Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bertone: studie kupé-kabrio na bázi Grande Punta

Italská karosárna Bertone představí na ženevském autosalonu koncept malého vozu kupé-kabrio s pevnou skládací střechou. Novinkou v této třídě má být čtyřmístný interiér s plnohodnotnými dvěma místy ve druhé řadě sedadel.
Zpět na článek
11. 2. 2006 13:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 13:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 14:06
neregistrovaný "DVD"
11. 2. 2006 14:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 18:00
neregistrovaný "DVD"
11. 2. 2006 19:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 09:18
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 10:42
12. 2. 2006 11:02
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:03
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:27
12. 2. 2006 11:33
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:44
12. 2. 2006 10:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 11:07
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:30
12. 2. 2006 11:35
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:48
12. 2. 2006 11:52
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:53
12. 2. 2006 12:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:24
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:28
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:41
12. 2. 2006 12:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:26
neregistrovaný "Quido"
11. 2. 2006 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:26
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 13:22
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 15:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 15:55
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 17:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 18:06
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 16:02
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:30
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:41
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 13:20
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:54
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 13:16
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 15:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 15:52
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 17:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 18:02
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:03
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:08
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:09
neregistrovaný "Quido"
13. 2. 2006 12:12
neregistrovaný "cuba"
17. 2. 2006 06:11
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 13:09
OT: Osmiválce za milion
Ford Crown Victoria 224koní: 783 000 Kč, Mercury Grand Marquis 224koní: 791 000 Kč, Ford Mustang GT 300koní: 800 000 Kč, Chevrolet Impala SS Small Block 303koní: 836 000 Kč, Chevrolet Monte Carlo SS Small Block 303koní: 836 000 Kč, Buick Lucerne Northstar 275koní: 906 000 Kč, Dodge Charger R/T Hemi 345 koní: 914 000 Kč, Dodge Magnum R/T Hemi 345koní: 929 000 Kč, Pontiac GTO Small Block 400koní: 990 000 Kč, Chrysler 300C Hemi 345koní: 1 022 000 Kč, Chevrolet SSR Small Block 400koní: 1 235 000 Kč, Chevrolet Corvette Small Block 400koní: 1 377 000 Kč. Fungl nové V8 kupé a limuzíny za babku. V8 V8 V8 V8 V8 :-)
Rozbalit vlákno
27
11. 2. 2006 13:18
Re: OT: Osmiválce za milion
:-O :*) 8-s ... ty nám dáváš ;-) :-) Není sice jednoduché vydělat těch 800 tyček... ale když je člověk má... koukám... daj se dobře utratit :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 13:51
Re: OT: Osmiválce za milion
Sám těm cenám nemůžu uvěřit, když je píšu. :-) Ale je to tak. Samozřejmě, když si import zařídíš sám. U šedých dovozců připočti na každý milion tak 200 000, u oficiálních prodejců (pokud je značka v EU má) připočti na každý milion ceny tak 500 000. >:D Jestli bude dolar ještě aspoň rok takhle klesat.....no možná se ve Světě motorů dožijeme porovnávacího testu: "Fabia Junior versus Mustang Premium". Samozřejmě vyhraje Fabia. ;-) Má přece větší kufr.
11. 2. 2006 14:04
Re: OT: Osmiválce za milion
:-) :-)
neregistrovaný "DVD"
11. 2. 2006 14:06
Re: OT: Osmiválce za milion
škoda je, že import k nám do evropy už na ty auta nehází tak krásný světlo ;-\ btw: Ford Crown Victoria 224koní: 783 000 Kč,Mercury Grand Marquis 224koní: 791 000 Kč,Chevrolet Impala SS Small Block 303koní: 836 000 Kč, Buick Lucerne Northstar 275koní: 906 000 Kč, moc za zmínku nestéjí, sice V8 ale spřažený prehistorickou automatickou převodovkou která V8 sráží na rovnocenýho soupeře R4 s manuálem, navís slova jako sportovní sou jim cizí, zato slova tipu mořská nemoc sou jim vlastní >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 14:29
Re: Horské kolo
A víš kolik převodových stupňů má tvé horské kolo? Víc než Mercedes S-klasse, že jo? >:D >:D >:D Stejně pochybuju, že to Esko předjedeš na svým Authorovi. Vezmeme nejslabší auto z mý nabídky: Crown Victoria: z rychlení z 0 na 100 má 7,4 vteřiny! Zpátky ke kolu: proč má tolik převodových stupňů? Protože pohon (člověk) je slabý. Slabý evropský R4 motor ve spojení se 4-stupňovým automatem by byl dýchavičný až hrůza. Ale V8 s obřím krouťákem odspoda: to je jiný kafe! Komfort jízdy mají americké limuzíny mnohem vyšší než evropské, to ano. Aspoň si na kočičích hlavách nevylámeš zuby jako v Audi. Pokud musíš mít kostitřas, ber spíše ty Dodge a Chryslery s podvozkem z M-B E nebo ta dvoudveřová auta z uvedených možností. Ta mají obecně tvrdší nastavení.
neregistrovaný "DVD"
11. 2. 2006 18:00
Re: Horské kolo
mno já vim že R4 by se čtyřstupňovim automatem funěla jak lokomotiva, proto taky nejlepší vědci v Evropě a Asii vyvinuli něco co američani téměř neznaj... a to manuální šestikvalt ;-) pokoušel sem se najít něco o Victorii, máš štěstí najít technický parametri snad nejde, protože 7,4s na 100 prostě to auto nemůže mít, 1800kilo živý výhy + ty čtyři echt klaty to nikdy nemůže dát, to je stejný jako ORS! jestli mě přesvědšíč tak skloním hlavu. jinak abys nemyslel... já sem fanda ameryckejch motorů, bohužel spíš jen těch motorů až na Corvettu(můj dreamcar), Vipera, Salena, Moslera, a pár co si teď vybavim to stojí za starou belu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 19:44
Re: Horské kolo
Nehraj na mě divadýlka. "Fanda americkejch motorů, ale až na (pár supersportů) to stojí za starou belu". ;-) Oba víme na čem jsme. Stejně jako ten kdo uznává z Itálie jen Ferrari a Maserati nebo z Japonska jen Hondu NSX není fandou italských potažmo japonských aut. Tohle jsou přesně řeči lidí, kteří na auta z dané země prdí a moc informací o nich nemají. A proč mně nikdy nikdo nevěří? Před měsícem jsem tu musel do krve obhajovat, že i šestiválcový základní Mustang zrychluje za 6,9. Dneska mi zase nevěříte 7,4 u osmiválcové CV. Samozřejmě 0-100km/h není u amerik obyčejně změřeno, tak používám 0-60MPH(což je přesněji 97km/h). Ale tak si tam pro klid duše připočti jednu nebo dvě desetiny vteřiny. Zdroj máš třeba tady: [odkaz] A ty fráze "nejlepší vědci z Evropy a Japonska se spojili a vyvinuli".... >:D Nejsme v reklamě, pane. Prostě mají slabý motory a tak pro ně bylo nutností přidat víc ozubenejch koleček. Tak přidali kolečko a bylo vymalováno. Žádná věda na tom nebyla. Mimochodem Američané automaty vymysleli, vyrábí je od druhé světové, jejich automatiky řadí suverénně nejhladčeji a od GM nakupuje automatické převodovky i BMW! Samozřejmě nikdo netvrdí, že Crown Vic nebo Grand Marquis krouhají zatáčky jako Octavia RS. To samozřejmě ne. Jsou to prostorné měkce naladěné koráby silnic. Na úplně jiný druh jízdy pro úplně jinou klientelu. Ale někdo chce V8 pro bezpečné zrychlování, životnost, kultivovanost chodu, zvuk, hladký zátah odspoda. Pokud chceš dosáhnout nejlepší čas v losím testu, doporučuju spíš tu ORS. ;-) Pokud chceš za rozumnou cenu V8, Evropa ani Japonsko ti nemá naprosto co nabídnout. To je hořký fakt. Důvody, proč má někdo rád V8 jsem psal už o kousek výše. Pro opravdové příznivce prostorných, pohodlných, spolehlivých a dostupných amerik jsem sepsal ten seznam nahoře. Musíš uznat, že 300koní za 800,000 nebo 400koní za 1,000,000 nikde jinde neseženeš. Ten seznam má jediné pojítko: bezkonkurenční poměr cena/výkon. Jinak jsou v něm předokolky i zadokolky, měkké limuzíny, ostřejší limuzíny, muscle cary i opravdové sporťáky, které si komunikativností podvozku nezadají s evropskými supersporty. Jsou tam OHV,OHC i DOHC motory, většina jich je celohliníkových (Northstar, Hemi, SmallBlock) s vypínáním válců (SmallBlock a Hemi).
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 09:18
Re: Horské kolo
Lonesi mám jen dvě připomínky:
1) co to má společnýho se studiíí od Bertoneho???
2) ano osmiválce mají něco do sebe, ale taky mnoho proti, Evropa to nedělá, jak to dělá, protože by neuměla osmiválce, ale je trošku dál s mentalitou v podobě ochrany životního prostředí (emise CO2 osmiválců) a ohleduplnosti k planetě Zemi z hlediska zásob ropy (spotřeba). Takže osmiválce jsou super, ceny těch aut jsou taky super, ALE nemyslím si, že svět v současnosti takový věci nutně potřebuje, de to prostě i jinak a ohleduplnějc. BTW: 300C HEMI úžasný svezení, ale ani při jízdě, "sakra stojim ještě na plynu, nebo mi po chodidle leze moucha" po silnici mimo město tam spotřebu nesrazíš pod 11 l na 100, pravidlem je 15-16 a víc...
12. 2. 2006 10:42
Re: Horské kolo
Ta tvá připomínka ad 1)... zajímavé... vzhledem k obsahu tvého příspěvku... Tak buďto diskutuj na téma na jaké se rozjela diskuze, nebo piš k článku... myslím, že zabít dvě mouchy jednou ranou sice možné je, ovšem v tomto případě jen na svém čele...
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:02
Re: Horské kolo
GTI: když už máš zase potřebu poučovat, tak prosím nejdřív zabíjej svoje mouchy, zameť si před vlastním prahem nebo já nevím co, prostě bod 1) se týkal toho, že jsem nečekal pod článkem Bertone diskuzi o V8, tečka, konec, finito

bod 2) jsem napsal proto, že kdybych to napsal jinam, i když je to off-topic, tak sem ho napsal sem, aby bylo jasný kam to patří, kdyby chtěl bejt trošku konstruktivnější, navrhneš něco ve smyslu, pojďme se přesunout do diskuze xy, kapišto.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:03
Re: Horské kolo
chybělo tam ... že kdybych ho napsal jinam, tak by asi nebylo znát na co reauguju....
12. 2. 2006 11:27
Re: Horské kolo
Nechápu... ty ses ptal Lonese, jak jeho příspěvek souvisí s článkem. Proč ses na to ptal? Tys nepoznal, že to byl příspěvek OT? Přece ta poznámka byla zcela lichá. Přitom sám píšeš s Lonesem o "jeho" tématu... To mi opravdu přišlo podivné.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:33
Re: Horské kolo
řečnická otázka, diskutuju protože jsem měl pocit, že mám co říct...
12. 2. 2006 11:44
Re: Horské kolo
Také si myslím, že máš, co říct... A právě proto mě tvá poznámka zamrzela... tohle tu dělávaj s oblobou jiní...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 10:51
Re: Horské kolo
1)Nic, je to OT(off-topic) 2)Nic nenalhávej sám sobě. Evropa to nedělá kvůli ochraně životního prostředí, ale protože je tu mnohonásobně dražší benzín. Pro toho, kdo má peněz jako šlupek (paritou kupní síly je pro něj benzín stejně levný jako pro Američana), vyrábí i Evropa benzínové osmiválce a dokonce i dvanáctiválce. A kdo jaké auto chce, to ponech na každém. 3)Nikde jsem netvrdil, že s těma osmiválcema dosáhneš spotřeby Daewoo Matiz. Ale pokud utáhne vlastník bazarového Favorita za 40 000 spotřebu 7-8 litrů, nechápu proč by majitel auta za milion neměl utáhnout průměrnou spotřebu 13 litrů.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:07
Re: Horské kolo
Nic si nenalhávám, ale opravdu když tankuju nějakýho toho megažrouta benzinu, tk je mi líto tý naší planety, nevim žít se má i s ohledem na naše děti, jasně všeho se nevzdáme, ale určitý ústupky bez výraznýho zmenšení našich požitků možný jsou, to je jen takovej povzdech nad některejma lidma, vůbec nehodnotim paritu kupní síly, koupit osmiválec si může i relativní chuďas, v tom to není.....
S tou spotřebou jsi to asi nepochopil, nejde o tebe a tvoji peněženku, trošku ukliď svoje ego a mysli na Zemi.
12. 2. 2006 11:30
Re: Horské kolo
Quido, prosím tě, múžeš mi napsat jak tvůj příspěvek souvisí s článkem o Bertoneho skice?
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:35
Re: Horské kolo
GTI: Bertoneho skici se to netýká, protože to je reakce na odpověď vzniklou bodem č. 2) mýho prvního příspěvku, asi ses v tom už ztratil a o co ti jde prosímtě?
12. 2. 2006 11:48
Re: Horské kolo
Nahoře ti na to odpovídám... Myslím, že (s odkazem na kvalitu tvého dalšího textu) nemáš zapotřebí tu používat v prvních větách praktiky zoufalců...
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 11:52
Re: Horské kolo
Já se neptám uraženě, nasupeně, mě to fakt zajímá, tady jse spíš o to, že ty dvě větve reakcí se rozběhly každá zvlášť a mísí se v nich reakce křížem, takže z toho vzniknul takovej malej chaos.... zapomeňme na to :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:03
Re: Horské kolo
Meleš laciné fráze Strany zelených. Životaschopné asi jako ideál komuny. Myslíš, že kdyby ti chytří a schopní nesměli spotřebovávat víc (i toho benzínu), neztratili by jakoukoliv motivaci k tomu, snažit se opravdu využít nadprůměrné schopnosti k nadprůměrným výkonům? Víš jako by to dopadlo? ČR podobným experimentem procházela. Takže si můžeme udělat obrázek. Ještě za 100let by všichni jezdili dvacátým faceliftem Škody Favorit. Neexistoval by vodíkový pohon ani elektromobily.
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:24
Re: Horské kolo
řekněme si to na rovinu, američani maj už takovou mentalitu, musí mít pocit mohutnosti a to jim V8 + několika tunová kastle + děsnej automat zaručí, Evropani maj daleko jinou mentalitu, proto u nás koupí US auto tak max 1% lidí(pokud se nebavíme o sporťákách tam je to tak 2% :-) ) ale radši si koupí spíš něco co využijou a nekupujou zbytečně mega krávu s kterou pak stejně tak akorád budou jezdit po městě max ve dvou lidech, a taky je to o penězích... a o pocitech, pocit že máš pod kapotou něco co roztrhá 5 fabíi HTP je prostě boží,ale já radši ostrou jízdu než rychlou...
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:28
Re: Horské kolo
tady mě napadá jeden vtip o Američanech a tak to taky berte, jinak si (některejch" amíků vážím:

"Američani jsou jenom umytý Rusové."
12. 2. 2006 12:41
Re: Horské kolo
No, důležitý je, kterou část těla zrovna posuzuješ... Koneckonců všichni jsme jen umytí andělé... s dáblem v těle... a zběsilostí v srdci...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:42
Re: Horské kolo
To není o mentalitě ale podmínkách! Jestli si myslíš, že mrňavý auta frčí v Japonsku a Itálii kvůli mentalitě, tak se ti musím smát. Koukni se na tamní uličky. Ty prostory. Úplné využití??? Zase se ti směju. Když jedu po český silnici, v naprosté většině čtyřmístných aut sedí jediný člověk! Takže to není o absolutním neustálém využití. To by jezdili na skútrech. Je to jen a jen o tom, co si mohou dovolit. Pořizovací cenou a spotřebou. Samostatná kapitola jsou některé dámy, které mají panickou hrůzu z parkování.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:26
Re: Horské kolo
Ne ne a ještě jednou nesouhlasim, jednak nejsem od "zelenejch" naopak jejich aktivity mi spíš vadí, ale schopný lidi by měli bejt taky inteligentní, což v mnoha případech prostě není a takovej bohatej "blbec" to je to nejhoršíé, začne si myslet, že může víc než ostatní, že je dokonce nějakej nejdůležitější. A tady se dělí zrno od plev, inteligentní bohatej člověk a bohatej nabubřelej arogantní boháč, kterýmu je všecko jedno...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 20:05
dodatek: Thunderbird
Sypu si popel na hlavu, sedám si do Smartu a všelijak jinak si ubližuju. Protože jsem opomněl Ford Thunderbird. Neopakovatelný klenot. Pták hromu. Stále ještě je v prodeji, stále ještě nakupován lidmi s vkusem. Ford Thunderbird 280koní: 1 192 000 Kč. Kape z něj vkusné retro, jaké umí jenom Ford. Před padesáti lety ožil poprvé, teď končí druhé vtělení dokonalosti. Možná bude další až zase za 50.let, kdoví.
Rozbalit vlákno
17
11. 2. 2006 22:19
Re: dodatek: Thunderbird
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:26
Re: dodatek: Thunderbird
Thunderbird byl dobrej kdysi... teď pokud vim ho ford stahuje z nabýdky, protože se vůbec neprodával tak jak by si přál:-) navíc mi nepříde ani trochu pěknej, ale to je věc názoru o sportovní jízdě nemluvě
12. 2. 2006 12:36
Re: dodatek: Thunderbird
Jo, je to věc názoru: Stále mám v prstech chuť kůže tvých sedadel. Ještě mám stále ten zvyk sčesávat si vlasy dozadu. To po směru tvého větru, můj Thunderbirde. Dovedl jsi mně daleko. Pamatuji si, jak jsem seděl na terase, bylo mi 16 a v rozpáleném slunci jsem ponejprv uviděl na obzoru jen zvířený prach. Ten prach, co jsem dýchával, když jsem chodíval na státní silnici čekat na školní autobus. Ten prach, co zvířil vojenský jeep, který otci a matce přijel sdělit tu hroznou věc, co se ve Velké válce bráchovi stala u Quadalcanalu... Byl jsi v cihlové barvě. Můj otec tě zastavil v elegantným oblouku před terasou. Já ještě zůstal okamžik v křesle a loučil se s dětstvím. Pak jsem se zvedl a otec mi vtiskl do ruky tvůj klíček k tobě se slovy - je tvůj hochu, buďte na sebe opatrní. A já na tebe a ty na mně jsme opatrní byli, to ty víš. Prošel jsi se mnou Harvardem a čekal jsi trpělivě až se vrátím ze služby ze základny v Evropě. Tehdy jsem na tebe často vzpomínal. Teď odpočíváš zaslouženě, protože po tolika mílích dole v garáži, přikryt zelenou plachtou. Až můj syn dosáhne šestnácti, odkryji s tebe plachtu a zastavím tě, Thunderbirde, v elegantním oblouku pod terasou našeho domu. Do dlaně pak mu vtisknu tvůj klíček...
:yes:
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:45
Re: dodatek: Thunderbird
jednomu to vhrkne slzu do oka... psát umíš fakt krásně a dojemně, jen ta pointa mi vždycky uteče ;-\
12. 2. 2006 12:48
Re: dodatek: Thunderbird
Pokud máš děti... uniknout by ti neměla. ;-) I když zrovna v tomhle příspěvku je to snad jasný, jak facka :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:54
Re: dodatek: Thunderbird
:-) :yes: :yes: :yes: [odkaz] | [odkaz] | [odkaz]
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 13:22
Re: dodatek: Thunderbird
Jo v týhle barvě ve stylu kuchyňský linky od komančů jsem ho viděl v Praze, naživo to zas taková pecka neni :-O
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 15:39
Re: dodatek: Thunderbird
Jsi tragický. Pastelové barvy. Padesátá léta. Styl. Postoj. Punc vlastní cesty. Nemusí být každý auto stříbrná krabice.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 15:55
Re: dodatek: Thunderbird
Ale prd, víš houby o mě. Je rok 2006, retrodesign už mi leze krkem, pastelový barvy patřej na ledničky. V reálu je thunderbird ušmudlaný retro, kam se hrabe na originál. Stejně jako spousta dalších retropříšer, já chci něco novýho, proto daleko víc oceňuj Bangleho, nelíbí se mi to, ale je to odvaha.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 17:39
Re: dodatek: Thunderbird
Věty o nehrabání se na originál od člověka, kterého ameriky nezajímají mají pro mě nulovou váhu.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:06
Re: dodatek: Thunderbird
Kdes proboha zase vyčet, že mě nezajímají ameriky??? Jen mě přiváděj k zamyšlení fanatici typu hoši z klubu, amerikanofilové, japanofilové, koncernofilové, nic není jen černý a bílý. O ameriky se samozřejmě zajímám a snažim se je pochopit, u některejch to de snadnějc u jinejch míň a najdou se i oblíbený kousky a třeba Thunderbird I byl fakt fešák a to co udělali potom..... ;-\
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 16:02
Re: dodatek: Thunderbird
BTW daleko víc mě zajímaj padesátý léta v Evropě.... Třeba Alfa Giuiletta, nádhera dodneška, evropská legenda a spousta dalších....(v červený samozřejmě, ne v laku ledničky Gorenje)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:45
Re: dodatek: Thunderbird
Zase blábolíš nesmysly. "Byl dobrej kdysi." >:D Prodává se přesně tolik let, kolik trvá jedna generace. Cca 5let. Místo faceliftu nastává konec života, protože tak věrné retro není jak faceliftovat. Prodával se skvěle. O prodejních číslech víš absolutní prd. Neexistoval v USA kabriolet za 40 000 dolarů, který by se prodával líp.
12. 2. 2006 12:46
Re: dodatek: Thunderbird
:yes:
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 12:30
Re: dodatek: Thunderbird
Bohužel problém americkýho designu současnosti je utápění se v retrodesignu a minulosti..... Ford Thunderbird nevyjímaje....
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:41
Re: dodatek: Thunderbird
to sice jo,a le řekni že nový Camaro, Charger nebo Challanger nejsou boží... jen Charger se trochu minul odkazem na minulost
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 13:20
Re: dodatek: Thunderbird
Ne stejně jako Miura od daSilvy....
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 12:47
Ekomorka
Jako plíseň se tu šíří ošklivá nemoc. Ekologičnost aut se neposuzuje podle spotřeby ale podle země původu. Všichni, kdo jste takoví, křičím: Opovrhuju Vámi. Jste ubozí závistiví pokryteční ubožáci. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "DVD"
12. 2. 2006 12:54
Re: Ekomorka
chápu tě, kdyby někdo ryl do mí milovaný Corvetty nebo Alfi tak budu taky remtat:-) 1)vim že v USA sou daleko přísnější emisní limity než u nás, proto tam v hodně státech nejde ani prodávat evropský diesely(díky bohu) 2)pokud nejseš totální ignorant, tak musíš uznat, že to nehorázný plejtvání amíků benzínem neni zrovna ideální, a to že někdo řekne proč ne když na to mám ;-\ sportovní auta nepočítám, k těm vír v nádrži prostě patří.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 13:16
Re: Ekomorka
Lones: Nic takovýho tu nikdo nepsal, poboha vzbuď se ty, jseš postiženej jinim druhem nemoci, ktrá je tu hojná : FANATISMEM, v tvym případě dotaženym k dokonalosti a trošku lízlý stihomamem. Psal jsem, že osmiválce maj velkou spotřebu a velký emise CO2, to je fakt. Nejvíc takovej motorů a nejvíc CO2 se vyplodí v USA, tzn. v převážný míře to platí pro americký auta, ale taky pro australský, jihoafrický a evropský. Zamysli se nad sebou tvoje hodnoty jsou jaksi out of reality a hodnocení lidí s jiným názorem slovy opovržení dokáže opravdu jen dušecní slaboch :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 15:41
Re: Ekomorka
Pokrytečtí slaboši jste vy. Neupřímní sami k sobě. Až budete svoje eko-bláboly psát pod každý šesti, osmi, deseti a dvanáctiválcový auto, který se na auto.cz objeví, ať už evropský, japonský nebo americký, bude to váš názor. Jenže kdykoliv se nemluví o amerikách, je tu ticho po pěšině. :no: :no: :no:
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 15:52
Re: Ekomorka
Víš problém je v % zastoupení takovejch kár mezi všema, v Evropě je to malý procento v USA, Aus daleko větší. Píšeš, že je to dáno podmínkami, samozřejmě, je tady ale, proč v zemi kde jsou přísný rychlostní limity potřebujou káry s 200,300,400 kňíkama? Prostě proto, we are free, we are americans, we can! To, že by jim k rychlosti 60 MPH stačil klidně čtyř a když ne to tak 2,5 l šestiválec, to jim neva, není přece nad V8 a spotřebu 20 na 100. Zaplaťpánbůh i tam už se to začíná měnit. Audi s motorem V8 nebo V12.... setjnej nesmysl, je to Evropa, BMW V10 taky nesmysl, ale i tak platí, že to jsou okrajovky. Já osobně se nechovám jako parazit budoucnosti a to mi k dobrýmu pocitu stačí. Pokud někdo tu potřebu má, budiž mu to pánbůh oplatí na dětech. Jinak Lonesi, ty žiješ kde, že tak hájíš auta stavěný pro jiný podmínky? Do Evropy se prostě Ameriky nehoděj ať si říká kdo chce co chce, možná ještě míň než japonský káry. Americkejch aut je spouta dobrá, ale bohužel ty, co se blížej evropskýmu pojetí (Neon, PT Cruiser) patřej ke slabšímu průměru danejch tříd...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 2. 2006 17:46
Re: Ekomorka
Jediné, na čem se shodneme, že malinkaté ameriky (nižší střední třída) se nemohou prakticky v ničem rovnat evropské a japonské produkci. Jenže ty znáš vyznavače amerik, jehož ideálem je nižší střední? Typická amerika je o pohodlném cestování. Hodí se výborně i do Prahy, mám to ozkoušeno na vlastní kůži. Čím horší vozovka (kočičí hlavy třeba), tím víc sem rád, že zrovna jedu v americe. Řeči o zbytečnosti osmiválců při dálničním limitu. Heh...to je přesně to omezený český myšlení "mám silný auto, pořádně na to dupnu, zkusím, co to dá" ;-\ Silný auto chci mít z úplně jiných důvodů, ale to se dá vysvětlit jen někomu. Zatím si mě nepřesvědčil, že k nim patříš, tak se nebudu namáhat. Pokud ti k dobrému pocitu stačí, že kdykoliv vidíš někoho v silnějším a větším autě, že si řekneš, že je parazit, prosím.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:02
Re: Ekomorka
Ano hodí se do prahy, ale opravdu jen tím odpružením, spotřeba, velikost atd. to prostě nepřeváží použití ve městě. Existuje i spousta evropskejch kočárů, který ti spolehlivě vyžehlí kočičárny a navíc jsou dělaný trochu i na zatáčky a těch je tu víc než v US. O těch osmiválcích se nenamáhej, jejich výhody znám, jedou na meší zatížení a tím vydržej dýl, ale motory o objemu 2-3 litry to splňujou taky, notabene v Evropě nenajedeš tolik co po route 69 tam a zpátky několikrát za měsíc... Silný auto je opravdu příjemná věc, ale bohužel ne každej a u nás na silnicích bohužel musím říct, že většina lidí to prostě neunese mít silný auto a nechovat se jak ..... Kdokoliv jede v silnějším autě, je mi šumafuk, pokud to nepřekračuje rozumnou míru, tu má samozřejmě každej jinde, ale mě je fakt šumafuk jeslti jedu v Evropskym 3.2 V6 s 260 k za 12-13 litrů nebo s motorem HEMI o objemu 5,7 V8 s výkonem 340 k za 17-20 l. Prostě ameriky sou dělaný jinam a tam taky patřej, a navíc si trošku rejpnu, proč jsou evropský automobilky v USA úspěšnější než americký v Evropě? Asi ta Evropa to fakt neumí.....
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:03
Re: Ekomorka
odpružení nepřeváží ostatní nevýhody v podobě spotřeby, velikosti, neohrabanosti atd.
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:08
Re: Ekomorka
ale bohužel ne každej a u nás na silnicích unese mít silný auto a nechovat se jak .....
neregistrovaný "Quido"
12. 2. 2006 18:09
Re: Ekomorka
kurňa nečtu to po sobě a pak to takhle dopadá :no:
neregistrovaný "cuba"
13. 2. 2006 12:12
rachotiny
Hoši, hoši, to jsou ale kidy, bežte se raději projet v těch svých rachotinách...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2006 06:11
bez titulku
:-! :-!
Rozbalit vlákno
0