Francouzský Citroen na českém trhu již v únoru nabízel atraktivní slevy a protože akce pokračuje, upozorňujeme na ni touto krátkou zprávou. Za cenu malého vozu totiž dnes dostanete pěti hvězdami Euro NCAP ověnčený model C4...
Čus záleží na autě, mam c4 coupé 10000 za 4 měsíce a ůplně v pohodě bez jediné poruchy, auto perfektně táhne a je pohodlné je super, sem moc rád že sem si ho koupil :-)
ok, malickosti... ak by auto nemalo podstatnejsie chyby, tak ich ani nespomeniem, ale ked uz som zacal pisat ten prispevok, tak som to rozobral do podrobnosti a spomenul som aj tieto drobne chyby...
kdyz ctu TVOJE problemy tak mi moc do smichu neni, doufal jsem ze to alespon nekde trochu funguje, pokud budes mit chut popsat svoje zkusenosti se servisem a znackou, posli mi to do mejlu na mych strankach, pridam to tam jako dalsi zkusenost at je to trochu vyvazene. WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ 8-s
Ale já vím, že mě špičkuješ :-) jenže, víš, co já si uvědomil... že je tu fůra lidí, která si myslí, že to tak je ;-)... i když teď mě napadá, že tihle... ti asi nemyslí... víš, jak to myslím... jako že si to myslí, ale přitom jako nemyslí :-):yes:
Vidim, ze jsem upadl v nemilost ;-\ Nu coz, neda se nic delat. Budeme si hrat na nechapave a korektni;-)Budu ti muset naordinovat k snidani burty misto koblih, jako jsem to udelal Yaroukhovi;-) Co ty vis, treba jsem vazne mentalne nedozraly jedinec, ktery to zatim celkem uspesne skryval;-) GTI, chlape! To ze jsme se posledni dobou moc neshodli prece neznamena, ze tyhle svoje kousky budes aplikovat i na me! Nebo jo?;-) Podivej se jeste jednou na muj prispevek, precti si ho a treba 4x, pak si to dej dohromady s tim co o me vis a uvidis sam jestli ti potom vyjde stejna reakce jako byla ta, na kterou reaguju;-) Jestli jo, tak je s jednim z nas neco v neporadku >:D;-)
TAK JSEM SI TO VŠECHNO PŘEČETL A TAKY SI MYSLÍM, ŽE TYTO DEBATY JSOU STÁLE DOKOLA. OK, BUDU ZA KACÍŘE, ALE POKUD VEDLE SEBE CENOVĚ POSTAVÍM C4, VW GOLF A FOKUS, TAK JE ROZDÍL MARKANTNÍ VE PROSPĚCH C4. POKUD JE VEDLE SEBE POSTAVÍM PO OSTATNÍCH (TECHNICKÝCH A JÍZDNÍCH) STRÁNKÁCH,PŘÍLIŠNÝ ROZDÍL NEVIDÍM ANI JÁ (ANI ODBORNÉ MOTORISTICKÉ ČASOPISY...). P.S. A TO UŽ SE VŮBEC NEBAVÍM O VÝBAVĚ V ZÁKLADNÍ VERZI. :-!
Nějak tomu nerozumím... Takže veškeré testy které kdy kde proběhnou konstatují, že Focus a GOLF zaujímají v nižší střední střídavě první adruhé místo... koneckonců obdobné to je i HH, a ty tu chceš rozehrát nějakou podivnou teorii, že Focus je něco a Golf nic... tohle můžeš myslet těžko vážně... Já chápu, že tohle tu může tvrdit kluk, kterej ničemu nerozumí, překvapuje mě to ovšem od tebe...
To nemyslis vazne!!!! Ty o sobe tvrdis, ze mas rad auta a mas pro ne cit? A to zeptas na rozdil mezi Golfem a Focusem? >:-[] To je jako se zeptat na rozdil mezi tlacenkou a kaviarem;-)
Lexus mi vubec nic nerika prave proto, ze ho povazuju za konfekci. Ja zustavam verny, vyplatilo se mi to a skutecne od toho auta dostavam to co ocekavam. Je urcite spousta lepsich aut, ale ja jsem takhle spokojeny. Jediny co me depta je soucasny importer, ale nikde neni psano, ze musim resit nakupy v CZ. Jinak jsem vypozoroval, ze tyhle auta prodavaji lidi a ne samotna technika a pocit vyjimecnosti. Jde hodne moc, ale opravdu moc, o pristup prodejce.
A jakej je rozdíl mezi Focusem a Golfem? Takřka žádnej. Oba jsou premianti třídy. Jde jen - opravdu jen- o to, co cítíš k Fordu či k VW... co se ti víc líbí...
Skoro to vypadalo, že toužíš po mé přítomnosti >:-[] tak sem Tě nechtěl zklamat ;-) Jasný, každý může vyrobit zmetek, akorát ty pravděpodobnosti se děsně liší.. Jag před pár lety, to byla "permanentka" do servisu jak vyšitá ;-\ S tím Lexem.. někde sem četl, že poměrně dost zákazníků utíká od Jagu k Lexovi - zákaznící Jag jsou prý dost specifičtí a neradi kupují "konfekci", tak že když je Jag zklamal, tak jdou pro Lexe.. Jen zjišťuji kolik je na tom pravdy ;-)
No nevím, nevím, ale stěžovat si na potahy a malej volant, to si snad měl poznat už při testovací jízdě, ne ? Zrovnatak popisovaný "problém" se stěrači - už si to porovnal (přeměřil) s jiným typem auta ? Já ano. Neříkám, že jsem se svojí C4 ještě neměl zádnej problém, a to mám najeto o hodně víc, než ty, ale svádět všechny chyby, tím myslím i ty tvoje, na auto...
Ani se neptej. Bylo to jeste horsi nez ta C4. Jenze jsem vydrzel a servis to dal po nejakem case dohromady. Trvalo to vic nez rok, ale zvladli to. Ja jsem nezanevrel a druha kocka uz je naprosto bez problemu. U te prvni slo vazne o blbej kus, ale i ten se podarilo opravit. Kdybych byl takovy, jak nekteri radi, tak bych hned utekl treba k OOOO a dneska bych byl za ... , ktery jezdi v masovce maskovane jako premiovka;-)
Podivej chapu, ze te Citroen radne sere. Taky chapu, ze se te C4 zbavis. Ale vazne nechapu, ze bys potom koupil Golfa, tomu vazne nerozumim. Psal jsi neco o Focusu, ne? Tak zustan na tehle myslenkove rovine a Vlkohradu se zdaleka vyhni;-)
Zbytecne sis vzal me male rypnuti osobne;-) Ujistuji te, ze i TTT vyrobi kus, ktery nestoji za nic. A k tem problemum , skutecne zalezi, jak se k nim postavis a jak to beres. O Lexovi jsem neuvazoval a ani neuvazuju.
mal som golfa, 270 tis. km a okrem beznych ocakavanych ani nie poruch, skor nutnosti vymeny niektorych suciastok, ako hodinky ! ako hodinky !! :yes:;-)
O Corolle sem sice nikdy neuvažoval, ale mám ji zkouklou - ty disky, to je fakt chyba na kráse ;-\, jedině dokoupit nějaký zvlášť (až ušetříš na servisních nákladech, tak můžeš volný prachy zainvestovat ;-) )
corollu som tiez rozmyslal, ale bola na tom dost biedne s vybavou a cenou, a auto v sport verzii s 15 plechovymi diskami mi neprislo moc logicke 8-s no co, kazdy sa najlepsie uci na vlastnych chybach ;-)
Přečetl sem to celý a vyržel sem nereagovat ;-) ale když jinak nedáš, tak Vám pánové něco dobře poradim.. misso příště ber Corollu, Marko ber Avensis a ty mates, ty se koukni ponějakým pěkným Lexovi :yes: Pak napište, jak jste na tom.. třeba se taky rozbijou, ale pravděpodobnost je trochu menší na rozdíl od frantíků a Jagu :yes:;-) P.S. koupit auto za +- 1.5 mega, tak mu teda takovýhle stávky netrpim (u Logana se to dá přestát..).. jedině že by v tom byla láska >:-[];-) P.P.S. o Lexovi si nepřemýšlel?
Da se padnout na spatny kus a ani to neni moc tezky;-) Dulezite je taky od tak slozite veci jako je auto necekat uplne 100% spolehlivost a dokonalost. Je to stroj a velmi slozity stroj. Kazdopadne vim co zazivas, zazil jsem si neco velmi podobneho, jenze s premiovou znackou, kde moje rozcarovani bylo jeste vetsi. Chce to vydrzet, mit trpelivost a servisem spise spolupracovat nez je "buzerovat". Nedelej si taky zadny iluze o tom, ze bys na podobny kus nemohl padnout u Fordu nebo jinde. Snad jen kdyby ti TTTom dodal Toyotu, tak by bylo vse OK:-) Preju hodne sily! :yes:
no neviem ci je to tym kusom, poznam ludi co maju podobne problemy ako ja... asi zalezi od miery tolerancie nedokonalosti, su veci ktore niekomu vobec nevadia, niekomu mozu sposobovat nervovy kolaps... :-) to ze fabia a c4 je uplne ina jazda o tom sa nebavme, to je jasne ze v c4 je to po kazdej stranke asi 10x lepsie, ale ide mi hlavne o porovnanie s konkurenciou a to ma stve najviac ;-\ ono je to aj o tom, ze z ktoreho auta presadas... ak sadnes z trabanta (nehovorim ze fabia je trabant!) do nekvalitnej feldy, tak si uneseny, ale ked sadnes z golfa do feldy, tak mas pocit ako keby si sedel v trabante... ;-)
JSEM V ŠOKU...JÁ MÁM NALÍTÁNO S CÉ 4 ZA 11 MĚSÍCŮ BEZ MÁLA 17 TIC. KM A NEBYL JSEM V SERVISE JEŠTĚ VŮBEC ! :yes: (NEPOČÍTÁM PŘEZOUVÁNÍ ZIMNÍCH GUM A PRAVIDELNOU PROHLÍDKU). NEMYSLÍM SI, ŽE JE TO CÉ ČTYŘKOU OBECNĚ, SPÍŠE ČLOVĚK NATREFÍ NA KONKRÉTNÍ ZMRŠENÝ KUS. (UŽ JSEM VIDĚL I ÚPLNĚ NOVÉ BMW NEPOJÍZDNÉ VLIVEM PORUCH ELEKTRONIKY). MOJE PŘEDCHOZÍ AUTO BYLA ŠKODA FABIA A NEMĚNIL BYCH. I KDYŽ BYLA FABKA FAJN, PŘECE JEN ŘÍDIT CÉ 4 JE NEJEN VĚTŠÍ POŽITEK !!! TO JSOU (PRO ZMĚNU) MOJE ZKUŠENOSTI !! :-)
>:-[]:yes: ale nebojim sa ze by sa nepredal, jasne, nebude to za cenu golfa, ale jedna vec je ista, ze kazdy aj co to auto soferoval je uplne uneseny, kazdy si chvali, ale len ja tam vidim tie nedostatky... asi som moc narocny alebo co... 8-s
Ja mam (mal som) s Lagunou tiez trapenia. Teraz uz to je OK... Btw. tu zadnu napravu budes platit Ty, alebo to uznali ako ako zarucnu opravu (...lebo ked to prve, tak sa servisu ani necudujem, ze je ochotny to menit... ;-\ Akurat ma zaraza, ze ni hned, ale az po kratkej uvahe).
Ano, sef divizie VW Nutzfahrzeuge povedal, ze spustia vyrobu "velkeho" pick-upu v Hannoverskom zavode. Nespresnil, ci pojde o pick-up z Touaregu, aj ked to je logicky velmi pravdepodobne. Auto nebude urcene prioritne pre trh USA, ale pre EU, Afriku a Juznu Ameriku....
Tedy misoo, díky za perfektní story... není to sice muc pro zasmání, ale člověk má znát, jak to chodí... Držím palec, musíš to zvládnout :yes: Odlítej s ním pár desítek tisíc a pak ho prodej... nějakej bazarovej kovboj nám tu pak bude psát, jak je výhodný si koupit auto v bázu... :yes:
Teda koukám, že sis dal na příspěvku hodně záležet a na takhle mladý auto to je dost hustý, takovejech závad. Vlasy mi vstávaj na hlavě hrůzou, když to čtu :no: Ještě že jsem se nenechal zlákat něčím takovým a koupil si Fábku TDi v kombíku, která je 3/4 roku stará a mám na ni 27tis km a uplně bez problémů, pořád vevnitř vypadá jak nová a žádný vrzání neposlouchám natož aby se mi lesknul kožený věnec volantu ;-)
Zdravim damy a pani,
asi vas viacerych sklamem, ale po takmer roku pouzivania nemozem povedat, ze by som C4 mohol odporucit. Ani neviem kolko krat som bol za ten rok v servise, ale viem, ze to bolo viac krat ako za vsetky moje auta dokopy (pravidelne servisne intervaly neratam). Auto malo nie malo drobnych zavad, ktore sice v doprave z miesta A do miesta B neprekazali, ale rozhodne prekazali k dobremu pocitu z auta a k nefunkcnosti alebo zlej funkcnosti niektorych zariadeni v aute. Nebudem tu kazdu zavadu zvlast popisovat, ale najdolezitejsiu mi neda nespomenut a to je ZADNA NAPRAVA !! To ze neni viacprvkova, to som vedel uz davno a testovacia jazda pred kupou ma usvedcila v tom, ze auto drzi stopu velmi dobre, tak som zobral aj "neviacprvkovu". Zadna naprava neskutocne bucha pri prejazde aj mensej nerovnosti. Ked som prvy krat presiel zvycajnou rychlostou cez jeden fajnovy zeleznicny prejazd, tak som sa skoro pos*al od strachu a hned som musel zastavit a pozriet sa, ci mi neurvalo cely zadok auta. Fakt som sa zlakol a pozeral pod auto ci drzia kolesa na svojom mieste. Pocul som take nazory, ze je to v tejto PSA-ckej naprave normalne, ale nechcelo sa mi verit, je to fakt hrozne. Reklamoval som to v servise a najprv mi povedali, ze je to normalne. Nedal som sa odbit, a po staznosti "vyssie" boli servsmeni ochotni sa na to znova pozriet. Potom uz uznali, ze je to fakt divne. Takze momentalne cakam na nove komponenty napravy a dufam ze to budu schopni opravit. (po "oprave" : naprava bucha asi o 5% menej, cize v podstate nic neopravili)
No, ale aby som sa tolko nevykecaval, tak dalsie veci zhrniem do kladov a zaporov :
KLADY
- je to designovo fakt pekne auto (subj.)
- s AL 205/55R16 na kvalitnej ceste super drzi na ceste a minimalne sa naklana
- pekne moderne riesena palubovka, displaye
- komfortne a zaroven dostatocne pevne sedacky, dobre bocne vedenie
- motor ma rovnomerny tah a prijemny sportovy zvuk
- dostatok miesta vpredu aj v zadu (v ramci danej triedy)
- zvuk zakladnej audiosustavy s CD
- ucinna klima/kurenie a vyhrievanie pred. aj zad. okna
- siroke moznosti nastavenia volantu a sedacky
- integrovany osviezovac vzduchu
ZAPORY
- zadna naprava (vid text vyssie)
- hocikedy sa z hocikadial ozve divny zvuk, vrznutie, buchnutie
- aj jemny kontakt plastu s tvrdsim predmetom zanecha trvalu stopu
- nepresna paka radenia, obcas nejde zaradit 1,2,R
- volant ma velky priemer, je tvrdy a nema dobry grip
- kozeny volant sa uz zacina "lesknut" (po 10.000 km !!)
- plechovy zvuk prednych dveri
- kapota nema plynove vzpery
- stierace nestieraju az na kraj skla, spina nebezpecne rozsiruje A stlpik
- pri cuvani za obcas ozve neprijemne silne pisknutie zo zadnej napravy
- obcas blbne zadny senzor cuvania, neda sa nanho spolahnut, cize je nanic
- obcas tazko startuje a kolisu otacky
- normalna spotreba iba pri pomalej jazde
- pri 130 km/h motor toci viac ako 4000 ot.!!, chcelo by to 6-ku
- celne sklo v dolnych rohoch lame svetlo
- aut. stierace obcas stieraju ked nemaju a nestieraju ked maju
- motor za studena vyrazne klepka ako dieslak
- bocne spetne zrkadla nie su asfericke
- vela mensich odkladacich miest, ale bohuzial nepouzitelnych
- predna laktova opierka pri opreti sa o nu vrzga
- velurove sedacky neumoznuju akykolvek pohyb, treba si "sadnut znova"
- zadna laktova opierka je priliz nizko, takze je nepouzitelna
- drahe naplne do integrovaneho osviezovaca vzduchu
Tymto nechcem nikoho odradit od kupy C4, ani radit ake si ma kupit, kazdy ma svoje priority a subjektivne nazory na veci, ale pred kupou vrelo odporucam nie len skusobnu jazdu, ale je treba si dane auto zapozicat v pozicovni aspon na vikend.
Moj osobny nazor na C4 je ten, ze ide o auto s dobrymi napadmi a s vydarenym designom, ale bohuzial nekvalitne vyrobeny bez zmyslu pre poctivost a detaily. Keby som mohol vratit cas, tak si C4 urcite nekupim.
Ja osobne (nemam na BMW1) by som si teraz vybral Focusa koli jeho kvalite spracovania, vynikajucemu podvozku a zabave z riadenia. Este sa mi paci novy Civic, toho som sice soferoval iba raz, ale prvy dojem bol super.
Tot vsjo 8-s
A co já... na dnešek volno... připravený dvě náhradní >:D klávesnice, boxerky a šavli :-):yes: ... a nic... jsem napnutej jak klinovej řemen vod Yarisu :-):yes:
Jo... tuším Jozki tu vymyslel pojmenování pro Picassa - lodička z lanovky >:D:yes: Já od té doby, kdykoliv Picassa potkám na silnici, hledám závěsná lana >:D
Kriviek to ma az az... Na druhu stranu, treba ocenit fakt, ze uz ide rozlisit predok od zadku... Btw. na Picasso sa mi to zda byt male (ale vraj to je naozaj Picassso). Ja by som skor povedal, ze to je nejaky crossover medzi kombi a MPV. (potom ale: naco dve podobne auta?).
původně by mě to ani nenapadlo, ale docela jsi mě nahlodal ;-) . No nevim jakou paralelu bys našel u kulhajícího astmatického důchodce s rozštěpem který ve své nové á šestce sedí na měkkém polštářku- kvůvi hemeroidům ;-) No snad to tady nebude číst-určitě by se dovtípil... >:-[]
Jo, brácho, znáš to sám – koupíš si jezevčíka a za půl roku šmajdáš haxnama. Nebo - dostaneš dogu k Ježíšku a už na velikonoce máš baga jako bobr. Je to známá věc, podoba pána a psa se sbližuje. Ale nebuď si bez psa moc jistej. U aut je to podobný. Kolik já už viděl čelistí á la Trabant. Ještě, že šofér si vybírá auto. Kdyby to bylo naopak, mám obavu, že by tu bylo přeBroukováno, samej hovnivál a žádnej ranař. Takže, jedna dobrá informace – podle nosa poznáš kosa. Jednoho znám, má cépětku. Citróna. Jo, tak na ty bacha, u extrémních aut, čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý… v barvě zlata, ale bez puncu. V saku sedává i za volantem… koneckonců nemačkavý provedení mu prej nahrazuje boční airbag. Ekolog, miluje k snídani kukuřičný lupena s jogurtem, prostě žádnej dravec, žádnej kanibal. Tak tenhle houpavej kovboj, s plenama nízku u pasu, nakonec, musím upřímně napsat, má jeden dobrej rys - na silnicích jezdí poměrně slušně. Volant uchopuje jemným podhmatem oběma rukama na spodní části věnce a ani za nic by ho nikdo nepřesvědčil, že driftováním nemyslíš vyšťourávání zbytků poledního pajšlu na smetaně z těch patnácti vykotlanejch zubů, co se na tebe jima usmíval, když jsi ho ve svým Lambu říznul v dlouhým táhlým. Jo, abych nezapomněl, když na něho v šeru koukám, zdá se mi, že se mu začíná dělat zaječí pysk. Jo, jo, koupil toho citróna po faceliftu… jeho věc. :yes:
Boze to je humac... Soucasne Picasso vypada slusne, jen ten interier v hnede je strasnej. Kazdopadne pokud nove Picasso bude technicky porad takova tragedie jako to soucasne, je mi design uplne jedno, protoze bych po nem nesahl ani omylem...
..no zatím všechny coupé byly hezčí než tohle... E30 i E36 i poslední... ta je fak povedená.. ale tohle... :no::no: blé... hodily by se na to nálepky "Welcome to Soul"... :no: