Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: kolik bude stát Škoda Roomster?

Ne, tento průzkum si neobjednala Škodovka, aby mohla nacenit nového Roomstera. Zajímá nás vaše představa ceny u auta jako je Škoda Roomster? Kde by měla začínat?
Zpět na článek
4. 2. 2006 12:44
neregistrovaný "Hadr"
4. 2. 2006 13:00
neregistrovaný "Leslie"
4. 2. 2006 13:03
neregistrovaný "cca"
4. 2. 2006 13:11
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 19:29
neregistrovaný "zorro"
4. 2. 2006 13:14
4. 2. 2006 13:46
neregistrovaný "pawel"
4. 2. 2006 13:56
4. 2. 2006 14:56
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 15:18
4. 2. 2006 15:28
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 15:38
4. 2. 2006 15:49
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 15:55
4. 2. 2006 16:04
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 19:04
4. 2. 2006 22:03
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 22:27
4. 2. 2006 22:37
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 23:18
4. 2. 2006 23:22
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 23:58
5. 2. 2006 00:15
neregistrovaný "nextrom"
5. 2. 2006 00:23
5. 2. 2006 00:50
neregistrovaný "nextrom"
5. 2. 2006 01:39
5. 2. 2006 09:31
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 13:25
neregistrovaný "cartman"
4. 2. 2006 13:37
neregistrovaný "cartman"
4. 2. 2006 13:48
neregistrovaný "tomicio"
7. 2. 2006 13:44
neregistrovaný "DJ rampa"
4. 2. 2006 14:20
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 15:36
neregistrovaný "one-z"
4. 2. 2006 20:06
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 23:19
4. 2. 2006 14:45
neregistrovaný "Wondra"
4. 2. 2006 14:54
neregistrovaný "wolff"
4. 2. 2006 15:24
4. 2. 2006 15:48
neregistrovaný "wolff"
4. 2. 2006 18:39
6. 2. 2006 11:28
neregistrovaný "manitou"
7. 2. 2006 21:24
7. 2. 2006 14:07
neregistrovaný "Meky"
4. 2. 2006 15:05
neregistrovaný "barti3"
4. 2. 2006 15:19
4. 2. 2006 15:11
neregistrovaný "SpiderJ"
4. 2. 2006 15:26
neregistrovaný "David"
4. 2. 2006 15:42
neregistrovaný "S.K.Sman"
4. 2. 2006 17:07
neregistrovaný "yper"
4. 2. 2006 20:04
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 16:40
neregistrovaný "king"
4. 2. 2006 16:55
neregistrovaný "yper"
4. 2. 2006 18:32
neregistrovaný "Alesi"
4. 2. 2006 17:14
neregistrovaný "mg"
4. 2. 2006 18:21
neregistrovaný "jiri marinek"
4. 2. 2006 18:45
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 20:02
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 20:58
neregistrovaný "Jaris"
4. 2. 2006 22:12
neregistrovaný "22tommy"
5. 2. 2006 13:49
neregistrovaný "Jaris"
5. 2. 2006 01:47
neregistrovaný "Pavel"
5. 2. 2006 10:56
neregistrovaný "ZZ"
5. 2. 2006 19:35
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 16:44
neregistrovaný "standa"
20. 2. 2006 22:41
neregistrovaný "pedro"
4. 2. 2006 21:25
neregistrovaný "Radek"
5. 2. 2006 02:05
neregistrovaný "RT"
5. 2. 2006 11:54
neregistrovaný "kvetofix"
5. 2. 2006 11:59
neregistrovaný "S.K.Sman"
6. 2. 2006 06:33
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2006 14:17
neregistrovaný "geroc"
5. 2. 2006 19:33
neregistrovaný "pasta"
5. 2. 2006 14:41
neregistrovaný "bobula"
5. 2. 2006 15:00
neregistrovaný "Marcus"
5. 2. 2006 19:27
neregistrovaný "pasta"
5. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "don Pedro"
8. 2. 2006 00:08
neregistrovaný "Ada"
6. 2. 2006 12:24
neregistrovaný "Kowik"
6. 2. 2006 13:48
neregistrovaný "Lekes"
6. 2. 2006 16:47
neregistrovaný "aegeus"
6. 2. 2006 17:04
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 20:07
neregistrovaný "Diamant"
7. 2. 2006 21:25
7. 2. 2006 16:49
neregistrovaný "standa"
8. 2. 2006 00:22
neregistrovaný "gas"
8. 2. 2006 01:49
neregistrovaný "QW"
8. 2. 2006 10:38
neregistrovaný "2181968"
9. 2. 2006 13:21
neregistrovaný "Felix Gašperák"
18. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "Mara"
20. 2. 2006 10:57
neregistrovaný "Brano"
13. 8. 2007 14:03
neregistrovaný "Dayaram Thurayya"
12. 12. 2007 16:48
neregistrovaný "http://www.pubtricks.com"
neregistrovaný "Hadr"
4. 2. 2006 12:44
bez titulku
od 350 litrů výše :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Leslie"
4. 2. 2006 13:00
Re: bez titulku
Ak chce uspiet, tak cena by nemala prekrocit takých 410 000 Sk. Ako zaklad samozrejme.
neregistrovaný "cca"
4. 2. 2006 13:03
těžko říct
záleží na výbavě co do toho dají aby to bylo cenově konkurence schopné muselo by to stát tak kolem 320-330 s 1.4 motorem
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 13:11
Re: těžko říct
No hlavne, aby to nestalo za *...

Otazka bude, co do toho narvou za motor... Jestli HTP, tak 320.
A jestli uz dostanou rozum a bude v zakladu elektrika, man. klima a aspon 4 airbagy, ABS tak snad uz 400 - ale neverim... VW je *
neregistrovaný "zorro"
4. 2. 2006 19:29
Re: těžko říct
No tak za 420 - 450 tisíc s 1,6i....jestli má komkurovat fusionu, kangoo apod. tak v duchu škodovácké filozofie nabídne něco víc (nejenom ve výbavě), ale i za trochu víc :-) snad se chytne, auto je to zajímavé, jsem zvědav na interiér
4. 2. 2006 13:14
5 VEJPLAT
Tři dny jsem Roomstera neviděl, teď mrknu na toho modráska, co uvozuje článek... a jsem až dojatej z jeho krásy... Viděl bych to kolem pěti důstojnejch vejplat, to znamená tak 400 tyček. Chtělo by to ovšem ještě verzi k pěti atuálním průměrnejm mzdám... jenže to by Roomster vyjel na dřevěnejch loukotích a s vidlema místo ližin. Ti štěkaví psi, co psali pod předchozím článkem budou štěkat dál... ti si ale naštěstí tím štěkotem přivolaj než chrapot a Roomster, štěkot neštěkot, tu půjde jako po másle. Živnostník totiž konečně dostane do ruky důstojný auto vybavené takovou porcí stylu, o jakém se těm bazarovejm štěkavejm kovbojům ani nezdá. P.S. Tak můj odjad je 400 až 500 kapříků...
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "pawel"
4. 2. 2006 13:46
Re: 5 VEJPLAT
Roomster má něco do sebe. Asi jsou ty přední dveře trochu zvláštní, ale to mu dává punc originality. Bez toho by to byla neidentifikovatelná krabicová osobní dodávka :-)
Cena je důležitá, ale především pro střední Evropu. Jinde to berou trochu jinak, přestože cena hraje roli! Otázka motorů. Mě opravdu docela vadí, jak se na Škodovky nadává z hlediska motorů, především na 1,2 HTP. Kurňa, tak si to nekupujte, nikdo vám to nenutí. Ale uvědomte si, že ten motor spustě lidí vyhovuje. I v tom Roomstru, pokud to budu mít jako rozvážkový auto, nebo auto pomocník, a budu jezdit v nějakým velkým městě, nebo jen meziměsta po okreskách, je to fajn motor. Nízká spotřeba, nízký ručení. Stejně tak je to s Fábií. Prostě někomu to vyhovuje. Škodovka to naopak udělala dobře a nabízí to, co někteří chtějí. Nikdo nikoho nenutí nic kupovat! Je důležité rozumně vybírat, co od auta chci. Mě vždy může rozesmát jedinec, který někde zklamaně konstatuje, jak mu 1,2 HTP jede na dálnici ve čtyřech jede jenom 165 km/h. 1,2 má co nabídnout, ale chce to trochu rozumu.
A výbava, to je obdobné. Já od auta velikosti Fábie nepožaduji nabušenou výbavu. Netoužím v tak velikém autě po klimatizaci, elektrických oknech apod. Jsou to fajn věci, ale airbagy, ABS, to jsou důležitý věci. Ale každej to vidí jinak. Co se týče Roomstru. To je individuální. Když v tom budu vozit nářadí budu chtít jinou výbavu, než když to budu mít jako praktický rodiný auto.
Jinak to není příspěvek proti GTI, chtěl jsem jen navázat :-)
4. 2. 2006 13:56
Re: 5 VEJPLAT
:-) Jasně. Ten motor 1,2 je výbornej tříválec... moc mě překvapila absance vibrací. Ono, ten motor hlavně napadaj ti co maj 1,4 :-) Rozumíš... každej kůň navíc přidává dravost směřující k Ferrari výšinám :-) Je to ovšem motor, kterej malé auto důstojně veze... Chybí mu větší pružnost... ale to snad každej ví a počítá s tím. Ano, ano, bezpečnost především. :yes:
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 14:56
Re: 5 VEJPLAT
osobní subjektivní názor na 1.2 motory (vlastní zkušenost):
Clio ... OK, Punto ... OK, Fabka ... nic moc (mne právě překvapily ty vibrace)
ad Roomster: pod 400t asi nepujde (a tu 1.2 bych tam nedával :-! )

mimo mísu: včera mi to nedalo a zašel se podívat do Hondy na new Civic (2.2 i-CTDi Executive), to je AUTO podle mého gusta! :yes:
4. 2. 2006 15:18
Re: 5 VEJPLAT
No jo, ale chtělo by to napsat také, co je tvé gusto ;-)... jaké čteš knihy, jaké miluješ filmy, jakou hudbu posloucháč, co máš ještě na světě rád... abychom si mohli utvořit obraz fanouška Civicu ;-)
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 15:28
Re: 5 VEJPLAT
OK:
kniha (poslední dočtená): Orwell - Nadechnout se
filmy: třeba ty, kde hraje Jean Reno
hudba: hlavně ambient
co mám rád: to by bylo moc dlouhý a nikdo by to nečetl :-!
4. 2. 2006 15:38
Re: 5 VEJPLAT
:-) :yes: ;-) Óóó... cením Orwella... a pak J. Reno - Leon... dokonalé :yes: Teda, ale pak, monsate,... mi vysvětli ;-) co s tím Civicem ;-) Viděl bych to spíš na ošlehanou, pěstěnou, nadupanou 205... nebo Calibru... nebo - černý getei ;-) :yes:
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 15:49
Re: 5 VEJPLAT
tak 205 ne, stačí pěstěné Punto Emotion (5 dv. HGT ;-) no a na černý GTI bych se také asi nechal přemluvit ;-) . Proč Civic? Auto má mít MOTOR a to se Hondě daří a pak mě dostal ten interiér, resp. palubka :-! v exteriéru bych vyhodil to zadní okno, protože přes ten spoiler fakt není vidět - a nebo jezdit tak svižně, aby mně nikdo neproblikával zezadu >:-[]
4. 2. 2006 15:55
Re: 5 VEJPLAT
:-) Jo, to zadní okno, tohle asi nedomysleli. Za Punto velká pochvala ;-) ... a za getei :yes: ;-) :yes: P.S. myslím, že palubka má být co nejjednodušší... a motor má táhnout odspodu... na to pozor, hoši z klubu maj prej při sekání trávy pavlov reflex >:-[]
neregistrovaný "monsat"
4. 2. 2006 16:04
Re: 5 VEJPLAT
>:D palubka je o zvyku, jsou auta, která mají milion tlačítek a páček sice na dobrých místech, ale ...
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 22:03
Re: 5 VEJPLAT
A nejhorsii co se tomuto svetu mohlo staat byla masovaa motorizace....
Ctyri vejplaty za auto, hmmmm to nenii dobryy .
He he-- a Shanghai uz taky stojii ve struudlu.
.......a lepsii by bylo ctyricet vejplat za auto a jeste bych mel paar ideii jak udelat jiizdu autem cennejsii..........................
4. 2. 2006 22:27
Re: 5 VEJPLAT
Proč? Máš s tím nějakej osobní problém?
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 22:37
Re: 5 VEJPLAT
No jasne , ty ne ??
neregistrovaný "nextrom"
4. 2. 2006 23:22
Re: 5 VEJPLAT
eeeeeee, na jakyym ostrove zijes ??
4. 2. 2006 23:58
Re: 5 VEJPLAT
Ostrov jménem Země.
neregistrovaný "nextrom"
5. 2. 2006 00:15
Re: 5 VEJPLAT
Aha, ten ostrov je osobnii a nebo globaalnii ??
5. 2. 2006 00:23
Re: 5 VEJPLAT
Univerzální. Dříve se po něm jezdilo koňmo... teď posledních sto let autem.
neregistrovaný "nextrom"
5. 2. 2006 00:50
Re: 5 VEJPLAT
Jasne, masovee Konenii (ne, konenizovaanii, nebo konovstvii ??) byl velikyy probleem a tak se nasla (nebo prisla) novaa cesta .Kone, to byl smrad, raamus a zaadnaa hygiena. O probleemech s palivem ani nemluve ......
Ale praave mi riikal Kung Pao Ching, ze chtejii v provinci Nachgumaindu
postavit velikou fabriku na auta. Know how dodaa VW a ciilem je export do Evropy. Do roku 2007 vyrobii pryy asi 700 000 aut v kvalite VW Passat. Cena by se pohybovala tak kolem (v KC) 150 000 .
Jsem nadsen...........

Ty taky, zejo ??
5. 2. 2006 01:39
Re: 5 VEJPLAT
Dobrou, nextrome,... ještě stále mám rozpoznávací schopnosti na té úrovni, že poznám, když někdo píše s rukama za zády...
neregistrovaný "nextrom"
5. 2. 2006 09:31
Re: 5 VEJPLAT
Jaa neviim, zas tak uuplne za zady taky ne, tady v tee zemi kde jsem rozmontovaavajii komanda ciinanuu celee zelezaarny aby si je vzaapetii postavili u sebe doma a prodaavali naam levnejsii ocel .
K tomu aby naam lifrovali komplet hotovee produkty na ctyrech kolech chybii jen kruucek .
Jde o to aby pracujiicii clovek zacal tak rvaat, ze nenii ochoten platit za svojii pracovnii siilu (konzumem), ze mu to ti zodpovednii umoznii presunutiim vyyroby do zeme z levnejsii pracovnii silou. U aut jeste nejsme tak uuplne daleko, jen nejakyy VW FOX a ty brazilskee Fiaty , ale to je teprve zacaatek . Jinee konzumnii zbozii uz daavno z Asie pochaazii.
Ta myslenka , ze se v Evrope bude jen premyyslet a udelaa se z toho socialstickyy raaj, mysliim nenii uuplne domyslena do konce .

Dobryy Raano
neregistrovaný "cartman"
4. 2. 2006 13:25
nie je tazke odhadnut skodovku
a podla mna sa zaklad pod pol mega sk nedostane. staci pozret na sk cenu fabie. este aj posrana verzia junior, v ktorej nie je nic, stoji bez 5000 tristo litrov. za verziu easy ktora ma naviac len dekel na batozinaku a narazniky v laku je to skoro 330 000, classic bezmala 350 000, vsetko s ubohym 1,2 HTP motorom. takze si nerobte iluzie....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cartman"
4. 2. 2006 13:37
Re: nie je tazke odhadnut skodovku
este som zabudol dodat, ze za 350k sa da kupit LOGAN v plnej vybave s 1,6 motorom. Som sa v nom nedavno povozil a mozem povedat, ze som bol dost prekvapeny, ake to bolo prijemne povozenicko. sice bolo v interieri citit, ze sa setrilo vsade kde sa dalo, ale 1,6 motor je very good a som sa musel fest snazit, kym som ho dostal do smyku :-), takze aj podvozok je OK. na zbytok sa da zvyknut a ten pruzny motor vyvazuje hodne vela veci...
neregistrovaný "tomicio"
4. 2. 2006 13:48
Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Classic
Roomster 1.4 16V 55 kW 362 900 Kč
Roomster 1.4 TDI 59 kW 417 900 Kč
Ambiente
Roomster 1.4 16V 55 kW 384 900 Kč
Roomster 1.6 16V 77 kW 428 900 Kč
Roomster 1.6 16V 77 kW aut. 478 900 Kč
Roomster 1.4 TDI 59 kW 442 900 Kč
Roomster 1.9 TDI 74 kW 468 900 Kč
Elegance
Roomster 1.4 16V 55 kW 424 900 Kč
Roomster 1.6 16V 77 kW 468 900 Kč
Roomster 1.6 16V 77 kW aut. 518 900 Kč
Roomster 1.4 TDI 59 kW 482 900 Kč
Roomster 1.9 TDI 74 kW 508 900 Kč
tomicio
Rozbalit vlákno
11
4. 2. 2006 13:57
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Takhle přesvědčivě fabuluješ, nebo jsou to oficiální ceny?
neregistrovaný "tomicio"
4. 2. 2006 14:12
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Kalkuluji... Škoda má rozdíl mezi výbavami u fabie ca. 40 tis. rovněž rozdíl mezi fabii a fabii combi je ca. 40 tis. Tak tedy předpokládám, že rozdíl mezi fabii combi a roomsterem bude 40 tis. a bylo řečeno, že bude mít od začátku 4 motorizace....tak jsem trochu kalkuloval...(nepracuji ve Škoda Auto :-))
neregistrovaný "bojler"
6. 2. 2006 15:24
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
rozdil mezi Fabiou a FCombi je 15 000
neregistrovaný "tomicio"
4. 2. 2006 14:14
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Jo a taky nepředpokládám, že by Škoda prodávala Roomster s motorem 1,2 nebo slabšími 1,4...to by pak nic neuvezl a prostor by ti byl na nic....
4. 2. 2006 14:17
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
:-) Pěkná práce :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "tomicio"
4. 2. 2006 14:20
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Thanks ;-)
neregistrovaný "Srpen"
4. 2. 2006 14:28
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Tak k tomu už se Škoda oficiálně vyjádřila a s motorem 1.2HTP se v základu rozhodně počítá.
neregistrovaný "tomicio"
4. 2. 2006 14:32
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
OK, pak bude základ s 1,2 HTP motorem stát 332 900 Kč.
neregistrovaný "nevo"
6. 2. 2006 16:42
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Nemáš pravdu. Kúpil som Renault MODUS - podobný ako Toyta Vario, má motor 1,2 16 ventilov. Predtým som mal Fábiu 1,4. Môžem povedať, že čo sa týka akcelerácie, jazdy do kopca plne zaťažené reaguje lepšie ako fábia, akurát je viac hlučnejší. A spotreba vzhľadom, že je tam počítač, priemerná zatiľ mám okolo 10000 km 6,2 litra. Ato sa jazdí skoro výlučne iba po meste, myslím, že 3 x som bol v Brne. Takže kľudne aj 1,2 kôli cene ju určite budú ponúkať. Cena na Slovensku MODUSA Renault je od 450000.- Sk, a nová škoda je skoro úplne stejná, čiže taky tak...
neregistrovaný "DJ rampa"
7. 2. 2006 13:44
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
Bude stat v zakladni verzi okolo 380 000. Ale stejne by meli vyrabět i škoda Yeti.
neregistrovaný "Avana"
6. 2. 2006 09:03
Re: Bude stát něco víc bež fabie combi a méně než cotavia
cuvedené ceny minus 20 000,-Kč a jsme doma
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 14:20
bez titulku
Tak ten BETL nebo žebrák či jak se tomu říká v ČR buď za 329900 nebo 332900, samozřejmě s 1,2HTP (Hodně Teče Palivo), bude to mít Lak nár.,přípravu pro rádio,tón skla,centrál, možná i s DO,bez ABS,4 pytle a konec. Jinak ta 1,2 nestačí pro spoustu lidí, ale tak ať se poohlédnou po jiným motoru. V nabídce jich je (bude) dost!!! Sám bych taky volil jinou variantu, ikdyž tatovej S...t to není když se jich denně vyrobí cca 1400, z toho asi 750-800 pro Fabii.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "one-z"
4. 2. 2006 15:36
Re: bez titulku
To HTP dali dozadu na ten štítek, aby to všechny varovalo, že * To Pojede. >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 20:06
Re: bez titulku
S tím nezbývá než souhlasit. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-) :-) :-) :-) :-) :-)
4. 2. 2006 23:19
Re: bez titulku
Mateřská školka je za rohem.
neregistrovaný "Wondra"
4. 2. 2006 14:45
bez titulku
Měli by se pochlapit a dát o zálkadu ABS, a 4 airbagy. Když přihoděj rádio na CD (sorry, ale kazety už 5 let v autech nefrčej:-/) Tak bych to viděl s 1,4 na 500k....
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "wolff"
4. 2. 2006 14:54
Re: ////
když pominu ty částky... Vy byste to někdo kupoval? Proč? Drahý ošklivý a škodovka... nevidím důvod...
4. 2. 2006 15:24
Re: ////
Škoda nebude ani dráhá, ani ošklivá, prober se. A proč Škodu? možná proto, že je to výborné auto. Jako to tvoje... nebo si snad myslíš, že auta z koncernu jsou dělaná jinak než ostatní konkurence? P.S. viděl jsi už tu příšernou reklamu na PUNTO? Jede auto a rozbíjí táfle skla... kdo jim tohle poradil... každej kdo si ho koupí bude podvědomě trnout, kdy už proletí vejlohou... To je ale mimo... hele, a co je podle tebe v tomto segmentu hezké, levné a není to Škoda... tedy, to jsem zvědavej, jaký bude tvůj tip.
neregistrovaný "wolff"
4. 2. 2006 15:48
Re: ////
No dobře, ty mě dokážeš vždycky odzbrojit... Nevím, mě se tenhle segment nelíbí... To už raději toho Tourana,když se chceš bavit o koncernu a nebo ideu z mýho koncernu . Tohle jsou prostě všechno dodávky... Berlingo Doblo, Roomster... Tam už ani tak nejde o vzhled, ale o praktičnost. A zrovna v tomhle u mě třeba roomster s Doblem taky to není žádný krasavec) prohrává zejména na zadních posuvných dveřích, což je u těchto aut nutnost a super věc... kdyby měl roomster víc vychýtavek z předlohy, bylo by to lepší... A to nemůžeš popřít. Tohle auto na mě působí jako kočkopes. Ani kombik a ani dodávka. Takový auta to nemají úplně na trhu lehký. Nu což, třeba to roomster změní díky koncernovým dílům...možná to, že bude víc než jako dodávka působit jako kombík...Ale je to kontraproduktivní... Bude kanibalovat Fabii. Takže podíl an trhu asi Škodovka díky tomuto autu nezvýší, protože všechyn ostatní auta pro funkci dodávky (Doblo, či Berlingo) jsou asi vhodnější... Ale neznám te´d parametry roomstru (nosnost, V...) Jen fabuluji
neregistrovaný "manitou"
6. 2. 2006 11:28
Re: ////
Já bych řekl, že ta reklama na punto není bombová, ale není ani průměrná, natož špatná. Každej, kdo si ho koupí bude spokojenej, si myslím. A trnutí u těch vejloh - to budou ti, co u nich budou stát a koukat na ty, co budou řídit Jettu a čumět a hledat, kde někde možná druhou Jettu uvidí a přitom nebudou čumět na cestu >:-[] To se také VW povedlo ;-\ Radit řidičům, ať nečumí na cestu ;-\
7. 2. 2006 21:24
Re: ////
Reklama na PUNTO ve mě vyvolává totální averzi - krásnej lak, drcené sklo, poškrábaná kastle, pořezanej od skla... rozřezané gumy... prostě šílené asociace... Jetta... souhlas...
neregistrovaný "Meky"
7. 2. 2006 14:07
Re: ////
8-s
no ja som reklamu na Punto pochopil tak, že človek sa musí odhodlať skúsiť niečo nové a za odmenu dostane do rúk najsamsuper stroj, ktorý zborí všetky mýty a predsudky, ktoré ešte čitatelia Auto.cz voči Fiatkám majú... ;-)

A k tomu motoru HTP - mám ho v Ibize a ide to lepšie - oveľa!!! - ako fabka so starou OHaVou 50kw... Do prímestí to bude fajn, ale aj tak si to nekúpim, lebo na to nemám a bude to určite hrozne drahé a bez výbavy... 8-s 8-s 8-s
neregistrovaný "barti3"
4. 2. 2006 15:05
bez titulku
Ani zadara !!! :no:
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2006 15:19
Re: bez titulku
To máš pravdu, zadara ti ho nikdo nedá... masíš mít, brácho, vatu... >:D
neregistrovaný "SpiderJ"
4. 2. 2006 15:11
340000- za 1.2 HTP ?
well, tak pokud budu velikej optimista a Škodovka bude chtít prodávat, začne cena 1,2HTP(HORKO-Těžko-Popojede) tak někde na 330-340tis.. spíš to vidim na 350.. otázka je, kdy bude užitková verze a s jakým motorem.. osobně bych se s 1,2 nechtěl účastnit jakýchkoli pokusů o nájezd na dálnici v autě větším než fabie... ;-\ ale viz pawel, každej motor má svoje určení..(akorát ten zvuk je FAKT šílenej)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
4. 2. 2006 15:26
390 000,-Kč
Předpokládám cenu od 390 000,-Kč s motorem 1,4 a v základu ABS,4xairbag a manuální klima.Cd tam Škodovka nedá,nemáho v základu ani Octavia 4x4 za 689 000,-. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "S.K.Sman"
4. 2. 2006 15:42
bez titulku
jej kdo by dával do tak velikýho auta 1.2....to je jako kdyby ho šoupli do new octavie....podle mě neslabší bude 1.4 možná 1.6... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yper"
4. 2. 2006 17:07
Re: bez titulku
Kdyz do kyslikoj soupli 1.4 v zakladu, roomster zacne na HTPcku, bez debat 8-s
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 20:04
Re: bez titulku
Ty neznáš škodovku a nebo jsi včerejší. O2/1,4
neregistrovaný "king"
4. 2. 2006 16:40
bez titulku
Cena bude podobna jako napr. u Renault Kangoo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yper"
4. 2. 2006 16:55
jak znam skodovku...
idealni startovni cena s trivalcem by byla 320 - 330 tisic. Ale jak znam Skodu, kde se priplaci i za volant a sterace, bude to spis 370 - 380 tisic. A priplatek za ctvrty valec bude nejmin 50 tisic navrch >:D :no:
nicmene roomster je pekny auto, kam se hrabe kyslikoj...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alesi"
4. 2. 2006 18:32
Re: jak znam skodovku...
Kdyz tam pridaj ctvrtej valec, tak z toho bude uz 1,6ka. A ten rozdil v cene asi bude vetsi ;-)
neregistrovaný "mg"
4. 2. 2006 17:14
hmm
no ja myslim ze asi tak okolo 400 klacku ceskych, design je kazdeho osobny nazor to necham na vas... inak neviete ako hmotnust ma ?? lebo ked tam daju tu 1.2HTP ci to nebude slaby motor na tazke auto a v tom pripade kontraproduktivne ...hmm ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jiri marinek"
4. 2. 2006 18:21
Škodovka za 250 000,-
Po zkušenostech s felicíí(kupoval jsem ji novou) tak ne víc než 250 000,-.Neumí dělat auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2006 18:45
bez titulku
to je jedno kolko bude stat aj tak si ho nekupim lebo sa mi uz nepaci v tej studii sa mi moc pacil ale v seriovej podobe mi aj pripomina fiat panda jedoducho to najlepsie co nanom bolo dali prec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda"
4. 2. 2006 20:02
Škodovku už nikdy
:no: :no: Jednou jsem dal za škodovku 330tis. (fabia combi) a než abych si koupil něco takového za podobné peníze s 1,2HTP/40kw tak si raději pořídím dva valachy a povoz. Doposud pokaždé mezi servisními intervaly jsem zkončil v servisu (ložíska, stabilizátory, servomotorek, termostat, spojkový válec apod. Jenom doufám, že Roomster bude kvalitnější- alespoň jako moje bývalá R19 (rád vzpomínám - za 70tis. to bylo super auto).
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Jaris"
4. 2. 2006 20:58
Re: Škodovku už nikdy
Není to sice k tomuto tématu,ale máme 1,2HTP/47kW najeto třicet a až na servisní prohlídky to nebylo v servise.
neregistrovaný "22tommy"
4. 2. 2006 22:12
Re: Škodovku už nikdy
Máme 1,2/40kw, 30000km najeto a dělali jsme generálku motoru. Výměna jednoho válce a hlavy. :-(
5. 2. 2006 00:04
Re: Škodovku už nikdy
Jak se to dělá, když se mění jeden válec ;-)
neregistrovaný "Jaris"
5. 2. 2006 13:49
Re: Škodovku už nikdy
A nemá ten motor vyvložkované válce?
neregistrovaný "Pavel"
5. 2. 2006 01:47
Re: Škodovku už nikdy
:-! Brachu , kdyby jsi tady neplkal nesmysly.Možná píst válce , tobych ti věřil , ale jednoho válce??? :-) Víš , on je válec zalitej v bloku , takže ti museli buď vyměnit celej blok i s válcema .S tou hlavou se mi to taky nelíbí.Tim nechci říc , že jsi neměl poruchu.Ale spíš mam dojem , že tě někde v servisu pěkně napálili a dobře na tobě vydělali .Jo i ve značkovým servisu se občas najdou šmejdi .Hlavně když vidí někoho nakom můžou vydělat..
neregistrovaný "ZZ"
5. 2. 2006 10:56
Re: Škodovku už nikdy
1,2/40kW... To je ještě stará stodvacítka, ne? >:D
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2006 19:35
Re: Škodovku už nikdy
Mimo jine, do Fabie combi se dava JEN 47kw NE 40kw, ta je jen pro kratkou Fabii!!! Co to tam mas vlastne za hemelky?
neregistrovaný "standa"
7. 2. 2006 16:44
Re: Škodovku už nikdy
To toho moc nevíš. Fabie combi má také 40 kw, tak se uč mladej.
neregistrovaný "pedro"
20. 2. 2006 22:41
Re: Škodovku už nikdy
No možná tak nějaká ubožák verze junior combi v nějaký akci né, ale v současný nabídce ji Škoda nemá. Má u combi 1,2 jen verzi se 47kW, tak se uč mladej..
neregistrovaný "Radek"
4. 2. 2006 21:25
Cena škodovky - zase pálka
Cenová politika škodovky - několik let potrvá než se uklidní a nenechají si platit za každý doplněk ... A základní cena? To nejjednodušší provedení 299 600 Kč - alespoň doufám. Ale jaká bude základní výbava, když i dnes si lze koupit základ Fabii s jedním airbagem. Bylo by dobré škodovce na tyto obvyklé zaváděcí ceny neskočit a počkat si.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RT"
5. 2. 2006 02:05
Jasne
Pokial mi da skodovka 1,4 55kW, 4xairback, manualnu klimu a ABS za 400 tis Sk, tak to berem. Ale obavam sa, ze hlavne na zaciatku to bude dost drahe a za tuto vybavu budu pytat cca 500 tis SK, ale na to sa im vykaslem a presedlam na Ford C-Max. za 620 tis Sk je tam dvojzonova klima, elektrika, ovladanie radia na volante a o tiedu vacsie auto. A hlavne to by som zabudol, velmi dobry motor 1,6 Ti-VCT, taky skodovka ani nema.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kvetofix"
5. 2. 2006 11:54
Re: Jasne
mas pravdu jestli si chce Skoda udrzet cesky a slovensky zakazniky mela by jit s cenou dolu, ale německej zákazník je pořát atraktivnější než CZ a SK dohromady. Ať udělaj pro nás Roomstera s 1,2HTP za 300českejch tisícovek a vydělaj si to na západě.
neregistrovaný "S.K.Sman"
5. 2. 2006 11:59
bez titulku
si vzpomentě kolik stála fabia....v základu 310 000....Roomster je mnohem větší a určitě také pro úplně jiné zákazníky...bude to prostě MPV a ty stojej tak 450 000 a víš....a nechápu diskuzi o 1.2...to je blbozd....si spočítejte váha/výkon...vážit bude tak 1300kg a to by 1.2 neroztáhla...a ještě kdyby to rodina naložilaaa... >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2006 06:33
Re: bez titulku
Myslím že do Roomsteru budou dávat trochu upravenou 1,2, na autobildu jsem čet o 52 kW a 1,4 nebude mít 55, ale 63 kW. Takže to snad nebude až tak šíleně špatné. Současná 1,4 má 55 kW a šlape "solidně" i v Octavii ;-)
neregistrovaný "geroc"
5. 2. 2006 14:17
Cena Roomstera
Tipnul bych si v základě cca 498 000,-. Ale základ bude asi tak něco jako Junior u Fabie. Takže spiš více, podle toho co nacpou do výbavy takže reálně bych si tipnul 510 - 540 000,-. Cena samozřejmě časem půjde dolů ale myslím si ža pod 450 000,- se těžko bude dostávat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pasta"
5. 2. 2006 19:33
Re: Cena Roomstera
Za menší auto než je nová OKTÁVKA budeš platit víc?!? :-)
neregistrovaný "bobula"
5. 2. 2006 14:41
cena
já si mysim že bude stát do 650 000kč
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marcus"
5. 2. 2006 15:00
Stejnak se nebude prodávat!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honzimus"
5. 2. 2006 18:39
základ bude stát o něco méně než 12.500 Euro - viz <a href="
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pasta"
5. 2. 2006 19:27
bez titulku
Můj odhad základní ceny Roomstera je 329 000 Kč!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
5. 2. 2006 20:38
Cena???
Pokud hen ten bok (levý aj pravý) neprojde fackaliftem kerý narovná či ináč vyspraví děs předních a zadních oken, tož bych ho nekúpil ani za 1,-Kč brutto ani netto.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
8. 2. 2006 00:08
Re: Cena???
Souhlas - Skoda Quasimodo :no:
neregistrovaný "Kowik"
6. 2. 2006 12:24
Je to marné :)
Já si myslím že jestli chce RuMstr uspět musí škodovka nahodit cenu hodně nízko. Jestli si ve vedení myslí že s tím tříválcem udělají díru do světa tak to se pletou. To si to koupím a raději tam šoupnu motor ze 120. než tříválec. Děs běs. Kam se ta naše malá automobilka žene :-( Za 250 000 kč bych do toho možná šel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lekes"
6. 2. 2006 13:48
Kolem 330 tis. Kč
Já myslím, že bude stát kolem 330 tis. Kč, bude mít 1,2l tříválec 47 kw, 4x airbag (myslím, že Škoda patří už k těm výrobcům, kteří si to mohou dovolit), ABS (od 1.června 2006 mají automobilky dohodu, že bude ABS v každém novém voze), neočekávám žádně černé nárazníky (ty přijdou asi až v užitkové verzi),ale u nejlevnější varianty se asi budeme muset smířit s černými zrcátky. Jinak rádio tam nebude určitě, to si musí každý připlatit jako u ostatních modelů. Na druhou stranu tak ale určitě bude dost praktických vychytávek hlavně v interiéru. Classic a asi i Ambiente se taky zřejmě bude muset spokojit se 14" ocelovkama a poklicema. Jinak si ale myslím, že nejprodejnější varianty Roomster rozhodně nebudou osazeny 1.2l, ale spíš 1,4 či TDI a rozhodně jich většina nebude brázdit české silnice. Proto bych ani neočekával, že se Škodovka nějak požene do levných a ještě levnějších verzí a myslím, že by to ani nebylo moudré.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aegeus"
6. 2. 2006 16:47
ha te pe
svata prostoto, zapomente na roomstera pod 300! skodovka jede dneska 1. evropskou mainstreamovou ligu a tam musis trochu sahnout do mesce. pokud chce ceskej honimir s mizernou vejplatou auto za par slupek, ma tu ladu, dacii, dejvulet, thalii, casem jiste pribude geely :-) ted trochu odbocim k motoru 1.2HTP: zasadnim problemem vsech honimiru, ktery maji problem s 1.2HTP je, ze chteji moc muziky za malo penez - jednadvojka je motor, se kterym se popojizdi od jednoho nakupaku ke druhemu, pripadne v ni jede strejda z jedny vesnice do druhy do kostela nebo k dochtorovi... pokud chces litat jako z praku, porid si 1.4/100HP benzin nebo 1.9TDI/100 HP.... pripadne RS. ovsem to neni auto za 249.900,- a kruh se nam uzavira. nenadavej na haj tork performenc kdyz na vic nemas :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 17:04
Re: ha te pe
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Diamant"
6. 2. 2006 20:07
Re: ha te pe
Plne súhlasím. Ozaj nevidím nič zlé na motore 1,2 HTP. Zvuk to má divný, ale ide to celkom prijateľne. Ten motor je určený presne, ako spomínal aegus, na jazdy v meste, prímestské trasy, sem tam za rodinou či na chalupu. A tento účel 1,2 HTP spĺňa dostatočne. Okrem toho by som rád spomenul výbavu. Prečo vám vadí, že Škoda má nízku cenu ale mnoho výbavy treba priplatiť? Bolo by lepšie, keby boli všetky Fabie v plnej palbe za 700.000 Sk? Kto by si to kúpil? Mne sa práve páči, že si do auta môžem vybrať to, čo považujem za dôležité a nepriplácať za veci, ktoré nevyužijem.
neregistrovaný "standa"
7. 2. 2006 16:49
bez titulku
Typoval bych základovku na 330 litránků, ale kvalitu by měli škodovkáři hodně zlepšit. Mám fabku v kombajnu půl roku a už se zevnitř rozpadá. A to jí holku hejčkám jako děcko.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gas"
8. 2. 2006 00:22
bez titulku
myslím si že malé i velke MPV už mala Škoda dávno dať na trh.je už neskoro a Roomster to bude mať ťažké.desing je netradičný ale cena pod 380 nebude.picasso je krajsie ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "QW"
8. 2. 2006 01:49
TYP
Skoda predstavila Roomster ako auto pre mlade rodiny, dynamickych ludi, ktory vozia aj nieco vacsie tak pod 350000,- urcite nebude stat a 1,6 so slusnou vybavickou moze pokojne atakovat hranicu 550000,-
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2181968"
8. 2. 2006 10:38
Za tohle
Maximálně 300 000 kč.To musí kupovat jen firmy,pro normálního člověka je to nepoužitelné.Snad nebudeme tahat všechny věci věčně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Felix Gašperák"
9. 2. 2006 13:21
prispevok
Podľa mňa aby šlo auto dobre na predaj okolo 300000KČ.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mara"
18. 2. 2006 16:56
350
350
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Brano"
20. 2. 2006 10:57
bez titulku
Tak max. 280 000CZK v zakladnej vybave a s motorom 1.2HTP /hadam to pojde/
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dayaram Thurayya"
13. 8. 2007 14:03
daraurayya@x4co.org
Didn't get to bed last nigh. Dayaram Thurayya.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "http://www.pubtricks.com"
12. 12. 2007 16:48
http://www.pubtricks.com
asd
Rozbalit vlákno
0