Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
...tímhle by si Lotus podle mě dost uškodil. Působí to na mě tak japonsko-německy. Hlavně ta příď na mě působí jako jakási skloubenina Mazdy, Mitsubishi a Bangle 5er (tím světlem).. Pro mě je to :no: a doufám, že nic takového se vyrábět nebude, protože pochybuji, že to koupí nějaká velká automobilka a snad nějaká korejská nebo čínská továrna si nezaslouží, aby měla technologii od Lotusu.
0
Uz se stalo Micinko. Proton si prizval k vyvoji poslednich modelu lidi od Lotusu. Nebo se tim aspon chlubi. "Prekvapive" to o moc mensi strep z Protonu neudelalo...
0
Ach jo..
Nevím co napsat na tohle auto. Jen jsem chtěl bejt první, no.
Sakra, zase druhej, micinko!
Vždycky druhej! Jedině až shodíš Murano ze skály.
Vyčaruj mi Egeus a já to udělám! >😒]
NO...vzhladom k novej strategii C.Ghosna nemusi byt ten Tvoj sen o full-size Renault SAV uz iba snom. 😉 cakaj na redakcny clanok o Renaulte. V diskuske budem mat dlhu (ako inak) spravu o myslienkach C .Ghosna, aj o tom co, preco, a ako planuje robit so znackou aj novymi autami. 😉
Pre mna je prekvapivou suvislostou to, ze Lotus (vratane divizie Lotus Eng...) je v majetku malajskeho Protonu. Kedze je Lotus schopny vyvinut taketo auto (nechajme / nenechajme teraz bokom jasne azijske vplyvy v designe) - preco nevyvija tieto auta pre matersky Proton?! Ten by sa rad uchytil na EU trhoch (v UK "funguje" a na kontinente to relativne nedavno tiez neuspesne skusal), ale v ponuke ma vacsinou iba licencne verzie tri generacie stareho radu Colt / Lancer. (Novy Proton Savvy neratam.) /// Inak myslenka takehoto vyvojoveho outsorcingu je zaujimava, aj ked "mudrejsie" rozpracovana uz u CDN spolocnosti Magna - ktora ale rozumnejsie najde najskor partnera, a potom mu robi projekt na mieru. Prave ten opacny postup moze byt trochu nevyhodou pri nahani kseftu pre Lotus APC u "velkych hracov". Tazko sa to moze zaradovat do portfolia. Ale presne ako pise Micinka vyssie: evidentne sa zda, ze takto postaveny projekt, priamo k odberu aj akosi designovo kompromisny (EU / AZIA vplyv), je ako stvoreny pre cinske znacky... (kseft je kseft).
Zajímavej postřeh s tím Protonem. A nutno dát za pravdu. Jinak já - podobně jako Micinka - tomuhle dílku příliš nefandím. Jsem si jistej, že co se týče techniky by jistě byl zajímavým přínosem pro danou kategorii - tady má Lotus určitě co nabídnout. Na druhou stranu si nemyslím, že je tenhle počin pro Lotus to pravý. Není to dávno, co se tahle značka pohybovala na pokraji krachu. Pokud vím, pokusy uvíst na trh automobil podobnýho typu už Lotus měl - zatím však zůstalo jen u prototypů, protože včas uznal, že automobilka je příliš malá a finančně nezajištěná na to, aby si mohla dovolit zásadní neúspěch. Osobně bych spíš čekal, že se bude Lotus soustředit na patřičný uvedení nový Europy. Nejsme zvyklí, že by Lotus uváděl na trh dva modely krátce po sobě - natož naráz. Necháme se překvapit, jak se to všechno vyvrbí. Já jsem ovšem skeptickej...
Ono tu je drobny rozdiel: Europu uviedol Lotus Cars Ltd., a APX zas Lotus Engineering Ltd. To su dve samostatne divizie... Lotus Engineering uz roky vyvija a predava technologie velkym automobilkam. V oblasti vyvoja technickych celkov patri k najlepsim na svete. Takze pokus ponuknut cele auto, by bol este logicky... Inak, plati to co som napisal vyssie. Podla mna to kupia cinania... Aha, a este nieco - platforma, na ktorej to auto stoji, ma este iny vyznam - je to auto, na ktorom Lotus v r.2008 uvedie svoj dalsi model. A vtedy chcu uvies nastupcu LOTUS ESPRIT. 😉
...se tady řeší, že to bude hnusný Lotus a že to je auto, které Lotus teďka nepotřebuje? Však v tom článku se jasně píše, že se to v téhle podobě vyrábět nebude, rozhodně ne jako Lotus - jde pouze o ukázku nové výrobní technologie...
:yes: :yes: ...ale mozes cakat, ze zajtra sa tu beztak objavia dalsie prispevky typu: "Toto Lotusu nevyslo..." , "To neni typicky Lotus", atd...
To jo, ale proč Lotus neudělal něco lepšího... Technologii můžeš předvést i na pohlednějším vozu (pokud ta jejich technologie nespočívá ve stavbě variabilních, ale nevzhledných vozů). Na druhou stranu, ať si číňani vyráběj auta co nejhnusnější, aspoň se nebudou tak dobře prodávat.
..ale ono zas az tak nevzhladne nie je...mohlo to byt podstatne horsie. Pozri sa na cinske kreacie. 😉 A okrem toho..ak chces poslat "odkaz" cinskym firmam, musis ho poslat tak aby bol pre nich zrozumintelny. A ten design aj koncept auta je dostatocne zrozumitelny odkaz ... 😉
Mě překvapuje, kolik lidí tady řeší design... Ten je uplně vedlejší. Zásadní je to, že relativně malá firma připraví do výroby auto, kvůli kterýmu se automobilky běžně spojujou do skupin a vyráběj ho společně ( Cayenne, Touareg, Q7 nebo Sedici a SX4 atd ).
A to už vůbec nemluvim o umístění motoru. Všimli jste si, jak je o hodně víc vzadu, než u většiny konkurence a že nepoužívá žádné cizí technologie ?
Podle mě Lotus velmi dobře ukázal své možnosti :yes:
A to už vůbec nemluvim o umístění motoru. Všimli jste si, jak je o hodně víc vzadu, než u většiny konkurence a že nepoužívá žádné cizí technologie ?
Podle mě Lotus velmi dobře ukázal své možnosti :yes:
Tak, tak. Design je tu vedlejší. Stejně až to někdo koupí, tak ho ušijou na míru aby zapadl do portfolia konkrétní značky.
Just as advance cash overnight railbirds monster event soft up keno inlinea lowball standoff hard crown round cheat national cash advance baccarat implied belly wheel fold!
Also card credit mbna suit tap juice slots handle management first cash advance weak carpet finger foul roulette tricks eight bust vig double base?