Novinky
0
Existence otazky u GM. A Cadillac zacina byt zachrancom. Mercedes tiez vytahuje DaimlerCHrysler z krizy. NO vazne. Neviem co povedat. Ten BLS sa mi zvonku naramne paci. 10,000 kusov vyrobenych? TO znamena ze ich budu plne ulice o chlilu tak ako je to u BMW 3. A vsetko som to chapal a bral ako potrebu pre udrzanie financii na najlepsiu kvalitu modelov Escalade, STS, DTS a vyroby mozneho ULS a coupe z toho odvodeneho. Ale Kombi? BLS 1.9diesel Kombi. To znie ako by malu konkurovat Skodovke... zatial to tazko prezuvam. A co ostatne. Hlavne Lonestartstate- tvoj nezor na tento vyvoj ma zaujima.
0
I mně se designově líbí BLS moc. Kombi by mi nevadilo. V Americe jsou kombi silně z módy a Dodge se svým kombi Magnum šlápnul prodejně vedle, ale pro Evropu může být kombi důležité. Zato s motorizací 1,9 diesel se nesmířím nikdy. Nevěřím, že lidi, kteří chtějí Cadillac, zároveň touží po dieselu. Neznám ani jednu takovou osobu. Už jsem tu jednou psal, že Cadillac v dieselu je jako VW v benzínu. Prostě silně mimo své teritorium. 😄 Pamatuju velké ohňostroje, jak CTS byl první Cadillac od druhé světové války s manuálem v nabídce. Velmi mu ten manuál převzatý od BMW polepšil při testech v "odborných" časopisech. Možná o něco zlepšil image v očích lidí, kteří Cadillac nekupují. Ale kolik procent prodejů tvoří u CTS verze s manuálem? Oficiální čísla nemám, ale když prolézám americké netové bazary, tak mám pocit, že určitě jen zhruba 5-10% a ta auta více ztrácejí na ceně.
0
Clovece, obavam se, ze Cadillac dneska uz neni ta znacka, kterou nekteri lide (pravem) miluji. Trh porucil a svet se pohnul - o sestimetrove luxusni lode s bublajicimi osmivalci, kuzi a drevem oblozenym interierem a extrovertnim designem bohuzel neni zajem, a tak se musel Cadillac zmenit. A ja mu preji, aby patril ke spicce i na soucasnem trhu. A pokud mu k tomu ma pomahat moderni turbodiesel, pak budiz - ucel sveti prostredky. (a pokud do BLSka daji taky ten slavny dvoustupnoev preplnovany 1.9 CDTi twin-turbo, bude to v mych ocich naprosty premiant tridy - ze stejneho duvodu, proc o tridu vys sefuje 535d).
Dneska nemám narozky, i když to tak vypadá. >😁 BLS nemůže být omylem, protože je to dočasné řešení, jak rychle pomoct vytížit výrobní kapacity Saabu a zároveň udržet Art&Science revoluci v pohybu. Vždyť už teď se dokončuje platforma Epsilon II, na které bude postaven i BLS druhé generace s možností náhonu 4x4 a který se bude prodávat už i v USA. Každopádně i když tu dozajista zazní hlasy nezasvěcených o "vectrizaci", tak Epsilon I je jen platforma. Rozdíly Mezi 9-3 a Vectrou jsou obrovské. Ve schopnostech podvozku i v oblasti bezpečnosti automobilu. A BLS vychází právě ze špičkového a nedoceněného Saabu. Jsem rád, že Cadillac využil zrovna Saab. Rozhodovat se mezi MKZ a BLS, bylo by to pro mě velké dilema. Tenhle rok bude znamenat dozajista pro obě moje nejmilejší značky velké nárůsty prodejů počínající už koncem minulého roku. Až bude končit rok 2006, spatříte záři amerických hvězd. :yes: :yes: :yes:
Lonesi, kámo, to snad nemyslíš vážně??? tobě se líbí MKZ více, jak tenhle Yenkee?? 😒
Ne. Hned to vysvětlím. Dilema u nákupu vzniká jinak. Moje volby. Exteriér: Cadillac(jednoznačně!) Interiér: Lincoln Technika😲ba dva skvělé předokolky, MKZ už nyní nabízí 4x4, zatímco BLS ne, navíc MKZ má šestistupeň. No to je 2:1 pro Lincoln, jenže vnější vzhled (proč to nepřiznat) je pro mě důležitější než vnitřní. A navíc Cadillac je Cadillac. Moje #1. Takže tím to u mě dopadá na docela slušný pat. Nerozluští to ani dostupnost: BLS oficiální servisní zázemí. Naproti tomu MKZ nebude mít v ulicích každá blondýna, která si vyla to BLS. >😁
Pre mna je to tiez tazka dilema. Tie auta nie su zle, su vsak daleko od toho co zatial ponukaju ich vyrobcovia vo vyssich sferach. Ocividne este treba na tom pomakat. Na obidvoch mi vadi to ze na moj vkus su malo americke. Mozno ze sa milym ale MKZ(Alebo aj Zephyr ked chcete) sa mi zjaponizoval a skor by som ho hadal na Lexus alebo acuru ne Lincoln. BLS zvoku super, ale v interier-y je privela Europy, hlavne Saab-u. Tieto konponenty vyzeraju pekne v Saab-e ale Caddy potrebuje masivnejsie tvary, Vacsie kusy dreva... skratka viac ameriky, a tym nemyslim lacne plasty z rokov 80. tych ktore mali taku trocha pofidernu sivo-zelu farbu, ktoru ani presne neviem rozoznat. Co sa tyka techniky su na tom tiez super. Snad ten BLS, lebo mne by aj ten 2.0t stacil. P.S. Nie je MKZ urceny nahodou proti CTS-u?
Tak pánové, tohle je jiná americká liga! Můžu mít jaké chci výhrady k hranatému designu současných Cadillaců, můžu tvrdit dokonce že je ošklivý. Ale chce to čas. Čas v klidu si tyhle káry prostudovat, projet se s nimi a člověk jim postupně přijde na chuť. Dnes můžu s čistým svědomím říci, ano Cadillac má hodně moc pro sebe, a pro mě je jednoznačně americkou jedničkou. Na těhle autech je skutečně vidět, že i amíci když chtěj, dokážou udělat skutečně kvalitní prémiovku, která se nemusí stydět ani před evropskou (rozuměj německou) konkurencí. BRAVO BLS!
Souhlas. Já bych dodal, že Cadillac byl vždycky kvalitní a krásný. Jen se donedávna míjel s evropskou velikostí a odladěním podvozku. Tam, kde evropská auta velikostně a komfotem končila, tam Cadillac teprve začínal Sevillou a pokračoval DeVille až na obří a polštářově měkký Fleetwood. 😉
Lonesi, musíme se dohodnout, jen jak tady bude BLS na trhu, dej vědět a vychutnáme si ho. Docela jsem zvědavej, jak mě tenhle chlapík překvapí. Jestliže sdílí podvozkovou plošinu odvozenou od Saabu 9-3, pevně věřím, že to bude mls 😉 Jen tu naftu od Oplu bych tam nějak nemusel... 😐
Jen mě nikdy nepřestane mrzet, že DTS není určen pro evropskej trh. DTS mám ze všech Cadillaců asi nejraději. Resp. je to moje asi nejuznávanější a nejoblíbenější amerika. No škoda. Ale o kdyby?? 😉
DTS se prodává jen na vyspělých trzích: severní Amerika, Japonsko, Jižní Korea, Taiwan, Saudská Arábie, Kuvajt. 😉
Kdy vůbec tahle BLS dorazí do Čech?? Mám info, že tomu tak bude koncem března. Lonesi, ty máš určitě víc znalostí, nevíš??
Tohle přesněji vážně nevím. Ale prostě: "brzo". 😄
Prectete si nasledujici: "Německá automobilka Opel obhájila loňské vítězství a i letos si odnesla cenu za první místo v prestižní soutěži, kterou pořádá německý týdeník Auto Bild. Quality Report, jak se cena jmenuje, získal díky nejlepšímu hodnocení ve spolehlivosti, dlouhodobé kvalitě, výši servisních nákladů a spokojenost zákazníků. Opel se tak umístil lépe, než ostatní automobilky jako je např. Mercedes-Benz, BMW, Audi, VW, Porsche ad. Vítězství Opelu jen potvrzují statistiky J.D Power, které sledují spokojenost a splněné očekávání zákazníku, kde Opel Signum patří mezi německými vozy na samotný vrchol. Mimo tuto cenu získal Opel i Univerzitní ocenění za nejvyšší spokojenost dealerů při posuzování kvality a aby tomu nebyl konec, získal Opel i cenu Car Check za nejlepší evropskou automobilku při sledování četnosti závad.
....zajimave, ze? 😉
....zajimave, ze? 😉
Rozhodně zajímavé. Opel už nějaký čas prohlašuje, že tvrdě pracuje na spolehlivosti. Ukazuje se, že mu to vychází. Ale ty indexy spokojenosti zákazníka moc neuznávám. Zkresluje to hodně faktorů. Čistý počet poruch je víc objektivní. Opel si ale zaslouží: :yes: :yes: :yes:
Zkresluje to ponejvice to periodikum, ktere anketu zastresuje... >😒]
Ty *Pájo, tomuhle se mi nějak nechce věřit. Opel a jednička ve spolehlivosti?? To je snad pohádka o sněhurce a sedmi trpaslících?? Jen co já znám ve svém okolí uživatele Oplů a že se jedná o firmy provozující flotily o několika desítkách až stovkách vozů, stejně jako několika známých, rozhodně bych se zde neodvážil tvrdit, že pel je v současnosti etalonem spolehlivosti. Dříve, či později se u Oplů začnou objevovat nejrůznější závady. Nic hrozného, nicméně závady vyžadující návštěvy v servisu. Co do spolehlivosti, je Opel z německých značek (počítám v ně i Ford) jednoznačně nejhorší. Ostatně poslabší prodejní výsledky nejen na našem trhu jsou dost výmluvné. Tyhle "soutěže" já beru dost s nadhledem. Je totiž podivné, že kupř. Porsche známé svou spolehlivostí (no.1 mezi germány) to prošvihlo s Oplem. Tohle mi asi těžko někdo vysvětlí... :-!
Ale podobně jako Lones, přeji Oplům hodně štěstí, ať jednou tohle tvrzení nabyde na pravdě a Opel se vrátí mezi nejoblíbenější značky. 😉
Jedna se pouze o citaci a to, ze mne clanek zaujal stejne jako ted Vas, tak Vam davam cuchnout, ackoliv znam dva spokojene majitele Vectry B po faceliftu (2,016v a 2,5V6...oba benzin), tak znam take desetkrat vic nespokojencu, u Nissanu Note jsem se roplyval spokojenosti nad starickou Primerou, kterou jsem kupoval chvilku po kolegovi, ktery koupil Vectru A, navic o 2 roky mladsi...Zatimco, ja s vozem nikdy problem nemel, on v zasade neznal nic jineho, nez objizdeni nahr. dilu z druhovyroby a hledani servisu, odeslo snad vse, co mohlo...prvni klima, pak servo, horela instalace v prahu u ridice atd. Jiste, je to uz par let a verim, ze kvalita Opelu je dnes na vyssi urovni, ale ja bych do toho nesel... 😉
Jestli Porsche v průzkumu zastupoval už i Cayenne, tak by to nebylo nemožné. 😄
Nejhorší rozhodně není,možná stejně jako ostatní,ale nejhorší ne.Co vás vede k tomuto odvážnému tvrzení?Probojoval se snad někdy VW do první desítky spolehlivosti jako se to povedlo Corse?Proč u Touranu odešel motor po 70tkm?
Nemám rád tahleta srovnání,když nejsou plně podložená,což ani být úplně nemůžou.
Nemám rád tahleta srovnání,když nejsou plně podložená,což ani být úplně nemůžou.
ja nevim, nejak tomu BLSku nemuzu prijit na chut, na rozdil od CTS a DTS, ktere se mi designove hodne libi, mi toto prijde takove nevyvazene - na Cadillac je to proste bud moc kratke nebo moc vysoke ... a ty svetla jsou k celkove velikosti taky nejake prerostle ... ;-\. Jestli je to ale, jak rika Lones, je jen na prechodne obdobi, tak budiz, ale ze by vyvijeli auto jen na rok a pul, dva roky se mi nechce verit (ikdyz ma jiste spoustu shodneho s 9-3 a vyvoj tim asi tolik nestal ... ale prece ...).
Mít nevytíženou kapacitu továrny ve Švédsku by je asi stálo víc peněz. Každpádně ve střední třídě je tahle délka/výšky naprosto běžná takže nějaký převrat v proporcích nebude možné očekávat ani u příštího BLS. Pořád je poměr délka/výška na prémiovku lepší než u BMW 1, Audi A3 nebo dokonce M-B A. Pod střední třídu by Cadillac rozhodně jít neměl. Ale hodně se bojím toho chystaného crossoveru či malého SUV BRX. Konkurent BMW X3. K tomu se možná logo Cadillac nebude hodit vůbec. ;-\
... tiez mi to (BLS) pripada ako v pracke zbehnute CTS 😄 A ak na to pozrieme realisticky, je to 9-3 s hranatymi plechmi a nalepkou AMERICAN. Nie ze by som proti 9-3 nieco mal (mam dg.: Saab positive a pravidelne okyslicujem vector 2,0t) ale ked sa neuchytil ON, preco by sa mal Caddy? Uvazujte ako Jurgen, Bjorn alebo George 😉
Ale CTS ma stale moje vrele sympatie, len keby to Kroymans tak nes.al s podporou predaja ;-\
Ale CTS ma stale moje vrele sympatie, len keby to Kroymans tak nes.al s podporou predaja ;-\
Samozřejmě jen ve speciálu pro závody NASCAR. 😄 😄 😄
camry som videl, je zaujimava. boli tu toho plne news. a fakt je ten, ze ked sa toyote podari presadit aj v tomto odvetvi, bude to bomba. co sa tyka bls, paci sa mi. podla mna to ma byt taka lastovicka pre ludi, ktorim zabiehaju sliny na caddyho, len sa obavaju. ako prvy caddy kupia bls a potom po spokojnosti prejdeu na vyssi model. celkom premyslena taktika, dufam, ze im vyjde. 😄