Novinky
0
Lexus dělá překrásné vozy. Už jsem tu psal, že tato odnož Toyoty dokázala vrátit do rukávů Mercedesu a BMW jejich historicky tradicionální trumfy a dnes bych její výrobky vždy upřednostnil před jakoukoliv konkurencí. Lexus :yes: :yes: :yes:
0
Jo, konkretne tohle auto je pekny! :yes:
že tohle IS mě vážně bere u srdce. Luxusní, elegatní a přitom velice sportovní střih. K tomu připočítám tradiční spolehlivost a teď navíc ropohlt v nabídce... Lexus má s tímhle autem hodně našlápnuto. A já mu to přeju. BMW, Med, Audi, třeste se! 😄
už jsem jedno ve vínové baarvě ptokal ... krasavec ... a prodávat jej budou i nezávislí dovozci, možná i o nějakou korunu ještě levněji 😉
Všechno pojali jinak, obráceně. Jednoduché linie, velké plochy... těžké boky, malá boční... zdánlivě nemožné z toho něco vykřesat. jenže to zafungovalo. Jen ten čumák potřebuje dodělat. Jinak jsem si dvakrát za sebou přetl to nádherné číslo - 899 tyček... Pánové, my snad žijem v ráji...
Tak k základní ceně 899 tyček musíš přihodit 200 za paket luxury... aby sis připadal jako v autě na úrovni premiovky. A navrch 23 tyček za barvu. DOHROMADY Kč 1,122.000,- Tak můžeš začít střádat.
Konečně konkurent pro zavedené trio!Předchozí IS bylo úžasné,ale nemělo diesel a co si budeme nalhávat-dnes bez dieslu to prostě nejde!I přes výborné jízdní vlastnosti se asi nikdy jízdou nevyrovná BMW,ale ostaní zastíní.a co se týče designu,výbavy,spolehlivosti,kvality,...… tím všechny hravě překonává!A zase mi srdce plesá 😉 !
Ako spomenul isty pan s 1 miestom za pocet prispevkov 😉 toto auto je pre ludi s IQ mensim ako 110. Ked si ale mam vybrat tak radsej 109 a tento Lexus IS ako nejaky MB a nejakych 140.
Co je to za forek s tim IQ? Copak kolotocari a hnedocesi jezdi Lexusem? Ja zatim oretezovanyho xichta v teplakach videl vzdycky jen v MB nebo BMW. >😒] Prave lidi s IQ pod 110 se nechaji masirovat marketingem, ti s vyssim maji svou vlastni hlavu a sve vlastni nazory a nepotrebuji papouskovat vzletne fraze demagogu.
Celkem nechapu. Kdyz sem Lexus v roce 1998 oficialne prisel, nasadil dost vysoke ceny. Ani ne tak ve vztahu ke kvalite, tam byly odpovidajici, ale ve vztahu k trhu. Minule IS bylo nejkrasnejsi auto sve tridy a i dnes se mi libi, "rolexovy" interier je nadhera. Jenze, cena to auto celkem zazdila. Dnes je vsechno jinak, zakladni vybava jako hrom a k tomu cenovka na urovni lip vybavene stredni tridy? Proc kupovat za stejne penize treba Mondeo, kdyz je k dispozici tenhle mazel? Priplatkova vybava je sice pomerne draha kvuli paketum, ale mezi nama, ten zaklad se nema za co stydet. A jestli brat A4 s 2.0 TDi/103 kW za 887300, nebo IS s 2.2/130 kW za 890k? Ehm, ja myslim, ze neni co resit. Kazdopadne zakaznici konkurence se muzou tesit, lepe vybavene dieselove modely budou za babku (asi bych musel hodne milovat Mondeo, abych si ho s 2.2 TDCi 155 k vzal za stejnou cenu, jako Lexus). >😒]
no... Saab je na tom podobně jako Lex... a žádná sláva - lidi po tom nešílí.... ;-\
Protoze uz ma nejakou historii a v soucasne dobe se trochu trapi. Jinak pro spravnyho bejka neexistuje to, ze by mel volit mezi Saabem a Lexusem!
..ted jsem to myslel surově obchodně... jen aby totiž Lex nespadl do stejné žumpy jako Saab.. a ta žumpa je reklama.. protože spoléhat na dobrej produkt.... 😄 😄 😄 .. hmmm... víme kam to vede... :no: což bych nerad, protože bych chtěl viděl pár těch IS na silnici.. :yes: 😉 stejně jako X-type je nádhernej a vždy se za ním otočím.. za MB - Cklasse..? tam se už fakt neotočím.. Tak takhle to bylo míňeno.. i když Lex není zcela můje krevní skupina.. a věř, že za 1.25 mega bych zůstal v evropě..!!
Nemyslim, Saab je proti Lexusu hodne pozadu. Zatimco Toyota si sve premiove znacky hledi a podle toho to vypada, Saab se o sebe postarat nedokazal a GM na nej haze (ponekud nezaslouzene) bobek. Zatimco Lexus je premiove auto pro kazdeho, Saab ma velmi omezenou cilovou skupinu. Osobne si myslim, ze Saab nema moc velkou sanci na nejaky dramaticky rust bez radikalni zmeny a odhozeni retezu minulosti. Cross-shopping je dost problematicky. Prejit z BMW na Lexus - proc ne? Ale prejit na Saab? Nevim, nevim...
Proc si myslis, ze cilova skupina Saabu je omezena?
Tak ted nevim - ptas se, proc si myslim, ze je omezena jako tak, nebo se shodnem na tom, ze je omezena a ptas se na duvody?
A) je spravne😉
OK. Saab se nevyviji. Neni nicim vyjimecny - nema zvuk luxusu jako Lexus nebo MB. Nema sportovni zvuk jako Honda nebo BMW. Nema marketing, ktery protlaci i podprumer jako Audi. Ma dobre, kultivovane motory, ale kdo o tom vi? Ma specificky design, ktery se meni asi stejne flexibilne, jako 911. Nova 9-3 udelala prvni krok smerem k designove uhlazenejsimu a mene ustrnulemu tvaru, interier 9-5 je vsak uz 20 let stejny (skaredy, pro me). Je to proste zalezitost pro fanousky, pro lidi, kterym jejich styl presne sedne a vyhovuje jim, ze se dlouha leta nemeni. Jenze takovych lidi je malo a prodeje to potvrzuji. Hlavnim problemem je, ze trida aut, do ktere se Saab formalne pocita, je uplne nekde jinde, coz brani cross-shoppingu a silne pochybuju, ze v hledacku prumerneho zajemce o IS nebo 3er je i Saab.
saab je proste pre severskych dochocov...s tou 9-3 sa to trosku pohlo ale tiez to neni je ziadna vyhra ked je to len prezlecena (nijak extra) VECTRA.... a s tym 9-5 interierom mas uplne pravdu...20rokov odporny 8-s ...alebo aspon dost zvlastny aby som neurazil fanusikov 😄
právě že tomu už tak není... nová 9-3 a lex si jsou hodně podobný... S oběma jsem měl možnost na okruhu.. zkus někdy nahlídnou do Saaba.. Auto jako každý jiný... 😉 stejně jako Lex.. :yes:
Ano, nova 9-3 sla hodne do mainstreamu, jenze to nestaci, aby tak byla vnimana cela znacka. 9-3 je prvni vlastovka a kdyz to GM nevzda a nasmeruje Saab timto smerem a zacne ho tak propagovat, pak muze mit sanci. Na to se ale musi zmenit cela strategie, ne jen jeden model.
jasně... asi si to i uvědomujou.. jen jsem tím chtěl dát příklad, že pokud Lex nebude na sobě a na svých prodejích zde pracovat, tak bude i se super produktem (což jak IS tak i ta 9-3 je) a jeho přijatelnou cenou tak zakrsnou na nízkých prodejních číslech.... 😒 ;-\
No a to je prave ten rozdil - Lexus na to dbat ne bude, ale uz dba - rozdil v prezentaci minulych modelu a tech dnesnich je nebetycny. Saab se s tim nemuze rovnat, protoze jeho "tatka" GM z nej premiovou znacku nikdy chtit nebude - ma svych dost, stejne jako problemu. Pokus o oziveni Saabu a jeho pozvednuti zavisi na uspechu ostatnich znacek pod GM - kdyz se jim bude darit, bude mit GM prachy, ktere by vrazil do Saabu. Misto podpory Saabu se ale radsi snazi protlacit do Evropy Cadillac, ktery tady nema zadnou tradici...
tak tu doufám každej chápe rozdíl v kvalitě designu BMW a tohodle povedenýho pořízka. Nebo Céčko od MB... je snad jasný, že musíš umět rozeznat rozdíl mezi stavebnicí Lego a Madonou od Boticceliho. Tak až teď vyjede nové Cé od MB... pochopíš kam se to v první lize ubírá. Zrovna tak trojka z Bavorska... Takže aby bylo jasno... Lexík je krásnej... v segmentu běžný střední třídy... dotáhnout to na evropský premiovky, na to potřebuješ jemnějšího sochaře...
Tak tady se rozcházíme. Design BMW je kapitola sama o sobě, ovšem mluvit o tom, že by 3ka mohla být etalonem estetiky ve svý třídě, to ani omylem. Motivace, proč udělali trojku umírněnější jsou jasný a logický. Výsledek? Dobrej průměr. MB mě nebere, ačkoli jen ignorant by mohl říct, že to není hezký auto. Což mě vede k závěru, že Lexus sice není na špici designu, ale rozhodně není horší. Jen jinej přístup k danýmu zadání. BRAVO!
Bejvávalo bohužel. Jet v mercedesu, BMW a minout mě Lexus, asi bych začal pochybovat o své volbě. Takové to otravné hlodání pochyb v hlavě, horší než skřípot z palubky. Chlácholící nejasné odpovědi na přímé otázky. S Lexusem bych se jen ušklíbl. :-!
Ja nesouhlasim...IS ma podle mne dotazeny design a jasne vyjadruje sveho ducha navenek...jednoznacne se povedl a je krasny...coz neznamena nejkrasnejsi...proste krasny.Souhlasim s tim, ze cumak bude /mozna/ potrebovat facelift drive nez zbytek auta, ale to je obvykle u vsech znacek...(snad krome BMW 7 >😒] ). Myslim ale, ze Lexus se diky IS muze designove pokladat za soucast svetove spicky. :yes: :yes:
Ten předek je kýč. Na tom měli ještě makat. Působivé jsou na něm boky, poměr plechu ke sklům... je to "silné, těžké" a dává to pocit bezpečí... Celkově ovšem "lacinější" proti BMW a MB. snaží se přitáhnout na svou stranu mladý hochy s prachama bez hlubšího rozhledu...
Tak se zdá, že nám tu zuří válka - na všech frontách(segmentech 😉)...A my si jako fandové aut můžeme jen pogratulovat, že žijeme v době, kdy automobilky se předhání v tom, aby nás potěšili - nádherná automobilová renesance! Automobilky soupeří o to, aby nám předhodili supersport, kupé, ostrej hatch, neostrej hatch, limuzínu, dodávku, nakonec i to SUV(vážně jsem to napsal? 😉 ), prostě cokoliv si vzpomeneš...A to všechno za ceny, za který bys před pár lety neměl ani z půlky tak dobré auto jako dnes, o výběru ani nemluvě!Tak já děkuju za to, že být fandou aut v roce 2006 je krásný úděl! 😉 :yes:
Neviem preco, mam pri lexuse taky isty pocit ako pri jagu, a teda ze ta znacna este stale uplne nepatri do tychto koncin. Niekto tu spominal, ze jag je prilis osobitny (tusim porovnanie s BMW), nie dostatocne mainstreamovy, iny. Ten isty pocit mam aj pri Lexuse. Mozno je to aj tym, ze tak ako jag pochadza z ineho ostrova 😄 Viacej ludi sa asi najde v mainstreame MB alebo Audi alebo BMW, nez v tychto autach. A neviem si v nom predstavit ani seba, to auto je mozno az prilis individualne, a nadherne, na to, aby v nom vobec niekto sedel...
A o tom treba prave Jag je. Musis najit tu silu sam v sobe a posadit se do nej. Pak uz te z nej nikdo nedostane a nad tim, jak se nekteri rozlyvaji nad tim, ze maj misto budiku PlayStation se budes jen shovivave usmivat😉
Neboj, jag sice nemam, ale viem o com hovoris. :yes: Ale, a asi nie som jediny, mam taky maly problem. Milujem sedany. Nic ine nechcem. Ale, jaksi, zaroven, milujem roadstery. A, jaksi, milujem velke cupe. A motorky. A ostre 4x4 pickupy. A milujem budiky zasadene v chrome. A milujem display vedla kaplicky pristroju ktory ti ukazuje silu G ktora prave na teba posobi...
Tak na tohle je jedina dobra rada. Miluj taky nejakou postarsi a hodne zazobanou raspli, ktera ti vsechny ty ostatni lasky bude financovat😉
Ale o financie tu vobec nejde. Ide o nieco uplne ine, ide o tu lasku k autam. Ide o to, ze ako vobec moze niekto chodit do prace so sedanom, ked mu v garazi stoji nadherne kupe. Ako moze chodit v kupe, ked ma motorku...skratka...ako mozes mat jag ked zaroven existuje bmw, caddy..., ako mozes mat napr xk ked existuje sti ... tolko ciest, a kazda ma svoje nepopisatelne caro ... na druhej strane, ked si si kupil auto, a po obligatnych 3-4 rokoch este stale vies preco si si ho kupoval, a este stale ho milujes, tak si mozes byt sakra isty, ze si zvolil tu spravnu cestu. :yes: :yes: :yes:
Pro jednu lasku se rozhodnout musis. Ja se rozhodl a po 3 letech jsem sve rozhodnuti zopakoval. Tim se nic nemeni na tom, ze se rad svezu i v jinem a ze se mi libi i jina auta. Ale ta prava laska je jen jedna😉 Mas to jako se zenskyma, je jich spousta, kazda ma svoje kouzlo, ale domu si kazdou taky neberes😉
je to moc velke tajemstvi kteryho?
Neni, verejne se tady k tomu hlasim😉 X-Type 3.0
TDI? >😁 >😁 :-!
Wole.... >😁 >😁
Samozrejme si robim srandu. x-type je pekny. velmi. v akej farbe?
Stříbrná metla woe, s klimou, f plný palbě a f tuningu, pyčowoe 😉
preco som jaksi dufal ZZe tuto nasu diskusiu prehliadne 😲 :-!
f tedeicku a depehacko dolu pyco ne
>😁
Já si říkal, proč máš mezi sedačkama tu klícku s papouškem. A ona to je N1, woe :yes: >😒]
soferoval si este aj ine auta v tej triede? myslim, dako dlhsie nez len jedna jazda...niekedy nie moc davno? ako by si to porovnal? ved este popis...(pravy majitel jaga, zatial som poznal len tych co kupovali xj z bazaru s roztrhanymi kozenymi sedackami😒
Vyjma těch opravdu zničených, bazarový XJ jsou bomba, a to hlavně proto, že si můžeš vybrat mezi hafo sériema... X308 XJR mlask >😁 >😁
BMW3 - pozitek z jizdy, ale auto jako takovy neni pro me. A4 - dobre, ale nic vic. Ja osobne bych si v teto tride dneska asi nebyl schopen vybrat (teda krome Jagu). Asi bych spis sel do main streamu a koupil Mondeo ST nebo uplne nejlip Focus ST.
No jestli myslíš nový 3, tak asi jo (jako že ne), ale ta odcházející gen... Pravda, asi Focus ST, mě Mondeo moc nebere, zvlášť po tom faceliftu, kdy zadní světla vypadaj jak lízátka z pouti, nevím, kam těma pruhama mířej.. že by MB? Ale proč..
[odkaz]
Ta "fiesticka" v prostred je asi nejlepsi!😉 Ty uz budes psat jen prispevky s linkama?😄
To by byla dlouhá fiesta 😉
Snad, jen aby to nebylo tak, jak jsem ti psal😉 Vis ta story cca 13 let stara >😒]
😄))))))))))))))))))))))))))))))))))
Me to tenkrat tak usmevny neprislo ;-\ Jo, to dneska uz se tim bavim kralovsky :-!
Co to..? Poděl se se zážitkem i s ostatníma! 😄
To sem vazne, ale vazne nepatri! To bych dostal cervenou kartu hned😉 Snad nekdy do mailu, ale bojim se, ze kdyz to budu takhle vykladat, ze se to dostane mezi lidi a ja se stanu smutnym lidovym hrdinou😉
Něco za něco - já se pak podělím o další "test" :-! 😄 😉
V poho. Máš to v mailu >😁
Lexusy jsem měl vždy rád...Ikdyž mi ten desing moc nesedí, ale ten diesel se dobře povalí. Jo 400 NM o něčem mluví.
Pánové Lex IS350 má 318PS!Kašlete na debaty o designu(stejně je IS nejpovedenější >😒] ) a zaměřte se na motor!350Z má 280(300)PS a je to sportovní auto...
XJR ma 400koni a je to limuzina. Nejak jsem nepochopil o co ti slo? 😐
>😁 >😁 je vidět, že pán (ten výše) je znalec >😁 >😁 :no:
Myslíš mne?
Jo. 😄
Bystrej, co? A navíc znalec :yes:
Nevím na co narážíte!IS 350 je!Má 318 PS!0-100Km/h za 5,3!Tak znalci asi budete vy,ne?Nebo si na ně jen hrajete?
No a my ti řikáme, že kdo umí kung-fu ještě neznamená, že vyrábí rakety.. 5,3 jako 5,3..
Jsem slyšel, že teď v NASA musej všichni vědci chodit povinně na kung-fu. Prej jim pak líp lítaj rakety 😄
>😁 >😁 - to zavedli po tom, co jim žuchla Columbie (čest památce posádky) a pak museli jezdit v SUV a SUT po všech pláních texasu a sbírat mezi kravičkami a oslíky kusy raketoplánu... Dostaly povinně kšiltovky se síťovinou a měly takový ty nemastný neslaný džíny >😁 >😁 >😁
>😁 Béda bude zase nasR@nej 😄
Jenom se můžu dohadovat, kdo je béda 😉 >😁 >😁 :yes:
Kdyby ses zeptal KDE, tak bych i věděl 😄
Takhle chytrej je kde kdo. V MF a toci kolem. Jednou se stistko unavit musi >😒]
Jsem nevěděl, že v Mladý Frontě mají kolo... Včera psal GTI, že tam mají fotku století.. Teď tam mají i kolo, děsí mě, co budou mít zítra >😁 >😒] >😁
Znam jednoho co tam dela. Muzeme se ho zeptat😄 Ja mel na mysli Mountfield 😄
Až to kolo daj do Modrý ústřice, tak se na něm bude točit mates 😄
Tak dneska vyrazíme, vezmu si to prima zelený tričičko jak ho máš tak rád.. Budem točit matesem >😁 >😒]
XJR=LS,nebo ne?!Chtěl jsem jen říct,že nový IS350 je dokonalá raketa!Z 0-100Km/h za 5,3s je nářez,nebo ne?!
XJR - 0 - 100 km/h - 5,3s (ano má větší výkon, ale také je to větší auto...)
A co je větší raketa to snad ani nemá cenu psát... 5,09 metrů na délku -to je raketa..
Jak se to říká?Já o koze a ty o voze? 😉
Jo, ale prostě 5,3 ještě neznamená raketa... Ne že by to bylo moc (málo), ale prostě zas takovej nátěr (na papíře) to neni. A představa jak zrychluje XJ se svou délkou a s tím, že to je Jag a představa jak zrychluje tohle mě nenechává napochybách o tom, že 5,3 bude větší mazec v tom Jagu, protože je to větší hmota a vůbec... Dyť je vykládanej walnutem.... Rostou vůbec v Japonsku stromy, jaký má sakura dřevo? >😒]
Ty kozy budou asi lepsi tema, doporucuju s nim ihned zacit!😉
To XJR byl jen priklad. Sorry, ale Jag me napadne vzdy jako prvni. Dokonala raketa je i Elise a tech koniku ma daleko min. Srovnavat IS a Z nebo nedejboze ZZ je kravina!😉
No to každopádně, ZZ je raketa při jakýmkoliv objemu >😁 >😁
Po 2 lahvich vina par panakach, coz je objem cca 2 litry, uz tak sviznej teda neni >😒] Zase je vynalezavej, to jo. Neznam nikoho, kdo by se mi cpal do postele pod zaminkou, ze vypina budik >😒] >😒] :-!
Kde ten budík hledal? >😁 >😒]
No , radsi se ani neptej, kde jsem mel jeho jazyk a ruce.... >😒] >😒] >😒]
Je mi to jasný.. na ciferníku >😁 >😁
Kdepak. Hledal jsem zásuvku >😁 Fakt 😉
>😒] >😒] >😒] Jo, ale jak. Na oko uz dneska vidim, ale vtlaceny dovnitr je porad. Tu diru v boku mi zasili a hoji se to dobre. A ostatni drobny ranky ani nezminuju >😒] >😒]
Myslíš to, jak jsi spadnul ze schodů, když jsme vycházeli z krčmy, sedřel ses, pak jsi poblil taxikáře, ten tě zmlátil a nakonec jsi uklouznul v koupelně? 😉
Jo a 0-100Km za 5,3s!Tora Tora Tora
Proč tolik nenávisti?Že by z neznalosti?! >😒] XJR je 4litr a je přeplňovanej!IS 350 je 3,5litr a nefoukanej!XJR se srovnává s LS!IS zase s MB-C,AUDI A4 a BMW3!Ještě chcete nějak poučit? >😒]
A IS se snad srovnává s 350Z??? ;-\
Oba mají nefoukané motory o stejném objemu!Když se řekne 3,5l,tak automaticky 350Z!
Tak takhle vychytanej mozek zatím nemám. Potřebuji o věcech pořád ještě přemýšlet. :-!
Tak to nas tu je dneska spousta ;-\
Ja to chapu celkem dobre, Ricardito, chtel vyzdvihnout parametry jednotky 3,5V6 a srovnal s ostatnimi a vy mu predhazujete kompresorem dopovane motory, kdyz srovnavat tak s 3,5 V6 od M-B, nebo 3,0R6 BMW, popr. 3,0V6 Jag, 3,2 V6 Audi apod. 😉
Ale jistě.. Jen, že 350Z je sportovní auto.. M3ka IS podle mě rozseká, jenže zase stojí víc.. IS je z mýho pohledu velikostně někde mezi 3er a 5er... takže ono těžko srovnávat. Prostě Lexus... vůbec by mě zajímalo podle kterýho souhvězdí tomu dali jméno.. >😒]
IS je jednoznacne k rade 3, neni o cem spekulovat a pravym (mozna i presnym opakem) k IS 350, bude BMW 330 s preplnovanym sestivalcem (i kdyz tam BMW trochu protivi svuj odkaz jednoho z nejlepsich producentu atmosferickych zazehovek). Navic, hosi, o tom, ze Toyota motory umi asi neni potreba diskutovat. Srdce by chtelo sestivalec, manzelka a "cece-eska" typ 220d. 😉
Entry-level Lincoln Zephyr becames MKZ..
[odkaz]
[odkaz]
😒 😒 😒 😒 😒
Viď... Ty světla takhle moc zasahující do středu úplně zkazily celý auto. Přitom předek je dobrej... 😒 Co jsem zaregistroval, je Dodge Nitro R/T - mě se líbí. Takovej lehčí svalovec.. 😄 [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Interiér trochu spartánštější, resp. bez nějakejch ušlechtilejch materiálů, ale jinak pěknej..
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Interiér trochu spartánštější, resp. bez nějakejch ušlechtilejch materiálů, ale jinak pěknej..
[odkaz]
GTI tu krasne psal o cene pres 1,1mio za vybaveny (hodne nadstandartne) vuz. Nicmene, alespon trochu srovnatelne vybaveny Pasik 2.0TDI 170PS (v porovnani s "holou", levnou verzi Lexu) vyjde na ne mene nez 945k! Oproti 899k? To neni spatne...(pro Lexus) 😉
Fandeme Lexusu jako kazdemu vyrobci, ktery se snazi postoupit vyse, dale...do vyssich pater...to by mela byt vyhoda pro nas-kupce.
Konkretne u IS ocenuji SKVELY design a vidam ho uz par mesicu...zatim neshledavam, ze by se mi okoukal. Vypujcil si vysoke bocni pontony od noveho stylu BMW(a uz drive od Audi)...to se mi libi(nekomu se mala okynka nelibi..mne ano)...zachoval si vsak urcitou subtilnost nutnou k vyjadreni sportovniho ducha. Prechody ploch a krivky jsou velmi typicke a podle mne budou urcujici i pro dalsi modely znacky.Vzniklo originalni dilko, kvuli kteremu stoji za to prodlouzit sterkovou cestu od garaze do japonske kamenne zahrady primo pred prosklenou stenu obyvaciho pokoje. Tam je jeho misto...pohled na nej rano aktivuje...vecer uklidnuje pri meditaci...poskytuje poteseni z pouhe blizkosti...Lexusu IS. :yes: :yes: :yes:
Konkretne u IS ocenuji SKVELY design a vidam ho uz par mesicu...zatim neshledavam, ze by se mi okoukal. Vypujcil si vysoke bocni pontony od noveho stylu BMW(a uz drive od Audi)...to se mi libi(nekomu se mala okynka nelibi..mne ano)...zachoval si vsak urcitou subtilnost nutnou k vyjadreni sportovniho ducha. Prechody ploch a krivky jsou velmi typicke a podle mne budou urcujici i pro dalsi modely znacky.Vzniklo originalni dilko, kvuli kteremu stoji za to prodlouzit sterkovou cestu od garaze do japonske kamenne zahrady primo pred prosklenou stenu obyvaciho pokoje. Tam je jeho misto...pohled na nej rano aktivuje...vecer uklidnuje pri meditaci...poskytuje poteseni z pouhe blizkosti...Lexusu IS. :yes: :yes: :yes:
Tak tak, ten závěr je dobrej 😉 Jen mám dotaz, jestli vážně vídáš už IS. Já to nové ještě neviděl. Nemyslel jsi GS?
vidam...mysleno virtualne...z ruznych uhlu na webu 😉 IS a GS jeste matne rozeznam...kdyz tady basnim o designu :😉 😄
to ja ho vidam 😄
Jo aha 😄
Ja tu teda chrochtam blahom z vasich reakcii - uz pocitam dni, kedy ho budem mat (zostava ich asi 14...😄. Dnes som doladoval detaily doplnkovej vybavy a Marko mi odsuhlasil vacsie original disky😄
Len sa musim smiat z definicie GTI - auto pro mladý hochy s prachama bez hlubšího rozhledu...😄
Len sa musim smiat z definicie GTI - auto pro mladý hochy s prachama bez hlubšího rozhledu...😄
14?! - to sa akurat (najneskor) vratim z UK. 😄 Zajtra vecer idem....btw. spomenul som si: naposledy sme sa asi celkom nerozumeli ohladom toho rocneho rozpoctu. Sumu, kt. som Ti povedal je vklad od hl. partnera...Mal som za to, ze sa bavime o tom. Az potom mi to doslo. Inak si mal samozrejme ramcovo pravdu. Moja chyba...ospravedlnujem sa! 😉 A este nieco. Ked tu lowkick zacal s tym nadpisom "LEt X sUn riSing" - vies co znamena LEXUS v skutocnosti? 😉 : L-uxury EX-port to USa. 😉
Ach... povrchní, navíc veřejně prezentovaná radost z toho, že si jdeš koupit Lexus... podtrhuje mou definici jeho vlastníků 😉 Neznám tvůj nick, neznám tě, tak věřím, že právě ty budeš ta výjimka, a tvá radost nad nákupem, budiž brána jako reakce z komnat s nadpisem naivní... Autem... ostatně tak, jako i všemi věcmi, které tě obklopují z vlastního rozhodnutí, musíš umět elegantně opovrhovat... jen tak dokážeš být nad věcí a dostat se k jádru. Je přece šílené si uvědomit, že stejnou radost má ten, co si jde koupit Logana. A ještě šílenější je, mít radost z toho, že já jsem ten, kterej si nejde pro Logana a jde si pro Lexe... tak tu koupi přetav v kvalitu. Neboť není trapnější chvíle (v aktuální souvislosti), než mít zaparkovaný auto svejch snů v garáži... Jestli mi tedy rozumíš 😉 P.S. Přeju moc šťastnejch kilometrů :yes:
Ja RnaliMa poznam. 😉 On ta vynimka asi je....aj s hlbsim rozhladom. 😄 😉
Tak to je fajn 😉 😄
Myslím, že když si jdeš pro auto, tak zažíváš to, co jako dítě na vánoce...stáááášně se těšíš! Pořád víc a víc a víc...nemůžeš se dočkat. Ještě si to dobře pamatuju, zažíval jsem to před pár měsíci. Ovšem, jako malé dítě, jsem často po vánocích vysněnou hračku odložil...a nic. Jenže s autem je to něco jiného. Těšíš se, jak zase pojedeš ten stoupák nahoru na Prosek, těšíš se na zasněžené cesty u babičky na venkově,těšíš se, jak se pohodlně usadíš a pohodovou jízdou budeš plout krajinou. To je dárek, který si užíváš každý den. A kdy tě omrzí? přece až si domů přivezeš nástupce... 😉
tak, tak...😄 Ale na všetky svoje predchádzajúce autá spomínam s láskou...😄 No toto je niečo nové - po FWD a AWD prvé RWD...😄
No fuj! Ze čtyřolek není cesta zpět...něco jako černá díra! (😉). Jakto, že nejdeš znova do čtyřkolky? Čistě proto, že je to Lexus? Nebyl jsi spokojen? Byl to permanent, nebo "ehm"4x4 jako v Octavce?
Je to X-trail. Zostáva. Akurát ho s príchodm IS vraciam späť manželke na prevoz našich nádejí 😄 Ale zimu si s ním teraz užívam eňo-ňúno 😉 Btw, IS350 je na US trhu aj v prevedení AWD. Ale ropa je ropa... ;-\
Jo, tak X-trail je kvalitní náčiní... manželce je sice asi naprd, ale co, hlavní je, že je v rodině a na zimu připraven 😉 . Ropa je ropa, ale já nedám dopustit na benzín. I když časem, kdo ví. Subaru chystá perfektní diesel...ve spolupráci s Porsche, takže možná změním názor. PS: Systémy v lexusu AWD neznám, ale patrně se bude jednat o kvalitní permanent s Torsenem než se "šidítkem" Haldex...
Vzhľadom k tomu, že je to ponuka len pre US market (zatiaľ) a teda benzín, som to neriešil. Ale ak sa im začnú v Európe dariť predaje, bude to vzhľadom na xi 3-radu logický krok... Ale aj tam je to otázka vyšších motorizácií - teda V6 benzínu i dieslu.
Ak k nafte - dosť jazdím diaľnice (svižne😃 a rozdiel 7 a 11 bol pre mňa dosť dôležitý argument...
Ak k nafte - dosť jazdím diaľnice (svižne😃 a rozdiel 7 a 11 bol pre mňa dosť dôležitý argument...
Ještě, žes tam napsal to první slovo... 😉 Ne ne... žij tak, aby tě tvé auto jen "dotáhlo"... sedíš jedeš... jo, ok... Knopfler sóluje... jenže důležité není, že jedeš a posloucháš... důležité je - kam jedeš, proč jedeš a co vezeš pod beranicí... proto je úplně jedno, jestli ti to podkluzuje v Subaru nebo v Loganu... Pokud je pod beranicí jasno... pak nech občas profouknou kštici větrem, co s ním jedeš o závod... to na potvrzení své pozice. Tehdy můžeš být chvilku šťastný...
GTI, kde chodíš na tie psychoanalýzy?😄 Naivní, povrchní... Odpusť mi prosím tieto nevhodne volené slová, ale dokážem sa tešiť z kúpy nových, dôkladne vyberaných vecí – je jedno či sú to topánky, elektronika alebo nové auto. A k tomu tie úplne pozitívne reakcie...
Ale na tom elegantnom pohŕdaní niečo bude...😄 GTI, čo si, psychológ, sociológ či právnik?😄
Btw, čítam auto.cz niekedy od roku ´98-99 – voľakedy som aj prispieval, teraz musím venovať viac času simulovaniu práce.
a ešte OT: Tak teraz sa nad sebou začínam zamýšľať s tou povrchnosťou – najprrv ma začal fascinovať Lichtenstein s Haringom, teraz Lexus... Kde to skončí?!😄
Ale na tom elegantnom pohŕdaní niečo bude...😄 GTI, čo si, psychológ, sociológ či právnik?😄
Btw, čítam auto.cz niekedy od roku ´98-99 – voľakedy som aj prispieval, teraz musím venovať viac času simulovaniu práce.
a ešte OT: Tak teraz sa nad sebou začínam zamýšľať s tou povrchnosťou – najprrv ma začal fascinovať Lichtenstein s Haringom, teraz Lexus... Kde to skončí?!😄
250 vidim dost casto...ato je to velmi pekne a s touto cenou dava zakaznikovi urcite velku hodnotu. :yes: :yes: :yes:
Je to fakt překrásné autíčko, za supr cenu se supr výbavou a taky náhonem na zadní kola...spojení s motorem od Toyoty, která patří mezi ty nejlepší automobilky na světě a luxus prestižního Lexusu je fakt krásné...toto auto chci...
Ještě přidat verzi s pohonem 4x4 a sportovní combi a manažeři Audi,BMW a Mercedesu nebudou moct usnout. 😉