Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Roomster: nové foto, rozměry, motory, výbavy

Světová premiéra Škody Roomster na ženevském autosalonu 2006. Nové oficiální fotky, rozměry, motory, výbavy a další technické detaily na jednom místě.
Zpět na článek
28. 2. 2006 09:43
neregistrovaný "Q"
28. 2. 2006 09:47
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 09:59
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 11:31
neregistrovaný "MarcoPolo"
28. 2. 2006 12:24
neregistrovaný "moravák"
1. 3. 2006 10:25
neregistrovaný "paja"
3. 3. 2006 17:38
neregistrovaný "Dring"
28. 2. 2006 15:37
neregistrovaný "petrt"
28. 2. 2006 17:32
neregistrovaný "mi5"
28. 2. 2006 18:46
neregistrovaný "TECH"
28. 2. 2006 20:26
neregistrovaný "petrt"
28. 2. 2006 21:32
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2006 07:55
neregistrovaný "dada"
28. 2. 2006 12:09
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 19:20
neregistrovaný "Kalič"
14. 3. 2006 22:07
neregistrovaný "Dave"
26. 5. 2006 19:29
neregistrovaný "lukas"
30. 3. 2007 08:31
neregistrovaný "peta"
2. 1. 2008 13:05
anonym
28. 2. 2006 09:45
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 09:52
neregistrovaný "Herm"
28. 2. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 09:56
neregistrovaný "David"
28. 2. 2006 10:00
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "milo"
28. 2. 2006 13:54
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 14:54
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 20:00
neregistrovaný "Mat00"
28. 2. 2006 20:40
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 09:58
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 10:00
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 20:35
neregistrovaný "Golman"
28. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "Herm"
28. 2. 2006 10:13
neregistrovaný "jesus"
28. 2. 2006 12:38
neregistrovaný "mahatma"
28. 2. 2006 20:40
neregistrovaný "Golman"
28. 2. 2006 11:24
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 11:46
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 12:09
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 13:16
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 11:51
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 12:11
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 12:53
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 12:14
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 13:21
neregistrovaný "manitou"
28. 2. 2006 14:23
neregistrovaný "FunThommas"
28. 2. 2006 14:52
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 17:24
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2006 22:14
1. 3. 2006 20:50
neregistrovaný "dundee"
28. 2. 2006 09:46
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "Adam"
28. 2. 2006 21:39
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 10:04
neregistrovaný "FB32"
28. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:45
neregistrovaný "FB32"
28. 2. 2006 10:06
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 10:10
neregistrovaný "Paja"
28. 2. 2006 10:19
neregistrovaný "Adam"
28. 2. 2006 12:15
neregistrovaný "kulich"
28. 2. 2006 10:10
neregistrovaný "S.K.Sman"
28. 2. 2006 10:17
neregistrovaný "Pavka"
28. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 12:04
neregistrovaný "Pavka"
28. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "jirkaS"
28. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 10:16
neregistrovaný "Gotik"
28. 2. 2006 10:34
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "Gotik"
28. 2. 2006 11:04
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 13:51
neregistrovaný "robert.68"
28. 2. 2006 10:29
neregistrovaný "radim"
28. 2. 2006 14:50
neregistrovaný "ja"
28. 2. 2006 10:41
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "Paja"
28. 2. 2006 10:41
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 13:22
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 03:38
neregistrovaný "patrik"
28. 2. 2006 10:57
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 11:08
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 15:37
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 17:48
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 11:20
neregistrovaný "Marko"
28. 2. 2006 12:24
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 11:41
neregistrovaný "mari"
28. 2. 2006 11:50
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 2. 2006 12:01
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 12:24
neregistrovaný "X"
28. 2. 2006 12:26
neregistrovaný "Tibby"
28. 2. 2006 13:22
neregistrovaný "milo"
2. 3. 2006 15:00
neregistrovaný "ZZ"
28. 2. 2006 12:02
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 12:04
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "rasto"
28. 2. 2006 12:12
neregistrovaný "Casten"
28. 2. 2006 12:14
neregistrovaný "rennis"
28. 2. 2006 12:27
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 12:31
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 12:23
neregistrovaný "whisky"
28. 2. 2006 12:48
neregistrovaný "Hubert"
28. 2. 2006 13:11
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 13:34
neregistrovaný "ov"
28. 2. 2006 15:02
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 15:17
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 22:55
neregistrovaný "ov"
1. 3. 2006 15:24
neregistrovaný "ov"
28. 2. 2006 18:27
neregistrovaný "marian"
7. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "Sydnei"
28. 2. 2006 13:23
neregistrovaný "mari"
5. 5. 2006 15:57
neregistrovaný "majal"
28. 2. 2006 14:05
neregistrovaný "beam"
28. 2. 2006 14:21
neregistrovaný "neo029"
28. 2. 2006 14:23
neregistrovaný "neo029"
28. 2. 2006 14:26
neregistrovaný "Lib"
28. 2. 2006 14:55
neregistrovaný "mira.m."
28. 2. 2006 15:01
neregistrovaný "Jeník"
28. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "Afterdark"
28. 2. 2006 15:17
neregistrovaný "George"
28. 2. 2006 17:28
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2006 17:58
neregistrovaný "Pawel"
28. 2. 2006 23:31
neregistrovaný "D3lict"
28. 2. 2006 18:26
neregistrovaný "peter"
28. 2. 2006 20:28
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 20:57
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 20:59
neregistrovaný "qwed"
28. 2. 2006 21:56
neregistrovaný "Pepa"
28. 2. 2006 22:51
neregistrovaný "SPiderJ"
28. 2. 2006 23:28
neregistrovaný "D3lict"
1. 3. 2006 08:58
neregistrovaný "nahum"
1. 3. 2006 21:00
neregistrovaný "dundee"
2. 3. 2006 20:47
neregistrovaný "anonym"
2. 3. 2006 20:49
neregistrovaný "victom"
2. 3. 2006 22:21
neregistrovaný "JJ"
6. 3. 2006 20:28
neregistrovaný "Miloš"
20. 3. 2006 21:01
neregistrovaný "John Pop"
26. 3. 2006 14:23
neregistrovaný "Crewe"
25. 4. 2006 15:46
neregistrovaný "m"
4. 5. 2006 14:24
neregistrovaný "majal"
13. 6. 2006 00:19
neregistrovaný "MARTIN"
18. 11. 2006 12:57
anonym
16. 12. 2006 10:22
anonym
neregistrovaný "Q"
28. 2. 2006 09:43
Hnusny jak... Skoda!
To auto je fakt otresny. :no: Ale tak co, pro socky dobry >:-[]
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 09:47
Re: Hnusny jak... Skoda!
chapu, na tvoji skodu 100 to nema >:-[]
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 09:59
Re: Hnusny jak... Skoda!
nie, on nemá Škodu 100, nevidíš, že je zarytým odporcom Škodoviek?! ;-) to bude isto vyznávač bakelitových miláčkov menom Trabant >:D
neregistrovaný "MarcoPolo"
28. 2. 2006 11:31
Re: Hnusny jak... Skoda!
Roomster pre "socky"? Otvor oči, autá pre socky tu už sú a denne ich vozia z Rumunska a Turecka. Tot je auto za "púl mega" (v TDI, metalíze a dobrej výbave) a nie auto pre socky.
Možno sa ti nepáči každý detail, ale koncept je dobrý. A dobrý základ je dôležitý. Buď kreatívny, uprav ho tak ako si predstavuješ a budeš rád že ti bude hovoriť "pane".

Toto auto má dobrý rodokmeň a jeho súrodenci ti iste dosvedčia že splní presne to čo sľubuje, nič viac, ale ani nič menej!
Tam kde niekto vidí miesto na rakvu, ja vidím miesto na poriadny zosilovač, nadupané audio, velkú "plazmu" a napcháš tam ešte aj bycikel s kočíkom k tomu!

A ver tomu že ak ho chytí do rúk schopná partia tunerov, budeš sa za ní na ceste otáčať až ťa bude krk bolieť! :-)
neregistrovaný "moravák"
28. 2. 2006 12:24
Re: Hnusny jak... Skoda!
fšeci, co tady tvrdíte, jak jen harapant hezké, tak máte asi voči v *, bo toto je něco tak odporně hnusnýho, že se to opravdu nedá níjak jinač nazvat, než omyl! Nová koktáva se celkem povedla, ale pořád: ty love *co to stojí/nabízí je neskutčná drzost. Při pohledu na ceny/výbavu konkurentů skutečně nechápu, kolik těch popelnic tady jezdí.Taky sem zaslech cosi o ceně tehoto růmstru! Tak to je taky docela dobrá *!
neregistrovaný "paja"
1. 3. 2006 10:25
Re: Hnusny jak... Skoda!
Vy na tý Moravě máte Oktávky nějaký dražší než tady v Čechách?
neregistrovaný "Dring"
3. 3. 2006 17:38
Re: Hnusny jak... Skoda!
Oni jezdí v Octávkách, ale z roku 1965, to bylo auto a za hubičku
neregistrovaný "petrt"
28. 2. 2006 15:37
Re: Hnusny jak... Skoda!
Myslíš až to jako volepjej samolepkama z Globusu,daj do světel modrý ledky a strobokopy,pod auto neony a rouru místu vejfuku? Jo a proboha, uplně bych zapomněl na sportovní filtr pro tu 1,2HTP.... To pak teda fakt budu čumět.....a smát se. Jinak nic proti roomsteru, dobrá dodávka.
neregistrovaný "mi5"
28. 2. 2006 17:32
Re: Hnusny jak... Skoda!
mě se to líbí je to nový a pro rodinu za ty peníze a ten prostor docela ujde já jim fandim. Až to bude tešim se >:D >:D
neregistrovaný "TECH"
28. 2. 2006 18:46
Re: Již od 339 000
Tak cenovka je OK.Ani málo ani hodně....půjdou ale dolů.. :yes:
neregistrovaný "petrt"
28. 2. 2006 20:26
Re: Již od 339 000
Souhlas. Za ty peníze paráda.Odečteš DPH a jsi pod 300tis. a to je nádhera. I když s hroznym motorem ;-\ . Ale pro normální ježdění to stačí.
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 21:32
Re: Již od 339 000
Ty jsi asi úplně sjetej. Myslím, že budeš mít problém tam dostat bicykel samotnej. A každej si pod pojmem dobrá výbava představuje něco jiného
neregistrovaný "dada"
1. 3. 2006 07:55
Re: Již od 339 000
snílku...za půl mega možná metla a výbava ale TDI....tos fakt ujel. Věř tomu že když si to dáš dohromady tak se klidně dostaneš za 77 kW na 700tisíc---holt koncern a to dííílenský zpracování, to za to stojí ne?
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 12:09
Re: Skoda!
Ajajaj. Uzký a vytáhlý auto. Vypadá čím dál hůř. Koncept byl celkem zdařilý ale kdo to takhle splácal dohromady, to opravdu nevím. Přestává se mi líbit. S okny již nic udělat nepůjde ale snad se bude dát něco udělat s tvarem přední kapoty a světel(myslím dokoupit nějaká doplňková výbava, nějaký pozměněný přední nárazník) Nebo časem facelift, ale důkladný. Počítám, že bude proveden tak po 18ti měsících a ne až po 36 nebo 48, jak je obvyklé.
neregistrovaný "Kalič"
28. 2. 2006 19:20
Re: Skoda!
Lidi ste fakt ubohý, proč kritizujete vše co je český?, včem je to jako špatný, nikdo z Vás to auto neviděl na vlastní oči, nikdo v něm nejel, tak s si strčte kritiku někam, By mě zajímalo v čem jezdíš třeba ty osle
neregistrovaný "Dave"
14. 3. 2006 22:07
Re: Skoda!
Ma to hezkej vnitrek a hezkej predek, snad bude takova zepredu i nova fabie. Jinak celkova vyska/sirka pusobi dost divne. A taky nevim, proc vsichni nadavaj na motory 1.2 HTP 12V. Ted vim ze jezdej skoro stejne jako 1.4 55 KW (16V) a navic min zerou a jsou mene slyset. Mam 1.2 12V v Ibize a lita to 180 (tachometrovejch)
neregistrovaný "lukas"
26. 5. 2006 19:29
Re: Skoda!
to jo.roomster je něco nového.svezl jsem se s ním a fakt supr pocit.je to krásný autíčko
neregistrovaný "peta"
30. 3. 2007 08:31
Re: Skoda!
kdyz na to clovek nema, tak vzdycky rika, ze je to hunusny...
anonym
2. 1. 2008 13:05
Re: Skoda!
škoda roomster??? - skoda funebra!!! v černé 100%
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 09:45
FRONTA SNŮ
se nemusí tvořit jen na nové Lambo... fronta snů bude i na ROOMSTER. Nyní na něho pohlédneš... a uvědomíš si, že tak milé auto tu dlouho, dlouho nebylo... Ocelová kola ovšem musíš vyměnit... kola dělaj auto, to víš, ne? Ber ho v 1,9 TDI... zmastíš v dlouhým táhlým kdejakýho korejskýho samuraje. Ale o to nejde. Tohle auto... to je styl této doby. Klid, příroda, a pěknej vejlet s tím, koho jsem přesvědčil, že to se mnou má cenu. A pastelovou barvu to chce. Tak BRAVO ŠKODA :yes: Je to trefa fakt do černého. Jestli tu lidi budou moci po volbách svobodně vydělávat (myslím na sebe, ne na tu zoufalou pakárnu) mohlo by tohle auto sehrát významnou roli v motorizaci mladejch lidí. Neboť... konečně se odpoutat od bazarovejch plotů, nadejchnout se a hrdě vyrazit směrem k nebi - se snem, co má jméno ROOMSTER:yes:
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "Herm"
28. 2. 2006 09:52
Re: FRONTA SNŮ
Nepsals náhodou pro Roomstera propagační letáček?
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 14:53
Re: FRONTA SNŮ
;-) :-)
neregistrovaný "David"
28. 2. 2006 09:56
Re: FRONTA SNŮ
souhlasim, bezva auto,
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 10:00
Re: FRONTA SNŮ
:yes:
neregistrovaný "milo"
28. 2. 2006 09:57
Re: FRONTA SNŮ
samurajovia boli z japonska... ;-) Len ten interier.. teraz vyzera, aspon farebne, dobre, design je tam kde je golf :no: ...ta palubovka, to je des, ja viem ze chcu pouzivat co najviac dielov z koncernu, ale, sakra, skoda, dufal som ze si dovolia aj nieco lepsie, nie zase tento des. Ta bezova mu ale fakt sedi :yes: :no:
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 13:54
Re: FRONTA SNŮ
Kup si teda Hyundai nebo KIU, člověče!!!!! >:D
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 14:54
Re: FRONTA SNŮ
>:-[]
neregistrovaný "Mat00"
28. 2. 2006 20:00
Re: FRONTA SNŮ
nemyslel si skor VW Touareg alebo Audi Q7?
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 20:40
Re: FRONTA SNŮ
urcite nebudu horsie ako skoda
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 09:58
Re: FRONTA SNŮ
Nenapsal bych to asi tak vzletně, ale víceméně souhlasím. Roomster asi bude mym snem, a možná si ho za několik let koupím zpoza bazarového plotu, ale bude to Roomster..auto pro ty ktdo mu věří. Ještě když nebyly fotky interiéru, mi padl do oka, a teďf..to prosklení a prostornost je bomba...Právě i pohled do interiéru dává další nápovědu k pochopení exteriéru..je to skvělý počin. Než to zase někteří začnou přirovnávat k Berlingu, Partneru, Doblu apod...upřímně se zamyslete - jaky designersky prvek si z těch aut vyavíte, když slyšíte jejich jména..vybavíš si holku z davu co musí mít pěknej svetr aby jsi si jí všimnul, nebo máš v hlavě dokonale "naskenovaný" její oči, její smích, její hlas, její vlasy, úsměv, křivky...no a přesně tak je to s Roomsterem...každý už teď ví - aha, Roomster - auto s netradičním prosklením, nebo nová tvář škody, nebo si vzpomenete na světla atd...je jedno jestli kladně nebo záporně, ale budete vědět, hned o několika charakteristickych znacich, které dělají Roomster Roomsterem, a ne nějakou další "davovou" dodávkou. Nemám nic proti Berlingu, Kangoo, Doblu a ostatnim podobnym, klidně bych si je i pořídil, ale teď má třída nového KRÁLE..Roomster - the way U go ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 10:00
Re: FRONTA SNŮ
;-) :yes:
neregistrovaný "Golman"
28. 2. 2006 20:35
Re: FRONTA SNŮ
Třída má nového krále :no: Max. prostor 1555 l vs. 2600 - 3000l u Vámi srovnatelných vozů >:D Jste spadli na maják? Toto auto nemůže v žádném případě konkurovat vozům typu Kangoo, Berlingo, Doblo. Pokud bych chtěl mít max. prostor pro zboží 1500l, tak si koupím kombíka. Vozy Kangoo, Berlingo, Doblo se kupují kvůli velikosti a praktičnosti. To si myslíte, že rozdíl ve velikosti těchto dodávek více jak 1000l nehraje roli? To pak můžeme srovnávat Fabia vs. Octavia - také uveze pět cestujících. Takže: Roomster si koupí člověk co má rád Škodovky, nebo člověk, kterému se líbí, nebo člověk hledající náhradu za kombíka, ale člověk hledající užitkové vozidlo si tento vůz prostě nemůže koupit, prostorem prostě nemá na užitková auta! A 1555l max prostor >:D Nic proti Roomsteru, ale prosím otevřete oči a srovnávejte srovnatelné.
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:05
Re: FRONTA SNŮ
súhlas....ono porovnávať sa to s Berlingom, Partnerom, Kangoo bude určite, lebo toto bude ich veľký konkurent, ale je pravda, že toto auto prináša do tejto triedy pohodu a vkus osobáku, a šatičky by som k menovaným suchým konkurentom ani neprirovnával, tu je Roomster o krok vpred, i keď niektorým sa to nepáči, ale riadne zamúti vody v tejto triede....ideálne auto pre živnostníkov, ktorí v týždni odvezú veškeré náradíčko a cez víkend môžu podnikať výlety s celou rodinou :yes:
neregistrovaný "Herm"
28. 2. 2006 10:12
Re: FRONTA SNŮ
Aha, já jsem ten příspěvek od GTI vzal jako recesi, takže se koukám budu muset zamyslet. Co asi mi tak utkví v paměti až uvidím Roomstera? Holka ve světříku a pak možná něco z "ochrany chodců" (je ve standardu).
neregistrovaný "jesus"
28. 2. 2006 10:13
Re: FRONTA SNŮ
Právě i pohled do interiéru dává další nápovědu k pochopení exteriéru...myslim ze touhle vetou jsi to vypichnul skvele...ten pohled zpoza zadnich sedacek to vysvetluje i tupcum:-)...jinak interier se mi libi,hlavne vyplne dveri mi prijdou paradni...a s tou panoramatickou strechou...nema to chybu:-)...v tom TDI jak pise GTI a na peknejch koleckach v pekny barve to bude zatracene paradni auto:-)
neregistrovaný "mahatma"
28. 2. 2006 12:38
Re: FRONTA SNŮ
No ale k čemu to přirovnat než ke Kangoo a Berlingu? Pravda interier osobáku proti dodávce, ale ten kufr je proti nim čajíček (kangoo má tuším 650l). Cena bude taky vyšší, výbava srovnatelná. řemeslník bude na ten tapicírunk nadávat, zlatý tvrdoplasty. Tak snad jen ty mladý se do toho dají. A navic Kangoo i Berlingo se už vyrábí asi dekádu, takže uvidíme s čím přijdou příště.
neregistrovaný "Golman"
28. 2. 2006 20:40
Re: FRONTA SNŮ
Já vidím jediného konkurenta opravdu jen v Merivě. Ano Kangoo i Berlingo se vyrábí skoro 10 let, ale nebyl důvod něco měnit, když i dnes jdou s dobou. Určitě bude v tomto směru Roomster lepší, je jiná doba, ale pravá dodávka se kupuje kvůli prostoru, ne kvůli "novosti". Proto nevidím důvod srovnávat Roomstera s typy jako Doblo, Combo ad, když rozhodujícím parametrem je 2x menší.
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 11:24
Re: FRONTA SNŮ
Zum dritte Reich vielen siegen, agitace fasismu ve jmenu vw opet a zase porad to same ale co se tyče tech kecu kolem toho te omacky tak mas opravdu dost, doma asi maji z tebe radost jak otevres hubu tak z tebe lezou perly jak z ustrice >:D >:D
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 11:46
Re: FRONTA SNŮ
v cem vidis agitaci fasismu?..podle nicku predpokladam, ze nejaky vztah k nemeckym autum mas, takze mi prijde tvoje reakce uplne zbytecna. jako bys snad nevedel, kam se zaradit? ze by?.. nemichej auta a politiku, a uz vubec ne historickou..nejsem zastance jedine znacky, ale preci auto, ktere se mi libi nebudu z principu odsuzovat jen proto, ze je z koncernu vw!..vlastne je to jedine koncernove auto, o kterem bych uvazoval. Jde o invenci a te je na Roomsteru patrne vic nez dost.
Za prvnimy navrhy toho auta neni hlineny kvadr, ze ktereho se tu a tam neco odseklo, ani tam nemuzes videt tvar cehokoliv jineho z vw group.
Roomster vznikal na cistem liste a proto pise novou kapitolu. Kecy o fasismu si nech pro narodni frontu a davej si bacha aby Ti samovolne nevstavala pravice az uslysis Deutschland, deutschland..je to trestny cin ;-)
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 12:09
Re: FRONTA SNŮ
Ano, kdyz se podivas dolu, hnedka zjistis, ze ta invence opravdu neni z VW group - je totiz s Moskvice. Jestli je fakt, ze je na Roomsteru patrne hodne invence z Moskvice dobre nebo spatne, to uz je na tobe >:-[]
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 12:57
Re: FRONTA SNŮ
Take it easy baby, ja nejsem v zadnem pripade priznivcem nacionalniho socialismu, prave naopak a kdyz to tady ctu od GTI tak mi to prijde prave uplne to same jako kdysi.A podle nicku neusuzuj vubec nic je to jenom nick :-!
neregistrovaný "Guest"
28. 2. 2006 13:16
Re: FRONTA SNŮ
Ja to beru easy, dokonce ani nerikam, ze mi vzdy GTIho prispevky sednou, ALE..jo, znam to, ze se clovek ma potrebu k autu vyjadrit pres city a proto je mi vetsinou FORMA jakou to GTI poda blizka. a reagoval jsem na to..ale to je jedno. Vsechno dobry :-)
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 11:51
Re: FRONTA SNŮ
>:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 12:11
Re: FRONTA SNŮ
Měl by ses zklidnit a umravnit ty své pokřiky. Pokud máš co napsat k článku, napiš to. Pokud chceš jen primitivně reagovat na můj příspěvek, pak se ti to povedlo, ale asi nevíš, že zde kultura písemných projevů sahá výše, než k tvé pomocné škole :no:
neregistrovaný "OPC"
28. 2. 2006 12:53
Re: FRONTA SNŮ
No no no nebud nervozni ze nekdo objektivne vidi jak se tady snazis propagovat VW, mel by ses lecit >:-[]
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 11:53
Re: FRONTA SNŮ
Čau chlape. Zejtra to ráno probereme v tramvaji cestou do práce.
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 12:14
Re: FRONTA SNŮ
?
neregistrovaný "manitou"
28. 2. 2006 13:21
Re: FRONTA SNŮ
Možná myslel tu Porsche tramvaj ... sníš přece o té 911 ? ;-)
neregistrovaný "FunThommas"
28. 2. 2006 14:23
Re: FRONTA SNŮ
GTI, miluji Tě!
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 14:52
Re: FRONTA SNŮ
:-) hele, hele, brzdi ;-)
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2006 17:24
Re: FRONTA SNŮ
Tos byl pěkně zhulenej při psaní těchto několika vět že jo?!
Myslím že návrháři ve Fkodofce taky... >:D
28. 2. 2006 22:14
Re: FRONTA SNŮ
Možná, až vystřízlivíš ty... pak mnohé pochopíš... ale potřebuješ tak 10 let navrch.
neregistrovaný "dundee"
1. 3. 2006 20:50
Re: FRONTA SNŮ
Hezky pěkně! :-! :yes:
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 09:46
ceny
to jsem zvedav na ceny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adam"
28. 2. 2006 09:57
bez titulku
Myslím, že rozvržení výbav je velmi dobré. Jen aby ta cena nebyla moc vysoká >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 21:39
Re: bez titulku
No vidíš a já si zase myslím,že rozvržení výbav mají dobré japonská auta. V základu vše.
neregistrovaný "FB32"
28. 2. 2006 10:04
bez titulku
Jak se mi to auto od počátku nelíbylo(a to ani trochu), tak mu začínám přicházet na chuť. Je to od Škody po letech dost odvážnej počin, hravej design a hlavně praktičnost! Vypadá fakt moc fajn. Líbí se mi jak linie předního sloupku pokračuje ve střešní lyžině. Je ale pravda,že se mi líbí i Multipla první generace:-). Konzervativnější lidi to asi budou rozdejchávat ještě dýl..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:12
Re: bez titulku
to sa stáva ;-) ja som mal tiež problémy v poslednej dobe prísť na chuť počinom niektorých automobiliek, síce pri Roomsteri sa mi to nestalo, ale taký Civic spočiatku so mnou zamával a teraz mám aj ten v oku :-)
neregistrovaný "FB32"
28. 2. 2006 10:45
Re: bez titulku
Oprava ...nelíbilo...
Pardón
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 10:06
VNITŘEK
je senzace... sakra tohle je vnitřek kterej osloví. Možná ten známej volant tam působí trochu přerostle... ale třeba to zkreslila fotografie. Každopádně, to komoplexní prosklení je úchvatné. Má to velkej šmrnc... včetně dveřních výplní. Přitom klasická Škoda, tedy žádný kubisticko-šikmooký úlety směrem kaplička uprostřed... je to auto co se dá milovat. Krásná sedadla. Sezení vzadu bude úchvatné - budeš poprvé koukat dopředu přes hlavy spolujezdců... a ne si oddělávat vnitřní loket... A malé děti konečně vyhlédnou i zboku auta ven. Nad tebou obloha... no já mrkám. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
28. 2. 2006 10:10
Prekvapeni
Do pisemnych souboju jsem se nehrnul, ale RumSter na me puzobil velmi dobre, interier vypada taky solidne...tesim se na prvni in natura setkani...jedine nemile prekvapeni je to, ze ani v nejvyssi vybave neni seriove KLIMA! Sakra, vzdyt se ta "zbytecnost" cpe do miniaut v ramci akci! Hosi z MB, probudte se prosim, souhlasime zajiste vsichni s nekolika urovnemi vybavy, ale u takhle prosklenneho vozu mit klimu i v nejvyssi jako Extras Option je kratkozrake!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Adam"
28. 2. 2006 10:19
Re: Prekvapeni
Urovne výbavy jsou vlastně jen dvě: Základní a ty tři ostatní. Style, sport a comfort jsou ve výbavě rovnocenné a liší se pouze barvami interiéru. To znamená, že by měly být i stejně drahé ;-)
neregistrovaný "kulich"
28. 2. 2006 12:15
Re: Prekvapeni
Což o to,dát tam klima - ale víte už někdo,kolik to bude koštovat i bez klima????
neregistrovaný "S.K.Sman"
28. 2. 2006 10:10
bez titulku
to v tákladu není aní přední okno v el.?????????....to si škoda dělá *...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pavka"
28. 2. 2006 10:17
Re: bez titulku
Ukaž mi automobilku ,která ho v této cenové kategorii má,ani Korejci ne!
Roomsteru fandím :yes:
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 11:53
Re: bez titulku
"tato cenova kategoria" hm, ja tu ceny nevidim... ;-)
neregistrovaný "Pavka"
28. 2. 2006 12:04
Re: bez titulku
Základ kolem 300 tis.,to se odhadnout dá.Podívej se na nižší střední třídu v základu i tam ji málo kde najdeš. :-)
neregistrovaný "jirkaS"
28. 2. 2006 12:32
Re: bez titulku
Já bych s tou cenou byl velmi opatrný. Všichni jej řadíte do třídy, kam podle mě nepatří. Vždyť je větší, než Scénic I - to je dle mě konkurence.
Takže s 1,4 motorem odhaduji kolem 430.000 - to je současná akční cena Scénica.
Osobně mám ScéI a toto auto se mi zdá jako vhodný nástupce.
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 13:32
Re: bez titulku
To jako fakt, ze Scenika do Kangoo? No nevim, znam Picasso i Berlingo a jako konkurenty si to nedovedu predstavit. Stejne tak Roomster je designove proste dodavka, ne MPV.
neregistrovaný "Gotik"
28. 2. 2006 10:16
Můj názor
Upřímně řečeno se mi Roomster příliš nelíbí. Líbí se mi zepředu i zezadu, ale boční pohled ne-e. Příliš nesourodé. Nemůžu si pomoct, ale je to takové natažené... Ani nevím jak to popsat. Interiér vypadá dobře a myslím, že z hlediska funkčnosti bude OK. Jak říkám, mě se nelíbí, ale je mi jasné, že spoustě lidí ano. Chápu Škodovku co tímto autem myslí a koho jím chce oslovit. Držím jí palce. Ale fakt se mi to nelíbí :-( . Ale jinak Škodovce fandím ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "plautus"
28. 2. 2006 10:34
Re: Můj názor
koľko ľudí, toľko chutí ;-) ono práve aj tým bočným profilom sa toto auto vymyká z priemeru a zaužívaných konvencií, ale zase nielen tým...ale cení sa Tvoj postoj, vyjadruješ svoj názor a nehaníš, to je sympatické :yes:
neregistrovaný "Gotik"
28. 2. 2006 10:39
Re: Můj názor
Díky. Nemám důvod odsuzovat nějaké auto, i když se mi nelíbí. Má volba je jasná. Nekoupím a hotovo. Až uvidím Roomster naživo, určitě si ho pečlivě prohlédnu, když bude možnost, svezu se... A člověk nikdy neví, jestli se mu to nezačne líbit :-) I tato alternativa existuje.
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2006 11:04
Re: Můj názor
pravda je, ze ta linie predniho okna neni nic moc, ale pro manzelku dobry ;-)
neregistrovaný "robert.68"
28. 2. 2006 13:51
Re: Můj názor
dd, skus se podivat na novou pandu, je to nemlich to sa, a nikomu to nevadi :-D
neregistrovaný "radim"
28. 2. 2006 10:29
nádhera
prý pohřebák >:D závist, nic než závist. Nádherné auto, prostorné, prosklená střecha, krásný interiér. Je to jen závist nějakých chudáčků, co si takové auto nemůžou dovolit, tak ho budou nenávidět ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ja"
28. 2. 2006 14:50
Re: nádhera
mas recht. je predsa logicke, ze ked sa mi to auto nepaci, som na tom uplne biedne a v podstate nemam co do ust. 8-s Vsetci, ti ktorym roomster nie je po chuti, a nevidia v nom nic pekneho su len zavislivi chudaci. Radim, mal by si sa zamysliet nad tym, co pises. aspon trochu. >:D
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 10:41
Porad stejne hnusny...
Ani na tech elektronech a v me oblibene modre to nevypada lip, nez v bile na plechacich. Proste obluda. Interier kupodivu vypada slusne, otazkou je, jak bude vypadat zive a hlavne ta dvoubarevna kombinace nejspis nebude standard. Kladne vidim jen nove motory 1.4/63 kW a hlavne 1.6/77 kW, ktere sice nejsou papirove zadny zazrak, ale v porovnani s ubohou nabidkou v ostatnich modelech (snad krome O2) je to krok kupredu. Setrilci ale maji smulu, porad budou mit trivalcovy hruzamotor a pro vic vykonu budou platit povinne ruceni jak svina za obstarozni 1.9. Proste typicka Skoda - ale zase, proc se kvuli jejim priznivcum u nas snazit? Ti prece koupi cokoliv, marketingova masirka udela svoje. No, dobre jim tak. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
28. 2. 2006 11:01
Re: Porad stejne hnusny...
Co se tyce designu, Tvuj nazor Ti nikdo nevezme...az na vyber slov rpo hodnoceni. S motorizaci souhlasim a nezbyva nez cekat jeste min. dva roky nez se objevi dalsi generace dieselovych motoru, ty benzinove jsou zrejme v ramci koncernu u ledu. Myslim, ze pred dvema lety probleskla tiskem zprava o preplnovanych verzich 1,2HTP a nic...ticho po pesine. Take se nahlas mluvilo o 3-valcove verzi motoru 2,0 TDI s objemem 1,5 a vykonem okolo 100HP, ktera by zastaralou 1,9TDI nahradila...inu, co se da delat, alespon, ze plni emisni normy!
neregistrovaný "Peytl"
28. 2. 2006 10:41
Máme tu další sametovou.
Krása. Vážně. Interiér je přesně takovej, jak jsem si ho představoval. Žádná zběsilost, žádný zbytečný výstřelky. Jen příjemná evoluce, ergonomie a komfort. A k tomu dostaneš ten úžasnej prostor a vzdušnost. Paráda. Kéž by tuhle lehkost a eleganci měly všechny interiéry koncernu. Roomster je geniálně univerzální auto, pánové. V osekaný užitkový verzi bude každodenním parťákem živnostníka na cestě za obživou, ve vrcholný verzi s prosklenou střechou life-stylovým doplňkem mladýho člověka. Kruci - něco takovýho tu škodovka ještě neměla. Zatleskejte prosím týhle automobilový revoluci. Zatleskejte škodovce, která zametla s konzervatismem a konvencemi spoutaným vedením VW! Podařilo se jí překročit vlastní stín a stvořit dospělý auto, který se nebojí bejt originální. Nebojí se přijít s něčím novým a riskovat svou image. Něco takovýho si ůže dovolit jen sebevědomá automobilka. A já jsem moc rád, že to můžu o Škodě říct. PS: GTI, včera jsem viděl Jeremy Clarkson: Heaven and Hell. Doporučuju shlédnout, protože v několika větách se mu podařilo jasně shrnout, co si o Golfu GTI myslím. Rozhodně přínosné. Jo a sprint Golf GTI IV vs. OctII TDi vs. Rover 25 Automat - NEZAPOMENUTELNÉ!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 13:22
Re: Máme tu další sametovou.
Tak to bych chtěl vidět :-) :yes:
neregistrovaný "patrik"
1. 3. 2006 03:38
Re: Máme tu další sametovou.
V základě souhlasím, i když tolik nevzdychám nadšením. V každém případě tady máme auťák, který mluví sám za sebe a má na to, aby se v segmentu poctivě srovnával s libovolným modelem jiných značek. Exteriér se leckomu nemusí líbit, už proto, že je "jiný než ty ostatní" (mě btw asi nejvíc překvapil ten přesun od původně spíš technicistního řešení k těm organickým tvarům na bednovité boudě, teď zkrátka převládají křivky a křivky - a jeví se mi to nakonec docela vtipné). Ale jednoznačně nejsilnější argument je interiér (přesně tak, jak to tvůrci slíbili a do názvu vtělili), ten je podle mě prostě vydařený (souhlas - větší švanda než jsme čekali). Škoda si evidentně poctivě nastudovala a analyzovala MPV interiéry, nic neodflákla, vzala to nejlepší a postrčila to ještě kousek - tohle není žádná rychlokvaška stlučená hřebíky. Nechávám si rezervu, až se posadím dovnitř a uvídím jak uvidím, co mě (ne)bude tlačit do holeně, jak se vyvedly opěrky atd. a samozřejmě, jak se podařil podvozek a jak dopadnou crashtesty, ale každopádně dávám :yes:
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 10:57
interiér
Ta palubovka nemá chybu. Célý interiér se jim nadmíru povedl.Ta fotka vypadá jokobi to nebyla Škodovka. Je to dokonalé :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 11:01
RumStar furt dokola
Tož že to auto má v základu ruční pohon stahování předních oken se asi bohužel dalo čekat, ale že nejni výškově stavitelná zicla šoféra v základu, tož to jste ogaři škodovácký přeci jen trochen přestřelili. Zažil jsem druhé setkání s hen tím vozem (1. bylo zde na fotkách), tentokráte v TV (lovil ho a aj ulovil primácké autosalon), a bylo to ešče horší než to první - fotosetkání. Až se bojím co sesemnou stane až ho uzřím live. Tož tak.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 11:08
Re: RumStar furt dokola
Je pravda, že ta výbava není nic moc, ale celkové auto se mi líbí.
neregistrovaný "don Pedro"
28. 2. 2006 15:37
Re: RumStar furt dokola
Tož já to mám holt naopak. Čím víc je ho všude plno tím se mi líbí míň.
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 17:48
Re: RumStar furt dokola
na ty vybave mi až tolik nezaleří třeba stahování okýnek ruční je dostačující(nejsem chromej) :yes:
neregistrovaný "Marko"
28. 2. 2006 11:20
???
K Roomsteru som sa zatial nijak moc nevyjadroval...s tych 2 fotiek doteraz som totiz nevedel "citat". Cakal som, ze teraz ano. Ale...stale mi to nejde. Aby nedoslo k omylu ...fakt cenim, ze Skoda si dovolila nieco ine, ze si dovolila byt sama sebou. Ma teraz vyraz. Ci pekny, alebo skaredy...to je na kazdom z nas. Ale ma jasnu identitu. Predok je perfektne cisty - tam je to pre mna bez debat. Problem je celok karoserie od A-stlpika dalej. na niektorych fotkach o vyzera dobre (2 rad, 2 foto) - na inych...no minimalne neprirodzene (2 rad, 3 foto). Mam za to, ze prave 3/4 predny pohlad je najlepsi. Problem je ale profil. ...A nie je to problem zadneho velkeho presklenia (to je mozno povazovat za "svojbytne, urcujuce identitu auta"). Z profilu do toho nezapada celkom to predne bocne sklo. Cely ten predny tvar mi pipomina....presklenie na velitelskej vezi ruskej ponorky ;-\ . Interier? velmi dobry, nie uzasny, ani vynikajuci, ale velmi dobry. Myslim, ze to auto bude najlepsie vidiet live. Az potom sa ukaze co to "hovori". Mam totiz podozrenie, ze auto nie je uplne "fotogenicke". ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2006 12:24
Re: ???
;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 2. 2006 11:41
INFERNAL LOVE
1.2 HTP,1.4 TDI-PD. Co dodat... :no: Chorobná koncernová šetřivost dosáhla mety nejvyšší. Ke vzhledu jediné: Simply clever avantgarde + gratulace za stejnou velikost obou zrcátek :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 2. 2006 11:50
ŠR pro ČR vraj i pro SR
Ten interiér se mi moc líbí, zvlášť je třeba pochválit to střešní okno. Perfektně to dotváří prostor uvnitř. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
28. 2. 2006 12:01
A je to tady - odhaleni!
Jestli vas zajima, kde vzali inzenyri to hnusny predni bocni okynko (a nejen to), mate jedinecnou sanci. Skoda, ze GTI a ostatni, kteri padaji z Roomstera na zadek, neudelali stejnou podporu Moskvici v roce 1988, mozna nemusel krachnout >:D >:D >:D Nicmene uz chapu, kde se bere to nadseni, rusti soudruzi sem ten komunismus a socialismus implementovali tak uchvatne, ze jeste dnes jsou z nej nekteri na vetvi a oslavuji kazde jeho uvedeni do praxe (to uz sice k smichu neni, ale celkem to odrazi realitu nejen na automobilovych serverech). No a ted ten link: [odkaz] /// vic fotek potom tady: [odkaz] (za odhaleni dekuji jistemu panu X ;-) )
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "X"
28. 2. 2006 12:24
Re: A je to tady - odhaleni!
Neni zac ;-)
neregistrovaný "Tibby"
28. 2. 2006 12:26
Re: A je to tady - odhaleni!
Hezky, hezky.. :-)
neregistrovaný "milo"
28. 2. 2006 13:22
Re: A je to tady - odhaleni!
TOTO je este lepsie ako odhalenie designu noveho civicu. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 15:00
Re: A je to tady - odhaleni!
>:D >:D >:-[] Teda Skyline, teď fakt smekám :yes: Máš 100 bodů ;-) :yes:
neregistrovaný "michal"
28. 2. 2006 12:02
Nepříliš podařený design
Ajajaj.
Uzký a vytáhlý auto. Vypadá čím dál hůř. Koncept byl celkem zdařilý ale kdo to takhle splácal dohromady, to opravdu nevím. Přestává se mi líbit. S okny již nic udělat nepůjde ale snad se bude dát něco udělat s tvarem přední kapoty a světel(myslím dokoupit nějaká doplňková výbava, nějaký pozměněný přední nárazník) Nebo časem facelift, ale důkladný. Počítám, že bude proveden tak po 18ti měsících a ne až po 36 nebo 48, jak je obvyklé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 12:04
to si snad delaj kozy...
TAK TO JE FAKT SKVELA VYBAVA /niektore z danych prvkov su vyhlaskou stanovene ako povinne, ine su dnes samozmrejme ako 4 kolesa, ale nevadi, do vybavy to napiseme, ved cim dlhsi zoznam tym lepsie/: Ochrana chodců; Tříbodové výškově nastavitelné přední bezpečnostní pásy; Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné; Zadní opěrky hlavy, výškově stavitelné; Elektricky nastavitelný sklon světlometů z místa řidiče; Zadní mlhové světlo; Třetí brzdové světlo; Otáčkoměr s digitálními hodinami; Vyhřívané zadní sklo; Odkládací schránka ve výplních předních dveří; Zvuková signalizace nevypnutých světel; Jednotónová houkačka; atd atd atd :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rasto"
28. 2. 2006 15:12
Re: to si snad delaj kozy...
:yes: ved predsa musis vediet, za co davas svoje peniaze ... :-)
neregistrovaný "Casten"
28. 2. 2006 12:12
TO SI SNAD DĚLAJÍ LEGRACI
Po představení lonske skody octavia combi jsem si myslel ze firma jde spravnou cestou.BOHUZEL. Mam pocit, ze v cerne metalize to bude jako pohrebni vuz. Tak velky krok vedle v designu jsem uz dlouho nezazil ani u korejcu. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rennis"
28. 2. 2006 12:14
reakce na Škodu
pamatuji si, že se vždycky nadávalo úplně stejně na každou Škodovku, co vyšla. Nadávalo se na Ocatvii, Fabii, Superba, novou Ocatvii, jsou lidi, co nesnáší Yetiho, nemůžou přenést přes srdce, že Nová Octavi vyhrála v Miláně titul nejkrásnější auto, teď nadávají na Roomster a pak budou nadávat na novou Fabii (která je víc než zdařilá). Ale faktem je, že Škodovka dobře prodává, roste, je exportér č. 1 v ČR a na rozdíl od ostatních automobilek nemá finanční problémy. A proč? Protože to dělá dobře. Dělá auta pro lidi. Ne auto pro pár týpků, co stejně nemají prachy na to, aby si ho koupili, a tak kritizují a kritizují. A když ne design, tak motory, protože nemají 100kW, atd... Ale faktem je, že se Škoda trefila a už teď se desetitísíce lidí nemůžou dočkat, až si Roomster koupí :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Červ"
28. 2. 2006 12:27
Re: reakce na Škodu
Tak konečně to někdo dokázalříc pravými slovy.Pripadá mi jakobi někteří co tu píší chodili se mnou do třídy a bylo jim 17. Ti u nás také vidí jen výkon a jestli to má 19 kola a kolik to jede.
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 12:31
Re: reakce na Škodu
:yes:
neregistrovaný "whisky"
28. 2. 2006 12:23
Propadák!!!
YETTI rullez :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hubert"
28. 2. 2006 12:48
ŠKODA MONSTER
Neviem o čo tu Škodovke ide ale toto auto je najškaredšie v jej histórii.Za takéto rodiné auto by som sa musel iba hanbiť.Viem o lepšom názve pre toto auto ŠKODA MONSTER.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 13:11
SCHOD V KUFRU = nebrat
Uz v roce 2001 jsem uvazoval o Octavce combi, jako podnikatel vozim casto spoustu nakladu, ale prave schod v kufru me tehdy bez vahani odrovnal. Kdo nekdy denne nakladal tezky bedny, a hlavne je pak pres schod tahal ven, zrejme vi o cem mluvim. Tehdy jsem nakonec skoncil u Renaultu a jsem tam dodnes (Megane combi, Kangoo, dnes Laguna combi). Tim nechci propagovat nejakou znacku.
Fandim i Skodovce, ALE u takto zamereneho auta jako je Roomster, jsem ten schod FAKT necekal. Bohuzel...to je mazec :no:
Co se tyce designu, Roomster je zatim nejhezci skodovka, libi se mi.
Jestli i tohle GTI nejak "obasni", tak se s nim uz fakt neda diskutovat. Schod je schod a vzdy tam bude. Rodince to vadit nemusi, podnikatel place.
P.S. vim, ze OII. uz muze mit i rovnou podlahu, ale jen "vycpanim" kufru a zmensenim objemu.... to jen pro nezlomne obhajce Skody.
ZDAR ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ov"
28. 2. 2006 13:34
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
ať se koukám, jak se koukám, tak na tom posledním snímku, kde jsou sedadla vyndána ven z auta žádnej schod nevidím... Ale třeba mi to další snímky vyvrátí... Roomster se mi začal opravdu líbit, jen tak dál... :-)
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 15:02
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
Taky nechci vyvolavat flame ;-) Rad si pockam na dalsi snimky....ale na fotce s tema dvema nalozenyma kolama, si nemuzu pomoct,...ja tam vidim tak 10cm vysokej "patnik" ;-\ Uvidime, a kdyby tam nebyl, fakt pekna a snad i pouzitelna Skodovka.
neregistrovaný "ytren"
28. 2. 2006 15:17
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
Podle zivych fotek na autorevue.cz jsme se nemylil, JE TAM SCHOD JAK PRASE :-( Pro me absolutne nepouzitelne, ale musim konstatovat, ze Roomster je jinak moc PEKNY samohyb. Prvni auto od Skody o kterem to muzu rict. :yes:
neregistrovaný "ov"
28. 2. 2006 22:55
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
ten "PATNÍK" je podle mě jen optickej klam- maximálně půl centimetru, ale hádat se nebudu. Asi je potřeba si to auto prohlídnout na živo.. Ty fotky strašně skreslujou. A já bych ho bral i s tim patníkem :-)
neregistrovaný "ov"
1. 3. 2006 15:24
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
omlouvám se, ono to bylo tak nějak o voze a o koze... patník tam samo zřejmě je, ale zavazadlový prostor po sklopení sedadel se mi zdá velmi dobře využitelný- podlaha je rovná až po přední sedadla- to je ta moje koza... ještě jednou sorry...
neregistrovaný "marian"
28. 2. 2006 18:27
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
Jde jen o to, na co o auto budes pouzivat. Tohle je auto urceny pro rodinu s detma. Vidis, ze ten schod nevadi tomu, ze tam daji treba kolo. Pytle s cementem, nebo tezky krabice muzes vozit v aute tomu urcenym. Verim tomu, ze driv nebo pozdeji udelaji uzitkovou verzi a tento "problem" vyresi zvysenou podlahou.
neregistrovaný "Sydnei"
7. 3. 2006 15:25
Re: SCHOD V KUFRU = nebrat
Podlážka do kufru šla objednat už u oct.1...
neregistrovaný "mari"
28. 2. 2006 13:23
SEČTENO A PODTRŽENO
jak vidno hranice hnusoby se mohou posouvat donekonečna :-) Škodovka vyklouzla z koncernového sendviče a s praporem avantgardy letí vstříc zapadajícímu slunci na obzoru... Šťastnou cestu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "majal"
5. 5. 2006 15:57
Re: SEČTENO A PODTRŽENO
To ja si zase myslim, že audi je nezajímavé a staré už když sjede z výrobního pásu, mercedesy jsou nejhorší za celou dobu, co je dělají a BMW bych taky nechtěl a taky to nikomu netlačím jako svatou pravdu. Bavit se o tom jestli se ti něco líbí nebo nelíbí je vlastně strašná blbost a neexistují pro to argumenty. Můžeš si být jistý, že každý z dalších šesti miliard lidí, co jich tu je má názor úplně jiný a je si jím jistý nejméně tak dobře jako ty.
neregistrovaný "beam"
28. 2. 2006 14:05
bomba
Opravdu nadhera,cim me ma jako mladyho cloveka tohle auto oslovit?Desing-nudne nevsedni patvary,zastaraly diesely PD nebo trhac asfaltu HTP,bezducha palubni deska...?Jedine snad ten prostor,jenze platit prachy jen za prostor a variabilitu,ne diky....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neo029"
28. 2. 2006 14:21
popis vybavz ala Skoda
uy to rikal nekdo prede mnou, ale nad tim popisem by se clovek posrxl..co to tam bylo "ozdobny kryt motoru" za priplatek? drzaky napoju/odkladaci schranky za priplatek??? :-) >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neo029"
28. 2. 2006 14:23
ad motory
to je snad bez komentare...motor 47kw s komb. spotrebou 6.6??? :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lib"
28. 2. 2006 14:26
Zrychleni
Zda se to jenom me, nebo je ten udaj zrychleni u 1.6/77 manual se az prilis lisi od zbytku motorizace? Aneb proc ma 1.6 manual 10.9s a automat pres 12? Tosame rozdil mezi 1.4/66, ktera az o tak moc horsi parametry nema aby rozdil delal pres 2s ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mira.m."
28. 2. 2006 14:55
nové foto s Ženevy
aktualní fotky jsou na www.autorevue.cz, přeju příjemné pokoukání, mě osobně se nejvíc líbí v tmavě modré metle :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jeník"
28. 2. 2006 15:01
bude to uspech
Čím víc fotek, tím líp. Ten prosklenej prostornej interiér mě doslova ohromil a už jsem se viděl na zadních sedadlech, jak se kochám. Na ty tvary se to chce akorát umět zadívat, malá rada jak jsem to zvládnul já - začít se dívat na linku u světel..pak ji sledovat, jak se táhne po boku a přechází ve spodní hranu zadního okna a nakonci se stáčí nahoru, pak jde znovu dopředu a dolu, jako takový zavináč dává tvar zadním oknum, pak je tvar a zasazení předních oken pouhým logickým dusledkem. Zní to srandovně, ale tohle sledování boční linky mi opravdu pomohlo se do roomsteru zakoukat a pochopit proč jsou ty okna tvarovaná tak, jak jsou. Vypadá to, že roomster muže nabídnout opravdu víc feelingu, než konkurence. Hlavně to střešní okno, to je prostě mňam!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Afterdark"
28. 2. 2006 15:12
Bubnové brzdy !!!!!
uf, takový přežitek ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "George"
28. 2. 2006 15:17
Roomster
...Za povšimnutí myslím stojí hodně masivní dveře(myslím na tloušťku)-takže bezpečnost bude asi dobrá :yes: Ta palubovka a navazující výplně dveří s ovládáním zpětných zrcátek mi dost připomíná Renaulty :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2006 17:28
A cenu pro nejošklivější auto roku 2006 vyhrává...
...Škoda Roomster!!! Gratulujeme! 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pawel"
28. 2. 2006 17:58
Roomster
Roomster slušnej. Docela se mi líbí, myslím, že to bude poměrně hit. Ani ne tak u nás, ale v Evropě. Desing je věc vkusu. Někomu se Roomster líbí, někomu ne. Ale opravdu mě vadí, když tady pár "odborníků" tvrdí, jakej je to humus, jak se museli zbláznit, jak se to může líbit jenom bláznům atd. Podle mě je taky nic moc nový desing BMW, taky si myslím, že by staří dobří designéři BMW měli těm novejm nafackovat. Když jsem viděl poprvné na živo nový Civic, taky jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo brečet. Podle mě je tohle humus. Zrovna dneska jsem si důkladně prohlížel Grande Punto. No nevím, je to moc pěkné auto, ale zase to neshledávám jako zázrak, což hodně lidí dělá. Ale nikomu to tady nebudu vnucovat a říkat o opačném názoru své nejapné a zcestné soudy!
Roomster je pořádnej kus auta. Výbava je odpovídající. Kdo chce základ koupí základ, kdo chce víc, připlatí. Musíme si uvědomit, že živnostník bude rád za manuální okna, levnou palubovku a otevřený schránky. Druhá výbava s pár příplatkama mi přijde solidní. 1.2 HTP má co nabídnout. Ten motor není zázrak, ale ve své třídě patří k lepším. Pružnost je fakt dobrá. O Roomstru 1,4 v zmiňované výbavě uvažuji pro rodiče. Vozí spoustu věcí, kola, kytičky atd. Tahají vlek. Pro ně ideální auto. Nemají přehnané nároky. Nechci nikomu kecat do života a myšlení, ale je jasný, že kdo má nabušený BMW nebo Audi, Lexuse, toho asi Roomster neosloví ani motory, ani výbavou! To nejsou kupci. A úspěch Škody se neposuzuje podle toho, jak se pár pisálkům na netu líbí nebo nelíbí. O úspěchu rozhodují čísla. Čísla zisků!!
Někdo ohrnuje nad motory ve Škodách nos. Přiznávám, věčinou špička nejsou. Ale kolik se jezdí? Jezdí se 50, 90 a 130 Km/h. A neříkejte mi, jak tady v poho zvládáte 200 Km/h. Rovně to umí každej, ale pak zastavit nebo vyřešit krizovku nemůžete, vaše reakce tak rychlé být nemůžou! Při předjíždění vždy můžu podřadit a hlavně, chce to řídit hlavou a přemýšlet!
Já prostě nevím, proč se do Škodovky tak kope? Nechápu to?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "D3lict"
28. 2. 2006 23:31
Re: Roomster
Do Skody nikdo nekope ale tohle je hnus :no:
neregistrovaný "peter"
28. 2. 2006 18:26
super
super autíčko ,ale tú 1.2HTP tam dávať nemuseli :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "benQ"
28. 2. 2006 20:28
Re: super
HighTurboPower musi byt vsade! >:-[]
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2006 20:57
KONKURENT ???
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qwed"
28. 2. 2006 20:59
Škoda Roomster
Připomíná mi to dort pejska a kočičky, ti také spatlali páté přes deváté
a výsledek byl rovněž k blití.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
28. 2. 2006 21:56
bez titulku
Trochu nám roste hřebínek, když mi bylo 17, pamatuju si na orgie s odhalováním favoritu, který už v době zahájení výroby byl zastaralý. tenkrát všichni mlaskali a teď už jsme tak rozmazlení, že při premiéře poměrně vkusného rodinného vozu máme jen slova hany a kritiky. Podle mě odvedla škodovka hezký kus práce. Trochu mi chybí boční posuvné dveře, ale jinak dobrý....... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SPiderJ"
28. 2. 2006 22:51
Bravo Skodovko!!!!!
Konecne neco, co nevypada jako lednice na kolech a ma trochu smrnc.. Interier nadhernej, cena zvolena relativne rozumne, proste vozitko pro lidi, kteri vedi co za svoje penize chteji,kam se vejdou, deti, babicka, pripadne kamarad a dve horsky kola bez nutnosti je rozebrat na prvocinitele... Ja rikam bravo Skodovko!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "D3lict"
28. 2. 2006 23:28
No.....
Abych pravdu rekl osklivejsi auto sem dlouho nevidel je to opravdu paskvil no.....zlatej favorit ten mel aspon hlavu a patu ale u tohohle si nejsem jistej kde to zacina a konci´.........tohle auto je propadak nemam nic proti skode ale TOHLE??????Starej pick-up vypada lepe!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nahum"
1. 3. 2006 08:58
YES
Podle mě Škodováci odvedli kus dobré práce. . . . automobilka konečně začíná nacházet svojí tvář, snad ji v rozletu nebude moc bránit koncern VW, protože ten až moc upřednostňuje svojí vlastní značku VW. K Roomsteru, interiér je hodně povedený, bez výstřelku a hlavně exteriér jde s dobou, ildeální auto pro mladou rodinu, mladá lidi i vzhledemk ceně, která je nastabena relativně rozumně. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dundee"
1. 3. 2006 21:00
Zbožňuju ilustrační fota :-D
A zbožňuju dny, kdy si vyjedu já a můj Růmstr na výlet. Zastavím na vyhlídce nad jezerem, v poledním žáru vytáhnu tmavé sluneční brýle a ... a noutbůk. Pane, to se to pracuje, to ten noutbůk krááásně vykresluje! :-! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
2. 3. 2006 20:47
bez titulku
pekný hnus bléééé :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "victom"
2. 3. 2006 20:49
hnus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JJ"
2. 3. 2006 22:21
Škodovka brzy zkrachuje
když vyrábí auto pro Homera Simpsona ......... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miloš"
6. 3. 2006 20:28
Designéři
S opravdovým soudem vyčkám až to uvidím na vlastní oči. Prozatím bych to shrnul asi takhle: To co se nepovede na počátku konstrukce designérům a stylistům, to už konstruktéři těžko napraví. Designéři jsou největší nepřátelé praktičnosti a funkčnosti!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "John Pop"
20. 3. 2006 21:01
Nepekný dizajn
Neviem, ale to ako sú tie bočné okná osadené (jedno vyššie, druhé nižšie) mi pripadá odpudivé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Crewe"
26. 3. 2006 14:23
Zbytecnost vyrabet
Takove skarede mne se to nelibi ale usuzuji nekomu se to libi tak ja je neodporuji ale co ten motor to je chuda smes pro rodinne auto vlezou 4 lide a do poradneho kopce ani nevyjede a kdyz jo tak to je snek proto levne bo vcelku nema nic hlavne ten motor podlemne zbytecnost vyrabet tento model........,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m"
25. 4. 2006 15:46
yaris verso
ak si spomeniete tak taketo auto tu uz bolo, bola to toyota yaris verso, kazdy na to kukal ze co je to zac, novy roomster ma kopec veci odkukanych od versa, a teraz su z roomstera vsetci hotovy, yaris verso predbehlo dobu v europe, no co uz skoda,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majal"
4. 5. 2006 14:24
Nevidím to černě
Pečlivě jsem si to tu všechno pročetl a pokud se z toho dá něco vyvodit je to tato věc: auto, které už teď budí tak rozdílné a extrémní názory zkrátka nemůže být špatné a už vůbec ne neúspěšné. Na ulici ho ještě ani nepotkáte a už každý přeně ví o čem je řeč. Tohle auto je zkrátka své. Mě osobně líbí moc, ale s přehnaným otimismem počkám až uvidím. Vedle ostatních příslušníků pověstně zkostnatělého koncernu VW jde o úplný zázrak a zatímco mateřská automobilka jen pořád dokola omílá starou písničku (golf, passat - generace za generací stále méně a méně zajímavá auta) Škoda konečně udělala krok vlestním směrem. Díky :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Arno"
14. 5. 2006 10:51
Škoda Roomster - přehled výbav: Wer kann auf Deutsch überset
;-\
Hallo,

in deutsche Internet fehlt jede genaue Information über verschiedene Ausstattung von Style/Sport/Comfort!
Wer kann diese Ausstattungsliste (Škoda Roomster - přehled výbav) auf deutsch übersetzten? Es wäre sehr dankbar, wenn jemand übersetzt. Da könnte die Skodafreunde in www.skodacommunity.de freuen!

Mit freundlichen Grüßen
Arno
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda"
14. 5. 2006 14:02
Viděl sem ho v černý barvě - krásnej! Krásnej pohřebák!
>:-[]
fakt je je tohle auto podivnej zmetek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MARTIN"
13. 6. 2006 00:19
bez titulku
NELÍBÍ SE MI.JEN JSEM ZVĚDAV,JAK SE BUDE PRODÁVAT.A ZÁKLADNÍ VÝBAVU CO NABIZEJÍ-TRAPNÉ OPRAVDU TRAPNÉ.PODIVEJTE SE NA KONKURENCI!A ZA TU CENU,CO JÍ CHTĚJÍ PRODÁVAT?MÁM DVU LETOU OJETINKU,KTERÁ JEŠTĚ VONÍ NOVOTOU A V JINÉ TŘÍDĚ!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 11. 2006 12:57
Jste M*G*Ři
Fuckoffka je to pěkné auto a vy děte všichni do p*d*le
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 12. 2006 10:22
* at´ zalezou
je to 4. auto roku ,vy *(tím si myslím ty blbce,kteří ji urážejí
Rozbalit vlákno
0