Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda City na českém trhu: ceny od 339 900 Kč

Na českém trhu se začala prodávat Honda City. Za základní model si Honda účtuje 339 900 Kč.
Zpět na článek
7. 2. 2006 14:48
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 2. 2006 14:57
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 19:33
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 2. 2006 09:04
neregistrovaný "IT"
7. 2. 2006 14:57
neregistrovaný "empi"
7. 2. 2006 15:19
neregistrovaný "empi"
7. 2. 2006 22:34
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 15:16
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 15:19
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:26
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:39
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:45
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 23:58
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 09:21
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2006 11:10
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 11:17
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:23
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:46
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:50
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:51
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:54
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:58
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:52
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:08
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 16:16
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:54
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 18:40
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:15
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 16:17
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:30
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 16:35
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 17:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 17:38
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 17:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 18:19
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 18:41
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 22:58
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 10:15
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:16
neregistrovaný "Jazz"
7. 2. 2006 16:59
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 17:46
neregistrovaný "JardaBar"
7. 2. 2006 18:42
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 20:13
7. 2. 2006 23:00
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 09:12
neregistrovaný "JardaBar"
7. 2. 2006 20:12
9. 2. 2006 08:55
neregistrovaný "JardaBar"
7. 2. 2006 22:38
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 18:03
neregistrovaný "Umierneny"
8. 2. 2006 07:34
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 08:55
neregistrovaný "Umierneny"
7. 2. 2006 18:05
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 18:45
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 20:28
7. 2. 2006 23:50
neregistrovaný "empi"
8. 2. 2006 12:04
neregistrovaný "King"
8. 2. 2006 09:19
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2006 11:35
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 10:32
neregistrovaný "neo029"
8. 2. 2006 11:26
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 18:31
neregistrovaný "honza"
7. 2. 2006 19:23
neregistrovaný "Peytl"
7. 2. 2006 19:52
neregistrovaný "Hooligan 49"
7. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "dCi"
7. 2. 2006 21:01
7. 2. 2006 22:45
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 22:50
neregistrovaný "dCi"
7. 2. 2006 23:51
8. 2. 2006 00:09
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 09:30
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 09:49
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 11:55
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 08:42
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 09:18
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 09:45
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 10:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 11:10
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 22:06
neregistrovaný "jazzman"
8. 2. 2006 07:42
neregistrovaný "StandaHonda"
8. 2. 2006 10:31
neregistrovaný "2181968"
8. 2. 2006 09:15
neregistrovaný "Pet"
8. 2. 2006 10:38
neregistrovaný "neo029"
18. 10. 2006 14:15
neregistrovaný "k"
18. 10. 2006 14:12
neregistrovaný "k"
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 2. 2006 14:48
Jo, rozhodně lepší než Polo
Tak tomu říkám ceny/výbava. Kam se na to hrabe Polo :no: ...malá přesdražená ***... :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 14:57
Re: Jo, rozhodně lepší než Polo
Uz ten fotbal nehraj! Polo je sice VW, ale proti tomuhle se muze hrde postavit!
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 2. 2006 19:33
Re: Jo, rozhodně lepší než Polo
Jo, Polo se tomu může postavit. Ale jen tak cenou. Jak říkám, předražená ***, nic víc. Jo, a kdybys to náhodou nevěděl, mám po škodovce nejradši VW, ale z jeho strany je to moc na prachy, ta předražená ***. Schválně, co by sis koupil ty??? A, už vím, to Polo, abys mi ukázal, že si za svým stojíš, ale splakals' bys nad výdělkem, protože bys tam měl nanejvýš klimu...no jo no... :no:
neregistrovaný "IT"
10. 2. 2006 09:04
Re: Jo, rozhodně lepší než Polo
On tě někdo nutí kupovat VW Polo? Pokud ano,je to totalita,pokud ne,tak se uklidni. :-!
neregistrovaný "empi"
7. 2. 2006 14:57
Proc nejde udelat male ale krasne auto?
Vzdyt ten plech stoji stejne, at je ohnuty tak nebo onak ... vyrobci levnych aut :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "empi"
7. 2. 2006 15:19
Re: Proc nejde udelat male ale krasne auto?
Oprava nadpisu.
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 22:34
Re: Proc nejde udelat male ale krasne auto?
Tu otazku si kladiem aj ja...
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 15:16
Uz jsem to videl v Asii
A popravde receno, se mi to moc nelibilo. Vypada to trochu jako by dali Accord do lisu a zmackli ;-\ Jedno se tomu ale muselo priznat...ma safra odpich :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:19
už můžu..?
už je pryč..?? můžu už votevřít oči...?? chlapi, tak tohle je aspirant na obludu měsíce.... >:D ;-\
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:26
Re: už můžu..?
>:D >:-[] Thalia by měla dosta nobelovku... a doufám, že přijme mou skromnou omluvu.
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:39
Re: už můžu..?
>:D :yes: tohle je tak konkurent pro Ladu... >:-[] Ale popravdě.. mrkl jsem na článek a ta cenovka... hmmmm super... a pak rozbalím fotky... tady musím silně pochválit redakci, že začla interierem, protože jsem u nich vydržel déle, no nicméně si říkám -docela pěknej interiér... jo líbil se mi a říkám si za 350 táců solidně vybavený auto s relativně pěkným interiérem...hmmm... lítačka do města... jenže pak to přišlo... to byla soda..!!!! :no: takže tak... hoši s copem budou mít určitě z dárku radost.. Ty... mají ve stáji vůbec nějaký pěkný auto..??? ;-\ >:-[]
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:45
Re: už můžu..?
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:49
Re: už můžu..?
>:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
7. 2. 2006 23:58
Re: už můžu..?
Legacy? Accord? Lexus? Jsi vážně tak slepý nebo jen zaujatý? :-| :no:
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2006 09:21
Re: už můžu..?
jsem nevěděl, že Legacy je Honda stejně jako Lexus... ;-\ .. Jsi vážně tak vztahovačný nebo zaujatý...? :-| :no:
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 11:10
Re: už můžu..?
Pokud ti šlo jen o hondu, tak asi souhlas. Mě osobně se Accord bez zadku líbí, ale je to přinejmenčím na debatu. Já jsem reagoval na : "takže tak... hoši s copem budou mít určitě z dárku radost.. Ty... mají ve stáji vůbec nějaký pěkný auto..??? " a přišlo mi nefér házet všechny východní automobilky do jednoho pytle....ale asi jsem tě nepochopil. Takže nic,jako by se nic nstalo,ju? ;-)
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2006 11:17
Re: už můžu..?
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:23
SÝKORKA
Tak je to konečně tady, milovníci Hondaut dostávají další dárek... Po Civicu přichází s jarem miláček-sýkorka. Bude to trhák... Podle mě se jich tu prodá víc než 911ek. A to už je co říct ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:46
Re: SÝKORKA
Sykorka...vic nez 911... copaty budou mit radost >:-[] Uz se tesim, jak se docteme, ze je to lepsi nez Fabia sedan (coz je mimochodem pravda);-)
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:50
Re: SÝKORKA
>:D spíš mám obavu, že pod tohle nikdo s copem nenapíše aní nadávku na VW nebo GTI... >:D >:D >:D >:D >:D jestli vůbec něco napíše... >:-[] >:D protože na tomhle je snad dobrá jen ta cena... ;-)
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 15:51
Re: SÝKORKA
ale když už řidiči Accorda jsou zvyklí jezdit potmě, tak proč by to nenaučili manželky.... >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:54
Re: SÝKORKA
Accord mi az tak nevadi, ani ten Civic neni az tak prisernej, ale tohle je opravdu "dilo" :no:
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 15:55
Re: SÝKORKA
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:58
Re: SÝKORKA
Taky me napadlo, jak je to foceny u ty vody, jestli ona to nakonec nebude ponorka >:-[]
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 15:52
Re: SÝKORKA
Ale napise, neboj. Militantni jadro uz sprada plany na utok. Nekteri vytahuji ze supliku panenky a sadu spendliku. S tou cenou bych taky nebyl az takovy optimista, urcite tam bude nejaky hacek. Na druhou stranu je lepsi potkavat novy otuzeny Sykorky nez stary otuzeny VW >:-[]
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 16:08
Re: SÝKORKA
ale samozřejmě... to já jen že mě to tak moc pobavilo.. >:D a ten interier na to maly auto je fakt docela v poho.. a ta cena.. no nenašel jsem liťáky.. jestli půjdou.. motor a 80k na tohle auto je taky supr.. háček... hmmmm možná... nebo to je ta jejich filozofie cena-auto(výbava) a hotovo... nemožnost volby... ;-\ Ale sorry... to jak vypadá je fakt hrůza... kimono je třeba ze super matrošu a funkční, ale na jednání v tom nenaběhnu.. >:D .. i kdyby bylo z kašmíru.. nebo co já vím z čeho... To auto mi přijde prostě nesourodý, na malých kolech... jakoby zbytky z minulé generace a všech modelů poskládali na sebe, jen aby nemuseli dělat novou linku... ;-\
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:16
Re: SÝKORKA
S tou linkou jsi to mozna presne trefil. Proc bys nesel na jednani v kimonu? Kdyz uz si holis nohy, tak uz muzes vsechno >:D :-!
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 16:54
Re: SÝKORKA
>:D >:D >:D :yes: a ty víš že jsem všeho schopen a všechno ustojím.... >:D teda krom tohodle díla a VW Jetta..!!! >:D >:D :-!
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 18:40
Re: SÝKORKA
A krome Apostola a krome Guru a krome Fabie a krome Accordu a krome P407 a krome OOOO Q7 a krome.......:-) Ze jsi vseho schopny vim ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:30
Re: SÝKORKA
:yes: :yes:
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 16:15
I mistr kat se utne
jak se říká i mistr kat se někdy utne!Dívám se na všechny ty fota a nemůžu najít nic,co by se mi líbylo :-( !Myslím teda zvenku.Vnitřek je O.K.,jen ta páčka na cirkulaci vzduchu je úlet!Doufám,že se nebude prodávat a Honda to brzy přestane nabízet...Když to ale vezmete kolem a kolem jedno nepovedené auto není nic proti ostatním výrobcům(VW,OPEL,Dacia...) >:-[]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:17
Re: I mistr kat se utne
Aaaaaaaaaaa prvni copaty je tu;-) A stejne sis tu poznamku nakonec neodpustil, co? >:D
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 16:30
Re: I mistr kat se utne
Copatý je tu!Všichni pojídači žab,klobás se zelím a burgrů třeste se ;-) .
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:35
Re: I mistr kat se utne
A cim se cpu ja jako zastupce ostrovni kultury (mam na mysli ten spravny ostrov, ne ten vas)?;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 16:51
Re: I mistr kat se utne
Fish'n'Chips >:-[]
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 16:53
Re: I mistr kat se utne
8-s 8-s Bleeeeeeeeeee. Mel jsem drzet hubu. Cely ostrov je bajecny, jen to jidlo stoji uplne za.... No ale to konec koncu susi taky >:-[]
neregistrovaný "ciello"
7. 2. 2006 16:56
Re: I mistr kat se utne
akorát si většina porád myslí že to sushi je něco extra...!! >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 17:01
Re: I mistr kat se utne
Při jídle se ti prý nikdy nerozbije vidlička ani nůž. >:D
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 17:38
Re: I mistr kat se utne
Jak se může rozbít nůž a vidlička?
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 17:43
Re: I mistr kat se utne
Nemůže. Obzvlášť když jíš hůlkama. >:D
neregistrovaný "ricardito"
7. 2. 2006 18:19
Re: I mistr kat se utne
Myslím,že se nemůže rozbít vidliča ani hůlky... ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 18:41
Re: I mistr kat se utne
Tobe se nekdy rozbila vidlicka nebo nuz? Plastovy v KffffffC?;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2006 22:58
Re: I mistr kat se utne
>:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 09:56
Re: I mistr kat se utne
Jo. ;-) Občas taky tou plastovou vidličkou propíchnu papírový talíř skrz naskrz. >:D Hlavně využívat co nejvíc věcí na jedno použití. Zruinovat zeměkouli celosvětovm kořistnickým spiknutím. >:D
neregistrovaný "mates"
8. 2. 2006 10:15
Re: I mistr kat se utne
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Jazz"
7. 2. 2006 16:16
Cena?!
Tak ta cena, to je mozna trochu moc. 450000kč za Hondu Jazz s kufrem, ma to i stejnej interier. Novej Jazz stoji 380000kč prakticky ve stejny vybave a rekl bych ze je o dost hezci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:59
FOTO STOLETÍ
Doufám, že jste všichni registrovali fotku století v sobotní Mladé frontě dnes. Je tam obrovské foto - J. Dean bere kolem r.1955 u pumpy benzin do svýho Porsche, do toho s nímž pak navždy odešel... má u něho rozbitel levej blinkr... a zrovna natahuje jelenice... Jak píšu - fotka století. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JardaBar"
7. 2. 2006 17:46
korejec
vypadá to hrozně, viděl jsem to ve Stodůlkách, když sem vracel FR-V a nevim ... možná v asii se to líbit bude :/ ... spravte si chuť tímhle :-) ... [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 18:42
Re: korejec
Fakt si timhle tunakem mame spravit chut?;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2006 23:00
Re: korejec
Mě hlavně baví, jak to trefně pojmenoval "korejec" a pak tam strčí Hondu. Ten kluk se vyzná :yes: >:-[] >:D
neregistrovaný "JardaBar"
9. 2. 2006 09:12
Re: korejec
a co todle? :-))) [odkaz]
7. 2. 2006 20:12
Re: korejec
:-) Tak to teda by měl vidět každej... Dobrej tam je ten první příspěvek v diskuzi - "zabiják BMW" , >:D >:D Vidím, že si v klubu vyhrajete :-) ;-)
neregistrovaný "JardaBar"
9. 2. 2006 08:55
Re: korejec
kdo je zvyklej na samolepkovej tuning, těžko pochopí ;-)
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 22:38
Re: korejec
hahah...jaaj, ty si to myslel vazne :-O :*)
neregistrovaný "Umierneny"
7. 2. 2006 18:03
Design
Podla mna ide o tichu dohodu medzi vyrobcami tychto malych sedanov (hatchbackov s prilepenym kufrom) v zneni "Budeme vyrabat co najlepsi pomer vykon / cena pri dosiahnuti co najodpornejsieho a najnesurodejsieho designu." A vsetci tuto dohodu aj perfektne dodrzuju, vid.
- Renault Thalia
- Skoda Fabia Sedan
- Honda City
- Daewoo Kalos sedan
to su vykvety hnusnosti.. ale najlepsia volba pre rodinu s velmi obmedzenym rozpoctom, kde design je to posledne kriterium.

Keby chceli tak z tych aut mozu urobit pekne, ale podla mna to vyslovene nechcu.. mozno aby nekonkurovali svojim vyssim modelom?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 07:34
Re: Design
Táhni zvracet ty svoje rozumy na Slovač!
neregistrovaný "Umierneny"
8. 2. 2006 08:55
Re: Design
Kde je 'Slovac', chujko?
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 18:05
Konecne...
Interier nema chybu, predek je super, zadku k dokonalosti jeste neco chybi. Vedle soucasnych kralu oblud Thalie/Fabie konecne koukatelny maly sedan (spolecne s Aveem, ktere ma ale horsi interier) a Yarisem (ten ma lepsi zadek). Cena odpovida kvalitam, otazkou je, kolik bude stat klimatizace do zakladni verze (pokud vubec pujde objednat). Dalsi otazkou je existence vice motoru, jeden by cekal, ze se Honda poucila a City dostane aspon dva. /// Jinak me celkem pobavilo, jak se tady anti-japoncici rozjeli, nenavist strika po kyblech a vsichni se v tom rochni. Zacina to tady pripominat klub teplych bratri, stejne jako pod Toyotou. No jo, jen tak dal, frustraci je potreba nejak vybit >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2006 18:45
Re: Konecne...
Ja to vedel............ >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ocenuju stalost postoje :yes: ;-)
7. 2. 2006 20:28
Re: Konecne...
Klid, Skyline. Ani jeden příspěvek není samoúčelný. Popravdě, tohle vypadnout z brány VW... jsem do půl hodiny na dozorčí radě :-) Ještě se snad umím podívat. Jinak souhlas, že uvnitř je to dobré... P.S. Thalia... a že já ji moc nemusím je proti tomuhle Kleopatrou... Když se podíváš dejme tomu na 147ku... nepřekvapí tě, že ten samej výrobce dělá 159ku... prostě obě (všechna auta) maj šmrnc... Zrovna tak si vem třeba Citroen... nebo Audi... citíš obrovskou jistotu designera, vnímáš tu "jednotu" stylu a křivek. A teď porovnej s tozptylem zde - City a Accord... rozumíš, v tom to je. Ne každá automobilka to dělá tak, že čím menší, tím ošklivější - zde snad nejpřesvědčivěji vyzní - FIAT. Píši ti to proto, abys nemyslel, že tu jízlivě stíráme tuhle koňadru... A na závěr... objektivně - sedan Fabia, ač ho nemusíme milovat byl z pohledu karosářkého dokonale provedný...
neregistrovaný "empi"
7. 2. 2006 23:50
Re: Konecne...
Fabia sedan by mozna byla dobre provedena, kdyby mela jine zadni svetla, ale na kdyby se nehraje, ze?
neregistrovaný "King"
8. 2. 2006 12:04
Re: Konecne...
GTI, tvá argumantace opět poněkud pokulhává. Jistota designéra u Audi? Tím myslíš zrůdu A2, povedené A4 a A4, rozplizkou A6, povedenou A8 a oteklé Q7? Nebo Citroen C15, C6 a C3 oproti C2 a C4? Nebo dále Foxe a divnoPolo + Passat v kontrastu s Golfem? Nicměně je třeba souhlasit s tím, že malá kolečka a obří výkroje blatníků City velmi degradují.
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2006 09:19
Re: Konecne...
není to tak jak píšeš.. jen japonskej fanatismus je velmi silně cítit a pořád chrlí nějaký superlativ na Hondu.. (např.), tak konkrétně mě tenhle počin - City - velice pobavil.. a čekám s čím se vytasí zastánci Hondy... Vidím, Skyline, že ti (vám) nechybí fantazie.. A netvrď mi tu něco o anti japoncích, teplých bretrech nebo frustraci a supech na Hondu.. většina to zhodnotila jako super interier a děsnej kabát... - objektivně... což ty (vy) asi neumíte... nebo mi chceš tvrdit, že tohle je auto roku...??? Tak příště čti s otevřenými oči příspěvky a nejen nicky a buď prosím objektivní... ;-) :no: Jo a Subaru je prosím odkud...???
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 11:35
Re: Konecne...
Ehm, japonskej fanatismus? Kde? Jako pravidelny ucastnik diskusi bych cekal, ze si vsimnes znacneho prebytku lezeni do zadku vsemu nemeckemu. Fanatismus bych hledal uplne jinde. Prispevky jsem prave cetl a zaver byl zrejmy - stejna parta se placa po zadech, kdykoliv nekdo vyplodi co nejvetsi urazku na neco asijskeho. Protoze jsem projel diskusi pod tou zelenou Toyotou soucasne s touto, byla podobnost do oci bijici. /// Ad City - nemam, co dodat. Kdyby naroubovali ten zadek lip, nemelo by to chybu. /// Ad Honda a superlativy - svez se nekdy v nejake a porovnej s ostatnimi. Na S2000, CTR, VTi a dalsi nelze pouzit nic jineho, nez superlativy. Ale to od stolu nepochopis, to musis nejdriv zkusit.
neregistrovaný "neo029"
8. 2. 2006 10:32
Re: Konecne...
Yaris se dela ve verzi sedan? pravda, ze misto vice mista v City, tak
radsi novyho Yardu s klimou..
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 11:26
Re: Konecne...
Jo, dela. U nas zatim neni, predevsim v USA nahradi model Echo, ktery vychazel z minuleho Yarisu. Yarda s klimou a 1.3 motorem taky neni zrovna zadarmo, navic srovnavat HB se sedanem je trochu mimo, Yaris sedan bude urcite drazsi, nez HB. Taky prece nesrovnavas Golf s Focusem sedan, nebo ano?
neregistrovaný "honza"
7. 2. 2006 18:31
estéti se diví
Auto je to fakt nehezké, ale nakonec je stejně podstatné, že japončíci jezdí bez poruch. Jestli si můžu vybrat, tak auto hezké, kvalitní a za rozumné prachy. City se zdá docela solidní asi po technické stránce vzhledem k ceně nelze nic namítat, ale souhlasím s tím, že tak hnusné to snad výrobci dělají schválně. Fábka sedan je snad nejhnusnější auto co v Boleslavi udělali.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
7. 2. 2006 19:23
Už vím, co mně to připomíná!
Koukám na ty fotky a zažívám pocit silnýho déja vu. Ale už vím, co mně tohle veledílo připomíná! Nedávno jsem byl v zoo a tohle je jasná lama! Vysoká stavba, krátkej rozvor, težistě vyvážený asi jako já po patnáctým zrzkovi. Všechny stopy lamího rukopisu ;-) Heh.Škoda, ve zvířecí říši říší je určitě spousta vzorů hodnejch následování a pár automobilovejch paralel si z nich vzalo velkou dávku jejich animálního charakteru. Obávám se však, kluci žlutý, že lama mezi tyhle zvířecí ikony nepatří. Kruci, za co nás, Evropany, máte? Vypadáme snad, že toužíme jezdit v něčem podobným?? Radši šalinó.8-s BRAVO LOGAN!!! ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooligan 49"
7. 2. 2006 19:52
Re: Už vím, co mně to připomíná!
Do Logana se tohleto auto vejde dvakrát ;-) >:D
neregistrovaný "dCi"
7. 2. 2006 20:38
hrome
Tedy interiér je skvělý, dalo by se říci bezkonkurenční. Sednout pak za eresově spíchnutou neohoblovanou vizuální zlodějnu Fobie s vědomím hodnoty utracených kaček, pozvracel bych se nad vlastní hloupostí. ALE! Velké bohužel pro tuto maloHondu- jméno a exteriér. Už jsem tu psal, že u vozů mám raději názvy slovné než číselné, nicméně nazvat auto Město svědčí o skutečné absenci verbálních nápadů u Hondy (CR-V, HR-V, FR-V,...???), přitom jména Accord, Civic, Prelude, Integra lahodí uším. Nápis se ovšem dá odtrhnout šroubovákem, vizuální nesoulad podvozku s karoserií nikoliv. Mít Město delší rozvor, větší kola, pravděpodobně by zapůsobil jako na Hondu hodně nudný příspěvek neatraktivní skupině zhečbekuudělanýchlimuzín (vzpomeňme na příšernosti typu Thalia (promiň Bože), víceGolf všech generací a jmen, Echo, 206 sedan, apod...). Jenže to Město nemá a vypadá jako kdyby přežilo hromadnou havárii na dálnici a posléze mu byla nazpět natáhnuta pouze karoserie. ;-\ Takže vedikt? Škoda interiéru...
Rozbalit vlákno
13
7. 2. 2006 21:01
Re: hrome
Dobrá story... jen mi nedochází postoj k Fabii RS... přece... jde o sportovní náčiní a tak právě ta určitá strohost... řekněme... vnitřku, pasuje k charakteru auta. A v černé barvě může naplnit touhy mladejch kluků po lítačce. U těch vícegolfů bychom možná měli hledat v aktuální Jettě stopu "miniApoštola"... a já odhaduji, že minimálně v tomhle je Jetta povedená. VW je si totiž jisté, že designové vykročení Apoštolem bylo správně, já při pohledu na varianta musím než přitakat... a Jetta tohle podtrhuje.
neregistrovaný "milo"
7. 2. 2006 22:45
Re: hrome
fabia RS ... sportovni nacini? strohost vnitrku? tys mne fakt dostal GTI...nevim co napsat...fakt.. :-(
neregistrovaný "dCi"
7. 2. 2006 22:50
Re: hrome
Muhehe :yes:. Ta první věta je velmi vtipná. Nicméně ač jsem zvolil kutloch supersportovní Fabie RS, bylo to proto, že vnímám její mód fabiatických interiéru nejvyšším subjektivním dojmem. Ale může se jednat klidně o akusticky tédéíčkem přibarvený dvoubarevný interiér Fabie limo Elegance, tedy vpravdě přesnějšímu konkurentu Města. Tak jako tak je to fatální hrůza a nevěřím ti ani za vlčí mák, že by se ti mohl alespoň krapánek líbit. Fabie má OTŘESNÝ interiér, Fabie sedan navíc i OTŘESNÝ exteriér (podobně jako Město). Ale na designu koncernových bolidů se jednoduše neshodneme, Jettě zvedá čistě golfí vzhled úsměv snad až nad čelní sklo, což ostře naráží na protáhlejší siluetu hodně násilně přeroubovaného hatchbacku. Jak by měla přestavba hatche vypadat ukazuje nový Focus, či Mégane. Na Passata jsi tu před rokem dával ostatním rok. Ten se sám se sebou sešel a já vidím neustále plesnivý kompot. O subjektivním vnímání designu VW bych dokázal napsat mnohem mnohem více, je zvláštní, že může tak otravně nezáživný design vyvolat vůbec nějakou diskusi. Takže to velmi zkrátím. Poslední tři generace Passatu- tři nové modely, dva zásadní facelifty. Začněme v roce 1987- dle mého poslední skvěle vypadající Passat. Absence masky mu dala velmi sympatický pohled, celý vůz vypadal perfektně vyváženě. Sedan (ještě jsem si nedokázal představit jak může být kombi skvělou volbou) byl mým velkým porevolučním snem- leč nesplněným. Interiér byl velmi neosobní. Variant vypadal snad ještě lépe, na slabounký klínovitý profil sedla prosluněná prodloužená střecha jako... třeba jako máslo na chleba, tedy přesně tak jak měla. Rok 1994 a facelift. Vyváženost zůstává, ovšem základní tvar už je pod tíhou konkurence těžce zastaralý (trvalo to překvapivě krátkou dobu) a navíc VW se zbláznil a vyměnil fajnovou bezmasku za bezmocně nijaký výraz. Velká škoda, když navíc nové probarvení zadních světlometů (stylem abychomjakoněcozměnili) opticky trošku zobéznil záď. Interiér vypadal na svou dobu již katastrofálně staře. Rok 1996 nová superaerodynamická varianta. Obrovské překvapení, nicméně přes svůj fantastický tvar střechy byl Passat nudný (opět bezpohlavní výraz) na pohled, i když působil svižně. Interiér je sice modernější než ten od předchůdce, nicméně snad ještě obyčejnější než exteriér. Podobné překvapení, tentokrát však již nemilé je kombi Variant. Na parádní profil střechy humpolácky fláklé páté dveře, popírající smysl celého krásně vyváženého sedanu. Rok 2001 (nevím přesně) facelift- a začíná z mého hlediska Passatův designový pád. Velmi nepovedený facelift. Aerodynamický a svižný profil vozu 1996 je doslova brutálně rozcupován neurvale vizuálně těžkou (bohužel i nehezkou) přídí, která v konfrontaci se střechou působí jako radlice. Naopak záď je markantními světlomety zase zůžena. Pokud znáš designéra tohoto faceliftu, pošli mu za mě obrovskou facku, zprasit základní vizuální profil vozu může jen opravdové h0vado. Variant nicméně už aspoň nepůsobí tak humpolácky, sedan je prostě mnohem horší. Rok 2005 poslední generace Passatu- těžký předek, nekorespondující se stoupajícími prahy a těžký zadek. Na příď i záď by si člověk mohl zvyknout (pokud by měl rád onen nijaký styl), nicméně bok žádný styl nemá. Boční profil vozu musel dělat slepý člověk. U Variantu to lze také vidět, nicméně není to tak do očí bijící. Interiér je nesvébytný a šíp ve dveřích nehezký. Možná na design neumím koukat, ale já nejnovější generaci nerozumím. Nejlépe bych ji popsal větou: "Tak strašně chtěla a mohla, že to nakonec neunesla". Chromové berličky (proboha proč?) zadní LEDky, či TDI rudé jak trenýrky to nemají sílu změnít, spíše sami sebe dál ztrapňují. Rozhodně to není špatné auto, je určitě svým způsobem vynikající a bude se dál prodávat. Pro mě je však neuvěřitelně promarněnou šancí Volkswagenu na návrat. Ale já koukám že jsem chtěl psát krátce.... Tak konec, pardon, cigárko a dobrou noc. :-!
7. 2. 2006 23:51
Re: hrome
Pěkně ses rozjel :-) Je fajn, že připouštíš, že existuje styl vnitřku Fabia... a já bych dal do kontrastu třeba k tomu - aktuálně styl Clio. Pak věz, že opravdu jsou lidé, kteří jsou "jakodoma" ve Fabii a ničím je neosloví vnitřek Clia... Passata popisuješ dlouze a nedáváš pozitívní příklad povedeného... Co mi chceš předhodit? Passat na počátku 90tých let, tedy ten bez masky... byl opravdu majestátní. Nová generace, zejména po liftingu přesně zapadla do doby. Zakomponování zadních světel je takřka na nobelovku... Novej je opravdu novej a počty prodejů mi dávaj za pravdu, že se sejde rok s rokem a Passat, Apoštol krás smete komplet konkurenci. Ještě k Fabii sedan - co máš v rukávu? Thalii? Já opravdu nevidím v tomhle segmentu vyváženější auto, než Fabii... P.S. Vlastně mě moc překvapil tón tvého hodnocení evropské jedničky... zdá se mi až nenávistný...
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 00:09
Re: hrome
Jenže já nepíšu za davy, nýbrž pouze za sebe. A také to dávám najevo. Hodnocení evropské jedničky? Já o Renaultu nepsal... A kdyby ano, pochybuji, že bych dal najevo jakoukoli nenávist. Není k ní důvod. :-!
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 09:30
Re: hrome
No, to je právě tvé trauma... odpaluješ Apoštola a VW jako celek a vynášíš Thalie a Avensisy... možná, že se v tom tvém postoji ty davy najdou... Co? ;-)
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 09:49
Re: hrome
>:D Jaké zase trauma? Co se pořád na lidské konfrontaci s VW snažíš najít něco negativistického? Jen u mě je to trauma a nenávist za posledních deset hodin, převážně věnovaných spánku. U většiny ostatních se dál jedná třeba o nepochopení, či aroganci k rodnému kontinentu (to je s prominutím hodně velká hloupost) :-) Passata pokud jsi četl, odpaluji až v posledních dvou verzích- faceliftu bé pětky a novém modelu. Navíc jej ani náhodou neodpaluji technologicky, nýbrž designově. Thalie je vizuálně hodně nepovedené auto, nepopírám, Avensis mě nevadí, ani neoslovuje. Ale např. ten Accord Tourer, za ním se s uznáním ohlédnu. :-) Každý jsme holt na jiné notě a já myslím, že to je pro diskusi to pravé.
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 11:55
Re: hrome
Určitě... Cenim cenění Apoštola ;-)
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 08:42
Re: hrome
Nechapu tu kritku jmena. Copak Renault Prostor nebo Renault Safran, nedejboze Renault Jevistni jsou nejake uchulahodici zazraky? Co by pak mel rikat Lones na Lincoln Mestske Auto? Myslim, ze jmeno celkem dobre vystihuje urceni auta a je tim poslednim, co mi na City vadi.
neregistrovaný "dCi"
8. 2. 2006 09:18
Re: hrome
Chápu reakci, jednoduše se mi nelíbí spojení anglického výrazu pro město s malým sedanem. U vozidla typu Aygo bych to patrně nekomentoval. Nicméně, když už se se mnou baví fanda Hondy (taky jím do určité míry jsem), chtěl bych se zeptat na ono CR-V, HR-V, FR-V, ačkoliv vím, že stejný problém má i Toyota (RAV-4), či Mazda (MX-5). Názvy v těchto případech vychází ze studií, zajímalo by mě ovšem, zda třeba fonetický výraz těchto pro mne nelogických spojení nemá v japonštině nějaký význam? Japonsky umím jen asi pět vět...
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 09:45
Re: hrome
Kouzleni se jmeny, na to jsou japonsti hosi odbornici:-) Treba Civic sedan se driv v Japonsku jmenoval Ferio, Jazz tam prodavaji jako Fit a City se proto v nekterych zemich na sveho "puvodce" odkazuje jmenem Fit Aria. Tripismenne zkratky (pokud vim) nic neznamenaji, jejich vyhodou je moznost oznaceni auta stejne pro vsechny trhy (coz se treba v pripade FR-V nedeje, v Japonsku se jmenuje Edix). U Acury pak ma prechod na pismena misto jmen (Integra->RSX, Legend->RL) duvod ve "zvedani image" - automobilka chce donutit lidi rikat "mam Acuru", misto aby rikali "mam Legend". Chova se tak temer veskera konkurence (Audi, Lexus, BMW, MB, Jaguar) a i americani s tim pomalu zacinaji (tusim Lincoln). U Hondy to ale v podstate postrada smysl, takze zustanme u toho, ze je to prakticke pro prodej na vice trzich a ze se jim to treba libi:-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 10:06
Re: hrome
Town Car dobře vystihuje poslání auta. Limuzína pro měšťáky, pick-up na venkov. Do USA nedorazila ještě móda, že "malé auto ideální pro město". Asi že tam nemají ty malý klikatý uličky. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 11:10
Re: hrome
No vsak City taky dobre vystihuje poslani auta. Ja nijak nekomentuju vhodnost nazvu, jen jsem to uvedl jako prihlad jmena, ktere po prelozeni do cestiny zni stejne blbe, jako spousta jinych. ;-)
neregistrovaný "jazzman"
7. 2. 2006 22:06
bez titulku
oni mi skazili Jazz! Preco, Hodna? kde vznikla potreba pre tento paskvil? pre obmedzenych hnupov, ktori nutne musia mat sedan? v ktorom nie je o nic viac miesta, ktoreho jazdne vlastnosti budu sudiac podla proporcii asi menej vyvazene? ktory sa strati medzi srackami loganthaliafabiasedan? Jazz, z ktoreho je zobratych 90% interieru, motor a podvozok, je vo svojej kategorii vynimocne, genialne vozitko... ale toto? naco, preco, pre koho?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "StandaHonda"
8. 2. 2006 07:42
Hit
Jak koukám na prodeje v Čechách za minulý rok, tohle City převálcuje počtem prodejů Civica, Accorda i CRV. Smutné, nicméně na trhu kde je z dovážených aut hitovka Thálie a Dacie pochopitelné. Jinak velikostí, cenou, kufrem i rozvorem ( muhaha ) je to spíš konkurence staré Octavii . ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "2181968"
8. 2. 2006 10:31
Re: Hit
Je to těžké ,lidi nemají peníze a tak kupují hnusy,třeba Thalie.
neregistrovaný "Pet"
8. 2. 2006 09:15
humus
jejkote to je hnus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neo029"
8. 2. 2006 10:38
ad cena
ta semi tedy nezna zase tak uzasna.. 340 zaklad? pro vychodni evropu??!!380 za klimu?mno zase takova bomba to urcite nebude, co se tyce prodejnosti..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "k"
18. 10. 2006 14:15
Re: ad cena
a je to lepsi ako megane?
neregistrovaný "k"
18. 10. 2006 14:12
hmmmm
co hovorite na to
Rozbalit vlákno
0