V Ženevě se hned vedle konceptu Altica představí také inovovaný velkoprostorový Espace. Zásadně se změnila nabídka vznětových motorů, výbava a design absolvovaly jen lehké osvěžení.
:no: a prosim ta uz si sa niekedy viezol rx4 v lahkom terene, ja ho mam dva roky, v lahkom terene v pohode ako aj na snehu, a do tazkeho terenu si beriem toyotu land cruisera, ten sa tam cit perfektne, a nehan to co nepoznas idiota
.....v Espace nejezdím, mám Viano 4Matic. Škoda, protože je krásný, ale bez pohonu všech kol, je mi líto. Nedokáži si představit, jak bych při těch zimních kalamitách někde projel s tak velkým naloženým vozem bez pohonu všech kol. Ať už je to Matra nebo Dangel, obě francouzské firmy mají bohaté zkušenosti s aplikací 4x4, divím se proč se na ně Renault ještě neobrátil. Osobně mám zkušenosti s Peugeot Partner Dangel 4x4 2,0 HDi a je to výborný tereňák =)
Jaa viim , kazdyy na severu Evropy maa elektrickee vytaapenii bloku motoru a vnitrku...............no teda tazdyy ne, ale nekdy to skraabaanii ledu z predniiho skla muuze liizt pekne na nervy ......
Teda GTI, já žasnu. udělals mi radost. BRAVO ESPACE! Ještě včera jsem ti nemohl přijít na jméno, když jsi někde psal, že interiér u VW je hezčí než u Renaulta. Porovnával jsem nudný přečudlíkovaný interiér Passata, Sharana se svěží Lagunou, Satisem, Espacem. Ono zaslepenost k jediný značce tě pak asi nejen u mě staví do role "neobjektivní". Ale za tyhle příspěvky díky...
Špatně. Rakouský fortel. Zatímco evropské série vymetají dno spolu s třídníma kolegama od Fordu,VW,Seatu,Peugeotu,Renaultu atd., tak americké série si vedou velmi slušně v J.D.Power. Občas se objeví i v Top3 spolehlivosti na segment.
Nechybí ,protože čtyřkolka od Renaultu funguje jen do prvního použití...Zeptej se někoho kdo měl Scenic RX4...Bývala i Nevada 4x4,ale myslím jen ve Švýcarech...
Vždy jsem tvdil že Francouzi maj opravdu hezký auta,ale od dob uvedení posledního Meganu už to o kosočtverci netvrdím,ani nové Clio žádnej designovej skvost. Lvíčata jsou na tom po est.stránce pořád dobře. Jinak Espace asi to co se čekalo-spíš by měli udělat něco s tím aby to bylo i na ježdění a ne jen okukování... >:D Kvalita nových kosočtverců je opravdu hrozivá-viz test po 100 000 Auto-tip. Jinak pro nás škoda, že se tady neprodává Previe :no:
já ho vůbec nezatracuju...! je evoluční, odvážnej, průkopník... ale né můj kůň... nemám prostě renault rád a vůbec mě nyní neoslovuje... v tomhle jsem prostě u Peugeotu nebo u ostatních.. 807, ulysse..atd..
.. já proti tomu v zásadě nic nemám.. jen se mi ukrutně nelíbí a jméno Renault mi je z 90% proti srsti a neskutečně protivný... ze zkušenosti, no a tím pádem tohle by nikdy nepřišlo ani na mysl...(bakelit, poruchovost a vše dohromady).. to od doby ježdění v 806 a tímpádem vedle tohodle je jasnej král 807 a jeho verze či skupinka... takže Peugeot-Citroen-Fiat-Lancia :yes::yes::yes::yes: Renault :no:
To nemyslite vsetci vazne. Zacnem citat diskusiu s tym ze tu budu vsetci nadavat na ten otrasny renaultacky dizajn, a tu sa to chvali?!?!
Ved je to taka zlatanina bez vkusu a smrncu ako vsetky sucasne renaulty! Renault totiz nevie co su to "ciste linie". Ked sme teda pri vanoch, videli ste Mitsubishi Grandis?
[odkaz]
To je dizajn!
Kdybys o tom nepřemýšlel, popřel by ses ve své podstatě. Nevím čeho jsi asi tak mohl dosáhnout ty, já ničeho nedosahoval... před tím i po tom jsem psal stále jen o autech a stále stejným způsobem. Vedle toho tam máš ještě další svou epizodu, a tou přece byly ty parodiální pokusy... když ses mohl zase učastnit diskuze. To taktéž nechápu... a konečně, ty manipulace s nickem byly pro tebe přece nikoliv vyjímečnou praxí zde. Tekže ti musím napsat... že je fajn, žes tyhle praktiky, myslím tedy zejména braní nicků kolegům opustil. Nechce se mi dnes ani vlastně věřit žes toho vůbec byl schopný. Natolik to považuji za zavrženíhodnou činnost.
Kazi se vic, protoze se delaji v mesich seriich, casto ve spolecnych zavodech nekolika znacek, zalozenych nove pro stavbu techto aut, kde je pracovni sila nezkusena. Mivaji konstrukcni chyby, protze to jsou casto prvni avuta sveho druhu u urcite znacky. Casto jsou tezsi nez bezna auta a tak se bezne soucastky dimenzovane na "osobaky" rychleji opotrebuji. Taky karoserie jsou vetsia mene pevne - takze jak se krouti, tak to zacne cele vrzat. Jsou taky vetsi, to znamena vice nekterych casti a elektrickych rozvodu a systemu. Atd, Atd. Proc je uplne nejporuchovejsi Chrysler Voyager opravdu nechapu - ten se dela dlouho a ve velkych seriich. Rekl bych ze to bude ten ameransky "fortel"
Přijde mi zbytečné přemýšlet o tom natolik fatálně. Věř mi nebo ne, oba jsme tehdy dosáhli svého. Ale nerozvádějme to, kritizoval jsem tě za OT a Flame a sám jsem teď spolutvůrcem. Takže Espace :yes::-!
No jistě. Tak jako tys to tehdy musel nechat na ostatních. A o tom nahoře píši, že ten (věřím vyjímečný, resp. konečný) tvůj přehmat, vůbec naharmonizuje ke kultivovanosti, kterou jinak prezentuješ zde. Přece mi nechceš tvrdit, že dospělej člověk, zničeho nic udělá, to, cos tehdy udělal.
Výchovu aplikujme na mladé. Ty na své/ho/ou (?), já na svou. Budeš se divit, ale i ty se na mém poli vnímání pohybuješ po dvou stranách hřiště. Z jedné brány kope Dakareg, hoši z klubu a dlouhej táhlej, z té druhé pak citelná kultivovanost a víra ve správnou (ať už je jak chce relativní) věc. Osobně si myslím, že v druhé bráně jsi pevnější v kramflecích. Proto si ji předcházej :yes:
Vždy v životě bojuj čelem a čestně... Vnímám tě ve dvou rovinách. Když píšeš o autech, zejména Renaultech, tak je znát, že to miluješ a znáš věci... a pak ta druhá rovina... řekněme morálně temná... prostě mi to do sebe nezapadá...
Jo uzasnej je, nema cenu to komentovat, proto mi prijde smutny kdyz denne potkavam krabice Alhambra, Sharan, Galaxy. C8 a 807 uz jsou na tom lepe !! No a treba Multivan a Viano to je paradicka ale designove to na Espace nema :-).......
Slovem "klid" viditelně pobouchává tvé srdce. Vizuální uchvácení dokáže s člověkem mávnout. Tak už se nerouhej a obrať se na správnou designovou víru. Denní svět se stane úsměvem, vím o čem mluvím. ;-)
Trocha černýho humoru nikdy neuškodí. Je třeba zdůraznit jednu věc - ve 1203 se klidně mohlo stát, že ačkoli jsi havárku přežil, zdraví už ses stejně nedočkal... ;-) (Moje černá troška do mlýna...)
Klid, klid, klid :-) Popravdě musím uznat, že Espace není na zatracení. Je to opravdu legenda, a pro tohle mám slabost. Mám ji rád ze zadního pohledu. Ovšem cením i P807 a z nostalgie i 1203 :-) Narodil ses v ní, pak ti v ní vozili rohlíky, odvezli tě v ní z první hávárky, cos přežil, i z tý, cos pak nepřežil... tak tohle zatím nedokázal nikdo jinej. Nicméně - BRAVO ESPACE.
Koukám na ty fotky užaslej jak malej kluk. MPV, dodávka, krabice na kolech. A kruci, mně přijde nádherná! Automobilová sochařina v praxi. Ptám se sám sebe, jak je tohle auto starý a čím dál víc si uvědomuju, jak geniální jeho tvůrce musel bejt... Espace vypadá tak moderně, jak to jen jde - hravě strčí do kapsy konkurenci už jen tím vzhledem. Jestli si za něco Renault zaslouží svůj slogan - tak za tohle. Smekám, Tvůrče automobilů!
Espace snad ani nemá cenu komentovat. Vůz který absolutně nemá konkurenci. A není to absencí konkurence, nýbrž její nedostatečností. Espace jedině :yes::yes::yes:
Luxusne MPV ako vysite, ma vsetko co ma mat, bohata vybava, moderna technika, hightech prvky, super bezpecnost.. len mi vrta v hlave preco je v rebrickoch spolahlivosti a spokojnosti zakaznikov vzdy na poslednych miestach. vlastne vsetky MPV - alhambra/shara/galaxy, voyager, P806/807... cim to je?