Prvním dojmem ze stánku Cadillaku je velká podobnost BLS s o stupeň větším CTS. Stylistický jazyk Cadillaku je tak nyní asi nejjednotnější ze všech značek, které jsme letos v Ženevě viděli.
Audi? Cadillac s nim jednoznacne utre p*rdel... Ale vazne, Audi je obycajna vyluxovana robotnicka trieda. Pravda aj BLS je velmi podobny so Saabom 9-3, ale Audi ani zdaleka nikdy na Cadillac nemalo. Mozno BMW, mozno Mercedes. Oni ano, su v niektorych kategoriach aj lepsi, ale Audi? no sradnu bokom, nie!
Verim, ze BLS bude ve vetsine ohledu o chloupek lepsi, nez stavajici A4 (az na interier), ale A4 je take jiz vybehovy model, zatimco BLS je funglovka. A nepochybuji, ze nova A4 strci BLS do kapsy stejne, jako A6 strka do kapsy CLS od Mountfieldu. Podle mych subjektivnich hodnoticich meritek.
"použití stejného autorádia s CD přehrávačem, jaké dostanete v téměř celé modelové řadě Chevroletu".. "jeden z vystavených modelů bohužel trpěl znatelným skřípáním ve dveřních madlech".. "přímé srovnání s německými i se švédskými luxusními konkurenty bude ale značně problematické".. "Ó díjo", výstavní premiéra a oni tam hoděj auto, který škřípe a k tomu ho vybavej rádiem, který vypadá jak půjčený z Chevroletu, pardom z Daewoo >:-[] tak tomuhle říkám radikální přístup, to je teda gól, s tímhle určitě uspějou a přesvědčí zákazníky, aby odložili svoje 3er, C-klasse, A4 a ISka a koupily si Saabillac :no::no::no:
Možná, že to rádio má hrubší rozlišení displeje, ale rozhodně to není rádio Daewoo. Je to prostě koncernové rádio GM. Používá se v široké paletě modelů GM. Je zajímavé, že tyto věci např. u VW nikdo neřeší... Včera jsem si to rádio vyzkoušel v novém AVEU. A musím uznat supr umí i MP3 celkový vzhled působí kvalitně a luxusně i zvukově. Originál autorádio např v nové Octavii na CD stojí 11 000 Kč pokud chci variantu na MP3 musím si objednat Audience za 21 000 Kč. Myslím si že toto rádio je slušný standard pro auta a podotýkám, že oproti ostatním značkám to je základní autorádio bez příplatku. Co mně nejvíc zarazilo je to že ho montují bez příplatku i do základního Avea za 249 000 Kč...
A nikto sa nezaoberal tym ze volant u Phaeton-u a Bentley Continental GT je rovnaky. Alebo ze ten Bentley ma urcite konponenty ako napr. packy na stierace a blnkre, alebo kluc ten isty ako Octavia.
Nezapomeň že u koncernů německých se všechno vždy nazývá přívlastkem nejdražší značky koncernu, která daný prvek sdílí. U neněmeckých to média dělají naopak. Účinná kampaň. ;-\
No ak ide o to, tak u Mercedes-u S600 pri novinarskom teste nefungoval system aut. brzdenia, a ten Merc. by v reale velmi zle nabural do pomalsie iduceho auta. CHyby sa stavaju kazdemu. A Cadillac neni vynimka.
Jestli je interiér BLS kvalitativně na úrovni XLR....no brzo na něj kouknu naživo sám. Ale dost vážně o tom pochybuju. :-! XLR je špička. BLS je takový evropský.
koho by to kdy napadlo, že modla a kult ameriky bude používat díly z opelofiatosaabu >:D Naftový motor a manuální převodovka...A ještě k tomu neamerický! Žít ještě Elvis -zahodí podnos s koblihama a šlehačkovýma pohárama a elegantně to ukončí skokem do Grand Kanónu
Sktratka, dnes chcu vsetci vsetko, ale keby Cadillac sa tvaril ze ho to nezaujma tak na sklade tvrdne par zastraralych sedanov o velkosti 5m, s prednym pohonom, a motorom V8 so spotrebou 19l/100km a vykonom 150k. Nastastie sa tu vdaka takym tahcom ako CTS a BLS(v ktoreho predaje dufam) mame supermoderny STS-V s vykonom 470k a premerom okolo 13l/100km alebo skvely Escalade, s all-inclusive vybavou.
Co doteď hledali zákazníci u Kadilaku: v první řadě si cenili klasické ničím neposkvněné americké školy.Koho by zruinovala 14L spotřeba ten nechť se poohlédne jinde, ten nikdy nemůže být zákazníkem Kadi. Pokud se začne příliš zajímat o sociálně slabé tak se může stát že přijde o ty soc.silné -kteří ho dosud držely nad vodou. A ztráta image je začátek konce :no:
Nechápu, jak může Cadillac ztratit image vstoupením mezi prestižní sedany střední třídy, když německá konkurence dávno vyrábí minivozy, dodávky a náklaďáky. :-O
Souhlasím s tím, že se žádná ztráta image Cadillacu nekoná ;-) Naopak je to super tah, hodně evropanů bude hledat něco jinýho než je zaběhnutá trojika BMW, Audi nebo MB. A Cadillac toho využil, nic špatnýho na tom nevidim, naopak je to posílení brandu Cadillac...V epropě jich asi doteď moc nejezdilo... nejspíš se to změní... :yes:
Jaguar X měl taky velké oči jak natrhne ... :-) a to naněm ještě to Mondeo není moc poznat... Saab 9-3 taky už neplatí za echt pravého švéda a prodeje tomu odpovídají. BLS bude.... :no: nech se překvapit.Velké německé trojce se odpustí lecos ale u ostatních to neprojde.. Už to tak je.
Jenze BLS narozdil od "X-tajpu" vypada trochu k svetu a snad bude mit i lepe zvladnuty marketing (i kdyz s tim Mountfieldem to byl imho prehmat - spousta nezasvecenych lidi si ted muze myslet, ze je evropsky Caddy neco jako evropsky Chevy). Ale zajimava alternativa to rozhodne je, uvidime, kde budou ceny a vybava. Podle me je potreba, aby byl BLS jeste o fous levnejsi nebo lepe vybaveny nez Lexus IS, aby se prodaval.
No tohle je skoro první "evropská" Amerika co z nám dorazí, vypadá velmi dobře, ale zdá se mi poněkud zarážející, že taková značka jako je Cadillac, si dovolí dát na výstavu auto, který má takový nedostatky ve zpracování co popisujou v článku :no:. Připadá mi to jako ostuda!
Pokud chtěj prorazit v Evpropě v kategorii BMW, Audi a spol, tak by se to stávat nemělo. Nicméně si svoje zákazníky najde, každej totiž nechce mít uniformu po vzoru AUDI....nic proti němu... ;-)
Mezi směsí z ulice, hledej nejskvělejší šlechtice. Na šikmé ploše doby, plné pomluv, zloby. Ukradených prvenství a falešných mírotvůrců. Zesměšněných kvalit a pochybných vzorců. Toto jsou časy Cadillacu, s erbem hrdiny ve znaku.
Ani bych se nedivil, kdyby pod kapotou tohoto Cadillacu zavítal turbodiesel JTD o Fiatu (neříkám že je špatný, ale Fiat je Fiat)... Může to být jen mé zdání, ale neumím se zbavit dojmu, že na nás chce GM hodně vydělat, ale hodně málo nám nabídnout. Myslím že ho ale proslaví Béďa Trávníček.. >:D Jinak mimochodem, slyšeli jste, že pokud vyhrajete Cadillaca, musíte za něj zaplatit daň (okolo 200 tis.) a navíc jej nesmíte 2 roky prodat? Je to bída co? :-(
Slabší průměr v čem??? Karoserie ze Saabu 9-3 = nejbezpečnější vůz v segmentu. Americký design. O výhodné ceně snad ani nebudeme diskutovat. A jestli ti to nedošlo, tak Cadillacy u Mountfieldu už skončily.
Design nic moc, kvalita podle příspěvků taky nic moc, použití dílů z méně hodnotějších značek, zkrátka jen další neúspěšný ameriký pokus o pořádné auto. Nikdy nedosáhne prestiže, kvality a prodejních výsledků jako BMW, Audi, MB či Lexus. Cadillacy skončily, mezi námi - zjisti si, kolik lidí výhru odmítlo... Budeš překvapen. Americký sen (hrůzný sen) se asi moc nezalíbil. :no:
Pouč mě. Kolik lidí výhru odmítlo? >:D Použití dílů z méně hodnotných značek je i v M-B a Audi. BMW ne jenom proto, že žádnou mainstreamovou značku nevlastní. Na posouzení kvality je příliš brzo. Ještě nedorazil k dealerům ani jediný vůz, takže prrr.
To Lones: Mess with the best, die like the rest podruhé aneb
Toyota Motor Sales (TMS), U.S.A., Inc., today reported best-ever February sales of 166,940 units. The Toyota Division recorded best-ever February sales of 145,813, an increase of 1.7 percent. The Lexus Division posted best-ever February sales of 21,127 units, up 7.1 percent over last February. Dám Ti tam i ten Scion ( ;-) ): Scion reported best-ever February sales of 11,407 units. :yes: Vzniká nám tu zajímavá ekvivalence: slovní spojení BEST-EVER a slovo Toyota, tedy BEST-EVER = TOYOTA.. vlastně se neděje nic nového, pouze se pokračuje v plnění sloganu Today, Tomorrow, Toyota!!! P.S. Scóre minisouboje Lexus vs Caddy: Lexus: leden (19,658) + únor (21,127) = 40,785 vs leden (14,733) + únor (16,251) = 30,984.. koukám, že ty "plečky" už nekupujou ani amíci >:-[];-) P.P.S. nechceš začít psát o americkém designu a tvrdých plastech? GTImu podobná "léčba" citelně pomáhá (neber to jako urážku, musel sem to sem napsat, páč mě to jen tak napadlo ;-) ) P.P.P.S. dneska ZZlobim.. ;-)
Ztrácíš soudnost. Tvoje věta "koukám, že ty "plečky" už nekupujou ani amíci" je normální lež. Za poslední 4 roky Cadillac prodejně neustále roste. Vloni prodal Lexus 300tisíc a Cadillac 240tisíc. Takže v číslech za letošní leden-únor 40 versus 30 nevidím žádný posun. Měl by ses začít léčit, to myslím vážně.
Klidek, bylo to tam zakončený tímhle smajlíkem ;-) Asi tušíš, že tušim, jak je na tom Caddy v posledních letech.. nedávno jsi mluvil něco o tom, že Caddy Lexus brzo (letos, příští rok? teďka nevim) dožene, mě se to moc nezdálo.. tak že podávám info o tom, že to zas tak lehké nebude :-!
Tome, nedostal ty jsi k jéžíšku novou kalkulačku... vždyť ty už nějakej tejden hodnotíš auta jen podle toho, kolik jich kdo vyrobil. To by byla docela dobrá soutěž v rohlíkách a možná, že pekárna Kyje by u tebe mohla bodovat, ale u aut jde o něco jiného... tam jde o auto - o konkrétní auto... zda je povedené, praktické, hezké... ale, jestli je z vrhu 100 nebo 200 modelů (TTT ;-\ ) to máš fuk... Byly chvíle, měl jsem pocit, že budeš oživením diskuze novejma pohledama na věc... škoda, zvrtnul jsi to jen na ta čísla... Mě bylo podezřeleé, jak lačně taháš z Lonese počty prodejů... rozumíš Lones to tu otiskuje a my to rádi hodnotíme... ovšem... až se toho trochu lekám - ty jsi fatalista čísel... navíc... nezdravě orientovanej do úplně jiné kultury. US trh je naše civilizace... to jsou naši potomci... a ty se topíš v okvětních lístcích lotosového květu a chceš nám, nosatcům... implantovat cizí svět... tudy cesta nevede... to pro mne není cesta odvážných... P.S. Přes rok tu Lones publikuje čísla... všichni na ně reagujeme prakticky stejně... to jest bravo...atd... jen ty (zajímavé) ta čísla bereš jako potvrzení vlastního utkvělého snu, že nejlepší vánočku ti neupeče tvá babička, ale Toyota... :-(
Subaru... Subaru... neznám. VW... :yes::yes: Mám dojem, že VW začali tlačit na pilu... zdánlivě paradoxně skrzevá tříkolku (kdo tohle od VW čekal)... ale prostě... úspěch v US trhu... to je něco jiného, než v Bělorusku :-) Dnes jsem četl, že Amerika valí 250 miliónů aut... na světě je půl miliardy... P.S. moc pěkně jsi to zpracoval :yes: Ty 4% BVW... to je porce :yes:
Přišlo mi zajímavé, že Toyota je stále čtvrtá a ani meziroční nárůst nemá ani zdaleka největší. ;-) Člověk by pomalu si mohl myslet, že každý druhý auto v USA je od koncernu Toyota, ale není to tak.
Odhaduju, že Toyota s tím usedlým designem obhospodařuje důchodce z Východního pobřeží, takže ta procenta jsou maximem. Někde jsem četl, že dokonce vyráběj nejvíc svetlehnědejch aut... protože to maj 70níci a starší rádi :-) , ale chápu to... někdo ten trh důchodců vykrýt musí. Možná, že důchodomindrák, kterej maj z USA je vede k tomu, aby tlačili na pilu Lexusem...
:-) BRAVO GTI, BRAVO VW-PORSCHE. Teda... je vidět... že se geteičko povedlo :yes: Jdu si dát dvojitou režnou :-);-):yes::yes: To je dobrá koupěschonost... V USA na tisíc golfů 999 getei, u nás na tisíc Golfů jedno getei :-)
Americkou trojku drží nad vodou pick-upy, které si kupují poměrně konzervativní zákazníci, tam to maj exporty opravdu těžké.. pokud by jsme se bavili o osobních autech, tak by to asi bylo poměrně velké překvapení ;-) Zkus když tak najít změnu tržního podílu za 5 let, jeden rok má malou vypovídací hodnotu..
No můžem vzít klidně nejpojaponštělejší segment trhu. Známé Camcordy. Camry i Accord každý okolo 50 000 ročně. Hezký. Moc hezký. Jenže GM má v dané třídě kvůli jemnějšímu odstupňování velikosti a obrovskému počtu značek přes 10 zástupců! A jenom 5 nejprodávanějších dá dohromady prodeje přes 130 000 ročně. Podrobnější čísla k tomuhle tématu sem před chvíli vyvěsil v diskusi pod Toyotím skladem. Tržní podíl Toyoty v USA pomalu ale konstatně roste. Ale na úkor pár starobylých značek s nulovýma výdajema na reklamu, jejichž porfolio modelů je rok od roku seškrtáváno. Můžeš být děsně rád, že GM vede třeba Buick do pekel. Toyota by ho tam totiž nikdy nedostala.
Tušim, že Japonci získali za posledních 5 let 10% trhu, to je poměrně velký fofr.. Neprodalo se náhodou Camry (včetně Coupe) minulý rok více než 430,000? ;-)
No ale co do vacsiny Eu trhov je Cadillac uz v sucastnosti na tom lepsie(na tych na ktorych sa predava), pritom Lexus ma plnu paletu(IS,GS,LS,RX,SC) uz dobrych 5-6 rokov, zatial co Cadillac necele 2(CTS,STS,SRX,Escalade-ktory bol neplanovany), hoci je pravda ze v zapadnej Europe Cadillac funguje uz 10 rokov, ale to bol 1 model a motor-Seville STS, takze to nemozme brat vazne. CO do USA, no rok 2007 slubuje zaujmave novinky. A Europa ma sice IS220d, ale ako vidis je tu aj BLS(a ma v ponuke 4 motory, zatial co Lexus len 2). Myslim si ze IS je z pracktickeho hladiska o nieco lepsi ako BLS, ale mna ta charizma a design Cadillac-u presviedcaju viac...
Nový Mecedes CL: [odkaz] Toyota Yaris T-sport: [odkaz] nový Ford Modeo!: [odkaz] pro srovnání takhle vypadal koncept Iosis: [odkaz] Na závěr jediná fotka Chrysleru Imperial Concept na kteru se dá koukat déle než jednu sekundu aniž by se Vám zvedl žaludek >:-[];-) [odkaz]
Tak Apoštol si dal nohy na stůl :-) Já čekal nářez... jestli tohle vyjede... tak VW bude muset na Apoštola zavádět čtyřsměnnej provoz. Bravo VW-PORSCHE :yes: