Ekonomika
0
takze 508-micka bude mat okrem perfektneho dizajnu aj paradny motor :yes:
Ktokolvek spolupracuje pri vývoji motorov s BMW, má z toho len prospech. Ak mám pri francúzskych autách poslednej doby povedat, kde najviac poskocili dopredu (okrem kvality interiérov), je to práve oblast benzínových VTi motorov. 1,4 VTi, notabene 1,6 VTi atmo i turbo na spici vo svojej kategórii, prevysujúc o triedu ostatné súcasti pohonného ústrojenstva (osobitne prevodovky). Takze dalsie pokracovanie spolupráce s BMW je na potlesk. :yes😒br />
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
😄 😄 😄
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
😄 😄 😄
Jen se bojím aby tam nedali německou elektroniku, protože ta ve všch autech zlobí 😒 no alespň se BMW něco naučí od francouzských motorážů. :yes:
nemyslel jsi že se Francouzi naučí něco od BMW jen ta náhodou? >😒]
Nemyslel, malé motory vždycky Peugeot uměl líp než BMW tak to bude spíš přínos pro BMW. Ale budiš, když bych už musel koupit německý auto tak asi BMW, to jediné se trochu blíží kvalitou francouzské produkci.
Ty, projed se scan-diskem....
😄
😄
Tak to si ho krásne zložil >😁 >😁 >😁 >😁 dávno som sa tak nenasmial :yes: :yes: :yes😒br />
Francúzi a elektronika??? Mal som Renault 25 - elektronika si žila svojim vlastným životom.
Už NIKDY francúzske auto :-!
Francúzi a elektronika??? Mal som Renault 25 - elektronika si žila svojim vlastným životom.
Už NIKDY francúzske auto :-!
To isté by mohol môj kolega povedať o Fiate Stilo, alebo sused cez ulicu o VW Caddy. Nevyberieš si... Nakoniec sa kľudne môže stať, že elektronické komponenty, čo máš v aute, vznikli na tom istom stole v Ríši Stredu ako tie, čo sú v Oploch, VW alebo BMW...
No tak jestli malé motory, je to možný, možná, ale BMW slízává smetanu v engine of the year, Tak nevím.
Bavoráky měly vždycky špičkové řadové šestiválce, zejména v poměru výkon / spotřeba / životnost těžko hledaly a hledají konkurenci (Alfa uměla stejný výkon, ale s vyyšší spotřebou, Mercedes měl podobnou životnost, ale obvykle tak dobře nejel). Takový BMW benzín 3,5 litru z 80. a začátku 90. let najezdil bez generálky (a obvykle i bez závad) klidně 350 až 400 tis. kilometrů, měl nádherný plynulý zátah už někde od 1000 do 6000 otáček a krásný, byť tlumený zvuk. Ani spotřeba nebyla špatná.
Ve čtyřválcích má BMW mnohem větší konkurenci, ale VTi a THP jsou vynikající (řídil jsem 1.4 VTi a 1.6 THP), čili na příští generaci se lze jen těšit :yes:
Ve čtyřválcích má BMW mnohem větší konkurenci, ale VTi a THP jsou vynikající (řídil jsem 1.4 VTi a 1.6 THP), čili na příští generaci se lze jen těšit :yes: