No já teda nevim kerý auto stojí bez mála 40 mega a sežere 30l na 100. Když to vemu kolem a kolem tam koenigsegg je podle mě mnohem hezčí a vypadá mnohem dravější než veyron, ale hlavně za skoro poloviční prachy prakticky stejnej výkon a stejná nepoužitelnost na CZ silnicích :-). Veyron = pouhá demonstrace technologií a hračka pro arabský šejky, co maj pr*** plnou petrodolarů :no:
ja si myslim ze veyro je uz trapny.no tento kenigsegg by mu mohol byt superom.jeho najvaznejsi super je vsak saleen s7 twin turbo--1000 bhp max.420kph 0-100kph-2.1
co poviete
Nadpisem příspěvku chci říct, že jak z článku, tak od příspěvků druhých jsem se opravdu nic nedozvěděl, škoda. Jen bych rád reagoval na to, že Koenigsegg CCX nevyvíjel jen pár měsíců, jeho program je širší, CCX navazuje na model CCR a jeho předchůdcem byl CC8S. Celkově vývoj trvá několik let a nemyslím, že tyto auta umí jezdit jen rovně - dle nezávislých testů. Ale ať se raději každý mrkne na www.koenigsegg.se
No to je fakt, Jag nikdy nebyl o prostornosti a za to bych se na něj nikdy nezlobil... Velikost kufru je individuální, já nikdy nic objemnýho nepotřeboval přepravit, a když, tak to bylo stejně buď nad limit všech srovnatelných ostatních os. aut a nebo by to člověk do Jaguaru nikdy nedal (nevím, přijet před Bauhaus a nakládat třeba do S-typu pytle s cementem, asi bych se cítil hodně trapně a hlavně bych to Jagu nikdy neudělal). Ale ptal jsem se matese na jeho zkušenosti z praxe, když tady dostal jen 1*..
Koenigsegg - to je firmička!!! :yes: Bugatti sa kúruje s tým Veyronom päť rokov a títo chlapíci robia perfektné autíčka za pár mesácov... Klobúk dole...
Opravdovym kralem pokud budeme soudit totalni hodnoty, bude Vyron...1000HP, 2tuny...2TUNY zive vahy!!! Prepoctete si vykonovou hmotnost tohohle Vikinga...kdo je lepsi??? Da se to kocirovat?
Tahle auta smysl mají - když už pro nic jiného, tak alespoň malí caparti zůstanou stát s otevřenou pusou a možná díky tomu se z nich v budoucnu stanou fandové aut tak jako z nás... ;-) Ještě moc dobře si pamatuju, že brácha mohl nabízet cokoliv, ale mýho Countache (edice angličák ;-) ) mít prostě nemohl... :-)
Problém je, že v tomhle by si mimo okruh dostal přes *hnědku*... Takže ač si hraju rád, rád i vyhrávám, tak v tomhle by to byl oříšek.. Jedině po rovině..
máš úplnou pravdu, ale zvedněte ruku kdo by ste jednoho znich nechtěli vlastnit? Už kvůli tomu co ztělesňujou, je jedno že nejspíš nikdy nevyužijete ani 60% jeho potenciálu, ale už pro ten pocit, mít pod nohou to stádo... už pro ten pocit to stojí za to, to auto vlastnit >:D
Chlap je věčný dítě a děti si rády hrajou, předváděj se a vlavně spolu rády sotěží, pro pocit všechny porazit a bejt nejlepší.
Koenigsegg a Veyron jsou uz ve sve podstate odlisne vozy: Koenigsegg je spise bolid ktery do popredi stavi enormni vykon a nizkou hmotnost, Veyron je spis ultrarychle GT s maximem komfortu. Pokud jdou odbyt a delaji radost svym majitelum, pak ma jejich existence smysl. Ja bych si ho klidne postavil do garaze, kdybech na nej mel :yes::-)
Souboj Veyron a Koenigsegg jde, podobně jako jiný souboje titánů, mimo mě. Ani jedno z těchle aut nestojí kolama na zemi - jejich potenciál je v reálu patetickej a perverzní a staví je na stejnou kolej jako dinosaury. Nezpochybňuju je, jsou to úžasný důkazy lidskýho umu a technický dovednosti. Obě auta jsou ale pouhými monumenty, který si lidi sami položili k nohám jako důkaz domnělý nadvlády nad světem. To je ale v pořádku. Potřebujem se utvrzovat ve svejch schopnostech. Potřebujem si stavět monumenty naší velikosti. Protože jsme ješitní malí lidé. Proto jsou tu Veyrony a Koenigseggy. A vždycky budou.