Ekonomika
kuko
0
>😒]
Přejít do diskuze
S celkem 4 motory TDI jsem osobne dosud najezdil v sume pres 750 tisic km. Porucha byla jen jedna, a to povestna vaha vzduchu po 110 tis km u prvniho motoru TDI z roku 1997. Vaha vzduchu byla vymenena bezplatne v ramci zaruky.
U ostatnich nekolika desitek vozu ve firme tomu nebylo jinak. :-!
U ostatnich nekolika desitek vozu ve firme tomu nebylo jinak. :-!
Máš pravdu Ádo. Jsou to křápy. Ale za ty prachy jednoznačně menší, než předražené pseudo rádoby kvalitní koncernová auta, kde místo techniky naskakují pupínky. :-!
kamaráde, já měl dva hnissany, jak říkáš a přestože musím uznat, že jejich kvalita v poslední době poklesla (kvůli renaultu 😉, tak to pořád byly a jsou naprosto bezproblémový kárky, o jejichž kvalitě se může koncernu ledat tak zdát, jinak ti přeju další pravidelné návštěvy autoservisu s geniálním TDI, ty mamlásku.. 😉
Já myslím, že by se Áda a GTI skvěle uplatnili ve volební kampani - jejich metody očerňování neoblíbených značek umí být někdy i docela originální, určitě by to šlo použít i na politické protivníky. Sice jsou to obvykle nesmysly, ale to v politice málokdy vadí. >😁
Ja by som ho odkázal skôr na autoservis - vymeniť hlavu. Vačky už sakra neposlúchajú. >😁
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
A teraz mi napíš niečo, čo som od teba ešte nečítal. Stačí, keď vysvetlíš fakty, o ktorých píše nižšie kuko.
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
to je mi ale divné, že na tom údajně nejnáročnějším trhovém segmentu (západní Evropa) dokázal přes to všechno Rencek růst 😉 A to tam zdaleka nemá outletová ceny jako v ČR 😉
jestli bude v 55 letech tláchat takovýhle nesmysly (a tak často) požádám manželku, ať mě zastřelí 😉
jestli bude v 55 letech tláchat takovýhle nesmysly (a tak často) požádám manželku, ať mě zastřelí 😉
áda je chudák asi choromyslný s utkvělou představou, že nad TDI není, ale ono to tak ádo už hoooooodně dlouho není 😄 už jsou i lepší motory a dCi jsou jedni z nich 😄
Co vysvetlovat? Precti si to jeste jednou. Tragicky propad rendliku v Evrope, coz je jeho hlavni trh zachranil prodej Loganu za srotovne a prodej (hlavne Hnissanu) na nedospelem trhu v Cine. Az cinsky trh pochopi, ze se vyplati utratit trochu vic za kvalitnejsi vuz, bude to konec aliance rendlik a syn. Ovsem ale, i kdyz narusty Hnissanu v Cine vypadaji na papire impozantne, tak v absolutnich cislech jsou vuci velikosti tamniho trhu zcela smesne a prodej nekvalitnich vozu tam muze klidne rust jeste 10 let. To je uz jen teorie, protoze mistni, cinska kvalita za par let prevalcuje "kvalitu" rendliku nejen na cinskem, ale i na globalnim trhu. :-!