Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Ford Focus Coupe-Cabriolet

Další ženevskou novinkou je Ford Focus Coupe-Cabriolet. Ten sice nevypadá tak rychle a sportovně jako původní studie Vignale představená před 2 lety, ale i tak zaujme.
Zpět na článek
28. 2. 2006 17:37
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 2. 2006 17:55
neregistrovaný "pierro"
28. 2. 2006 17:58
neregistrovaný "pierro"
28. 2. 2006 21:41
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 18:16
neregistrovaný "mari"
28. 2. 2006 18:28
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
28. 2. 2006 18:43
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 18:49
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 2. 2006 19:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2006 19:25
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 19:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2006 20:51
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 09:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2006 09:36
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 19:17
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 19:21
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 19:33
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 21:37
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 21:52
28. 2. 2006 22:02
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 22:10
1. 3. 2006 16:00
neregistrovaný "milo"
28. 2. 2006 22:19
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 2. 2006 20:53
neregistrovaný "humbert"
28. 2. 2006 21:03
neregistrovaný "humbert"
1. 3. 2006 12:30
neregistrovaný "plautus"
1. 3. 2006 18:29
neregistrovaný "humbert"
28. 2. 2006 22:15
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 2. 2006 19:44
neregistrovaný "carmik"
28. 2. 2006 19:44
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 12:36
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 21:33
neregistrovaný "xxx"
28. 2. 2006 21:46
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 21:48
neregistrovaný "xxx"
28. 2. 2006 22:17
neregistrovaný "Cool-hand"
28. 2. 2006 22:32
neregistrovaný "lowkick"
1. 3. 2006 00:54
neregistrovaný "Bullitt"
1. 3. 2006 09:51
neregistrovaný "plautus"
2. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2006 10:13
neregistrovaný "Dzosua"
1. 3. 2006 10:24
neregistrovaný "Johny"
1. 3. 2006 16:03
neregistrovaný "milo"
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 2. 2006 17:37
Nevypadá zle
nicméně, když vedle sebe postavíte tohle, 307 CC a Mégane Coupe Cabrio, tak jde originalita, spočívající v jiné přední masce, slušně řečeno do splachovací toalety.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pierro"
28. 2. 2006 17:55
bez titulku
Tak panstvo, tohle je krása.. :-) Přesně návod k tomu, jak si nechat za rozumný peníze čechrat vlasy letním větříkem ;-) Nádherná stylovka, dva v jednom. Překrásný kupé a ještě krásnější kabriolet. Ve spojení s vynikajícím podvozkem Focusu II, výbornými jízdními vlastnostmi, spolehlivostí a solidními motory je to nabídka jako hrom. Jestli Ford stanoví slušné ceny, mám v nižší střední u kabrioletů jasného krále. Eos od VW nemá šanci a líbiví, byť nespolehlivý frantíci taky ne. BRAVO FORD, BRAVO FOCUS, BRAVO CC ;-) :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pierro"
28. 2. 2006 17:58
bez titulku
A to nemluvím o praktičnosti - 500 litrů kufru při zachování ladné elegance nenabízí ani jeden z konkurentů. Chlapci italský ze studia Pinina Fariny odvedli dokonalou práci. Ford se prostě letos stane králem mezi evropskými mainstreemovými značkami. BRAVO FORD! ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 21:41
Re: bez titulku
Tak tak, King of the Europe, já to juž říkal, viď GTI, a pak že dvě vlašťovky jaro nedělaj ... a ono se nám to hejno zatím pjekně rozrůstá
neregistrovaný "mari"
28. 2. 2006 18:16
názor Franka Bullita
vykašlete se už proboha jednou na kopírování okopírovaného a vyhoďte konečně nějaký MUSCLE CARS >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
28. 2. 2006 18:28
Ani newim...
Ten facelift předního nárazníku je povedenej, ale ten převis zadní části 8-s ...sice se tam nekam za pasazery musi vejit strecha a tech (podle me na CC zbytecne moc) 500l ale me to nepripada sportovne...to je takovej pick up :no: a ze zadu je to trochu ja Infiniti a celkove (nemuzu si pomoct) trochu jak Volvo... newim, newim...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 18:43
I ty, Brute?
Tak nevím. Že nový Focus nemá s odvahou předešlýho modelu společnýho vůbec nic, s tím se docela srovnám. Nakonec - dělat revoluci s každým novým modelem by byl nesmysl. Trochu mě ale zamrzelo, že se Focus, kterej byl etalonem pro svou třídu, nechal strhnout davem a snížil se k dnes tak módnímu řešení kupé/kabrio. Nezpochybňuju jeho marketingovej význam, ale ptám se - když kabrio, tak proč ne stará dobrá plátěná střecha? Proč je teď tak strašně populární v kufru vozit plechovou střechu? Vždyť to znamená, že zadek vašeho auta bude delší než předek. Znamená to, že si do kufru neuložíte ani síťovku s dokladama, protože tam máte padesát pytlů cementu v podobě plechový bestie... Jak může někdo tvrdit, že je to pěkný auto? Dyť to vypadá... no francouzsky... Sorry, ale tohle je pro mě krok vedle. Já chci auto pro chlapa, pane Ford...
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 2. 2006 18:49
Re: I ty, Brute?
Přééésně, Mercedes s SLK a Peggy s 206 CC vytvořili něco nového a neotřelého, bohužel spousta firem se toho chytla a z konceptu Coupe-Cabrio se stala celkem běžná konfekce, která teď asi letí. Bohužel koncepce těchto aut nedovoluje nějaké výstřelky, jak už jsem psal na začátku, tato auta se liší jen předkem, zezadu je to vše na jedno brdo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2006 19:13
Re: I ty, Brute?
Tak si kup Mustanga
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 19:25
Re: I ty, Brute?
Toho jsem, mimochodem, dneska viděl. Docela fajn kára. Až na to, že je to amerika. Nic proti tomu, ale žijem v Evropě a tyhle auta hrajou jinej song. Však víš, jak to myslím. Kdybych sjížděl Route 66, nepojedu v Mini. ;-) Ostatně - určitě víš, jak jsem to myslel s tím chlapským autem. Takže pro ty, co to nevěděj - já chci auto pro chlapa, pane EVROPSKEJ Ford... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2006 19:56
Re: I ty, Brute?
No a? Tak žijem v Evropě. Já bych to opravil: moc fajn kára a navíc amerika.
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 20:51
Re: I ty, Brute?
I tak se to dá říct. Mustang je Mustang. Amerika se vším všudy. Se všemi klady i zápory. Pro mě pocitovka. Faktem ale zůstává, že na reálný ježdění to moc není. Tedy u nás. V Evropě... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2006 09:11
Re: I ty, Brute?
Naštěstí má dost lidí jiný názor. V Praze jich už je jako much >:D
neregistrovaný "Yaroukh"
1. 3. 2006 09:36
Re: I ty, Brute?
Tak to se asi pohybuju "malo (bohem) po$ranejma" castma Prahy. ;o) Kdyz potkam Mustanga, je to porad mikro-svatek, bohuzel se to totiz nestava nijak casto (ani jednou mesicne). Nicmene zrovna vcera takovej svatek byl - probrucel kolem me cernej Mustang GT, ocividne jeste trochu slechtenej, nastesti porad v mezich vkusu.
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 19:17
Re: I ty, Brute?
1) ad "Proc se nechail strhnout a jdou s davem": protoze tam jsou penize (leda bys chtel ztratove automobilky dotovat z penez danovych poplatniku) 2) ad "Proc skladaci strecha": mozna vyssi komfort, mozna vyssi bezpecnost, esteticky dojem (mne se auto s platenou strechou zpravidla nelibi, vuci nejake jejich "stylovosti" jsem vicemene imunni) 3) jen pro ujasneni: netvrdim, ze to je super-design bez kompromisu
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 19:21
Re: I ty, Brute?
no, vlastne abych byl uprimny, IMO je zadni pulka toho auta zmrvena 8[
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 19:33
Re: I ty, Brute?
To všechno si samozřejmě uvědomuju a dávám za pravdu. Ano, kupé/kabrio je komfortnější, svádí to dokonce k tvrzení, že jsou to dvě auta v jednom. Ano, máš pravdu, Ford to udělal pro peníze, což je z hlediska automobilky zcela legitimní důvod. Netvrdím, že auto s nasazenou plátěnou střechou vypadá nějak bůhvíjak esteticky. Jenže. Tohle má být kabrio. Kdo chce po kabriu, aby bylo praktický? Kdo chce, aby vypadalo dobře s nataženou střechou? Tohle je sakra kabrio - má jezdit bez střechy. Já vím, že je předpotopní, ale kabria patří do krajů slunce. Tam, kde střechu mít nemusí. Tam, kde nikoho nepálí, jestli mu v zimě v jeho kupé/kabriu neupadnou půlky... Tam by nevznikaly podobný paskvily s batohem za zadní nápravou...
neregistrovaný "Yaroukh"
28. 2. 2006 21:37
Re: I ty, Brute?
Takze ten, komu nevyhovuje klasicke kabrio, ale presto by rad sem-tam cerstve povetri ve vlasech, by mel byt ignorovan jenom proto, ze skladaci strecha byla nejdriv platena? Ano, kabria patri do kraju slunce; protoze ale ne vsude je "kraj slunce", existuji CC. Tohle totiz "sakra" NENI kabrio, tohle je CC. :o) ... Ja jizdu s otevrenou strechou nikdy nezkusil, a takhle "od stolu" mi ten koncept prijde nesmyslny - ve vedru mam radsi klimatizaci, v mraze pochopitelne topeni. Mozna to je super v normalnim pocasi, ale jak rikam: nezkusil jsem, takze nevim jake to je a o co snad prichazim. :o)
28. 2. 2006 21:52
Re: I ty, Brute?
Pevná střecha v kufru... daň plastikovejm kovbojům. Správný cabrio má plátěnou střechu v kufru. Když začne pršet, tak zastavíš a zvedneš ji. Pokud jsi maniak (v tom dobrém slova smyslu) dáváš na zimu kevlarovou beranici... a jezdíš dál. Plastikovej kovboj mačká tlačítka a z kufru mu vyjede střecha. Brrrr. Jízda v cabriu je nebeskej sen... ovšem, ne driftovaci sen, nábrž Rivierovej sen. Většinou tak kolem 100 to ještě jde. Jsou ale káry, u nichž jedeš 160 a pořád dobrý. Hlavně se to chce ale s cabriem flákat tak někde kolem Nice ;-) Pak to nemá chybu. Na klimačku zapomeň... nemá šanci, z hlediska pocitů, zážitků, síly prožitku... rozumíš... ty, kára, vlevo moře, vpravo tvoje holka se šátkem na hlavě, ty jako správnej stylista v čapce... s tvým oblíbeným logem... a jen se ploužíš... jen to šustí...
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 22:02
Re: I ty, Brute?
Díky, GTI. Cejtím to stejně. Dnešní doba hraje na pocity. Ty jsou ale pokroucený. Jak říká Yaroukh - tohle není kabrio. Tohle je CC. Ani ryba ani rak. Proto v něm nikdy nepoznáš, jaký to je jezdit v pravým kabriu. To totiž není o tlačítkách a o praktickým kufru. Kabrio je jen ta plátěná střecha a vítr ve vlasech. Nic víc. Jednoduchý. A v jednoduchosti je krása.
neregistrovaný "milo"
1. 3. 2006 16:00
Re: I ty, Brute?
:yes: :yes: popripade hardtop v garazi...ked zacne prsat, tak budes musiet zrychlit aby ti neprsalo donutra...ale ved zrychlit si chcel aj tak.. :yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 2. 2006 22:19
Re: I ty, Brute?
:yes:
neregistrovaný "humbert"
28. 2. 2006 20:53
Re: I ty, Brute?
Jednoznačně souhlasím. Tady je krásně vidět, proč se dělají kabria dvoumístná a když už 4 místa, pak plátno a něco většího. C/C si může dovolit SLK. MX5-ka zase plátěnou střechu. Ale kde se vzala tato móda v nižší střední? Ať jde o 307, 206, Megana, Focus, Micru, Tigra - všechny hrozné. Je mi líto, že s tím přišel i Focus, protože mu fandím a jako sedan je nedostižný. A s tím, že to vypadá francouzsky, dobrej fór - viděl jsem ten díl :yes: >:-[]
neregistrovaný "humbert"
28. 2. 2006 21:03
Re: I ty, Brute?
ještě - plechovou střechu si nedovolí hned tak kde kdo, na to už musí být dělané celé auto a ne se ji snažit narvat na všeuměly, masovky. U SLK je to hezký, ale Porsche ví proč je Boxster plátěnej. Aston, Jaguar... A konec konců i 101EX - ikdyž to už jsme jinde...
neregistrovaný "plautus"
1. 3. 2006 12:30
Re: I ty, Brute?
SLK nie je "C/C"...SLK je jednoducho roadster (nehrá sa na žiadne Coupé-Cabrio, jednoducho dvojmiestne autá sú roadstery, bez ohľadu na to, či máš v tom nad hlavou naskladané plátno alebo plech), tak ako Mazda MX-5, BMW Z4, Porsche Boxter...no a vidíš, sám uznávaš, že u SLK je to pekné...ono z estetickej stránky ani tak nezáleží od toho, či je tam plátno alebo plechová strecha, dôležité je ako to výrobca dokáže "prišiť" ;-) napríklad Volvo to dokázalo pri C70 dosť dobre a tiež si myslím, že Astra Twintop to má zmáknuté na jedničku, no a to, že v nižšej strednej vznikla takáto móda vychádza jednoducho z úspechov týchto modelov, ktoré sú v našich zemepisných šírkach určite praktickejšie ako čistokrvné kabriolety, i keď nič proti plátnu na streche, ale osobne fandím aj tejto koncepcii...to záleží od osobného vkusu, ak sa to niekomu páči, tak nech si to kúpi, ale rozhodne nebudem haniť autá tohto typu... :yes: ;-)
neregistrovaný "humbert"
1. 3. 2006 18:29
Re: I ty, Brute?
Asi jsem to nenapsal přesně. Já nejsem proti C/C obecně, ale nelíbí se mi výše zmíněné (tedy většina). Vlastně jako nápad je to moc dobrý, proč nemít C i C? Ale musí to nějak vypadat. O tom SLK a roadsterech máš pravdu, ty teď nechám stranou. Když se tedy vrátím do nižší střední a menších tříd a C/C. Když dělaj auto v nižší střední, tak musí splňovat milion požadavků (všeuměl) a rozhodně se netrápěj tím, kam za dva roky dáme střechu až z něj budem dělat C/C. Takže když potom vedle sebe postavíš čisto krevný kabrio a C/C, nebo čistokrevný kupé a C/C rozdíl je obrovský. Ono složit někam plechovou střechu, která musí zakrýt 4 sedadla a je dělena jen do 2, 3 částí je dost nesnadné a vznikají tak ty ohromné heliporty na zádi. Mně se třeba líbí, jak to udělali u té 407čky.
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 2. 2006 22:15
Re: I ty, Brute?
Tak, podepisuju do posledního písmene, nebudu sem zbytečně matlat podobnej příspěvek... ;-)
neregistrovaný "carmik"
28. 2. 2006 19:44
Pěkné coupé-cabrio ...
... nám letos předvedlo zatím pouze VOLVO.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 19:44
Re: Pěkné coupé-cabrio ...
Souhlas.
28. 2. 2006 20:10
Re: Pěkné coupé-cabrio ...
SOUHLAS.
neregistrovaný "plautus"
1. 3. 2006 12:36
Re: Pěkné coupé-cabrio ...
čiastočne súhlasím, ale ja osobne radím do kategórie dobre zmáknutých CC aj Opel Astra Twintop :yes:
neregistrovaný "xxx"
28. 2. 2006 21:33
bez titulku
A co ASTRA CC ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 21:46
A tož
mně se zas líbí, ze svýho segmentu asi určitě nejvíc. Obecně ale CC, jako člověk veskrze praktický, moc nemusím. Tt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxx"
28. 2. 2006 21:48
bez titulku
Myslím samozřejmě ASTRU TWIN TOP.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cool-hand"
28. 2. 2006 22:17
vs C70
Teda, jak v jednom koncernu můžou vyrábět nejhezčí CC - Volvo C70 - a zároveň takovou tlusto***nici... Ze předu to je docela pěkný, ale ta záď se mi opravdu nelíbí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
28. 2. 2006 22:32
CC? ANO!
Jo C70 je letos (a i celkove) jedno z nejhezcich CC.OVSEM je to trochu jina trida nez focus,astra,eos a z toho plyne vyznamny rozdil v celkovych proporcich vozu. Zatimco vsichni z teto trojice(o meganu a 307 ani nemluve) vypadaji opravdu jako serpa s krosnou naplocho, C70 vypada elegantne. U Volva tvrdi, ze mimo jine i proto, ze jej navrhovali prvotne jako coupe (z hlediska designu). Takze tahle mini CC jsou velkym...obrovskym kompromisem a mne se nelibi. Jasne, ze usetris 500-700k, ale nevim, nevim.... ;-\ Jinak smysl CC plne chapu a ocenuji, protoze (zatim) neziju L.A.(CA) kde bych "pouhe" cabrio ocenil.Tady u nas je CC kombinace, ktera "umozni" si ho vubec koupit. :yes: P.S.:ta barva na focusu je krasna a sedi mu :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bullitt"
1. 3. 2006 00:54
Mégane CC
Mégane CC se skleněnou střechou, to je ten pravý café racer :yes: Focus šel s tím designem dost zpět do konformity. Akorát kombík vypadá líp než u 1. generace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "plautus"
1. 3. 2006 09:51
7 sekúnd
"stačí zmáčknout knoflík a za 7 sekund se kupé promění v kabriolet"....tak to by bola brutálna rýchlosť >:D asi nereálne, zrejme za 27 sekúnd, nie?!? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 16:05
Re: 7 sekúnd
Ne, je to 7 sekund.
neregistrovaný "Dzosua"
1. 3. 2006 10:13
nic proste nic
Nejsem priznivcem vsech CC vozu s hrbatou a nepomerne vypapanou zadnici. Jako clovek, ktery miluje pekne svezeni by me asi nic neprimelo si jej koupit za stejne penize jako vrcholne verze se strechou. Avsak Focus at uz jakkoliv dobre auto je i jako zakladni model pomerne nepekny, a CC to jenom podrhlo. zezadu se to fakt nepovedlo, predek je stejny, proste me se nelibi, skoda mam rad Fordy a Focuse obvzlast.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
1. 3. 2006 10:24
Podvod
Myslim ze tu niekto spominal Mustang. Poviem len tolko- tento Focus je podvod a pre mna osobne aj urazka. Ford sa znizil na vyrobu pi#ovin a la 307CC a Megane coupe/cabrio. A co ten Mustang? Ved stoji tiez tolko v zaklade. Keby ti * z Fordu trocha rozmyslaly mohli usetrit kopu penazi- miesto pchania takejto blbosti na Eu trh mohli radsej tu postavit poctiveho Mustanga za tu cenu. Predavali by ho urcite. A modifikacie? Staci pridaj aj vyrobu do EU zavodov. Mozno by to chcelo nejaky mensi motor(no V6 4.0 posobi dost desivo). Ten stoji v zaklade u siveho importera okolo 30.000EUR. A pritom vo vascim mnozsrvach a s takym designom moze znicit aj Alfa ROmeo Brera ci Mercedes CLK, ale slobodne cenovo konkurovat aj takym hrackam ako 3077 ci Mercedes SLK alebo BMW Z4(ak chcu profitovat).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milo"
1. 3. 2006 16:03
Re: Podvod
Mustang...velmi velmi pekne auto.,..30K euro je dost, aj na sedeho...co sa tyka designu, ma svoje vady ktore ho od tebou spominanych aut oddaluju, ma prilis "hrackarskej" hrubosti a chyba mu finesa originalu. Ale stale je velmi :yes: :yes: . A cenou by sice konkurovat mohol...ale porovnavas velmi odlisne auta...to by rovno mohol aj konkurovat superbu...cenou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku