Novinky
0
páni GTi a King ozvite sa mi na email, pošlem foto golfika s motorom Honda..
Přejít do diskuze
[odkaz] 😉 připadá vám ten design nového civicu opravdu tak novátorský ??? Tahle studie od pininfariny je z roku 1988 ...
kdo ti dal licenci na posuzování co má hlavu a patu? Ty máš tak maximálně licenci na patos-to uznávám. za tím co sem napsal si stojím s jedinou výhradou a že to s dvěma hondami za jeden BMW sem myslel s nadsázkou-ale to si asi nepochopil...myslis si snad ze bych CTR někdy koupil svoji pritulce? tos ji este nevidel ridit... na tom že Ford dělá ještě zoufalejší benzíňáky než VW trvám. A nejsem tvůj brácha ani u pumpy, kam opravdu jezdím radši málo. Ale je možný že existujou stvoření kterým k orgasmu stačí když od svého paneláku dojedou se svým omračítkovaným GTI za burácení výfuku k nejbližší shellce, tam s vítězným pohledem na ten okolní plebs natankují 25litrů Vpower99 a s pocitem ukojení jedou zas dom 😄
ty nejvetsi nepodarky (Punto II a Stilo) delal v pozici sefdesignera nejaky deutchland (uz si nepamatuju jmeno) a snad to ani jinak nemohlo dopadnout... Punto, nove Stilo, Brera, 159 a koneckoncu i Croma sou v poho, ne?
Ty tvrdis, ze jedina levnejsi alternativa k BMW 1 je VW GTI? Jenze nedokazes uznat, ze honda dokaze udelat sportak ktery umi chytnout... Jasne ze BMW 130 je jina liga - taky ma o 2 valce a 1l objemu navic, ze. Ale uprimne bych z volby VW GTI, Focus ST a Honda Civic volil Hondu. On ma proste nekdo radsi otacky a nekdo jiny radsi turba... Me vyhovujou otacky. A ty Honda umi. Pokud bych mel volit sportovni hatch predokolku, tak by to byla alfa nebo honda s dvoulitrem. Pokud nekomu jde o litani po dalnici s preplnovanym 2,5l benzinem od forda, tak si muzes klidne koupit V6 diesel. Tech par kilo na predku na dalnici nevadi a jinak to vyjde prakticky nastejno. Ja rikam: "Kdyz benzin, tak at toci!" hierarchie vyrobcu kteri delaji motory co mam rad je: Fiat, Honda, Alfa, BMW, Maserati, Ferrari. To sou motory ktere prinasi pozitek z toceni. A S2000 je uchvatna. 100% navykova zalezitost pro entusiasty - kdo neprojel neuveri a nebo na to neni... Chapu ze treba preplnovanu 2l v Lanceru nebo v Subaru je taky narez, ale z jineho soudku. U takove porce krotaku ale musi jit vykon na vsechna 4 nebo dozadu... A co ma Honda a BMW spolecne??? Kdybys nebyl takovy fantyk do deutchlandskych aut (a nebo proti tem japonskym), tak bys mohl alespon uznat ze delaji podobne motory zalozanne na atmosferickem plneni a vykonu ve vysokych otackach a auta zamerene na radost z jizdy stejneho druhu - carving za zvuku vytoceneho motoru k 6-7 tisicum otacek. To je nirvana u BMV uplne stejne jako u alfy nebo u hondy... BMW je jasne ze je o tridu vys Honda. BMW a Honda jsou jine, ale stejne sportovni a stejne inovativni! Maji jinou predstavu o designu ale patri mezi nejinovativnejsi znacky na poli designu v soucasnosti. A maji k sobe mnohem bliz nez treba BMW a sterilni VW. Tot muj nazor.
Hmmm. Kvalitní volba. Moje 2,5T manual, stříbrná,4 dveře,ohromné střešní okno,kůže,klima,cd,Symmetrical AWD....a modří už vědí 😉
GOLF GTI 2.0T DSG, černá, 225/18´´ 4 dveře, kůže, klima, CD. Auto na rohlíky i školku i na dlouhej táhlej 😉 Doslova.
Tak tedy poslouchej: "Civica jsem viděl a přijde mi jako futuristická vize auta z roku 2000, který vznikl v druhé polovině sedmdesátých let." Spokojen?
Vím, že tys to nebyl. Asi King, nebo ciello...už nevím a jsem moc línej listovat zpět 😄 . PS: jaké auto dneška (od Lady po veyron) by jsi bral? Vem to tak, že tím budeš jezdit každý den pro rohlíky a pro děti do školky. Prostě jedno auto, ani jedno navíc. Které by to bylo?
To já nepsal. Hele, po zkoušce opatrně, jsi vykoukanej do knih a potřebuješ odpočinout, tak ať se tu po tobě nemusíme zejtra shánět. :yes:
Vida..sněží...kde jsou klíčky od auta?... 😉 PS: Kdo to tady psal, že čtyřkolky jsou záludné? Dotyčný asi ve čtyřkolce nikdy nezažil smyk...stačí předat plyn! (nehledě na to, že ten smyk příjde o nezanedbatelný kus později!!!!). Prosím dotyčného o vysvětlení
A jsme u jádra pudla RWD :yes: Ale chvilku to trvalo. jsem na tom stejně. U RWD nepoznám, co už je smyk a co ještě ne. U FWD ano. A ještě záludnější jsou 4x4. Ale ti, co se v diskuzích prohánějí po silnicích dveřmi napřed jsou jiného názoru 😉
Fakt jsem posera, vim to o sobe. Navic netrpim prehnanym sebevedomim, ze jsem dobry ridic. Proto taky tu elektroniku, kdyz tam je, vetsinou nevypinam. Navic se zapnutou se da jet o trochu rychleji a pritom ne tak o hubu.
A mam to!!!!!! za dve! takze az budu kritizovat krivky nejakeho auta , tak nezapomen, ze z toho mam zkousku!!! >😁
Ano, to je ten jediný a pádný argument! Zvláště patrný je třeba na modelech BMW Z4 a Honda S2000. >😁
Se mnou to je tezky. Rad jezdim, rad jezdim i ostreji a rychle, ale kudlu, tu ze zasady nejezdim. Bojim se, bojim se o sebe i o ostatni. Mozna se tim pripravuju o nejaky zazitky, ale zatim me nedonutili jezdit tu kudlu ani pri ruznych testech a predvadeckach ;-\
Tady se to dostává do fantastickejch vod. Tady už se normálně vedou diskuze o tom, co je lepší, zda BMW nebo Honda. Teda abych byl přesnej - já tu diskuzi nevedu. Koneckonců, Mates BMW brání co to jde... Ale u toho já nehodlám bejt. Umím poměřit dva páry lyží, rozeznám Lidovky od Mladý fronty a znám rozdíly mezi BMW a Honda... Je jich asi milio. Tak napíšu je jeden. BMW je BMW... a Honda je Honda. Ježišmarjá... je tohle vůbec auto.cz?... nereaguju já na diskuzi k třetímu dílu komiksu Čtařlístek v zoo?
Říkal jsem podobný. 😄 Problém Hondy zatím je, že nedokáže sladit u většiny modelů jízdní vlastnosti s úrovní komfortu BMW. Ale to neumí ani Audi a MB..., tak snad časem 😉 Image značky je ale věc úplně jiná, Japonec nemůže v Evropě budovat image BMW ,to zjistil i Lexus, který by to za prachy Toyoty dokázat mohl, ale ani tam to nefunguje... O tom typu pohonu bychom se mohli bavit donekonečna. Není to tak dlouho, co v německém AMS porazil R32 130i. teda ne že bych byl fandou AMS, jen mě to taky překvapilo... Vypni si u BMW stabilizaci a pak jeď kudlu - uvidíš, jak zvolníš a najednou jsou ty FWD nějak na nárazníku 😉
Tak tady se neshodneme. Podle me je % lidi, kteri maji BMW a maji ho proto, ze obdivuji jizdni vlastnosti, daleko, ale daleko mensi nez u Hondy. S tim mezikusem se da vice mene souhlasit, ale prece jen je znat, ktera naprava je hnana.
No podle mého názoru se dělají BMW pro podobné lidi jako Hondy. Myslím tedy sportovně založené, ne koncepcí pohonu. A co umí na silnici auta s podobně dobrým podvozkem, to už záleží na tom mezikusu mezi pedálem a volantem >😁
Ja jezdil s 120i, 120d a 130i a vazne vsechny ty auta jedou vyborne a zadohrab je kouzelnej. Ta 130i je uz dost ultimativni, ale naprosto skvela. Civava je uplne jiny auto, jina filozofie, proto si myslim, ze srovnavat s BWM1 nebo R32 proste nelze. Mozna TypeR s GTI a ST. Ale i tak je kazdy to auto urceny pro trochu jiny lidi. Neni to jako srovnavat Apostola 2.0 TDI s Mondeem 2.0 TDCI a P407 2.0 HDI.
Spíš bych použil slovo futurisicky stylově.Každopádně je moc dobrý ,že se honda vrací zpět k tomu co umí,po etapě kdy trochu ujela s Civicem do mini MPV... :yes:
Zase za CV, jen novější, před pár úpravičkami to byl tenhle: [odkaz] 😄 Zaujetí je hezká věc, ne? 😉
Jo, 13Oi me vazne dostala :yes: Opravdu velmi, ale velmi prijemny zazitek z jizdy! Ale po designovy strance hnus z venku, hnus ze vnitr😒 Me to proste neoslovi. Skoda, to auto tim strasne trati😒
Jakej spion?😉 Vcera jsi daval odkaz na stranky, tak jsem se tam podival. Fascinuje me vase zaujeti :yes: No a Ketty nejde prehlidnout, uz mam takovou vlastnost, ze tyhle veci objevim tak nejak primarne😄 Zmenil se Civic za Civic nebo za neco jinyho?
Nevěděl jsem, že Jaguar zakázal chválit drzouna drzounů, bavorskou jedničku... ostatně jste si to onehdá spolu parádně rozdali, ne?
To je přesně názor o ničem - BMW je auto, ale mít ty prachy koupím dvě levný.... tak to už ani nemusíš nic psát. To seš jasnej. A pokud se tedy domníváš, že jako by u Forda nedokázali vykřesat z toho motoru víc koní... tak ... no, k tomu snad také ani není co dodat. K pumpě, brácho, k pumpě musí každej... Tak si to trochu utřiď a pak napiš něco, co má hlavu a patu. Stačit bude i to, co má hlavu. Správnej pohyb pravou patou se učíš roky... na to tu čas dneska není.
Ty to teda vedes😒 Ale zbytecny psani. Uzivej si Hondu a kdyby te nahodou nejaky Ford nebo nedej boze VW predjelo na okresce (vy z klubu asi jinudy nejezdite), tak delej, ze jsi nic nevidel. A opravdu si nikdy nekupuj nic jineho nez Hondu, prosim.
Neboj, nemám na mysli zrovna kreace kombinující zlato, zelenou, modrou a oranžovou s barokními patvary a vanou kýče. Mluvili jsme o klenotech, ne? 😉
jenže 147 GTA není Civic v základu... kterej stojí na showroomu... základní nedostatek.. a Kingu, já vím, že člověk na sobě hledá chyby stejně těžce jako na svým "love-marku".. takže mi prosím tě řekni, jestli se 4kolkou os Subaru, Toyoty nebo LandRovera nedojedu tak daleku jako s Hondou..?? když jsi tak razantně odsoudil subaru nebo quattro.. Víš a sám píšeš, že auto skládá nejen z motoru ne zavěšení nebo konstrukce.... ale z celku...!!! a ono nutno přiznat kabát nemá Honda bůhvíjak silnej, takže ten celek pokulhává.. oproti tomu 147 má skvělej kabát a pro někoho již ne tak vyspělou techniku jako Civic.. no a..?? takže to, že nikdy nepřipustíš chybu na Hondě a jen s dodatkem nadřazenosti komentuješ ostatní názory.. tak tam pramení ta moje reakce na tebe.. Jo fanatismus je možná silný slovo, ale usídlilo se tu velmi silně právě ve vztahu k copatejm.... a nehledě na to, že jsme o to diskutovali ve středu (nebo kdy..?)... A stále... ostré řízení.. i s ostrým řízením může být pohodlný svezení.. nebo to Honda neumí..?? Nemyslím, že je to auto na okruh...
GTI, udelam vam arbitra a ani za to nic nechci😄 BMW1 je seredny auto s neskutecne dobrymi jizdnimi vlastnostmi. Civic je podstatne hezci auto, ktery asi nikdy nedosahne jizdnich kvalit BMW1. Je taky pravda, ze ta auta se jaksi mijeji a nejsou primi konkurenti. Co se tyka designu obecne, tak oba lovite ve spatnych vodach😄 Ani v Baltu, ani v Zlutym mori neplavou krasny rybky😉 Kinga potkat neni asi problem, ale po shlednuti klubovych stranek bych to sektani usporadal asi v nasledujicim poradi : Ketty, jeho sekacka, King a kinguv Civic😉 PS: Kingu za Ketty mas u me :yes: 😉
no to je zajímavý seznam. vememe to popořadě a od zpátku: Takže 130i jo to je AUTO. respekt ale mít ty prachy koupím za to CTR skoro 2x a můžu závodit s přítulkou. R32.....taky trochu respekt, ten měl koneckonců už VR6 s 140kW. Ale prý se v něm zabilo víc mladých němců než v jakémkoli jiném autě. Je to prostě odvaha namontovat něco takového do golfa a asi by mě nebavilo furt jezdit k pumpě pro N98. ST to je klasické zoufalství Fordu, což je mimochodem značka které může vW hodně děkovat-je to důkaz že lze vyrobit ještě horší motor než je vW. 2.5l turbo 220 koní je fakt vrcholná ostuda ale u Fordu mně to opravdu nemůže překvapit. Srovnávat výše zmiňované s CTR opravdu nelze. Snad jen ten bavorák díky podobné koncepci motoru. Je dobře že existuje já si ho nikdy nekoupím, mě bude prostě stačit honda. tak.
Jo,jo, neshodnem se ani na Civicu, ale ani na Versacem 😄 Kingu, jestli jedeš Versaceho >😁 >😁 nebo tedy máš teď tepláky po jeho ségře >😒] >😒] takl bych tě fakt chtěl potkat 😉 😄 :yes:
Pokud máš rád dlouhé táhné, tak na to je R32. Plyn na podlahu, zátah Buranu a utahovat volantem bez polevení tlaku na pedál. Ale okresky jsou okresky :-! . Ano, škoda, škoda. Jasně, BMW 1 je bezpochyby klenot, klenot z pohřební komory z vykopávek na Levém Hradci. Civic je jako klenot od Versaceho, propracovaný, ale mnohými nepochopený :yes:
Já to nevim taky 😉 ... jsou dobrá auta, dobré modely a špatná auta, špatné modely, ale asi bych netřídil jen dle automobilky. A když už byla řeč o novém Civicu, řadím ho vysoko. Stejně jako ve své době Civic 4G nebo CRX 2G, či NSX.
Mě se taky nelíbí některý Hondy. A už vůbec se mi nelíbí, že mám mít dnes večer s Kingem rande 😄 >😁 >😒] :yes:
No vida, pod tlakem z tebe vyleze i něco hodnotného bez urážek. :yes: Ty mé citáty mají být ukázkou fanatismu? V tom případě je celé auto.cz rejdištěm fanatiků nejhrubšího zrna, tréninkový tábor Al Kajdy představuje proti tomu jesle 😉 . Pokud jde o marketing - někdo holt umí auta, někdo PR >😁 . A pokud jde o řízení - pokud si někdo neumí poradit s ostrým a přesným řízením, neměl by obviňovat auto z nervozity. To je záležitost řidičských zkušeností. Co by pak dotyčný asi prohlásil po svezení se 147 GTA? 😲
Se mnou na okresky nepočítej... já mám rád dlouhé, táhlé... getei jsem nepsal záměrně, aby mě tu někdo nenapadal z psaní stále dokola. Jo, getei letí také na 200 koních... bude to fifty fifty. P.S. Tak rád bych teď byl s tebou na parkovišti, kde by vedle sebe stáli Civic a BMW1... a my jsme každý obhajoval tu "svou" krásu 😉 Umíš si to vůbec představit... vždyť jednička je klenot mezi klenoty a tohle je obyčejná tuctovka, co se tváří, že přiletěla z jiný galaxie... a přitom se jí třesou nožičky 😄
Kingu... každej (asi mimo tebe) ví, co je BMW, co je MB a co je Honda. Každá aotumobilka má své patro... Ale o tom nepíši, já se kolegy ptal, zda je u vás v klubu obvyklé, že měnítě výrobce... Koneckonců Pokud jsi miloval třeba Civic5, asi těžko by tě dnes přemluvil někdo na to ufo... Takže se ptám, jak tohle máte vyřešený... nebo i manželky musej v Hondě na nákup?
Je mi ctí s tvým názorem na design opět nesouhlasit... Vyjmenoval jsi, GTI, hezkou řádku těžkočumákových aut, které pracně vydolují je svých velkých objemů nějakého toho koně a nezřídka jim k tomu pomáhá turbo. CTR je o poctivém železe (resp. hliníku), o 200 koních bez berliček, o vysokých otáčkách a adrenalinu. Už ten pocit je zadostiučiněním, nemluvě o dalším při pohledu do zpětného zrcátka. Silnice ukáže, kdo všechno se v nich ztratí. >😒] . Je vidět, že už teď ztrácíš víru ve stejněkoňové GTI, když CTR předhazuješ jednohubky v podobě 130i, ST a R32. Možná se budeš divit, ale právě na klikatých okreskách bude možná právě GTI jediným z vyjmenovaných, které s CTR udrží krok i mimo přímý směr 😉
GTI ty až se jednou proberes z toho ubohoučkýho snu,protřeš oči a zjistíš že není rok 1980,ale rok 2006 a na koni jsou úplně jiní,že až budou výrobci donuceni používat nové technologie tak to ti tvoji germánští bratři úplně zavřou, tak by sis měl zajistit nějakýho zaostalího psychologa co jezdí v Apoštolovi,aby tě ž toho vysekal... >😒] >😒] >😒] >😒] 8-s >😁
hele... já proti Civicu a celkově Hondě neřekl v podstatě nic špatnýho... a celou diskuzi jsem si tě ani nevšim... tak si flákni přes čelo mokrej hadr... studenej..! například tvůj výrok: "Teď na mě vyklop něco o stálém objevování tvarů Golfu, vemte se s GTI za ručičky a kráčejte spolu vstříc zapadajícímu slunci"... nebo "lidi (jiní než ty) začínají být znudění současnou nabídkou".. a Honda má být jako tím světlem na konci tunelu..?? 8-s nebo: "Jistě, pokud někdo není zvyklý na ostré řízení, přijde mu CV nervózní, ale proč obviňovat auto za vlastní omezené schopnosti řídit?"... Honda není jediný auto... a každýmu sedí něco jiného a tomu komu honda nesedí, není nutně hned zmasírovanej blábolama ze Světa motorů... a pokud někomu to ostré řízení vadí, nebude to hned snad špatnej řidič ne..??!? a i ostré může být příjemné.. co..?? Jo a taky si vzpomínam jak sis tu poplakal nad tím, že lidi nevědí jak je Honda super a třeba VW nebo Focus vynášej do nebe, že to prostě marketing VW umí a honda už tak moc ne... to je fakt a ne důvod nad tím plakat... co maj říkat fandové Saabu... a to je taky jedinečný auto s mnoha finesama..!! a to proč jsem na tebe reagoval bylo čistě z anti-fanatismu... a nemá to nic společnýho s tím že se mi některý Hondy nelíbí..
Pokud někdo pokukuje po (domnělé) dokonalosti na úrovni BMW5, většinou je trpělivý a čeká do léta na Legend, stojí to za to. Mimochodem - když už Eropu, proč BMW 5, když můžeš mít E-Class? 😉
Inovace bez legrace ! >😒] neberu ti ze v Japonsku umi udelat auto, s dobrou technikou a na urovni. Ale umi to i jinde. Jde o to co se ti libi a ja rikam ze tohle ne. Nerikam ze neni zajimavy, ale me to neoslovuje. Honda neni jedina co vyviji novy veci a pak si nikdo nevzpomene odkud se to vzalo. Tech pripadu je mnohem vic a nejsou jen z japonska.
tubu (abych byl slušnej). Ciello nahoře má pravdu... Fanatismus sem rozhodně nepatří... a to ještě máme štěstí, že nemůžem k našim příspěvkům připojovat kresby... takovej jeden dobrej fórek beze slov o Civicu... a bůh ví, co by snáma hoši z klubu udělali. Já nemůžu než souhlasit s Ciellem, že přece vizuální geneze Civica je než o hledání té správné linky... to hledání je úporné, postrádá (mimo Civica páté generace) lehkost a šmrnc a v poslední generaci se to hledání odrazilo v "ufounském" stylu... který postrádá to nejdůležitější - milost a hloubku. Ale to je názor můj. Silnice nás přesvědčí... o vkusu jiných. A v tomto ohledu jsem zcela klidný. Type R, abych byl aktuální, vyjede na 200 koních. ST má 220 a R32 250... vedle toho si můžeš koupit holou A3 na 250 nebo BMW1 taktéž na 250... ovšem to je patro Civicu nedostupné. Tak Civicovi popřejme hodně zájemců... pečlivě studujme jeho křivky a porovnávejme je s evropskou školou... Až kolem type R poletí jednička z bavorska, ten nejrásnější drzoun Evropy... dej bacha ať z toho nedostane Civic psotník 😉
JardoBare klid... já jsem kluk z Evropy. Tady je kolébka automobilismu. Je tu nepřeberná možnost výběru, jedno auto lepší než druhé. To, že je v Japonsku také automobilka, je příjemné, zejména pro japonce... nemusí šilhat po Golfovi a koupí si třeba Civica. Hele, jak vy to vlastně v tom klubu děláte, když třeba se někdo dostane od vás k většim prachům a pokukuje po dokonalisti, třeba po pětovém bavoráku... to ho jako pak vyhodíte? Nebo jak na tohle nazíráte? Máte někoho v klubu, kdo jezdí autem jiného výrobce, nebo jste nekompromisní a sviští meče?
Mám pocit, že zatímco s GTIm se v poslední době dá překvapivě pohodově a odlehčeně diskutovat, ty máš už notně dlouho jakýsi mentální blok, sklouzáváš do osočování, nadávek a hrubostí a jediným způsobem jak z toho je zřejmě na tvé výplody nereagovat. Zatímco se tu s ostatními normálně bavím a třeba tato diskuze je celá v odlehčeném tónu, ty sem taháš marast. Jsme zase u toho, co jsme řešili jinde. Tobě se Hondy nelíbí a přes to vlak nejede. A mohou vyrábět co chtějí a bude to stejné. Honda není dokonalá, ale pár věcí fakt umí. Vadí ti se o nich bavit? Nedivím se, když nemáš přehled. V tom případě sem nelez a neotravuj vzduch. Díky
ale já se s ním nehádám... a ty jsi místopředseda copatýho klubu..?? >😒] a že s tím jel.. no a? a myslíš, že to doveze dál než Freelander..?? (např.)... nebo že se v tom po cestě 5x udělám..?
jseš děsně omezenj..!! já to nevztahoval jen na pohon všech kol.. ale nemyslím, že ostatní výrobci včetně subaru, Land Roveru nebo Fiatu nevědí co dělaj... Ne Kingu..!! nejsou to neschopní zhulení hipíci... a možností je milión.. a každej rozumnej člověk to ví a taky ví, že někdo to dělá lépe než druhej, ale fanaticky prosazovat jen to svoje..!!! Je to dětinský... a ty se toho držíš zuby nehty... nemá to nic společnýho s fandovstvím... Zabíjet ve jménu Allaha je fanatismus..!! Jestli tedá víš co je to za maníka..!!?!? (to jen pro ilustraci)... Ale spíš mám pocit, že tím kryješ určitej komplex... čeho Kingu..?? jsme jen lidi a nikdo není dokonalej... a faktem je, že jsem si o tobě myslel že jsi OK a zapálenej pro Hondu, ale ty máš klapky na očích a prosazuješ bez možnosti jiných voleb a to ještě nadmíru arogantním a povýšeným postojem... a nostalgickou minulostí... hmmm.. to se snad stane v případě, že by ty fabriky zaryglovaly vrata..!! ale všichni makaj a nemysli, že někdo dělá auto za účelem být tím nejhorším na světě..! Seš takovej slaboch, že nedokážeš vidět svůj produkt ani trochu kritickým okem..? protože Kingu, honda taky není dokonalá a o to méně má pěkný auta.. (Honda City mnohé dorazila).. a pochybuju, jestli víš vůbec o jiných autech.. protože tvůj výčet výše... konkrétně si myslím úplně něco jinýho a auta nejsou na světě jen po dobu tvých zážitků a pamětem (což asi není moc dlouho).. a konkrétně si myslím, že Alfa 145 není to pravý ořechový stejně jako BMW nemá nejsilnější odkaz v minulé generaci 3er.. a taky ty bláboly o ugumovanejch hranách a nebojácnosti invence v podání novýho Civicu.. nemyslíš, že se tímto Honda hledá..?? ty nevidíš návaznost v 3-4-5 generaci nebo jak to bylo..?? a pak ty patvary..?? až do současnosti.. nemyslíš, že je to spíš neschopnost dotáhnout svoje tvary k dokonalosti a tak se vydat tedy cestou něčeho novýho... (to je námět na diskuzi, kterou ovšem ty nepřijmeš a budeš mě tu opět mlátit vo hlavu TVOJE jakože všeobecně jediný možný dogma..!)... A ještě pokud nejsi schopnej se nad ničím ani povznést a pousmát... je mi tě vcelku líto... :no: Jo a Kingu.... king rozhodně nejsi... možná u vás v klubu...
Tobě starou žehličku nepřipomíná? Podívej se z profilu - vysoký a skoro rovný ponton, to je to místo kam se dávaly uhlíky a na to střecha ve tvaru madla 😉. BMW uznávám jako předmět super svezení, ale v dost divném kabátě. Civic je nedotáčivý. No motor bude minimálně stejná nirvána jako u minulého CTR s i-VTEC mezi 6-8300 ot/min. GTI je fajn, rychlé, ale trochu moc civilizované. A s designem Italů jsi to vystihl. Ale Punto se zase vrací 😄 .
Bohuzel, toho pocitu sa asi nezbavim. Ale nie je to ani tak logo ako naozaj ta kombinacia passat/golf. Milujem tuareg, myslim ze sa mu podarilo spravit nieco co len malo vyrobcov dokazalo. Urobil modernu verziu off-roadovych ikon. Ma taku prezenciu na ceste aku mali len stare 'krabice' ako g-cko alebo defender. X5 ma prezenciu tiez ako aj nove ML-ko, ale to je dane nizkimy naraznikmi a celkovo tak trochu tuningovym pojatim auta. Tuareg je jednoduchy. Vyzera ako tank ale sedi mu to. Velmi sa mi paci Phaeton, aj ked to asi bol preslap na strane VW. Vyzera elegantne, silne, chladne. A aristokraticky. Velmi sa mi pozdava multivan. Svojimi schopnostami ale zaroven aj designom.
Neblázni, zatím neexistuje v sériové výrobě lepší pohon všech kol než je Honda SH-AWD. King měl tu možnost ho vyzkoušet na okruhu a jezdil i s jinými, takže ví o čem mluví.
dobra diskuse :yes: Precet sem ji skoro celou. Kingu, BMW 1 je uhelna zehlicka? To je az moc silny vyjadreni, ne?? Mimochodem, je novej Civic pretacivej nebo nedotacivej? Jinak bomba kara, pusobi na me jako Mazda 323F v roce 1993, predbehla svoji dobu, vypada porad suprove a verzi V6 zacinam pomalu hledat, bude moje. Type R -jestli nezklame- bude pro me vitezem designu desetileti, s velkyma kolama bude desit, prohanet, odstavovat do vedlejsich pruhu vsechno mozny (vyjma Impreeezyyyiiii) a jestli to bude takova nirvana mezi 6500-7200 jako u V-TECu (bez i) tak z toho budou sofery vyndavat od volantu velkym jerabem! GTI bych ale nezatracoval...je to taky pekna kara, preplnovana ctyrhlaven bude taky zbarvovat vejfuky na cervenou -a bude mit vic sily uprostred.
Ja osobne jsem znudeny tim, ze vsechny modely vypadaji temer stejne, od male az po velkou tridu, viz.Audi - to je silene, co ty dokazou delat, ale aspon se snazi o fesnejsi kabatek. Italsky design? Podlehl nemecke korozi. Rafinovanost, smysl pro detail - jsou pryc, nastupuje uniformita, bankovni solidnost a stupen provokace je -1 dilek. Proc Fiate a Alfo?? VW udela jeden look a hned ho roubuje na celou modelovou radu. Kdo jim to konecne vysvetli, ze auta jsou take jako sperky? originalita?? GTI -ty jsi VWeckem nastrceny PR manager, rekni jim, ze chci rozmanita auta!!! Kdyz se bude vic kricet, snad to pochopi.
Ja osobne jsem znudeny tim, ze vsechny modely vypadaji temer stejne, od male az po velkou tridu, viz.Audi - to je silene, co ty dokazou delat, ale aspon se snazi o fesnejsi kabatek. Italsky design? Podlehl nemecke korozi. Rafinovanost, smysl pro detail - jsou pryc, nastupuje uniformita, bankovni solidnost a stupen provokace je -1 dilek. Proc Fiate a Alfo?? VW udela jeden look a hned ho roubuje na celou modelovou radu. Kdo jim to konecne vysvetli, ze auta jsou take jako sperky? originalita?? GTI -ty jsi VWeckem nastrceny PR manager, rekni jim, ze chci rozmanita auta!!! Kdyz se bude vic kricet, snad to pochopi.
Třeba zrovna toho, čím je pohon čtyř kol SH-AWD unikátní. Jooo, ale kdybych se tu zmínil o aktivních diferenciálech Prodrivu, to by tu spousta lidí slintala a pěla ódy, není-liž pravda?
Když Honda vyšla s prvním Shuttlem, taky nikdo nevěřil, že se to chytí ... pak příde Renault se Scenikem a vypráví o tom, jak vytvořil malé MPV. 😉 ... Když Honda přišla se systémem VTEC, lidi něvěřili, že to má budoucnost a čekali poruchovost, která samozřejmě nepřišla a nakonec už podobný systém používají snad všechny přední automobilky. .... Když Honda vylezla s dvojitými lichopběžníky, ostatní říkali: "proč? stačí lešenářská trubka a auto jede taky 😉" ... pak příde Focus a lidi chválej jaká to je špička 😄 ... Když Honda vypustila nového Civica 5D, opět zdá se předběhla dobu, protože stávající zákazník zvaný konzerva nějak nedokáže takový pokrok unést 😉, ale nebude to dlouho trvat a podobných vozů tu bude lítat víc ... to si buďte jisti. Historie se opakuje 😉.
Pokud jde o styl, tak nový Civic stále těží z designu předešlých generací, z profilu je to naprosto zřejmé a samotný futuristický styl s výbornou aerodynamikou, který z ostatních vozů dělá obyčejné plechovky to jen potvrzuje. Postavte vedle Civica 5D jakékoliv jiné auto a příde vám 10 let staré. A to není jen můj názor, to zatím slyším od všech co Civica viděli a sami Hondu nevlastní.
A pokud jde o zadní zavěšení ... určitě všichni víte, že Coupe a Sedan mají dvojité lichoběžníky jako dřív ... u 5D Honda zvolila cestu úspory místa, ale ani bych se nedivil, kdyby budoucí TypeR (tedy ostrý Civic 3D) měl vzadu stejné zavěšení jako sedan. Snad to tak dopadne.
Pokud jde o styl, tak nový Civic stále těží z designu předešlých generací, z profilu je to naprosto zřejmé a samotný futuristický styl s výbornou aerodynamikou, který z ostatních vozů dělá obyčejné plechovky to jen potvrzuje. Postavte vedle Civica 5D jakékoliv jiné auto a příde vám 10 let staré. A to není jen můj názor, to zatím slyším od všech co Civica viděli a sami Hondu nevlastní.
A pokud jde o zadní zavěšení ... určitě všichni víte, že Coupe a Sedan mají dvojité lichoběžníky jako dřív ... u 5D Honda zvolila cestu úspory místa, ale ani bych se nedivil, kdyby budoucí TypeR (tedy ostrý Civic 3D) měl vzadu stejné zavěšení jako sedan. Snad to tak dopadne.
Mne su v tomto zmysle ludia ukradnuti, ale ludia su dovod preco je mi vw a napr audi nesympaticke. jaksi, ked chodim autom po bratislave, tak velmi vela krat vodici v golfoch a pasatoch robia prasaciny. Zle som to povedal pred tym, myslel som tym ze nemam rad iste typy ludi co vyhladavaju vw a audi. Zda sa mi ze ich je prilis vela. Golf nie je porsche. Ale oni maju pocit ze ano. Su iste znacky v ktorych som nevidel sediet cloveka ktory mi pripadal neprijemny, ci uz vzhladom alebo spravanim na ceste. A pri inych sa mi to stava permanentne. Co sa tyka ludi co si vyberaju vw, mam aj vela krat ten pocit ze to beru 'by default' ..idem kupit auto, neviem co, no sak vw golf/passat to isti. Alebo ludia co hovoria 'ked auto, tak len vw' a vlastne ani nevedia preco. A ked sme pri sortyrovani, som si isty ze to robis aj ty. Niekto nema rad komunistov. Niekto nema rad ludi co sa nikdy neobzru ked prechadzaju cez cestu. Niekto nema rad vodicov co jazdia bezohladne. Ja vacsinou nemam rad vodicov co jazdia na vw. Mozno je to tym (teda, urcite to je aj tym) ze cesty su plne aut z koncernu vw a teda aj vyskyt tych horsich jedincov je viac pravdepodobny. Ale s tym ja nic nenarobim, mam taky nazor na tu automobilku. Myslim ze sa zhodneme, ze auta maju svoj charakter. Sam ho casto spominas a tak isto k tomu charakteru auta priradujes aj typ ludi s urcitym charakterom, ci uz ocividnym alebo nie. Tvrdy chlap v bmw1. Pekna kocka v micre. Clovek nad vecou v jagu. A to iste robim aj ja.
No vždiť píši, že zo zajímavě sortýruješ lidi - nemáš rád vlastníky VW... to je velice podivný postoj. Nikoliv tedy k VW... k lidem obecně. Takže já nahoře dovozuji, koho, že to tedy máš rád a napadlo mě, když jezdíš japoncem, ža máš asi rád lidi, co vlastní japonce... To by v tvé zvrácené logice mohlo přece najít odezvu. A pak se tě ptám, jak sortýruješ dál lidi, jestli podle fénů, nebo podle kráječů na chleba...
ale i někteří předohoňkaři nebo zadohoňkaři umějí chytnout za volant... >😁 😉 a zase některým Zubaristům nepomůže ani to svěcený 4x4.. >😒] :yes: 😉
..že ty jsi za každých okolností přesvědčen o vlastní nadřazenosti a nedostižnosti Hondy jako jediného možného dopravního prostředku a výrobce a jen jeden původ zaručuje kvalitu či dobrou a jedinou volbu... :no: :no: Ale i jiní umějí udělat... třeba Kawasaki nebo Ducati.... >😒]
jo to jsou ty správný slova co jsem nemohl najít... exotickej než stylovej.. jo tak cítím Civica taky.. 😉 :yes:
..čeče.. v poslední době máš příspěvky, jakoby mě z duše vypadly.. :yes: A to zrovna z kraje tohodle týdne jsem šel po městě a stál tam Civic a jak to nedělám, tak jsem se na to auto zadíval, a přišlo mi trochu nafouklý... přesně jak píšeš těžkopádný.. na pohled spíš jako komixový auto.. nafouklý s malýma kolama.. vzadu je to markantní.. a ten desig celkově.. zajímavej ale už mě nedrží.. Na projížďku budu asi muset vyrazit.. jen jak opadne sníh.. pač myslím, že by byl nervózní prodejce.. >😁 >😁 😉 auto je to jistě výborný, ale tu chválu budu muset vyzkoušet na vlastní kůži včetně vleček vzádu...
No vídíš, tebe stačí zmasírovat reklamou na Jettu - je lepší ne na ní koukat, než jí řídit. Tak ňák to je, že jo? >😒] BTW: Ta sekačka je fakt super, powerslidujeme s ní už druhým rokem po zahradě. To bys nevěřil, co je to za hi-tech - stavitelný podvozek, ultralehká kola, zadní náhon, motor s rozvodem OHC, velkej kufr. 😉
Jen se neboj, až bude Hondí 4x4 SH-AWD ve více modelech než jen v Legendu, stane se Symmetrical AWD od Subaru a quattro od Audi jen nostalgickou minulostí 😉
Nie, nic som nepovedal o ludoch co kupuju japoncov. Este raz som si pozrel ten prispevok. Fakt tam nie je nic tych ludoch. Takze zase si preslapol. A ludia co maju vw su mi zvacsa nesympaticky. Teda aspon golf/passat.
No, sázím na teoretické otázky....na kecy jsem fakt dobrej >😁 . Jdu to zkusit...přesně o tom to je (ale kéž bych to udělal - ale je to těžký jako prase - diferenciální geometrie mixnutá se všemi myslitelnými zobrazeními - od prespektivy,přes mongea až po kartografii a lahůdky jako gnómonická projekce 😒 )
Hlavně si to moc nehoň ať seš ráno čerstvej jak rybička. Držím palce, ať to vyjde... Zkouška je sice od slova "zkusit", viď, ale nesmí se přetrhnout to lano, po kterým člověk kráčí, když je na škole... Tak - :yes: :yes:
Já a rezignoval? To mi připomíná, že mám zítra zkoušku...drž palec! PS: jestli jí udělám, dám si za dárek sko***ny na parkingu...má mocně sněžit! Tak předohoňkaři a hlavně zadohoňkaři ACHTUNG! DIE *! >😁
Ale však jo...Ale jen mi vadilo, jak tady ostatních pár hochů házelo na snahu Hondy špínu.Neříkám, že si Civica půjdu koupit míst Subaru...nejsem blázen ( >😁) Snahu, tu je nutné vždy a všude chválit! 😉 :yes: >😁
No, řídit se těma katalogama, co mi strkaj do mladý fronty na HONDU, tak už jsem dávno zahradníkem s pěti sekačkama na trávu... >😁
Zajímavě to sortýruješ... nemáš rád lidi, co kupujou VW. Tuším, že máš rád lidi, co kupujou japonce... ;-\ P.S. Jak to třídíš podle fénů?
To platilo vždycky. I ve starém Římu. Tam obzvláště. Nezaměňuj ovšem odvahu s bezobsažnou touhou být jiný za každou, i křečovitou, cenu.
Tohle, brácho, neudržíš... jen mládí nestačí... a pamatuj stylovej budeš (v malém autě) nepochybně jen v BMW1... v getei... ve Focusu ST... a pak (bože) pro mladýho kluka - přanádherná, nestárnoucí s obrovským nábojem - 147ka. Tu bych ti doporučil. Chápu, že na getei musíš mít za sebou pár slušnejch mejdanů, co trvaj aspon tři dny, pár hlubokejch jizev na srdci po těch, co sis myslel, že je máš na zapískání (a bylo to naopak) a vědomí kvality... které se dostavuje s příbývajícími roky... 😉 Takže mladej kluk - jedině 147. Ostrej třicátník... BMW1 nebo AUDI A3 na 250 koních. P.S. Prosím tě... Subaru... to je značka, to je punc desperáda... to jsou 4 horký srdce na laně... a ty mi tu jásáš nad novým modelem auta, co tomu Subaru dává přednost i když vyjíždí ze stopky...
Vlajkonoš nových časů. Ostatní, přestárlí mladíci,co jezdí v podstatě ve stejném kabátku už 30 let a občas je někdo ocucá se dívají zpoza bazarových zdí a tiše závidí. Civic...nevím proč, ale dere se mi do uší ta hudba z Night ridera...Type R.. :yes:
Fakt ne 😉 Já na ten auťák koukal snad ze všech možných úhlů a snažil se. Ale nejde to. Smůla. Smůla pro BMW. Současná BMW mi nejdou po chuti. Kromě jedné výjimky 😉
ale ne ne, vw nemam rad asi rovnako ako ludi co si ich kupuju. ja mam tiez japonca...vzdy som mal. viem preco. zaroven, ako som niekde spominal, hatche ma moc neberu, okrem zopar vynimiek. ale novy civic ma fakt nenadchyna. detailu su super, nove, prevratne. ale ako celok mi to fakt nic nehovori. A hovoril som o svojich pocitoch, fakty o predaji nemam. takze, go honda. go mazda >😁
Přesně tak.Dlouhá léta jsem byl příznivcem a obdivovatelem koncernu VW.Ano byla to paráda.Ale ty časy jsou pryč.Konkrétně GOLF ...ano ten může žít jen z historie, co mu také jiného zbývá.Neberte to jako urážku ale jen jako konstatování.
PS - některé barvy Civiku opravdu sluší méně.
PS - některé barvy Civiku opravdu sluší méně.
Zvláštní, že prodeje naznačují pravý opak. Kdepak asi byli ti všichni skalní zalezlí, že se teď rojí tak, že jsou CV vyprodány do září? Naopak si myslím, že je na těch křivkách stále co objevovat. Pokud jsi s takhle členitým designem tahle rychle hotový, tak ti možná chybí spíš hloubka pozorování 😉. Teď na mě vyklop něco o stálém objevování tvarů Golfu, vemte se s GTI za ručičky a kráčejte spolu vstříc zapadajícímu slunci >😁
nehcem zdrbavat, je to (asi) dost dobre auto, ale tak sa mi vidi, ze uz v den ked vysiel novy civic ho ludia mali dost. samozrejme okrem tych skalnych. Dnes som ho videl mozno tak 5-ty krat na ceste, a uz ma nudi, dokonca by som si dovolil povedat ze viac ako auta ktore v dave 'nevycnievaju', napr fabia alebo golf. Pozrel som si ho aj v showroome a vonku na parkovisku. Nasiakol som ho, a coskoro som ho mal az az. Snazim sa nanho este zapozerat, hladat ci som si nieco nevsimol, nieco nove, nieco co by zase pozdvihlo moj zaujem. Ale nic nove sa nedeje. Chyba mu hlbka, velmi.
Jen jim na to skoč... oni ovládaj patos, oni ovládaj gesta... koneckonců o čem jiném život je?... A oni ti naplní tvůj vnitřní i vnější autosvět...
Samozřejmě, že city fungujou. Otázka je, nakolik je to ze strany automobilky snaha naplnit touhy zákazníka a na kolik naplnit si peněženku. Ano, auta jsou obchod. Ale nejen obchod. A svým způsobem tam, kde začíná obchod, končí city a krása.
Neboj... já Civica včera podrobně shlédl. Píši, že PRO MNE nemá obsah. Čas ukáže, kolik je těch, pro které obsah má. Něco ti napíšu - Reklama na Golf 4 byla v duchu... asi jako že i po třiceti létech si ten mladej kluk, co už zastárl rád koupí zase Golfa... krásné, ne? Tedy mimo jiné, nutno ocenit, že VW sleduje jak to, aby Golf byl "aktuální" tak aby byl pro ty, co s ním začínali... a tohle když promyslíš... musí ti to vehnat slzu do oka... A teď se podívej vedle do článku o historii Civica na fotky a pověz mi, zda lze cítit to samé. A dnešní getei... může sedlat i ten starší pupkáč i ten mladej bejček... oba spokojeně. A i o tom to je :yes:
Zajímavý. Golf je pro mě stylový auto pouze v první, maximálně druhý generaci. Pak už je to jen umílání známejch frází a brnkání na zákaznickou strunu. A ty mi budeš dozajista oponovat. A já Ti to nevyvrátím. Podle mě má novej Civic styl. Já ho vidím a cítím. O tom, jak moc jsem se mýlil nebo nemýlil rozhodne čas. Težko ale GTI můžeš zasvěceně tvrdit, že je novej Civic prázdná forma bez obsahu. Kruci, podívej se, co všechno s sebou nese - kolik změn, nových a zajímavých řešení uvedl na trh! V čem je ten obsah? V lepších plastech interiéru, nebo když pánové sednou a udělají interiér prostě jinak? Teď, obávám se, jsi přišel o svůj, jinak bystrý postřeh, a zasvěcený nadhled...
Já přece nejsem proti novejm trendům. Iosis je potentní... to je v pořádku... počkejme na reál... ovšem současně nelze přece nevidět styl BMW1...
Věcně, stručně, hlavně nic neříct novýho ani zajímavýho. Motory v této třídě jsou skoro stejné, jenom od jiného výrobce. Obrázky žádný, takže mě to přijde úplně zbytečný.. Nebo se snažíte vyvolat diskuzi???
...to se říkalo o Tančícím domě taky... 😉 . Ty trendy tu jsou (píšu to víše - Iosis a spol), jen je ještě spousta lidí nevidí. A to je na pováženou, když už je vidí i u Škodovky a troufli si na Roomster :-!
Nejspis vyznavam jiny hodnoty, proste styl chapu jinak nez to co CV nabizi. Pusobi spis exoticky nez stylove, po shlednuti nazivo jsem se jenom utvrdil. Vzbudi pozornost ale to je vsechno, ikona to neni.
Řekl bych, že na to, aby něco bylo stylové, musí to především mít velký přesah... tedy nikoliv jen "auto" nýbrž objekt vizuální touhy... musí vystihnout dobu, jakoby ji odrazit v sobě a dokázat se v ní usadit natrvalo... takřka nemožné, leč existující. Musí se to prostě stát zosobněním určitých proudů, trendů ve společnosti, musí to poměrně silná skupina uchopit a vláčet to vesmírem. Tak v tomhle to asi Civic neuhraje... Nedostává se mu "obsahu" je to "jen" raketa... Styl je 2CV - kachna... a v aktuálním segmentu a čase považuji za stylové auto především Pandu I, BMW1 (ta se stala stylovou, ještě než vyjela), Land Rover a třeba Aston Martin... a samozřejmě Golf... neskonalej třicetiletej drzoun...
Dobře šprýmuješ, ale na špatným kolotoči. Nezapomeň, že ty nejlepší "rakety" už byly vyrobené. Právě Civic 5 je ta osobnost... a žádná revoluce to tehdy nebyla. Znuděný může být jen ten, který neumí hledět na obě strany času... To jen neukotvení hledají spásu v něčem co "tu ještě nebylo" aniž by současně uměli vstoupit do děje času. Takže můj tip - jen pro nadšence, jako jsi ty a hoši v klubu. P.S. Kingu, necejtit design BMW1... to od chlapa vyžaduje velkou slepotu. V červené to Civicu o poznání sluší. Takže jako auto pro manželku bych si to uměl představit (ne pro mojí 😄 ), chlap má sedět v getei, ST, BMW1... máme-li zůstat aspoň jednou nohou na zemi.
Ano, ukazatelem stylu je čas. V tom máš zajisté pravdu. Ale - neprotiřečíš si, když Civicu styl upíráš už teď? Ehm, ehm... Sis na sebe upletl bič, jak tak koukám. 😉
Jo, co ti řeknou auta za pár let se dovíš za pár let, ne teď. A opět je fór v tom, že každému jiná. Namátkou - Focus? Macimálně ten první. Mazda 323 s mrkačkama, Mazda 323F (4D s vizáží kupé), MX-5, MX-3, Alfa 146 (možná i 145), BMW 3 (minulé generace), minulý Lexus IS, Honda CRX II.g, Honda Civic 5G atp. Že by se měly přestat dělat nudný auta už vědí i u koncernu VW...
BMW s vizáží uhelné žehličky na mojí prababičky středobodem automobilového designu ruku v ruce s invenčně vyděšeným focusem? Možná v očích běloruského přístavního dělníka v hamburských docích. Myslím, že jsi mimo i pokud jde o CV 5. generace. V té době bylo podobným úletem jako je osmička teď - a jak vidíš, stále se za ní mnoho lidí otočí. Nevěříš? Podívej se, co v letech 1992-1996 sjíždělo z výrobních linek konkurence - možná nebudu úplně přesný, ale - Nissan Sunny, Opel (Kadett?), Peugeot (305?), Citoren BX, Ford Escort, VW Golf - nuda, nuda šeď šeď. Krok držela jen Mazda a Peugeot 306. Takže bych nechal soud, co je in a co out na pozdější roky. Myslím, že kreací jako je Civic bude přibývat, lidi (jiní než ty) začínají být znudění současnou nabídkou. Napovídá to třeba Ford Iosis, Mitsubishi Concept X, VW G3X (nebo jak se jmenuje ta tříkolka) a další a další. Takže vypni Hledání ztraceného času, pohlaď p. Čáslavského po pleši a vyškrtej z programu filmy pro pamětníky, tady se přepisuje historie. Bylo načase :yes:
Styl maj auta co ti neco reknou i za par let, a ne tenhle pokus o preneseni hvezdnejch valek na silnice, jak si psal nahore zrovna C4 a CV 5d Ze zacatku si sednes na zadek, co to je, vypada to zajimave, pripouta pozornost ale casem to vyprcha, dobrej pokus to cenim ale neni to trefa, trefa je treba Fiat Coupe, Lancia Thesis, ALfa 156, Focus ale tohle rozhodne ne 😉
😄 Víš, je v tom trochu problém. Já mám obavu, že z Civica až moc teď číší právě ta snaha být NĚČÍM... novým. A jaksi se nedostává "hloubky". Pátá generace Civicu byla přesně tím stylovým autem, které zapadlo do doby a roky v ní plulo na vrcholu. Překrásné auto. Ještě dnes se uhlédnu. Auto s obsahem, s duší, s hloubkou, co tě pohltí. Ten nový, to je pro mne odpolední sci-fi seriál na Nově. Vizuální středobod je dle mého mínění jedině BMW1. Co se mu blíží (Golf, Focus) myslím pojetím tvarů, získává, co se mu vzdaluje, ztrácí... A z tohoto pohledu je Civic až někde za zatáčkou...
Styl. Co je styl? [odkaz] Muuuuuška jenom zlatá. Myslím, že může být Giugiaro pyšný na dotažení svého nápadu do reality 21. století, zatímco jiní už jen vzpomínají na to, když jim dělali Italové design. >😒]
Ja mam dealera Hondy skoro za barakem a tak casto potkavam cervenou predvadecku a takhle na pohled skrz okynko to neni az tak zly😉 Ale ze by me to primelo se u nich stavit, to zatim teda ne😄
No, stará vojno, než se VW naučí, co všechno se dá udělat s víceprvkem, budou Civicu stačit i ty hrábě. Ono nejde jen o to, z čeho se auto poskládá, ale taky o to, jak se naladí. A nevím, jak se budou GTIčka tvářit, až se jim CTR vzpříčí v krku >😁 . Fuuuj, hrozná představa pro CV být znásilněn GTIm 8-s . Popravdě řečeno od člověka vidícího styl v patvarech passatu a vyčpěle nadčasovém golfu nelze chtít, aby viděl styl u Civicu. Civic je fenomén, který se až na dvě výjimky nikdy neopakoval dvakrát po sobě stejně. Uznávám - generační návaznost se opravdu vytrácí, pokud někomu nestačí vinoucí se linie sportovního pojetí drtivé většiny generací. Být pokaždý jiný vyžaduje po designérech sundat nohy ze stolu a namáhat hlavičky, namísto toho, aby pomocí ugumování hran navrhli už třetí generaci masového čehosi. Co znamená nová tvář civicu? Odvahu, drzost, vyzývavost a invenci zabalenou do sportovního vzhledu auta, které patří do 21. století, zatímco ostatní omšelí konkurenti ukrytí pod nánosy konvencí 20. století stojí opodál a přemýšlejí, jak dál. Pouze Citroen C4 s tajuplným chápavým úsměvem ví, oč tu běží, přestože mu náladu poněkud kazí mírné nedostatky technického rázu. Vítej ve 21. století, GTI, kostlivče ve skříni automobilového středověku 😉 .
Jo, bude mela. Pár Type-R se tu určitě objeví a těch 200 koníku bude tak akorát soustíčko pro geteičko. Teda, pokud Civicu vyndaj ty hrábě místo zadní nápravy a daj tam něco vyzrálejšího. Bude to určitě lítačka. Včera jsem viděl zaprkovanýho Civica... byl v šedý barvě... tak jsem šel k němu a celýho ho znásilňoval... Pánové... pro mě to nemá nikde ani trochu jiskry... píší to vlastně trochu i posmutněle... ovšem... jestli se něčeho nedostává, je to styl. Co je to za styl? Vesmírnej kosmonaut? Bajkonur silnic?... já si prostě do toho neumím promítnout situaci, že sedím na baru, kopyta pod sebou, chivase před sebou a parťák vedle mi sdělí - brácho prodal jsem Focus ST a valim Civica... všechno beru, 147ku, Fabia RS, Astra OPC, Stilo, samozřejmě geteičko, A3 na 250 koníkách Focus, ... prostě tohle všechno má obsah, jsou to káry pro chlapy... může mi tedy laskavě někdo vysvětlit, co pro něho znamená tahle nová tvář Civicu?
Jasně, design je subjektivní a ke všemu nejezdí... 😉 S tou projížďkou jsem chtěl počkat do jara, kdy ho kamarád chce koupit v 1,8, ale když jsem slyšel o současných termínech dodání, tak to spíš bude tak o rok později...>😁 A kdybych se měl svézt v každém autě, o kterém teoretizuji, tak bych nedělal nic jiného - ne že by mě to nebavilo, naopak 😉, ale dost možná by mě to neuživilo...Škoda... 😉
já vím že nafty opravdu jezděj,ale Honda musí ječet... Nedovedeš si představit ten hnus,když na Barum rally měl nějaký borec fakt super udělanou Fabii podle WRC,lezli jsme kolem a slintali a pak ji nastartoval a všichni měli hrůzu v očích-ozval se zvuk multikáry a bylo po kráse... :no:
Neteoretizuj a běž se svézt 😉 . Tobě se možná okoukává, znám spoustu lidí, kterým se teprve začíná líbit >😁
Už zase něco na úkor něčeho? Asi mi to nebudeš věřit, ale tady nejde o prostornost na úkor jízdy. Jízdní vlastnosti nejsou žádným kompromisem, stále představují špičku ve třídě a je jedno, co má na zadní nápravě. Pokud chceš argumentovat něčím na úkor něčeho, řekl bych spíš, že má Civic prostornost na úkor komfortu. Vlečená ramena jistě své limity mají, takže se jim pomohlo sportovním pérováním. Jízda neutrpěla, komfort ano. Ale komfort nebyl nikdy zrovna charakterovým prvkem řady CV.
Pod nervózním si představuju odskakování na nerovnostech, neschopnost držet se přímého směru, překotné reakce na povely (plynu, brzd, volantu), a jak jsi správně napsal, ztráta kontroly nad řízením i podvozkem. Fór je v tom, že ani jeden z těchto charakterových vlastností Civic nemá. Z toho vyplývá, že slovo nervózní asi nebude tím pravým. Jistě, pokud někdo není zvyklý na ostré řízení, přijde mu CV nervózní, ale proč obviňovat auto za vlastní omezené schopnosti řídit? CV je také dost tvrdý, což na nerovnostech vede k natřásání posádky a tvrdé podvozky působí subjektivně více neklidně. Kola jsou ale stále tam, kde mají být - na silnici. Odskakování na nerovnostech? Naprostý nesmysl vyštený patrně ze Světa Notorů. Prostě spousta lidí slyší "vlečená ramena" a už cítí ten mizernej podvozek. Být tam při stejném chování podvozku lichoběžník, každý by se rozplýval blahem. To je opačný placebo efekt 😄
Když ono by jim to s menším objemem nejelo nebo by to muselo mít dvě menší a dvě větší turba a pak by se zas hádali ,které bude foukat teď a které potom a tak by se to podělalo...Ke starým motorům dát turbo uměji i v zetoru... :-!
Ač nerad, tak musím přiznat, že mé počáteční nadšení pro Civic začíná trošku opadat...Denně jednoho potkávám cestou do práce a celé to auto na mě v reálu působí dost těžkopádně, zejména záď (a musím říci, že se domnívám, že design se po prvotním šoku skutečně rychle okouká)...Když se k tomu přidá absence multi-linku vzadu (ať si kdo chce říká co chce o možnostech správného naladění podvozku s vlečenými rameny, tak u Hondy, která je fanoušky ceněna zejména pro techniku, to beru jako velký krok zpět (mnohem méně mi to vadí třeba u Astry)), tak se do mého vnímání Civicu prostě vkrádají trošku rozpaky...Samozřejmě vím, že Honda to má dobře spočítané a dala přednost praktičnosti a levnějšímu řešení, přičemž zbytek auta je pořád na technologické špičce v rámci třídy(zejména motory), ale něco mi prostě nesedí...No, ovšem je dost možné, že nový CTR roznese mé pochybnosti na prach, v což doufám, protože v rámci segmentu hot hatchů jsem jednoznačně fandou atmosférických motorů... :yes:
ale vazne, ctr som nesiel, ale myslim ze nervoznost podvozku je fakt o ktorom kazdy vie, len ho nevie presne popisat. tak skusim: auto je menej 'prilepene' k ceste, mas pocit ze ked prejdes hrbolom tak s nervoznym podvozkom mas vacsi pocit ze si stratil trochu kontroly.
...a Kefalín, čo vy myslíťe tým "nervózní"? Čtu to každou chvíli, ale ještě to nikdy nikdo blíže nespecifikoval. 😉
CTR by měl dostat jinou zadní nápravu než 5D jinak se podvozkem ST a GTI těžko vyrovná. Na mě 5D působil na nerovné okresce daleko nervózněji než Golf.
TO bolo presne to co mi na CTR tak strasne vadilo. To auto bolo samo osebe super, podvozok, motor. Emocie uz nie prave kvoli tomu vzhladu. Pripadalo mi tak trochu ako nasilny tuning. Skratka, zoberiem daky hatch a spravim si z neho hothatch. O hothatchoch mam ale svoju, nie zrovna najlepsiu mienku a preferujem sedany (cest vynimkam). Takze je to samozrejme len moja preferencia.
Jasne, ze muze - ale to pak bude mit normalni 3D dost zhorsenou prakticnost oproti 5D (mensi kufr, min mista vzadu), coz se mi nezda. Ja myslim, ze vas tam takovejch bude vic, nezapomen na fotak, kterej ma makro uz od 1 cm, at to muzes vyfotit >😁
Celkem by mě zajímalo, jak se DW u sedanu a kupé liší od těch u minulé generace, současný sedan má totiž při podobných rozměrech o dost menší kufr. Přitom se o tom zavěšení mluví jako o kompaktním 😲
Záleží na tom, z čeho 3D vychází. Může stejně dobře využít komponenty z Coupe. Už se vidím, jak se v Ženevě cpu pod auto >😁
asi stačí...když GTI má stejně s turbem a to tuším lze v seatu pořídit i slabší verzi...asi stačí když to auto bude díky jednoduché koncepci pohonu relativně lehké...asi stačí když poslední CTR se stal ikonou a jeho 200PS je zcela reálných-jsou auta u nichž výkon na papíře realitě moc neodpovídá...ale já si stejně myslím že nestačí. Že to co naši šikmoocí kamarádi nakonec vytáhnou z rukávu bude z úplně jiné galaxie nejen vzhledem ale technikou která bude zase na světelné roky vzdálena všem a hlavně těm kteří dosud nezvládli vyrobit použitelný viceventilový motor. Honda forever! :yes:
Tohle už tvrdošíjně tvrdí asi rok, podle nich měl dokonce Civic vypadat jako přerostlý Jazz, takže jim asi s příchodem skutečného auta docela zklaplo. Takže tolik asi k tématu Jazz a CV. Kteroupak asi součástku by mohli u torzky použít? >😁
To je nesmysl, Carauto obcas perli... Multilink je narocny na misto, coz u 2D a 4D neni problem, ale u 5D celkem dost. Hlavnim duvodem byla uspora mista, diky absenci multilinku ma 5D nejen hafo mista vzadu, ale taky velky kufr. Proto jsem zvedav, co bude Type-R a jestli bude misto vzadu a kufr shodny pro normalni 3D a pro CTR. Nechce se mi verit, ze bude CTR s "vleckou", na druhou stranu se mi ani nezda, ze by kvuli CTR nekdo delal dve verze zadni napravy a kufru pro 3D. Pockame a uvidime...
No tak v Carautu píšou, že Civic hatchback nemá narozdíl od amerického sedanu Civic vzadu multi-link proto, že použili kvůli úspoře součástky z menší Hondy Jazz. Carauto nemá mojí důvěru, tak se tímto ptám odborníků.
Honda jako jedna z mála ví jak se dělaj motory-kdo chce opravdovej Hot-Hatch má se na co těšit. Kdo zkusil CRX,VTi a typeR ví o čem to je... Honda to je pila :yes: :yes: :yes:
Myslím že šestiválce s objemem 3,0 a větším už nemají u takhle malého auta co pohledávat. To už spíš pochopím ty turbomotory. Ale jak praví klasik, turbo umí udělat každý 8-s .
Ja viem, uz si mi to pisal - ale nic lepsie zatial nemam... 😉 A ja mam tendenciu Ti verit...ako veducej osobnosti Honda Clubu 😄 Ale aj tak vo mne hloda pochybnost....aby nakoniec nenastalo sklamanie...ze to bude fakt ib 3Dv. verzia Civicu... 😉 Ale mas pravdu, ze na karosarsku verziu uz existujuceho modelu s tym robia neobvykle tajnosti...
Uvidime, kolik bude auto vazit, jestli bude podvozek stihat a vubec zda si dokaze zachovat vlastnosti motokary...Vykonem asi neoslni, takze nezbyva nez doufat, ze si Honda vyhraje s vlecenymi rameny zadni napravy a doladi je minimalne na uroven ST...Bude to vlastne vedle GTA a 130i jediny nepreplnovany hothatch nizsi stredni tridy.
Předchozí generace byla motorově, podvozkově i emočně dokonalá. Škoda, že jí to z vizuální stránky kazil její MPVlook. Ačkoli v černý to tolik nebolelo. A hlavně - jela jako pila a na to se hraje, ne? Novej Civic je pro mě totální úlet - ufo a přesto návrat k přikrčený siluetě. Odvaha a revoluce a přesto návrat ke kořenům. Paráda. Všechno to jasně směřuje k tomu, že nadcházející generace Type-R nám rozpůlí obličeje úsměvem. GO, Civic, GO, GO! :yes:
5D bez zadních dveří s maskou z kupé Si? Slabota... Jedna věc je jistá už teď - Civic Type-R bude mít na 99 % stejné přední světlomety jako 5D ([odkaz] ). A vzhledem k tomu, jaké tajnosti s tím dělají, tak by ten zbytek mohl být výrazně jiný 😉
Jen bych doplnil, že by měla být verze 3D taktéž v Ženevě současně s CTR, ale na 100 % to zatím není 😄 . Jooo, CTR, v lednu 2007 bude muset GTI a ST vyklidit čelní pozice :yes: >😒]