Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

BMW a PSA Peugeot Citroën budou spolupracovat na vývoji nového čtyřválce

14 komentářů

takze 508-micka bude mat okrem perfektneho dizajnu aj paradny motor :yes:
Avatar - iudex
iudex
Ktokolvek spolupracuje pri vývoji motorov s BMW, má z toho len prospech. Ak mám pri francúzskych autách poslednej doby povedat, kde najviac poskocili dopredu (okrem kvality interiérov), je to práve oblast benzínových VTi motorov. 1,4 VTi, notabene 1,6 VTi atmo i turbo na spici vo svojej kategórii, prevysujúc o triedu ostatné súcasti pohonného ústrojenstva (osobitne prevodovky). Takze dalsie pokracovanie spolupráce s BMW je na potlesk. :yes😒br />
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
😄 😄 😄
Ma007
Z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že tá 1,4VTi je vynikajúci motor. Ten môj má už na konte cez 42.000 km.
Avatar - pocitac
pocitac
Jen se bojím aby tam nedali německou elektroniku, protože ta ve všch autech zlobí 😒 no alespň se BMW něco naučí od francouzských motorážů. :yes:
Jack1989
nemyslel jsi že se Francouzi naučí něco od BMW jen ta náhodou? >😒]
Avatar - pocitac
pocitac
Nemyslel, malé motory vždycky Peugeot uměl líp než BMW tak to bude spíš přínos pro BMW. Ale budiš, když bych už musel koupit německý auto tak asi BMW, to jediné se trochu blíží kvalitou francouzské produkci.
:yes:
Ty, projed se scan-diskem....
😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Tak to si ho krásne zložil >😁 >😁 >😁 >😁 dávno som sa tak nenasmial :yes: :yes: :yes😒br />
Francúzi a elektronika??? Mal som Renault 25 - elektronika si žila svojim vlastným životom.
Už NIKDY francúzske auto :-!
Klaudius
To isté by mohol môj kolega povedať o Fiate Stilo, alebo sused cez ulicu o VW Caddy. Nevyberieš si... Nakoniec sa kľudne môže stať, že elektronické komponenty, čo máš v aute, vznikli na tom istom stole v Ríši Stredu ako tie, čo sú v Oploch, VW alebo BMW...
Avatar - pocitac
pocitac
Měl sem BMW E30 a elektronika žila vlastním životem ty troubíčku >😁 >😁 >😁
Jack1989
No tak jestli malé motory, je to možný, možná, ale BMW slízává smetanu v engine of the year, Tak nevím.
Beaumont.
Bavoráky měly vždycky špičkové řadové šestiválce, zejména v poměru výkon / spotřeba / životnost těžko hledaly a hledají konkurenci (Alfa uměla stejný výkon, ale s vyyšší spotřebou, Mercedes měl podobnou životnost, ale obvykle tak dobře nejel). Takový BMW benzín 3,5 litru z 80. a začátku 90. let najezdil bez generálky (a obvykle i bez závad) klidně 350 až 400 tis. kilometrů, měl nádherný plynulý zátah už někde od 1000 do 6000 otáček a krásný, byť tlumený zvuk. Ani spotřeba nebyla špatná.

Ve čtyřválcích má BMW mnohem větší konkurenci, ale VTi a THP jsou vynikající (řídil jsem 1.4 VTi a 1.6 THP), čili na příští generaci se lze jen těšit :yes:
Avatar - pocitac
pocitac
Ok je to tak, měl sem 2,5 V6 170 koníků v E30, jelo to fakt nádherně, hlavně lehoučký autíčko s náhonem na zadek. Vyslovená radost z jízdy :yes: Spotřeba, klidná jízda - 8 -9 l. Nádherný zvuk šestiválce - turbína pod kapotou.