Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Fabia - nižší maska, nové motory

Tři roky po premiéře druhé generace Fabie se letos v Ženevě představí modernizovaná verze. Designové změny cílí na vylepšení proporcí, technické inovace se týkají hlavně motorů.
Zpět na článek
3. 2. 2010 16:26
3. 2. 2010 16:29
3. 2. 2010 16:57
3. 2. 2010 17:01
3. 2. 2010 17:03
3. 2. 2010 17:19
3. 2. 2010 17:58
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 19:16
3. 2. 2010 16:43
neregistrovaný "Sumi1982"
3. 2. 2010 17:18
neregistrovaný "SingularJohn"
3. 2. 2010 17:31
3. 2. 2010 19:43
3. 2. 2010 20:18
3. 2. 2010 23:18
4. 2. 2010 11:08
4. 2. 2010 23:17
5. 2. 2010 13:13
3. 2. 2010 17:34
3. 2. 2010 20:16
4. 2. 2010 08:44
3. 2. 2010 17:39
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 23:19
4. 2. 2010 00:39
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 11:42
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 18:38
4. 2. 2010 23:19
3. 2. 2010 17:47
3. 2. 2010 17:51
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 21:55
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 17:52
3. 2. 2010 19:01
3. 2. 2010 19:08
4. 2. 2010 18:46
3. 2. 2010 19:36
4. 2. 2010 09:29
neregistrovaný "JiVi_proc_6_znaku"
3. 2. 2010 22:09
neregistrovaný "fly2high"
3. 2. 2010 23:01
3. 2. 2010 23:28
4. 2. 2010 08:01
4. 2. 2010 09:20
4. 2. 2010 09:37
4. 2. 2010 14:13
4. 2. 2010 14:19
4. 2. 2010 14:28
4. 2. 2010 14:52
4. 2. 2010 15:01
4. 2. 2010 15:33
4. 2. 2010 15:46
4. 2. 2010 18:52
4. 2. 2010 21:13
4. 2. 2010 23:40
4. 2. 2010 23:55
4. 2. 2010 15:33
4. 2. 2010 18:54
5. 2. 2010 09:46
4. 2. 2010 19:42
4. 2. 2010 23:33
4. 2. 2010 23:31
4. 2. 2010 19:19
4. 2. 2010 19:40
8. 2. 2010 17:12
3. 2. 2010 23:42
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 00:47
4. 2. 2010 13:01
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 09:44
5. 2. 2010 10:04
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 16:37
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 09:33
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 09:43
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 14:20
4. 2. 2010 20:25
4. 2. 2010 22:36
5. 2. 2010 11:57
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 15:48
4. 2. 2010 16:17
4. 2. 2010 19:06
5. 2. 2010 09:46
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 21:23
5. 2. 2010 09:58
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 00:07
neregistrovaný "standyss"
5. 2. 2010 00:12
5. 2. 2010 09:21
neregistrovaný "standyss"
5. 2. 2010 19:05
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 16:26
stratil sa....
Stratil sa im Yeti? ze ho hladaju takymi "heligonmi" >:D :-!
Rozbalit vlákno
5
3. 2. 2010 16:52
Re: stratil sa....
Nepoznáš jetiho matku?Stará, neproporční ochechule, která v závěru svého života sazí na plastové nárazníky, aby se o ní vůbec někdo zajímal >:-[] >:D ...
3. 2. 2010 17:25
Re: stratil sa....
No nač dávat do laku nárazníky když to jen testují. a pokud byl někdy někdo za polárním kruhem ty halogeny jsou aby bylo videt na ty losy co chutnají jako ryba viz dnes Comback na nově. Ozzák o nich mluví v ukázkách
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 19:15
Re: stratil sa....
nac davat do laku narazniky kdyz je to fabia scout? :-)
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 19:15
Re: stratil sa....
odkdy jsou u skody 3 roky zaver zivota?
3. 2. 2010 16:29
Aukro
No hlavně, že díly na faceliftovanou fabku už někdo dávno prodává na Aukru. >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
3. 2. 2010 16:57
Re: Aukro
Mě spíš v článku zaujalo, že

cituji "Vrcholem naftové škály a nástupcem první Fabie RS by se měl brzy stát velký turbodiesel 2,0 TDI CR (105 kW), který se už objevil v portfoliu SEATu Ibiza."

Jak to bude s tou Fábií RS? Budou dvě verze? Nafa a benzín, jako u Octavie?
3. 2. 2010 17:01
Re: Aukro
Napřed bude TSI, nafta... dejmetomu že pokud se nic nezmění, tak by měla být do konce roku. ;-)
3. 2. 2010 17:03
Re: Aukro
Takže budou dvě Fabie RS, jedna turbobenzín 170k, druhá turbodiesel 140k. Hmm, zajímavé. :-)
3. 2. 2010 17:19
Re: Aukro
Bez záruky. O něčem takovém jsem slyšel, ale nevím, jak to dopadlo. V každém případě by to bylo benzin+dsg a nafta+manuál.
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 17:58
Re: Aukro
píše tam, že to je na skautíka, ale vypadá to jako na spy fotkách, kde je ovšem taky asi skaut...
Avatar - salamoon
3. 2. 2010 16:36
Designové změny cílí na vylepšení proporcí...
vazne je ten predok "a la tecuci sopel" vylepsenim....? :-O
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2010 16:42
Re: Designové změny cílí na vylepšení proporcí...
No na dnešni Fabií se po stránce designu nic zhoršit nedá, takže já to beru jako zlepšení :-)
3. 2. 2010 17:31
Re: Designové změny cílí na vylepšení proporcí...
Úplně souhlasím :-) :-)
3. 2. 2010 19:54
Re: Designové změny cílí na vylepšení proporcí...
Tak to je tiez celkom trefny nazor... :yes: :-)
neregistrovaný "Sumi1982"
3. 2. 2010 16:43
hroza a des
ako kazda skoda :no:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 17:02
Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
Čakal som, že s tým predkom niečo urobia, ale nič. Vôbec s dizajnom prednej časti má škoda problémy - začalo to s Fabiou I, pokračovalo s Fabiou II, Octavia II pred FL bola OK, po FL jej však nemôžem prísť na chuť, Superb tiež nič moc.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 18:59
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
no fabka I (po liftu) i superb II maji podle me predni cast nadhernou :yes:
3. 2. 2010 19:53
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
S tou fabkouI suhlasim, ale superb? Neviem si akosi zvyknut na tie jeho podivne vykrojene svetla. To same aj na Octavii. Nemozem si pomoct, ale predosla Octavia bola podla mna po dizajnovej stranke najkrajsie auto zo skodovky. Krasne ciste linie, solidny striedmy dizajn. Este aj dnes je to krasne auto...
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 21:25
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
no ja zas se svetly u supa problem nemam :-) , 100 lidi, 100 nazoru...ale s OI souhlas ,taky se mi dodnes hodne libi :yes:
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:14
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
s tím sa nedá nič urobiť leda, když už to tak vyhnali do výšky kvůli prostoru nad hlavou, tak si uvuědomiť, že to přehnali a že aj uvnitř auta je zbytečných 4-5 cm a o ty to zas uříznout... pak to nebude tak úzký, resp. nebude to tak působiť, ale dokuava´d to bude vysoké... >:-[]
4. 2. 2010 11:24
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
..no jo, ale takhle si nemusíš sundávat klobouk a Mikuláš se tam vejde i s tou mitrou na hlavě. :-)
4. 2. 2010 11:03
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
Jenomže toto je z 90% FScout, proto se ti zdá že s tím nic neudělali, není to finálni podoba, je to mula na které spíše zkouší techniku než design, třeba svítivost a funkci nových předních svítilen atd atd
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:14
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
to si věříš teda:-)
se bojim podle těch obrázků, aby z toho neudělali úplný Mini, a ty světlomety nakonec nebyly Kruhový:-)
5. 2. 2010 13:09
Re: Asi najhorší dizajn s segmente malých áut
jde vidět že FScout neznáš, jinak bys asi poznal že ta kastle je z ní >:-[]
neregistrovaný "SingularJohn"
3. 2. 2010 17:18
Interiér
Konečne sa dostali normálne motory aj do Fabie. Mňa osobne zaujíma viac ako exteriér interiér. Ale ten bude asi len s minimálnymi zmenami, keď o ňom nepíšu...
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2010 17:29
Re: Interiér
to mas jedno jaky motor do toho das, furt to bude skareda fabia
3. 2. 2010 17:54
Re: Interiér
Interiér by měl být ten, co měly ty EMO studie. Mění se rádia, panel klimy + se měnily materiály na nejvíc slabých místech.
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:16
Re: Interiér
jako třeba že do fabie táhne? že jak byly ty mrazy tak řidič pravou nohu měl v horku pod přívalem z ventilátoru a levá noha mu mrzla?:( Hmmm:-) spolujezdec samozřejmě zrcadlově:-)
Avatar - delphino
3. 2. 2010 17:27
je to lepší?
aspoň z aerodynamického hlediska? Protože co se týče designu, tak to podle mě utrpělo jen škody, vypadá to jako by slon mírně přisedl na čumák a tak obrovká kabina pro cestující je doplněna nevzhledná malým čumákem, asi jako když dáte na Rotwailera čumák z Čivavy...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 19:13
Re: je to lepší?
jo ten predek na nekterych fotkach vypada divne, uvidime ;-\
3. 2. 2010 19:57
Re: je to lepší?
No kratka fabia vyzera koli podivnym proporciam (dlzka/vyska) skor jak lyziarska bota. Preto radsej zvolili kombik, kde zas cudne posobi pomer cumak/kabina...
Avatar - Doupik
3. 2. 2010 17:31
Fakáč
Haha, ten vztyčený prostředníček na páté fotce >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - eLzyx
3. 2. 2010 19:43
Re: Fakáč
co bys čekal od škodovkáře?
3. 2. 2010 20:18
Re: Fakáč
Asi nějaká firemní stratégie koncernu, viděl jsem to i u testovací jízdy A8.

Prostě nám chtějí sdělit, že jsou jedničky >:D >:D .
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:18
Re: Fakáč
Simply - Clever:-)Aneb škoda auto vám potenciálním kupcům vzkazuje, co jí můžete a s novými motory přijde zase zdražení:-) a slušný ceny od nás nečekejte:-) *:-)
4. 2. 2010 11:08
Re: Fakáč
jde spíš o to že prakticky u všech automobilek světa, za více takových odchytů, kdy jde vidět testované auto i z tváři řidiče, můžou přijít tito řidiči o prémie, což by nasralo každého ;-)
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:17
Re: Fakáč
to je fakt:-)
ale tak obličej mu zamaskovali, ne?
tady jde spíš o to, že to je věc výrobce, kterej s tím musí počítat, když to pošle testovat úplně ven a ještě to nezamaskuje:-)
dyk neviditelný auta fakt eště škodovka nedělá tak s tímdle musej počítat, že to někdo pozná:D
5. 2. 2010 13:13
Re: Fakáč
v tu chvíli ale žádný řidič, žádné automobilky nemuže vědět jak bude server férový a jestli mu tvář zakryje. No a možná i paparazi někdy nejsou příjemní >:D
3. 2. 2010 17:34
Facelift
Jednoznačne facelift prísť musel, inak by Fábka úplne zapadla prachom. Podobne Roomster. Ale aj tak si myslím, že Fabii žiadny facelift nijak nepomôže, udrží ju možno chvíľu pri živote, nič viac. Chce to úplne nové auto, to bolo jasné už pri uvedení druhej generácie, a inak to nebude. Dovtedy :no: .

:-) :-) :-)
CHCEM DISKUSIU AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEM.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ryman
3. 2. 2010 20:16
Re: Facelift
:yes: mají poslední rok na to z toho něco vytřískat.. viz můj příspěvek dole...
Avatar - iudex
4. 2. 2010 08:44
Re: Facelift
Pre facelift Fabie platí presne to isté, co vacsina uznala v debate pod Lagunou: ak je zlý základ, ani sebelepsí facelift to nenapraví. Preto hovorím, ze kým nepríde nová generácia, Fabia je z hladiska designu stratený prípad.

CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 17:39
Fobka
Nic moc ten FL :no:
Chce to prerobit design, nafuknut ju aspon opticky, aby to vypadalo ako "kus auta"
Spravit modernejsi interier, taky mensi ulet do buducnosti a potom jej dam palec hore.

Zatial nic moc.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:19
Re: Fobka
to nenafoukneš, leda to rozšířit nebo aspoň to snížit o aspoň 3-5 cm:-D :-! >:D
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 00:39
Re: Fobka
znizit strechu a trochu ju rozsirit. Slo by to.
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 11:42
Re: Fobka
Rozšířit ano, snížit ne! Ve fabii I jsem měl v zadu se svými 184cm velmi nepříjemné pocity. Snížení by byl krok zpět!
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:19
Re: Fobka
zato ve FII budeš mít nad hlavou 5 cm vzduchu a to ještě ti o dalších 5 cm zvedli sedačky:-)
jdi to zkusit a pošli maila:-)
3. 2. 2010 17:47
yeti 1.2TSI
neslyšel někdo o tom že yeti resp. motor 1.2TSi v něm je nepříliš dobře zastavěn z hlediska tepelného prostředí kde turbo strašně trpí a má hodně omezenou životnost ???? nebo je to jedna paní povídala ??? :-O
Rozbalit vlákno
9
Avatar - hedvin
3. 2. 2010 18:59
Re: yeti 1.2TSI
kup si yeti 1,2 TSI a vyzkoušej to ;-) a pak nam dej vědět :yes:
3. 2. 2010 19:24
Re: yeti 1.2TSI
ne ne snadani ne. líbí se mi jinčí auta s s mojím jsem spokojen . ale ohle by mě zajímalo z technického hlediska
3. 2. 2010 19:26
Re: yeti 1.2TSI
Jo, motor 1.2 TSI byl kvůli několika drobnostem (ne zrovna ale přehřívání turba) kvůli tomu o cca půl roku opožděn. Právě z toho důvodu, aby do série šly motory (a jejich konkrétní zástavby) bez všech známých problémů...
Avatar - WinDiesel
4. 2. 2010 00:19
Re: yeti 1.2TSI
Do 50000 km regulace turba je v pr.... Zatím nemají řešení.
4. 2. 2010 00:32
Re: yeti 1.2TSI
A toto jako s touhle závadou prodávaj??Za kolik je případná oprava??
4. 2. 2010 08:55
Re: yeti 1.2TSI
Nikdy bych si nekoupil novinku ani co se týče auta jako celku ani co se týče novýho typu motoru. Vždycky je to minimálně první rok bastl různejch prototypovejch dílů a probíhá na tom ještě hafo konstrukčních změn. Dělám ve firmě která dodává díly mimo jiný do Škodovky a když vidím ty náběhy novejch typů, tak mi vstávají vlasy na hlavě co všechno se do těch prvních aut na lince namontuje. Vůbec bych se teda nedivil, že nemají ještě vychytaný některý věci na motoru :-)
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:23
Re: yeti 1.2TSI
je fakt a může být:-)
ale jiank turbomotory tu nějakej rok už sou:-)
a HTPčko mělo taky ze začátku problémy, ač je to motor lepší jak ten 1,0/37 kW, čtyřválec, to nebylo pružný ani do města, spíš chcíplý:D

HTOP dneska je na úrovni 90tkou po okresce z A do B, k,dyž nebdueš záviodit, tak tě tam dovezu za 5,5-6 litrů na 100 ale víc ode mě nečekej:-) Ale toostatně od žádný jednadvojky:-)
mě vezl známej Cliem Storia 48 kW, a aby to jelo, tak musel furt řadit:-)
4. 2. 2010 14:06
Re: yeti 1.2TSI
tak ty uváděné km sedí s tím co mi dotyčná jedna paní povídala ... zajímací zajímací ... bohužel je to daň za současný stav automobil, snižování emisí, nákladů , životnosti atp ... :-|

a ještě jeden dotázek ... je to chyba této zástavby nebo obecně motoru ?
4. 2. 2010 16:04
Re: yeti 1.2TSI
jestli ta chyba je tak kvůli turbodmychadlu samotnému
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 17:51
FL pomůže
Uvědomte si, že na všech spy fotos jsou světla maskovaná tak, aby vypadala jako stávající, až ji uvidíme bez maskování, budeme - věřím - relativně příjmně překvapeni. U Roomstera asi ještě víc.

Jinak ale souhlasím s tím, že třetí generace by měla přijít do dvou až tří let, ne víc :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 19:12
Re: FL pomůže
no tak to maskovani je takovy ze uz asi zadny prekvapeni nebude...s novou generaci nepocitej, pokud vim tak fabka problemy s prodeji moc nema...ale nevi nekdo neco o liftu roomsteru?? to by me docela zajimalo
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 21:55
Re: FL pomůže
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 22:52
Re: FL pomůže
diky...doufal jsem ze ho treba aspon trochu odlisi od fabie, tak nic no...
3. 2. 2010 19:51
Re: FL pomůže
No to dufam teda, ze ten facelift bude vyzerat lepsie. Lebo s tym predkom teda vela neurobili. Stale je to tam take divne ponatahovane. Tie sisate svetla ma teda tiez neberu...
3. 2. 2010 17:52
Prosim GTI
napis par desiatok riadkov ako sa mame na tento FL pozerat, lebo ja som z toho "volaako zmateny" :-)

Doterajsej fabii sa dalo /z hadiska designu/ vytknut v podstatne "trochu cudne proporcie" ale inak to je hrave bezkonfliktne auticko. Toto mi pride akokeby sa navrhovalo hlavne pre cinsky trh - je tam taka cudna rustikalnost /maska/ - dufam ze to nebude vzorom pre dalsie Skody. Napriklad maska starej Octavie /terajsia Tour/ sa na nic nehrala - pripominala trochu vtedajsie Volva ale bola to v 90 rokoch proste trefa. Odvtedy Skoda hlada svoju tvar a podla tohoto co vidim sa zjavne este nenasla.

EDIT: ano, je to Spy Photos, realita moze byt ina...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - peter_ko
4. 2. 2010 08:04
Re: Prosim GTI
GTI este asi nerozdychal GURU za 330 tisic... ta predstava ze lowendovi ludia jazdia v supermainstreamovom G je znicujuca... v kombinacii s odistenou beretou sa obavam najhorsieho :-!
Avatar - hedvin
3. 2. 2010 19:01
horní světla
jestli se ty horní světla dostanou do příplatkové vábavy tak si je koupím i když budu mit motor HTP protože vypadají hustě >:-[]
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2010 19:59
Re: horní světla
Jo, budu vo vybave, ale len pre kombik. Vazia tolko, ze kratku fabiu by s nimi museli homologizovat ako dvojmiestne kupe... :-)
Avatar - Blue Sun
3. 2. 2010 20:11
Re: horní světla
A pro verzi HTP bude na zadních sedadlech pomocný motor pro napájení přídavných světel.
3. 2. 2010 21:10
Re: horní světla
Ale len vo vyšších verziách. V nižších budú pod sedadlami sklápacie pedále s dynamom. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 12:42
Re: horní světla
...jenom v nejvyšší verzi 1.2 supersportline :-!
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:24
Re: horní světla
nechte HTP na hlavě, 12ventil je slušnej:-)ale chce to posílit, tak 48 a 55 kW aspoň, jako Renault:-)
ale že 6V skončil je dobrý znamení
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:25
Re: horní světla
tak hlavně má HTP 44 a 51:-)
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 19:08
ibiza 12V
aspon konecne vim proc je v ibize ten 1.2 12V 44kw...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:23
Re: ibiza 12V
aha, tak do Ibizy to zase přišlo jako první:-)
cche to posílit. kdyby to bylo 48 a 55 jako renault, tak to beru:(
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2010 19:36
ibiza 12V
Nu, u benzínů je to nadále velká bída. Nejlepší motor - 1.6 bude (asi) nahrazen 1.2 TSI, základní HTP zůstává, stejně tak i pažravý totálně zastaralý 1.4. Mimochodem - v dlouhodobém testu AMS měla 1.4 v Roomsteru úžasnou průměrnou spotřebu 8,5. Ne, nebyl to dvoulitr... Jinak na normální ježdění nemá podle mě nafta do Fabie smysl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
3. 2. 2010 20:06
útok do vlastních řad
aneb kdo ještě na facebooku neshlédl fotografie chystané Ibizy ST může se podívat zde [odkaz]

Posuďte sami jak se vyvedl jiný kabát na stejnou techniku..

Taky bych rád připoměl některým diskuzi na téma megane grandtour, kde se jeden jedinec snažil všechny poučit o tom, že megane gtour vlastně není kombík, protože nemá rovnou střechu a je to jen jakýsi zavrženíhodný hybrid.. zajímalo by mě, co by nám řekl k té ibize.. nicméně si očividně vybírá diskuzní dovolenou tak by mu to mohl někdo vzkázat, že strýčkuBOBe ;-) :-!

================================
CHCI DISKUZI I POD TESTY!!!
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
4
3. 2. 2010 21:08
Re: útok do vlastních řad
Odhliadnuc od toho nechutného predku, zdá sa mi, ako by sa inšpirovali Renaultom Clio Grandtour. Zadné čelo je bezvýrazné ako tvár nejakého flegmoša, ako je ostatne pre Seat už typické.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 12:44
Re: útok do vlastních řad
CHCI PARALELNÍ DISKUZI k TESTůM A MAGAZÍNU, je jasný, že články v magazínu mají trvalejší charakter a diskuze by je otrávila. :yes:
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 21:15
Re: útok do vlastních řad
Tak tak, nejde o žádné Combi, je to pětidvéřové kupé, stejně jako Megane Grandtour >:D
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 21:31
Re: útok do vlastních řad
mohlo to byt lepsi ;-\
Avatar - Auto CZ
3. 2. 2010 21:44
najškaredšie europske vozidlo
toto je fakt vysledok zlatych ceskych ruciciek? ... šereda storočia.. >:D 8-s >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "JiVi_proc_6_znaku"
4. 2. 2010 09:29
Re: najškaredšie europske vozidlo
nj, Skoda 1203 s motorem 1500 je taky skvost designeru (nehlede na to, ze puvodni navrh z 60. let je z Cech >:D )
4. 2. 2010 13:04
Re: najškaredšie europske vozidlo
V tomto prípade je to skôr umenie, že sa to auto prakticky s pôvodnou karosériou dožilo nového tisícročia... ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "fly2high"
3. 2. 2010 22:09
viete ze...
fabii sa na ceste uhyba kazde auto, lebo ked tuto obludu vidite v spatnom zrkadle proste sa zlaknete >:-[]
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2010 13:05
Re: viete ze...
bacha na to zrkadlo, raz v ňom uvidíš seba a zľakneš sa ešte viac

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - centr19
3. 2. 2010 23:01
HTP
mě vůbec nejde do hlavy proč do toho furt chtějí dávat to posr.ný 1.2 HTP, což je nehjhorší motor co znam ( hlavně v poměru výkon:spotřeba ) :no:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - chlapecx
3. 2. 2010 23:28
Re: HTP
nechte HTP na hlavě, 12ventil je slušnej:-)ale chce to posílit, tak 48 a 55 kW aspoň, jako Renault:-)
ale že 6V skončil je dobrý znamení

ten motor je STEJNÝ základ jako u jiných aut týhle třídy, co chcete, pro segment B aby základním motorem byla dvakrát přeplńovaná 100 końová jedna-dvojka? Hmmm, to aj renault tam má ty starý motory pořád:-)

Výkon/spotřeba? no právě od těchle maloobjemů NELZE čekat výkon na závodění, ale POUZE výkon na převoz z bodu A do bodu B v rámci PŘEDPISŮ a divil byste se, ale 90tkou po Okresce to znaemná za 5,5 litru na sto, takže fakt to žere???
Avatar - peter_ko
4. 2. 2010 08:01
Re: HTP
No tak swift ma zaklad 68 kW realnu spotrebu pri plnom vyuzivani potencialu motora 6,1l. Dokonca s feliciou 40 kW som jazdil za 5l. Takze fakt to nezere???
Avatar - jazva
4. 2. 2010 09:20
Re: HTP
Lenže Suzuki je v malých atmo svetová jednička. Myslím, že aj to bol jeden z dôvodov, prečo kúpil VW práve túto automobilku. Tá 1,3 zo Swiftu je parádny motor! A nakoniec aj 1,6-ka.... :yes:
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 09:37
Re: HTP
Suzuki má dobrý motory no:-)Ale taky ten výkon:-)To je o trochu víc, jak u HTP:-)
jinak ale jo, při plným potenciálu pořád 6 litrů. zatímco u HTP když přišlápneš tak to žere jak tank:-)
4. 2. 2010 14:13
Re: HTP
Osobni zkusenost - praha-hradec 140-160kmh spotreba firemniho vozitka s 110 tacho - spotreba 11,8 :P
Jako v trilitru >:D
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:19
Re: HTP
Ty máš logiku, ti povím.

Když jedeš s motorem o objemu válců 1,2 litru a výkonu cca 44 kW 140-160 km/h, čili na jeho výkonovém maximu, tak od něj čekáš spotřebu kolik? 3 l/100 km?

Nakonec to opeprníš "Jako v trilitru". Evidentne teda 1,2 HTP dokáže jet 140-160 km/h jako ten třílitr dokonce při stejné spotřebě, to je geniální, nemyslíš? 8-s

Trochu soudnosti by to chtělo ;-\ ;-\ :no:
Avatar - jazva
4. 2. 2010 14:28
Re: HTP
Blava - prechod mestom, občas zápcha, mestský obchvat(80km/h), úzke uličky - 10,2 l/100km pri jednom človeku v aute. Nikdy som tak necítil v žiadnom aute, či tam mám o jedného človeka navyše, nedaj bože niečo naložené, prípadne zapnutú klímu. Vždy mi to začiatkom leta, keď som začal jazdiť s klímou dochlo pri rozbehu... Mám ten motor "objazdený", ale nič moc... Ale zase strýko s tým istým dokáže "jazdiť" za 5,5. Ale to máš pocit, že vystúpiš z auta a trochu ho potlačíš. Ten motor je so spotrebou extrémne závislý na štýl jazdy...
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:52
Re: HTP
Nechci tady dělat z 1,2 HTP nejlepší malý motor, ale zároveň není tak špatný...

Srovnej ho s konkurencí ve své třídě a propadák to až takový není. Spotřeba se dokáže vyhoupnout vysoko, ale taky se to auto hýbe. Jo 1,2 v Hondě Jazz se přes 6-6,5 l/100km nedostane, ale taky v tom autě pocítit nějaké zrychlení je zázrak.
Avatar - jazva
4. 2. 2010 15:01
Re: HTP
ja mám práve s tou 1,3 od Suzuki skúsenosť a poviem ti, ten motor je oproti 1,2HTP ako z inej galaxie!!! Ťáhá to od nuly po červené pole ako bláznivé. A spotreba ti nikdy nevyskočí k spomínanej 10-tke. Mal som ho síce iba na jednu cestu z BA do Košíc a späť, ale poviem ti keď som potom presadol do Fabie, tak myslel, že sa mi z tej Fabie stratil motor. Proste Suzuki tie malé atmo motory vie oveľa lepšie ako ktokoľvek iný.
Avatar - white label
4. 2. 2010 15:33
Re: HTP
O jaké verzi HTP se vlastně "bavíte"? O starší, slabší 6v, o slabší, novější 12V, nebo o silnější 12V?
Avatar - jazva
4. 2. 2010 15:46
Re: HTP
no ja mám skúsenosť iba so staršou 1,2 12v 47kW....
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
4. 2. 2010 21:13
Re: HTP
ale tak keď presadneš do Fabie z Wartburgu, tak máš pocit, že máš Mercedes a minimálne 8 válec. Ja ťa úplne chápem, ale my čo sme už zažili čo je auto a hlavne auto s motorom, tak mi ti na to neskočíme... ;-)
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:40
Re: HTP
tak jasně, to je přece jasný, že motor, kterej bude mít třeba jen o 20 KW víc, že bdue rpsotě někde jinde a když se vrátíš k tomu slabšímu, že to není ono:-)
ale zrovna tak tu máš ty vodiče, co měli 105tku, která měla 33 kW a to ještě jak to auto bylo líný, tak bylo zázrak toho dosáhnou. a spotřeba byla někde kolem sedmi litrů kdyžs od toho chtěl výkon. A vem si, o kolik to bylo lehčí ty 105/120:-)
A teďka si vem Fabii s HTP 47/51 kW, to je skoro o 20 kW taky víc. a těch 33 to má prostě už při nějaký 70tce, zatímco 105tka si o ní, stejně tak jako o maximálce 150 mohla nechat zdát:-)
U Fabie šlápenš na plyn a je tam ta stovka hned (pravda, dál už se tomu moc nechce, už nezrychluje) ale tihle lidi, co měli ty 105tky tak s tim HTPčkem dokážou jet do 90 km/h na 4,5-5 na 100, ale je to plazírna, to těch 5,5/100 přece jen je jiný kafe... tam už i ten řidič trochu s tím autem jede:-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 23:55
Re: HTP
ale veď ja toto úplne chápem, len nerozumiem tomu, prečo ten motor vychvaľujú, keď je maximálne priemerný. Ako napísal dole Iudex, konkurencia je menšia pri rovnakom výkone. Ak je objem rovnaký, tak má vyšší výkon. Zober si len ten motor, čo som ho spomínal ja - a ten nie je zrovna nejaký nováčik a má cez 90 koní ktoré dáva iba z o 1dl väčšieho objemu. A o tej spotrebe si HTP môže nechať iba zdať...
Avatar - iudex
4. 2. 2010 15:33
Re: HTP
Co je konkurencia v triede? Trojvalce, ktoré má konkurencia takmer výhradne v jednolitri a pritom s porovnatelnými výkonmi (1,0 R3 VVTi od Toyoty...), alebo jedna-dvojky, ktoré má konkurencia výhradne so 4 valcami a v drvivej vacsine s vyssím výkonom (1,2 kappa od Hyundai, 1,2 16v od Suzuki...)?
Vo svetle uvedeného HTP prepadák je.

;-) ;-) ;-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
5. 2. 2010 09:46
Re: HTP
Precítaj si test tu na auto.cz. Vyhlásili ho za najlepsí základný motor v triede. :-!
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 23:31
Re: HTP
Telč->Zmojmo->Mikulov->Strachotín->Miros… Zmojmo->telč cca 250 km, tacho 100 + Prde*e 50tkou--> 5,1/100 asi bude chyba v matrixu a nebo jsi jel daleko víc jak 110
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2010 19:40
Re: HTP
mohl bys mi rict co jinyho by sis predstavoval? 2.0 TSI?...mimochodem jel jsi vubec nekdy s HTP??
Avatar - centr19