Novinky
0
Ked uz "lietaju" tie skice, tak tu je dalsia pre Zenevu: [odkaz] /// Vyzera to dost dynamicky- takze uvidime v reale...a neuvidime v serii
0
A to má být ten model pro Nošovickou továrnu, Mistře ? 😉
0
V Nosovicich vam budu montovat pravdepodobne nastupcu Elantry, a takmer iste Tuscon. Vychadzam z toho, ze v Ziline bude Kia montovat novy kompaktny hatchback (premiera v Parizi) a neskor aj Sportage. Takze v Nosovicich budu kvoli logistike z logiky veci asi identicke platformy. 😉 Tento Genus sa podla mna tak lahko do vyroby nedostane - teda v rovnakej podobe...takze iba koncept 😉
0
Pěkné. Něco takového by to do série chtělo, jinak neosloví mladé lidi. Hyundai Coupé je málo. Chce to pěknej, sportovní, cenově dostupnej hatch. Jinak to pořád bude bráno jako "podřadný" auťák do rodiny s třema dětma. (Přeháním) 😄
Tak brácho, zkoukni výbavu, zkoukni ceny a víš co ještě zkoukni? Zkoukni rozvor! Brácho doufám, že sis již všimnul vážné nemoci, kterou trpí koncern.. kdyby ne, tak Ti to napíšu - sou to na danou třídu malé rozvory. Vem si třeba O2 - jedná se o novej model, Škodovka a VW ji tlačí do střední třídy (co jiného jim taky zbývá, když začíná být předražená), kam patří auta velikosti Passatu, Mondea, M6, Avensisu, 407 atd... Koukni na její rozvor! Její rozvor je podprůměrnej i v nižší střední!!! :no:
Proč srovnánáš Kii s Octavii 2? Sorvnáváš nesrovnatelné, to nechápu proč o tom vůbec píšeš. Octavia, a stejně tak i celý koncern VW je kvalitou úplně někde jinde. Proto musí jít Kia pod cenu.
Mě šlo hlavně o ten rozvor - v týhle oblasti je na to VW skutečně tragicky (malé vozy, nižší střední i střední třída).. Kvalitu sem nesrovnával, korejce bych si ZATÍM s VW srovnávat netroufl (na rozdíl od japíků) :-!
Pánové včera nám dovezli nového MAGENTISE mám z něho dobrý pocit,co se tíče prostoru a jízdních vlastností.Svézte se se všemi vozy a pak porovnávejte
Zírám co všechno dokážeš napsat... Podíval ses Tome vůbec na ten obrázek?... Napiš zde, zda opravdu kvalitu designu Oct II řadiš do stejné roviny s tímhle. Strejda na vesnici má povoz na svážení sena z polí... má dobrej rozvor... možná, kdybys ho viděl, nadřadil bys ho trojce od Mnichova... Tos teda hodně přepísk... Mohu s tebou vést polemiku, zda je Avensis auto se šmrncem pro padesátníka nebo šedesátníka. Ovšem bez jakékoliv diskuze se u Avensisu jedná o auto... ovšem, konfrontovat tohle s OctII ;-\ ... uvaž to. P.S. Koukám, že sis na rozvoru udělal disertačku 😉
Ach jo, kdo psal o designu? 😉 Kvalitu ani design sem nesrovnával - přesně jak píšeš, to bych si troufl maximálně u některých japíků (M6, Avensis..). Jen mě do očí udeřil ten rozvor, tak sem připomenul achylovu patu koncernu 😄
design je věc, kterou bych nehodnotil u dvou tak designově podobně zaměřených autech...O2 a Avensis. Mě se líbí obě, trochu víc Avensis. 50 mi není,60 taky ne. za třicet let ti řeknu, co se mi líbí...teda pardon, zakřičím ti to do ucha v ústavu pro přestárlé >😁 (nic proti...ale musel jsem reagovat. Ještě napiš, že Forester je pro starý panny a impreza pro nagelovaný frajírky... 😒 😐 😉 😄
Forester je tvrdej pracant, ostrej hoch... až moc ostrej. Ovšem dobrej (v 2,5l) Impreza mě nemá čím zaujmout... Píšu ti to u Alfy.
Jdu si to tam přečíst...PS: Forester nebo Impreza. Jedno z těch aut budu mít. Jednou. Teď jsem "jen" profesionální rodinný drožkař, ať papíry od auta říkají, co chtějí. Ale proč tě impreza nebere? nech se svézt v STI...prooosííím! 😉
Jízda je krásná skoro v každém autě... Rally mě neláká... samo, že se svezu... už teď ti mohu napsat jaké to bude... výborné svezení... P.S. Vlez do trojky z Bavorska... a ve vteřině zapomeneš na svý jopotouhy... 😉
Zdar vespolek panstvo, mylím, že tenhle poslední příspěvek z Koreje směřující do střední třídy se docela poved. Nijak nevyniká krásou nebo nápady, rozhodně však ani neurazí. V porovnání s minulou (dost ohavnou) generací se jedná o docela pohledné auto. Na druhou stranu, pokud bych v této třídě vybíral mezi korejci, půjdu raději do koncernové sestry - Sonaty. Ta je přeci jen jaksi zajímavější. Ale srovnávat tohle s evropskou anebo japonskou konkurencí bych přeci jen nezkoušel. To zní trochu úsměvně >😁 Magentis má však jiný triumf v rukávu a tím je cena. Ta jí může, alespoň na "chudších" evropských trzích přinést úspěch.
Luxusní vozy: Cadillac DTS: 5,424(2,55😄, Lincoln Town Car: 2,583(2,571), Cadillac STS: 1,669(1,940), BMW 7: 1,466(1,189), Lexus LS: 1,190(2,117), Mercedes S: 923(1,064), Mercedes CLS: 901(77😄, Acura RL: 773(1,371), Audi A8: 516(357), Jaguar XJ: 465(627), Infiniti Q: 48(10😄 Volkswagen Phaeton: 46(90)/// Vyšší střední třída: Acura TL: 4,868(4,753), BMW 5: 4,681(3,27😄, Cadillac CTS: 3,806(3,603), Mercedes E: 2,465(2,725), Lexus GS: 1,978(502), Infiniti M: 1,892(90), Audi A6: 1,617(1,209), Lincoln LS: 873(1,516), Jaguar S-type: 578(620), Volvo S80: 568(1,072), Saab 9-5: 220(294)
kua ten DTS to tu ale valcuje. prekvapenie mas v poste, je to na ceste.
ale prekvapuje ma nizky predaj saabu. 😒
ale prekvapuje ma nizky predaj saabu. 😒
Dik za statistiku, ale priste bych prosil u jistych modelu trosku lepsi cisla, jo? 😉
Až tu nebudeš, tak postnu prémiový modely střední třídy. >😁
To jako az tu nebudu uplne nebo jen jako na chvili nebudu?😉 Zitra mazu do Milana, tak muzes. V pondeli jsem zpatky a pak te servu😄
Chrysler 300: 12,746(10,112), Dodge Charger: 8,023(0), Ford FiveHundre😜 7,163(5,401), Toyota Avalon: 6,946(1,491), Ford Crown Victoria: 5,200(4,510), Buick Lucerne: 6,107(0), Mercury Grand Marquis: 4,440(5,569), Dodge Magnum: 3,765(5,067), Mercury Montego: 1,986(1,362), Pontiac Bonneville: 194(734)
Toyota Camry: 27,440(28,367), Chevrolet Impala/MonteCarlo: 26,042(24,097), Honda Accor😜 22,046(20,074), Chevrolet Malibu: 18,407(14,362), Nissan Altima: 16,758(17,095), Pontiac G6: 15,340(4,104), Ford Taurus: 14,655(14,533), Pontiac Grand Prix: 11,903(6,123), Hyundai Sonata: 11,643(7,006), Dodge Stratus: 10,141(8,384), Ford Fusion: 9,999(0), Chrysler Sebring: 9,501(6,306), Buick LaCrosse: 5,332(5,001), Mazda 6: 5,182(5,362), Nissan Maxima: 4,895(5,704), Volkswagen Passat: 4,214(2,852), Mercury Milan: 2,023(0) ps: američtí výrobci mají mnohdy mnohem jemnější vlastní odstupňování velikosti, proto občas víc zástupců jedné značky.
Lonesi prosím nevíš o nějakých stránkách kde by se dalo najít info k amerikám z 60. let. Celkem mě to zajímá ale znám jenom takový ty provařený jména jako Mustang, Impala, GTO apod. Už delší dobu marně hledám ucelenější přehled produkce aspoň jedné značky, abych věděl co všechno se vyrábělo.
Hm, já jsem jen na některý veterány (Lincoln Continental, Cadillac Fleetwood, DeVille...), takže tohle moc v merku nemám. Cadillacy jsou třeba tady: [odkaz] Graficky odpudivý stránky ale v textu se občas vyskytujou zajímavý detailní informace.
Hmm. Tak to jsou dost dobrý stránky. Já mám teda radši spíš menší typy, třeba nedávno jsem náhodou našel tohohle krasavce [odkaz] Ale taková přehlídka Cadillaců to taky potěší.
Tohle by tě mohlo zajímat [odkaz] [odkaz]
Tak ta příď Toronada s takovýma těma přečnívajícíma bokama se mi líbí. Protože mi to připomíná mýho největšího oblíbence: Lincoln Continental, tohle bych chtěl jako auto na víkendy: [odkaz] Můj sen. 😄
No pěkný!! 😉 Mě spousta amerik moc nechytne, líbí se mě ale nemusel bych je mít. Projel jsem teďka ty www.classiccars.com a pořád u mě vede Sting Ray a první Mustangy. Kterýho že to máš na ploše?
skup pozriet www.musclecars.com, alebo nieco podobne.
Jo díky. Byl tam odkaz na [odkaz] a tam už se dají najít zajímavý typy. Mě se totiž nelíbí ameriky jako obecně ale konkrétní modely, hlavně z konce 60. let.
Skús tento link : www.fedrelandsvennen.n👋amcar , tu síce nenájdeš veľa údajov k autám,ale zato je tu mnoho fotografií starých aj nových amerík. Na tejto stránke www.histomobile.com máš zase technické údaje,ale žiadne fotky. Musíš si to skombinovať. 😉 Alebo skús toto : www.motorbase.com
měl jsem už možnost jej vyzkoušet a srovnal bych jej vlastnostmi s mazdou 6.interiér se taky povedl a ten dvoulitr docela s autem švihne.teď čekám jen čím mě překvapí 2.7.je tady jasně vidět vývoj KIA a tohle se jim právě povedlo.