Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz SL 55 a 65 AMG: urození siláci

Omlazený luxusní roadster Mercedes-Benz SL dorazí do Ženevy v sériové podobě i v úpravě od AMG jako SL 55 a SL 65 AMG.
Zpět na článek
2. 2. 2006 00:15
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 00:36
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 11:27
neregistrovaný "ricardito"
2. 2. 2006 11:59
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 13:00
neregistrovaný "ricardito"
2. 2. 2006 13:02
neregistrovaný "Leftie"
2. 2. 2006 13:28
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 14:24
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 14:56
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 15:24
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 16:02
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 16:32
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 16:42
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 17:11
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 18:12
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 16:36
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 17:04
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 17:13
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 22:32
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 15:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 16:22
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 16:59
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 17:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 15:30
neregistrovaný "merc"
2. 2. 2006 16:27
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2007 12:09
neregistrovaný "přesně tak"
2. 2. 2006 15:29
neregistrovaný "MAR"
2. 2. 2006 18:48
neregistrovaný "Cartman"
2. 2. 2006 18:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 19:28
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 21:28
neregistrovaný "MAR"
2. 2. 2006 22:00
neregistrovaný "Cartman"
2. 2. 2006 20:00
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 2. 2006 23:25
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 00:15
Tak tohle je No.1
Bezkonkurenční kára SL je pan auto :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 00:36
Re: Mercedes-Benz S 500 nejlepším luxusním automobilem pro r
Vydavatelé prestižního britského magazínu What Car? jmenovali Mercedes-Benz S 500 nejlepším luxusním automobilem pro rok 2006. Jeden z redaktorů What Car? David Motton komentoval rozhodnutí magazínu takto: "Nový model třídy S 500 vyhrál v souboji s ostatními luxusními limuzínami především svým skrytým potenciálem, snadným přísunem výkonu a dynamičností. Nejde jen o technologicky dokonalý vůz, je to vzácný příklad stroje, který činí naše životy snadnější a daleko více pohodlnější. Nyní je to skutečný luxus." :-! :yes:
neregistrovaný "ricardito"
2. 2. 2006 11:27
Proč Mercedes?!
SL 65AMG je předražený vůz.Za více než 6 mega máte sice 1000Nm,ale toť vše.55AMG je lepší volba.A s tím S500 je to jasné,protože to je novinka.Až ho postaví proti novému Lexu,tak se rozpláče.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 11:59
Re: Proč Mercedes?!
Ricardito, v prvním bodě s tebou souhlasím. Parametry sqělé, nicméně (až na krouťák) plně se rovnající superprémiové konkurenci (Ferrari, Porsche, Aston, Bentley, Lambo, atd.) A pak je cena rozhodně nadsazená. Mít k dispozici 6,5 mio, určitě nebudu kupovat Mercedes. V druhém případě nesouhlasím. Lexus LS bude vždy jen stínem Mercedesu S. I kdyby se mu parametricky vyrovnal, nebo jej snad jednou předčil. Tím rozhodně nesnižuju LS 460, která se mi na první pohled líbí více, jak nové eSko. Mercedes je Mercedes a Lexus zůstane Lexusem. ;-)
neregistrovaný "ricardito"
2. 2. 2006 13:00
Re: Proč Mercedes?!
Oba víme,že Mergl vyhraje jen kvůli image!Lex bude ve všem lepší,ale má jen jednu chybu!Nemá tradici a jméno jako MB! ;-)
neregistrovaný "Leftie"
2. 2. 2006 13:02
Re: Proč Mercedes?!
Posledná veta bola krásna :-) nádherne diplomaticky jemne vysvetlené :yes: V prípade mercedesu je cena vysoká možno kvôli jeho rodokmeňu ;-)
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 13:28
Re: Proč Mercedes?!
S prvním bodem Ricardita taky souhlasim. K tomu druhýmu bodu - neviděl bych to tak jednoznačně! V 60.tých letech v USA taky téměř nikdo nejezdil luxusníma limuzínama německé produkce a o 20 let později? Německé limuzíny dominovali. Jenže pak přišel legendární LS400 a během neuvěřitelně krátké doby (2 roky!!!) německou konkurenci zmasakroval a od té doby je nejprodávanjší luxusní limuzínou v USA! Po stránce image a rodokmenu je Mercedes samo více než Lexus a minimálně ještě nějakou dobu bude, ale určitě bych si nedovolil tvrdit, že Lexus vždy bude pouze stínem S-klasse. Co bude za 0-30 let, to nikdo neví (stáčí ještě jedna dvě superporuchové generace a je po image!).. Navíc podle čeho vlastně hodnotíš, že je někdo něčím stínem? IMHO je rozhodující úspěšnost v prodejích a tam si LS a celej Lexus nevede zrovna špatně (v podstatě je dlouhodobě neohroženým leaderem na US trhu, v EU to ještě bude chvíli trvat, ale docela se na tom pracuje..)
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 14:24
Re: Proč Mercedes?!
Jasně tradice je jedna věc, technická vyspělost věc druhá. U limuzín nejvyšší třídy však jde jedno s druhým. Zákazník kupující vůz nad 3 miliony (v Evropě) hledí nejen na kvalitu, spolehlivost a technické parametry ale v neposlední řadě na image značky. A tady mají Lexus anebo třeba i Infinity v rámci prémiového segmentu ještě značné rezervy. A k tvému příspěvku Tome - nehodnoťme úspěšnost a prestiž značek dle amerického trhu. Tady jsme v Evropě, kde je k autům zcela jiný přístup, než v US. Prodejní výsledky v Americe jsou v tomto případě irelevantní, pokud se nebudem bavit o US prodejích. Tím chci říci jediné. Lexus těžko kdy získá prestiž jako třeba Mercedes. Na to je Evropa příliš konzervativní. A teď k tomu stínu - měl jsem na mysli v současnosti prodávanou LS 430, která opravdu hledala inspiraci tak trochu v Mercedesu S (mamutu). Nová generace (LS 430) je namíle jinde - ostatně psal jsem, že se mi líbí více jak současná S. K prodejům jediné - v Americe je Lexus jedničkou v dovážených prémiovkách. V Evropě je spíše exotickým doplňkem tohoto segmentu. ;-)
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 14:56
Re: Proč Mercedes?!
Pár poznámek. Rozlišoval bych pozici Lexusu a Infiniti v Evropě, protože Lexus je docela jinde (určitě si je neházel do jednoho pytle). Lexus to má hrozně těžké, musí částečně bojovat s předsudky a navíc odvádí medvědí službu značkám jako je právě Infiniti a Acura (až přijdou do Evropy, tak to budou mít o něco snažší). Souhlas, Evropa je konzervativní a Lexus to zde bude mít o hodně těžší než v USA. Já to chápu tahle - spousta lidí ještě ani značku Lexus nezná nebo ji absolutně nepovažují za konkurenci třeba právě Mercedesu (kdyby je ale posadili do Lexusu a pak třeba do MB a neřekli jim, který je který, tak mi se možná tyhle lidi docela divili). Zpátky k jádru věci.. Lexus prostě není plně etablovanej, tahle záležitost bude trvat +- jednu generaci. Třeba malí kluci od malička sní o BMW, MB či Audi, ale Lexus neznaj. Příští generace, ale budou Lexus od "narození" chápat jako etablovanou znaku a budou snít i o něm (trochu to zlehčuji) a až vyroustou, tak to pro ně bude úplně přirozené koupit si Lexus (stejně jako jinou značku). Ten US trh uvádim proto, aby si někteří uvědomili, že to, že u nich na dědině není žádnej Lexus neznamená, že se neprodávají nebo že by byli špatný. Navíc já US trh částečně považují za určitý indikátor toho, co se bude dít v Evropě (nejsem sám viz [odkaz] Např. To, co nyní řeší GM a Ford, je dosti podobné tomu, co bude IMHO za pár let řešit VW a spol. Původně sem reagoval hlavně proto, že jsem nesouhlasil s tím, že MB bude vždy víc než Lexus. Takto kategoricky bych to neviděl. Jako příklad může sloužit právě US trh. Stačí si uvědomit, kde byl Caddy v 50.-6é. letech. A přitom v dnešní době (asi pěkně naštvu Lonese :-( ) prostě nikdo nepovažuje Cadillac za konkurenci MB. Žádný Caddy reálně nemůže konkurovat S-klasse či 7-er.. Taky je nutné si uvědomit, že LS nebude největší a nejluxusnějším Lexusem - přijde větší model, který půjde po Bentley a možná i po RR! Takovejhle model posune vnímání Lexusu o pořádný kus jinam..
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 15:24
Re: Proč Mercedes?!
Souhlasím s tebou v tom, že Lexus to vzhledem k tradiční evropské konkurenci nemá vůbec jednoduché. Je také pravda, že až čas a prodejní výsledky ukáží, co tahle značka v Evropě dokáže. Nicméně jsou tři věci, které zatím mluví v neprospěch rozkvětu Lexusu. 1. relativně úzká nabídka modelových řad a minimální nabídka motorů (o chybějících velkoobjemových dieselech ani nemluvě) 2. značka Lexus nemá žádnou historii, nikdy se neetablovala ve sportu, nikdy nevyrobila auto, které by si lidé zapamatovali 3. na rozdíl od amerického trhu, zde v Evropě se Lexus rozhodně nepodbízí a své modely prodává za dost vysoké ceny. Poslední věcí kterou bych zmínil je tzv. azijská obchodní politika - tj. nabídnout vůz s pevně danou výbavou (byť bohatou). U prémiových značek v Evropě je nezbytné, aby si zákazník mohl postavit auto tak říkajíc na míru - a to zatím Lexus neumí. A teď k Infinitě. Ano je to tak trochu jiná značka než Lexus ale jedno mají společné - jedná se o jediné dvě japonské prémiovky. Acura je jaksi za nimi. Jestli to bude mít v Evropě jednoušší než Lexus si nejsem jistý. Lidé si holt zvyknou a přijmou je anebo ne. Čas ukáže. A nakonec s tím velkým modelem to snad nemyslíš vážně!!?? 8-s Oblud velikostí RR anebo Bentley se už pár v Japonsku vyrobilo. Ovšem děs běs a hrůza 8-s Kromě domácího trhu, neměly tyhle pokusy nikde jide ve světě šanci byť na minimální úspěch. Proto mylím, že o tohle se Toyota (Lexus) ani nebude snažit. ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 16:02
Re: OT: Dotaz
Pierro, mohl bych ti prosím poslat do mailu dotaz? díky... ;-)
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 16:32
Re: OT: Dotaz
jasně pošli ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 16:42
Re: OT: Dotaz
Tak už jsem to poslal - díky... ;-)
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 17:11
Re: OT: Dotaz
Bude stačit, když se ti ozvu zítra??
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 2. 2006 18:12
Re: OT: Dotaz
Samozřejmě, není problém! Díky :yes:
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:36
Re: OT: Dotaz
Marko tu nedávno ukazoval roadmap Toyoty (Lexus), tak to když tak zkoukni.. s větším modelem se prej počítá.. 1.souhlas. 2. Každý, kdo kupuje Lexus tuší, že za ním stojí Toyota. Toyota sportovní úspěchy a historii má. Počkej až Toyota pořádně zaboduje v F1 - Lexus jistě uvede auto, které si lidé zapamatují... 3.souhlas. 4.asijská obchodní politika (řekl bych, že podobná panuje i na US trhu) - nemusí všem vyhovovat, ale IMHO je klíčem k úspěchu (nižší náklady) - i když v luxusním segmentu to může být problém
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 16:56
Re: OT: Dotaz
No to je jako kdybych si kupoval Audinu anebo Bentley a hledal za nimi VW anebo Škodovku :-) Takhle to zákazníci Lexusu dle mého neberou. Z té Toyoty si nejvíce cení u Lexusu kvalitu. Toyota (potažmo Lexus) jsou jejími garanty. Jinak bych sem Toyotu nemíchal - přeci jen jde o víceméně běžná auta. Asijská politika samozřejmě úspory přináší, nicméně to k prémiové značce nepatří. Lexus je výkladní skříní Toyoty a z toho by se mělo vycházet s přihlédnutím k lokalitě, pro kterou jsou vozidla určena. A k sportu?? V tom Toyota nepochybně tradici (i když krátkou) má. Celica WRC, Corolla WRC, F1 anebo třeba nádhernej sporťák Supra. Jenže to je Toyota! Lexus by potřeboval právě něco na styl Supry! To by mu pomohlo při budování image "japonského BMW" nejlépe ;-) Jinak Lexusu fandím a přeju ať se daří. Jo a vzkaz pro pana Toyodu - chlape japonská, zlevni ten Lexus pro Evropu a pak uvidíme co na to zákazníci >:D
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 17:04
Re: OT: Dotaz
Lexus má připravený sporťák ve stylu Supry s výkonem přes 500 koní! Jediný na co se čeká, je úspěch Toyoty v F1, aby se to lépe marketingově podpořilo :-! K tomu vzkazu se připojuji ;-)
neregistrovaný "Pierro"
2. 2. 2006 17:13
Re: OT: Dotaz
No tak to jsem moc zvědavej! :-) Ten výkon ani nemusí být přes 500 k a určitě to bude pecka. Na úspěchy v F1 bych nečekal. Nemusí se povést letošní sezona a premiéra sportovního Lexusu je v *. No ale uvidíme. Jinak chlape, když už jseš odborníkem přes japončíky, kdy se tu objeví na trhu Infinity???
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 22:32
Re: OT: Dotaz
Lexus to v nejbližších letech pořádně rozjede.. přijde LS 600h (V8 4.6l + elektromotor nebo dokonce dva), kterej bude mít výkon okolo 500 koní - výkon jak dvanáctihrnek, spotřeba osmihrnku :yes: Další zajímavý autíko bude IS500 s výkonem kolo 450 koní, kterej půjde proti M3 - na něj jsem speciálně zvědavej! A taky GS450h - výkon osmiválce, spotřeba šestiválce :yes: Díky za uznání, osobně se za odborníka na japíky nepovažuji, jsem spíš takovej sečtělej amatér ;-) Co se týče Infiniti, tak tam je problém v tom, že se zatím Renault nerozhodl, jestli bude mít vlastní prémiovou značku - v úvahu připadají tři varianty: a) vytvoří vlastní prémiovou značku, b) koupí nějakou stávající - spekuluje se o Volvu, Saabu nebo dokonce Jaguaru (ale nemyslím si, že by mu to vyšlo), c) jako premiovku uvede do Evropy Infiniti. V souvislosti s Infiniti se mluvilo o roku 2008, ovšem dost záleží na rozhodnutí Renaultu..
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 15:25
Re: OT: Dotaz
Od těch dob, kdy Lexus LS masakroval v USA konkurenci ale taky už pěkných pár let uplynulo. >:-[]
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:22
Re: OT: Dotaz
Taky už je pěkných pár let nejprodávanější prémiovkou ;-) RX ruleZZ ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 16:46
Re: OT: Dotaz
Ehm ehm, dovolil bych si nesouhlasit. Pokud pomineme, že nikdy nepřekonal v prodejích americké luxusní full-sizy DeVille a Town Car, které budeme-li detailisti můžeme kvůli větším rozměrům a nižší ceně brát jako třídu samu pro sebe, tak už ho překonalo i BMW 7. Samozřejmě nová generace klepe na dveře, tak uvidíme. Ale třeba Acuře nepomohla ani nová RL. O totálním debaklu Infiniti Q ani nemluvě. Skoro bych řekl, že jsou japonci v nejvyšším segmentu na ústupu. / Ad RX: to je jediná bašta, díky které prodává Lexus víc než Cadillac. Štěstí pro Lexus RX, že se SRX nechytnul.
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:59
Re: OT: Dotaz
Von je v těch třídách a rozměrech docela zmatek.. to by jsme se taky mohli hádat celej tejden, co je a co není prémiovka a co do které třídy patří. Nechám to na odbornících a na "odborném" tisku - podle nich je Lexus nejprodávanější luxusní značkou na US trhu ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 17:44
Re: OT: Dotaz
A vždyť s tím zrovna nepolemizuju. Lexus je nejprodávanější luxusní značka v USA. Ale LS není nejprodávanější luxusní auto, ať to bereš z jakékoliv stránky. ;-)
neregistrovaný "merc"
2. 2. 2006 15:30
Re: OT: Dotaz
jo jenze v 60. letech predstavoval MB neco naprosto jinyho nez dnes. V tu dobu jezdili ty nejvetsi prachaci v 300 SEL 6,3, ktereho se vyrabeli sotva stovky rocne, takze to mohla byt tezko masova zalezitost. Je pravda, ze v nich jezdilo mnohem mene lidi nez dnes, ale o to vice k MB vsichni vzhlizeli jako k necemu nedosazitelnemu a neprekonatelnemu. Koho to zajima at si najde clanky v autotisku te doby a zjisti jak se nad tim autem US novinari rozplyvali. Zajimave take je, ze V 70. letech stal MB 450 6,9 v USD vice nez RR (diky levnemu dolaru a libre a drahe marce) a presto se ho prodavalo mnohem vice a mnoho bohatych americanu na ktere se nedostalo si ho nechali dovazet z Evropy. To je duvod proc ma MB take takovy image a Lexus ho tezko nekdy dohoni.
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2006 16:27
Re: OT: Dotaz
Čo bolo, to bolo. O slavné minulosti není sporu. Nikdo ale neví, co přinese budoucnost. Budování image je náročná a dlouhodobá cesta, Mercedes na to měl hodně dlouho, Lexus pouze dvě desetiletí. Navíc třeba BMW se na MB docela dotáhlo. Uvidíme, jak pojede Audi. Co se týče image Mercedesu, tak už to taky není tak slavné, zejména kvalita poslední E-classe k dobrému image moc neprospívá..
neregistrovaný "přesně tak"
5. 5. 2007 12:09
Re: OT: Dotaz
když někomu budeš řikat v čem jezdíš v mercedesu v čem jezdíš v lexusu zní ten mercedes o trochu víc líp a vždycky to bude každej brát jako lepší auto tradice
neregistrovaný "MAR"
2. 2. 2006 15:29
jezdec v SL55 : )
Jenom taková perlička - v létě jsem jel po volné silnici u Prahy a přede mnou stříbrné SL55. Sluníčko, slabý provoz. Přijížděli jsme k pohodové přehledné dvojité zatáčce, kterou v S80 normálně projíždím tak 80 km/h, ve sportovním autě se dá jet jistě i přes 100 km/h. SL55 přede mnou do ní vjelo tak 50km/h a v zatáčce ještě přibrzdilo. Projelo to asi tak na 10% možností toho auta. Pak jsme přijeli ke křižovatce a jeli každý jiným směrem. Jasně, ten chlápek s tmavými brýlemi na to má a může si jezdit jak se mu zlíbí, ale bylo mně líto toho auta, fantastickýho výtvoru s podpisem na motoru, který se asi nikdy pořádně nevytočí. A divil jsem se snobství toho člověka, kterej musel mít AMG přestože by mu úplně stačilo SL350. Škoda dvou mega...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Cartman"
2. 2. 2006 18:48
Re: jezdec v SL55 : )
No jo, někdo má, někdo nemá... ;-) Někdy třeba nemáš chuť na agresivní jízdu a prostě jenom vychutnáváš se staženou střechou okolí. Mercedes forever!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 2. 2006 18:55
Re: jezdec v SL55 : )
Naopak to je znak rozhledu. Krásné drahé auto musí jet pomalu, ošklivé vytuněné šunky jezdí rychle, aby nikoho netrefil šlak z toho hnusu. >:-[]
neregistrovaný "Carlsson"
2. 2. 2006 19:28
Re: Krásné drahé auto
Moc hezky podaný Lonestarstate >:D
neregistrovaný "MAR"
2. 2. 2006 21:28
Re: Krásné drahé auto
To jo, měl jet pomalu, ale brzdit teda nemusel ;-)
neregistrovaný "Cartman"
2. 2. 2006 22:00
Re: Krásné drahé auto
Asi tam viděl nějakou pěknou ženskou, tak se chtěl podívat >:-[]
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 2. 2006 20:00
Čumte na to:
Hele, podívejte se na ty vrtané talíře u 65. To je jak pod pizzu >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
2. 2. 2006 23:25
Re: Čumte na to:
Spíš pod Eintopf...kdyžuž >:D