Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen: ABS pro všechny modely

Protiblokovací systém brzd ABS pro všechny modely už v sérii bez příplatku.
Zpět na článek
4. 2. 2006 18:57
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 19:00
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 21:20
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 18:58
4. 2. 2006 19:36
neregistrovaný "Coroner"
4. 2. 2006 19:57
5. 2. 2006 09:52
neregistrovaný "Coroner"
5. 2. 2006 09:57
6. 2. 2006 08:22
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 13:12
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 13:42
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 14:15
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 14:25
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 14:45
neregistrovaný "mates"
5. 2. 2006 10:50
neregistrovaný "inSIDer"
4. 2. 2006 19:39
neregistrovaný "xxx"
4. 2. 2006 19:55
4. 2. 2006 20:43
neregistrovaný "Alessio"
4. 2. 2006 22:35
4. 2. 2006 22:08
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 22:24
4. 2. 2006 23:20
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 23:54
6. 2. 2006 22:30
neregistrovaný "audis"
7. 2. 2006 10:37
neregistrovaný "manitou"
4. 2. 2006 22:35
4. 2. 2006 23:22
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 23:52
4. 2. 2006 22:56
neregistrovaný "xxx"
4. 2. 2006 23:11
5. 2. 2006 10:47
neregistrovaný "xxx"
5. 2. 2006 11:46
neregistrovaný "davy"
5. 2. 2006 13:28
neregistrovaný "xxx"
6. 2. 2006 12:53
neregistrovaný "davy"
5. 2. 2006 14:27
neregistrovaný "misoo"
5. 2. 2006 20:05
neregistrovaný "Mracek"
6. 2. 2006 07:18
neregistrovaný "nitro"
6. 2. 2006 09:49
neregistrovaný "Baldi"
6. 2. 2006 10:28
neregistrovaný "Pucmeloud"
6. 2. 2006 10:53
neregistrovaný "dada"
6. 2. 2006 12:08
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 12:37
neregistrovaný "GTI"
24. 3. 2006 21:43
neregistrovaný "k_o_nti"
6. 2. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "Willy"
8. 2. 2006 11:05
neregistrovaný "Willy"
9. 2. 2006 13:14
neregistrovaný "Coulin"
9. 2. 2006 13:18
neregistrovaný "Coulin"
6. 2. 2006 12:46
neregistrovaný "Erfurt"
6. 2. 2006 13:56
neregistrovaný "pandan"
6. 2. 2006 15:52
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 12:49
neregistrovaný "Bzony"
7. 2. 2006 07:59
neregistrovaný "Baldi"
7. 2. 2006 16:47
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 08:45
neregistrovaný "Baldi"
6. 2. 2006 22:33
neregistrovaný "audis"
6. 2. 2006 23:53
7. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "manitou"
7. 2. 2006 12:47
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 18:12
neregistrovaný "Ringo"
7. 2. 2006 20:46
8. 2. 2006 01:05
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 21:57
9. 2. 2006 10:46
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 09:11
neregistrovaný "Coulin"
8. 2. 2006 21:55
11. 2. 2006 17:11
neregistrovaný "Jaster"
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 18:57
OT: Policiééééé
[odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 19:00
Re: OT: Policiééééé
Neměla v tom zákoně být náhodou odpovědnost majitele vozidla?
4. 2. 2006 20:27
Re: OT: Policiééééé
Zákon č. 411/2005Sb. změnil mj. zákon č. 361/2000Sb. o provozu na poz. komunikacích a zákon č. 200/1990Sb. o přestupcích. Od 1.7.2006 se přestupku tedy také dopustí ten, kdo jako provozovatel (chápej - vlastník) nezná údaje o totožnosti osoby, které svěřil nebo přikázal vozidlo k řízení. Hrozí pokuta až 10.000,- Mohli bychom dospět k paradoxnímu závěru, že tedy pokud údaje znáš, nemůžeš být odpovědný za přestupek a zároveň tě nemůže nikdo nutit k jejich sdělení. Ovšem - dle § 60 zákona o přestupcích jsi povinen podat správním orgánům nezbytné vysvětlení; podání vysvětlení jsi oprávněn odepřít, jestliže by ti nebo osobám blízkým hrozilo nebezpečí postihu za přestupek, popřípadě za trestný čin nebo bys porušili státní nebo služební tajemství anebo zákonem výslovně uloženou nebo uznanou povinnost mlčenlivosti. Manželku tedy bonznout nemusíš :-) P.S. Až si to s kámošem budete chtít rozdat, kdo bude dřív v Brně, že byste si prohodili káry? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2006 21:20
Re: OT: Policiééééé
Takže v podstatě pořád dle §12 odst. 3 zákona 283/91 Sb? ;-)
4. 2. 2006 22:19
Re: OT: Policiééééé
No, s tou nuancí, že u přestupku na silnici tam je ta informační povinnost o jiných osobách tak nějak nepochopitelně natvrdo zakotvená... Uvidíme časem, co se z toho dá vykřesat.
4. 2. 2006 18:58
ABS V HLAVĚ
Umíš vůbec brzdit, brácho? Já roky v kině trénoval kmitání pravýho kotníku, abych to ustál pak venku na ledě... Statisíce jsem najel takhle natvrdo a pak jednou přišla ABSka... překonej ten zvyk a hamtni na to... Šlo to ztuha. Dnes už jsem si nohu zajel a vím, jak na to. A je to opravdů dokonalej systém. BRAVO ABS, BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Coroner"
4. 2. 2006 19:36
Re: ABS V HLAVĚ
Je to paradox ale Fox ABS malo v sérii aj doteraz no Polo nie. Čudujem sa že s tým prišli tak neskoro, ABS je fakt zázrak... :yes:
4. 2. 2006 19:57
Re: ABS V HLAVĚ
:-) Fox je nový model. Oni s tím nepřišli pozdě... do každého modelu ti ABS daj... už dlouho.
neregistrovaný "Coroner"
5. 2. 2006 09:52
Re: ABS V HLAVĚ
no hej, za príplatok... Ver mi, predávam VW takže... ;-)
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 08:22
Re: ABS V HLAVĚ
A v ktorom meste ? Asi sa pozname - minimalne cez telefon. ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 13:12
Re: ABS V HLAVĚ
Fuj VW grupac;-) Ale jste pekna parta: nejdriv GTI, pak se prida Jozki a nakonec ma praci Coroner >:-[]
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 13:42
Re: ABS V HLAVĚ
Neboj sa za chvilu nas tu bude vacsina. Este trosku PR kecov od GTI-ho a len sa nam pohrnu ziadosti do VW klubu. :-) Mozes byt cestnym clenom. ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 14:15
Re: ABS V HLAVĚ
Jednou jsem omylem smocil palec ve vasi polivce a uz nikdy (snad);-)
neregistrovaný "Jozki."
6. 2. 2006 14:25
Re: ABS V HLAVĚ
Keby si si vyskusal nejake CELE auto tak by si bol spokojny. Teraz si bol spokojny len sPOLOvice. ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 14:45
Re: ABS V HLAVĚ
Tak ja uz z vasi produkce jezdil se vsim. Jen u toho POLOauta jsem do toho vrazil vlastni penize. Na druhou stranu ho ted ma tchyne, takze jako pomsta docela dobry (i za ty penize) >:-[]
neregistrovaný "inSIDer"
5. 2. 2006 10:50
Re: ABS V HLAVĚ
Bravo VW? ;-\ No to snad ne! Konecne je neco donutilo! Vzdyt to byl snad jediny koncern, kde se muselo za ABS priplacet. K smichu tyhle PR kecy. :no:
neregistrovaný "xxx"
4. 2. 2006 19:39
ABS
velmi ubohé - Mercedes-Benz vybavuje svoje vozy ABS od 1. pol. 90. let - to je zájem o bezpečnost svých uživatelů a ne nějaký nařízení evropských orgánů! kecy VW o jejich zájmu o bezpečnost jsou dojemný - nepamatuju se, že by vozidla týhle značky někdy v historii vyjely na silnice s nějakým převratným zařízením, tak jako např. Mercedes-Benz (u něhož je to tak nějak pravidlem - ABS, ASR, ESP, SBC)
Rozbalit vlákno
15
4. 2. 2006 19:55
Re: ABS
Je potěšitelné, že vnímáš VW někde v rovině Mercedes-Benz. Osobně bych to odvahu neměl... leč... pokud takto smýšlí více lídí... dokázali u VW hodně. :yes: P.S. VW samozřejmě vybavuje svá auta také ABS..., některé modely ovšem jen na přání... myslím, že to tak dělá většina výrobců. Ostatně není to zavrženíhodný postup - vyžaduje to rozhodnutí kupujícího neinvestovat do basáku pod zadek ale zaplatit si ABS.
neregistrovaný "Alessio"
4. 2. 2006 20:43
Re: ABS
1.) kmitání nohou je věc dobrá, leč v krizi zapomeneš i jak se jmenuješ a na kmitání si vzpomeneš až s úsměvem v buku u silnice. 2.) Bravo VW za ABS všem! 3.) Jaktože to už nemají v základu dávno? Hamba VW! 4.) Zvýší se bezpečnost silničního provozu. Bravo. 5.)Už mě nic nenapadá . Takže na závěr obligátní BRAVO ABS! :yes:
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 22:08
Re: ABS
zdravim GTI, nedavno si sa pytal na moje zle skusenosti s C4, bohuzial nedarilo sa mi ich hodit do diskusie, tak som ich bohuzial s oneskorenim napisal do diskusie ohladne zamrzania aut. nereagoval si, ale predpokladam, ze zaujem o info stale mas, tak som to cele znova zhrnul do prispevku v diskusnom fore;-) link : [odkaz] (je to ten s tym zelenym a cervenym textom) snazil som sa byt objektivny a hadam som na nic nezabudol... ;-) mozes reagovat aj tu ak nie si zaregistrovany...
4. 2. 2006 22:24
Re: ABS
Tak to jsem si početl... Misoo, neklesej na duchu a tlač je ať ti to daj do kupy. A prosím tě, až tu bude článek o C4, tak to pod něj uveřejni... bude o čem psát. Výborně jsi popsal svou zkušenost :yes: Normálně zírám - ty lomy světla na předním skle... zadní náprava...
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 23:20
Re: ABS
ok, dam to tam :yes: PS: Misoo sa spisovne pise misoo >:D ;-)
neregistrovaný "audis"
6. 2. 2006 22:30
Re: ABS
Skvělý nástroj pro skore počtu příspěvků, obligádních znaku " :-) a palec nahoru" . nekritizuju, nechválim, vzpomněl jsem si, že na konci roku tě GTI vyhodnotili jako nejvíce přispívajícího člena do fora.
neregistrovaný "manitou"
7. 2. 2006 10:37
Re: ABS
Znáš tu o : Kvantita neznamená kvalita ? ;-) >:-[]
4. 2. 2006 22:35
Re: ABS
Teď jsem ještě četl tebe pod "zamrzlejma"... já se tam už pak nevracel, tak mi tohle ušlo... no to je teda story. :yes:
neregistrovaný "misoo"
4. 2. 2006 23:22
Re: ABS
jj tam som sa nechal trochu uniest, takze som tam mal dost emocii :-) to som este nevedel, ze sa budu so mnou este zaoberat, tak potom dam info ako to cele dopadlo 8-s
neregistrovaný "xxx"
4. 2. 2006 22:56
Re: ABS
mám to chápat tak, že máš o M-B vysoký mínění?:-)
4. 2. 2006 23:11
Re: ABS
Řekl bych spíš, že ty máš mínění o ostatních trochu pomotané :-)
neregistrovaný "xxx"
5. 2. 2006 10:47
Re: ABS
nevím, ale mně přijde propagování ABS v roce 2006 jako dost trapný - zkrátka někdo to má jako samozřejmost ve svých výrobcích 2 desetiletí, někomu se to musí dát příkazem:-( automobilka VW, jak by snad mělo z čláku vyplývat, rozhodně není průkopníkem na poli bezpečnosti, toť můj názor
neregistrovaný "davy"
5. 2. 2006 11:46
prenos ABS na brzdovy pedal
Zna nekdo podrobnosti(technicke detaily) prenosu ABS ucinku na brzdovy pedal?Ptam se proto,ze zatim u vsech svych aut jsem ucinek ABS citil vibrovanim brzdoveho pedalu a promenlivou tvrdosti pedalu.Nicmene v mem novem aute je system uplne jiny,ABS bych rekl,ze funguje jeste lepe,ucinek je slyset a citit jemnym skubanim auta,ale pedal je velmi prijmne tvrdy,nepromenlivy a ucinky ABS naprosto nejsou citit primo na nem.Musim rici,ze je to velmi prijemne,proste se clovek muze do toho oprit a pedal najednou nezmekne a nezmizi hluboko za brzdou.Pak je zajimave sledovat ucinek BA (brake assistant),kdy v situaci,kterou pocitac vyhodnodti jako kriticke brzdeni,je brzdny ucinek mnohem razantnejsi i pres to,ze pedal netlacim silou az k zemi.V podstane jen kdyz jej stlacim vyrazne vyssi rychlosti.Dnes jsem to testovel na silnici,kde na okraji byl led a zbytek vozovky suchy.Ale to asi zazivate ted temer vsude:-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "xxx"
5. 2. 2006 13:28
Re: prenos ABS na brzdovy pedal
účinek BA nezávisí na tom, jak velkou silou tlačíte pedál k podlaze, ale na tom, jak rychle jste opustil pedál plynu a použil jste pedál brzdy - čím kratší je tento čas, tím spíše ho řídicí jednotka ABS (popř. ESP) vyhodnotí jako potřebu nouzového brzdění a díky funkci BA urychlí nástup účinku v posilovači brzd
neregistrovaný "davy"
6. 2. 2006 12:53
Re: prenos ABS na brzdovy pedal
souhlasim,ze nejde o silu tlaku na brzdu.myslim si ale,ze to je jen jedno z moznych kriterii.protoze BA zabrzdi intenzivneji i kdyz jedu z kopce a neslapu na plyn a potrebuji nouzove zabrzdit.tedy dalsi kriterium bude zrejme rychlost stlaceni brzdoveho pedalu.
neregistrovaný "misoo"
5. 2. 2006 14:27
Re: prenos ABS na brzdovy pedal
mal som ABS v Golfe IV a tam som ho dost vyrazne citil aj na pedali, v C4 je ABS citit podstatne menej, ale urcite to bude aj tym, ze ABS z 1998 bolo niekde inde ako su ABS z 2004 ;-) ale kazdopadne zaujimavy poznatok, chcelo by to viac nazorov aj od ostatnych :yes:
neregistrovaný "Mracek"
5. 2. 2006 20:05
Re: prenos ABS na brzdovy pedal
A u MB s SBC pedal nic nedela... :-) :yes:
neregistrovaný "nitro"
6. 2. 2006 07:18
Re: prenos ABS na brzdovy pedal
ale někdy se taky stávalo že ten pedál nedělal vůbec nic,ani když byl na podlaze >:-[] proto tak od něj M-B upouští
neregistrovaný "Baldi"
6. 2. 2006 09:49
bez titulku
Ja len toľko do diskusie. Kto na rovnakom aute na suchej ceste zabrzdi s ABS na kratšej vzdialenosti ako bez ABS, tomu dam medailu a 3 kolá v F1. ;-) Navyše aj na mokru sa každý idiot spolieha, že všetko zaňho ubrzdí ABS, takže prínos k bezpečnosti považujem za diskutabilný, asi ako automatické prevodovky, ktoré síce uvolnili ruky, ale tie teraz každý využíva na telefonovanie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
6. 2. 2006 10:28
ABS
marektingova berlicka pro ty co neumi brzdit ani ridit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dada"
6. 2. 2006 10:53
moc dobrej zákon...
...a vW ho splní v předstihu!!!! připomíná mi to pětiletku. Možná v rámci koncernu s tím bude trochu problém, Fobie s ABS ve standartu to už by byl fakt moc velkej luxus...no nic je to zoufalství, divím se GTI že k tomu vůbec má co říct. Vyjmenovávat značky které tento požadavek splňují již leta snad ani nebudu. Koncern forever!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 12:08
EU a ABS
Nevim, zda-li si to pamatuji presne, ale od urciteho data by vsechny nove prodavane vozy v EU mely byt povinne vybaveny ABS, vite o tom nekdo vice?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 12:37
VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Od 1.7.2006 musí mít každé prodávané auto v základu ABS. VW to dělá od února... opět dokázal, že je nejlepší... například Renault požaduje za ABS 17.000,- P.S. U VW nepříplácíš.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "k_o_nti"
24. 3. 2006 21:43
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
No to nieje až taká úplná pravda... v POLE stojí aj dnes necelých 15.000 Sk...
Tak neviem, kde je pravda.. 8-s

Inak keby bolo v základe a dnešná cena sa nezmení, tak je to pre mňa docela jednoznačná voľba... :-)
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 12:44
VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Od 1.7.2006 musí mít každé prodávané auto v základu ABS. VW to dělá od února... opět dokázal, že je nejlepší... například FIAT požaduje za ABS 17.000,- P.S. U VW nepříplácíš.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Willy"
8. 2. 2006 11:01
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
P.P.S. VW máš o to dražší v základní ceně... Nic není zadarmo...
neregistrovaný "Willy"
8. 2. 2006 11:05
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
A jen tak mimochodem, taková Toyota má ABS ve všech modelech už dávno, i to nejlevnější Aygo má v základu ABS+EBD... takže VW opět nejlepší? Prober se...
8. 2. 2006 21:58
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
VW nezdražil od února. A v nových modelech má také již ABS ve standardu. AYGO je nový model od května...
neregistrovaný "Coulin"
9. 2. 2006 13:14
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
VW nemá ani üplně malý důvod být nejlepší...Jestli jo -tak ho uveď zase se zasmějem >:D
neregistrovaný "Coulin"
9. 2. 2006 13:18
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
On myslel ,že i to nejlevnější-jinak měl ho starej Yaris i v nejlevnější výbavě od r.2001.To možná ještě ve VW nevěděli jestli ABS není nějaká nemoc... >:-[] >:D
neregistrovaný "Erfurt"
6. 2. 2006 12:46
Ve většině případů?
"Ve většině případů dokáže také vůz vybavený ABS zastavit na kratší dráze než vůz bez tohoto systému" Pokud vím, tak ve většině případů zabrání ABS smyku vozidla, krom toho umožňuje stále řídit. Ovšem s tou dráhou je to hloupost. Platí to pouze na velmi kluzkém povrchu. Fyzika se nedá okecat. Na mokru i suchu vás zablokovaná kola zabrzdí daleko dřív..Ovšem ABS se nevyvíjelo kvůli délce brzdné dráhy, ale kvůli snaze přežít kritickou situaci, kdy podvedomě šlapeme na brzdu a zároveň řídíme. Bez ABS to totiž nejde.. Na hřišti je to jedna věc a za provozu při nečekané události věc druhá.. (pro techniky: v laborce jedné firmy už testují ABS tak rychlé, že brzdí jako čert! Tak možná za 10let to budeme mít také v základu) ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "pandan"
6. 2. 2006 13:56
Re: Ve většině případů?
Udělej si malý pokus. Zkus se rozjet volně na kole s účinnými brzdami po silnici z kopce. V určitém bodě zkus začít brzdit silně, ale tak aby se ti kola neblokovala. Potom si na místo, kde se ti podařilo zastavit, postav svůj zánovní vůz. Rozjeď se na kole ze stejného místa a ve stejném místě stiskni brzdy nadoraz až se zablokují kola. Pokud zastavíš před autem, uznám, že máš pravdu. Pokud si rozbiješ hubu i auto, dobře si zapamatuješ, kdy brdí kola nejúčinněji!
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2006 15:52
Re: Ve většině případů?
JJ, koeficient treni je pri pohybu nizsi, nez v klidu. Takze dokud se kola odvaluji a nesmykaji (s ABS), brzdi to uz jen z fyzikalniho hlediska lip. Jakmile jsou kola ve smyku, klesa koeficient treni a tim padem i brzdny ucinek.
neregistrovaný "Bzony"
7. 2. 2006 12:49
Re: Ve většině případů?
Co vim ja. Je koeficient treni nejvyssi pri prokluzu okolo 20%, Ale s tim uz se docela spatne ridi ;-) Viva ABS
neregistrovaný "Baldi"
7. 2. 2006 07:59
Re: Ve většině případů?
Toto je obyčajný blud, opýtaj sa ktorého koľvek pretekára, prečo tam nemá ABS.
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:47
Re: Ve většině případů?
No, a v tvém případě namísto toho pretěkára tam musíš mít ABS... chápeš... ty to líčíš, jako bychom tady byli nějací závodníci, přitom jsme rádi když tam našoupeme jedna až pět a jedem. Pretěkár, Baldi, ten jezdí na hraně, ten brzdí na milimetry... to tvůj problém nikdy nebude.
neregistrovaný "Baldi"
7. 2. 2006 08:45
Re: Ve většině případů?
Máš samozrejme pravdu, že nezablokované koleso brzdí účinnejšie, ale bez ABS sa dá proste brzdiť účinnejšie. A na to aby sa ti nezablokovalo koleso tam máš nohu a prácu s brzdovým pedálom.
neregistrovaný "audis"
6. 2. 2006 22:33
GTI
Skvělý nástroj pro skore počtu příspěvků, obligádních znaku " a palec nahoru" . nekritizuju, nechválim, vzpomněl jsem si, že na konci roku tě GTI vyhodnotili jako nejvíce přispívajícího člena do fora.
Rozbalit vlákno
2
6. 2. 2006 23:53
Re: GTI
Jestli si myslíš, že je to tu o počtu příspěvků a o hodnocení... tak jsi tak vedle jak jedle, audisi. Je to o komunikaci... nikoliv jednosměrné... o slovech, o myšlénkách... o postojích, o náladách, a i o palcích nahoru... P.S. Nepamatuji si, že bys tu kdy přispíval... tak jestli tohle je tvá premiéra zde... řešíš v sobě opravdu zajímavé věci ;-\
neregistrovaný "manitou"
7. 2. 2006 10:39
Re: GTI
Znáš tu o : Kvantita neznamená kvalita ? ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 12:47
bez titulku
mam poznamku tak trochu od veci.viete niekto ze mercedes vobec nebol prvy co sa tyka serioveho zavedenia abs?Vo vozidlach Jensen Interceptor(angl.)bol uz v roku 1966 pouzity protiblokovaci system dunlop maxeret(povodom z lietadla).Jednalo sa pravdepodobne o mechanicke zariadenie,ale aj tak boli prvi.Nielen v tom.Vozidlo malo perman.pohon 4 kolies(a.quattro az o 14 rokov neskor). Nemam rad, ked predstavitelia automobiliek aj niektori novinari pisu polopravdy typu diesel s priamym vstrekom od VW, abs od mercedesu,pohon 4 kolies od audi...atd.(Vsimli ste si ,ze vacsinou ide o nemecke znacky?)...fuj, to mi odlahlo... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ringo"
7. 2. 2006 18:12
Konečne!
To naozaj????Iné automobily to už majú dávno!VW sa pochlapil.
Rozbalit vlákno
4
7. 2. 2006 20:46
Re: Konečne!
Asi jsi to nepochopil... VW to má u každého auta bez příplatku od února, tedy už není VW bez ABS. U jiných si musíš ABS zaplatit, nebo ti prodaj auto bez ABS. A od 1.7.2006 budou muset už všichni mít vždy ABS.
neregistrovaný "Alessio"
8. 2. 2006 01:05
Re: Konečne!
Představa , jak si lord koupí XJ a za rohem ho rozfláká a v servisu mu řeknou ;-\" no jo, sire, ale vy jste si nepřiobjednal ABS za sto liber" je velmi úsměvná. Od února se to nestane :yes:
8. 2. 2006 21:57
Re: Konečne!
Jo, je to tak. U jinejch objednáváš a připlácíš, u VW od února v základu zdarma. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "Alessio"
9. 2. 2006 10:46
Re: Konečne!
Jen aby...ono slovo "zdarma" je velmi podezřelé ;-)
neregistrovaný "Coulin"
8. 2. 2006 09:11
Toyota
Toyota už dělá auta jen s ABS od roku 2001 a žádnou vědu z toho nedělá... To právě VW jako jeden z mála si nechával za takový běžný věci platit a teď to medializuje -jsou to mrnilové zaostalí :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
8. 2. 2006 21:55
Re: Toyota
Právě že u VW nepřiplácíš... Nahoře píši příklady připlácení.
neregistrovaný "Jaster"
11. 2. 2006 17:11
A co Skoda neplanuje taky neco takoveho treba u Fabie...
A co Skoda neplanuje taky neco takoveho treba u Fabie?Preci jen priplacet 20tis., to si vetsina cechu nepriplati, a pak se nemam divit, ze potkavam fabky ktery jedou nekontrolovatelne , kolikrat i na me ;-\
Rozbalit vlákno
0