... >:D IKONOU OBJEKTIVNOSTI JE GTI >:D >:D >:D >:D GTI je milovník dobrých aut, ale musí to být APOŠTOL NEBO GURU >:D >:D
neregistrovaný "anonym"
13. 3. 2006 22:09
Re: 250 MINDRÁKŮ
>:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 3. 2006 22:11
Re: 250 MINDRÁKŮ
To sem byl já. ;-)
neregistrovaný "Permon"
11. 3. 2006 13:11
Re: 250 MINDRÁKŮ
A ty uz jsi v 3MPS jel, ze ji soudis? Myslim, ze vsichni - mozna krome nejaky VWfilu - se shodnem, ze Mazda ma jiste bohatsi zkusenosti se stavbou sportovnich aut, nez VW. Takze, ja verim, ze 3MPS bude dobra. Osobne si myslim, ze 250 koni na predek je hloupost, ale nadruhou stranu - ma to samosvrony diferencial, ten by mohl pomoct. Urcite Mazda vi co dela. Pockejme si na silnicni test.
P.S. HH o radosti? Hm, podle mne nic s prednim nahonem neni o radosti. Spis je to svezeni pro pirposrane panacky....
P.S.2 - pri vysloveni GTI a ST necitim nic. Ale MX5, 350Z, Cayman... to je jina!
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:00
Re: 250 MINDRÁKŮ
Vidím to podobně :yes:
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 18:09
Re: 250 MINDRÁKŮ
Pro priposrané panacky?? Hlavně že Hot Hatche uznávají všichni ti kteří o autech něco ví...a jde vidět, že toho o autech moc nevíš..tak víš třeba že se 180konovým Clio Trophy se jeden z světově uznávaných automobilových novinářů držel podle jeho slov za dobře řízenou F430 na normální silnici za běžného provozu a bavil se v něm nejvíc za celé 2 dny, ve kterých řídil takové auta jako Ford Gt, právě to Ferrari F430, BMW M6 a další??? A že další napsal, že by neměl problém se s Trophym udržet za 911 a ještě by se v tom přinejmenší stejně bavil???
neregistrovaný "Permon"
13. 3. 2006 11:21
Re: 250 MINDRÁKŮ
Hm ja jsem si jist, ze s kazdou mx5 zaziju 10x vice zazitku, nez s JAKOUKOLIV, podotykam JAKOUKOLIV predohradkou.
Nevim co Ty vis o autech a ani to nesoudim. Ja mam vsak najeto statisice km, z toho cca 40 000 km v MX5, takze dokazi ocenit kdyz je auto zabavne. Jedno vim jiste, predohradka je pro srace, kteri se boji pretaciveho smyku a tak si koupi bezpecnou predohrabku, ktera jim odpusti chyby kdyz to prepali... . Tot vse.
neregistrovaný "Charger"
13. 3. 2006 16:39
Re: 250 MINDRÁKŮ
Jo, MX5, to je zábava sama.. :yes: ale s předohrabem se dá taky udělat přetáčivý smyk...(i bez ručky)
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:28
bez titulku
Hrajou Fanánka.... "Byl březen, třiašedesáááát...."
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pierro"
10. 3. 2006 16:57
bez titulku
Takže přátelé vinšuju Vám všem příjemnej víkend. Bude pět, mě končí šichta, tak hajdy domů, užívat volna. Mějte se.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
10. 3. 2006 18:47
6,1 S
jo toto číslo je výmluvný víc než všechny výkřiky do tmy o špatný trakci. Čísla jsou nemilosrdný a v tomto případě to platí dvojnásob...Pohon pouze na předek je při měření akcelerace rána pod pás. Ale MPS to ustála a stojí hrdě jako novodobý Gladiátor. Prostého vzhledu ale silného ducha ;-) Nepotřebuje nádražní světla v nárazníku ani metrové křídlo z heraklitu. Má mocné srdce... Chce ale pevnou a jistou ruku a nohy, jinak nepochodíš kámo :no: Cítíš to vzrušení? >:-[] Na co čekáš? Zamomeň na všechno doteď- Vznešeného psa prodej rasovi, rozmazlenou babu vyhoď i s kuframa a barák zapal jak starý Brůna... Ale MPS si budeš hýčkat, máš pro ni slabost ;-) A ona Ti za to dá to co nikde jinde nedostaneš...
Rozbalit vlákno
14
10. 3. 2006 19:43
Re: 6,1 S
:-) Mari... výborně píšeš (bravo heraklit ;-) ... ovšem sedíš na špatném nádraží >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "qwert"
10. 3. 2006 20:11
Re: 6,1 S
6.1 s to bude asi tim,ze Mazda neni schopna prenest ten vykon na predni kola....jaky ze ma zrychleni Golf R32(4 kolka)? :-)
10. 3. 2006 20:36
Re: 6,1 S
Nevím... tipiju to někde kolem 6,5 4M s DSG určitě ještě méně... bez turba... to je sametovej zátah.. tahle auta nemá cenu porovnávat R32 je jiná liga...
neregistrovaný "stevenson"
10. 3. 2006 21:15
Re: 6,1 S
to mas pravdu, R32 je prvni liga... ale M3MPS je extraliga...
10. 3. 2006 21:36
Re: 6,1 S
:-) to jo, ty extraligo ;-) Zkus někdy atmosférickej šestiválec... abys pochopil, co je ta extraliga...
neregistrovaný "qwert"
10. 3. 2006 22:42
Re: 6,1 S
R32 extraliga?- >:D to snad ne,extraliga v cem?A nema nahodou GTI taky turbo?A hlavne,je dobry,jak tady porad nekomu cpes,ze bude mazda na *,ze ten vykon neprenese a pritom ma lepsi zrychleni nez ten tvuj slavnej Golf,kterej je dokonce 4kolka...BRAVO GTI :yes: >:D
neregistrovaný "Rider"
10. 3. 2006 22:59
Re: 6,1 S
No já bych nesrovnával GTI a R32. Jsou to totiž trochu odlišná auta. Ale tom bys mohl vědět. Schválně, najdeš 10 rozdílů? :-O >:D >:D :yes:
neregistrovaný "umax"
13. 3. 2006 17:24
Re: 6,1 S
a ty zkus někdy něco jiného než VW, abys pochopil, co je radost z jízdy ;-)
neregistrovaný "Rider"
10. 3. 2006 22:50
Re: 6,1 S
No tipuješ docela dobře. Golf R32 4motion 0-100 za 6,5 a s DSG za 6,2s. Ale s DSG nedá 250 ale jen 248 km/h. Nechci říkat , že to je bída, ale mohlo to být lepší. :-O >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Michal H"
11. 3. 2006 10:57
Re: 6,1 S
Celý je to o tom, že zaslepení fandové VW ještě nepochopili, že údaje poskytované k DSG jsou zcela záměrně zkreslené, protože v žádném testu nedosáhli s DSG lepšího zrychlení než s manuálem. Jde o to tu (jinak kvalitní ale nikoli rychlejší) převodovku dobře zpeněžit. A příplatek 60tis je slušný balík, ne? Takže: "tipiju to někde kolem 6,5 4M s DSG určitě ještě méně..." :yes: >:D
12. 3. 2006 00:59
Re: 6,1 S
Bare tě jako "jen" těch 248 :-) Hmmm... MichalHá to přehání... samozřejmě, že s DSG budeš rychlejší... opravdu to řadí lépe, než tvá ruka :-) Ale to je přece jedno, jestli 6,1 nebo 6,4 :-) Kdo někdy jel po silnici... musí se tomuhle přetahování smát :-)
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 09:49
Re: 6,1 S
Jasně, že nejde o 3 desetiny... DSG přesune kolečko na kolečko rychleji než tvoje ruka, ale F1 od ferrari to není. Nebo nám novináři s jejich měřeníma lžou, že s manuálem naměřili nesrovnatelně lepší hodnoty nejen v případě GTI? VW není můj šálek, takže je mi to srdečně jedno, jestli někdo věří marketingu od VW... já jsem si obrázek udělal.
12. 3. 2006 12:43
Re: 6,1 S
Mýlíš se... je technicky vyloučeno (u zrychlení) abys byl rychlejší s manuálem než s DSG... a vedle toho ta měření jezdí člověk kterej umí řadit asi tak stokrát lépe než my... a přesto nemůže vyhrát nad dvojspojkou... Jen jeden problém by tu mohl být k diskuzi a tím je - rozjezd... P.S. Opravdu je to jedno...
neregistrovaný "anonym"
10. 3. 2006 18:58
bez titulku
to je coollll >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pawel"
10. 3. 2006 22:42
Hmm
Tak já nevím. Auto je to určitě špičkový, rychlý a silný. Jenže nějak nic neříká. Líbí nelíbí je věc vkusu. Ale designově je to o ničem ;-\ 250 koní je super, o jejich využití taky můžeme úspěšně polemizovat, ale pouze na předek? No nevím. Na suchu a perfektním povrchu pohoda, jenže neumím si představit s tímto vozem jet na mokru nebo snad sněhu! Na to to bude prakticky nepoužitelný a troufnu si říct nebezpečný! Někomu se tohle asi líbit nebude, ale já to vidím takhle. Ten kdo si to koupí, budiž mu přáno mnoho šťastných kilometrů :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rider"
10. 3. 2006 22:53
Re: Hmm
Hmmmm auta mívají i Esp. Hmmmm na zimu je dobré ho nevypínat. >:D >:D :yes:
neregistrovaný "misoo"
10. 3. 2006 22:45
bravo mazda !
krasne kolesa... krasny profil... :yes: uz vidim tu svalovicu na druhy den po jazde... >:D ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rider"
10. 3. 2006 23:16
Mazda speeeed
Jen fakt nevím, proč snížili výkon motoru jen o 7kw oproti 6MPS. 10 koníku míň, to si s tím nemuseli špinit ruce. Teda šťourat se v softvaru řídící jednotky. Myslím si, že kdyby tam zustala 191kw verze, že by to nebyl žádný rozdíl. Ale i tak to je docela troufalé. Čekal jsem osobně 220 kobylek místo 250. Právě proto si myslím, že byl výkon jen zaokrouhlen na 250koníku aby se to japončíkům lépe psalo do prospektů. Ale i tak to je docela nářez. Prostě jiný pohled na svět. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
11. 3. 2006 10:29
přední náhon
Tak to jsem fakt necekal , jak jsem si tak cetl tento clanek zastavil jsem se u vykonu 184kW neni tak spatny parametr a hned mi v hlave utkvelo no jo to super vykon na tak male auto "sam mam hondo civic Typer R 147kW" - a co to auto umi s pouhymi 200k docela staci ... pokracoval jsem dal ve cteni, ale stale jsem premyslel ze je to bomba obvzlaste pak kdyz budou pohaanena vsechna ctyri kola.... No jak asi vsichni vite po precteni bohuzel je to predohrab... to me fakt zklamalo , protoze vim jak je tezke prenest 147 kw na predni napravu natoz pak 184kw. Mokro , snih .. to je konecna druha.
Druha vec je jelikoz motor je posileny turbem tak by bylo velice jednoduche ho nacipovat , ale zase stojim pred problemem predohrabu :-(

No nic snad v budoucnu se dockam hackbacku s pohonem 4x4 a vykonem 200kW
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sk"
13. 3. 2006 01:06
Re: přední náhon
Zeby Brera 3.2V6 ?
neregistrovaný "Charger"
13. 3. 2006 16:40
Re: přední náhon
Tak s tou si moc srandy neužiješ...
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 10:47
Honba za vykonem
Jo jo, driv byl horky hatchback kompaktni mrstne agilni vozitko pro dostupne sportovni vyziti. Jenze auta narustaji a tloustnou, kazdy chce "plnou palbu", 400 l kufr a prostor pro 5, 6 a pul hvezdy v bum-bac testech... a auto ma najednou 13 metraku. Navic kazda nova generace musi mit vic koni nez ta predchozi (a nejlepe i nez veskera konkurence), takze za chvili budou mit hothatche asi preplnovane V6ky. Jenze fyzikalni limity zustanou stejne a jestli se zvysi pozitek z jizdy??? ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 3. 2006 11:57
Re: Honba za vykonem
:yes: Mluvíš mi z duše...
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 12:43
Re: Honba za vykonem
Svatá pravda-viz. můj příspěvek výše :-!
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:12
Re: Honba za vykonem
Máš pravdu.. je to jak začarovaný kruh - každý nový model je větší, těžší a musí být i výkonější.. požitek z jídy - asi budeme muset chodit na motokáry ;-)
neregistrovaný "Michal H"
11. 3. 2006 11:18
bez obav
Pokud bude nainstalován slibovaný samosvor, tak neexistuje důvod, proč by měla mít mazda o moc víc problémů s přenosem než ST. Možná nebude tak univerzálním autem jako GTI nebo ST, možná bude zaměřena na skupinu zákazníků, kteří narozdíl od ST nebo GTI hledají trošku nekompromisnější vlastnosti. Možná. Ukáže se. Ale věřím jim. Mazda umí a kdo měl možnost svézt se s jakýmkoliv současným modelem, nemohl být zklamán. Proto by nepustili na silnici nedodělek. Dle mého názoru, mazda v současné době nabízí nejlepší poměr ceny, technické vyspělosti agregátů a podvozků, kvality a spolehlivosti v celé modelové řadě. Zcela jednoznačně.
OT: včera jsem měl možnost poprvé na živo spatřit Gallardo. Jedním slovem úžasné! Byl jsem překvapený jak je to auto doslova maličké. Snad ještě menší než 911. Nádhera. A když se ozval z výfuku ten ostrý chraplák - to byl konec. Kdyby v pozadí nestálo audi, bylo by to dokonalé. Kdo viděl dnešní autosalon, ví, na co narážím. A je to patrné i v interiéru.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 13:28
Re: bez obav
Jo zámek z fábie v Lambu, tak toje i na mě moc. >:D >:D >:D :no:
12. 3. 2006 11:49
Re: bez obav
Jaká nádhera?... kýč na druhou... nemůžu věřit tvým větám... tys nikdy naživo nespatřil tohle auto? prosím tě... :-) Autosalon jsem viděl... dokoanalé spojení... dokonalej marketing... s klíčkem přes Fabii do auta snů ;-) :yes:
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 13:40
OPC
Ještě mě napadlo, že tato červená karkulka se kategoricky a motorově nejvíce blíží k Astře OPC. Ta sice není papírově tak dravá, 240 koníků, top speeed 244 a akcelerace za 6,4s, ale mě se víc líbí modrá divočina od oplu. Sice opel není žádná prémiovka, ale OPC je rozhodně po všech strankách pro mě vyváženější a hezčí. Je to nabroušena verze s konkrétním zaměrením, ne jenom snížené tlumiče, jiné závěsy a nabouchaný motor jaku a mazdy. Toť můj názor. ;-) >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:15
Re: OPC
Zatím si to viděl jen na obrázku.. se soudy bych počkal, až vyjdou nějaké testy ;-)
neregistrovaný "Rider"
11. 3. 2006 15:58
Re: OPC
OPC se už prohánělo Numburkringem. To byla palba. A k mazdě-test určitě bude. Ale redakční test je něco jiného než Astra OPC v rukou závodníka DTM na okruhu. To musíš uznat, je iné kafe. A pochybuji, že by si červená karkulka na něco podobného troufla. Papírová hodnota je jedna věc a realita druhá. Nechci mazdu podcenovat, ale OPC je OPC a Opel má veliké skušenosti z okruhů GT a DTM. Ale už jsem to někde psal, je to můj názor. ;-) >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 16:52
Re: OPC
OPC již bylo testovaný, to je OK.. pokud se nemýlím, tak to na Nurburgringu to všem soupeřům nandalo :yes: Mazda ještě testy neprodělala, tak že ji teďka těžko můžeš s OPC porovnávat.. P.S. Mazda se taky účastní závodů (i když mimoevropských) ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 18:13
Re: OPC
Jo, a podvozek OPC navíc ladili u Lotusu!! :yes: >:D
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 15:06
VEČÍREK PRO POŘÁDNÉ CHLAPY
všecek tento řev se dá shrnout touto větou: sakra nemám na ni- a když na ni nemám, tak určitě není lepší než Gti a ST >:D Jsi vedle jak ta jedle... Tady nehledej chlebíčky s ančovičkama... Tady se pije třikrát destilovaná a kaviár se nabírá polévkovou lžící z pětilitrové zavařovačky... To jsou ty správný ingredience pro chlapy, kteří tahaj v zubech vagóny s uranem. A venku parkujou MPS ;-) Buď makej, ať si ji můžeš dopřát nebo se vrať zpátky ke svýmu meltovýmu kafi
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2006 00:19
Re: VEČÍREK PRO POŘÁDNÉ CHLAPY
:-) Špatný nádraží :-) ale vynikající stylistika >:D ... vagon s uranem nezapomenu nikdy >:D a meltový kafe je dokonalý... :-) :yes:
neregistrovaný "Charger"
11. 3. 2006 18:17
To se mi líbí (ne to auto).....
...jak tady každý říká, at to auto všichni hned neodsuzujem, že nebyl žádný test a přitom tady píšou, že je to nejlepší HH...bože!!! ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 3. 2006 14:37
Re: To se mi líbí (ne to auto).....
>:D trefa :yes:
neregistrovaný "Charger"
12. 3. 2006 18:27
Re: To se mi líbí (ne to auto).....
;-)
neregistrovaný "anonym"
11. 3. 2006 19:30
GTI
Konečně ste si lidičky uvědomili jakej je GTI magor, díky Tome. Dodnes jsem hotovej z jeho názoru na Passat, jak ho nazval apoštolem a mluvil o dokonalosti. Kdekoliv tu hrůzu potkám tak nahlas křičím apoštol a směju se jak blázen. Apoštol apoštol - i teď mám dost, ten chlap je hotovej. A za největší drzost považuju srovnávat GTI s Focusem ST, to je drzost Golf GTI mušku s kvalitním hot hatchem dávat na jednu rovinu. Ale jinak kluci dík, snad se ten tydýt srovná.... Ikdyž asi ne, chce přece klíčky, nechce tlačítka, chce přece, co vlastně chce ? teplou celu a kazajku by měl chtít, je čas udělat GTI pápá...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 19:53
Re: GTI
Hergot :-) Co na tom GTI a getei pořád máte? Co Vás to tak pořád rajcuje? >:D >:-[] :-) ;-) Kdybyste rači řešili pořádný auta >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 3. 2006 20:26
Re: GTI
nebuďmě tak příkří. Člověk má právo na názor. za to jsme snad 40 let bojovali, ne? Mazdička je pěkná, ale za srdce mi netahá. To už víc Civic, pakliže mám zůstat u podobných japonských HH. Ale, jinak, WRX zatím vládne. I cenově (kombík za 820? to zní fér, ne?).
neregistrovaný "mari"
11. 3. 2006 20:59
Re: GTI
No jo...Imprezza: žádný auto snad neudělalo tak strmou kariéru :yes: Pamatuje někdo vůbec první Impr. Turbo? Nádherné šedivé plasty, dodnes je tak ošklivá až je úplně odzbrojující...ALE ten démon který se probouzel při čtyřech tisících >:-[] :yes:Tenkrát stála u nás 995 táců a nikdo by ani ve snu nenapadlo to koupit >:-[] Na HF Integrale to nemělo-co si budem povídat ;-) Lancia ale na to hodila bobek a teď dělá štěstí jak noha s Můzou a Y :no: :no: Tomu se říká pád shora neboli poděkování Fiatu za skvělou STRATEGII... No a tak tu bylo to Subaru... Ale teď je tu těch 250 na jedný nápravě >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Lexi"
11. 3. 2006 22:20
Re: Re
:-! trvalo chvilku než jsem přečetl všechny příspěvky a teď mi to došlo . Být šéfem automobilky, nechám zrušit technické, vývojové a marketingové oddělení. Stačila by tahle diskuze >:D
12. 3. 2006 00:41
MAZDA V OHNI
Tak jsem si to přečetl... a pláču :-) , tady píší lidi, co o HH neví vůbec nic... motaj sem R32dvojku, do toho zatracujou geteičko, do nebes vynášej ST a ještě nad to zatím ani neviděnou Mazdu... Vedle toho sem kolega cpe Iprezu... sedan nad sedany... to snad není možný. Tak když to shrnu... Hot-Hatch... jako pojem vytváří VW :yes: tím, že v sedmdesátejch létech nadupne revoluční auto jménem GOLF. Asi nevíš, co dosud jezdilo na silnicích, než přišel Golf, pak Fiat 127, pak Renault 5 atd. Takže ikonu mladejch bejků vytvořil GOLF GTI. Přeskočím-li těch třicet let, tak klasickej HH je FOCUS ST... GOLF GTI je dokonale vyvážený auto... je určený nejen k pokoušení osudu, ale i ke každodennímu ježdění do práce... Jinej takovej není. ST je přidrzlejší... zejména podvozkem. Je ostřejší a naplňuje možná víc představu o "tvrdém" HH. Ale jestli to má bejt tvý jediný auto, tak si napřed vyzkoušej... abys do Recaro sedaček nemusel sundavat manšestráky, protože by ses s nima do nich nevešel. Jak ST tak GTI tedy naplňují dokonale evropskou představu o HH. Blíží se Tokijskej kanárek, Čivic... jo, 200 koní (to je co... žádnejch 250)... technicky dokonale vyladěnej kanárek... ostrej jak břitva. A my tu píšeme o počinu Mazdy... na 250ti koních do téhle nižší střední... Tak vy platoničtí Romeové... zatím se uklidněte a vyčkejte až se tu narodí. Pak do ní vlezte a napište nám, vetránům, jak to vidíte... Já Mazdu nezatracuji... ovšem tvrdím, že 250 bez čtyřkolky je velmi razantní nástup mezi ostrý hochy... tak ji přejme, ať to nepřepálí. A pánové... resp. kluci... neutíkejte se v životě jen ke koním... HH je především o radosti... o pružnosti... nikoliv o agresi a vytřeštěnejch očích... P.S. Tomu neználkovi nahoře musím ještě napsat, že R32 je opravdu jiná liga. Tohle zkušenej jezdec pozná na sto metrů. Jinak ještě je dobře vědět, že těch 250koní bude na předku... já aby každýmu bylo jasný o čem je řeč... Tak si to zkus se svojí Felicií na ledu... To samé je 250 na asfaltu... Sakra, že to Porsche nevěděl dřív... moh´Caymana hnát přes předek a Mazdafanatici si ho mohli koupit na sváteční projížďky, co? :-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 10:11
Re: MAZDA V OHNI
Ale GTI, zase nepřeháněj, viz. mazdafanatici a porsche... Ty si prostě myslíš, že to je moc, jiní zase, že se samosvorem to je to samé jako ST... A když se vrátím na začátek Tvýho článku, tak beru vše, ale nazvat Focus ST klasickým HH? Já nepovažuji žádné z těchto aut za klasickej HH, ať už MPS, ST, GTI nebo OPC nebo třeba megane... Pro mne je ztělesněním klasického HH třeba Clio, Civic Type-R minulé generace, Fiesta ST. Podle mě neměl být HH nikdy "přemotorované turbomonstrum". Byl určený těm mladejm bejkům... Nevím co si pod tím přesně představit, ale děsím se toho, že by hodně mladí bejci jezdili v turbokárách o 200k a výš... To není jako 200k v atmosféru... A tý radosti Ti dá Fiesta ST tolik co ten Focus, pokud se nebavíme o zrychlení v přímce, ale o pěkný okresce... Jak jsi napsal, je to o radosti, nikoli však o pružnosti - nejsme v žádný ochtávce TDI, pokud chceš jet, tak si to vytoč, ty auta a jejich podvozky byly stavěný na to, abys s nimi trošku agresivně zacházel, aby ukázali peklo u červenýho pole, abys pocítil každýho přejetýho hlemýždě... Nebo se pletu? To už je vzorem HH v dnešní době kultivovaný podvozek, který přefiltruje každý kamínek, motor který od 1000 do 6000 má maximum točivého momentu a u červenýho pole v 6100 zatáhnutím za pádlo za tebe robitizovaná převodovka změní rychlostní stupeň?
12. 3. 2006 10:44
Re: MAZDA V OHNI
Já nenapsal, že ST je ostrej HH... já napsal, že on se k představě o ostrém HH blíží více než GTI... cituj příště významově správně. Jestli jezdíš s Octaviou TDI, tak je to tvoje věc... mé téma to není a nikdy ani nebylo... Nesmíš zapomenout, že technika ušla za posledních 15 let obrovskej kus cesty... a svět aut (i HH) je mírně jinde, než před dvaceti léty... Něco jiného je když čteš ostrej test ostrýho auta někde z uzavřenýho okruhu a něco jiného je ho mít v garáži jako jediné auto... to by sis své představy o tvrdém podvozku rychle upravil... Takže ano, tvůj HH byl využitelný tak před dvaceti léty... dnes ne... ostatně, to ostrý nářadí, kanárek od Hondy (jede "jen" na 200 koních) bude hodně nekompromisní... tak počítej, kolik jich potkáš... bude ti stačit jedna ruka na dva roky...
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 11:33
Re: MAZDA V OHNI
Napsal jsi, že pokud přeskočíš 30 let, tak klasický HH je Focus ST... tak nevím, nic o blížení tam nebylo... A mladýmu bejkovi uřčitě nevadí mít doma jako jediný auto něco trošku tvrdšího. Nemyslím si, že tyto auta stavěj pro 50ti letý dědky, kteří počítaj každou kost. Až z něho nebude mladý bejk, bude jezdit ochtávkou nebo passatem. Pokud se bavíme o HH, tak by to mělo být malé, lehké, čiperné a zatáčivé auto, jedno jestli teď nebo před 20 lety... Rozdíly jsou především v bezpečnosti a trošku modernější technice. Jestli to tak není, je zbytečné tady zmiňovat nějaký odkaz z 76. Nevím tedy kde bydlíš ty, ale tady rozhodně napočítám několikanásobně víc CTR (nemluvě o starších VTI) než GTI v jakýkoliv generaci. A tu pětkovou jsem tady ještě narozdíl od ST či Focusu RS nepotkal. Škoda.
12. 3. 2006 11:45
Re: MAZDA V OHNI
:-) 50ti letej dědek... >:D jestli takhle posuzuješ i auta >:D tak pak je jasný, že v tom máš guláš ;-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 12:00
Re: MAZDA V OHNI
Chjo... já myslím, že můj pohled je celkem jasný, tak proč guláš? :-(
12. 3. 2006 12:11
Re: MAZDA V OHNI
:-) No, jestli pod 50tníkem vidíš dědka :-)
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 20:14
Re: MAZDA V OHNI
Pod některým jo, pod některým ne. Víš jak to je. Záleží jak je kdo mladý duchem... Ale to neřešme... ;-)
neregistrovaný "pawel"
12. 3. 2006 14:56
Re: MAZDA V OHNI
Proč? Označovat 50ti letého člověka jako dědka(jsem tedy taky ještě mladej) a Škodu Octavii jako Ochtávku! Já myslím, že už ani nemusíš víc psát ;-\
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 20:18
Re: MAZDA V OHNI
Pawle, napiš mi jediný důvod, proč bych nemohl psát o Škodě Octavii jako o Ochtávce? :-O
12. 3. 2006 21:00
Re: MAZDA V OHNI
Přinejmenším to není vtipné... je to slovník primitivů (místo "t" tam ještě cpou "c") Slangové pojmenování musí být trochu milé, a zároveň vtipné. Příklad - čivava... Přiznám ovšem, že můžeš mít jiný "smysl" pro humor. Nebo například z historie - kachna, knedlík... vnímáš tu milost v pojmenování? A tu primitivnost ve vztahu k Octavii?
neregistrovaný "MichalH"
12. 3. 2006 21:23
Re: MAZDA V OHNI
To co zde píšeš ty není často ani vtipné a už vůbec ne milé... Ale na to už jsme si zvykli, o tom nemá smysl si psát. O tom už ti tady pár lidí včetně mě napsalo a pomohlo to něčemu? Ne. Jenom jsi ještě přitlačil na pilu. Možná jsem primitiv, ale takových je nás tu zřejmě víc. Já tohle považuji za veřejný server, nikoliv za svůj píseček a tudíž nehodlám nikoho urážet ani mu neustále poopravovat názory. A v opačném gardu bych byl v první větě upozorněn na to, že píši o jiných písmenkách - místo "t" cpát "c" když je tam vlastně jenom vloženo "h". Ať žije Ochtávka! Je mi úplně buřt co si kdo myslí o mém způsobu pojmenovávání aut.
12. 3. 2006 21:32
Re: MAZDA V OHNI
Jo, je ti to buřt... to je také postoj... tak o něm alespoň popřemýšlej... (nemyslím o tom buřtu...).
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 10:48
Re: MAZDA V OHNI
:-) :yes:
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 11:55
KOMU SE ZAVDĚČIT...
co si budeme malovat... Když máš velké srdce tak při sjezdu serpentin může i Ford Ka dýchat na záda BMW víc než by jeho řidič čekal. Když má MPS hodně koní tak je málo vyvážená-kdyby měla málo, bude každýmu k smíchu že je slabá ;-) Furt špatně? Kdo tady motá evropu a japonsko je mimo. Mě zajímá jen technika a kdyby auto bylo dobrý, tak může být i od mimozemšťanů :yes: Chápu že pro někoho je nemyslitelné opustit maminku a rodnou vesnici- tam je přece všechno nejlepší-protože je a je...a je. >:D Jenže kdyby nebylo nových věcí, tak jezdíme ve stokrát fejsliftované Tatře 11. Smiř se s tím že svět je otevřený a že může být i dost dobrý ;-) Nemusím čekat až mi renomovaný kuchař řekne že tohle je dobře propečený biftek- to poznám i sám... MPS bude víc než dobrá :-) ;-) No a Ty, který máváš rukama, jako by jsi chtěl zastavit splašené koně, Ty si můžeš odpočinout. Nemá to smysl. Život jsou i prohry... ;-)
Rozbalit vlákno
9
12. 3. 2006 12:18
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Etalon neprohrává... zejména boj s nerovným amatérem... Nevím kolik máš za sebou těch bifteků... :-) ale bezpečně vím, že Mazdou jsi zatím nejel. Já také ne... proto píši, že musíme vyčkat testů (nejméně)... a pak můžeme činit závěry. Ty ovšem už dnes víš, že geti, ST patří do starého železa... a to může být odhad velmi, velmi přepálený. Jinak názor, že technika může být od kohokoliv... to je pro mne jen dravost mládí... při absenci vědomí kvalit. Ale v tomhle tě chápu... vždyť každej mladej musí napřed objevit svět... aby pak svět našel jeho... P.S. Pevně věřím, že za tu novou věc tu nevydáváš těch 250 koní v nižší střední ;-) :-)
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 12:29
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Škoda že nemám smajlíka vyjadřujícího soucitný úsměv... Než to redakce napraví- spokoj se s tímhle :-)
12. 3. 2006 12:37
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Myslím, že Mazda teď nepotřebuje naše soucitné úsměvy... spíš ji přejme úspěch... aby nám tu ta dvojka v podobě geteička a ST neusínala na vavřínech... P.S. obecně v životě má cenu jen nepřelétavost... vědomí kvalit... ta ryze chlapská výjimka ;-) je mimochodem též klamem... ovšem dost často velmi příjemným... :-)
neregistrovaný "mari"
12. 3. 2006 17:38
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Jsem rád že jsi konečně opustil parketu amatérské psychoanalýzy a přeješ Mazdě úspěch :-) V tom jsme za jedno... :-)
12. 3. 2006 18:47
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Každému autu přeji úspěch... Ty snad také, ne? Ovšem, že ho každé auto nedosáhne... no, o tom to je... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 3. 2006 20:40
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
PS: největší úspech je toho dosáhnout v autě...ehm, to sem nepatří >:D
12. 3. 2006 20:55
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
Co slavíš? ;-) :-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 3. 2006 22:51
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
oslavuji život! Na kamarádčině maturiťáku (je jí 19, skoro jako mě ;-) ) jsem potkal super holku, taková veverka zrzečka, punkerka, mýá ráda historii a je roztomilá...tak drž palce, jsem na začátku dlouhého táhlého ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 11:41
Re: KOMU SE ZAVDĚČIT...
:-) pozor na vracečky... abys nemusel měnit bydliště ;-) :yes: 19... krásné...
neregistrovaný "Marian"
17. 3. 2006 23:36
Videoreportaz z Chicago Autoshow 2006
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mpv"
22. 3. 2006 19:40
hosi
Caute, je to sranda Vas tak pozoro,vat, ako sa tu predbiehate. No mal som uz spominane vozi ci RX 8, M3, MX5. No uvedomte si, ze kazdy z tychto aut je stavany na nieco ine. Ak chcete stvorkolku berte M6MPS, na rychlu jazdu odporucam EVO 8. No ak chcete trochu sviznejsi mensi voz, s nadychom image je tu M3MPS, :-! Malo to byt auto pre mladych. A jedna vec, japonci su vtej kvalite fakt v popredi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
2. 11. 2006 15:01
NEVI NEKDO ?
ZDAREC,NEVI NEKDO Z VAS KEDY DOSTANE REDAKCE MAZDU 3 MPS NA TESTOVANI? A KDY BUDE ASI VIDEJKO ? ? ? MOOC SE NA TO TESIIIM!!! DIK ZA ODPOVED
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dave"
28. 3. 2007 17:16
mazda 3
Mazec Mazda >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0