Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: VW Caddy a Touran Natural Gas

O stlačeném zemním plynu (CNG) se v Ženevě na mnoha stáncích hovořilo jako alternativním palivu. Své CNG modely Touran a Caddy předvedl i Volkswagen, s propagací pomohl Rinspeed.
Zpět na článek
8. 3. 2006 09:44
neregistrovaný "Láďa"
8. 3. 2006 09:47
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 10:30
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:48
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 11:58
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 13:16
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 16:47
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:52
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 12:00
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "Urbi"
8. 3. 2006 22:06
neregistrovaný "911"
8. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 16:47
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 10:52
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:03
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 12:22
neregistrovaný "hoborg"
8. 3. 2006 12:28
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:55
neregistrovaný "EkoEso"
8. 3. 2006 13:12
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 15:02
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 11:18
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 13:58
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 15:30
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 15:54
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 17:33
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 19:04
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 19:58
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 15:21
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 18:43
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "Marko"
9. 3. 2006 00:27
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:30
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:32
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:34
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 07:53
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 09:17
neregistrovaný "Tibby"
9. 3. 2006 09:22
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "Láďa"
8. 3. 2006 09:44
Dojezd
Docela by mě zajímalo na kolik km vydrží CNG v nádrži...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 09:47
EKOESO
Jakejpak zemák... auto na zemní plyn... Hybridní sny si schovej na dlouhý horký noci, až ti dojdou síly... tohle je cesta. Cesta VW. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 10:30
Re: EKOESO
Puvodne jsem chtel VW s vyhradami lehce pochvalit, ale kdyz vidim takovy nekriticky prispevek, tak napisu spise ty vyhrady. CNG neni cesta. To uz se vi nekolik let, a kdo o tom pochyboval, toho Rusko-Ukrajinska plynova krize z lonskeho roku a stale rostouci cena plynu presvedcili o opaku. CNG je stejne riskantni volba jako ropa. Cesta je biolih a bionafta. O biolihu v Evrope koncern jeste neztratil ani slovo. Hybridy jsou zcela jiste cesta a nic na tom nezmeni zaostavani koncernu v teto oblasti. Jinymi slovy CNG auto by bylo trhak tak pred 5ti lety, v hybridech se koncern 8 let nezmohl na odpoved Japoncum, v CRD ma take zpozdeni 5 let, o biolihu neslyset. Dokonce ani leta pouzivana bionafta neni u vsech koncernovych vozu schvalena jako oficialni palivo. Uz se koncerne prober. Kdy budou motory na lih? Za 5 let ?
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 10:54
Re: EKOESO
Jen VW pochval... toto je aktuální cesta... cesta není hybrid. Souhlasím, že biolíh je naděje. Nemusím se probírat :-) jsem probraný ;-) :yes: , pokud do toho trochu děláš, tak asi znáš
ty blamážní veletoče vlády a jejího postupu ve věcech biolihu... ano, souhlasím, že biolíh je perspektívní naděje.
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 11:48
Re: EKOESO
Veletoce vlady jsou zalezitosti mistniho folkloru. Biolih je zalezitost minimalne celoevropska. Nakonec i u nas je to dnes vice mene jasne a vyresene. Jenom nase firma od zacatku roku pracuje na projektu 3 lihovaru. Opravdu nechapu, proc motor s moznosti spalovani biolihu nenabizi jiz dnes. Je to smesna uprava za 3 tisice korum, kterou zvladne konstruktersky ucen nakreslit behem svaciny na chodbe pred kancelari. Ve vyrobe by si ani zmeneneho meterialu hadicek a softveru ridici jednotky nevsimli. Muze tim byt vybaveny kazdy benzinak. Nejdrive musi byt auta, potom se system rozjede za pul roku. Neni to prace na leta. Jenom chtit. Jak odhadujete, ze tyto minimalni kroky budou koncernu trvat? S CNG prisli 5 let po funuse. Kolik bude zpozdeni u lihu?
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:58
Re: EKOESO
Nejde přece jen o předělání auta... Jde o velmi citlivou věc... globálního charakteru... Rozlišujme mezi tím, co je na silnici a co je v trezoru... Je to téma doby a každá automobilka se v tom nějak angažuje... Evropa to zvládne... protože musí... na sušený ryby jezdit nemůžem. :-)
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 13:16
Re: EKOESO
Vime jak se v tom angazuje Ford, vime jak Saab, vime jak Renault. Ford i Saab to jiz prodavaji v nejvetsich evropskych zemich. Renault ma roadmap - vyrabet do dvou let vetsinu benzinovych mot. s lihem. Sleduju to peclive ale z koncernu nevypadlo jedine konkretni slovo o biolihu. O Skodovce nemluve. Vsicni vedi ze se to musi stat a kazdy ceka, az to ten druhy zacne. Trochu to pripomina cyklisticky zavod, kde vsichni cekaji az nekdo prvni vyrazi a ostatni ho na cilove pasce vycurane prespurtuji. Hlidaji se tak pozorne, ze jim uniklo, ze uz jsou davno za cilovou paskou.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:47
Re: EKOESO
:-) :yes: Pěkné ;-)
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 11:52
Re: EKOESO
Omlouvam se. Chtel jsem napsat "uz se konecne probere?" (mysleno koncern). Jedno pismeno a prispevek je nechutne agresivni. Omluva GTI.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:00
Re: EKOESO
;-) :yes:
neregistrovaný "Urbi"
8. 3. 2006 14:08
Re: EKOESO
Je tady jenom jedna drobnost - zásoby zemního plynu vydrží přibližně o 20 let dýl než zásoby ropy.
neregistrovaný "911"
8. 3. 2006 22:06
Re: EKOESO
Jenom tě trochu poopravim. Poslední výzkumy hodnotící zatím netěžitelné zásoby hlubinného methanu uloženého v podobě tuhých hydrátů hovoří o rezervách téměř o 5 řádů vyšších, než jsou současné odhady sestavené pro známá ložiska čistě plynová a ropo – plynová dohromady! Netěžitelné jsou, ale zatím spíše proto, že se je nikomu těžit nechce - zatím to není ekonomicky výhodné. Na druhou stranu, ale nejsem velkým fanouškem pohonu na zemní plyn, alkoholy vidím jako lepší variantu...
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 16:08
Re: EKOESO
Trosku bych te poopravil, v CRD nema koncern zpozdeni 5 let - Audi, clen koncernu, ve svych 6 a 8 valcich pouziva vyhradne CR a rekl bych, ze patri ke spicce. Co se tyce alkoholu, tak VW je nejvetsi vyrobce/prodejce aut na ethanol/methanol v Jizni Americe, takze know-how urcite maji a jeho nevyuziti v Evrope je vec spise politicka (maly zajem/trh/zazemi). Co se tyce hybridu, tak nevim, jestli jde o spravnou cestu, jelikoz jde o velice nakladne reseni a uspora paliva proti dieselum neni nijak osilniva, jestli vubec nejaka.
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 16:47
Re: EKOESO
Cena hybridu je vec docasna. Jako kazda jina elektronika pujde cena razantne dolu, zatimco cena paliv nahoru. Jak jsem psal jiz pristi rok uvedou Japonci hybrid v cene normalniho benzinu. Je treba myslet s vyhledem na nekolik let dopredu. Japonci to udelali a mnohokrat se jim to vrati. To ze VW ma lihove know-how a presto je v Evrope na chvoste svedci o mizernem vedeni koncernu. Takovato firma pokud chce byt lidrem, musi pracovat na prosazeni systemu (proboha, kdo jiny?), musi byt ofenzivni. Jestli ceka az to ostatni zavedou je pouze jednim z rady. Nikoliv jednickou. Drive koncern byl urcovatelem cest, dnes jenom sleduje stopu. Podle mne nemaji v tomto smeru v ruce vubec nic. Jinak by to s velkou slavou vytroubili na autosalonu.
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 10:52
Re: EKOESO
Cesta je alkohol a hadej kdo uz to nasadil?;-) Ano, F je spravne, byl strycek Henry a jeho Ford >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 10:54
Re: EKOESO
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 11:03
Re: EKOESO
:yes:
neregistrovaný "hoborg"
8. 3. 2006 12:22
Re: EKOESO
v Cine uz to davno znaji :]
[odkaz]
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:28
Re: EKOESO
Pěkný :-) Takovej Vzduchobus :-) :yes:
neregistrovaný "EkoEso"
8. 3. 2006 12:55
Re: EKOESO
Bravo GTI 8-s
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 13:12
Re: EKOESO
Hale GTI, ty máš jeden zásadní problém.. odmítáš hybridy jen proto, že je v nich koncern nulovej a že zaspal téměř nejvíc ze všech výrobců. Bez urážky, ale konečně si uvědom jednu věc - elektromotor můžeš přidat k motoru téměř vždycky, ať to jezdí na benzín, naftu, bionaftu, ethanol, vodík nebo třeba na použitej fritovací olej z McDonalda ( ;-) ) :-!
neregistrovaný "Mirek"
8. 3. 2006 15:02
Re: EKOESO
Ano. Ignorovat hybridy byla od koncernu hruba chyba a poznaji to nejpozdeji pristi rok, kdy se Japonci chystaji prodavat Hondu Jazz, ktera by uz mela hybridni stat stejne jako normalni benzin. A s tim, jak budou PHM drazsi a drazsi a hybridni privesek levnejsi a levnejsi, bude chyba ignorovat hybridy fatalnejsi a fatalnejsi.
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 15:15
Re: EKOESO
Souhlas. Na ten Jazz sem zvědavej. Prej taky přijde Civic hybrid, kterej bude za cenu Civicu s dieselem 2.2 CTDi, to by teprve byla bomba :yes:
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 11:18
no konečně můžu pochválit...
...něco z VW slamu ;-) CNG mě moc nebere, ale ten nový motor 1.4 TSI :yes: :yes: :yes: běž Natašo,běž
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 13:09
OT: new Audi TT
Audi spustilo "minisite" s novym TT. Moc sa tam sice zatial nedozviete, pretoze tam mozete osvetlovat pohybom mysi vzdy iba malu kruhovy vysek auta. Cely predok uz ale bol "vytiahnuty" z tmy a vyzera takto: [odkaz] /// Kto ma zaujem o parametre prvych dvoch motorov, tak nech lusti tu: [odkaz] /// aha, povodna "minisite", tu: [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 13:27
Re: OT: new Audi TT
Ty z toho obrazku poznas o jaky model OOOO se jedna?:-)
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 13:49
Re: OT: new Audi TT
No...keby neexistovala ta oficialna stranka Audi venovana novemu TT, a niekto by my ukazal tento obrazok, tak by som si tipol bud prave nove TT, alebo este A5 Coupe. Ale urcite by to bolo nejake coupe - pretoze pomer vysky zasklenej casti ku karoserii je maly, a napr. osadenie sp. zrkadiel by bolo na akykolvek iny typ auta nez sportak prilis atypicke. Aj tie prilis rozsirujuce sa boky svedcia skor o sportaku, nez o klasickom cestovnom aute. ;-) :-)
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 13:58
Re: OT: new Audi TT
Motory pro nové TT [odkaz] třetí článek od zhora. P.S. nemáš více nových info o tomle mazlíkovi? [odkaz]
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 15:30
Re: OT: new Audi TT
K Toyotam dam novinky pod najblizsi redakcny clanok o Toyotach ( ale zajtra musim prec az do utorka, takze az potom). K tomuto iba tolko, ze to je cast skladacky, ktora je necitatelna - buduce sportaky Toyoty. U Lexusu moze existovat akakolvek verzia nasledujucej kombinacie: IS Coupe , IS Coupe-Cabrio, nastupca SC, supersport z konceptu LF-A. Co sa tyka IS Coupe som mierne (!) skepticky, pretoze Lex oznamil, ze pripravuje IS Coupe-Cabrio...takze by mal s natiahnutou strechou u CC dve rovnake auta. Ale mozne je vsetko....[odkaz] /// V Japonsku sa teraz z "dobre informovanych zdrojov" na svetlo sveta dostala sprava, ze Toyota spusta vyvoj seriovej verzie supersportu LF-A. Na trhu by malo auto byt okolo 2008. Ma sa ale designom od konceptu vyrazne odlisovat: [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 15:54
Re: OT: new Audi TT
Super, už se těšim na info :yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 17:33
Re: OT: new Audi TT
Kdybys k tomu připojil info o nové NSX a GT-R, tak by to bylo naprosto markózní :yes: ;-) Mám v tom totiž docela zmatek: LF-A (2008)- jednou to má být V10, potom zas V8; u NSX (2009) v tom "maj" taky zmatek, ale vypadá to na V10; GT-R (2007-2008) snad má být řádně upravený V6 ze Zetka a k tomu biturbo..
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 19:04
Re: OT: new Audi TT
Vsetko bude... ;-)
neregistrovaný "Tom"
8. 3. 2006 19:58
Re: OT: new Audi TT
>:D :yes:
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 14:50
Re: OT: new Audi TT
A nebo je to cely obrazek Q7 se spatnym pomerem stran;-)
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 15:21
Re: OT: new Audi TT
To snad ani nie ;-) >:D
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 18:43
Re: OT: new Audi TT
Tobe to verim, ale kdyby to psal nekdo jiny, tak bych vahal >:D
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2006 19:07
Re: OT: new Audi TT
>:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:27
Re: OT: new Audi TT
Hlavně, že jsou vidět kruhy, ne? :-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:30
Natural Gas
No, tak u tohodle slovního spojení mě napadlo jediné. Pokud to bude sponzorovat Heinz a jeho fazole, tak to BUDE fungovat 100%. Jen ten Gas by neměl být vyvedenej na komoru :-) Divím se, že s tím ještě nepřišel Micek a jeho HolzGas. Nebo snad HeinzGas? >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 00:32
Re: Natural Gas
I když možná už na tom pracují na detašovaném pracovišti: [odkaz]%20Beans%20-1… ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 00:34
Re: Natural Gas
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 07:53
Re: Natural Gas
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Tibby"
9. 3. 2006 09:17
Re: Natural Gas
Chvílema mám pocit, že jseš větší magor než já >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 09:22
Re: Natural Gas
Nezačínej s komplimentama hned po ránu ;-) + smilík s pusinkou, kterej se matesovi nezobrazí, aby zase nežárlil >:-[] :-)