V rámci akce „Neuvěřitelné ceny Renault“, která trvá od 28. ledna do 28. února, je možné koupit vozy Renault se slevou až 150 000 Kč. Ušetříte i při nákupu Dacie Logan.
Je vidět ,když slevují jak auta před faceliftem,tak po něm že něco není normální-normálně se slevují staré modely a nebo ,když jsou sklady nabouchané...Renault je out :no:
Renault pripravuje pre Daciu okrem klasickeho kombi, aj priestrannejsi model, kt. by mal spajat prednosti Kombi a MPV (toto auto bude neskor k dispozicii aj s pohonom 4WD a plastovymi dielmi v style MPV): Tu su obrazky z briefingu pre dealerov: [odkaz]
Ona nam ta Dacie jeste neco ukaze. A nekterym vyrobcum bude ouzko. Jak je videt, tak nas nemusi valcovat jen cinani a korejci, ale muzeme se obavat i evropske produkce. A to je aspon podle me lepsi.
Ja tiez myslim,ze od Dacie este uvidime par dobrych tahov... Ale Dacia je ukazka toho, ze ked sa chce, da sa postavit "poctive" male auto za slusne peniaze aj v EU. A vzhladom k uspechu v celej EU je vidiet, ze ludia to naozaj chcu...dokonca aj na zapade
:yes::yes: A navic nehrozi, ze by se Dacia vymkla z rukou, protoze ji vlastni Renault a ten by je nejaky hovadiny delat nenechal. Cinani treste se!! >:-[] >:-[]
Re: Take Vas lakaji slevy? Verte, jsou draze zaplacene !
jasne cekam na nejakou odpoved, mel jsem jit v pondeli s redaktorem motozurnalu na schuzku do Renault CR a dnes mi psal, ze si pan generalni reditel Renault CR nepreje abych tam chodil. Myslel jsem ze mi tam nekdo dokaze primo do oci odpovedet na me otazky. Bohuzel ;-\
Myslím to vážně, vůbec bych sem články o Renaultech nedával. Pokaždý se tady shlukne ta samá podivná banda pomlouvačů zaslepených jinou značkou. Já nikdy s Renaultem neměl žádný problém, a že těch typů bylo! (V současný době tři). Pokaždý jsem kupoval nový auto, ne dotažený z venku, splácaný z několika aut. Až Renault vyrobí to co chci, rád a okamžitě se k němu vrátím. Marko, kdy bude to nadupaný SUV?
Já jsem taky spokojenej. Mám Lagunu kombíka s benzínovým dvoulitrovým turbem, ročník 2004 (najeto 120tis.), pravidelné servisní prohlídky, garážovaná a šlape jak hodinky. Leju tam jen benzín a další náplně... :-!
Pánové, jasně, že jsou i spokojení zákazníci. To je logické. Problém je však postoj Renaultu ČR ke svým zákazníkům při řešení reklamací. To NENÍ dobrá vizitka ;-\ :no: A spousty lidí to může odradit. Pokud budou následovat i propady prodeje, tak jedině dobře! Však oni se začnou Frantíci zajímat, proč to najednou nejde, jak to šlo... Snad.
ZZ, máš 300% pravdu. Ale to není chyba frantíků, všude jinde Renault funguje, to je chyba českýho vedení, je to banda mafiánů, kterým nejde o značku, ale o tučný zisky. Věř mi, byl jsem jednou na rautu s vedením Renault ČR, málem jsem se z nich poblil. Když jsem sháněl zimní komplet kola na Avantime, v Česku za skoro 50000Kč, koupil jsem u Renaulta v Ňemecku za 22000Kč.
No právě o tom píšu. Je jasné, že u tolika prodaných aut budou reklamace. Smutný je ten přístup. Ta neochota. Ten výsměch zákazníkům. Ten krátkozraký ziskuchtivý pohled. Nakopat je všechny do * a pak ještě napíchnout na vidle :no:
ani nevite jak me to vsechno s.re, myslel jsem si, ze kdyz si koupim nove auto budu mit zase na par let pokoj, schvalne jsem nechtel ojetinu. pred meganem jsem mel 5 let twingo bez problemu, jedina vymena v 80tis kotouce a vyfuk. jinak do prahy super auto :-)
Chápeme, neznám to sice na svou kůži, ale snad se do toho dokážu vžít. Proto bych na ty šmejdy volil vidle. Je to smutné, jak parta takovýchhle sviňáků dokáže kazit dojem z celýho Renaultu v ČR. A člověk je v podstatě bezmocný. Hlavně že solí...
zdravim svihaka, kdyz bys mrknul na moje stranky !!!www.reklamace.vyrobce.cz !!! tak bys zjistil, ze jsem pred meganem vystridal nekolik typu renaultu bez vetsich problemu a ze moje vubec prvni auto byl R5 a ze do problemu s meganem jsem nedal na tuhle znacku dopustit i kdyz mi kazdy rikal ze mam auto na pi.u uz podle znaku na kapote. vzdycky jsem tuhle znacku branil. nikdo netvrdi ze kazdej vyrobenej kus je sunt. To o cem je tu rec je podivne chovani importera v pripade problemu. tot vse
A to mě všechny ostatní značky připadají na jedno brdo...Renault vyniká, Renault je architektura, umělecké dílo. Nelíbí, nekupuj, splyň s tou ostatní šedí. Renault není nuda.
Přístup prodejce, resp, zastoupení výrobce k zákazníkům je přesně takové, jaký je stát, resp. lidi v něm, v němž se auto vyrábí. Znám například nástup jiné francouzské značky na trh zde - skoro rok se prodávala auta a stále nebyl hotový český překlad příručky k užívání... Postoj výrobce? - klid, pracuje se na tom. Vím také jak to měli zorganizované němci. Třeba VW - první auto na trhu, všechno dokonale akurátní, manual, kupní smlouvy, servis... prostě německej drill. Takže člověk může milovat Francii za její historii, přírodu, památky, jídlo, parfémy, sejry ženy atd... ovšem než koupí tak složitý výrobek, jako je auto, má se sznámit se stylem přístupu k problémům. Ovšem to samé platí i v současnosti - jen mrkni jak nabíhá prodej novinky z Německa a z jiné země. BMW zahájí prodej a máš vše hned první den - motorizace, barvy, vybavení, všechno. Podívej se na Alfu. V katalogu tí píšou, že určitá barva interiéru bude až za půl roku, že 18ky kola budou až od podzimu atd... Tak v tomhle všem je opět jedničkou Německo. Píšu to bez obdivu, aby mě tu zas někdo nenapadal, že nadržuju Berlínu... ale je to prostě tak.
S tim uvadenim na trh to tak maji vsechny znacky, staci vzpomenou, jak u nas nabihaji urcite motorizace, v cenicich uz davnou jsou, ale nikde to nemaji s oduvodnenim, ze se to jeste nezacalo vyrabet (dovazet) - BMW, Audi, Skoda nejsou vyjimkou ... :-!
Ten "hoch" je milej... to mi už dlouho nikdo neřek´:-) tak za to díky... Jinak čekám, místo těch přisprostlejch pokřiků nějakou myšlénku... tak hrábni do rezerv... jestli nějaký máš. P.S. kolik ti bylo v roce 1990?... to to tu všechno začínalo... možná jsi ještě tahal za sebou kačera na provázku... když tak se zeptej dědy. :no:
Meleš kraviny-pořád tady GTI to samé-dokonce kámoš u vw modly pracoval,sice na servisu,ale říkal že i na prodejním jak na servisu bordel nad bordel. V Toyotě je taky bordel a prosím nech si ty keci o německým drilu... Stejně ty německý šupny páchaj v maďarsku a všude jinde a i v německu u pásu hákujou černý a turci a těm je německej dril u pr... :no:
Uber ze sprostoty. Asi nevíš o čem píši. Píši o nástupu na trh tady na počátku devadesátejch let. Němci - dokonale zorganizované. Víš vůbec, kde se tu začalo s prodejem třeba VW? Naproti tomu jiní prodávali auta bez překladu příručky. O Toyotě jsem nenapsal ani čárku, německej dril je příslovečnej, asi jsi nebyl nikdy v Německu... moc se tam nenasměješ, ale všechno tam sedí. Kde to kdo páchá víš i ty a předpokládám, že víš i to, že jde zejména o organiozaci výroby... tak jak to umí výborně třeba tvá Toyota... Narozdíl od tebe nemám nic proti černejm ani proti turkům... vadí mi omezenci, co neumí diskutovat :no:
to bude dobrý! frantíci rádi diskutují, tak je nechme tam, kde se cítí nejlépe, tj. v kavárnách. patří jim však dík za neotřelý design - extravagantnější i když méně vyvážený než ten italský. proto se tahle auta kupují.
Kruci, ujel mně prst, nuže...argumentů vulgaritami svědčí o jistých
duševních hranicích a koneckonců je i příznakem prohry v diskusi. Troufnu si říct, že znám Němce velmi dobře a co píše GTI je prostě fakt, a to neoddiskutovatelný. Pro národ s temperamentem ovšem sáhni jižněji. ;-)